انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 75 از 106:  « پیشین  1  ...  74  75  76  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 


نکونام: تا آخر فصل در استقلال می‌مانم/ فاضلی: نکونام در حال مذاکره با استقلال است


جواد نکونام خبر جدایی‌اش از استقلال را رد کرد.

پس از انتشار خبر جدایی جواد نکونام از استقلال، هافبک آبی‌های تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با رد این خبر گفت: این خبرها صحت ندارد. من تصمیمی برای جدایی از استقلال نگرفته‌ام و همان طور که پیش از این گفته بودم تا آخر فصل در استقلال می‌مانم.

نکونام افزود: متاسفانه برخی ها به دنبال حاشیه سازی برای استقلال هستند و با انتشار چنین اخباری سعی می‌کنند حاشیه‌هایی را برای استقلال به وجود بیاورند، اما من بدون توجه به این شایعه سازی‌ها به موفقیت در استقلال فکر می‌کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد که در استقلال موفق شوم.

به گزارش ایسنا، این صحبت‌ها در حالی است که محمود رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های جواد نکونام به ایسنا گفته است که نکونام در حال انجام مذاکراتی با باشگاه استقلال است که در نهایت به تصمیم وی برای ماندن یا نماندن در استقلال منجر خواهد شد. او همچنین گفت که احتمال دارد این مذاکرات دو یا سه هفته به طول بینجامد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
باشگاهی با سه مجموعه و میلیاردها بدهی/ هزینه نگهداری از کجا می‌آید؟


خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به استقلال هر چند اتفاقی قابل تقدیر است اما این پرسش را ایجاد می‌کند که باشگاهی با میلیاردها تومان بدهی که از پس هزینه‌های جاری‌اش برنمی آید، چطور می‌خواهد سه مجموعه ورزشی را نگهداری کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، سالها پیش مجموعه ورزشی مرغوبکار در جنوب تهران به مدت 20 سال به باشگاه استقلال واگذار شد تا این تیم پرطرفدار برای انجام تمرینات و امور جاری باشگاه نگرانی نداشتته باشد، اما با وجود بازسازی هایی که توسط این باشگاه در این مجموعه صورت گرفت عملا مرغوبکار نتوانست نیازهای استقلال را برآورده کند تا آبی ها به دنبال راه حل دیگری باشند.

هر چند مجموعه ورزشی مرغوبکار سالهاست به محل برگزاری بازی‌های تیم های پایه باشگاه استقلال تبدیل شده است، اما مرور اتفاقات تلخی که در این مجموعه رخ داده نشان می دهد که نه تنها باشگاه آبی پوش تهرانی نتوانسته از این مجموعه به درستی استفاده کند، بلکه نظارت درستی هم بر آن نداشته و هرازچندگاهی اتفاقات ناخوشایندی در آن رخ داده است.

با این حال باشگاه استقلال و در راس آن علی فتح الله زاده سالها تلاش کرد تا کمپ اختصاصی این باشگاه را راه اندازی کند که این اتفاق سال گذشته رخ داد. اما ظاهرا این کمپ هم جوابگوی نیازهای باشگاه استقلال نیست چرا آنها برای در اختیار گرفتن یک مجموعه ورزشی جدید اقدام کرده اند.

در کشورهای صاحب فوتبال، تیم های بزرگ تمام امور تیم شان را در کمپ اختصاصی خودشان پیگیری می کنند و وقتی این کمپ احداث می‌شود دیگر نیازی به در اختیار گرفتن مجموعه ورزشی جدید نیست. حالا سوال این است که چرا مسئولان باشگاه استقلال با وجود داشتن کمپ اختصاصی که سالها برایش زحمت کشیده شده، بازهم سراغ مجموعه ورزشی جدیدی رفته اند؟

آیا این کمپ تنها برای محل تمرین تیم فوتبال بزرگسالان طراحی شده است؟ آیا استقلال بودجه کافی برای تکمیل مراحل بعدی این کمپ را در اختیار ندارد و یا اینکه باشگاه استقلال آنقدر بزرگ و حرفه ای شده و فعالیت تیم های غیر فوتبالش گسترده شده که نیاز به مجموعه ای بزرگتر از کمپ فعلی دارد؟

حالا مجموعه ورزشی شهید کشوری که یکی از مجموعه های قدیمی تهران است به استقلال واگذار شده و قرار است بزودی تحویل این باشگاه شود. جدا از اینکه این انتقال باعث آوارگی چند فدراسیون ورزشی خواهد شد و مشخص نیست تکلیف آنها چه می شود، اما سوال اینجاست که باشگاه استقلال که میلیاردها تومان بدهی دارد و این فصل مسئولان و کادر فنی آن مدام از بی پولی انتقاد می کنند و فریاد می کشند، چطور می خواهد هزینه نگهداری این مجموعه را بدهد؟

آیا استقلال از نظر مالی به شرایطی رسیده که بتواند هزینه نگهداری و توسعه و بازسازی سه مجموعه ورزشی را بدهد؟ آیا وزارت ورزش که موافقت کرده تا مجموعه کشوری در اختیار استقلال قرار بگیرد، آنقدر بودجه به این باشگاه پرطرفدار می دهد که از پس اداره سه مجموعه ورزشی فعال بربیاید؟

با توجه به شرایط موجود و بی پولی باشگاه استقلال که میلیاردها تومان بدهی هم از قبل روی دست علی فتح الله زاده مانده، بعید به نظر می رسد که این باشگاه هم بتواند هزینه میلیاردی قرارداد بازیکنان و کادر فنی اش را پرداخت کند و هم سالانه میلیون ها تومان برای نگهداری و توسعه این سه مجموعه ورزشی هزینه کند.

ای کاش باشگاه های ما که باید تا سال 2013 استاندارهای لازم کنفدراسیون فوتبال آسیا را کسب کنند به جای از این شاخه به آن شاخه پریدن و هزینه های میلیاردی برای بازیکنانی که کیفیت فنی بالایی هم ندارند، تمرکزشان را روی تکمیل کمپ های اختصاصی یا مجموعه هایشان می گذاشتند و به دنبال اضافه کردن تعداد مجموعه هایشان نباشند!
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


پورحیدری:به دکتر فتح الله زاده تبریک می گویم/از مساعدت رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان تشکر می کنم


مدیر فنی باشگاه استقلال گفت:استقلال می تواند سطح تمام رشته های ورزشی خود را ارتقا دهد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،منصور پورحیدری درباره واگذاری ورزشگاه شهید کشوری به باشگاه استقلال اظهارداشت: کار بسیار بزرگی انجام شده است . با تلاش های دکتر فتح الله زاده و مساعدت رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان کار ماندگاری در جهت پیشرفت باشگاه استقلال و ورزش کشور انجام شده است. جا دارد از دکتر احمدی نژاد و عباسی تشکر کنم که تا این حد به ورزش کشور اهمیت می دهند .مطمئن باشید در آینده نتیجه این اقدام تاریخی را خواهید دید. وی افزود: در ورزشگاه شهید کشوری می توان سطح تمام رشته های ورزشی را ارتقا داد. استقلال می تواند برای تمامی رشته های خود مکانی برای فعالیت داشته باشد و این رویکردی قابل توجه است. پورحیدری درباره مشکلاتی که در زمان سرمربیگری اش در استقلال در سالهای دور وجود داشت گفت:در زمان سرمربیگری من زمینی برای تمرین وجود نداشت و هر روز در یک زمین به تمرین می پرداختیم اما حالا استقلال سه مجموعه ورزشی دارد.مجموعه ورزشی شهید کشوری می تواند از نظر اقتصادی هم به استقلال کمک کند تا باری از روی دوش مدیریت باشگاه برداشته شود.به دکتر فتح الله زاده این اتفاق مهم را تبریک می گویم و امیدوارم با تدابیر او به سمت یک باشگاه تمام حرفه ای حرکت کند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
فتح‌الله‌زاده: نکونام موافقت کرد تا آخر فصل بماند/اگر قیمت را بالا ببرند، وضعیت فرق می‌کند



مدیرعامل باشگاه استقلال از توافقش با نکونام برای ماندن این بازیکن در استقلال تا پایان فصل خبر داد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت جواد نکونام در استقلال گفت: امروز (دوشنبه) با این بازیکن جلسه‌ای داشتیم که من از او خواستم تا پایان فصل نزد ما بماند. جواد هم موافقت کرد که حداقل تا آخر فصل در استقلال بماند.

وی ادامه داد: تصمیم ما و نکونام تا این لحظه بر این است که تا پایان فصل با هم ادامه دهیم، مگر این که شرایط خاصی پیش آید و مثلا باشگاهی که نکونام را می‌خواهد قیمت خود را خیلی بالا ببرد که در آن صورت وضعیت فرق می‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین گفت: تا این لحظه نسبت به تعهداتمان به نکونام عقب هستیم و مقداری از پولی را که باید به او می دادیم هنوز نداده‌ایم. من تلاش می‌کنم که تا آخر این هفته‌ این پول را فراهم کنم و به او بدهم.

فتح‌الله‌زاده در پایان به ایسنا گفت: با معاونین باشگاه جلسه‌ای داشتیم که درباره نحوه حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا به هماهنگی برسیم. بر این اساس قرار شد که معاون پشتیبانی و اجرایی باشگاه طرح‌های خود را برای رسیدن به اهدافمان در آسیا ارائه دهد تا درباره‌اش بحث و بررسی کنیم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
گزارش تمرین استقلال: قلعه‌نویی پابه‌توپ شد/ صحبت‌های مجیدی با مسئولان الغرافه


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین تیم استقلال برای آمادگی بازی برابر ابومسلم در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی عصر امروز از ساعت 15 در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد.

* در تمرین امروز سیاوش اکبرپور و هاشم بیک‌زاده به علت مصدومیت حضور نداشتند.

* قبل از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی حدود 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد. ابتدا بازیکنان به گرم کردن پرداختند و پس از آن کار با توپ و شوت زدن را تمرین کردند.

* از تمرین امروز حدود 100 تماشاگر دیدن کردند.

* فرهاد مجیدی در کار گروهی با بازیکنان تمرین کرد.

* میرشاد ماجدی، منصوری پورحیدری، فرزاد مجیدی، دکتر نوروزی و عباس سرخاب، بازیکن دهه 60 و 70 آبی‌پوشان در تمرین امروز حضور داشتند.

* مجتبی جباری که روز گذشته در تمرین ‌آبی‌ها حضور نداشت، امروز به تمرینات بازگشت.

* سیدمهدی رحمتی با حمید بابازاده تمرینات خود را دنبال کرد.

* امیر قلعه‌نویی در اواسط تمرین پا به توپ شد. سرمربی استقلال در حرکتی تمرین روپایی و حرکات تاکتیکی کرد.

* فرهاد مجیدی اواسط تمرین تلفنی با فهد، یکی از مسئولان الغرافه صحبت کرد و درباره ITC خود با او صحبت کرد. همچنین میرشاد ماجدی نیز با فهد تلفنی صحبت کرد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
قلعه‌نویی: هرگز درباره بخاری حرفی نزده‌ام / نه مجیدی آماده است نه کارت بازی او


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت، تیمش برای بازی با ابومسلم کاملا آماده‌ است و با تمام وجود به مصاف حریفش می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین بعدازظهر دوشنبه استقلال درباره دیدار تیمش برابر ابومسلم در دور یک‌ چهرام نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: بازی حذفی شرایط خاص خود را دارد. با تیمی بازی می‌کنیم که از مربی باهوشی بهره می‌برد ولی با این حال کاملا آماده این بازی هستیم و با همه وجودمان برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در ادامه درباره صحبت‌هایی که از قول وی درباره نبود بخاری در کمپ استقلال مطرح شده بود، گفت: هیچ‌گاه چنین حرفی نزدم و از همه خواهش می‌کنم که برای ما حاشیه نسازند. فقط درباره وضعیت هتل صحبت‌هایی کرده بودم ولی حرفی از بخاری نزده بودم.

قلعه‌نویی درباره آخرین وضعیت مجیدی هم گفت: فعلا بدنساز تیم با او کار می‌کند تا او را آماده حضور در میدان کند. مجیدی فعلا آماده نشده ضمن این که هنوز کارت بازی‌اش نیز صادر نشده است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت نکونام هم به خبرنگاران گفت: هرگز نگفته‌ام که اگر پیشنهادی برای نکونام آمد، اجازه می‌دهم، برود. بارها گفته‌ام که برای رفتن یک بازیکن از تیم باید منافع تیم، بازیکن و احساس بازیکن لحاظ شود. اگر تمام این‌ها جمع بود، آن وقت با برگزاری چندین جلسه در حضور کادر فنی و مدیریتی باشگاه، درباره این مسئله تصمیم می‌گیریم.

وی در ادامه درباره مفاد جلسه‌ی امروز فتح‌الله‌زاده و نکونام اظهار بی‌اطلاعی کرد.

قلعه‌نویی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که از وی پرسیده بود، چرا استقلال در نیم فصل در گلزنی خیلی موفق نبوده است، گفت: در چند هفته اخیر وضعیت بهتری پیدا کرده‌ و با این حال باز هم روی گلزنی تمرین می‌کنیم. امیدوارم در آینده مشکل گلزنی ما حل شود، ضمن این‌که بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفته‌ایم، در این راه به تیم کمک می‌کنند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


قضاوت مظفری‌زاده و حاجی‌پور برای پرسپولیس و استقلال



اسامی داوران دیدارهای جام حذفی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا (سه شنبه) آغاز می‌شود.

نفت تهران-پرسپولیس، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران

سعید مظفری زاده – بابک داوری – حسین طالقانی – اشکان خورشیدی – ناظر: نوید مظفری

چهارشنبه 20 دی

فجر شهید سپاسی- داماش گیلان، ساعت 14، ورزشگاه دستغیب شیراز

یداله جهانبازی – سعید زارع – مهدی ناصحی – جمشید محمدی – ناظر: ایرج نظری

فولاد مبارکه سپاهان-نفت آبادان، ساعت 14:30، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

علیرضا فغانی – علی میرزابیگی – رحیم شاهین – قاسم واحدی – ناظر: حاتم بک پور

استقلال تهران-ابومسلم مشهد، ساعت 16:30، ورزشگاه آزادی تهران

البرز حاجی پور – محمدرضا ابوالفضلی – مجید ویشگاهی – جمشید دانش مهر – ناظر: فریدون اصفهانیان
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


قلعه نوعی:مجیدی پله پله بهتر می شود/هیچ وقت نگفتم نکونام را نمی خواهم


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:مسی برنده توپ طلا خواهد شد.
به گزارش اوج نیوز،امیر قلعه نوعی درباره بازی استقلال مقابل ابومسلم اظهارداشت:بازی سختی در پیش داریم. ابومسلم کادر فنی خوبی دارد و چند بازیکن این تیم سابقه حضور در لیگ برتر را به همراه دارند. با تمام قوا به مصاف این تیم می رویم تا بتوانیم با برد به جمع 4 تیم نیمه نهایی صعود کنیم.
وی افزود:ابومسلم دو تیم لیگ برتری را حذف کرده است و به طور حتم با انگیزه به مصاف استقلال خواهد آمد. باید حساب شده بازی کنیم تا بتوانیم ابومسلم را شکست دهیم .ابومسلم در نیم فصل دوم لیگ دسته اول متحول شده است و این تیم را دسته کم نمی گیریم.
سرمربی استقلال درباره آخرین وضعیت فرهاد مجیدی گفت :او با گذشت زمان بهتر می شود و بدن ساز تیم با دقت و برنامه روند آماده سازی او را زیر نظر داریم.مجیدی پله پله بهتر می شود.
قلعه نوعی درباره بحث جدایی جواد نکونام از استقلال عنوان کرد:هیچ زمان نگفتم نکونام را نمی خواهم او بازیکن استقلال است و به نکونام نیاز داریم،او در کنار ما خواهد ماند.
وی در پساخ به این پرسش که قبول دارد خط حمله استقلال کم گل می زند گفت:این موضوع را قبول ندارم. مهاجمان خوب گل می زنند و از آنها راضی هستم. عملکرد آنها را در لیگ و جام حذفی دیدیم.حریفان نمی ایستند که ما راحت گل بزنیم
سرمربی استقلال درباره اینکه فکر می کند چه فردی بازیکن سال جهان خواهد شد اظهارداشت:به نظر من مسی بازیکن سال جهان می شود و او استحقاق رسیدن به این مهم رادارد.
قلعه نوعی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل بخاری رختکن استقلال برطرف شده است یا خیر گفت:من کی گفتم رختکن تیم بخاری ندارد؟!سؤال فنی بپرسید تا مردم استفاده کنند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
عمران‌زاده: آنهایی که نوشتند قلعه‌نویی از من ترسیده، تازه روزنامه‌نگار شده‌اند



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس حنیف عمران‌زاده پس از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درخصوص شرایط این تیم عنوان کرد: شرایط خوب است اما هوا کمی سرد است، استقلال نسبت به گذشته بهتر شده و روند رو به رشدی دارد.

وی درمورد آلودگی هوا خاطرنشان کرد: کمی وضعیت بهتر شده است.

مدافع تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه آیا این تیم با مشکل بخاری روبه‌رو است گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد، هوای رختکن گرم شده و مشکلی از این بابت نیست.

عمران زاده درباره مشکلات مالی استقلال تصریح کرد: مشکلاتی داریم اما مطمئن باشید که این مسائل حل می‌شود، مسئله بزرگی نیست.

وی درباره اینکه برخی روزنامه‌ها نوشته بودند که امیرقلعه‌نویی به علت ترسش از عمران زاده او را نیمکت نشین‌نکرده تأکید کرد: آنهایی که قلعه‌نویی را می‌شناسند می‌دانند که او به این حرف‌ها کاری ندارد که بخواهد مرا در ترکیب بگذارد یا نگذارد‌. ‌آنهایی که این موضوع را نوشته‌اند تازه به کار روزنامه‌نگاری مشغول شده‌اند، قبلاً پیاز و سیب‌زمینی می‌فروختند و حالا در ورزش قلم می‌زنند.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


قلعه‌نویی: دوست دارم اینیستا بهترین بازیکن شود/پیشنهادی برای نکونام نرسیده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی پس از تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار برابر ابومسلم در چارچوب رقابت‌های جام حذفی عنوان کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و بازی در جام حذفی برابر ابومسلم که تیم خوب و مربی باهوشی دارد، باید دقت کنیم. برگی‌زر مربی خوب و باهوشی است و ما با همه وجود مقابل این تیم قرار خواهیم گرفت.

وی در مورد اینکه استقلال با مشکل بخاری روبرو شده، تصریح کرد: چنین چیزی وجود ندارد. حرف من این نبود. گفتم هتل ندادند و از لحاظ سخت‌افزاری مشکلاتی داریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مورد که استقلال در مورد تغذیه هم با مشکل روبروست؛ گفت: در مورد این حرف‌ها صحبت کردم و اگر سؤال جدیدی دارید، مطرح کنید.

قلعه‌نویی در خصوص فرهاد مجیدی یادآور شد: تست‌هایی را حاج‌قاسم از او گرفته و در حال بررسی وضعیت او هستیم. هنوز ITC او هم نرسیده است.

وی در مورد اینکه اعلام کرده هر وقت نکونام بخواهد از تیم جدا شود، مشکلی از این بابت ندارد، خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم زمانی که یک بازیکن بخواهد از تیم جدا شود، سه مورد ارزیابی می‌شود. منافع باشگاه، منافع بازیکن و احساسات او. این موضوع را دو هزار بار گفته‌ام. البته هنوز پیشنهادی هم برای او نیامده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: برای جدایی یک بازیکن اول کادر فنی جلسه می‌گذارد و پس از آن موضوع را با مدیر عامل مطرح کند و پس از آن در مورد آن تصمیم صورت بگیرد. این کار جمعی صورت خواهد گرفت.

وی در مورد جلسه شب گذشته نکونام با فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به هر حال مدیر عامل با بازیکن جلسات برگزار می‌کند. مشکلاتی است که بین آنها مطرح می‌شود و مسئله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برخی روزنامه‌ها امروز اعلام کردند به علت ترس از حنیف عمران‌زاده به او میدان داده است، تاکید کرد: این چه مسائلی است که مطرح می‌کنید؟ صحبتی بکنید که به درد جامعه و فوتبال بخورد. این حرف‌های چیپ و اراجیف چیست که مطرح می‌کنید؟ مغز آدم به درد می‌آید. دنبال این مسائل نباشید.

وی در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال 2012 خاطرنشان کرد: دوست دارم اینیستا بهترین بازیکن شود اما فکر می‌کنم مسی به این عنوان دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تعداد گل‌های این تیم کم است، گفت: ما هر روز برنامه‌های روی دروازه اجرا می‌کنیم به نظرم گل کم نزده‌ایم در این چند هفته اخیر وضعیت گلزنی ما خوب بوده است.

وی به عنوان سخن پایانی گفت: خوب است که ما صدر جدول بودیم که این مسائل و سؤالات را پرسیدید. یک مورد از این مسائل به درد جامعه فوتبال می‌خورد؟
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 75 از 106:  « پیشین  1  ...  74  75  76  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA