انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

Billiard | بیلیارد


مرد

 
بیلیارد

تاريخ : شنبه سی ام دی
در مسابقات حرفه ای های انگلستان، مارک آلن اهل آنتریم و 26 ساله کسیکه در هیچکدام از سه رویداد بزرگBBCموفقیتی به دست نیاورده بود به جز راه یابی به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی بریتانیا، سیزده ماه قبل، توانست با نتیجه 6 بر 2 از سد مارک دیویس بگذرد و حال باید در دیدار مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها به مصاف مدافع عنوان قهرمانی یعنی نیل رابرتسون برود که به نظر می آید دیداری با کیفیت و حساس باشد.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، آلن جوان که دو سال پیش به مرحله نیمه نهایی مسابقات حرفه ای های انگلستان رسیده بود، دیدار دوم این رقابت ها را با برک 136 خود طوفانی آغاز کرد و فریم اول را به نام خود ثبت نمود. دیویس که از سال 2003 تاکنون این بار اولی بود که در این رقابت ها حضور پیدا می کرد، از سه فریم دیگر دو فریم را به سود خود پایان داد تا بازی به 2 بر 1 به سود وی کشیده شود.
قهرمان مسابقات آزاد جهانی هایکو بعنی مارک آلن دوباره کنترل و نبض بازی را در دست گرفت و 4 بر 2 پیش افتاد و با کسب دو فریم بعدی نهایتا مسابقه را با نتیجه 6 بر 2 به سود خود به پایان رسانید و حال چشم به راه دیدار خود ردر مرحله یک چهارم نهایی مقابل مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها یعنی نیل رابرتسون است.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  ویرایش شده توسط: boy_seven   
مرد

 
بیلیارد

تاريخ : دوشنبه دوم بهمن 1391
در مرحله اول مسابقات حرفه ای های اسنوکر انگلستان پیکار دو بازیکن (مارک ویلیامز و متیو استیونس) برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی را مارک ویلیامز با وجود اینکه 4 بر 1 از حریف خود عقب افتاده بود به بازی برگشت و با یک ریکاوری جانانه توانست با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی دست یابد، بعد از اینکه حریف وی توپ قهوه ای را که سرنوشت بازی را نیز عوض کرد از دست داد.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، ویلیامز با شکست دوست صمیمی اش به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات مذکور رسید اما نکته جالب اینجاست که متیو استیونس توپ قهوه ای که بسیار آسان بود را از دست داد و در حالیکه می توانست نتیجه از 4 بر 1 به سود استیونس به 5 بر 1 به سود او تغییر پیدا کند به پیروزی دلچسبی دست پیدا کرد. ویلیامز 27 ساله توانسته بود در سالهای 2003 و 1998 در این رقابت ها به پیروزی و قهرمانی برسد و امروز فکر می کند که برای کسب افتخار سوم باید نمایش و اجرای خود را بهبود ببخشد. حال او باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مارک سلبی یا بینگهام قرار بگیرد.
مرد شماره 15 جهان، استیونس در ابتدا با نتیجه 3 بر صفر پیش افتاد. وی در ادامه می توانست بازی را به 4 بر صفر تغییر دهد ولی توپ قهوه ای را از دست داد و نتیجه به 3 بر یک تغییر یافت. ولی باز این استیونس وبد که در فریم بعدی نتیجه را به 4 بر 1 کشانید و سه اختلاف امتیاز را نگه داشت. اما به هر حال توپ نهایی قهوه ای گویا برای استیونس طلسم شده بود چراکه وی در فریم ششم موفق به پاکت کردن آن نشده و سرنوشت بازی به ضرر وی رقم خورد تا جاییکه ویلیامز بازی را به تساوی 4 بر 4 کشاند.
دو دوره قهرمان جهان، مارک ویلیامز بالاخره پیشتازه را از رقیب خود ربود و بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود ویلیامز ادامه یافت. در نهایت پیروزی شیرینی برای ویلیماز و شکستی تلخ و دراماتیک برای استیونس رقم خورد.
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

مسابقات اسنوكر زير 21 سال كشوري به ميزباني هيات بولينگ و بيليارد استان تهران در سالن بيليارد مجموعه ورزشي شهيد حيدرنيا به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر از صبح امروز مورخ 03/11/91 آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون بولينگ و بيليارد،‌ اين مسابقات كه باحضور 27 شركت كننده از سراسر استان هاي كشور انجام مي شود به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر و به منظور شناسايي نفرات برتر جهت دعوت به اردوي تيم ملي و اعزام به مسابقات برون مرزي برگزار مي شود.
آقايان محمدحسين فخار، هومن صميمي، مهدي احتشام زاده، مهدي ونكي، محمدصادق عطريان، جعفر گودرزي، قاسم كريمي و ناصر اميرحسيني قضاوت اين دوره از مسابقات را برعهده دارند.
گفتني است فرهاد طاهري، به عنوان مسئول برگزاري مسابقات، رضا شكري در سمت سرداور و نصرالله جعفري به عنوان ناظر فدراسيون و نماينده كميته داوران در اين مسابقات حضور دارند.
جدول گروهي اين مسابقات به قرار زير مي باشد:
گروه اول:
شهريار عباسپور – تهران
محمد دك نما – فارس
عليرضا خداپرست – خوزستان
نماينده اول آذربايجان شرقي

گروه دوم:
ادريس غروي - گيلان
محمدامين فتح الهي – چهارمحال و بختياري
امين سبزي - لرستان

گروه سوم:
محمد افروز – تهران
حسام سماوات – همدان
محمدرضا كرمي – قزوين

گروه چهارم:
سياوش مزيني – تهران
مهدي مرتضوي – چهارمحال و بختياري
پدرام ارتشيار – خراسان رضوي

گروه پنجم:
ارشيا ميرحسيني – تهران
امين سنجابي – لرستان
آرمين محمودي – خوزستان
نماينده دوم آذربايجان شرقي

گروه ششم:
علي وهبي – خوزستان
محمدرضا رفيعيان – تهران
آرمين يوسفي – گلستان
عباس دهقان – خراسان رضوي

گروه هفتم:
علي قره گزلو – تهران
عليرضا رضايي – همدان
محمدرضا ملك زاده – گيلان

گروه هشتم:
نيما قرباي – گيلان
حميدرضا طالقاني – فارس
سهيل سليماني – آذربايجان غربي

تاريخ : دوشنبه دوم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  ویرایش شده توسط: boy_seven   
مرد

 
بیلیارد

در دیدار نهایی مسابقات حرفه ای های انگلستان 2013 و در دور اول مسابقات مارک سلبی با برتری 5 بر 3 برتری و پیشتازی خود را در دور اول مسابقه طولانی فینال حفظ کرد و حالا باید در انتظار ماند تا تکلیف قهرمان مسابقات حرفه ای های انگلستان در سال 2013 مشخص شود.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در ابتدا این سلبی بود که گام اول خود را بسیار محکم برداشت و توانست 3 بر صفر از حریف استرالیایی خود رابرتسون گوی سبقت را برباید و پیش بیفتد. به رغم دیدار حساس مرحله نیمه نهایی سلبی که چند ساعتی به طول انجامید و شب قبل از مسابقه به اندازه کافی استراحت نکرده بود، در این بازی وی بسیار سرحال و آماده ظاهر شد و فریم اول و دوم را با برک 73 به سود خود پایان داد و در ادامه نیز بسیار مسلط بازی را اداره کرد. در شرایطی که رابرتسون در گرفتن فریم بعد با از دست دادن بازی روی امتیاز 22 مردود شد، سلبی به اولین برک خود در طول این رقابت ها با 102 امتیاز دست یافت و نتیجه بازی 3 بر صفر به سود سلبی پیش می رفت تا اینکه رابرتسون در برک فریم چهارم طولانی ظاهر شد و با برک 72 خود نتیجه را به 3 بر یک تغییر داد.
اما این سلبی با انگیزه و آماده بود که به وی فرصت تفکر و تحلیل بازی را نداد و با کسب پیروزی در فریم های پنجم و ششم نتیجه بازی به 5 بر یک به سود سلبی تغییر کرد. رابرتسون که تا به امروز صاحب 18 برک می باشد در فریم هفتم به برک 163 امتیاز خودراضی بود و توانست نتیجه را در اختلاف امتیاز کمی بهبود بخشد (5 بر 2). در ادامه این دوباره رابرتسون بود که در فریم هشتم با برک 72 امتیازی اش اختلاف را به حداقل رساند و نتیجه بازی را به 5 بر 3 تغییر داد تا این دیدار فینال طولانی در همینجا یعنی نیمه کار با همین نتیجه موقتا متوقف گردد تا بازیکنان بعد از یک ریکاوری چند ساعته به کار خود ادامه بدهند. مارک سلبی تاکنون برنده امتیازی نیمه اول این دیدار فینال است و تا رسیدن به افتخاری دیگر بعد از مسابقات قهرمانی بریتانیا تنها چند فریم فاصله دارد. هر دو بازیکن در مصاحبه مطبوعاتی اذعان کردند که هر بازیکنی که روحیه اش را حفظ کند و از موقعیت هایی که حریف در اثر اشتباه در اختیارش قرار می دهد به بهترنی نحو بهره مند شود و بتواند بر جو سنگین روحی خود غلبه کند و مطمئنا دست پر به خانه برمی گردد.

تاريخ : یکشنبه هشتم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران با اشاره به نتایجی که ورزشکاران تهرانی در مسابقات قهرمانی کشور زیر 21 سال اسنوکر کسب کردند گفت: «با حداقل امکانات توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.»
جمشيد بابایوسفی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد اظهارداشت: «مسابقات قهرمانی کشور با حضور 27 ورزشکار از سراسر کشور طی دو روز در تهران برگزار شد و اين مسابقات درحالی به پایان رسید که ملی پوشان کشورمان توانستند رتبه اول تا سوم این مسابقات را به نام این کلان شهر ثبت کنند.»
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران یادآور شد: «این رقابتها که انتخابی تیم ملی زیر 21 سال هم بود در سطح بسیارخوبی برگزار شد و ورزشکاران تهرانی توانستند در عین شایستگی گوی سبقت را از دیگران بربایند.» بابايوسفی افزود: «در این رقابتها 41 مسابقه برگزار شد و ورزشکاران حاضر توانستند در شرایطی مطلوب مسابقات خود را تا معرفی برترین نفرات پیگیری کنند.» وی با ابراز رضایت از نتایج کسب شده از این دوره از مسابقات تاکید کرد: «امیدوارم نمایندگان اسنوکر تهران در اردوی تیم ملی بتوانند نماینده ای شایسته در میادین بزرگتر باشند.»
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران با اشاره به مشکلات فراروی اجرای برنامه های توسعه ای این هیات خاطرنشان ساخت: متاسفانه در ماه‌های اخیز ما از سوی اداره کل و فدراسیون به دلیل مشکلاتی که هر دو بخش داشتند به لحاظ مالی چندان حمایت نشدیم.» وی تاکید کرد: «با این وجود تلاش کردیم تا فضای تمرینی را برای ورزشکاران حرفه ای و آماتور مهیا کنیم و خوشبختانه نتایج این برنامه ها را شما می توانید در این پیکارها مشاهده کنید.»
بابا یوسفی با بیان اینکه در تهران امکانات بسیار خوبی وجود دارد تصریح کرد: «متاسفانه به دلیل مشکلاتی که داریم برگزاری مسابقات، نگهداری از تجهیزات و خود سالن متضمن هزینه هایی است که هیات به تنهایی از عهده آنها برنمی آید.» وی گفت: «ما مطمئن هستیم اگر بودجه کافی در اختیار ما قرار بگیرد خواهیم توانست با برنامه ریزی و سیاست گذاری و اجرای برنامه های محتلف و دوره های آموزشی شرایط رشته های بیلیارد را به بالاترین سطح نزدیک کنیم.»
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران در ادامه از برگزاری مسابقات مختلف در ایام مبارك دهه فجر خبر داد و افزود: «در رشته های ناین بال و ایت بال رقابت‌هایی را در دو بخش زنان و مردان خواهیم داشت.»
وی در پايان درخصوص برگزاری گردهمایی باشگاه‌های کشور گفت: «این نشست در راستای بررسی مشکلات و تبادل نظر میان مسئولان و باشگاه‌داران برگزار خواهد شد تا انشاالله در برنامه ریزی های آتی بتوانیم از این نقطه نظرات بهره مند شویم.»


تاريخ : پنجشنبه دوازدهم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

تجهیز و تنظیم برنامه مسابقات قهرمانی PTCبا حضور 32 بازیکن در ایرلند شمالی در ماه مارچ 2013 به قطعیت و تصدیق نهایی رسید.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ بازیکنانی همچون مارک سلبی، جاد ترامپ، جان هیگینز، نیل رابرتسیون، دینگ جونهوی و کن دوهرتی ایرلندی در بین لیست بازیکنان ستاره ای که قرار است برای شرکت در مسابقات مذکور در دانشگاه ملی ایرلند حاضر شوند به چشم می خورند. این رویداد یک رویداد بزرگ رنکینگ جهانی محسوب می شود و از 17 – 12 مارچ 2013 برگزار خواهد شد. این مسابقات تحت پوشش زنده تلویزیونی از طریق شبکه ورزشی یورواسپرت قرار می گیرد و برای جایزه نقدی قهران این مسابقات مبلغ 100 هزار پوند انگلیس در نظر گرفته شده است.
سری مسابقات PTCیا مسابقات قهرمانی تور بازیکنان از جمله رویدادهایی است که بازیکنان برای رسیدن به امتیاز لازم در مدت 6 ماه بریا پیوستن به جمع بازیکنان به ترتیب رتبه بندی با یکدیگری به مبارزه پرداختند و در کشورهایی همچون چین، بلژیک، لهستان، آلمان، بلغارستان و بریتانیا جریان داشت. در حال حاضر دنیا و طرفداران اسنوکر و اقصی نقاط جهان بر روی مسابقات PTC تمرکز کرده اند، برگزار گردد.
اسامی 32 بازیکنی که برای حضور در Grand Finalواجد شرایط شناخته شده اند به قرار زیر می باشد:
1- مارک سلبی
2- جاد ترامپ
3- استفن مگوئر
4- جان هیگینز
5- نیل رابرتسون
6- راد لاولر
7- مارک آلن
8- مارتین گولد
9- بن وولاستن
10- گرائم دات
11- جمی برنت
12- جک لیزووسکی
13- اندریو هیگینسن
14- بری هاوکینز
15- کن دوهرتی
16- انتونی مک گیل
17- جو سوویل
18- علی کارتر
19- جو پری
20- مارکو فو
21- مارک ویلیامز
22- کرت مافلین
23- مارک دیویس
24- الفی بردن
25- مارک جویس
26- استوارت بینگهام
27- استفن لی
28- دینگ جونهوی
29- لی هانگ
30- رابرت مایکینز
31- تام فورد
32- کائو یو پنگ
لازم به ذکر است در صورتیکه به هر دلیلی یکی از بازیکنان موجود در لیست 32 نفره انصراف دهند یا واجد شرایط شناخته نشوند نفر بعدی بر طبق لیست بازیکنان به ترتیب رتبه بندی انتخاب شده و جایگزین می گردد.

تاريخ : شنبه چهاردهم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  ویرایش شده توسط: boy_seven   
مرد

 
بیلیارد

جلسه داخلی کمیته داوران فدراسیون بولینگ و بیلیارد یکشنبه مورخ 15 بهمن ماه در مجموعه ورزشی حیدرنیا دفتر هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران از ساعت 13 لغایت 17 برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، این جلسه با موضوع تصویب نهایی آئین نامه داخلی کمیته داوران و ارائه به ریاست فدراسیون،بررسی ترتیب اعزام های برون مرزی و اولویت بندی اعضا برگزار می شود.
ضمن اینکه داروان می توانند در مراسم ختم پدر بزرگوار جناب آقای بابایوسفی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران پس پایان جلسه شرکت نمایند.


تاريخ : شنبه چهاردهم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  ویرایش شده توسط: boy_seven   
مرد

 
بیلیارد

شهر شفیلد کشور انگلستان یک بار دیگر میزبانی مراحل انتخابی مسابقات قهرمانی اسنوکر جهان در ماه آوریل را برعهده گرفت.
به گزارش روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، اسامی بازیکنانی همچون استیو دیویس، جیمی وایت و کن دوهرتی به احتمال قریب به یقین از بین اسامی بازیکنان مشهور برای مبارزه در راه یابی به بزرگترین تورنمنت حال حاضر جهان وجود خواهد داشت. مرحله مقدماتی این رقابت ها از 4 لغایت 14 آوریل 2013 ادامه خواهد داشت و 16 بازیکن برتر از 20 آوریل تا 6 می 2013 در شهر شفیلد در رویداد اصلی به مقابله خواهند پرداخت و نحوه قرعه کشی آنها در مقابل یکدیگر به صورت اتفاقی و رندوم صورت خواهد گرفت.
سخنگوی اسنوکر جهانی در این رابطه گفت: «بسیار مسروریم که یک بار دیگر میزبانی مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی جهان به شهر شفیلد بازگشته است. شهری که در سال های اخیر ثابت نموده است که از حیث کیفیت مسابقات و طرفداران این ورزش بسیار عامه پسند بوده است.» وی ادامه داد: «این یک فرصت کمیاب و عالی برای طرفداران است که افسانه های اسنوکر جهان مثل دیویس، وایت و دوهرتی را در کنار ستارگان آینده مثل لوکا برسل و جیمی جونز به طور زنده و مستقیم یا از طریق مکان بازی یا تلویزیون تماشا کنند. مکان برگزاری مسابقات طوری طراحی شده که تماشاچیان قادر خواهند بود که در آن واحد چندین مسابقه را نظاره کنند و از نتایج باخبر شوند. مسابقات قهرمانی جهان توسط شورای شهر شفیلد مورد حمایت قرار گرفته است.»


تاريخ : یکشنبه پانزدهم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

حسین وفایی از سوی اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند(BSAT) به دومین دوره مسابقات رنکینگ تایلند که از تاریخ 30 بهمن لغایت 6 اسفند ماه برگزار می شود، دعوت شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، در طول مدت ده سال گذشته، اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند(BSAT) یک سری مسابقات پی در پی و متوالی رنکینگ اسنوکر را برای 64 بازیکن برتر کشور تایلند در بخش یک شامل 7 رویداد و مسابقه رنکینگ برگزار نموده است. دور مقدماتی، از مرحله یک سی و دوم نهایی تا مرحله یک شانزدهم نهایی در هر رویداد به منظور جستجو و مشخص نمودن بازیکنان مرحله یک هشتم نهایی برای رقابت در مرحله نهایی این مسابقات در استان های مختلف کشور تایلند برگزار می گردیده است. روزانه یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی تا نیمه نهایی تحت پوشش زنده تلویزیونی کابلی قرار می گیرد و دیدار نهایی در سرتاسر کشور تایلند پخش خواهد شد. این رویدادهای رتبه بندی (رنکینگ) مورد استقبال میلیون ها طرفدار اسنوکر در طول 10 سال گذشته در کشور تایلند قرار گرفته و همه این رویدادها را پیگیری و دنبال می کردند. رویداد رنکینگ دوم و پیش روی ما در این فصل در استان سوفانبيوري (Suphanburi) – تایلند و در هتلPATCHARAاز تاریخ 24-18 فوریه 2013 مصادف با (30 بهمن 1391 تا 6 اسفند ماه 1391) برگزار خواهد گردید. اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند، از حسین وفایی به منظور شرکت در این مسابقات قهرمانی به عنوان یک بازیکن خارج از سهمیه (سهميه ميزبان) دعوت نموده است. برای ایشان بلیط هواپیمایی رفت و برگشت (بلیط دو سره) از ایران به بانکوک و از بانکوک به شهر مکان مسابقات و بالعکس تهیه و تدارک خواهد گردید.
اتحادیه بیلیارد و اسنوکر تایلند (BSAT) مبلغ جایزه نقدی این مسابقات در مرحله یک هشتم نهایی به مبلغ 15 هزار بت تایلند را تضمین می نماید، حتی اگر وی در مسابقه خارج از سهمیه خود شکست را پذیرا شود. مابقی مبلغ جایزه نقدی بستگی به عملکرد وی در این تورنمنت و اینکه تا چه مرحله ای پیشروی کند خواهد داشت.
گفتنی است وفایی در تاریخ 28 بهمن ماه عازم تایلند خواهد شد.


تاريخ : یکشنبه پانزدهم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  
مرد

 
بیلیارد

المیرا کروبی از استان تهران با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود در چهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته ناین بال به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، دیدار فینال چهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته ناین بال با رویارویی المیرا کروبی و فاطمه رنجبر برگزار شد که در نهایت المیرا کروبی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را به نام خود ثبت کرد.
بدین ترتیب فاطمه رنجبر به مقام نایب قهرمانی و الناز کروبی و زینب صفی زاده مشترکا به مقام سومی این دوره از رقابت ها نایل آمدند. در رشته ایت بال نیز آیسان ملک آرا از استان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی، الناز کروبی به مقام نايب قهرماني و هانيه حسين زاده و سپيده شمس مشتركا به مقام سومي نایل شدند.
گفتني است آرمين قلي پور، فرهاد طاهري، مهدي احتشامي، محمدحسين فخاري، هومن صميمي، مريم السادات معصومي، سميرا بابايي و صديقه قاسمي قضاوت اين دوره از مسابقات را برعهده داشتند. محبوبه زهري به عنوان سرداور، سميراسادات صنعتي به عنوان مسئول برگزاري مسابقات و فاطمه احمدي در سمت ناظر فدراسيون نيز در اين پيكارها حضور داشتند.
چهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان در دو رشته ایت بال و ناین بال از تاریخ 16 لغایت 19 بهمن ماه به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان تهران به مناسبت بزرگداشت شهیده بانو نرژا و همچنین گرامیداشت دهه مبارک فجر در سالن بیلیارد مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا برگزار شد.
شایان ذکر است پانیذ نهاوندی از تهران و فهیمه ایرانپاک از کرمان به عنوان بازیکنان اخلاق شناخته شدند.

تاريخ : پنجشنبه نوزدهم بهمن 1391
زمانی که خاطره هایت از امیدهایت قوی تر شد .پیرشدنت شروع میشود
=====
     
  ویرایش شده توسط: boy_seven   
صفحه  صفحه 4 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
ورزش
ورزش

Billiard | بیلیارد

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA