انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 6 از 89:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  88  89  پسین »

بخش اخبار کانالهای ماهواره ای


مرد

 
درباره سریال های دوبله شبکه TM TV

دوستان عزیز، عده بسیاری شاکی بودند چرا TM TV خلاف وعده عمل کرده سریال هایی که وعده داده شده بودند رو شروع نکرده. طی تماسی که با مسئولین شبکه داشتیم، این وعده و به شما می دیم که از حدود 10 روز دیگر پخش سریال های دوبله فارسی این شبکه به علاوه دیگر سریال ها شروع خواهند شد
اگر یادتان باشد دیرکرد راه اندازی شبکه و شروع برنامه ها، برای فراهم آوردن همه مسائل بود تا مشکلی پیش نیاید
در ضمن فصل نخست سریال اسپارتاکوس پایان یافته است
برنامه های این شبکه تلویزیونی برای اروپا، ایران و خاورمیانه بر روی هاتبرد، فرکانس 11054 افقی سیمبل ریت 27500 و در کل دنیا بر روی وبسایت GLWiZ.com به صورت رایگان در حال پخش می باشد
دوستان از امروز تمامی پست ها در تاپیک
دانلود فیلم های سکسی با حجم مناسب و با کیفیت
ارسال میکنم
     
  
زن

 
دو شبکه جم تغییر اسم دادند!

شبکه های GEM DARI و GEM KURD تغییر لوگو دادند. چند روز پیش GEM DARI با تغییر اسمش به DARI.1 این شایعه را درست کرد که ممکن است این شبکه را فروخته باشد که در خیلی سایت ها بازتاب گسترده ای داشت. ولی با تغییر اسم GEM KURD به KURDINO این شایعه به طور ضمنی تکذیب شد و حالا می توان گفت که این یک تغییر تاکتیک بعد از اتفاقات رخ داده شده برای این شبکه بوده است. تفاوت گروه هایی مدیریت فارسی 1 و جم در این است که جم قابل انعطاف است و فارسی 1 روی کارهای اشتباه خود بی جهت اصرار می ورزد و به خاطر همین به این حال و روز افتاده است.
..گاهی اوقات فکر کردن به بعضیها ،
ناخوداگاه لبخندی روی لبانت می نشاند...
دوست دارم این لبخندهای بیگاه و این بعضی ها را
♥ ♥
     
  
زن

 
شبکه Téva با فرکانس جدیدی در ماهواره هاتبرد با استاندارد DVB-S2 روی ایر رفت .

این شبکه فرانسوی متعلق به پکیج Orange می باشد .
برنامه های این شبکه به صورت رمزگزاری شده ( Viaccess 3.0 ، Viaccess 4.0 ) پخش می شود .

مشخصات دریافت شبکه Téva در ماهواره هاتبرد :

Hot Bird 13C (13.0°E) Freq: 12692 SR: 27500 Pol: Hor FEC: 3/4 Name: Téva
..گاهی اوقات فکر کردن به بعضیها ،
ناخوداگاه لبخندی روی لبانت می نشاند...
دوست دارم این لبخندهای بیگاه و این بعضی ها را
♥ ♥
     
  
زن

 
درود، دوستان ظاهرا شبکه های GEM با تغییر نام بازخواهند گشت که این دو معنی داره
1) یا ورشکست شدن ( که اعلام کردن مشکل مالی نداریم)
2) یا کپی رایت رو نقض کردن و ...
شبکه های Kurdino ، شبکه Dari 1 و شبکه 24B هم اکنون در دسترس می باشند!
یاه ست 11881 افقی سیمبل ریت 27500
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
پخش کارتون در شبکه پرشین استار 2
شبکه پرشین استار اعلام کرد که هر روز ساعت 17:00 بهترین فیلم های کارتون و برنامه کودک از شبکه دو خود پخش خواهد کرد
شبکه های پرشین استار در ماهواره هاتبرد و فرکانس 11054 برنامه پخش می کند
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
برنامه" آشپزی با ترنم "

هر دوشنبه

ساعت 16:30 به وقت ایران

و تکرار آن هر سه شنبه ساعت 09:30
از شبکه faca 1
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
شبی با حمیرا فردا شب ساعت 22:30 از تی وی پرشیا
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
سر در گمی پخش در شبکه tm tv !


شبکه tm tv که به نظر می رسد تنها شبکه نوپا بوده که بینندگان زیادی را به خود جذب کرده چند زمانی است اشتباهات gem را تکرار می کنند. اگر به gem به عنوان یک رسانه معمولی نگاه کنیم، بزرگترین مشکل این شبکه اطلاع رسانی نکردن بوده و هست. اما شبکه tm tv دیروز اقدام به پخش مراسم بزرگداشت هنرمند مرحوم ایرانی (( طوفان )) نمود.

هنرمندی که حدودا بعد از 1 هفته از این مراسم درگذشت. اما متاسفانه علاوه بر این که بهتر بود نسخه خام این ویدئو پخش شود، نه نسخه ای که دارای کیفیت پایین تری بود و از اینترنت گرفته شده بود، ثانیا این که عده زیادی می گویند این ویدئو نصفه پخش شده است! به عنوان مثال در پخش تبلیغ این ویدئو دیده شده بود که هنرمندانی همچون "لیلا فروهر" و "هلن" و غیره در این مراسم هنرنمایی می کنند و در آخر هم همگی با هم یک آهنگ چند صدا می خوانند. اما از این برنامه تنها 1 ساعت پخش شد و در آخر نوشته شد بازپخش جمعه هفته آینده ساعت 7 بعد از ظهر! در حالی که اعلام شده بود که هر 6 ساعت تا روز بعد از پخش این برنامه، برنامه تکرار خواهد شد که ظاهرا نشده است!

چرا این همه بی برنامگی؟ مردم حساب دیگری روی شبکه ای مانند tm tv باز کردند که یکی از دست اندر کاران آن، آقای بیبیان است که تجربه بسیاری در این رابطه دارد.

پیج فیسبوک این شبکه هر یکی دو هفته یک بار به روز رسانی می کند و در این بروزرسانی یا می نویسد "در خواست همکاری" و یا آدرس سابت در آن تبلیغ می شود.
باید با انتقادات به جا و صحیح، اجازه ندهیم شبکه ای که برنامه های خود را کاملا متفاوت شروع کرد پا کج بگذارد.
عده زیادی درباره پخش سریال اسپارتاکوس نوشته بودند که در بین اعضای خانواده نمی توان آن را نگاه کرد، اما این مساله چیزی هست که گذشته، باید آینده رسانه ها تصحیح گردند.
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
پس از ورود شبکه هایی چون ” من و تو ” و سری شبکه های ” جم ” شبکه های لس انجلسی با ریزش بیننده بسیار مواجه بودند حالا با مشکلاتی که برای یکی از رسانه های پربیننده رخ داده مدیران تلویزیون های لس انجلسی به تکاپو افتادند تا شاید بینندگان رخت بسته ی خود را دوباره بتوانند به دست اورند . یکی از این رسانه ها شبکه حمید شبخیز یا itn می باشد که در چند روز قبل کیفیت تصویری خود را به ۳ مگابیت در ثانیه با کیفیت صدای ۱۲۸ رسانده که نوید اغازی دوباره را به بینندگان خود می دهد . البته محض اطلاع دوستان باید به عرض برسانیم از نظر دانش فنی کیفیت صدای پایین تر از ۱۲۸ فقط و فقط ۶۴ می باشد که منسوخ شده و بین بازه ۶۴ تا ۱۲۸ اصلا پرووایدرها کیفیت صدایی برای هیچ شبکه ایی ارائه نمی کنند که در بعضی از وبلاگ ها و انجمن ها به عنوان مزاح عنوان شده بود !
برای اولین بار به گزارش امروزناء این شبکه تلویزیونی حتی قرار است برای عید نوروز و بعد از آن در یک فرکانس و فرستنده دیگر از ماهواره یوتلست هاتبرد نیز پخش شود که شاید موجب رضایت بینندگانش شود . لازم به ذکر می باشد اکثر بینندگان این شبکه در امریکا – امارات و در نهایت اروپا و ایران می باشند .
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
زن

 
فارسی ۱ چه خوابی برای بینندگان خود دیده ؟


شبکه فارسی زبانی که سبک دیدن سریال مخصوصا از نوع کلمبیایی را ترویج می داد حالا پس از گذشت چندی که با ریزش بینندگانش مواجه بود در صفحه اجتماعی خود نوید بازگشت به دوران خوب قدیم را می دهد .همچنین نظر سنجی هم گذاشته شده برای سریال های انتخابی بینندگان که سریال معروف

the vampire diaries بیشترین رای را اورده است .
از ته دل می دونم که همه شما دوستای واقعی ما بودین و در شرایط سخت همچنان در کنار ما و شبکه محبوبتون موندین و لطف و محبت و صبرتون رو از ما دریغ نکردین، دست یک یکتون رو می فشارم و بهتون مژده میدم که بزودی با بهترین برنامه ها و سریال های آمریکایی و اروپایی دوباره به خونه های شما میایم، لطفا منتظر ما باشید چون ما همیشه با شما هستیم و به شما فکر میکنیم.

باید دید دوباره چنین شبکه هایی چه خوابی برای بینندگان خود دیده اند .
با آرزوی موفقیت و سربلندی جمهوری ایرانی
     
  
صفحه  صفحه 6 از 89:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  88  89  پسین » 
کامپیوتر

بخش اخبار کانالهای ماهواره ای

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA