انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

Billiard | بیلیارد


مرد

 
بیلیارد
بازی بیلیارد در ایالات متحده امریکا
اینکه چطور بازی بیلیارد به امریکا آورده شده است کاملاً مشخص نیست. روایتها نشان می دهد که این بازی در سال 1580 توسط یک شخص اسپانیای به خیابان آگوستین آورده شده است. اما تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که در سال 1580 هیچ اثری از این بازی وجود نداشته و بیشتر احتمال می رود که این بازی توسط مهاجران انگلیسی و هندی به امریکا آورده شده باشد. در سال 1700 تعدادی از قفسه سازان امریکایی تصمیم گرغتند که میزهایی برای بازی بیلیارد، هر چند کوچک به سازند . با وجود این بازی بیلیارد در سرتاسر کشورهای مستعمره گسترش پیدا کرد. مشهرترین آنها بسفورد، مکانی در نیویورک که به دلالان سهام اختصاص داده شده بود.
صنعت بیلیارد امریکا و افزایش باورنکردنی وجه ملی این بازی حق قانونی و اخلاقی میشل فلان معروف به پدر بیلیارد امریکا می باشد. میشل فلان در سال 1850 اولین کتاب را درباره بیلیارد امریکایی نوشت. او یک مبتکر بود و هدفش طراحی میز جدیدی برای بازی بیلیارد بود. او با قرار دادن لوزیهایی بر روی بستر میز و ساختن گوشه هایی برای آن، میز جدیدی طراحی کرد و به هدفش رسید. او همچنین اولین نویسنده ای بود که مرتباً یک ستون روزنامه را با نوشتن مقاله هایی در مورد بازی بیلیارد امریکایی پر می کرد.
بازی بیلیارد امریکایی حاکم تا سال 1870 همان بازی بیلیارد 4 توپه بود که معمولاً بر روی یک میز بزرگ 11 یا 12 فوت با چهار حفره و چهار توپ که 2 توپ آن سفید و 2 توپ دیگر قرمز بودند انجام می شد.
بازی Fifteen _Ball Pool ( بیلیارد 15 توپه) ، با 15 توپ مورد نظر که اعداد 1 تا 15 بر روی توپها نوشته شده بود انجام می شد. هر توپی را که بازیکن در حفره می انداخت بر اساس شماره روی آن امتیاز دریافت می کرد. مجموع شماره های توپها در یک سری 120 بود و کسی که نصف بیشتر این مجموع را بدست می آورد ( حداقل 61 امتیاز ) برنده محسوب می شد این بازی که به آن ( بیلیارد 61 ) می گفتند، در اولین مسابقات قهرمانی امریکا در سال 1878 بکار برده شد و یک فرد کانادایی به نام سیریل داین قهرمان این مسابقات شد. در سال 1888 به این نتیجه رسیدند که عادلانه تر است که امتیازها را بر اساس تعداد توپهایی که بازکن به داخل حفره می اندازد حساب کنند نه بر اساس شماره ای که بر روی توپ نوشته شده است. بنابراین بازی Continuous Pool ( بیلیارد پیوسته ) به عنوان یک بازی قهرمانی جایگزین بازی 15 توپه شد. بازیکنی که آخرین توپ یک مجموعه را به داخل حفره بیاندازد می تواند مجموعه بعدی را برای بازی شروع کند و جمع امتیازاتش به طور پیوسته از یک مجموعه به مجموعه دیگر ثبت می شود. اندکی بعد در سال 1890 بازی Eight Ball و به دنبال آن در سال 1910 بازیابداع شد. Straight Pool ابداع شد. حدود سال 1920 بازی Nine Ball
از سال 1878 تا 1956 مسابقات قهرمانی بازی بیلیارد بطور سالیانه برگزار می شد و بقیه ماههای باقیمانده حریفان یک به یک به مبارزه طلبی با یکدیگر می پرداختند. تا مدتها واژه بیلیارد به تمام بازیهایی که بر روی یک میز با حفره و یا بدون حفره انجام می شد، نسبت داده می شد، بعضیها از بیلیارد فقط برداشت بازیهای کاروم را داشتند و از برای بازیهای حفره دار استفاده می کردند. Pool
وقوع جنگهای جهانی اندکی این بازی را از رونق انداخت اما با دو واقعه مهیج که یکی در سال 1961 و دیگری در سال 1986 به وقوع پیوست دوباره بیلیارد احیاء شد. اولین واقعه، آزادی سینما بود، مثلاً فیلم قهرمان بر اساس سرگذشت والترتیویز. فیلم سفید و سیاه که زندگی سیاه یک قهرمان بازی Pool را با بازیگری پل نیومن در نقش قهرمان داستان به تصویر کشیده بوده است. صدای بهم خوردن توپها باعث شد که مردم امریکا به فکر بازی مهیج بیلیارد بیافتند. تا سال 1985 تنها 2 مکان عمومی در جزیره مان هاتان در نیویورک از صدها مکانی که در سال 1930 وجود داشت، باقی مانده بود. فیلم رنگ پول به دنبال فیلم قهرمان با بازیگری پل نیومن در همان نقش و تام کروز در نقش یک قهرمان حرفه ای، انگیزه ای برای بازی Pool در نسل جدید بوجود آورد. در نتیجه مکانهای جدید و بزرگی بر خلاف مکانهای قدیمی که باعث آزرده شدن بازیکنان شده بود، ساخته شد. در سال 1987 به تدریج تمایل به این بازی در مردم پیدا و پس از آن خروشان شد به طوری که در سال 1991 پیشنهادی از طرف جیلیانز برای سرمایه گزاری عمومی برای تعدادی اتاق ذر بوستون داده شد.

نقش بانوان در بازی بیلیارد
تا همین اواخر بازیهای بیلیارد توسط آقایان انجام می گرفت. با وجود این بانوان از قرن 15 ،زمانی که بازی بیلیارد از محیط باز از روی چمن به محیط بسته بر روی میز توسعه پیدا کرد، مجذوب این بازی بودند. بیش از 200 سال خانمهای شیک این بازی را انجام می دادند. از سال 1890 حداقل یک خانم برجسته حرفه ای همیشه در صحنه وجود داشته است، از جمله می کارلس، روت مس جنیس کسی که با ویلی موسکونی سفر کرد و در سال 1930 توانست بازیکنان ( مرد) زیادی را شکست دهد. دوروتی وایز اولین برنده 5 مسابقه آزاد امریکا و جین بالوکاس برنده 7 مسابقه بعدی شد برای بانوان بسیار مشکل است که مهارت های بازی خود را توسعه بدهند چراکه بازیکنان مرد، خانواده و دوستانشان معمولاً از تلاش آنها حمایت نمی کنند و برای خانمها پیدا کردن مربیان خانم کار آزموده و آموزگاران خصوصی بسیار مشکل است. با این شرایط می توانیم انتظار داشته باشیم که توانایی خانمها در بازی با آقایان برابر است و حتی خانمها می توانند بازی را تا مراحل بالای آن انجام دهند.
استريت پول
استريت پول ساده ترين بازی بيليارد است. همانند بازی ايت بال بازيکن اعلامميکند که کدام توپ را پات می کند
اين بازی هم با 15 توپ رنگی انجام می شود. رای هر توپ که بازيکن اعلام کرده و پات ميکند نه تنها يک امتياز می گيرد بلکه برایهر توپ ديگری هم که با همان ضربه پات شده امتياز می گيرد. توپ هائی که به اشتباهپات شوند بايد به روی پايين ميز برگردانده شوند. قبل از ضربه شروع بازيکن حق انتخابدارد که يا اعلام کند ضربه ايمن می زند و يا بگويد ضربه اش کال شات است.
ضربهايمن کيوبال را در چنان موقعيتی قرار خواهد داد که حريف با يک ضربه بسيار دشوار ويا نا ممکن رو به رو خواهد شد.
ضربه ايمن مستلزم آن است که دو توپ رنگی وکيوبال بايد به باند ميز اصابت کنند. چنانچه بازيکن نتواند اين کار انجام دهد، حريف ادامه بازی را به دست گرفته و يا در خواست تکرار ضربه شروع را می کند.
کال شات ضربه ای است که بازيکن بايد اعلام کند قصد دارد کدام توپ را در کدام سوراخ پات کند.
بازيکنی برنده است که به حداقل تعداد امتيازی که قبل از بازی توافق شده است دست يابد.
ناين بال
اين بازی با کيوبال و نه توپ رنگی که از يک تا نه شمارهگذاری شده اند بازی می شود. نخستين توپی که بايد با آن بازی شود هميشه بايد کم ترينشماره را داشته باشد. در آغاز بازی طبيعتا اين توپ توپ شماره 1 است. چنانچه در جيانبازی توپ های 1،2،5 پات شوند بايد پيش ازپات کردن توپ ديگری حداقل توپ شماره 3 راپات کنيد.
با يک چهار چوب لوزی شکل توپ ها را به ترتيب خاصی روی ميز قرار میگيرند. ابتدا بايد به توپ شماره 1 ضربه زده شود و حداقل يک توپ رنگی ديگر هم به باند ميز بخورد.
چنانچه بازيکن توپ شماره 1 پات کند مجاز است بعد از آن چند توپديگر را پات کند و نوبت بازی خود را ادامه دهد. همه توپ پايی که پات می شوند همانجا می مانند. بازيکنی که توپ شماره 9 را پات کند بازی را برده است.
در زدن ضربهشروع به توپ محکم ضربه بزنيد. در مقايسه با ايت بال و استريت پول در ناين بال امکانخوبی برای پات کردن هر دو توپ گوشه لوزی داريد.
مهم ترين شرط اين است که به مرکز توپ شماره 1 بزنيد.
بعد از ضربه شروع کيوبال بايد هميشه به وسط ميز برگردد.
اين کار را می توان با ضربه درجا به بهترين نحو انجام داد.
مشکلی که در ناين بال وجود دارد اين است که سخت می توان به يک توپ هدف دسترسی داشت.
معمولا توپی را که بايد دفعه بعد پات کنيد پشت توپ ديگری قرار دارد يا بلوکهشده است و يا در وسط بقيه توپ ها قرار گرفته است. شايد هيچ راه ديگری نداشته باشيدمگر آنکه ضربه را از روی باند ميز بزنيد و سعی کنيد مجموعه توپ ها را پراکنده کنيد.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد
تفاوت اسنوکر ایرانی با انگلیسی
توی روش انگلیسی قانون به اینصورت هست که هر بازیکن باید اول حتما یک عدد توپ قرمز رنگ رو وارد سوراخهای تعبیه شده بکنه تا اجازه داشته باشه که توپهای رنگی رو انتخاب و برای فرستادن به درون سوراخها بهشون ضربه بزنه که در غیر اینصورت خطا کرده.
اما در روش ایرانی که من بازی کردم به اینصورت هست که بازیکن با وارد کردن اولین توپ قرمز به یکی از سوراخها اجازه ضربه زدن به همه توپهای دیگه رو در هر زمان از بازی داره.
یعنی اگه شما یک توپ قرمز رو وارد سوراخ میز کنی اجازه داری به عنوان جایزه هر کدوم از توپهای رنگی رو بزنی(مثل روش انگلیسی) که اگه توپ رنگی وارد نشه اشکالی نداره اما میتونی در ادامه و هر موقع که موقعیت توپهای رنگی مناسب بود بهشون ضربه بزنی اما در صورتیکه توپ رو وارد سوراخ میز نکنی خطا کردی و جریمه اش دادن امتیاز به حریف یا کم شدن امتیاز خودت هست.هم میتونی برای جلوگیری از دادن خطا ابتدا توپ قرمز رو وارد کرده و بعد از اون سراغ توپ رنگی بری که در واقع همون روش انگلیسی میشه.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  ویرایش شده توسط: boy_seven   
مرد

 
بیلیارد
قوانین بین المللی
ميز استاندارد :

ابعاد – سطح بازي ميز از لبه باندهاي آن بايد 1778×3569 ميليمتر باشد که حداکثر بميزان 13+ و 13- ميليمتر مي تواند قابل تغيير باشد.

ارتفاع ميز :

ارتفاع ميز از کف تا روي باند حداقل 851 ميليمتر و حداکثر 876 ميليمتر باشد. و گشادي دهنه پاکت ها براساس الگوي فدراسيون حرفه هاي جهاني خواهد بود.

خط بالک ( Baulk ) :

خط مستقيم که به موازات باند پايين و به فاصله 737 ميليمتر از آن ترسيم شود خط Baulk ناميده مي شود

منطقه D :

نيم دايره اي که مرکز آن مرکز خط Baulk و شعاع آن 292 ميلي متر مي باشد.

نقاط توپهاي رنگي :

چهار نقطه روي خط مرکزي ميز به شرح زير و جود دارند.

1- نقطه توپ سياه که به فاصله 324 ميليمتر از باند بالاتر قرار دارد.

2- نقطه مرکزي يا نقطه توپ آبي که دقيقاً در مرکز ميز بين باند بالا و پايين مي باشد.

3- نقطه پيراميد يا نقطه توپ صورتي که دقيقاً وسط نقطه توپ آبي و باند بالا مي باشد.
4- نقطه توپ قهوه اي که دقيقاً مرکز خط Baulk و منطقه D بوده و توپ زرد در گوشه سمت راست و توپ سبز در گوشه سمت چپ منطقه D قرار دارن
توپ ها :

توپ ها از يک شکل تصويب شده به قطر 5/52 ميليمتر که با 05/0 ميليمتر قابل تغيير است مي باشند. و :

1- وزن آنها کاملاً مساوي که در يک سري کامل حداکث 3 گرم اختلاف قابل اغماض است.

2- يک توپ با سري کامل توپ ها مي تواند با توافق بازيکنان يا تصميم داور تعويض گردد.

امتياز رنگ توپها :

قرمز 1- امتياز

زرد 2- امتياز

سبز 3- امتياز

قهوه اي 4- امتياز

آبي 5- امتياز

صورتي 6- امتياز

مشکي 7- امتياز

زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد
يک بازيکن در قبال اشتباه داور به جهت درست قرار ندادن توپي در روي ميز هيچگونه مسئوليتي ندارد و اگر داور به غلط توپي را در نقطه ديگري قرار دهد تا قبل از ضربه بعدي مي تواند جابجا نمايد در غير اينصورت حق تغيير و تصحيح آنرا ندارد تا اينکه دوباره آن توپ پاکت شده آن وقت به جاي اصلي برگردانده شود.

2- اگر توپ رنگي به طور قانوني و در نوبت خود در پاکت بيفتد و اشتباهاً روي نقطه خود قرار گيرد پس از متوجه شدن و بدون جريمه بايد آن توپ در پاکت قرار گرفته و اگر امتيازي از آن توپ گرفته شده باشد به قوت خود باقي است و سپس بايد به بازي ادامه داد.

3- چنانچه توپ و يا توپ هايي که به طور ناصحيح در روي نقاط اصلي خود قرار نگرفته ضربه زده شود آن ضربه قانوني بوده و توپ هايي که فراموش شده و اشتباها در روي ميز قرار نگرفتند در صورت متوجه شدن بايد در نقاط اصلي خود قرار گيرند و :

الف- در صورت فراموش شدن هيچ جريمه هاي در برنخواهد داشت.

ب- اما اگر قبل از قرار دادن توپ در نقطه خود توسط داور ، بازيکن به کيوبال ضربه بزند جريمه خواهد داشت. 4- اگر جاي اصلي توپ رنگي که بايد در روي ميز قرار گيرد توسط توپ هاي ديگر اشغال شده باشد آن توپ در جاي خالي از بالاترين نقطه (جاي توپ) قرار مي گيرد.

5- اگر جاي اصلي بيشتر از يک توپ رنگي توسط توپ هاي ديگر اشغال شده که بايد در روي ميز قرار گيرند به ترتيب با ارزش ترين توپ در جاي خالي بالاترين توپ قرار مي گيرد مگر جاي خودش خالي باشد در اين صورت اول توپي که جايش خاليست قرار مي دهم بعد توپ بزرگتر را.

6- چنانچه کليه نقاط توپ هاي رنگي توسط توپ هاي ديگر اشتغال باشد، توپ رنگي بايد در نزديکترين جاي ممکنه نسبت به نقطه اصلي، بين آن نقطه و نزديكترين قسمت باند بالا نسبت به آن نقطه قرار گيرد.

7- اگر مابين نقاط اصلي توپ هاي صورتي و يا مشکي و باند بالا جايي براي قرار دادن فقط توپ هاي صورتي و مشکي وجود نداشته باشد توپ هاي فوق الذکر در نزديکترين جاي ممکن نسبت به نقطه اصلي و در زير آن نقطه قرار مي گيرد.

8- در کليه شرايط توپ کاشته شده نبايد با توپ ديگر تماس داشته باشد.

9- توپ هاي رنگي بايد توسط دست در نقاط مشخص شده قرار گيرند.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

12 بازيكن برتر ليگ جهاني اعلام شدند
اسامي سه بازيكن قهرمان جهان در بين 12 بازيكن منتخب و نهايي ليگ جهاني بيليارد حرفه اي در لاس وگاس، نوادا – آمريكا قرار دارد.
به گزارش روابط بين الملل فدراسيون بولينگ و بيليارد، ليگ جهاني بيليارد حرفه اي ها يا WPBLطي اطلاعيه اي اعلام نمود كه بازيكنان مشهور اروپا، كريس ملينگ، كارل بويز و جيسون شا هر كدام جذب يك تيم در ليگ حرفه اي شده اند. كريس ملينگ كه در قالب تيم منتخب اروپا در مقابل تيم منتخب آمريكا به قهرماني رسيده بود اخيرا قرارداد خود را با تيم كوسه هاي آبي تورنتو قطعي كرده است و كارل بويز نيز قهرماني مسابقات ايت بال جهان (WPA) در سال 2010 به تيم راكت هاي شيكاگو كه كلكسيوني از ستاره ها را در اختيار دارد پيوسته است. بازيكن اسكاتلندي يعني جيسون شا قهرمان جهان در سال 2010 در مسابقات بلك بال براي تك خال هاي فيلادلفيا بازي خواهد كرد.
اسامي كلي ليست بازيكنان برتر جذب شده در ليگ به شرح ذيل مي باشد:
جان بارمبك تيم عقرب هاي آتلانتا
نيك اسپانو تيم مهره هاي لاس وگاس
جاش يولريچ تيم شعله هاي خداي خورشيد
مارك ويدال تيم ميامي كروز
جوي گري تيم هوستون هاستلرز
كارل بويز تيم راكت هاي شيكاگو
سانتوز سمباجان تيم افتخار نيويورك
داني ويلز تيم زهر پيتسبورگ
كريس ملينگ تيم كوسه هاي آبي تورنتو
مكس ايبرل تيم ياغيهاي مينسوتا
جيسون شا تيم تك خال هاي فيلادلفيا
هر تيم از سه بازيكن اصل و يك بازيكن ذخيره تشكيل مي شود كه بازيكن ذخيره در مواقعي كه بازيكن اصل قادر به بازي نيست به جاي او جايگزين مي گردد.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

بیلیارد ایران مفتخر به کسب یک سهمیه شد
فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران پس از رایزنی های بسیار با فدراسیون جهانی اسنوکر و بیلیارد و همچنین انجمن جهانی حرفه ای های بیلیارد و اسنوکر موفق به کسب یکی از هشت سهمیه حضور در مسابقات جهانی کالی کلمبیا در سال 2013 شد که این سهمیه به حسین وفایی، قهرمان اسنوکر جهان در سال 2011 تعلق می گیرد.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، باتوجه به اینکه سهمیه IBSFفدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در مسابقات جهانی کالی کلمبیا در سال 2013 هشت بازیکن می باشد و این هشت بازیکن شامل نفر اول و دوم مسابقات بزرگسالان 2012 صوفیه بلغارستان و یک نفر قهرمان زیر 21 سال مسابقات جهانی 2012 و یک نفر از هر قاره (آسیا، آفریقا، اروپا و اقیانوسیه) و آخرین سهمیه به قاره میزبان تعلق می گیرد.
از آنجاییکه حسین وفایی ایوری قهرمان 2011 IBSFدر این مجموعه هشت نفر قرار نگرفته است، لذا سهمیه ای به ایشان تعلق نگرفته، اما با رایزنی ها و مکاتبات مکرر از جانب فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران با رئیس جدید IBSFجیم لیسی و به علت رابطه خوب ریاست فدراسیون با ایشان و جیسون فرگوسن، مدیرعامل انجمن جهانی حرفه ای های بیلیارد و اسنوکر WPBSA، حسین وفایی مفتخر به دریافت یکی از هشت سهمیهWPBSAگردید که این هشت سهمیه به بازیکنان حرفه ای جهان تعلق دارد و کسب یک سهمیه از هشت سهمیه در نوع خود کار بزرگی می باشد که با تلاش فدراسیون محقق گردیده است.
لازم به ذکر است که رشته های موجود در مسابقات کالی کلمبیا 2013 شامل رشته هایی می باشد که در المپیک لندن 2012 حضور نداشته اند.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

رونی آلکانو به مقام قهرمانی رسید
رونی آلکانو در دومین رویارویی مستقیم در دیدار نهایی مسابقات مزپرو تور در برابر آدم کیلر به پیروزی رسید و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، این مسابقات که به مسابقات حرفه ای ها – آماتورها معروف است در اواخر ماه دسامبر و قبل از شروع سال نو میلادی 2013 با حضور 33 شرکت کننده در قصر بیلیارد ادیسون در شهر نیوجرسی آمریکا به مدت دو روز برگزار شد.
رونی آلکانون از چهره های برتر ناین بال جهان توانست حریف دیدار پایانی خود یعنی ادم کیلر را شکست دهد و به قهرمانی دست یابد. قبل از این آنها در کارگروه مقدماتی مسابقات با یکدیگر روبه رو شده بودند که آلکانو آن دیدار را هم با پیروزی پشت سر گذاشته بود و بعد از اینکه در گروه بازندگان ادم کیلر دوباره شانس مجدد پیدا کرد که با پشت سر گذاشتن حریفانش به دیدار فینال راه پیدا کند. ادم کیلر بعد از پشت سر گذاشتن حریفانش و در سه دیدار نهایی که منجر به راه یابی وی به دیدار فینال شد، تمامی حریفانش را شکست داد و به مصاف رونی آلکانو فیلیپینی رفت که دوباره وی را ناامید ساخت.
رونی آلکانون در دیدار نیمه نهایی خود در مقابل مایکل ونک با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار نهایی راه یافت. مایکل ونگ پیش از این دیدار توانسته بود با نتیجه 6 بر 3 بر جو لندی غلبه کند. ادم کیلر در مرحله یک چهارم به مصاف راب هارت رفت و با کسب نتیجه 6 بر 4 به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی برای رسیدن به این مرحله از سد حریفانی همچون مت کرا، بیل گالاگر، مایک میلر، ولی محمد و بروس نگل همگی با نتیجه 6 بر 4 گذشته بود.
در مرحله نیمه نهایی وی در مقابل مایکل ونگ با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و به دیدار نهایی راه یافت. در دیدار نهایی نیز رونی آلکانون با کسب شش پیروزی مستقیم در مراحل پایانی این تورنمنت به عنوان قهرمانی دست یافت.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

مارک آلن به مدت سه ماه از حضور در مسابقات منع شد
مارک آلن که اخیرا به دلیل اتهامات وارده به کائو یو پنگ چینی در مورد تقلب در طول مسابقات قهرمانی جهان در سال 2012 مورد تعلیق و منع از مسابقات آینده به مدت سه ماه قرار گرفته است.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، وی در این رابطه می گوید: «قوانین جدید تحمیل شده به بازیکنان در حال خفه کردن شخصیت اصلی بازیکنان و در مرز یک دیکتاتوری حرفه ای قرار گرفته است که روح این ورزش را به زیر سوال می برد.» وی از جمله خصلت های واجب و اصلی این ورزش را اخلاقیات اعلام کرد و گفت: «برای بازیکنان بسیار مشکل است که شخصیت واقیشان را به نمایش بگذارند.»
نفر هشتم جهان از ایرلند شمالی به پرداخت 10 هزار پوند جریمه شد و به مدت سه ماه از شرکت در تمامی مسابقات تعلیق و منع گردید. این اتفاق و این حرف و حدیث ها دقیقا بعد از شکست 10 بر 6 او در مسابقات کروسیبل و در مقابل کائو به وقوع پیوست. جاییکه او بازیکن چینی را متهم به عدم وفاداری در ورزش و تقلب ضربه ها نمود. او در ادامه بیاناتش گفت: «من همیشه این قبیل حرکات را مورد نقد قرار دادم و محکوم نموده ام، اما من همیشه به یک چیز اعتقاد داشتم که باید به افکار عمومی مردم اعتماد کرد و به آنها احترام گذاشت. من از اظهاراتی که نمودم اصلا پشیمان نیستم اما تنها پشیمانی من در مورد نحوه اظهار آنهاست. این غیرمنصفانه است که این برچسب اتهام را به همه بازیکنان چینی زدم، اما عدم وفاداری و احترام به حریفان وتقلب در ورزش اسنوکر چیزی نیست که بتوان آن را پنهان کرد.»
مارک آلن این اتهام را در مورد مارکوفو هنگ کنگی نیز ابراز نمود.

زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

ایستادن بر سكوی نهم جهانی كار بزرگی است
تاريخ : جمعه هشتم دی 1391 |
مريم اسدالهي گفت: ورزشكاران اسنوكر بانوان کشورمان بر سكوي نهمي جدول رنكينگ اسنوكر جهاني تكيه زدند و اين نشان از عملکرد شایسته و قوي بانوان ورزشكار كشورمان در رقابت هاي بين المللي مي باشد.
نايب رئيس فدراسيون بولينگ و بيليارد كشورمان در گفت و گو با سايت رسمي فدراسيون گفت: «بانوان ورزشكار اسنوكر كشورمان در مسابقات جهاني كه اخيران در كشور بلغارستان برگزار شد بسيار خوب ظاهر شدند و با اجرای حركات فنی و زیبا و عبور از سد حریفان قدرتمند خود بر سكوی نهم جهان ایستاده و بار دیگر در جمع برترین های جهان قرار گرفتند.»
نایب رئیس بانوان فدراسیون بولينگ و بيليارد درباره جایگاه فعلی ورزشكاران اسنوكر بانوان کشورمان در سطح جهان گفت: «كسب جايگاه نهمي در رنكينگ جهاني اسنوكر نشان از غیرت، تلاش و توانمندی ملی پوشان ایرانی دارد. ورزشكاران کشورمان با حضور در چند دوره اردوی آماده سازی مستمر و فشرده، بار دیگر جزو برترین های جهان قرار گرفتند.»
اسدالهي با اشاره به حضور موفق بانوان ايراني در عرصه هاي بين المللي ورزشي عنوان كرد: «بانوان ايراني با وجود محدوديت هاي رشته هاي بولينگ و بيليارد، شجاعانه عزم خود را جزم كردند تا بيشتر بياموزند و بيشتر از اين امكانات استفاده كنند.»
نايب رئيس بانوان فدراسيون بولينگ و بيليارد ادامه داد: «بانوان به عنوان نيمي از جمعيت فعال كشورمان مي توانند نقش مهمي در توسعه كمي و كيفي ورزش در كشور داشته باشند. در دنياي امروز حضور زنان در عرصه ورزش قهرماني و حرفه اي براي كسب مدال بسيار مهم است و در سال هاي اخير حضور بانوان در بخش هاي مختلف ورزشي با حفظ ارزش هاي ديني، اسلامي و ملي بسيار مورد تاكيد قرار گرفته است.»
نايب رئيس بانوان فدراسيون بولينگ و بيليارد در پايان اظهار داشت: «براي كسب مدال توسط بانوان بايد ساختارسازي كنيم. براي رسيدن به مدال آوري از استعداديابي شروع كرديم. در نظر داريم در سال 92 نيز مسابقات ليگ برگزار كنيم و قطعا نفرات نخبه را شناسايي خواهيم كرد. البته توسعه اماكن ورزشي و فرهنگ سازي، رشد و شكوفايي بيشتر اين رشته ها را در پي خواهد داشت.»
گفتني است در نامه‌ای از سوی فدراسیون جهانی اسنوکر و بیلیارد به فدراسیون بولینگ و بیلیارد ایران اعلام شد که در بخش بانوان تیم ایران در جایگاه نهم و در بخش آقایان در جایگاه دوم قرار گرفته است.این درحالی است که در بخش بانوان کشور ایران بالاتر از کشور انگلستان که مهد این ورزش است قرار دارد و کشورهایی چون هنگ کنگ، بلژیک و هندوستان به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفته اند.در بخش آقایان نیز ایران پس از کشور پاکستان که ردیف اول جدول جهانی را به خود اختصاص داده در جایگاه دوم ایستاده است.کشورهاي انگلستان، تایلند و بلژیک نیز به ترتیب در جایگاه های چهارم، پنجم و ششم جدول رنکینگ جهانی اسنوکر آقايان قرار دارند.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

تاريخ : شنبه سی ام دی 1391

در یک شروع حساس و به عنوان اولین بازی در مسابقات حرفه ای های انگلستان، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها یعنی نیل رابرتسون استرالیایی نتیجه بازی 5 بر 3 باخته مقابل دینگ جونهوی چینی را با یک برد شیرین و سخت 6 بر 5 عوض کرد و همگان را به حیرت و تحسین واداشت.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، نیل رابرتسون که شدیدا خود را در خطر خروج از مسابقات در همان مرحله اول در مقابل حریف چینی می دید، در سه فریم پایانی اسنوکری بی نقص به نمایش گذاشت و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی به دنبال کسب یک قهرمانی دیگر است تا بتواند چهارمین بازیکنی لقب بگیرد که توانسته عنوان قهرمانی پشت سر هم این مسابقات را به خود اختصاص دهد. حال او باید در دیدار مرحله یک چهارم نهایی با مارک آلن یا مارک دیویس روبه رو شود.
قهرمان پیشین جهان ضربه آخری را که منجر به پیروزی او شد را بهترین ضربه زندگی حرفه ای اش خواند و آنرا زیبا خطاب کرد. وی در حضور 1400 طرفدار حاضر در دیدار افتتاحیه با جایزه نقدی 500 هزار پوند در یک بازی پراسترس و سنگین توانست حریف چینی خود را از کورس رقابت ها خارج کند. رابرتسون در ابتدا بازی را با قدرت شروع کرد و با کسب برک 76 فریم اول را به نفع خود با پایان رسانید و فریم دوم را نیز از آن خود کرد تا 2 بر صفر جلو بیافتد. دینگ که دو سال پیش قهرمان همین رقابت ها شده بود با یک بازی طولانی 5 فریم از 6 فریم باقیمانده را به سود خود به پایان رسانید که در بین آنها فریم هایی با برک بالای 127 و 103 نیز دیده می شد. در فریم نهم رابرتسون با کسب برک 100 امتیازی بازی را به 5 بر 3 به سود دینگ تغییر داد و در فریم آخر دینگ جون هوی با بدشانسی تمام توپ قرمز را از دست داد و با بی دقتی متوالی اش بازی برده را با تساوی 5 بر 5 عوض کرد تا همه چیز به بازی مرگ و زندگی ختم شود.
رابرتسون با برک 90 امتیازی فریم آخر را نیز به نفع خود به پایان رسانید تا پیروزی خود را تضمین نماید. وی اقرار کرد که فکر می کرده کارش تمام شده و خیلی زود باید وداعی تلخ داشته باشد.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
ورزش
ورزش

Billiard | بیلیارد

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA