انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 1 از 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین »

FaceBook | آشنایی با فیسبوک و ترفندها


مرد

 
درود‎
درخواست ایجاد تاپیک در تالار اینترنت به نام"بزرگی به نام فیسبوک" رو دارم.در این تاپیک به معرفی فیسبوک،و چگونگی ایجادش پرداخته میشه و بعضی ترفندهای مهمش رو یاد میده.البته در این تاپیک به هیچ عنوان از پروفایل ها و پیج های فیسبوک نامی برده نمیشه.فقط ترفند ها و توضیح ها
سپاس‎

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

key words_‎کلمات کلیدی‎

فیسبوک_ترفندهای فیسبوک_عجایب فیسبوک_ایجاد فیسبوک_حذف اکانت فیسبوک_حذف عکسهای نمایه فیسبوک_نحوه ی درخواست دوستی در فیسبوک_امنیت در فیسبوک_خطرات فیسبوک_سازنده های فیسبوک_فیسبوک در ایران_فیسبوک و حواشی_فیسبوک و عوامل مخرب و...
هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 


فيس بوک (Facebook)





يک سايت اجتماعي است که توسط Mark Zuckerberg در فوريه سال 2004 راه اندازي شد.
اين سايت هم اکنون از نظر تعداد کاربر عضو و نيز از نظر کارشناسان، در زمينه سايت هاي اجتماعي، برتر ازMySpace.comو امثال آن و در حقيقت در زمينه کاري خود، سايت شماره 1 جهان محسوب مي شود.
Mark سايت فيس بوک را از اتاق خود در خوابگاه دانشگاه هاروارد آمريکا طراحي کرد و در فوريه 2004 آن را به عنوان يک وب سايت اجتماعي مخصوص دانشجويان هاروارد راه اندازي کرد.
اما سايت او فراتر از محدوده يک دانشگاه و دانشجويان آن، خيلي سريع مورد توجه قرار گرفت و چنان محبوب شد که تا آخر هفته دوم راه اندازي آن، بيش از نيمي از دانشجويان هاروارد درآن نام نويسي کرده بودند و از آن به عنوان راهي براي ارتباط با يکديگر استفاده مي کردند ودر کوتاه مدت، ميليونها نفر در همان چند ماه نخست، به عضويت آن در آمدندو يک شبکه اجتماعي بسيار گسترده، وسيع و با نفوذ و تأثير گذار را بنيان نهادند.
پس از موفقيت چشمگير فيس بوک، زاکربرگ تصميم گرفت کارش را گسترش دهد. بنابراين او در اين راه از هم اتاقي خود Dustin Moskovitz هم کمک گرفت.
آن دو ابتدا سايت را براي دانشگاه هاي Stanford، Columbiaو Yaleراه اندازي کردند و سپس چندين دانشگاه ديگر در ايالت بوستون آمريکا را نيز به اين سايت مجهز کردند.
تا آغاز تابستان همان سال، فيس بوک توسط هزاران نفر در بيش از 45 دانشگاه آمريکا استفاده مي شد.
در همان موقع زاکربرگ به همراه چند نفر از دوستان خود که او را در اداره سايت کمک مي کردند، به پالو آلتو کاليفرنيا رفت و در آنجا خانه اي کوچک اجاره کرد.
اين خانه اولين محل کار رسمي آن هابود. رفتن زاکربرگ به کاليفرنيا، مقدمه آشنايي او با اولين سرمايه گذارفيس بوک يعني Peter Thiel بود.
هم اکنون فيس بوک تشکيلات اداري مجهزي، شامل 7 ساختمان در پالوآلتو و صدها نفر کارمند دارد و زاکربرگ آن را يک اردوگاه شهري مي نامد.
طبق آماري که دوازدهم آگوست 2008 توسط موسسه "کام اسکور" منتشرشده است، هم اکنون سايت فيس بوک پر مخاطب ترين وب سايت اجتماعي جهان است و حدوداً 250 ميليون نفر کاربر دارد که 63 درصد آنها خارج از آمريکاي شمالي قرار دارند.‏‎
هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 
‎فیسبوک چیست؟‎




در این وب سایت کاربران می توانند مانند یک کامپیوتر شخصی، برنامه هایی روی آن نصب یا حذف کنند. اشتراک فایل، قراردادن فایل های تصویری ویدئویی، صوتی، انجام تبلیغات و... از جمله دیگر قابلیت های ارائه شده در این سایت هستند.
شما در فیس بوک دارای یک صفحه شخصی هستید. می توانید گروه تاسیس کنید یادر گروه های دیگر عضو شوید.
می توانید برای خودتان آلبوم عکس بسازید آن هم بدون هیچ محدودیتی. می توانید دوستانتان را انتخاب کنید و به لیست دوستانتان اضافه کنید.
می توانید برای یک هنرمند یا یک وبسایت یا وبلاگ خودتان و شاید هم برای کالایی که تولید می کنید صفحه مجزا طراحی کنید تا دیگران و یا بهتر است بگوییم طرفداران (خریداران) هم در آن صفحات ثبت شوند و پیشنهاد و انتقاد خود را در آن بنویسید.اما وجه تمایز فیس بوک نسبت به سایر شبکه های اجتماعی ساختار پلت فرمی آن است.
فیس بوک مملو از نرم افزارها، ابزارهای جانبی خاص و بازی های آنلاینی است که کاربر می تواند با توجه به نیاز خود از آنها استفاده کند.
شاید همین امکانات باعث شده تا این سایت اجتماعی این روزها طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد.
مهم ترین شاخصه فیس بوک، اما دوستیابی آن است. از آنجا که این شبکه مجازی هم اکنون بالغ بر 250 میلیون عضو دارد در نتیجه مبلغانش آن را وسیله ای برای پیدا کردن دوستان یا هم کلاسی های قدیمی خود عنوان می کنند.
شما می توانید با افزودن دوستان و افراد دیگر در لیست دوستانتان از مطالب آنها یا حتی نظراتی که برای آنها گذاشته می شود آگاه شوید. همچنین می توانید مشکلات یا حتی موضوعات مدنظرتان را به رای بگذارید.
هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 
پشت پرده ی فیسبوک



برای اینکه شرکتی سود دهی 5 میلیارد دلاری داشته باشد، مسلما نیاز به کارمندان با استعداد زیادی دارد – در مورد فیس بوک، 2000 کارمند. اما کار کردن در فیس بوک حقیقتا به چه صورت است؟
در وب سایت ها و وبلاگ ها بیشتر درباره کافه ها و دفترهای زیبای فیس بوک و گوگل شنیده اید، اما حقیقت این است که، به عنوان نمونه، گوگل پلکس زمین بازی نیست، به مهندسان «مدت نوآوری» داده می شود تا بر روی پروژه هایی مانند «جیمیل» و «گوگل نیوز» کار کنند. در مقابل، کارکنان نیزبسیار تحصیل کرده هستند، به شدت کار می کنند، و نیز افرادی با مهارت هستند.
«پدرام کیانی» که در ابتدا برای 2 سال به عنوان یک مهندس برای گوگل کار می کرد و از اوت 2007 در فیس بوک به عنوان مدیر فعالیت می کند، می گوید، درس های زیادی در سال اول به عنوان مدیر در فیس بوک آموخته و سهم خودش را از اشتباهات داشته است. او می گوید، اما با پشتیبانی و کمک دیگران توانسته از اشتباهاتش برای ارتقای مهارت هایش استفاده کند.
پدرام می گوید: «درک می کردم که به استقلال بیشتر برای ساخت و کار بر روی پروژه های موثرتر از آنچه که درآنجا (گوگل) ممکن بود، نیاز دارم».
در واقع داشتن استقلال برای اینکه چیزها را تازه، نوآورانه و جالب توجه سازیم اساسی است. البته در گوگل شما می توانید 20% از زمان کاری تان را برای پروژه هایی که علاقه شخصی به آنها دارید اختصاص دهید. آقای کیانی می گوید برای ارایه ی «پروژه های موثرتر» به استقلال بیشتر نیاز داشت؛ این همان چیزی بود که فیس بوک برای او فراهم کرد. البته فراموش نکنیم که گوگل 26000 کارمند دارد که به وضوح فراتر از تعداد مهندسان و مدیران فیس بوکی است، و مسلما شرکتی با این گستردگی توانایی محدودتری در ایجاد استقلال، به نسبت شرکت های کوچک تر، دارد.
پدرام کیانی می گوید: «فیس بوک محیطی دارد که حقیقتا افراد را تشویق می کندتا وارد چالش های بزرگی شوند.»
Joe Hewitt، توسعه دهنده ی موبایل، که چند روز پیش فیس بوک را ترک گفت، پیام خداحافظی صمیمانه ای بر روی وبلاگش گذاشت: «فیس بوک طولانی ترین مدتی بود که تا کنون برای شرکتی کار کردم، و بهترین کارفرمایی که تاکنون داشتم.» اما چرا فیس بوک بهترین کارفرمایی بوده که او داشته؟
Hewitt می گوید: «شما اغلب اوقات صحبت زاک و دیگران را درباره اینکه می خواهند چگونه فیس بوک بدیع باشدمی شنوید و روشی که آنها با آن این کار را انجام می دهند همیشه افراد را تشویق می کند تا ایده های جدید را، بدون هیچ دخالت بیجایی از بالا، امتحان کرده و با آن پیش روند.»
او معترف است که در فیس بوک استقلال کاملی در کار با پروژه ها داشته است.
هله
     
  
مرد

 
‎گام به گام با ثبت نام در فیسبوک‎




مرحله اول:

ابتدا به سایت فیس بوک بانشانی Facebook.com بروید و اطلاعات اولیه خود را در فرم عضویت وارد کنید.

مرحله دوم:

در مرحله دوم، کادری برروی صفحه ظاهر می شود که مربوط به کاراکترهای کپچا می باشد. کافیست آنها را در مکان مشخص شده تایپ کنید (برای اینکه سایت مطمئن شود که شما یک کاربر واقعی هستید نه یک روبات نرم افزاری).

مرحله سوم:

در مرحله سوم و پس از تایید اطلاعات شما، نوشته ای بر روی صفحه ظاهر می شود به این مضمون که یک ای میل به آدرس ای میل شما فرستاده شده است. شما با باز کردن آن ای میل، و کلیک بر روی لینک داده شده، در آن به عضویت فیس بوک در خواهید آمد.
امید است از اینحا به بعد خود شخصاً فیس بوک و خدمات و سرویس های آن را مورد تجربه و دقت نظر قرار دهید.
هله
     
  
مرد

 
‎حذف موقت اکانت فیسبوک‎



برای غیرفعال کردن موقتی اکانت فیس بوک، ابتدا وارد فیس بوک بشید و اکانت خود رو باز کنید. و بعد فلش کنار گزینه " خانه " را بزنید و گزینه " تنظیمات حساب کاربری " رو انتخاب کنید.
در صفحه ی تنظیمات حساب کاربری،از سمت راست گزینه امنیت رو انتخاب کنید.
در سمت چپ این صفحه، تنظیمات امنیتی فیس بوک قابل مشاهده است که ما برای غیرفعال کردن اکانت فیس بوک گزیه آخر یعنی Deactivate your acount رو انتخاب می کنیم.
در صفحه بعد دلیل ترک فیس بوک از شما پرسیده می شود که پاسخ دادن به این سوال اجباریست و باید یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید ویا حتی توضیحی اگر دارید بنویسید. همچنین اگر تیک مقابل گزینه " ازکارانداختن رایانامه‌ها " رو بزنید، دیگه هیچ یک از کارهای عادی مانند برچسب زدن، دعوت کردن شما به گروه و ... برای دوستانتان امکان نخواهد داشت. در توضیح خود فیس بوک برای این گزینه نوشته شده است که:
گوشزد: حتا پس از ازکار انداختن فیس‌بوک، دوستان‌اتان هم‌چنان می‌توانند شما را برای رویداد‌هافراخوانی کنند، فرتورها برچسب بزنند، یا از شما بخواهند که به گروه‌ها بپیوندید. اگر این گزینه را علامت بزنید، دیگر نمی‌توانید این گونه رایانامه‌ها و یادآورها را از سوی دوستان‌اتان دریافت کنید.
اگر میخواهید اکانت شما برای هیچ کس در دسترس نباشد این گزینه را انتخاب نمایید و در نهایت کلید تایید رو بزنید.
و در پنجره بعد یک بار رمز عبور اکانت فیس بوک خود رو وارد کنید و سپس کلید Deactivate Now رو بزنید.
در قسمت بررسی بخش رازداری نیز نوشته امنیتی نشان داده شده را به دقت درون کادر متن وارد کنید و کلید ثبت رو بزنید.
خب اگر نوشته بالا رو صحیح وارد کرده باشید، اکانت فیسبوک غیرفعال میشه.
نکته: این اکانت تنها غیرفعال شده و اطلاعات اکانتتون قابل مشاهده نیست و هر موقع که با این اکانت وارد فیسبوک شده و مجدد لاگین کنید حساب کاربری فیس بوکتون دوباره فعال میشه.
هله
     
  
مرد

 
‎حذف دائمی اکانت فیسبوک‎



گر به هر دلایلی قصد حذف کامل اکانت فیس بوک رو داشتید میتونید طبق روش زیر عمل کنید.
ابتدا وارد لینک زیر بشید.

https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

همونطور که مشاهده می کنید، واردصفحه ای مثل صفحه زیر میشه که شما باید برای حذف کامل اکانت فیس بوک کلید Delete My Acount رو بزنید.
در صفحه ای که باز میشه، رمز عبور و کلمه امنیتی رو به دقت وارد کنید و سپس کلید پذیرش رو بزنید.
در پیامی که در پنجره آخر آمده است به شما می گوید که:
حساب کاربری شما از سایت غیر فعال شده است و به طور دائم در عرض ۱۴ روز حذف خواهد شد. اگر ظرف ۱۴ روز آینده وارد این اکانت شوید، شمااختیار لغو این درخواست رو خواهید داشت.
یعنی تا ۱۴ روز اکانت فیسبوک غیرفعاله و اگر ظرف چهارده روز وارد اکانت نشید و لغو دستور حذف اکانت رو نزنید، اکانت به صورت دائم و همیشگی حذف خواهد شد.
در نهایت کلید پذیرش رو بزنید.
به همین راحتی امکان غیرفعال کردن وحذف اکانت فیس بوک رو دارید.
امیدوارم این آموزش مفید باشه براتون.
سوالاتتون رو میتونید در همین تاپیک بپرسید تا در صورت توان پاسخ داده میشه.
موفق باشید.‏‎
هله
     
  
مرد

 
‎نحوه گذاشتن عکس در فیسبوک‎



‎ابتدا به قسمت نمایه یا پروفایل خود رفته و بر روی عکس یا ‏Photo‏ کلیک کرده.عکس را انتخاب کرده و در قسمت دیگر توضیحی برای عکس نوشته و سپس آپلود را بزنید.اگر میخواهید عکس اصلی شما شود روی عکس کلیک کرد و سپس گزینه ی"نگاره ی نمایه ام شود"را انتخاب کنید.‏
برای اشتراک گذاری عکس نیز در صفحه اصلی روی عکس یا ‏Photoکلیک کرده و مثل قبل ادامه دهید‎


هله
     
  
مرد

 
‎نحوه ی ویرایش اطلاعات فیسبوک‎



‎وارد فیسبوک شده.در قسمت بالای سایت به قسمت"ویرایش نمایه"رفته و در آنجا به قسمت "اطلاعات"بروید.در آنجا میتوانید با کلیک بر روی عنوان هر قسمت،آن را ویرایش کنید!!‏
دقت کنید در نوشتن دانشگاه،شهر و استان دقت کنید چون شما دوستان خود را در این شهرها میابید.‏‎
هله
     
  
مرد

 
‎نحوه ی عضویت در گروه‎



‎در قسمت پایین صفحه روی گزینه ی"گروه ها" کلیک کرده.لیست گروه ها نشان داده میشود.ابتدا گروه های شهر و استان شما نشان داده میشود که شما با کلیک بر روی هر کدام وارد صفحه ی آن میشوید و سپس در کنار صفحه با کلیک بر روی"عضویت در گروه"عضو آن میشوید!‏
همچنین برای ایجاد گروه به همان قسمت گروه ها رفته و در بالای صفحه بر روی"ایجاد گروه جدید"کلیک کرده.اطلاعات و نام گروه را وارد کرده و ایجاد را میزنید!‏‎
هله
     
  
صفحه  صفحه 1 از 12:  1  2  3  4  5  ...  9  10  11  12  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

FaceBook | آشنایی با فیسبوک و ترفندها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA