انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 3 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

چگونه باخفت گیری مقابله کنیم ؟


مرد

 
متاسفانه به دلیل فقر اقتصادی و عدم فرهنگ سازی مناسب مملکت ما بیشتر و بیشتر شاهد این ها خواهد بود.
من فقط خواستم چند تا نکته را خدمت دوستا بگم که از تجربه های خودم ناشی میشه

سعی کنید وقتی که چیز با ارزشی ( حتی مدارک شخصی ) همراهتون هست از مسیر هایی که امکان عبور موتورسیکلت با سرعت هست عبور نکنید. جاهایی مثل پیاده رو کنار خط ویژه اتوبوس . چون اکثر کیف قاپ ها اول به شرایط فرار خودشون نگاه میکنند و بعد اقدام به این کار می کنند.
کلا سعی کنید چیزای گرون قیمت یا محرمانه یا سند و مدارک شخصی را با خودتون حمل نکنید. مخصوصا وقتی کیف دستی همراهتونه . این عادت بیشتر بین خانوماست که تمام زندگیشون توی کیف دستی و همه جا همراهشونه که خیلی اشتباهه.
اگه گوشی موبایل گران قیمت دارید بهتره برای مکالماتتون از یه گوشی ارزان قیمت استفاده کنید تا مجبور نشید تو خیابان و کوچه گوشی گران قیمت را در بیارید و جلب توجه کنه .
اگه به اجبار چیز ارزشمندی همراهتونه اونا توی یه جیب مطمئن بزارید و خیلی عادی حرکت کنید . سعی نکنید دو دستی نگهش دارید چون بیشتر جلب توجه می کنه.
اگه چیز باارزشی همراهتون هست تا جایی که میشه از تاکسی و خودرو شخسی استفاده بشه . از ایستاند برای تاکسی هم در کنار خیابان سعی کنید تا جایی که میشه اجتناب کنید. ( بهتره از آژانس استفاده بشه)
اگه مورد زورگیری قرار گرفتید. در مرحله اول فکر درگیری نباشید ! چون کسی که دست به زور گیری میزنه در شرایط عصبی مناسبی نیست و ممکنه در صورت مقاومت شما برای رسیدن به هدفش و فرار دست به هرکاری بزنه. پس بهتره در مرحله اول قید اموال همراهتون را بزنید ولی اگه فرصت مناسبی دست داد اقدام مناسب و به جا انجام بدید.
این که دوستان میگن مشت و لگد و یا اسپری فلفل یا شوکر همه امکان پذیره ولی نه وقتی که ۴ نفر با قمه و چاقو دورت را گرفتن. خیلی از این چیزا فقط در مقابل یک نفر عملی هست و اکثر زور گیری ها هم به تنهایی انجام نمیشه.
پس از الان به فکر واکنش دفاعی نباشید چون مغز انسان در لحظات حساس بر اساس افکار از پیش تعیین شده عمل می کنه و اگه همش به فکر درگیر شدن باشید ناخودآگاه در لحظه حادثه مغز فرمان درگیری میده.
سعی کنید خونسرد باشید. برای کمک خواستن و داد و فریاد هم باید طوری باشه که فرد محاجم را تحریک به حمله و خشونت نکنه . چون ممکنه برای خاموش کردن صدای شما تصمیم بگیره بهتون صدمه فیزیکی بزنه
همیشه بدونید که هیچ چیز برای شما با ارزش تر از سلامتی نیست و اول سلامتی خودتون را حفظ کنید.

سعی کنید همیشه همراه کسی حرکت کنید . حتی اگه در شرایطی قرار گرفتید که احتمال خطر را میدادید میتونید همراه با عابری که رد میشه و همگام باهاش طوری حرکت کنید که به ظاهر همراه هم باشید.

برای این که بتونید بفهمید که شرایط خطر و باید و نباید ها چیه بهتره خودتون را به جای یه زورگیر خشن بزارید و روی عکس العمل ها فکر کنید.
موفق باشید و امیدوارم که مورد زورگیری قرار نگیرید. و امیدوارم روزی شرایط مملکت به سمتی بره که کسی هم زورگیری نکنه
آریا
چو ایران نباشد تن من مباد
     
  
مرد

 
ایا می دانستید؟

هنگامی که شما رامجبوربه گرفتن پول ازدستگاههای خودپردازکردند
رمزکارت رابرعکس بزنید

به جای ۱.۲.۳.۴

واردکنید۴.۳.۲.۱

بااین کارهم کارت ضبط میشود وهم به صورت خودکاربه پلیس خبرداده میشود
برنده می گوید مشکل است، اما ممکن
و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل ...
     
  ویرایش شده توسط: hard   
مرد

 
دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که دادگاه انقلاب اسلامی، دو تن از متهمان حادثه زورگیری آذرماه در تهران را به اعدام و دو متهم دیگر را به حبس و تبعید محکوم کرده است.

خبرگزاری فارس روز چهارشنبه، ۱۳ دی‌ماه، گزارش داد که دو تن از متهمان این پرونده از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی به اعدام و دو تن دیگر از متهمان هر کدام به ۱۰ سال حبس، پنج سال تبعید و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده‌اند.

این چهار متهم مچنین محکوم به بازگرداندن اموال به شاکیان شده‌اند.

یازدهم آذرماه فردی با مراجعه به کلانتری ۱۰۷ فلسطین خبر داد که در زمان بازگشت از بانک به محل کار خود، توسط چهار موتورسیکلت‌سوار، با قمه و چاقو مورد حمله قرار گرفته و مجروح شده و علاوه بر آن، «اسناد و مدارک مالی و وجوه» او نیز به سرقت رفته است.فیلمی که توسط یک دوربین مداربسته از این صحنه ثبت شده بود، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و پس از آن مسئولان ارشد قضایی نسبت به این حادثه واکنش نشان دادند.

از جمله آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس دستگاه قضایی ایران، در جلسه مسئولان این قوه، چنین اتفاقاتی را «تکان‌دهنده» خواند و خواستار «دور جدیدی از برخورد نیروی انتظامی با اشرار» شد.

آقای لاریجانی تأکید کرد که بر اساس موازین شرعی و قانونی، «تفاوتی میان به‌کارگیری سلاح سرد یا گرم وجود ندارد و در حکم محاربه و مجازات آن نیز اعدام است».

در اطلاعیه دادستانی تهران آمده است که یکی از متهمان در ۲۳ آذر دستگیر و سه همدست دیگر وی در روز ۲۵ آذر شناسایی و دستگیر شدند و هر چهار متهم به ارتکاب این سرقت اعتراف کرده‌اند.

در تحقیقات دادستانی همچنین مشخص شده که دو نفر از متهمان سوابق متعدد کیفری قبلی دارند و در حین ارتکاب سرقت از «قمه و چاقو» برای ضرب و شتم قربانی استفاده کرده‌اند.

متهمان این پرونده مهلت دارند ظرف ۲۰ روز به احکام صادره اعتراض کنند.
برنده می گوید مشکل است، اما ممکن
و بازنده می گوید ممکن است، اما مشکل ...
     
  
زن

 
باید با تجاوزگران و زورگیران با اشد مجازات برخورد کنیم و اعدامشون کنیم
Signature
     
  
مرد

 
hard: ایا می دانستید؟

هنگامی که شما رامجبوربه گرفتن پول ازدستگاههای خودپردازکردند
رمزکارت رابرعکس بزنید

داستان غيرواقعي برعکس زدن رمز عابربانک!

روزنامه ايران، شماره 5067 به تاريخ 13/2/91، صفحه 23



مدتي است ايميلي مبني بر اين که مي توان با برعکس ثبت کردن کد چهار رقمي کارت هاي بانکي به هنگام حضور دزدان، پليس را از اين موضوع مطلع کرد، در ميان مردم منتشر شده است و براساس محتويات اين پست الکترونيک در صورتي که فرد به هنگام دريافت پول از خودپرداز ها با حضور دزدان مواجه شود مي تواند با ثبت کد رمز کارت اعتباري از انتها به ابتدا پليس را از حضور دزدان مطلع کند، اما پليس فضــاي توليد و تبادل اطلاعات عنوان کرد: اين امکان کاملاً صفراست.

معاونت اجتماعي پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا در گزارشي اعلام کرد که در پي انتشار چنين خبر هايي با بررسي هاي انجام شده مشخص شد، شهروندان ايالات متحده امريکا در سال هاي 2006 و 2009 پست هاي الکترونيک را با متن هايي نظير «ديروز عده اي مرا مجبور کردند تا از حساب عابربانکم پول برداشت کنم که با زيرکي رمز خود را برعکس وارد کرده و اين امر باعث شد تا پيام خطري براي پاسگاه پليس ارسال شود» يا «شما با وارد کردن رمز خود به صورت برعکس در هنگام خطر مي توانيد پليس را آگاه سازيد» دريافت مي کردند.

چنين تکنولوژي وجود دارد، اما هيچگاه مورد استفاده قرار نگرفته است و امکان اين که شما با وارد کردن برعکس رمز خود قادر به هشدار به پليس باشيد کاملاً صفراست.

براساس اين گزارش، در سال 1994 برنامه نويسي به نام «ژوسف زينگر» اين طرح را به دولت ايالات متحده ارائه داد، اما هيچ گاه مورد استفاده قرار نگرفت. در سال 2009 زينگر با رشد و توسعه برنامه خود از دولت مجدداً خواست که اين طرح به عنوان حفاظت از شهروندان مورد استفاده قرار گيرد که دولت نيز به ايالت «ايلنوي» دستور داد اين طرح را اجرا کند، اما بانک ها در آن زمان اين امر را رد کردند و با بيان اين که سيستم هاي حفاظتي آنها نيازي به چنين نرم افزاري ندارد از اين طرح استقبال نکردند.

يکي از دلايلي که اين طرح هيچ وقت مورد استقبال قرار نگرفت وجود ارقامي نظير 8888 يا 3443 است که در هنگام معکوس کردن باز همان رقم است و از اين رو چون احتمال خطر بيشتري براي فرد مورد زورگيري پيش مي آمد و او را بيشتر در معرض خطر قرار مي داد، پرونده اين طرح بسته شد.

معاونت اجتماعي پليس فتا با رد شايعاتي مبني بر برعکس زدن رمز عابربانک از هموطنان خواست در هنگام استفاده از سيستم هاي خودپرداز و پايانه هاي فروشگاهي در هنگام خريد از فروشگاه ها رمز کارت را شخصاً وارد کرده و هرگز آن را بيان نکنند.
هيچگاه رمز کارت خود را در پشت کارت يادداشت نکنند و رمز کارت خود را روي کاغذ و در کيف پول خود قرار ندهند.

در هنگام استفاده از دستگاه هاي خودپرداز توجه لازم را به صفحه کليد داشته باشند و دقت کنند بصورت يک پوشش نصب نشده باشد يا تجهيزاتي نظير دوربين را در بخش سايه بان نصب نکرده باشند.

از قرار دادن رمز کارت خود به دوستان و همکاران جداً خودداري کنند، رمز کارت خود را به صورت دوره اي تغيير دهند و حتماً سعي کنند از شماره هايي که قابل حدس زدن هستند نظير سال تولد، ازدواج يا شماره شناسنامه يا اول و آخر شماره تماس خودداري کنند.

معاونت اجتماعي پليس فضاي تــوليد و تبادل اطلاعات پليس در پايان اعلام کرد که به رغم اعلام و آگاه سازي به هموطنان عزيز متاسفانه هنوز شاهد وقوع جرائم مشابه در اين خصوص هستيم که روزانه به اين پليس گزارش داده مي شود، بنابراين درخواست مي کنيم به هشدار هاي پليس فتا کاملاً توجه کنيد و با رعايت مسائل ايمني مانع از قرار گرفتن در معرض چنين جرائمي باشيد.
     
  
مرد

 
اگه راه فرار داشتی که فرار کنی اگه راه فرار نداشتی خونسرد هرچی داری بهشون بده تا برن
چون حتی ارزش یه خط انداختن هم نداره
     
  
مرد

 
من این اتفاق برام افتاده.اول کتکم زدند و بعدش لختم کردن .اخر سر هم پولمو بردن. رفتم شکایت کردم بهم خندیدند.منم پیگیر نشدم
دوستدار روابط آزاد خانومم هستم
     
  
مرد

 
باید با خفت گیران بسوزیم و بسازیم چاره ی دیگه ایی نداریم
     
  
مرد

 
تنها راهش هوشیاری و مراقبته من خودم یه بار نزدیک بود تو یه کوچه خفت بشم الکی گفتم کوروش چرا درو باز نمیکنی هزار تا حرف طرف فکر کرد داره میاد پایین کاری به کارم نداشتن اما منتظر بودن خلاصه منم زنگ زدم تا دیدن الکی میگم دویدن طرفم منم از درب خونه رفتم بالا و داد زدم کشتن کشتن بردن بردن همه همسایه ها ریختن بیرون اونا هم در رفتن البته منم بازداشت شدم ا اثیات کنم کی هستم و کجا میرم و چی شده یه شب تو بازداشت بودم .
عشق فقط یک بار در انسان بروز میکند . علاقمند به گفتگو با بانوان لوتی و‌دوستی پایدار
     
  
مرد

 
ویدئو; کتک خوردن دزد بیچاره از خانوم روس

دزد بدشانس تلفن همراه یک زن روس را از دست او می دزدد و به این خیال که زن از او می ترسد به آرامی
و با خونسردی به راه خود ادامه می دهد اما زن شجاع به او حمله می کند و بعد از کتک زدن مفصل دزد
تلفن همراه خود را بر می دارد و فرار می کند





uploadbaz 1.35 mb

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
صفحه  صفحه 3 از 12:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
گفتگوی آزاد

چگونه باخفت گیری مقابله کنیم ؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA