انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  
صفحه  صفحه 4 از 18:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  پسین »

چرا پسرا از بوی بدن دخترا خوششون میاد ؟؟!


مرد

 
بطور کلی بویی که از بدن موجودات زنده ترشح میشه به دلیل موادیه که در علم زیست شناسی تحت عنوان کلی "فرومون" شناخته میشن. فرومونها موادی هستند که برای برقراری ارتباط بین موجودات زنده نقش بسیار مهمی رو ایفا میکنن. مثلا موجوداتی که زندگی اجتماعی دارند مثل مورچه ها یا زنبورهای عسل یا موریانه ها و... تمام زندگی اجتماعیشون رو مدیون همین فرومونها هستند. در واقع فرومونها نقش هماهنگ کننده اعمال موجوداتی که زندگی اجتماعی دارند رو ایفا میکنن مثل حرکت جمعی مورچه ها به سمت غذا و برگردوندن اون به لانه (حتما دیدین که مورچه ها چطور در یک خط کاملا مشخص و ثابت به سمت عذا میرن و از همون خط هم به سمت لانه برمیگردن. این کار بخاطر همون فرومونیه که در طول مسیر خطی شکل از خودشون بجا گذاشتن.)
از طرفی در زندگی موجودات عالی تر (یعنی پستانداران) فرومونها نقش حیاتی تری رو بر عهده گرفتند و اون کمک به بقای نسل پستاندارانه. قطعا همه دقت کردین که بعضی پستاندارانی که مااز نزدیک میشناسیمشون مثلا گربه ها "فصل جفتگیری" مشخصی دارند و در اون فصل شما میتونین در گوشه و کنار خیابانهای شهر گربه های شیطون رو درحال دنبال کردن همدیگه ببینین و همچنین شاید بارها در اواخر شب با سروصدای جیغ و ناله های گاه خوفناک گربه ها از خواب پریدین! این "فصل جفتگیری" دقیقا زمانی هست که فرومونهای جنسی از گربه ترشح میشه وبه این ترتیب هردوجنس برای جفتگیری آماده میشن و به این ترتیب نسل موجود زنده حفظ میشود.
انسان هم به عنوان عالیترین پستاندار روی زمین از این قاعده مستثنا نیست و فرومونها در انسان هم همین نقش رو بازی میکنن و تنها تفاوت انسان با پسنانداران پست تر اینه که زمان جفتگیری انسان فصل مشخصی نداره و انسان در هز زمانی آماده جفتگیری (یعنی همون سکس خودمون!) هست.
در هنگام جفتگیری (سکس) فرومونها نقش بسیار مهمی در انگیزش جنسی و برقراری ارتباط موثرتر بین دوجنس مخالف بازی میکنن و حتی گاه اولین قدم تحریک جنسی همین بوییه که از فرومون جنس مخالف استشمام میشه. واسه همینه که شما ممکنه در یک پاساژ از کنار یک جنس مخالف عبورکنین و فقط با شنیدن بوی اون فرد (که ممکنه ترکیبی از بوی عطری که به خودش زده با بوی فرومون بدنش باشه) کاملا تحریک بشین و ای بسا همین پایه ی یه ارتباط جدید رو شکل بده
در یکی دو دهه اخیر تلاش کمپانیهای سازنده عطر و اودکلن به سمت ساختن عطرهایی که ازش از ترکیبات مشابه فرومون انسانها (از لحاظ شیمیایی) استفاده شده باشه رفته و موفقیتهایی هم حاصل شده. عطرهای محرک جنسی که میتونن باعث تحریک شما بشن. اما در کنار اون در نظر داشته باشین که عطر و اودکلنی که استفاده میکنین میتونه با ترکیب شدن با فرومون مترشحه از بدن شما به شدت جاذب و حتی تحریک کننده بشه. پس در انتخاب عطر و اودکلنتون نهایت دقت رو بکنین چون میتونه بویی از شما برای شریک جنسیتون به یادگار بذاره که تاپایان عمرش فراموش نکنه. و از طرفی اگه از عطر یا اودکلن نامناسب استفاده کنین میتونه در ترکیب با فرومون بدنتون بویی ایجاد کنه که شریک جنسی شما رو از شما دفع کنه نه جذب!
دیوانه ام
کــم دارم،
دو تختــه
کــه زيــر ســر تــو بگــذارم!
مــوهــايــت را بــه آن بــا فــاصلــه ببنــدی،
تــا مــن
گيتــار بــه دســت ِ ديــوانــه ای بــاشــم
کــه سمفــونــی خنــده هــايــت را بــه
بتهــوون، فخــر بفــروشــم
     
  
زن

 
شــــــــون دخملاااااااااا مث گل خوشبوئن
دلم برای هم آغوشیِ صمیمی‌ِ تنها یمان
برای نوازش
برای صدا کردن‌های تو
برای حرف‌های خوب
تنگ شده
صدایم کن!
دلم برای دوست داشتن‌های بی‌ انتها
برای شب‌های تا صبح ... بدون خواب
برای خودم
برای خودت
پنجره‌ها و مهتاب
تنگ شده
صدایم کن!
     
  
زن

 
من دوست دارم کسی که میخواد منو بکنه اول خوب منو بو کنه مخصوصا زیر بغلمو
     
  
↓ Advertisement ↓
مرد

 
کی گفته من اصلا از بو موی
دختراخوشم نمیاد
     
  
مرد

 
كي ميگه دوست دارن؟
بستگي به بو داره مگه هر بوييي بده بدنه دخترا خوبه؟!!؟!؟!؟!؟
مي بخور منبر بسوزان مردم آزاري مكن
     
  
مرد

 
در یک مرد طبیعی و سالم بوی تن یک زن یا دختر بسیار هوس انگیز،عاطفی و اغوا گر است و هرچه قدر مرد احساسی تر و روحیه ای هنرمندانه تر داشته باشد از بویی خالصتر (فاقد هر عطری که خاص خود زن است)بیشتر خوشش میاید.
انسانم آرزوست
     
  
مرد

 
همیشه اینجوری نیست. بعضی از دخترها بدنشون بوی بدی میده که باعث میشه طرفشون تمایل به رابطه نداشته باشه
     
  
مرد

 
بعضی ازشون واقعا بوی نازی میدن که همینجوری تو بغلتن ارضا میشی
همه عمر برندارم سراز این خمار مستی
     
  
مرد

 
من که متنفرم
     
  
مرد

 
من خوشم نمياد
مامردماني هستيم كه به راحتي به هم دروغ ميگيم ولي بزرگترين معيارمون براي شروع دوستي صداقته !!!
     
  
صفحه  صفحه 4 از 18:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  15  16  17  18  پسین » 
گفتگوی آزاد سکسی

چرا پسرا از بوی بدن دخترا خوششون میاد ؟؟!

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA