انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 7 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

Juventus Club | باشگاه یوونتوس


مرد

 
**دروگبا به یووه ملحق خواهد شد**
**معتبرترین روزنامه ایتالیایی ، گاتزتا دلو اسپرت ، بر این باور است که یووه در نظر دارد در ژانویه پیش رو دیدیر دروگبا را راهی تیم خود کند و این در حالی خواهد بود که مذاکرات برای انتقال فرناندو یورنته در تابستان پیش رو نیز پابرجا خواهد بود .
باشگاه یووه تقریبا دو فصلی است که نام خود را در راس خبرهای نقل و انتقالات در کنار نام های بزرگ می‌بیند ، اما تاکنون موفق به جذب یک مهاجم طراز اول ، چیزی که یک نیاز اساسی برای این تیم استنشده است . اما این روزها شایعاتی مبنی بر جدایی ستاره سابق تیم چلسی از تیم شانگهای شنوا چین و پیوستنش به یوونتوس شنیده می‌شود .
این مهاجم ساحل عاجی به نظر می‌رسد به دلیل نارضایتی نسبت به سیاست های مالی باشگاه چینی ، که گفته می‌شود در حال ورشکستگی است قصد ترک این تیم را دارد . این مهاجم ۳۴ ساله بر اساس باور بسیاری در زمستان امسال می‌تواند برای تقویت یوونتوس در ادامه رقابت های اروپایی به این تیم ملحق شود .
گاتزتا دلو اسپرت می‌گوید ، جوزپه ماروتا ، مدیر نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس پیشنهادی برای همکاری به دروگبا برای یک سال و نیم آینده ارائه کرده است، در صورتی که مذاکرات میان طرفین موفقیت آمیز باشد ، دروگبا می‌تواند با قراردادی تا پایان فصل ۲۰۱۴ به یووه محلق شود .
از طرفی گفته می‌شود یووه در نظردارد برای تابستان آینده نیز فرناندو یورنته را که فصل گذشته زیر نظر داشت صید کند ، این بازیکن و مهاجمتیم اتلتیک بیلبائو بارها اعلام کرده است که تابستان امسال این تیم را در انتقالی بوسمن ترک خواهد کرد .
یووه نیز در نظر دارد این بازیکن را باقانون بوسمن ( به صورت آزاد ) با دستمزدی ۴ میلیون یورویی در سال به مدت ۴ سال به خدمت بگیرد و این بازیکن ۲۷ ساله شاید ژوئن آینده در تور بیانکونری باشد**
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
بوفون، در آستانه تمديد قرارداد با يوونتوس

جان لوئيجي بوفون، دروازه بان باتجربه يوونتوس، در آستانه تمديد قرارداد با اين باشگاه قرار دارد.
اين دروازه بان 34 ساله که بارها اعلام کرده مي خواهد در تورين به دوران حرفه اي اش پايان بدهد، از چند هفته قبل در حال مذاکره با مديران بنوي پير براي تمديد قراردادش است.

اما مذاکرات دو طرف کمي به طول انجاميد؛ بوفون تاکيد کرده که قصد ندارد قراردادي بلند مدت امضا کند زيرا نمي خواهد به يک دروازه بان معمولي در پايان دوران حرفه اي اش تبديل شود.

در مقابل يوونتوسي ها مي‌خواهند قراردادي طولاني مدت با بوفون امضا کنند؛ ماروتا، مدير باشگاه يوونتوس، مايل است تا قرارداد بوفون را حداقل تا سال 2015 تمديد کند و براي هر فصل 3.5 ميليون يورو به بوفون بپردازد.

علي رغم اختلافاتي که بين طرفين وجود داشت، بخش ايتاليايي سايت گل خبر دارد که دو طرف به شدت مايل به تمديد قرارداد هستند و با توجه به اينکه قرارداد بوفون در پايان همين فصل به اتمام مي رسد، مذاکرات در روزهاي آينده از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش گل ، از باشگاه موناکو به عنوان مشتري بوفون ياد شده بود اما بوفون تاکيد کرده که نمي خواهد باشگاه هاي که در سال 2001 به آن پيوست را ترک کند؛ به همين دليل انتظار مي رود او به زودي قراردادش را با بيانکونري تمديد کند.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 


*شاهزاده بهترین بازیکن یوونتوس در ماه دسامبر*

* به گزارش سایت رسمی باشگاه یوونتوس ( Juventus.com )، نمایش فوق العاده ی کلودیو مارکیزیو شاهزاده ی تورین پیش از تعطیلات زمستانی باعث شد تا این بازیکن جایزه ی بهترین بازیکن ماه دسامبر را به دست بیاورد.
مارکیزیوی ۲۶ ساله برای دومین باردر این فصل ( اولین بار مربوط به ماه اکتبر) به این عنوان دست پیدا کند و بر طبق صفحه ی نظرسنجی اعضای باشگاه در این راه توانست پیرلو و ووچینیچ را شکست دهد.
با این وجود شاهزاده به دلیل مصدومیتدر بازی امشب مقابل میلان حضور نخواهد داشت و او جایزه اش را از طریق یکی از اعضای ویژه خوش شانس سایت به مدت کوتاهی قبل از بازی کوپا ایتالیا در ورزشگاه یوونتوس دریافت خواهد کرد.*
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

تاکیناردی: " یووه – بایرن تمام نشده است"

السیو تاکیناردی بازیکن سابق یوونتوس می گوید یوونتوس هنوز در لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ زنده است.
یووه هفته ی گذشته در دور رفت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بازی را با نتیجه ی ۲-۰ به حریف آلمانی خود واگذار کرد و آن ها در چهارشنبه دوباره در بازی برگشت به مصاف همدیگر خواهند رفت.
تاکیناردی هافبک سابق یووه در مصاحبه ی خود با توتو اسپرت که امروز صبح در این روزنامه چاپ شد گفت:
" اگر آن ها با نتیجه ی ۳-۰ برنده می شدند داستان متفاوتی بود."
" اما یوونتوس شایستگی و تواناییبرای بازگشت به بازی دارد ، چرا که بازگشت غیر ممکن نیست."
تاکیناردی که خود هم تیمی سابق آنتونیو کنته سرمربی یووه بوده استمی گوید کنته به خوبی می داند چگونه انگیزه های لازم را در بین بازیکنان خود ایجاد کند.
تاکیناردی افزود:
" او می داند چگونه بهترین نتیجه را ازبازیکنان خود بگیرد، یوونتوس همراه با کنته یه عنوان یک تیم برنده خواهد شد نه به خاطر کارهای فردی"
" باید گفت، آن ها هم نیاز به اندکی شانس برای صعود به دور نیاز دارند."
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
گروه B لیگ قهرمانان اروپا- اف سی کپنهاگن1- یوونتوس 1: شب تلخ بینکونری در دانمارک


دریکی از دو دیدار گروه بی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس میهمان اف سی کپنهاگن، حریف دانمارکی بود.این بازی در نهایت با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.


در ابتدا این نیکلای یورگنسن بود که در دقیقه 14 برای تیم میزبان گلزنی کرد و در دقیقه 54 این فابیو کوالیارلا بود که گل تساوی بخش را برای یوونتوس به ثمر رساند.

ویلاند – یاکوبسن، سیگوردسن، ملبرگ، بنگتسون – وتوکله، کرستنسن، کلودمیر، بولانوس – یورگنسن، آدی در ترکیب اصلی تیم میزبان قرارداشتند و آنتونیو کنته، سرمربی بینکونری، بوفون – اوگبونا، بونوچی، کیه‌لینی – لیشت‌اشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، پلوسو – کوالیارلا، تبس را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده بود


این شروع لغزانی از شاگردان کنته در رقابت های این فصل اروپایی بود. آنها در جریان این بازی بیشتر از تیم میزبان کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته و موقعیت های بهتری را هم خلق کردند ولی با ضربات تمام کننده بد، در رسیدن به سه امتیاز این بازی خارج از خانه ناکام ماندند.

کنته در مقایسه با بازی شنبه شب تیمش مقابل اینتر که با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود، سه تغییر درترکیب تیمش اعمال کرد و آنجلو اوگبونا، فدریکو پلوسو و کوالیارلا را به جای بارزالی، کوادو آساموآ و میرکو ووچینیچ به زمین فرستاده بود.

یوونتوس نیمه دوم را به مراتب بهتر از نیمه اول آغاز کرد و در دقیقه 52 تبس یک موقعیت طلایی را از دست داد. البته دو دقیقه بعد از آن یووه مزد تلاشهایش را گرفت و کوالیارلا توانست بازی را به تساوی بکشاند. او در دقیقه 65 می توانست گل دوم یووه را بزند که این طور نشد.

در دقایق بعدی بازی، آرتورو ویدال، کارلوس تبس و سباستین جیووینکو هم چندین موقعیت خوب را برای یووه از دست دادند تا کنته و شاگردانش از اولین بازی مرحله گروهی این فصل اروپایی با یک امتیاز از زمین خارج شوند
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Alessandro Del Piero






متولد 9 نوامبر 1974

او یکی از 125 بازیکن بزرگ دنیای فوتبال است که از سوی پله اعلام شده است.

در سال 2000، دل پیرو بهترین بازیکن فوتبال جهان از لحاظ حقوق و دستمزد، پاداش، و درآمد حاصل از تبلیغات بود.


دل پیرو به همراه روبرتو باجو با زدن 27 گل در رده چهارم بهترین گل زنان تاریخ ایتالیا قرار دارند.

در سن 16 سالگی، او اولین بازی خود را در سری B انجام داد.

دل پیرو در سال 1993 به یوونتوس پیوست و اولین بازی خود در سری آ را در برابر تیم فوجا در سپتامبر 1993 انجام داد.

در نوامبر 1998، دل پیرو در بازی برابر اودینزه که 2-2 به پایان رسید با مصدومیت جدی روبه رو شد که آن فصل قادر به همراهی یوونتوس نبود.

در 5 سپتامبر 2012 ، الساندرو دل پیرو یک قرارداد دو ساله با اف سی سیدنی به امضا رساند.

دل پیرو با Sonia Amoruso در سال 2005 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه فرزند به نام های توبیاس (متولد 2007)،دوروتا (متولد 2009) و ساشا (متولد 2010) می باشند.

او به ورزش های بسکتبال و دوچرخه سواری علاقه دارد.همچنین علاقه خاصی به موسیقی دارد.


دل پیرو از بازیکنانی هست که در امور خیریه حضور فعالی دارد.در سال 1998 او با مزایده گذاشتن پیراهن خود مبلغ 5.200.000 لیره به کودکان بی سرپرست و قربانیان ایدز کمک کرد.


دل پیروبرای حس شوخ طبعی خود به عنوان مهمان محبوب در بعضی از فیلم های کمدی مانند Paperissima و Striscia la notizia حضور پیدا کرده است.

رکورد ها
تنها بازیکن ایتالیایی که بیش از 10 گل در 16 فصل به ثمر رساند.


افتخارات تیمی
یوونتوس
قهرمان سری آ: 1994-1995، 1996-97، 1997-98، 2001-02، 2002-03، 2011-12

نکته:در فصل 2004-05، 2005-06 نیز یوونتوس قهرمان سری آ شد که به خاطر بحث Calciopoli این دو عنوان قهرمانی از یوونتوس پس گرفته شد

قهرمان سری بی: 2006-07

قهرمانی کوپا ایتالیا:1994-1995 ///نایب قهرمانی:2001-02، 2003-04، 2011-12

قهرمان سوپر کاپ ایتالیا:1995، 1997، 2002، 2003

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا : 1995-1996 ///نایب قهرمان: 1996-97، 1997-98، 2002-03

قهرمان جام یوفا:1994-1995

قهرمان سوپر جام یوفا : 1996

قهرمان جام اینترتوتو : 1999

قهرمان جام بین قاره ای : 1996

ایتالیا
قهرمان جام جهانی : 2006

افتخارات فردی
با ارزش ترین بازیکن جام بین قاره ای: 1996

فوتبالیست سال اروپا زیر 21 سال: 1996

بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا : 1995-96 (6 گل)، 1997-1998 (10 گل)

بهترین گل زن کوپا ایتالیا:2005-06 (5 گل)



منبع:http://en.wikipedia.org/wiki/Alessandro_Del_Piero
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
پیغام تبس به داور: این خطا اخراج نداشت؟



کارلوس تبس ستاره آرژانتینی یوونتوس با انتشار عکسی از قوزک مجروحش، تصمیم داور را برای اخراج نکردن بازیکن حریف زیر سوال برده



یوونتوس دیروز در دربی تورین موفق شد تا بایک گل از سد تورینو عبور کند. بعد از اتمام این بازی، کارلوس تبس ستاره آرژآنتینی یوونتوس با انتشارعکسی در شبکه های اجتماعی از شرایط قوزک پایش ، داور بازی را مورد انتقاد قرار داد.

اعتراض تبس به این بود که آیا بازیکن تیم حریف که قوزک پای او را به این روز درآورده تنها باید یک کارت زرد بگیرد؟

با این جراحت ها، تبس ممکن است شانس حضور در بازی بعدی تیمش که در دور دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای برگزار می شود را از دست بدهد



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
بوفون: اگر پیرلو برود، تیم یوونتوس نابود می شود



جوزپه ماروتا، مذیر این باشگاه به تازگی اعلام کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد پیرلو به ماه های ابتدایی سال 2014 موکول شده است.


کاپیتان یوونتوس، معتقد است جدایی احتمالی آندره آ پیرلو از این باشگاه در پایان فصل، برای بیانکونری فاجعه بار خواهد بود.

قرارداد فعلی پیرلو با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و جوزپه ماروتا، مذیر این باشگاه به تازگی اعلام کرد که مذاکرات برای تمدید قرارداد پیرلو به ماه های ابتدایی سال 2014 موکول شده است.

اما بوفون از مدیران این باشگاه خواست تا هر چه زودتر قرار داد این هافبک باتجربه را تمدید کنند و جدایی پیرلو را باعث از بین رفتن ساختار تیم یوونتوس می شود.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" تعویض مذاکرات برای تمدید قرارداد پیرلو حتی نباید به عنوان یک گزینه مطرح باشد. اگر پیرلو برود، ممکن است تیم هم ذره ذره از هم بپاشد و دیگر نتوانیم در کنار هم بازی کنیم.

امیدوارم ما خودمان را از داشتن یک بازیکن بزرگ مانند پیرلو محروم نکنیم."

پیرلو در سال 2011 از میلان به یوونتوس پیوست و نقش مهمی در دو قهرمانی پیاپی این تیم داشت.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
یوونتوس 2-2 گالاتاسرای: گورخر در گِل/ مانچو، حال کونته را گرفت


یوونتوسی ها در اولین دیدار خانگی شان در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ نتوانستد به پیروزی برسند


روبرتو مانچینی در اولین حضورش روی نیمکت گالاتاسرای موفق شد در تورین با یوونتوس به تساوی 2-2 برسد.

ابتدا دیدیه دروگبا تیم میهمان را پیش انداخت اما آرتورو ویدال و فابیو کوالیارلا یوونتوس را در آستانه یک پیروزی ارزشمند قرار دارند ولی در ثانیه های پایانی اوموت بولوت گل دوم گالاتاسرای را به ثمر رساند تا مانچینی شروعی امیدوارکننده روی نیکت تیم استانبولی داشته باشد.

کونته در تصمیمی تعجب برانگیز، فرناندو یورنته را در ترکیب اصلی قرار نداد و در مقابل، لیششتاینر، پیرلو و ووچینیچ از ابتدا به میدان رفتند.
.

در مقابل مانچینی هم در اولین تجربه اش با گالا، شش تغییر در ترکیب اصلی این تیم به وجود آورد و آلبرت ریه را و فیلیپه ملو را از ابتدا به میدان فرستاد.

بعد از شکست 6-1 در اولین دیدار مقابل رئال، مانچو تصمیم گرفت تا با 5 بازیکن در خط میانی به میدان برود و این مسئله مشکلات زیادی برای یوونتوس به وجود آورد. تورینی ها برای عبور از خط میانی فشرده حریف، مجبور به استفاده از توپ های بلند شده بودند.

در دقیقه 36 بود که دروگبا تیم میهمان را پیش انداخت. یک پاس رو به عقب ضعیف از بونوچی برای بوفون، مهاجم ساحل عاجی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم موقعیت را از دست نداد و آن را تبدیل به گل کرد.

در آخرین لحظات نیمه اول، کوالیارلا می توانست کار را به تساوی بکشد اما فرناندو موسلرا خطر را دفع کرد.

مشکلات یوونتوسی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و به همین خاطر کونته مجبور شد یورنته را به زمین بفرستد.

تلاش بیانکونرها سرانجام در دقیقه 78 به ثمر نشست و خطای نوردین روی کوالیارلا، یک ضربه پنالتی را نصیب آنها کرد که ویدال با ضربه ای غیرقابل مهار، آن را تبدیل به گل تساوی کرد.

بعد از این گل، بازی کمی از دست گالاتاسرای خارج شد و این به یوونتوسی ها کمک کرد تا در دقیقه 87 توسط کوالیارلا به گل دوم برسد. ارسال پیرلو، با ضربه سر دیدنی این بازیکن، یوونتوس را پیش انداخت.

در حالی که به نظر می رسید یوونتوس پیروز این دیدار خواهد بود، بولوت در ثانیه های پایانی،با ضربه ای دیدنی دروازه بوفون را باز کرد تا حساب کار 2-2 شود.

تلاش تبس و یورنته در آخرین لحظاتی ثمری نداشت تا شاگردان کونته از این دیدار خانگی تنها یک امتیاز کسب کنند.



آمار کلی بازی















این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کنته: نباید ناامید و بی انگیزه شویم؛ اگر به دور بعد نرفتیم،یعنی تیمهای دیگر بهتر ازما بوده اند



سرمربی بینکونری اعلام کرده که آینده تیمش در رقابتهای اروپایی با تساوی 2-2 مقابل گالاتاسرای با اما و اگرهایی روبروست


یوونتوس دیشب و در دور دوم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای به تساوی 2-2 دست یافت و آنتونیو کنته براین باور است که تیمش برای راهیابی به دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا کار سختی خواهد داشت.

دراین دیدار بینکونری تا دقیقه 88 با نتیجه 1-2 از حریف پیش بود ولی گل دقیقه 88 اوموت بولوت بازی را به تساوی کشاند. در دقایق پایانی فابیو کوالیارلا می توانست با ضربه سر مجددا تیمش را پیش بیندازد ولی این اتفاق رخ نداد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

در پایان این مسابقه آنتونیو کنته درگفتگو با خبرنگاران شرکت کرد و به اسکای سپورت گفت:« ما باید توجه کنیم و حتی اگر لازم باشد تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم. الان مسیر ناهمواری پیش روی ماست ولی نباید ناامید و بی انگیزه شویم. باید نهایت تلاشمان را در 4 بازی باقی مانده به کار بگیریم . اگر به اندازه کافی تیم خوبی باشیم، به دور بعد راه خواهیم یافت ولی اگر به دور بعد نرفتیم، این بدان معنا خواهد بود که تیم های دیگر از ما بهتر هستند.»

در جرین این بازی استفان لیختشتاینر و میرکو ووچینیچ با مصدومیت هایی مواجه شدند و احتمال می رود که کنته در هفته های آتی این دو ستاره را در اختیار نداشته باشد . حالا سرمربی 44 ساله اعلام کرد که بدون این دو بازیکن با محدودیت هایی روبرو خواهد شد.

او ادامه داد:« لیختشتاینر و ووچنیچ با مصدومیت هایی مواجه شده اند ولی من نمی توانم سیستم بازی تیم را به خاطر غیبت آنها تغییر دهم؛ چون ما بالهای لازم برای بازی کردن با سیستم 3-3-4 را نداریم و فقط سیمونه په په را داریم. من همیشه باید تصمیماتم را برپایه بازیکنانی که در تیم دراختیار دارم بگیرم.من نمی توانم لیختشتاینر یا مائوریسیو ایسلا را جلوتر از این به میدان بفرستم.»

بانوی پیر یکشنبه شب د رسری آ مقابل میلان بازی خواهد داشت و بازی بعدی شان در لیگ قهرمانان اروپا روز 23 اکتبر در خانه رئال مادرید خواهد بود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 7 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
ورزش
ورزش

Juventus Club | باشگاه یوونتوس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA