انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 13 از 49:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )


مرد

 
مایورکا 2 - بارسلونا 4؛مسی رکورد پله را شکست
آبی و اناری ها موفق شدند مایورکا را در زمین خودش شکست دهند. بارسلونا که هفته گذشته مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان شکست خورده بود در هفته یازدهم لالیگا مایورکا را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد تا بار دیگر به نوار پیروزی های خود بازگردد.
ژاوی در دقیقه 28 بارسا را پیش انداخت. لیو مسی در دقیقه 44 و کریستین تیو در دقیقه 45 برای آبی و اناری ها گلزنی کردند تا نیمه نخست با نتیجه 3 بر صفر به سود بارسا به پایان برسد.
در نیمه دوم گیرمو آریل پریرا در دقیقه 55 و ویکتور کاستانو در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی دو بار دروازه بارسا را بازکردند تا اختلاف به حداقل برسد.
اما مسی در دقیقه 70 یک بار دیگردروازه مایورکا را گشود تا در نهایت بازی 4 بر 2 شود و شاگردان تیتو ویلانووا یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه را بعد از شکست هفته گذشته مقابل سلتیک کسب کنند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
بارسلونا3- ساراگوسا1؛مسی،پراشتها ترین مرد سال!
دوگل و یک پاس گل از لیو مسی بارسا را یک برد شیرین دیگر رساند. انها حالا در انتظار توقف رئال هستند شروع فوق العاده بارسلونا در این فصل با پیروزی سه بر یک مقابل رئال ساراگوسا ادامه یافت.
لیونل مسی که دوباره به فرم مرگبار خود رسیده دو گل زد و بارسلونا را به امتیاز 34 از تنها 12 بازی رساند.
کارلس پویول در این دیدار در کنار جرارد پیکه در مرکز خط دفاعی قرار گرفته بود. مارتین مونتویا هم در سمت راست جانشین دنی آلوز شده بود.
بارسا در دقیقه 15 به گل رسید. یوردی آلبا توپ را به مسی سپرد، او آلوارو گونزالس را با یک ضرب از پیش رو برداشت و توپ را به گوشه دروازه زد.
ساراگوسا در دقیقه 24 به گل تساوی رسید. مارتین مونتویا توپ را تلاش کرد دفع کند که به مونتانس رسید و او هم از گوشه محوطه جریمه توپ را وارد دروازه ویکتور والدس کرد.
بارسا چهار دقیقه بعد باز هم پیش افتاد. مسی دو مدافع را از پیش رو برداشت و توپ را به الکس سونگ سپرد که کسی او را مهار نکرده بود. او هم از فاصله 10 متری گل زد.
بارسا در دقیقه 60 گل سوم را هم زد.مسی توپ را به مونتویا سپرد، و او هم آن را به مسی برگرداند تا این مهاجم آرژانتینی با ضربه ای زیبا و کات دار گل دوم خودش را بزند.
به این ترتیب مسی به رکورد 85 گل گرد مولر نزدیک تر شد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
گزارش روز: مخفی کاری 40 میلیون یورویی بارسا؛ نیمار در راه کاتالونیاست؟
تمام شواهد و قراین حکایت از این دارد که سران بارسا این 40 میلیون یورو را هم برای قطعی کردن جذب نیمار پرداخت خواهند کرد این در حالی است که نیمار درحال حاضر با سانتوس قرار داد دارد وبه همین خاطر هم هست که سران باشگاه بارسلونا نمی توانند درمورد توافق قطعی شان در مورد خرید این بازیکن را اعلام کنند؛ چرا که از نظر آنها این انتقال هنوز قطعی نشده است؛ هرچند که اخیرا سرنخ های بیشتری درمورد احتمال انتقال نیمار به بارسا به گوش می رسد. اشاره ها و صحبت هایی که مطرح شده است، حکایت از آن دارد که نیمار با سران بارسا به توافق رسیده و قرار است تا در تابستان سال 2014 به کاتالونیا منتقل شود.
روز دوشنبه بود که خاویر فائوس،نایب رئیس اقتصادی باشگاه بارسلونا در دیدار با خبرنگاران حاضردر مسکو، درمورد ده میلیون یورویی که آنها در فصل گذشته خرج کرده اند توضیحی نداد.به علاوه اعلام شده که بارسایی ها در آینده ای نه چندان دور باید 30 میلیون یوروی دیگر خرج کنند که مدیران بارسا هم در مورد این هزینه نیز صحبتی نمی کنند و البته به نظر می رسد که این پول در زمینه ورزشی هزینه خواهد شد. فائوس که یکی از مدیران رده بالای باشگاه بارساست به شوخی دراین باره گفت:« ممکن است این پول را برای جذب یک مربی هزینه کرده باشیم.» تمام شواهد و قراین حکایت از این دارد که سران بارسا این 30 میلیون یورو را هم برای قطعی کردن جذب نیمار پرداخت خواهند کرد. خود فائوس در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که در صورت پیوستن نیمار به بارسا، شرایط برای تیم کاتالان فوق العاده خواهد شد:« جذب نیمار، یک برنامه استراتژیک در بازار نقل و انتقالات است که درصورت وقوع فوق العاده خواهد بود. هرچند که سران باشگاه بارسلونا همیشه اعلام کرده اند که بعد ورزشی برای این باشگاه مهم تر از بعد اقتصادی است.»
این درحالی است که سران باشگاه بارسلونا به دنبال بازکردن مسیرهایی در بازارهای نوظهور دنیای فوتبال مثل چین و هند هستند و بازار برزیل هم برای آنها در اولویت سوم است. به همین ترتیب ، خریداری نیمار، نه تنها یک تجارت پرسود برای بارسلونا برای بهره گیری از مهارت های این پسر جوان با پیراهن آبی و اناری است، بلکه به علاوه باعث می شود تا مدیران اجرایی و بازرگانی باشگاه بارسلونا بتوانند روابطشان با فوتبال برزیل را گسترده تر سازند.
فائوس در بخش دیگری از صحبت هایش علاوه بر ماجرای نیمار، درمورد برخی از توافقات مالی باشگاه کاتالان صحبت کرد و در مورد توافقشان با موسسه سرمایه گذاری ورزشی قطر به این نکته اشاره کرد که این ارگان از باشگاه بارسلونا خواسته تا از این به بعد به جای تبلیغ بنیاد قطر برروی پیراهن این تیم، از آرم «قطر ایرویز» استفاده کند.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
ژاوی: بزرگترین آرزویم بازنشسته شدن در بارساست
باشگاه کاتالانی به تازگی مذاکرات برایت مدید قرارداد این بازیکن را آغاز کرد و اگرچه هنوز توافقی به دست نیامده است، اما این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که قصد ندارد نوکمپ را ترک کند سایت گل- ژاوی، ستاره خط میانی بارسا، اعلام کرد که دوست دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تا پایان دوران حرفه ای اش در نوکمپ بماند.
باشگاه کاتالانی به تازگی مذاکرات برای تمدید قرارداد این هافبک باتجربه را آغاز کرد و اگرچه هنوز توافقی به دست نیامده است، اما این ملی پوش اسپانیایی تاکید کرد که قصد ندارد این باشگاه را ترک کند.
او در گفتگو با خبرنگاران گفت:"هنوز برای تمدید قرارداد من زمان داریم و من امیدوارم برای سال ها در بارسا بمانم.
من از نظر شرایط بدنی وضعیت بسیار خوبی دارم و مصدومیت ها قبلی را به طور کامل پشت سر گذاشته ام. باشگاه هر کاری می توانست انجام داده تا من بتوانم اینجا بمانم و بزرگترین آرزوی من این است که در بارسا بازنشسته شوم.
در اینجا روزهای سخت هم داشتم اما از بودن در اینجا راضی هستم و امیدوارم هرچه زودتر قراردادم را تمدید کنم. فوتبال من را سرحال نگه می دارد و امیدوارم بتوانم به موفقیت هایم با بارسا و تیم ملی ادامه بدهم."
قرارداد فعلی ژاوی با بارسا در تابستان 2014 به پایان می رسد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
اخبار

FIFPRO و فیفا لیست اسامی بیست مدافع انتخاب شده برای حضور در تیم منتخب سال جهان را اعلام کردند.
در مراسم اهدای توپ طلا که در هفتم ژانویه سال 2013 برگزار می شود، چهار نفر به عنوان بهترین مدافعان سال 2012 انتخاب خواهند شد.

اسامی بیست مدافعی که بیشترین آرا را از بازیکنان حرفه ای در سراسر حهان از آن خود کرده اند، به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است.
------------------------------------------------------
این بازیکن آرژانتینی از عملکرد بارسا مقابل اسپارتاک مسکو راضی است و می گوید: «توانایی در بسته نگه داشتن دروازه در استادیوم لوزنیکی بسیار مهم تلقی می شود». پدرو نیز از اهمیت «تثبیت صدر نشینی در مرحله گروهی» گفت.
لئو مسی به ثبت افتخار ادامه می دهد، اما هرگز آنچه که مهم است، یعنی تیم را فراموش نمی کند: «مهم ترین امر پیروزی تیم است. پس از کسب نتیجه 0-3 ما باید بازی و توپ را کنترل می کردیم». شماره 10 بارسا هم چنین عملکرد دفاعی تیم در استادیوم لوزینیکی را تحسین کرد: «ما در باز ی های گذشته گل دریافت کرده بودیم و نیاز داشتیم که دروازه خود را در این بازی بسته نگاه داریم».

مسی که اکنون با رکورد ون نیستلروی به عنوان دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان برابری می کند، افزود: «ما می دانستیم که باید پیروز شویم و همه چیز به بی نقص ترین شکل ممکن پیش رفت؛ شرایط، زمین و حریف همگی پیچیده بودند».
------------------------------------------------------
لئو مسی معتقد است که لیگ قهرمانان مهترین هدف تیم است زیرا «بردن در آنجا دشوار می باشد، بهترین بازیها و بهترین تیمها قابل مشاهده هستند». مسی همچنین در نقش داشتن هم تیمی هایش در بدست آوردن جوایز فردی اصرار داشت.
روحیه رقابتی مسی پنهان نیست و او امروز گفت: «دوست دارم تمرین کنم، بازی کنم و برنده شوم، و من حتی دوست دارم در بازی های تمرینی هم پیروز شوم. از زمان کودکی اینگونه بوده ام و فکر نمی کنم تغییری در رفتارم ایجاد شود؛ این شیوه من است».

بازیکن شماره یک جهان در مورد لیگ قهرمانان گفت: «مهم بودن این رقابت چالشی بزرگ برای تیمهاست. بردن آن بسیار سخت است؛ زیرا جایی است که بهترین تیم ها در آن حضور دارند. برای کسب چنین جامی سخت تلاش می کنیم».
------------------------------------------------------
در حالی که هنوز یک بازی تا اتمام دور گروهی رقابتها باقی مانده است، میلان تنها تیمی می باشد که صد درصد احتمال تقابل با بارسا در مرحله بعد را دارد. رئال مادرید که در گروه خود دوم خواهد شد، به دلیل اینکه هر دو تیم از یک کشور هستند، شانس رویارویی با بارسا در مرحله بعدی را نخواهد داشت.
پورتو، پاریسن ژرمن، شالکه 04، آرسنال، شاختار دونتسک، یوونتوس، چلسی، بایرن مونیخ، گالاتاسرای و کلوژ، تیم هایی هستند که احتمال برخورد قرعه آن ها با تیم تیتو ویلانووا وجود دارد.

پس از برگزار شدن پنج بازی در مرحله گروهی، احتمال تقابل 12 تیم با صدرنشنین گروه G - بارسا - وجود دارد. مالاگا، بورسیا دورتموند و منچستر یونایتد نیز تیم نخست گروه خود خواهند بود و مانند بارسا، در مرحله بعد مقابل تیم دوم گروه های دیگر قرار خواهند گرفت. در حال حاضر تنها دو تیم می باشد که رتبه دوم آن ها در گروهشان مسجل شده است: آث میلان و رئال مادرید. از آنجایی که دو تیم از یک کشور نمی توانند در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هم قرار بگیرند، در حال حاضر ایتالیایی ها تنها قرعه احتمالی بارسا در مرحله بعد هستند.
------------------------------------------------------
بارسلونا با 39 گل زده در لالیگای امسال بیش از هر تیمی گلزنی کرده است و از نظر تعداد گل در 12 هفته ابتدایی، دومین تیم برتر تاریخ باشگاه محسوب می شود.
رکورد گلزنی مردان تیتو ویلانووا در 12 هفته نخست لالیگا با میزان گل زدن تیم هلنیو هررا در فصل 1959/60 و در مدت زمان مشابه برابری می کند و تنها بارسای داسیک در فصل 1950/51، با 41 گل زده از تیم تیتو بالاتر قرار دارد. مسی با 17 گل برترین گلزن لیگ می باشد و به تنهایی از 12 تیم لالیگا بیشتر گل زده است. بارسا با کسب 34 امتیاز از 36 امتیاز ممکن و به دست آوردن رکورد گلزنی فوق العاده به وسیله 39 گل زده و میانگین 3.25 گل در هر بازی، شروعی فوق العاده در فصل 2012/13 را برای خود رقم زده است.

مقام دوم گلزنی در 12 هفته نخست لیگ، طی تاریخ باشگاه
تیم تیتو ویلانووا در 12 هفته نخست لیگ از تمامی تیم های بارسا در تاریخ باشگاه (در مدت زمان مشابه) بیشتر گلزنی کرده است، به جز تیم هلنیو هررا که در فصل 1959/60 به همین تعداد گل زده است و بارسای تحت هدایت فرناندو داسیک که در فصل 1950/51، از تیم تیتو آمار بهتری در اختیار دارد.
------------------------------------------------------
بازیکنان تيم اصلی روز گذشته همراه با بازیکنان بارسا B تمرين کردند، همچنین بازيکنان آغاز کننده بازی برابر اسپارتاک جلسه ريکاوری را پشت سر گذاشتند.
بعد از پرواز از روسیه به بارسلونا، تيم اواسط روز به تمرين پرداخت. تياگو و آدريانو با وجود مصدومیت در تمرین حاضر بودند.

کار با بازيکنان ذخیره
جلسه تمرينی روز چهارشنبه شاهد تمرين بازيکنان تيم اصلی و بازيکنان بارسا B بود. بازيکنانی که در بازی برابر اسپارتاک بازی کردند، به تمرينات محدودی برای انجام ريکاوری بسنده کردند.
------------------------------------------------------
بارسلونا با پیروزی آسان 3-0 در مسکو، برای ششمین سال متوالی به عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله بعد راه یافت. پنج بازیکن بارسا - والدس، ماسکرانو، ژاوی، پدرو و مسی - در تمامی بازی های این فصل لیگ قهرمانان از ابتدا در زمین بوده اند.
• پیروزی در مسکو به این معنا است که بارسا برای نهمین سال پیاپی که شش سال اخیر آن به عنوان صدرنشنین گروه بوده، به مرحله دوم صعود کرده است.

• والدس، ماسکرانو و مسی، تنها بازیکنان بارسا در این فصل لیگ قهرمانان هستند که در تمام دیدار ها، 90 دقیقه کامل بازی کرده اند.
------------------------------------------------------
ويلانووا به بازيكنانش بابت پيروزي مقابل اسپارتاك مسكو تبريك گفت و همچنين به توانايي تيم در سازگار شدن با هواي سرد و بازي در چمن مصنوعي اشاره نمود. او همچنين جملاتي در ستايش آندرس اينيستا گفت: «او فراتر از وظيفه اش به تيم كمك نمود و به بازی ما عمق و فضای بیشتری بخشید».
تيتو ويلانووا مي دانست پس از شكست به سلتيك در دو هفته ي گذشته اين بازي براي تيم از اهميت بالايي برخوردار است. همچنين وي در اين رابطه گفت: «نشان دادن صلاحيتمان در اين دور خيلي مهم بود، ما نبايد منتظر بازي آخر مي مانديم، حال هر اتفاقی در بازی پایانی گروه ممکن است رخ دهد».

مربي تيم در ستايش بازيكنان براي تلاشي كه مقابل تيم روسي انجام دادند و سازگاري خارق العاده ي آنها با شرايط نامطلوب ورزشگاه لوژنيكي گفت: «بازيكنان براي بار ديگر توانايي ها و برتري خود را ثابت نمودند. آنها در طی این سالها موفق به كسب عنوان هاي زيادي شدند و همچنين خود را به خوبي با شرايط نامناسب ورزشگاه يعني هواي سرد و چمن مصنوعي وفق دادند».
------------------------------------------------------
این بازیکن آرژانتینی که 56 گل در رقابتهای اروپایی به ثمر رسانده است، از این نظر با رود ون نیستروی برابری می کند و تنها 15 گل با رائول 71 گله فاصله دارد.
لئو مسی برای تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان، یک گام دیگر رو به جلو برداشت. او با دو گلی که وارد دروازه اسپارتاک مسکو کرد، در حال حاضر 56 گل در رقابتهای اروپایی به ثمر رسانده است و با رکورد رود ون نیستروی برابری می کند. هم اکنون، رائول گونزالس (رئال مادرید و شالکه 04) با 71 گل زده برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان می باشد.

شایان ذکر است که مسی در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان آقای گل شده است. علاوه بر این، او در سال گذشته این رقابتها، 14 گل به ثمر رساند که بیشترین میزان گلزنی در یک فصل لیگ قهرمانان محسوب می شود.
     
  
مرد

 

بارسلونا 5 – اتلتیک بیلبائو 1: سلاخی باسکی‌ها!
بارسلونا رکوردی تازه به جا گذاشت و بهترین آغاز تاریخ لالیگا را رقم زد.

سایت گل – بارسلونا به رکورد تازه‌ای رسید: بهترین آغاز تاریخ 113 ساله لالیگا. لیونل مسی دو گل زد تا بارسا اتلتیک بیلبائو راخرد کند.
رکورد پیشین متعلق به رئال مادرید با رادومیر آنتیچ در فصل 92-1991 بود. لیونل مسی هم با 84 گل در آستانه رسیدن به رکورد 85 گل گرد مولر در یک سال تقویمی قرار گرفت.
بارسلونا گل اول را در دقیقه 23 زد. گورکا ایرایسوس ضربه سسک فابرگاس را عالی دفع کرد اما پیکه در برگشت دروازه حریف را گشود.
بازی که دوباره آغاز شد گل دوم هم به ثمر رسید. مسی پاس عالی چابی را از روی سر ایرایسوس عبور داد و آموربیتا تلاش کرد توپ را برگرداند اما تنها سرعت توپ به سمت دروازه را بیشتر کرد!
مسی سپس ضربه‌ای به تیر دروازه حریف زد. اما گل سوم را بارسا در دقیقه 45 زد. مسی فابرگاس را در گوشه محوطه جریمه پیدا کرد و او هم با پاس اورلپ عالی خود آدریانو را صاحب توپ کرد و او هم گل‌زنی کرد.
گل چهارم در دقیقه 57 زده شد. این بار اینیستا به پیش رفت و توپ رابه فابرگاس سپرد تا او با ضربه‌ای ساده گل بزند.
بیلبائو در دقیقه 66 یک گل زد. پاس عالی ایتوراسپه به ایبای گومس رسید و او توپ را از بین پاهای ویکتور والدس وارد دروازه کرد.
اما مسی در دقیقه 70 باز هم گل زد.او با پای راست پاس پدرو را به گوشه دورتر دروازه زد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
زن

 
لیونل مسی جاودانه شد
لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و بهترین بازیکن حال حاضر جهان، با زدن دو گل سرانجام رکورد گرد مولر افسانه‌ای را پس از ۴۰ سال شکست.
گرد مولر در سال ۱۹۷۲ با به ثمر رساندن ۸۵ گل در طول یک‌سال بهترین گلزن جهان به شمار می‌رفت که مسی موفق شد تا این لحظه (دقیقه ۶۰ بازی) با دو گلی که به ثمر رساند (۸۶ گل) این رکورد را بشکند..

من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  
مرد

 
اخبار

تيتو ويلانووا نام تمام بازيكنان دردسترس تيم اول را جدا از والدس، آدريانو و اينيستا، برای حضور در بازی امشب ذكر كرده است.
برای اطمینان خاطر بیشتر در بازی آخر هفته،كارلوس پويول مدافع سرشناس بارسا نیز حضور خواهد داشت؛ همچنين اوير و تيو از تيم ب نيز نامشان در ليست ديده می شود. از 19 بازيكنی كه چهارشنبه اين هفته عازم کوردوبا می شوند ، 17 نفر آنها از تيم اول (به غير از والدس و اينيستا و آدريانو) و 2 نفر از تيم ب - اوير و تيو - هستند.

اين به معنای حضور كارلوس پويول در ديدار امشب است. با اين وجود كه او روز يكشنبه منحصرا در سالن بدنسازی باشگاه به تمرين پرداخت، اما امروز كاپيتان طبق معمول با سايرين به تمرينات عادی مشغول شد.

چالش های جدید لیونل مسی تبدیل شدن به برترین گلزن بارسا و آرژانتین می باشد. او همچنین می تواند به برترین گلزن تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان تبدیل شود. نابغه آرژانتینی بارسا تنها 25 سال سن دارد اما بسیاری از رکورد های گلزنی در جهان را پشت سر گذاشته است. چهار رکورد گلزنی دیگری که برای شکستن پیش روی مسی قرار دارند عبارتند از:
1- بهترین گلزن تاریخ باشگاه
مسی در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ باشگاه، بالاتر از سزار رودریگز، در بازی های رسمی محسوب می شود. اما در مجموع بازی های رسمی و دوستانه، مسی در جایگاه سوم بهترین گلزنان باشگاه قرار دارد. مسی با 305 گل، پایینتر از پائولینو آلکانترا با 369 گل و جوزپ سمیتیر با 333 گل زده، در رده سوم برترین گلزنان باشگاه قرار گرفته است.

2- بهترین گلزن تاریخ آرژانتین
گابریل باتیسوتا بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین است که در سالهای 1991 تا 2002 موفق به زدن 56 گل برای آلباسته شده است. بازیکنانی چون هرنان کرسپو با 35 گل و مارادونا با 34 گل در رده های دوم و سوم قرار دارند و مسی با 31 گل در رده چهارم ایستاده است.

مهاجم آبی اناری ها شب گذشته در ساعت 21:28، 35,000 مرتبه مورد توجه گرفت. در فيسبوک، پستي که مسي بعد از بازي با بتيس قرار داد، 200,000 لايک دریافت کرد.
لئو مسي زماني که براي بارسا در مقابل بتيس در پيروزي 1-2 بارسا دربنيتو ويلامارين گلزني کرد در کانون توجهات قرار گرفت. او همچنين نگاه ها را در فضای مجازی به سوي خود جلب کرد. وقتی او رکورد گرد مولر را شکست، در توييتر و فيسبوک دست آورد اين مهاجم بزرگ، شوک بزرگی برای همه پدید آورد.

توييتر
در توييتر 34,888 توييت که در آنها این آرژانتيني مورد اشاره قرار گرفته بود، در شب يکشنبه ساعت 21:28 پست شده بود. علاوه بر اين، از ساعت 21:00 تا 22:00، 482,000 نفر دراین بلاگ محبوب در مورد مسي صحبت کردند. چشمگيرتر از همه مسائل این است که بيشتر از يک ميليارد توييت در مورد مهاجم بارسا از ساعت 16:00 روز يکشنبه تا ساعت 1:00 روز دوشنبه ارسال شده بود.

در اینجا به مشاهده جزئیات ركورد جهانی گل های زده شد در یك سال كه توسط مسی شكسته شد، خواهیم پرداخت.

• با گل زنی در بنیتو ویلامارین، لئو مسی تعداد گل هایش در سال 2012 به 86 رساند، که این بدان معنی است که این نابغه آرژانتینی ركورد ثبت شده به وسیله گرد مولر را شکسته است
• در اروپا مسی 13 گل در 11 بازی به ثمر رساند، در حالی كه گرد مولر 10 گل در 4 بازی زد.



روز چهارشنبه، مردان تیتو ویلانووا برای برگزاری دیدار خارج از خانه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا، به کوردوبا سفر خواهند کرد. در روز یکشنبه، بارسا در نیوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.
برنامه زمانبندی تیم به وسیله دو بازی تیم در این هفته مشخص شده است، ابتدا بارسا روز چهارشنبه این هفته در جام حذفی مقابل کوردوبا قرار خواهد گرفت و سپس روز یکشنبه به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت و به هفته دشوار بارسا خاتمه خواهد داد.

بارسا در این هفته پنج جلسه تمرینی را پشت سر خواهد گذاشت که چهار مورد آن در سیوتات اسپورتیوا برگزار می شود. همچنین تیم در روز جمعه استراحت خواهد کرد.

این تیم لندنی شروعی ضعیفی در لیگ برتر داشته است، اما در اروپا هنوز در کورس برای رسیدن به فینال - همانند فصل 2005/06 - قرار دارند. سانتی کازورلا و لوکاس پودولسکی دو تن از بزگترین خرید های تابستانی آرسن ونگر بودند؛ اما باشگاه ستاره خط حمله روبین ون پرسی را از دست داده است.
همانند میلان، ما بررسی خود را بر روی رقبای احتمالی بارسا در لیگ قهرمانان ادامه می دهیم. آرسنال یکی دیگر از تیم های آشنا از فصل های اخیر است، به خصوص در سال 2006، زمانی که با بارسا در فینال سن دنیس با یکدیگر روبرو شدند. توپچی ها همچنین در 2009/10 و 2010/11 به دیدار بارسا رفته اند و در هر کدام از این مراحل این کاتالان ها بوده اند که پیروز از زمین خارج شده اند.

شرایطی متفاوت
اروپا در این فصل بهترین و بدترین جانب غیر قابل پیش بینی کار ونگر را دیده است. آنها به پیروزی های راحتی در مقابل مون پلیه (0-2)، و المپیاکوس در ورزشگاه امارات (1-3) رسیدند، اما در خانه (0-2) مغلوب شالکه شدند. در ادامه آنها (1-2) مغلوب المپیاکوس شدند، در مون پلیه (2-1) پیروز شدند، و در برابر صدرنشین نهایی گروه - شالکه - (2-2) مساوی کردند.

سرمربی تیم بارسلونا از عملکرد تیمش در نیمه اول راضی بود و او معتقد است که با استفاده از توانایی تیمش، نتیجه را پیش برد. ویلانووا گفت: «ما خوشحالیم که مسی با دو گلی که به ثمر رساند به پیروزی ما کمک کرد و توانست رکورد مولر را نیز بشکند. او هنوز 3 بازی دیگر تا پایان سال دارد و باید ببینیم که می تواند رکوردش را گسترش دهد یا نه».
تیتو ویلانووا از پیروزی تیمش در بنیتو ویلامارین ابراز خوشحالی کرد: «30 دقیقه اول در تمام طول سالی که داشتیم بهترین بود. به هر حال من قبل از بازی هشدار داده بودم که بتیس تیم خطرناکی است؛ بتیس قبل از پایان نیمه اول توانست بدون ایجاد موقعیت چندانی به گل برسد و از آن به بعد بازی از جانب آنها پیچیده شد. در نیمه دوم آنها فشار زیادی در زمین ما آوردند و موقعیت هایی برای گلزنی نیز داشتند. من خوشحال هستم زیرا در نیمه اول ما بازی را تحت سلطه خودمان داشتیم و در نیمه دوم با مدیریتی که کردیم، توانستیم بازی را حفظ کنیم و به سود خود به پایان برسانیم».

سرمربی آبی اناری ها در میان صحبتهایش به تمجید از مدافعان خود پرداخت: «از این افراد به خاطر سبک بازی جذاب و دیدنیشان یاد خواهد شد اما همگان باید به خاطر داشته باشند که آنها چگونه از بازیشان دفاع میذ کردند. همه چیز برای یک دلیل اتفاق می افتد و تا قبل از برد دیشب، در طول 7 سال نتوانسته بودیم در اینجا به پیروزی برسیم».

لئو مسی ركورد گل های مولر در يك سال را شكست، اما اشاره كرد كه: «مهمترين چيز پيروزی تيم است».
لئو مسی يك صفحه تاريخی ديگر در دوران حرفه ای خود نوشت. اين آرژانتينی، كسی كه مقابل بتیس دو گل به ثمر رساند، ركورد گل های گرد مولر در يك سال را شكست. پس از اتمام بازی، مسی بيان كرد: «اين ركورد عالی است، اما مهمترين چيز پيروزی تيم و حفظ فاصله با تيم هايی كه پشت سر ما هستند می باشد».

مسی بعد از بازی درباره تعداد گل هايی كه اين فصل به ثمر رسانده است با لحن طنز آلودی اذعان کرد: «من سعی ميكنم تا گل های بيشتری بزنم تا كار را برای فرد بعدی كه ميخواهد ركورد را بشكند سخت كنم». که البته واضح است که این سخن شوخی بیش از جانب او نبوده است. همچنین مسی اضافه كرد: «وقتی كه سال آغاز شد، هدف پيروز شدن در تمام رقابت ها همراه با تيم بود، ركودرهای شخصی در اولويت دوم هستند». سپس از این ستاره آبی اناری ها درباره توپ طلا سوال شد، جايزه ای كه آندرس اينيستا هم در آن فيناليست است، او گفت: «اگر آندرس اينيستا آن را ببرد، كاملا استحقاقش را دارد و من نيز بسيار خوشحال خواهم شد. اين يك عنوان برای كل تيم است».

صدرنشینان هشتمین مسابقه پیاپی خارج از خانه و چهاردهمین مسابقه در لیگ را با برد پشت سر گذاشتند. مسی با دو گل زودهنگام بارسا را پیش انداخت تا رکورد مولر را نیز بشکند. بتیس قبل از سوت پایان نیمه اول یکی از گل ها را پاسخ داد و در نیمه دوم نیز سه بار توپ را به دیرک دروازه کوبیدند. مسی و جوردی آلبا نیز توپشان به تیرک دروازه برخورد کرد.
بارسا به کسب پیروزی هایش ادامه می دهد و با گلزنی مسی توانست از یک بازی سخت خارج خانه دیگر در بنیتو ویلامارین بتیس با کسب سه امتیاز خارج شوند. بتیس شانه به شانه مردان ویلانوا بازی کرد و پس از آنکه در نیم ساعت اول مسابقه 0-2 عقب افتادند نمایش شجاعانه ای از خود نشان دادند و خیلی نزدیک بود تا بازگشت کاملی داشته باشند. روبن کاسترو پیش از نیمه اول یکی از گل ها را پاسخ داد و میزبان شاهد آن بود که تیرک دروازه سه بار مانع از به ثمر رسیدن گل تساویشان شد، پس از آن بارسا توسط مسی و آلبا توپ هایشان با برخورد به تیرک هدر رفت.

این هشتمین پیروزی خارج از خانه متوالی بارسا و چهاردهمین بردشان در بازی های لیگ امسال بود. آنها همچنان به صدرنشینیشان در لیگ ادامه می دهند، و با شش امتیاز برتری نسبت به تیم دوم در بازی میان هفته در جام حذفی مقابل کوردوبا قرار خواهند گرفت و در بازی بعد به مصاف تیم رده دومی اتلتیکو مادرید خواهند رفت.
     
  
مرد

 
بازگشت سسک وسانگ به‌جمع آماده‌هاي بارسا

اين دو ستاره در طول تعطيلات زمستاني به شدت تمرين کردند و حالا قادرخواهند بود تا در داربي کاتالونيا ، بارسا را همراهي کنند .
بارسلونا يکشنبه شب دراولين بازي اش در لاليگا در سال 2013 مقابل اسپانيول به ميدان خواهد رفت و تيتو ويلانووا، سرمربي بارسا در اين بازي قادر خواهد بود تا سسک فابرگاس و الکس سانگ را براي تيمش به ميدان بفرستد. اين دو بازيکن، از جمله بازيکناني هستند که سال 2012 را با دردها و مشکلات فيزيکي به پايان بردند.

در طول تعطيلات زمستاني سسک فابرگاس که 4شنبه شب در بازي دوستانه تيم ملي کاتالونيا مقابل نيجريه غايب بود، به شدت تمريناتش را دنبال مي کرد و خودش در صفحهع تويئترش از نحوه پيشروي اوضاع مصدوميتش خبر مي داد. حالا به نظر مي رسد که سسک مشکلي براي همراهي تيم بارسا مقابل اسپانيول نخواهد داشت.

از سوي ديگر الکس سانگ هم در تعطيلات زمستاني، برنامه ويژه اي را براي بازيابي اش انجام داد و حالا در شرايط مناسبي براي بازگشت به ترکيب اصلي بارساست. طبق گزارش منتشره در روزنامه مادريدي آ.اس اين بازيکن کامروني حالا بايد اعتماد مربيانش را براي حضور در ترکيب تيم کاتالان جلب کند .
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
ويلانووا مقابل اسپانيول روي نيمکت مي نشيند

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا که چندي قبل تحت عمل جراحي سرطان غدد بزاقي قرار گرفته بود به احتمال فراوان در دربي روز يکشنبه بر روي نيمکت تيمش خواهد نشست.
"تيتو ويلانووا" از زماني که عمل موفقت آميز خود را انجام داده فقط يک بازي را از دست داده که آن هم بازي با وايادوليد بوده که با برتري بارسلونا به پايان رسيده است. هدايت بارسا در آن ديدار بر عهده دستيار ويلانووا، "يوردي رورا" بود.

بر پايه گزارش سايت فيفا، ويلانووا از اين هفته به تمرينات بارسا بازگشته و اين در حالي است که "اريک آبيدال" هم که به دليل پيوند کبد چند ماهي است از تمرينات به دور بوده، در اين تمرين حضور داشت.

"ويکتور والدس"، دروازه بان بارسلونا، گفت: تيتو و آبيدال مثال‌هايي از روحيه بالا هستند. آنها هميشه مثالي از مبارزه بوده‌اند و هميشه اينجا هستند تا به ديگر اعضاي تيم کمک کنند. بازگشت آنها روحيه تيم ما را بالا مي برد و ما به کسب موفقيت خود ادامه مي‌دهيم. اکنون براي دربي روز يکشنبه که هميشه هم ديدارهاي مهمي هستند آماده مي شويم و در اين سطح حرفه‌اي از فوتبال براي اسپانيول احترام قائليم.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
صفحه  صفحه 13 از 49:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA