انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 82 از 106:  « پیشین  1  ...  81  82  83  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 


آب خوش از گلوی پرسپولیس پایین می‌رود؟/ نبرد پرتغالی‌ها برای صدرنشینی تبریزی‌ها



خبرگزاری فارس: در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۹ دیدار برگزار می‌شود که تراکتورسازی در آبادان به دنبال بازگشت به صدر است و پرسپولیس در تهران از داماش پذیرایی می‌کند.
Tweet
به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شود. 7 دیدار روز جمعه برگزار می‌شود. نگاهی به این بازی‌ها می‌اندازیم:

راه آهن - آلومینیوم؛ گلزن‌های سرخابی مقابل دایی

علی دایی که در نیم فصل اول با راه آهن خیلی خوب نتیجه گرفت و حرف از کسب سهمیه آسیایی می‌زد. در نیم فصل دوم هنوز بردی نداشته است. بنابراین در این بازی شاگردان دایی می‌خواهند آلومینیوم را در خانه شکست بدهند تا دوباره خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برسانند و از شرایطی که دچارش شده‌اند فاصله بگیرند. آلومینیوم هم با ستاره‌هایی که در خط حمله جذب کرده می‌خواهد اعاده حیثیت بکند. میلاد میداودی مهاجم استقلال و ایمون زاید مهاجم پرسپولیس در این دیدار چهره‌های ویژه‌ای هستند. اگر آنها در روزهای اوج خود قرار داشته باشند شاید راه آهن نتواند در این دیدار خانگی هم به پیروزی برسد.

فجرسپاسی - صبای قم؛ نبرد برای پیروزی

فجر که هفته گذشته توانست ملوان را شکست بدهد و در رده دهم باقی بماند تلاش می‌کند تا خود را در جدول بالاتر بکشد و به یک برد دیگر هم روی زمین چمن مصنوعی دست پیدا کند. صبای قم هم که یکی از نمایندگان ایران در آسیاست و هفته گذشته برابر پرسپولیس بازی قابل قبولی ارایه کرد برای امتیاز گرفتن به شیراز می‌رود. صبا در صورت پیروزی می‌تواند تا رده پنجم بالا بیاید. فجر هم به دنبال پله‌هایی بالاتر از دهمی است.

ذوب آهن اصفهان - گهر دورود؛ فینال شش امتیازی ته جدولی‌ها

ذوب آهن هفته گذشته در دربی مهیج اصفهان 4 بر 3 شکست خورد تا همچنان در انتهای جدول باقی بماند. ذوب آهن اگر بتواند گهر را شکست بدهد می‌تواند تا رده چهاردهم بالا بیاید اما شاگردان فرهاد کاظمی می‌دانند که کار راحتی ندارند. گهر در دو دیدار خانگی‌اش راه آهن و پیکان را شکست داده و از ملوان در انزلی یک امتیاز گرفته است. نبرد گهر و ذوب یک فینال شش امتیازی است. تیم برنده این دیدار شانس بیشتری برای بقا خواهد داشت و تیم بازنده شرایطش دشوار می‌شود.

نفت آبادان - تراکتورسازی؛ نبرد پرتغالی‌ها برای صدرنشینی دوباره‌ تبریزی‌ها

نفت آبادان با دومین مربی پرتغالی این فصل خود هم نتوانست کاری از پیش ببرد و آلفردو کاسیمیرو نیز مثل کاستا ناموفق بود و نفت نه تنها در جدول صعود نکرد که به رده هجدهم هم سقوط کرد. شاید اگر نفت نتواند برابر تراکتورسازی پیروز شود کاسیمیرو هم به سرنوشت هموطنش دچار شود و به پرتغال برگردد. شکست دادن تراکتورسازی کار دشواری است. تیمی که در رده دوم جدول است و هفته گذشته نیز یک روز در صدر جدول قرار داشت و می‌خواهد دوباره به صدر جدول برسد. حتی اگر این صدرنشینی یک روزه باشد. بنابراین شاید این مرتبه اولیویرا زمینه‌ساز اخراج یک پرتغالی دیگر از فوتبال ایران را فراهم کند. جنگ پرتغالی‌ها در برزیل ایران دیدنی است. جنگی که شاید باعث صدرنشینی دوباره تبریزی‌ها در لیگ برتر شود.

پیکان - نفت تهران؛ تقابل گواردیولا با مربی قرن

پیکان با ویسی تخته گاز به سمت انتهای جدول پیش می‌رود و سرمربی جوان و موفق فصل گذشته صبا در این فصل با پیکان یک ناکام مطلق بوده است. با این حال مدیران باشگاه اعلام کرده‌اند که همچنان از ویسی حمایت می‌کنند. ویسی هم که زمانی به گورادیولای فوتبال ایران معروف شده بود اکنون باید نشان بدهد که قدر این حمایت‌ها را می‌داند ولی حریفش تیم منصور ابراهیم‌زاده است. مربی که نامش در فهرست مربیان قرن هم قرار گرفت. نبرد تاکتیکی گواردیولای ایرانی با یکی از برترین مربیان قرن دنیا دیدنی خواهد بود.

سایپا - سپاهان؛ جدال زرد و نارنجی

سایپا هفته گذشته از رشت یک امتیاز گرفت با این حال شرایط این تیم خیلی مساعد به نظر نمی‌رسد زیرا مرتضی قنبرپور سرپرست تیم کناره گیری کرده است و به نظر می‌رسد در پس ظاهر آرامش باشگاه سایپا اتفاق‌های زیادی در جریان است. سپاهان هم که می‌خواهد همچنان مدعی بماند برای برد به کرج سفر می‌کند. قهرمان فصل گذشته نمی‌خواهد از جمع تیم‌های مدعی خارج شود. زرد پوشان اصفهانی می‌خواهند نارنجی‌پوشان کرجی را شکست بدهند ولی پیروزی خیلی هم در دسترسشان نیست.

پرسپولیس - داماش گیلان؛ آب خوش از گلوی سرخپوشان پایین می‌رود؟

خط حمله پرسپولیس در دیدار با صبا راه دروازه حریف را گم کرده بودند و تلاش سرخپوشان بی‌نتیجه ماند تا پرسپولیس دوباره به رده دوازدهم سقوط کند. رتبه‌ای که انگار در این فصل به نام پرسپولیس زده شده است. پرسپولیس در روز جمعه این هفته می‌خواهد در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران خودی از سد داماش عبور کند و آب گوارای داماش را سربکشد. باید دید این هفته آب خوش از گلوی پرسپولیس پایین می‌رود یا نه؟ داماش اگر در این بازی بازنده نشود فانوس بدست می‌شود و ممکن است به رده چهاردهم سقوط کند ولی پرسپولیس اگر در این بازی برنده شود ممکن است تا رده هفتم صعود کند و بالاخره به رتبه یک رقمی در جدول لیگ برسد. حمید درخشان مربی که در ابتدای فصل یکی از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس بود و امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش که صحبت حضور او در پرسپولیس به عنوان یکی از مدیران این باشگاه هم مطرح شد باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. تیمی که محمد رویانیان مدیرعاملش است اما دیروز اخبار ضد و نقیضی در مورد استعفایش منتشر شد. البته در نهایت اعلام شد رویانیان در باشگاه پرسپولیس خواهد ماند. تقابل این مدیرعامل تازه وارد به پرسپولیس با پرسپولیسی‌های قدیمی هم قابل توجه است.

دو دیدار استقلال و ملوان و مس کرمان و فولاد خوزستان هم روز شنبه برگزار می‌شود. تمامی دیدارهای روز جمعه ساعت 15:30 برگزار می‌شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان:واگذاری مجموعه ورزشی کشوری به باشگاه دولتی استقلال قانونی است


معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت:"واگذاری یک مجموعه دولتی به یک مجموعه دولتی دیگر در صورت تصویب هیئت دولت بلامانع است."

به گزارش اوج نیوز،احمد رسولی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری مجموعه ورزشی کشوری به باشگاه استقلال خلاف قانون است،اظهار داشت:"مشکلی در این زمینه وجود ندارد.اگر هیئت دولت تصویب کند می توان یک مجموعه دولتی را به مجموعه دولتی دیگر واگذار کرد."

وی افزود:"اگر بخشی از سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار شود دیگر نمی توان این مجموعه را به باشگاه استقلال داد.آنگاه باید کل سهام استقلال خصوصی شود تا در این مورد تصمیم گرفت."

پیش از این برخی خبرگزاری ها گزارش داده بودند که واگذاری مجموعه ورزشی کشوری به بخش دولتی خلاف قانون است لذا نمی توان آنرا به استقلال که یک تیم دولتی است،واگذار کرد.
__________________________________________________________________________________________
حاتمی: قلعه نویی به خاطرمهاجمان زیاد تحت فشار نیست

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد حاتمی، مهاجم تازه به خدمت گرفته شده استقلال که در بازی های قبل خوب گل زده بود درباره اینکه چرا امیر قلعه نویی از او در پست غیر تخصصی استفاده کرد گفت:«در بازی‌های قبل من مهاجم نوک بودم اما در این بازی امیر خان از من خواست عقب‌تر بازی کنم. من هم عقب بازی کردم و وظایفی که به دوشم گذاشته شده بود را انجام دادم.

فکر می‌کنم خوب هم این کار را کردم. بیشتر وقت‌ها با هافبک‌های حریف درگیر بودم و سعی می‌کردم آنها را کنترل کنم. امامن اهل اعتراض کردن نیستم.

همانطور که گفتم در 3 تیم با امیرخان چرخیدم و بازی‌های زیادی برای امیر خان انجام دادم. من اصولا دنبال حاشیه نیستم. ممکن است پیش خودم ناراحت بشوم و برایم سخت باشد که در پست غیر تخصصی بازی کنم اما بروز نمی‌دهم. »

آیا قلعه نویی به خاطر داشتن مهاجمان زیاد تحت فشار است؟

حاتمی این ادعا را رد می کند:«من قبول ندارم که امیرخان تحت فشار قرار می‌گیرد. همه قلعه‌نویی را می‌شناسند. او کارش را بلد است و مدیریت می‌کند. به نظر من بودن این همه مهاجم خوب لازم است. الان آرش خوب گل می‌زند، فرهاد هم آمده و ایمان موسوی را هم داریم. داشتن این همه مهاجم یک حسن محسوب می‌شود.»
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
در پی اعطا عنوان سفیر طلایی/پیام تبریک معاونت فرهنگی باشگاه استقلال به امیر قلعه نوعی صادر شد


باشگاه فرهنگی _ورزشی استقلال ایران،اعطا عنوان سفیر طلایی سازمان بهزیستی کشور به امیر قلعه نوعی را به وی تبریک و تهنیت گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،در پیام معاونت فرهنگی باشگاه استقلال آمده است: قرار گرفتن نام امیر قلعه نوعی در کنار بزرگان عالم ورزش و هنر به عنوان یکی از سفرای طلایی سازمان بهزیستی کشور بی شک برگ زرینی در کارنامه افتخارات سرمربی پرافتخار استقلال محسوب می شود و برگ زرینی هم در تالار افتخارات مجموعه باشگاه تلقی می شود. بر اساس این گزارش،در ادامه این پیام آمده است:باشگاه استقلال این اتفاق مهم را به قلعه نوعی و همسر مکرمه اش تبریک و تهنیت می گوید و امید می رود سرمربی استقلال در این سنگر هم همانند صحنه ورزش موفق و بهروز باشد.
-------------------------------------------------------------
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

وقتی آرش در سال 91 به عدد 91 رسید/تبریک به پسر خوب آبی ها



باشگاه استقلال،رکوردشکنی مهاجم این تیم را به وی تبریک و شادباش گفت. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،آرش برهانی با زدن دو گل در بازی استقلال مقابل مس،تعداد گل های خود را در استقلال به عدد 91 رساند و رکورد قبلی که در اختیار،علی جباری،کاپیتان سالهای دور استقلال بود را شکست. در بیانیه روابط عمومی باشگاه استقلال آمده است:پسر خوب آبی ها،افتخار دیگری آفرید و توانست نامش را در تاریخ باشگاه استقلال ثبت کند.بلاشک در پس هر 91 گلی که آرش زد،91 راز نهفته است و اینچنین خود او گفت که همه آن 91 گل را مانند فرزندانش دوست می دارد.جالب بود،گل شماره 91 در سال 1391.این افتخار مبارک آرش.به امید روزهای بهتر برایش.

همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 


احتمال نیمکت نشینی نکونام در انزلی


لیگ برتر - جواد نکونام هافبک با تجربه استقلال شاید در بازی با ملوان انزلی به میدان نرود و از روی نیمکت بازی تیمش را نگاه کند.


به گزارش خبرآنلاین؛ از اردوی آبی ها خبر می رسد که شاید امير قلعه‌نويي در بازي آينده با ملوان از بازي دادن به نكونام خودداري كند يا اگر به شماره 6 آبي‌ها بازي مي‌دهد از او بخواهد به شدت مواظب تكل‌هايش باشد. انزلي اصولا بازي درگيرانه مي‌طلبد و اغلب بازي‌هايي كه استقلال در اين شهر انجام داده بسيار پر برخورد بوده است.

اگر قلعه‌نويي نكونام را در بازي با ملوان به ميدان نفرستد به احتمال زياد از سياوش اكبرپور يا كيانوش رحمتي در اين بازي مهم استفاده خواهد شد.کیانوش چند هفته ای است که به شرایط بازی رسیده و حالا منتظر است تا برای استقلال به میدان برود.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»


جام حذفی قرعه کشی شد/استقلال در آزادی به مصاف سپاهان می رود


قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاههای کشور ظهر امروز در محل سازمان لیگ حرفه ای برگزار شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،بر این اساس تیم استقلال در این مرحله در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 

پرسپولیس میهمان شد ذوب آهن میزبان



به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین میزبانی پرسپولیس و ذوب آهن ساعت 14 امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار و تیم ذوب آهن به عنوان میزبان انتخاب شد.

سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس نسبت به این قرعه‌کشی معترض شد و معتقد بود که قرعه‌کشی به درستی انجام نشده است.

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس به کمیته مسابقات سازمان لیگ رفت تا اعتراض خود را اعلام کند.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»


نصرتی: اولیویرا مدیریت ندارد/ مشکلاتی دارم اما صلاح نیست توضیح بدهم




"محمد نصرتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، صحبتهای جالبی انجام داد که متن آن را در ادامه می خوانید:

*شرایط تراکتورسازی چطور است؟
- شرایط تیم خوب است. خوشبختانه در دیدارهای اخیر نتایج خوبی گرفتیم و امتیازهای مهمی را کسب کردیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و موفق باشیم.

*مشکلات مالی تان حل شد؟
- متاسفانه این مشکلات ادامه دارد و حل نشده است. مسئولین در صدد هستند تا مشکلات را حل کنند. سردار جعفری هم هرجه در توان دارد می گذارد اما باید حمایت شود. مسئولین بالادستی باید حمایت کنند چراکه ما بازیهای لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و کارمان سخت است.

* در نیم فصل به مشکلاتی اشاره کردی که شخصا در تراکتورسازی داری. این مشکلات همچنان پابرجا است؟
- الان شرایط بهتر است اما هنوز هم مشکلاتی دارم.

* نمی خواهی شفاف تر توضیح بدهی؟
- خیر، صلاح نیست بیشتر توضیح بدهم.

* گفته می شود در تراکتورسازی شرایط برای بازیکنان غیربومی خوب نیست؛ این موضوع صحت دارد؟
- نه، خداراشکر جو تیم بسیار خوب است و چنین مسائلی وجود ندارد.

*از کار کردن با اولیویرا راضی هستی؟
- تونی آدم خوبی است اما مدیریتش خوب نیست. او اگر در جمع کردن تیم مدیریت داشت الان شرایط بهتری داشتیم. امیدوارم این ایراد را برطرف کند.

*دیدار با نفت آبادان را چطور می بینی؟
- نفت آبادان امتیازات زیادی از دست داده است و برای کسب امتیاز به میدان می آید. این موضوع کار ما را سخت می کند چون آنها انتحاری بازی می کنند. ما هم تیم خوبی داریم و در این بازی بیرون از خانه حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

* چقدر برای تراکتورسازی شانس قهرمانی قائل هستی؟
- اگر مسئولین حمایتی که باید را انجام دهند در کنار استقلال، سپاهان وفولاد مدعی قهرمانی هستیم و می توانیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

*دلت برای پرسپولیس تنگ نشده است؟
- نه، اصلا دلتنگ نیستم. اگر بدترین شرایط را هم در تراکتورسازی داشته باشم به پرسپولیس برنمی گردم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  ویرایش شده توسط: slash00   
مرد

 


استقلال در آزادی میزبان سپاهان شد/ پرسپولیس میهمان ذوب‌آهن در اصفهان


قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی در حالی برگزار شد که استقلال و ذوب‌آهن اصفهان به عنوان میزبان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد که تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان به ترتیب میزبان تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس شدند.

در این مراسم، ابتدا قرعه‌کشی تعیین میزبان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد که تیم ذوب‌آهن به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد، انتخابی که با اعتراض سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس همراه شد. برنده این بازی در نیمه نهایی به مصاف تیم داماش می‌رود.

سپس مراسم قرعه‌کشی تعیین میزبان دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان انجام شد که در نهایت استقلال تهران مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها، به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شد.

مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این اخبار اظهار داشت: زمان برگزاری این دیدارها متعاقبا اعلام می‌شود که قطعا بعد از هفته بیست و هفتم خواهد بود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


فتح‌الله‌زاده: صراف متواری شده، اما نمی‌گذاریم فیفا از استقلال امتیاز کسر کند


علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت دوباره رینالدو از باشگاه استقلال گفت: این بازیکن از زمان واعظ آشتیانی از باشگاه استقلال طلبکار بوده است. ما با توجه به مهلت فیفا در یک بخش 80 هزار دلار به او دادیم. بخش دوم پول او 100 هزار دلار بود که از طریق یک صرافی این پول را پرداخت کردیم مثل اینکه شماره حسابی که از رینالدو داشتیم اشتباه بوده و این پول به صرافی برگشت می خورد اما این صرافی که در ایران هم هست این موضوع را به ما نگفته و در عوض رسیدی مبنی بر اینکه پول به دست رینالدو رسیده به ما داده است.

وی افزود: ما از طریق مراجع قضایی به دنبال این صرافی متواری هستیم. مملکت قانون دارد و یک نفر نمی تواند با وجود داشتن مجوز صرافی چنین کاری کند. من 10 روز قبل متوجه این نامه فیفا شدم و البته هنوز نامه را نخواندم اما در حال مذاکره با فیفا هستیم تا این پول را به رینالدو بدهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه نتواند این پول را بدهد 6 امتیاز از این تیم کسر می شود، گفت: ما تمام ضرر و زیان کاری که صرافی کرده را می گیریم و نمی گذاریم کار به کسر امتیاز برسد و تا قبل از اینکه فیفا بخواهد حکم بدهد این پول را می دهیم.

فتح الله زاده در ادامه این گفت و گو در مورد میزبانی استقلال در جام حذفی از سپاهان گفت: اکنون منتظر 100 هزار هوادار هستیم تا با حضور آنها بتوانیم سپاهان را شکست دهیم. اگر هواداران بیایند می توانیم سپاهان را شکست دهیم هر چند که کار سختی پیش رو داریم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


قلعه‌نویی: شاید دربی زیبا نشود/ کسر ۶ امتیاز مسئله مدیریتی است


به گزارش خبرگزاری فارس امیر قلعه نویی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با ملوان مسابقه سختی است ، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سخت تر از آن این است که مقابل تیم خوب و مردمی ملوان بازی می‌کنیم اما خوشحالیم که ملوان هم برای فوتبال بازی کردن به میدان می‌آید .

وی در مورد اینکه استقلال همواره در انزلی مشکل داشته است و زمین ورزشگاه تختی ناهموار است گفت: زمین انزلی قطعاً از زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان بهتر است ، در اصفهان زمین سفت بود ، البته استقلال برای هر شرایطی خودش را آماده می‌کند .

سرمربی استقلال درمورد تهدید فیفا مبنی بر کسر 6 امتیاز بدلیل بدهی به رینالدو گفت: این مسئله مربوط به مدیریت است و به ما ربطی ندارد ، تمام فکر و ذکر ما باید داخل زمین باشد و این مسئله هم کار مدیریتی است .

وی در مورد اینکه گل‌محمدی گفته است ممکن است به بازیکنان دو اخطاره پرسپولیس استراحت بدهد تا به دربی برسند گفت: ما فقط به ملوان فکر می‌کنیم .

قلعه نویی در مورد میزبانی از سپاهان در جام حذفی گفت: فکر می‌کنم خود اصفهانی‌ها هم از اینکه بازی در تهران است خوشحال باشند زیرا سپاهان هم خوب فوتبال بازی می کند و بازیکنان تکنیکی دارد.

هردو تیم فوتبال بازی می‌کنند اگر قرار بود بازی به این زیبایی در فولادشهر برگزار شود قطعاً از کیفیت آن کم می‌شد .

سرمربی استقلال درمورد بازی فرهاد مجیدی در مقابل مس کرمان گفت: مجیدی با روزهای اوجش فاصله دارد اما زحمت خودش را کشید .

وی در مورد مصدومان و محرومان استقلال در بازی با ملوان گفت: فقط خسرو حیدری مصدوم است و سایر بازیکنان به این بازی می‌رسند ، محمدرضایی هم به این بازی خواهد رسید . امروز هم به بازیکنانی که مقابل مس 90 دقیقه بازی کردند استراحت دادیم.

سرمربی استقلال درمورد عکس گرفتنش با نونهالان فوتبالیست گفت: اینها سرمایه‌های مملکت هستند شاید از بین آنها 2 یا 10 بازیکن بیرون بیاید اما مسئله مهم این است که آنها از نظر روحی و روانی به آرامش برسند این مسائل مهمتر از مسائل دیگر است ، در کنار تمرین استقلال آمدیم عکسی هم با آنها گرفتیم .

قلعه‌نویی در مورد اینکه استقلال چه زمانی به بلوغ کامل تاکتیکی می‌رسد گفت : ما در لیگ قهرمانان آسیا به بلوغ کامل تیمی می‌رسیم .

وی در مورد اینکه یعنی در دربی هم استقلال به بلوغ نمی‌رسد گفت: متری نیست شاید دربی زیبا شود شاید هم بازی زیبایی از کار در نیاید ، یک بازی ملاک نمی‌شود ،مهم آنست که شرایط ما خیلی خوب است و روند رو به رشدی داریم و این یعنی آنکه به شرایط ایده‌آل هم می‌رسیم.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
عکس یادگاری قلعه‌نویی با نونهالان/خوشحالی استقلالی‌ها دوام نداشت



امیر قلعه‌نویی در جریان تمرین امروز با عده‌ای از نونهالان عکس یادگاری گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم استقلال از ساعت 15 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برنامه های آماده سازی خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز آبی پوشان بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل مس کرمان به زمین رفته بودند بنا به تشخیص سرمربی این تیم استراحت کردند و تنها خسرو حیدری و مهدی رحمتی برنامه های آماده سازی خود را ادامه دادند.

* بازیکنان استقلال از اینکه در دیدار با سپاهان در جام حذفی میزبان شده اند خوشحال بودند و در این راستا صحبت می کردند. البته این خوشحالی با شنیدن خبر شکایت رینالدو از استقلال و احتمال کسر امتیاز دوام زیادی نیاورد.

* کادر پزشکی استقلال به دستگاه «شوکر قلب سیار» مجهز شد و از این دستگاه برای مسابقات آینده تیم استقلال در صورت لزوم استفاده خواهد کرد.

*فرهاد مجیدی که از دقیقه 60 بازی با مس به زمین رفته بود در تمرین امروز حاضر نشد.

*عباس محمدرضایی، سیاوش اکبرپور و هاشم بیک زاده پس از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی در کارهای گروهی استقلال شرکت کردند.

*امیر قلعه نویی پس از گذشت 10 دقیقه از آغاز تمرین آبی پوشان با لباس شخصی وارد چمن شد و حدود 20 دقیقه کارهای گروهی را زیر نظر گرفت و سپس به زمین چمن مصنوعی مجاور محل تمرین رفت و با نونهالانی که در آنجا بازی می کردند عکس یادگاری انداخت.

* شاهرخ بیانی امروز نظاره گر تمرین استقلال بود.

*مسئولان کمپ باشگاه استقلال در حال تمرین و ساختن قسمت هایی از سکوهای تماشاگران هستند و به همین دلیل بارهای شن و ماسه با کامیون وارد کمپ می شد.

*محور اصلی تمرین آبی پوشان دویدن دور زمین و ارسال پاس های کوتاه و فوتبال درون تیمی در قالب دو گروه بود.

* تیم استقلال روز جمعه ساعت 12 تهران را به مقصد رامسر و سپس انزلی ترک می کنند و پس از بازی ساعت 19:30 شنبه به تهران باز می گردند.

دیدار دو تیم روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


میثم بائو: مسئولان فوتبال حقم را ندادند، به فيفا شکايت کردم


میثم بائو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی به شکایت و حرف های من توجه ای نمی کردند و حقم را به من نمی دادند به همين دليل به فيفا شکايت کردم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تصريح کرد: 60 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم که مربوط به زمان مدیر عاملي کاشانی است 4 سال از موعود پرداخت پولم می گذرد ولی هیچ کس در این مورد پاسخ گو نیست.
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»


معاون باشگاه استقلال: هواداران نگران کسر امتیاز نباشند/ طلب رینالدو پرداخت می شود



معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران گفت: هواداران پرشمار این باشگاه، نگران کسر امتیاز از تیم فوتبال استقلال به خاطر شکایت بازیکن اسبق آبی پوشان نباشند، چرا که به زودی طلب ˈرینالدوˈ پرداخت می شود و این موضوع مرتفع خواهد شد.

ˈرینالدوˈ بازیکن پرویی و اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که اکنون در تیم ˈکیه ووˈ ایتالیا عضویت دارد، از باشگاه استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود به فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) شکایت کرده و آبی پوشان را در خطر کسر امتیاز قرار داده است.

ˈعلی امیریˈ معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بخشی از مبلغ قرارداد رینالدو پرداخت شده است اما صرافی که قرار بوده بقیه مبلغ قرارداد این بازیکن را بپردازد، از انجام آن سر باز زده و متواری شده است.

وی با اشاره به مهلتی که فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پیشتر به باشگاه استقلال برای رفع این مشکل داده بود، اضافه کرد: با مدارکی که به ˈفیفاˈ ارایه کرده ایم، مهلت دیگری به باشگاه استقلال داده شد و به طور حتم در مهلت تعیین شده، این مشکل را رفع خواهیم کرد.

معاون باشگاه استقلال تهران به زمان تعیین شده از سوی ˈفیفاˈ به این باشگاه برای پرداخت طلب ˈرینالدوˈ اشاره نکرد.
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 82 از 106:  « پیشین  1  ...  81  82  83  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA