انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 17 از 46:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 


گزارش ویژه: امتناع گواردیولا از دست دادن با کریس درمراسم توپ طلا
سرمربی سابق بارسلونا در مراسم توپ طلا از دست دادن با کریستیانو رونالدو امتناع کرد




روزنامه دیلی میل ویدئویی را بازتاب داده که مربوط به اتفاقی خاص و عجیبی است که در سالن فیفای زوریخ در روز دوشنبه رخ داده.
این بار ماجرای امتناع از دست دادن، نه میان لوئیس سوارس و پاتریس اوراست، نه میان جان تری و آنتون فردیناند، نه سمیر نصری و ویلیام گالاس و نه حتی جان تری و وین بریج..این بار سوژه روز دست ندادن پپ گواردیولا با کریستیانو رونالدو است.
در جریان مراسم اهدای جایزه برترینهای فوتبال دنیا در سال 2012 که روز دوشنبه در زوریخ برگزار شد، رونالدو دستش را برای دست دادن به سمت گواردیولا دراز کرد و پپاز دست دادن با او امتناع کرد تا این ویدئوی کوتاه روی شبکه های اجتماعی دست به دست بچرخد.
تمام این سوژه هایی که از آنها نام بردیم و با امتناع از دست دادن میان دو شخصیت فوتبالی همراه بود، دلایل و علل خاص خودش را داشت ولی هنوز دلیل امتناع پپ از دست دادن با رونالدو مشخص نیست و تنها می توان دلیل آن را در رقابت موجود میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید دانست.
رقابت موجود میان بارسلونا و رئال مادرید رقابتی شناخته شده است. فرهنگ ها و رفتارهای رئالی ها و بارسایی ها در داخلی و خارج از زمین با هم تفاوت های زیادی دارد و گاهی وقتها باعث خراب شدن روابط می شود.
این تنها دلیلی است که می توان برای اجتناب گواردیولا در دست دادن با رونالدو یافت.
برخوردهای شانه به شانه، کارتهای قرمز و رقابت هایی که برسر جام درسالهای اخیر میان دو تیم رئال مادرید و بارسلونا وجود داشت، باعث شد تا این دو تیم ، دو تن از دیرینه ترین رقبا در یک لیگ در تاریخ دنیای فوتبال لقب بگیرند.
درمراسم برترین های روز 2شنبه زوریخ، رونالدو، دستش را به سمت گواردیولا دراز می کند، سرمربی اسپانیایی برای چند ثانیه ای به او زل می زند و بعد رویش را برمی گرداند و دست رونالدو روی هوا می ماند. چهره رونالدو خودش از ابهام بزرگی حرف می زند.
لينك ويديو :
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2259690/Cristiano-Ronaldo-snubbed-Pep-Guardiola-Ballon-dOr.html

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 


محرومیت 5 جلسه برای راموس به دلیل توهین به داور

آیسا گامس در گزارش داوری اش ادعا کرده بود که راموس به او و داور چهارم دیدار توهین کرده و آنها را رذل و بزدل توصیف کرده بود.
سایت گل- سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، به دلیل اتفاقات دیدار شب گذشته مقابل سلتاویگو در کوپا دل ری، برای 5 دیدار از همراهی تیمش محروم شد.
یک جلسه محرومیت او به خاطر کارت قرمزی بود که در دیدار دیشب دریافت کرد و 4 جلسه نیز به خاطر توهین به داور دیدار ، آیساگامس، برای او در نظر گرفته شد.
به این ترتیب، او سه دیدار رئال در لالیگا مقابل اوساسونا، والنسیا و ختافه را از دست خواهد داد و همچنین در دو دیدار رئال مقابل والنسیا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری غایب خواهد بود.
آیسا گامس در گزارش داوری اش ادعاکرده بود که رامس به او و داور چهارم دیدار توهین کرده و آنها را رذل و بزدل توصیف کرده بود.
البته راموس در صفحه توئیترش به خاطر صحبت هایی که انجام داده بود، اظهار ندامت کرد اما به نظرمی رسد این مسئله نتوانست تاثیری در حکم کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا داشته باشد.

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 


کاسیاس: ثابت می‌کنم مورینیو اشتباه کرده

این دروازه‌بان گفته سخت تلاش خواهد کرد تا به مربی‌اش نشان دهد نباید در دو دیدار لالیگا نیمکت‌نشین می‌شد.و در دیدار یکشنبه تیمش در لالیگا نیمکت‌نشین بود اما آنتونیو آدان، دروازه‌بان اصلی رئال در دقیقه 5 اخراج شد و کاسیاس به‌ جای او به میدان رفت.
او همچنین در بازی جام حذفی مقابل سلتاویگو چند مهار عالی داشت تا تیمش چهار بر صفر پیروز شود.
او در نشستی خبری گفت: «من دوران بدی را نمی‌گذرانم. اما باید بیشتر و بهتر تمرین کنم و نشان دهم که شایسته حضور در تیم هستم. باید به مورینیو نشان دهم که اشتباه کرده.
این که او گفته من در تیم بیش ازحد احساس راحتی می‌کردم برایم مهم نیست. او به هر حال مسئول تیم ماست و این چیزی است که او باور دارد.
او در هنگام نیمکت‌نشین کردن من توضیحی به من نداد. اما فکر نمی‌کنم که اجباری در این زمینه داشته باشد. این تصمیمی است که او گرفته و باید به آن احترام گذاشته شود.»
رئال مادرید در لالیگا فاصله بسیاری با بارسلونا دارد و کاسیاس می‌گوید: «فوتبال بازی تیمی است، نه انفرادی. فصل پیش بسیار سخت تلاش کردیم تا لیگ را ببریم اما کاملا ارزشش را داشت.
روشن است که چند بازی بد داشته‌ایم و می‌دانیم که در عمل محال است لیگ را ببریم، اما باید تا جای ممکن به مبارزه ادامه دهیم.»

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 


اوساسونا 0-0 رئال مادرید / آشغال های دوست داشتنی

مرجع خبري رئال مادريد : در شبی که هواداران اوساسونا در پرتاب آشغال به زمین بارانی رینو ناوارا سنگ تمام گذاشتند ، دو امتیاز دیگر هم از دست رئال پرید .
مشخص نیست که چه بر سر یکی از بهترین ترکیب های تاریخ رئال آمده که حتی در مقابل تیم قعر جدولی اوساسونا نیز حرفی برای گفتن ندارد . در حالی که تیم ذخیره های رئال هم چندین مرتبه گران تر از تیمی نظیر اوساسوناست ، بی روحیه بودن دراین تیم موج می زند .
به نظر می رسد که باید منتظر حاشیه سازی جدید مورینیو باشیم تا کسی از اشتباهات فنی پرشماروی صحبت نکند. او که باید آماده فاصله 18 امتیازی بهترین ترکیب تاریخ رئال در فاصله یک نیم فصل باقیمانده به پایان لیگ شود ، امتیازات را یکیپس از دیگری از دست می دهد تا پس از کسب بهترین لالیگای تاریخ ، خود را برای نایل شدن به بدترین لالیگای تاریخ رئال آماده کند .
خرید گرانقیمت او ، لوکا مودریچ در زمانی که درون زمین بود به هیچ وجه نتوانست که وظیفه بازیسازی را به نحو احسن انجام دهد و کوئنت رائو و دی ماریا ، دوخرید گران قیمت دیگرش ، باز هم عملکردی ضعیف و نا امید کننده داشتند تا کار سه ساله مورینیو درزمینه نقل و انتقالات کاملا زیر سوال باشد .
بازی از نظر فنی هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد . عملکرد تیم مورینیو به شدت درحد لیگ محلات بود . به نظر می رسد که مربی پرتغالی اصلا نتوانسته که تیمش را از نظر روانی برای ادامه لالیگا آماده کندو بازیکنان اصلا جان حضور در این بازی را نداشتند و شاید در 90 دقیقه خدا خدا می کردند که هر چه زودتراین بازی به اتمام برسد .
در غیاب راموس و په په ، در خط دفاع ، آلبیول در حد همیشه بود : یک عملکرد پر اشتباه که چند باری خدیرا و ژابی از خط هافبک برای کمک به او آمدند تا وضعیت از اینی که بود ، بدتر نشود .
رئال بدون کریستیانو عملا هیچ حرفی برای گفتن در ساختار تهاجمی نداشت . به استثنای کایخون ، باقی عناصر کاملا ضعیف به نظر می رسیدند و تعویض های مورینیو نیز نه تنها نتیجه را بهتر نکرد ، بلکه شایدبه جرئت بتوان گفت که تا پیش از ورود بنزما ، اوزیل و کاکا ،رئال مادرید به مراتب بیشتر شانس برد داشت تا پس از ورود این سه بازیکن !
مشخص نیست که وقتی کل رئال مادرید را کریستیانو رونالدو قرار است تشکیل بدهد ، چرا این همه خرج شده تا کادر فنی و بازیکنان دیگر در تیم وجود داشته باشند ، طوری که به نظر می رسدکه حتی اگر اجزا ، مربی و بازیکنان کاستیا را با بقیه نفراتتیم اصلی رئال به جز کریستیانو تعویض دهیم ، باز هم اتفاقی نخواهد افتاد .
از اتفاقات نیمه اول می توان به دو توپی اشاره کرد که کوئنت رائو در زمان اضافه شدنش به حملات از دست داد که با بازگشت مارسلو به نظر می رسد که دیگر قرار نیست که او را این قدر در ترکیب تحمل کنیم .
اما شاید نیمه دوم بامزه تر بود. به خصوص زمانی که کاکا ، 18 دقیقه پس از ورودش به زمین ،نشان داد که دریافت دستمزد ده میلیونی کاملا لایق اوست ، باید به او تبریک گفت چرا که قادر است کاری را انجام دهد که درجه سه ترین فوتبالیست های جهان هم از انجامش عاجز هستند . یعنی در حالی که کارت زرد دارد به کودن مابانه ترین شکل ممکن از زمین باعث اخراج خودش از زمین شود .
در هر صورت رئال مادرید شانزدهمین امتیاز این فصلش در خارج از خانه در لالیگا را از دست داد . شگفت انگیز به نظر می رسد که رئال با بردن یک جام این قدر زود اشباع شده است که لالیگا را در حد خود نمی بیند !

روزگار غریبی ست نازنین ...
     
  
مرد

 
بارسلونا 1 - رئال مادرید 3 : آتش‌بازی در نوکمپ

رئال با بازی دیدنی خود و با دو گل کریس رونالدو توانست در خانه بارسلونا پیروز شود و به فینال جام حذفی برسد.




رئال مادرید با نمایشی فوق‌العاده پا به فینال جام حذفی گذاشت. آنها به شکل خیره‌کننده‌ای در نوکمپ سه بر یک پیروز شدند و در مجموع با برتری چهار بر دو برنده شدند.

مردان ژوزه مورینیو تاکتیک‌های او را در حد کمال به اجرا گذاشتند و نگذاشتند بازیکنان بارسا موقعیت‌های چندانی بیابند.

بارسا البته بازی را خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که ضربه لیونل مسی با پاس پدرو از زاویه‌ای بسته به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

اما مادرید بود که گل اول را می‌زد. رونالدو در حرکتی سریع جرارد پیکه را جا گذاشت و تکل پیکه کمی دیر زده شد و به پای کریس برخورد کرد. داور برای رئال پنالتی گرفت و خود رونالدو آن را به گل تبدیل کرد.


بارسلونا مالکیت توپ را در اختیار گرفت و البته بازیکنان بارسلونا هم از دست آلبرتو اوندیانو، داور مسابقه عصبانی بودند. او یک بار در صحنه مشکوکی که پدرو در محوطه جریمه به زمین خورد خطایی نگرفت و یک بار هم در موقعیتی عالی برای بارسا، ناخواسته سد راه مسی شد.

مسی در نیمه اول ضربه‌ای ایستگاهی را به شکلی عالی زد اما توپ با اختلافی بسیار اندک به بیرون رفت.

بارسا در اوایل نیمه دوم موقعیتی عالی یافت اما ضربه سرخیو بوسکتس را دیه‌گو لوپس با واکنشی عالی دفع کرد و سپس آلوارو آربلوا ضربه فابرگاس را از مقابل دروازه برگرداند.

اما مادرید در دقیقه 59 به گل دوم رسید. سامی خدیرا تحت فشار با پاسی تک‌ضرب آنخل دی‌ماریا را روانه دروازه بارسا کرد. او از پویول به راحتی گذشت و پویول هم لیز خورد. ضربه دی‌ماریا را خوسه پینتو برگشت داد اما رونالدو در برگشت به راحتی آن را گل کرد.

در حالی که 22 دقیقه به پایان بازی مانده بود رافائل واران، ستاره بازی رفت کار را تمام کرد. او کرنر مسعود اوزیل را با سر به زیر تاق دروازه بارسا کوبید. توپ درون دروازه فرود آمد و به بیرون غلتید.

طرفداران از بازی تیمشان آشفته شده بودند و یک بار پرتاب مواد محترقه باعث شد بخشی از پارچه‌های تبلیغاتی در ورزشگاه آتش بگیرد.

بارسا که تلاش می‌کرد از سنگینی شکست بکاهد در دقیقه 90 به گل رسید. آندرس اینیستا که از معدود بازیکنان درخشان بارسا بود توپ را پشت مدافعان برای جوردی آلبا فرستاد و او هم با بغل پا آن را به گل تبدیل کرد.

فینال سه ماه دیگر بین رئال مادرید و سویا یا اتلتیکو مادرید برگزار می‌شود. البته تب کلاسیکو نمی‌خوابد و دو تیم شنبه باز هم با هم بازی خواهند کرد؛ این بار در لیگ.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
نمرات بازیکنان رئال مقابل لوانته

مرجع خبري رئال مادريد : یکی از سایت های هواداری اسپانیولی به بازیکنان رئال پس از بازی با لوانته نمره داد .
دیگو لوپز 6 : کار مشکلی نداشت . روی گل می توانست که واکنش بهتری داشته باشد . در نیمه دوم یک اشتباه داشت .
آربلوا 7 : از معدود بازیهای خوبش در این فصل بود . مطمئن بود و به خوبی در حملات اضافه شد . می توانست دو لگ بزند .
په په 6 : نزدیک بود روی یک کرنر گل بزند . پرتلاش و سختکوش بود .
راموس 5 : بازی متوسطی داشت . کارت زرد بی دلیلی گرفت .
مارسلو 7 : حضورش در سمت چپ یک نعمت است . تکنیک خوبی داشت و حرکاتش عالی بودند .
مودریچ 6 : در حفظ توپ نقش خوبی داشت . وقتی اوزیل وارد شد ، بازیش بهتر شد .
ژابی 8 : عالی بود و همه کار کرد . در پایان فصل دارد بهتر و بهتر می شود .
کاکا 7 : نیمه اول خوبی داشت . بارها فضاها را باز کرد و یک گل هم با پنالتی زد .
کایخون 6 : بی دقت بود . پر تلاش بود و تحرک خوبی داشت اما دقت نداشت .
بنزما 5 : فقط در حرکات تیمی خبو بود . شوتهایش وحشتناک بودند . سه ، چهار ضربه بد زد .
هیگوائین 8 : بازیکن آرژانتینی خوش درخشید . گل زد و پاس گل داد . سریع و سرحال بود .
دی ماریا 6 : خیلی دوید و یگ پاس گل هم داد . در مجموع خوب بود .
اوزیل 9 : در 15 دقیقه دو گل زد و توانایی هایش را نشان داد . بازی فوق العاده ای بود .
کریستیانو 8 : سلطان گلزنی است . در لیگ 29 گل زده است و بی نظیر است .
     
  
مرد

 
کریستیانو :" بارسا ؟ به معجزه باور ندارم اما شاید بشود "


مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو دوباره گل زد ، پاس گل داد و در بازی مقابل لوانته به رئال مادرید کمک کرد . وی بر خلاف نظر مورینیو ، لالیگا را تمام شده نمی بیند .
نیمکت نشینی :" هدف و تلاشم این است که به تیم کمک کنم . تیم خوب بازی می کرد اما وقتی یک گل خوردیم نگرانی به وجود آمد . واکنش خوبی با دو گل داشتیم . پس از آن وارد شدم و یک گل و یک پاس گل داشتم . راضی هستیم . "
کاسیاس :" از بازگشت ایکر به لیست خرسند هستیم . بازیکنی است که می تواند به تیم کمک کند و از این بابت خرسندیم . "
گالاتاسرای :" هنوز چیزی تمام نشده است . باید در آن جا بازی کنیم . 3-0 برترتری خوبی است . اگر جاه طلبی بازی کنیم و گل بزنیم با خیال راحت صعود خواهیم کرد . "
بلند شدنش پس از گل :" طبیعتا نیاز بود تا واکنشی به وجود بیاید . "
گل هیگوائین :" خیلی خوب بود ، یک مینی برگردان !"
بارسا در دسترس است ؟ :" به معجزه ها فکر نمی کنم . شاید بشود اما خیلی مشکل است . تقریبا غیرممکن است . مسلما چنین بردهایی برای روحیه گرفتن در چمپیونزلیگ و کوپا مهم است . بردن همیشه اعتماد به نفس می دهد . "
     
  
مرد

 
زیدان :" باید از بنزما حمایت کرد "


مرجع خبري رئال مادريد : زین الدین زیدان سعی کرد که از هموطنش ، کریم بنزما به حمایت بپردازد . او در 10 بازی و 1000 دقیقه در بازیهای ملی گل نزده است .
بنزما گفت :" یک بازیکن در زمانی که در مشکل قرار می گیرد ، به حمایت نیاز دارد . مسلما توانایی های او عوض نمی شود . بلکه فقط یک دوره بد را سپری می کند . بنزما یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فرانسه است که دارد شرایط بدی را تجربه می کند . "
     
  
مرد

 
شرایط فعلی تیم در مقایسه با فصل پیش:




. . بازی ها را نگاه کنید و مقایسه کنید.
خودتان مقایسه کنید.و به نوشته های سایتهای معروف خبری رئال مادرید که ضد مورینیو هستند توجه نکنید.درواقع با بررسی هایی که گروه فنی این صفحه انجام دادند وضعیت مطلوب نیست! در قسمتهایی از بازی گردش توپ به جایی میرسد که به ان بنبست میگویند.این بنبست در تیم انجلوتی در مقایسه با تیم مورینیو افزایش چشمگیری داشته.در مواقعی که تیم به بنبست برخورد میکند باید منتظر خلاقیت بازیکنان بود و این اصلا نشانه خوبی نیست.بنبست توپ یعنی عدم برنامه ریزی در حرکات بدون توپ.در کل میزان سرعت و انتقال و گردش توپ افت قابل توجهی کرده.شاید استفاده از بازیکنان جوان بهانه خوبی باشد اما هرچه هست نگران کننده است.البته سایتهای خبری رئال مادرید که ضد مورینیویی هستند خوب بلدند این موضوع را پنهان کنند...
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
لیون 2 رئال مادرید 2: تساوی دیرهنگام

دو گل در 12 دقیقه پایانی بازی باعث شد کارلو آنچلوتی در بازگشت به فرانسه شکست را تجربه نکرده باشد.



رئال مادرید در 12 دقیقه پایانی دیدار دوستانه با لیون دو گل زد و بازی در ورزشگاه ژرلان را به تساوی کشاند.

لیون در زمینه تمرینات پیش‌فصل بسیار جلوتر از رئال بود و تعجبی نداشت که بازی را بهتر آغاز کند. این دومین بازی کارلو آنچلوتی به عنوان مربی رئال مادرید بود.

لیون بازی را با حمله آغاز کرد و در دقیقه 20 به گل رسید. الکساندر لاکازته سانتری زمینی انجام داد که به کلمان گرنیه رسید و او توانست با ضربه‌ای بسیار زیبا دروازه دیه‌گو لوپس را گشود.

فرانسوی‌ها در دقیقه 62 به گل دوم رسیدند. سانتر گائل دانیچ را لاکازته با سر مقابل پای لیساندرو لوپس قرار داد تا او گل دوم را بزند.

کریس رونالدو که در این مسابقه کار خاصی نکرد لحظاتی بعد تعویض شد ولی با رفتن او بود که رئال دو گل زد! ابتدا روی خطای فارس بهلولی روی دنیس چریشف، داور اعلام پنالتی کرد و آلوارو موراتا در دقیقه 78 گل اول مادرید را زد.

سپس رئال در دقیقه 85 به گل دوم رسید. کرنر آنخل دی‌ماریا را کاسمیرو با ضربه سری زیبا به گل دوم تبدیل کرد تا کارلو آنچلوتی در بازگشت به فرانسه شکست نخورده باشد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 17 از 46:  « پیشین  1  ...  16  17  18  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA