انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 10 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین »

معرفی مكملهای غذايی ورزشی


مرد

 
معرفی نیتریک اکسید پمپ های بدنسازی



photo storage

نام محصول:
نیتریک اکسید 1400


كار آيي:
1- عامل موثر در افزایش حجم عضلانی
2- افزایش پمپاژ جریان خون به عضلات در طی تمرینات
3- تسهیل جذب مواد آنابولیک و مغذی
4- بهبود درعملکرد عضلات و افزایش استقامت آنها
5- افزایش حجم عضلانی
6- عامل تمرکز و مقاوم سازی سیستم های عصبی در تمرین های فشرده



طرز مصرف:
یک وعده ( 70 گرم پودر – 120 واحد اندازه گیری پیمانه المپ را ) با 350 میلی لیتر آب مخلوط کرده و بنوشید .
در روزهای تمرین ، پیش از تمرین یا هرگونه فعالیت های بدنی.
در روزهای عادی قبل از غذا بنوشید.



تعريف عمومي :
پمپ اکسپرس مجموعه ای از مواد آنابولیک قوی شامل Crucial جهت عملکرد عضلات و افزایش حجم آنها می باشد.از هماهنگی فعالیت مواد منحصر به فرد که یکدیگر را تکمیل می کنند بهره جوئید.کار یک پمپ واقعی را تجربه نمایید. محرک ها و قدرت را در حالیکه همزمان عضلات شما را تغذیه نموده و سازه های لازم ساخت و باززایی را فراهم می کنند احساس کنید.
تمامی این موارد امکان پذیر بوده و همه در قالب یک محصول عرضه می شود!
پمپ اکسپرس محصولی منحصر به فرد از ال-آرژنین و نوع فوق العاده پیشرفته کراتین به نام Kre-Alkalyn دارای ترکیبات مجموعه آمینو اسیدهای آنابولیک فعال و هیدرات کربن به همراه موم ذرت و با میزان جذب متفاوت ،با کافئین غنی شده ،ویتامین ها و املاح می باشد.

چگونه پمپ اکسپرس عمل می کند ؟
پمپ اکسپرس رسیدن به حداکثر پمپاژ را از طریق افزایش جریان خون به عضلات در طی تمرینات فراهم می کند . این عمل جذب مواد آنابولیک و مغذی را در این محصول تسهیل ساخته که عملکرد بهتر عضلات و استقامت و افزایش حجم عضلات را در پی دارد.

اجزاء اصلی پمپ اکسپرس

شبکه پمپ بولیک
ترکیبی خاص از ال – آرژنین پمپی عضلات و آمینو اسیدهای درجه یک با فعال های آنابولیک ال- لوسین ، ال – ایزولوسین ، ال- والین و گلوتامین . ال- آرژنین جزء مورد عمل برای تولید اکسید نیتریک (NO) ، مولکول علامت دهنده که جریان خون به عضلات را افزایش داده و جریان و ساخت بلوک ها برای عضلات استخوان بندی را به همراه تمرینات بسیار فشرده فراهم می سازد. با افزایش تولید اکسید نیتریک در بدن، ال- آرژنین بهبود در تاثیر تمرینات را مقدور می سازد.در حالیکه عضلات به صورت بهتری با خون تامین می شوند ، اکسیژن گرفته و تغدیه شده ، حجم و استحکام . ال – آرژنین همچنین تجمع بیش از حد مواد ثانویه تولید شده از متابولیک اما مضر مانند اسید لاکتیک یا اوره . ال- لوسین ، ال – ایزولوسین و ال- والین آنتی،کاتابولیک های قوی – آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه دار (BCAA) قابلیت جذب آسان دارند . آنها از بلوک های ساخت با کیفیت بسیار عالی می باشند و عضلات دچار کشیدگی راباز سازی می کنند. این آمینو اسیدها انرژی مورد نیاز کار عضلات ها را تامین نموده وباعث استقامت و تحمل در طی تمرینات فشرده می شوند .ال گلوتامین 60% آمینو اسیدهای ذخیره شده در سلول های عضلات و بیش از 20% آمینو اسیدهای حاضر در بدن را تشکیل می دهد. کریستال خالص ال- گلوتامین در پمپ اکسپرس باعث افزایش تعادل ازتی در بدن شده و در تبدیل دیگر آمینو اسید ها دست داشته که نهایتاً بازسازی و رشد عضلات بدن را تسهیل می سازد آنتی کاتابولیکی قوی زیرا از فعالیت آنزیم های کاتابولیک که پروتئین های عضلات را پس از کشش زیاد پایین می آورد جلوگیری می کند.


هشدار محصول :
برای بیماران مبتلا به دیابت مناسب نمی باشد . از دسترس کودکان دور نگهدارید.
هشدار: حاوی کافئین زیاد( 100 میلی گرم در هر پرس) بنابر این برای افراد حساس به کافئین مناسب نمی باشد.
     
  
مرد

 
معرفی نیتریک اکسید پمپ های بدنسازی



photo hosting sites

نام محصول:



سل پمپ مانستر کپس



معرفی محصول:



پمپاژ قدرتمند سلولي در حال دگرگوني است و شكل راحت و كاربردي آن كپسول هاي هيولايي 1400 ميليگرمي سل پمپ مي باشد.





نوع تفكر، تلاش ها و آزمايشات جهت چگونگي توليد تركيبات پيش ساز كراتين و نيتريك اكسايد در شكل مگاكپسولي قابل دسترسي نيست، اما Cell Pump يك رويكرد انقلابي جهت حمايت از كراتين ارائه مي كند.





در اين فرمول بندي ما شكلي از كراتين تركيبي را داريم كه فعال تر و ماندگارتر از تركيبات مشابه است كه همراه با مجموعه اي از پيش سازهاي كراتين و اكسيد نيتريك مي باشد و عوامل تسهيل كننده اي جهت حمل و نقل كراتين و پيش سازهاي آن به داخل بافت را دارا مي باشد.





كراتين تركيبي حرفه اي حال حاضر داراي مقادير تشكيل دهنده قدرتمندي به نام كپسول هاي هيولايي مي باشد. كه كراتين با اينچنين تركيبات قدرتمندي در هيچ محصول ديگري پيدا نخواهيد كرد.





كپسول هاي هيولايي Cell Pump حاوي تري كراتين مالات، گليكوسيامين، بتائين آن هيدروس، آرژنين آلفاكتوگلوتارات و تائورين ميكرونيزه مي باشد.





كراتين پيش ساز فسفر كراتيني است كه عضله ساز و نيروزا مي باشد و منابع انرژي را به نيروگاهي تبديل مي كند كه تپش قوي ضربان قلب را به همراه دارد و ساخت پروتئين عضلات را تحريك مي كند.





در هنگام عملكرد سوخت و ساز بدن، فسفات به كراتين غير فعال تجزيه مي شود. بطوريكه عضلاتي كه اندازه شان بزرگ شده است ( منظور دم كردن عضلات فعال در هنگام تمرين) و ظرفيت تمرينشان ارتقا پيدا كرده است، هنوز نياز به فسفوكراتين كبد و كليه اي دارند كه بايد با همراهي آرژنين، بتائين و گليكوسيامين فعاليت خود را ادامه دهند. سپس فسفوكراتين از كبد به سمت جريان خون مي رود و در نتيجه با كمك انسولين به سمت سلول هاي عضلاني هدايت مي شود. در اين مرحله از شدت كه تحريك انسوليني ناميده مي شود، انتقال دهنده هاي كراتين بطور اخص تائورين هستند.





در مرحله بعد در ميتوكندري سلول هاي عضلاني، كراتين به فسفوكراتين تبديل مي شود كه انرژي را براي انقباض فيبرهاي عضلاني و ساخت پروتئين تأمين مي كند. در اين مرحله مالات افزايش پيدا مي كند و در آلفاكتوگلوتارات تبديل مي شود كه باعث افزايش بهره وري و پيش سازي كراتين فسفات در ميتوكندري مي شوند كه اين عمل فسفر انول پيرووات ناميده مي شود و به همان اندازه در تحريك فيبرهاي انقباض دهنده و ساخت پروتئين مؤثر هستند.





اگر ما يك بار ديگر تركيب كپسول هاي هيولايي سل پمپ را تجزيه و تحليل كنيم، با توجه به اين اطلاعات در مي يابيم كه مي توان به راحتي فهميد كه كپسول هاي هيولايي سل پمپ، تكميل كننده همه محرك ها و پيش سازهاي فسفوكراتين هستند. منظور (كراتين، آرژنين، گليكوسيامين، بتائين، مالات، آلفاكتوگلوتارات و تائورين) است.





اين محصول جريان مؤثر و هميشگي كراتين را در داخل سلول هاي عضلاني كارآمدتر مي كند و همچنين سطح بالايي از فسفوكراتين مداوم را به وجود مي آورد و آنها را در دسترس فيبرهاي انقباض قرار مي دهد كه در نهايت منجر به ساخت پروتئين عضلاني جديد مي شود. در اين حالت است كه از فعاليت هاي شديد فيزيكي حفاظت كاملي به عمل مي آيد و فرآيند هاي عضله سازي به وقوع مي پيوندند.





بعد از مصرف كپسول هاي هيولايي Cell Pump بالاترين سطح فعاليت بدني و همچنين افزايش قابل توجه حجم تمرين را تجربه خواهيد كرد كه اين جريان با مصرف آرژنين + آلفاكتوگلوتارات مديريت شده است. اين آمينواسيد به ميزان قابل توجهي ساخت نيتريك اكسايد را افزايش مي دهد كه افزايش حجم عروق ناشي از نيتريك اكسايد بطور قابل توجهي اكسيژن، گلوكز، آمينواسيد و كراتين را به داخل عضله مي فرستد.





همه تركيبات نيتروژني Cell Pump شامل: (كراتين، آرژنين، گليكوسيامين، بتائين و تائورين) مربوط به جايي است كه حوضچه نيتروژني اوره ناميده مي شود كه تخريب پروتئين را مهار مي كند و در نتيجه فعاليت هاي ضد تخريب خود را نشان مي دهد. كپسول هاي هيولايي Cell Pump سپس باعث افزايش فرآيند ساخت، افزايش حجم و قدرت و بطور شگفت انگيزي ايجاد عضلات متورم و دم كرده در حين تمرين مي شود.



کارایی:



1- افزایش قدرت و توان

2- پمپاژ خون بیشتر به سمت عضلات

3- کاهش حس خستگی

4- افزایش توده خالص عضلانی





ميزان مصرف:



روزانه 8 كپسول مصرف شود.





نحوه مصرف:



8 كپسول را به 2 وعده 4 كپسولي تقسيم نموده و 1 وعده را صبح و 1 وعده را بعد از تمرين همراه با آب فراوان ميل كنيد.





توصيه ها:



1- بين هر نوبت مصرف روزانه، 8 ساعت فاصله زماني را رعايت كنيد.

2- بيشتر از مقدار توصيه شده مصرف نكنيد.

3- دور از دسترس كودكان نگهداري شود.

4- مكمل هاي غذايي نبايد به عنوان جايگزين رژيم غذايي متعادل و متنوع روزانه شوند.

5- كپسول هاي هيولايي Cell Pump براي ورزشكاران سطح پيشرفته طراحي شده و ابزاري جهت كسب سريع قدرت و افزايش توده عضلاني مي باشد.
     
  
مرد

 
معرفی نیتریک اکسید پمپ های بدنسازی



photo hosting sites

نام محصول:



سولن



معرفی محصول:



شما هيچ مكملي سخت تر و قوي تر از SWOLLEN محصول نوترابوليكس نمي توانيد پيدا كنيد.





SWOLLEN مكمل افزايش پمپاژ خون محصول نوترابوليكس است كه 2 برابر فشرده تر شده و يك مكمل آزمايش شده پيشرفته و جدا از فرمول هاي پوچ موجود در بازار است و بر پايه تحقيقات علمي – پژوهشي توليد شده است.





اين مكمل در حقيقت داراي قوي ترين دوز از قوي ترين مواد تشكيل شده مجاز در بين مكمل هاي در دسترس است.





در SWOLLEN از علامت تجاري AE2 استفاده شده كه يك فناوري در توليد نيتريك اكسيد است و همچنين توسط عصاره ثبت اختراع شده Astragin مورد پشتيباني قرار گرفته است كه در بررسي هاي باليني ثابت شده كه نيتريك اكسيد را در بدن افزايش مي دهد و 62 درصد جذب آرژنين را نيز افزايش مي دهد.





SWOLLEN اين قدرت را داراست كه آزاد كننده گسترده ترين پمپاژ دائمي بين عضلات باشد.





كساني كه نمي خواهند به مكمل هاي فرموله شده BS عادت كنند و وقتشان را هدر بدهند، سرانجام نوبت شما رسيد. مكمل SWOLLEN را امتحان كنيد تا بدني پمپ شده و حجيم داشته باشيد.





مزايا : پمپ هاي شديد، قدرت و استحكام شدت يافته.





با استفاده از 2 نوع برتر آرژنين به همراه محتواي آزمايش شده ال سيترولين مالات، SWOLLEN گاز NO را با سرعت زياد براي بدن فراهم مي كند و NO را در سطح پلاسماي خون افزايش مي دهد.





اثر گشاد كنندگي عروق براي بدن به معني حرارت، پمپاژهاي طولاني مدت، حداكثر جذب مواد مغذي و قدرت باور نكردني مي باشد. توسط تركيب Agmatine ، دو نوع ال آرژنين و ضريب 2 به 1 آن نسبت به ال سيترولين مالات و اپي مديوم SWOLLEN براي بدن، حداكثر جريان خون و پمپ ماهيچه اي بي نظير را فراهم مي كند.





SWOLLEN سريع ترين راه قانوني براي دستيابي به حجم عضلاني عظيم و همچنين قاتل حجم بي كيفيت است كه شما به دنبال آن هستيد.





مزايا: افزايش شدت تمرين، تمركز ذهني و كاهش خستگي عضله.





SWOLLEN براي تأمين انرژي زياد در قبل از تمرين طراحي شده است. برخلاف ديگر محصولات كه براي كاهش هزينه ها در توليد، به مواد ارزان قيمت تكيه مي كنند، SWOLLEN براي تأمين انرژي پايدار و قابل انفجار،تركيبي از گاما بوتيروبتائين، گرانيوم ماكولاتوم، اپي مديوم، ال سيترولين مالات و كافئين را استفاده نمود.





گرانيوم مثل يك محرك، به مانند آدرنالين قدرتمند عمل مي كند كه منجر به تقويت شدت تمرين، تمركز ذهني و افزايش كارايي مي شود. به وسيله گنجاندن تيروزين، SWOLLEN شدت تمركز را بالا مي برد و به شما اين امكان را مي دهد كه روي هر تكرار از تمرينتان تمركز كنيد و شدت هر جلسه تمرينتان را افزايش دهيد.





SWOLLEN براي تمرين سخت تر به شما قدرت مي دهد تا شكستهاي گذشته را از خود دور كنيد و انرژي بي وقفه اي را پس از مصرف اولين دوز در اختيارتان قرار مي دهد.





مزايا: افزايش جذب مواد مغذي براي پمپ هاي طولاني مدت و تشديد قدرت.





SWOLLEN با استفاده از مواد مغذي پيشرفته از قبيل Astragin و Agmatine طراحي شده است.





Astragin تنها ماده غذايي معتبر آزمايش شده است كه افزايش عمر مواد مغذي در داخل سلول ها را پشتيباني مي كند.





Astragin نشان داده كه جذب آمينو اسيد را بيش از 60 درصد و جذب ويتامين را بيش از 50 درصد افزايش مي دهد و نيز به طرز چشمگيري جذب گلوكز را افزايش داده و حساسيت انسولين را ارتقا مي دهد.





به زبان ساده Astragin به شما اين امكان را مي دهد كه جذب مواد غذايي و قابليت زيستي در دسترس آنها را افزايش دهيد. كه اين موضوع به سود حجم عضلاني شما خواهد بود.





Astragin حمل و نقل كننده هاي مواد شيميايي و mRNA را در بدن افزايش مي دهد كه بطور مستقيم مقدار مواد مغذي اي را كه در سلول هاي روده اي شما جذب مي شود را كنترل مي كند.





علاوه بر افزايش ATP يا منبع سريع انرژي، Astragin همچنين تركيب توده خالص عضلاني را افزايش مي دهد.





همراه با ال آرژنين، ال سيترولين مالات و Agmatine ، نتايج به دست آمده قوي، پمپ هاي طولاني مدت، قدرت فرا زميني و فوق العاده، جذب مواد غذايي و ريكاوري عضلاني و انرژي در حد بالايي خواهند بود.





مزايا: افزايش ريكاوري (بازسازي) عضلات





دلايل: طبق آزمايشات اثبات شده باليني روي مواد مختلف انقلابي موجود در اين محصول كه همگي مواد مغذي طبيعي مي باشند، SWOLLEN با بهره گيري از پودر ريشه چغندر _ كه ثابت شده در ريكاوري (بازسازي) عضلات كمك مي كند _ سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و به جذب مواد مغذي به داخل سلول سرعت مي بخشد.





SWOLLEN با محتواي مواد مؤثر درون خود شامل Astragin ، Agmatine ، ال سيترولين مالات و ال آرژنين، قوي ترين و مؤثرترين مكمل قبل از تمرين موجود در فروشگاه ها مي باشد كه اين امكان را مي دهد كه در هر جلسه تمرين تان با وزنه هاي سنگين تر و طولاني تر تمرين كنيد.



کارایی:



1- افزایش پمپاژ خون به سمت عضلات

2- کسب توده خالص عضلانی

3- حداکثر جذب مواد مغذی

4- افزایش قدرت و استقامت



نحوه مصرف:



تعداد 6 قرص (معادل 1 وعده) را با 1 لیوان آب سرد 15 - 30 دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید.
     
  
مرد

 
معرفی ویتامین های بدنسازی



pic hosting

نام محصول:

الیمپ گلد امگا 3 اسپورت ادیشن

روغن ماهی دریا با کیفیت ، حاوی 65% EPA ، DHA و دیگر اسید های چرب امگا 3 که مکمل با ارزش غذایی بسیار بالا حاوی مواد ضروری نمودار غذایی ارائه می کنند .

روزانه یک کپسول را ببلعید .

این محصول به عنوان مکمل غذایی توصیه می شود . از قدار دوز روزانه تجاوز نکنید . از دسترس کودکان دور نگه دارید .



Nutrition information


1 capsule

Fat (fish-oil):


1000 mg

of which:

Eicosapentanoic acid 33% EPA


330 mg

Docosahexanoic acid 22% DHA


220 mg

Other Omega-3 fatty acids 10%


100 mg

Vitamin E


6,7mg (56%ZDS*)

***
معرفی نیتریک اکسید پمپ های بدنسازی

pic upload
نام محصول:
آرژي پاور 1500 مگاكپس
كار آيي:
افزایش حجم عضلانی
افزایش پمپاژ جریان خون به عضلات در طی تمرینات
تسهیل جذب مواد آنابولیک و مغذی
بهبود درعملکرد عضلات و افزایش استقامت آنها
- تمرکز و مقاوم سازی سیستم های عصبی در تمرین های فشرده
حافظ فرآیندهای فیزیولوژی بدن
طرز مصرف:
روزانه یک كپسول پیش از تمرین و یا قبل از فعاليت فيزيكي مصرف نمائید. از دسترس كودکان دور نگهداريد.
تعريف عمومي:
ال-آرژنين HC1 در قالب كپسول جایگزین وعده غذایی جهت مصرف در تمرینات سخت عضلانی ، خصوصاً مناسب ورزشکاران.
ال-آرژنينHC1 آمينواسيدی است كه بدن از آن براي حفظ فرآيندهاي فيزيولوژي استفاده مي كند. اين ماده توان بدن در كاربرد ساير مواد مغذي را افزایش می دهد. آرژنين به عنوان ماده ی پیشرو نیتریک اکسید ، طاقت و توان را بالا مي­برد.
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 
معرفی ویتامین های بدنسازی



pic upload

نام محصول:
چلا - ام زد بی
فرمول ورزشی
كار آيي:

مانع خستگی ذهنی و جسمی
ضامن عملكرد صحيح دستگاه عصبي و كاهش دهنده تنش
خواب عمیق و آرام
موثر در عملکرد دستگاه تولید مثل مردان


طرز مصرف:
1 الی 2 كپسول را تقریباً يك ساعت قبل از خواب ببلعید.

تعريف عمومي:
فرمول ورزشی چلا ام زد بی
مكمل خاص رژیمی است كه از تركيب روي، منيزيوم و ويتامين ب 6 ساخته شده است . نسبت­هاي دقيق اجزاء ضامن عملكرد صحيح دستگاه عصبي با كاهش سطح تنش و جلوگيري از اثرات منفي آن روي ارگانيزم است.

هشدار محصول :
محصول به عنوان مكمل غذائي بزرگسالان توصیه مي­شود. از دسترس کودکان دور نگهداريد. از مقدار دوز روزانه تجاوز نكنيد.
مكمل غذايي جانشين غذايي متعادل و متنوع نمی باشد .

تعريف تخصصي:
چرا منيزيوم و ويتامين ب 6 در حفاظت از تنش مهم است؟
هر دو ماده در عملكرد دستگاه عصبي نقش دارند و تركيب آنها موجد عملكرد ضد تنش است. منيزيوم و ويتامين ب 6 از ترشح زياد هورمون­هاي مسئول تنش عصبي و حساسيت زياد جلوگيري ميكنند، به انتقال پالس عصبي كمك كرده و سطح كافي دوپامين در مغز را نگاه مي­دارند. فعاليت صحيح اين اجزاء از خستگي جسمي و ذهني جلوگيري مي­كند و مقاومت در برابر تنش را زياد كرده و خواب عميق و آرام را تضمين مي­نمايد.

چرا عملکرد آنها نیازمند به روي است؟
تنش موجب كاهش روي از ارگانيزم مي­شود. كمبود روي موجب تجمع عناصر مضر در مغز مي­شود (بيشتر كادميوم) و اثر منفي روي عملكرد هيپوكامپ دارد كه مسئول حفظ حافظه و توان ربط دادن وقايع با يكديگر است. تركيب صحيح روي، منيزيوم و ويتامين ب 6 مهم­ترين حافظ دفاعي در قبال اثرات منفي تنش روي ارگانيزم است.

آیا حقیقت دارد كه مصرف روي، منيزيوم و ويتامين ب 6 همزمان به عملكرد دستگاه توليد مثل مردان كمك مي­كند؟
بله، تركيب این اجزاء با نسبت­هاي صحيح چلا ام زد بی سنتز هورمون جنسي را بهبود بخشیده و افزايش ليبيدو و نيز ميزان مناسب و تركيب صحيح اسپرم را تأمين مي­كند. همزمان، افزايش فعاليت تستوسترون تحت اثر مكمل فوق منجر به بهبود كارآئي و تركيب جسمی مي­شود (چربي كمتر به نفع بافت عضلاني).

مكمل فرمول ورزشي چلا ام زد بی چگونه از ساير فرآورده­هاي بازار متمايز مي­شود؟
نخست، قسمت صحيح اجزاء، دوم كيفيت مناسب. اجزاء معدني (روي و منيزيوم) به شكل چيلات اسيد آمينه است كه كاملاً توسط ارگانيزم جذب مي­شود و توسط رهبر جهاني توليد مواد معدني- شركت آلبيون توليد مي­شود.
     
  
مرد

 
معرفی ویتامین های بدنسازی



host images

نام محصول:
ويتامين مالتيپل اسپرت
60 عدد - كپسول




كار آيي:
1- عامل افزایش عملکرد بدنی
2- تقویت کننده اثر آنتی اکسیدانی و از بین برنده رادیکال های آزاد
3- عامل کاهش وزن
4- بهبود در عملکرد کبد
5- حمایت عملكرد سيستم هورموني با مكانيسم تطبيق فشار بدني
6- عامل نفوذ مواد انرژي زا به بافت هاي عضلاني




طرز مصرف:
1 كپسول ويتا پلكس اسپرت و 1 كپسول چلا – ماين اسپرت را روزانه پس از غذا به همراه نوشيدن آب زياد مصرف كنيد.



تعريف عمومي :
اليمپ ويتامين مالتي پل اسپرت مجموعه اي است از تركيب ويتامين ها با عصاره هاي مكمل گياهي ( ويتا – پلكس اسپرت ) با كيفيت بالا و جذب آسان املاح در قالب كي ليت هاي اسيد آمينو كه توسط شركت Albion (Chela-Min Sport) به ثبت رسيده است .
چنين تركيبي پوشش غذايي مورد نياز در زمانهايي كه بدن تحت فشار است را هموار مي سازد . براي بدن يك ورزشكار غذا در وهله اول منبع ساخت مواد( پروتئين ها)انرژي (قند و چربي ها )به شمار مي رود. با وجود اين دركنار اين سه ماده مغذي ،در غذا ها عناصر مغذي ديگري از قبيل ويتامين ها ، املاح و موادي با عملكرد مشابه ويتامين ها در مقادير كم يافت مي شوند كه به منظور عملكرد طبيعي در فرايند سلامتي بسيار ضروري مي باشند . خصوصاً‌ در زمان تطبيق با فشار بدني و بهبود عملکرد ورزشي.
املاح كي ليت فرآيند بسيار مهمي در اتصال عناصر فلزي توسط اسيد هاي ضعيف ارگانيك مانند آمينو اسيد ها مي باشد كه در فرآيند جذب موفقيت آميز عناصر واقع در مجاري روده اي نقش موثری دارند.


هشدار محصول :
اين محصول براي بزرگسالان توصيه مي شود . از دسترس كودكان دور نگه داريد. از مقدار مصرف توصيه شده تجاوز نكنيد . مكمل غذايي را نميتوان جايگزين رژيم غذايي متنوع و متوازن نمود . رژيم غذايي متنوع و متعادل و سبك زندگي سالم توصيه مي شود . مناسب زنان باردار و يا شيرده نمي باشد . در زمان مصرف اين دارو از مصرف همزمان ويتامين های ديگرخودداری فرمایید. اين محصول مناسب افراد جسماًبسیار فعال ، خصوصاً‌ورزشكاران مي باشد .

تعريف تخصصي:
اساسا املاح از مواد غير ارگانيك ساده قابلیت جذب ندارند و فقط هنگامي جذب مي شوند كه كي ليت ها در قالب غذاي مصرفي عرضه شود .
با توجه به موارد بالا فرمول چلا- مين اسپرت از ويتامين مالتي پل اسپرت حاوي املاح در قالب امينو اسيد كي ليت بوده كه توسط متخصصان مواد خام دارو سازي يعني شركت امريكايي آلبيون توليد شده است .

تحقيقات دانشمندان نشان مي دهد كه مصرف منظم مكمل ها ي ورزشي باعث مي شوند كه :

• ويتامين هاو املاح، ظرفيت عملكرد را بالا ببرند.
• مركبات ارگانيك طبيعي راديكال هاي آزاد را از بين برده و اثر آنتي اكسيدان هاي ويتامين ث را تقويت مي كند .
• پلي فنول هاي موجود در چاي سبز (EGCG) آنتي اكسيدان هاي طبيعي به شمار رفته و نقش مثبتي در لاغر شدن دارند.
• سينارينز از گياه آرتيشو ، عملكرد طبيعي كبد را تقويت نموده و كاربرد مناسب ساخت و انتقال مواد انرژي زا را مقدور مي سازد .
• پلي فنولز ها و فيتوس ترولز ها از عصاره تخم كدو و گزنه عملكرد سيستم هورموني را با مكانيسم تطبيق فشار بدني حمايت مي كنند.
• الفا- ليپوئيك اسيد (ALA)عملكرد كبد را تقويت كرده ، نفوذ مواد انرژي زا به بافت هاي عضلاني و متابوليسم آن ها را جهت انرژي بیشتر تسهيل مي سازد .
• پيپرين (بيو پرين) گرفته شده از عصاره فلفل سياه جذب معده و روده اي را براي كليه مواد مغذي به علاوه مواد فعال اين محصول فراهم مي سازد
     
  
مرد

 
معرفی ویتامین های بدنسازی



image hosting

نام محصول:
امگا 3
60 عدد- كپسول
1000 ميلي گرم



كار آيي:
1- تاثیر مثبت بر عملکرد سیستم قلبی ، عروقی
2- افزایش دهنده کلسترول مفید HDL و کاهش دهنده کسترول مضرLDL
3- کاهش دهنده غلظت خون
4- مانع تشکیل بافت های چربی



طرز مصرف:
روزانه كپسول را يك تا دو بار ببلعيد .
اين محصول مناسب بزرگسالان و به عنوان مكمل غذايي توصيه مي شود.

تعريف عمومي :
اليمپ امگا 3 ، حاوي روغن غلظت يافته با كيفيت بالا از ماهي آب هاي منجمد كه اسيد هاي چرب زيادي دارند ساخته شده است .
چگونه اسيد هاي امگا 3 بر روي مقدار كلسترول ها تاثير مي گذارند ؟
آزمايشات متعددي نشان داده است كه حتي مقدار بسيار كمي از اسيد هاي امگا 3 تاثير مطلوبي بر روي عملكرد سيستم هاي قلبي و عروقي دارد .
در رژيم غذايي سطح كلسترول مضر ال دي ال و تري گليسيريد ها را کاهش داده و كلسترول مفيد اچ دي ال را افزایش داده و غلظت خون را پائین می آورد كه این امر روي قلب و گردش خون تاثير بسزايي دارد.


هشدار محصول :
از مقدار مصرف توصيه شده تجاوز نكنيد .مكمل غدايي را نمي توان جايگزين رژيم متعادل و متوازن نمود.

تعريف تخصصي:
چگونه اسيدهاي امگا 3 بر روي سيستم عصبي تاثير می گذارند ؟
اسيدهاي چرب امگا 3 مسئول عملكرد صحيح نرون ها هستند . آنها جزو مواد بسيار مهم در بافت فعال عصبي خصوصاً سربال كرتكس و رتينا به شمار می روند .افزايش سوخت در آنها تاثير زيادي در بهبود خلق و خوی افراد می گذارد. همچنين در بهبود سيستم عصبي موثر است.
آيا اسيد هاي امگا3 در كاستن بافت هاي چربي تاثیر گذارند؟
اسيد هاي چرب امگا 3 از مواد اصلی و كليدي براي لاغرشدن مي باشند . مشاهده شده است مردمي كه مقدار مرتب اسيدهاي امگا 3 را مصرف مي نمایند چربي از دست داده و سایز بدنشان كم شده است . اسيدهاي امگا 3 مانع موثري در تشكيل بافت هاي چربي به شمار رفته و محرك سوخت چربي به صورت فعال مي باشد.
     
  
مرد

 
معرفی ال کارنتین های بدنسازی



pic hosting

نام محصول:
ال کارنیتین
40 عدد – کپسول

كار آيي:
1- حاوی مواد چربی سوز- انرژی زا
2- افزایش سوخت چربی تا 70%
3- موثر درکاهش وزن افراد مستعد به چاقی
4- مانع از چاقی ، سلولیت ، تصلب شریان ها و بیماری دیابت
5- تسریع در باززایی به تعویق افتاده
6- بهبود در ظرفیت هوازی
7- تاخیر در روند پیری
8- مناسب بیماران مبتلا به تصلب شریان، دیابت ، ترک اعتیاد ، ورزشکاران تفریحی و ورزشکاران سنگین

طرز مصرف:
2 کپسول را روزانه به همراه غذا بلعیده و همراه آن آب بنوشید .

تعريف عمومي :
ویتامین ب تی ( ال – کارنیتین) ویتامین انرژی زای طبیعی است که در علم رژیم غذایی در خصوص مراقبت و سلامتی تحول عظیمی به وجود آورده است . عواملی مانند گذشت زمان و محیط زیست به همراه یک رژیم نامعقول ذخایر ویتامین بی تی را به اتمام می رسانند. ویتامین ب تی نقش بسیار مهمی در عملکرد صحیح بافر سیتوپلاسماتیک و غشاء انتقال دهنده برای اسیل و رادیکال های استیل و آیانها – مواد مغذی واکنش پذیر – چربی ها و کربو هیدرات ها ، آمینو اسید ها ، الکترولیت ها و میکرو المنت ها هنگامی که یکدیگر را منظم تکمیل می کنند بر عهده دارد: این عمل سوخت چربی را تا 70% افزایش داده ، به کاهش وزن کمک کرده و و موثر بودن رژیم را تضمین و تثبیت می سازد. تولید چربی و کلسترول را محدود نموده و مقدار گلوکز را افزایش می دهد . از چاقی ، سلولیت ، تصلب شریان ها و بیماری دیابت جلوگیری کرده ، تاثیر فرآیند متابولیسم انرژی را افزایش داده و املاح معدنی را متعادل می کند . به باززایی تعویق افتاده سرعت بخشیده ، ظرفیت هوازی را بهبود می دهد . رادیکال های آزاد را از بین برده غشابیولوژیکی را تثبیت می سازد . احساس سلامتی را افزایش داده و سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند . روند پیری را به تاخیر می اندازد. ویتامین مکملی ب تی به منظور کاهش وزن برای افراد چاق و مستعد به چاقی ، توصیه می شود . همچنین برای بیماران مبتلا به تصلب شریان، دیابت ، ترک اعتیاد ، ورزشکاران تفریحی و ورزشکاران با عملکرد بسیار زیاد و کلاً برای افراد 40 سال و بالاتر توصیه می شود.


هشدار محصول :
از دسترس کودکان دور نگه دارید

.از مقدار مصرف توصیه شده تجاوز نکنید

مکمل غذایی را نمی توان با رژیم غذایی متنوع و توازن جایگزین کرد.

تعريف تخصصي:

ال - کارنیتین 500 فورت پلاس کپسولی حاوی 500 گرم ال – کارنیتین می باشد . اولین کپسول تولید شده از پلیمر های کربوهیدارت گیاهی بوده و بالاترین دینامیسم جذب مواد فعال را تضمین کرده و با استفاده از کپسول های ژلاتینی از بروز خطر جلوگیری می کند . این محصول ایده آل افرادی است که علاقه ای به جویدن و چشیدن قرص ندارند.

کارآیی:
1- حاوی مواد چربی سوز- انرژی زا
2- افزایش سوخت چربی تا 70%
3- موثر درکاهش وزن افراد مستعد به چاقی
4- مانع از چاقی ، سلولیت ، تصلب شریان ها و بیماری دیابت
5- تسریع در باززایی به تعویق افتاده
6- بهبود در ظرفیت هوازی
7- تاخیر در روند پیری
8- مناسب بیماران مبتلا به تصلب شریان، دیابت ، ترک اعتیاد ، ورزشکاران تفریحی و ورزشکاران سنگین
     
  
مرد

 
معرفی ال کارنتین های بدنسازی



upload foto

نام محصول:

به اثبات رسیده و موثردرکاهش چربی همه در قالب یک مگا کپس !

دوز قوی 1500 میلی گرم ال- کارنتین متمرکز شده در یک کپسول !

ال – کارنتین 1500 بی نهایت مگا کپس به صورت غیر قابل توصیفی بافت چربی را کاهش می دهد !

ال – کارنتین عنصر اصلی فرایندهای نهایی تجزیه چربی است . انتقال دهنده اسید های چرب به مقصد های اکسیده شدن نهایی بوده که در مراکز انرژی سلولی جای می گیرند . ( میتو کندریا)

این فرآیند مقدار فراوان انرژی را انتقال می دهد که قابلیت های تمرینی ارگانیسم را افزایش می دهد .

مدیریت موثر اکسیداسیون درون سلولی اسیدهای چرب آزاد باعث می شود به شکل تری گلیسریدها ذخیره نشوند که مجدداً منجر به بافت های چربی شوند.

ال کارنتین 1500 اکستریم مگا کپس یک مکمل متمرکز شده است که رژیم را با مقدار دوز فراوان ال- کارنتین غنی می سازد .

ال کارنتین همچنین عنصر موثری برای سیستم گردش خون و عوارض قلبی بوده و کمبود آن باعث افزایش خطر بروز بیماری هایی مانند آریتمی، بیش از حد ضعیف بودن انقباض عضله قلب، هیپوکسی یا فیبریلاسیون دهلیزی است .آزمایشات بالینی نشان می دهد که مصرف مکمل های رژیم غذایی با محتوای بالای ال- کارنیتین جامع تضمین کارکرد صحیح سیستم قلبی عروقی است.

ال- کارنیتین اکستریم 1500، مکمل رژیمی غذایی حاوی دوز متمرکز از خالص ترین شکل دارویی ال - کارنیتین تارتارات مطلوب.

هر کپسول از محصول به لطف استفاده از تکنولوژی مگا، حاوی مقدار 1000 میلی گرم ال - کارنیتین خالص است.

حداقل تضمین های موثر از دستگاه سوخت و ساز تولید انرژی از اسیدهای چرب ، و عملکرد این ترتیب، روند کاهش بافت زیر جلدی چرب و کنترل وزن بدن موثر است.

ال- کارنیتین 1500 اکستریم حفاظت موثر از ارگانیسم در برابر فرم های اکسیژن فعال!

ال- کارنیتین 1500 اکستریم مختص چه کسانی است؟

این مکمل رژیم غذایی بسیار عالی غنی، رژیم غذایی با دوز موثر ال-کارنیتین است در درجه اول مناسب بزرگسالانی است که از لحاظ بدنی فعال بوده و خواهان کاهش بافت زیر جلدی چرب می باشند و یا قصد دارند وزن بدنشان را در سطح مطلوب حفظ نمایند .

همچنین به هر کسی که به عنوان پیشگیری قصد حمایت از سیستم قلبی عروقی را دارد که این باعث کاهش خطر بروز بیماری های ایسکمیک قلب و یا اختلالات دیگر سیستم گردش خونی می شود توصیه می شود .

بهترین زمان مصرف ال – کارنتین
به منظور حمایت از رژیم لاغری، در روزهای تمرین : پیش و پس از تمرین.

توصیه می شود این مکمل فوق العاده را پیش ازتمرین با محصولی که محرک متابولیسم باشد مانند ترمو اسپید اکستریم مگا کپس ، ترمو استیم یا هرگونه محصولی از ترم لاین ترکیب نمایید . در روزهای غیر تمرین و به منظور حمایت از سیستم گردش خون توصیه می شود ال – کارنتین 1500 اکستریم مگا کپس را دوبار در روز مابین وعده های غذایی مصرف نمایید .

1 کپسول را در روز بین وعده های غذایی، آشامیدنی با آب مصرف نمایید . این محصول مناسب بزرگسالان به عنوان یک مکمل غذایی توصیه می شود. بیش از دوز توصیه شده روزانه مصرف نکنید. مکمل های غذایی نباید به عنوان جایگزین رژیم غذایی متنوع و متعادل استفاده شود. دور از دسترس اطفال نگهداری شود.



Nutrition value


1 capsule


2 capsules


per 100 g

Calories


3,3 kJ / 0,8 kcal


6,7 kJ / 1,6 kcal


200,6 kJ / 48 kcal

Protein


0,2 g


0,4 g


12 g

Carbohydrates


0 g


0 g


0 g

Fat


0 g


0 g


0 g

L-carnitine tartrate


1500 mg


3000 mg


90,4 g

of which: L-carnitine


1000 mg


2000 mg


60,2 g
     
  
مرد

 
معرفی ال کارنتین های بدنسازی



photo storage

- محدود سازی ذخایر چربی

- پشتیبانی سوخت چربی

- یاری رسانی در تثبیت سطح قند خون

- پشتیبانی فعالیت فیزیکی

- پشتیبانی دوباره سازی و احیا ء کلی

ترکیبی از ال- کارنتین ، ال - آرژنین ، تاورین ، کافئین و ویتامین ها با ترکیب هدفمند جهت تحریک سوخت و ساز چربی و انرژی رسانی همزمان ارگانیسم.

بسته بندی آسان برای واحد های مجزا در آمپول های نوشیدنی ضد شکستنی . جهت کاهش ذخایر چربی ، پشتیبانی کاستن چربی ، تثبیت سطح قند خون ، پشتیبانی اثر فیزیکی ، دوباره سازی و انرژی رسانی کلی .

کارنتین گلد

مکمل رژیمی ، با شیرین کننده ، ترکیب هدفمند مواد برای سوخت و انرژی رسانی بدن.

بسته بندی:

بطری - 25 میلی لیتر

مشخصات مواد موثر:

ال - کارنتین ماده طبیعی یک بدن است که تبدیل چربی به انرژی را افزایش داده و در نتیجه کاهش وزن و فعالیت فیزیکی را پشتیبانی نموده و مقاومت به استرس های بدنی

را بالا برده و قلب را از اضافه بار محافظت می کند .

طرز مصرف:

بطری را در دهانتان خالی کرده یا مواد را نوشیدنی ورزشی سرد رقیق نمایید و

شیر یا نوشیدنی الکلی برای مخلوط مناسب نمی باشند .

پس از باز کردن ، محتوای بطری می بایست فوراً مصرف شوند .

مقدار توصیه شده :

به منظور چربی سوزی و کاهش وزن :

مقدار توصیه شده روزانه یک بطری در روز است ، ترجیحاً صبح ها با معده خالی

به منظور بالا بردن اثر ، یک بطری دیگر را 30 الی 60 دقیقه پیش از تمرین مصرف نمایید .

برای ورزشکاران :

یک بطری را 30 الی 60 دقیقه پیش از فعالیت بدنی به منظور افزایش اثر در صبح ها با معده خالی مصرف نمایید .

بالاترین مقدار توصیه شده یک بطری دوبار در روز می باشد . نوجوانان 15 ساله و بالاتر فقط یک بطری در روز مصرف نمایند .

در مکان خشک و درجه حرارت زیر 25 درجه سانتیگراد دور از اشعه خورشید نگه داری نمایید .

از انجماد جلوگیری نمایید .



ترکیبی از ال- کارنتین ، ال - آرژنین ، تاورین ، کافئین و ویتامین ها با ترکیب هدفمند جهت تحریک سوخت و ساز چربی و انرژی رسانی همزمان ارگانیسم.

بسته بندی آسان برای واحد های مجزا در آمپول های نوشیدنی ضد شکستنی . جهت کاهش ذخایر چربی ، پشتیبانی کاستن چربی ، تثبیت سطح قند خون ، پشتیبانی اثر فیزیکی ، دوباره سازی و انرژی رسانی کلی .

کارنتین گلد

مکمل رژیمی ، با شیرین کننده ، ترکیب هدفمند مواد برای سوخت و انرژی رسانی بدن.

بسته بندی:

بطری - 25 میلی لیتر

مشخصات مواد موثر:

ال - کارنتین ماده طبیعی یک بدن است که تبدیل چربی به انرژی را افزایش داده و در نتیجه کاهش وزن و فعالیت فیزیکی را پشتیبانی نموده و مقاومت به استرس های بدنی را بالا برده و قلب را از فشار مضاعف محافظت می کند .

مقدار توصیه شده :

به منظور چربی سوزی و کاهش وزن :

مقدار توصیه شده روزانه یک بطری در روز است ، ترجیحاً صبح ها با معده خالی

به منظور بالا بردن اثر ، یک بطری دیگر را 30 الی 60 دقیقه پیش از تمرین مصرف نمایید .

برای ورزشکاران :

یک بطری را 30 الی 60 دقیقه پیش از فعالیت بدنی به منظور افزایش اثر در صبح ها با معده خالی مصرف نمایید .

بالاترین مقدار توصیه شده یک بطری دوبار در روز می باشد . نوجوانان 15 ساله و بالاتر فقط یک بطری در روز مصرف نمایند .

در مکان خشک و درجه حرارت زیر 25 درجه سانتیگراد دور از اشعه خورشید نگه داری نمایید .

از انجماد جلوگیری نمایید .
     
  
صفحه  صفحه 10 از 11:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  پسین » 
ورزش
ورزش

معرفی مكملهای غذايی ورزشی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA