انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
جهان نگاه
  
صفحه  صفحه 13 از 20:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  19  20  پسین »

Dramatic and shocking photos | عکس های دراماتیک و تکان دهنده


مرد

SexyBoy
 
عکس خودش گویای همه چیز هست

.What's life? Life is love
.What's love? A kissing
.What's kissing? Come here and I'll show you

Sexy
     
  
زن

 
**تازه ترین حمله ی تروریستی گروه های تندرو به مردم "هزاره" در پاکستان**

وقتی دین و تعصب و جهل بر انسانیت چیره میشه.
وقتی که ترور راهی برای رسیدن به بهشت میشه.
وقتی دین قربانی منفعت طلبی و قدرت طلبی سیاستمدارن میشه.
وقتی تصفیه ی نژادی در یک کشور رو هیچ جای دنیا نمی بینه
این عکسها همه اش درد این روزهای من هست.


من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  ویرایش شده توسط: Aatena   
زن

 
**تازه ترین حمله ی تروریستی گروه های تندرو به مردم "هزاره" در پاکستان**

در این حمله که در یک میدان تره بار انجام گرفت از هزار کیلو مواد منفجره استفاده شد که به کشته شدن صد نفر و زخمی شدن ۲۰۰ نفر دیگر انجامید که احتمالا کشته ها بیشتر خواهند شد.
از بین قربانیان کشته شده ۳۵ بچه و ۱۵ نفر زن هستند.
خشونت و تعصب نه کودک می شناسد نه پیر و جوان


من یک زن خوشبختم
و خیابانی که راه مرا دنبال می کند
خوشبخت است
و کوچه ای که
به گریبان خانه ام می رسد
خوشبخت است
     
  ویرایش شده توسط: Aatena   
مرد

 
واقعأ تعریفی واسه این عکس ندارم...
هله
     
  
زن

 
واسه من دیدن این عکس مخصوصا با خوندن سرگذشتش خیلی دردناک بود!
این عکسه آقای
جعفر رضایی/متولد 1356/لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی تهران/ سال 1380 عاشق دختری بنام مریم شد/چون وضع مادی جعفر خوب نبود پدر مریم با ازدواجشان مخالفت کرد/پنج سال تمام جعفر و مریم برای رسیدن به هم تلاش کردن/سال 85 مریم خود کشی کرد/و جعفر دیوانه شد/ اکنون دو چشم جعفر کوره/به هر کی میرسه میگه هفته دیگه عروسیشه. همه رو دعوت میکنه...

تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
زن

 
توضیحات:قبیله ای در تایلند كه بت پرست هستند , براین عقیده هستند كه باید دختری كه سنش بیشتر
از 14 سال نباشد با شرط اینكه زیبا و مجرد و باكره باشد را در یكی از روزهای سال برای خدای
شان قربانی كنند به خاطر امنیت و حفظ حیات خود و دیگران و شفای از بیماریها و غیره .

و اما طریقه ادای مراسم قربانی به الهه:
همه مردم قبیله جلو معبد شان جمع میشوند و آنوقت درویشان یا زاهدان روحانیشان دختر را به
آنجا آورده و لباسهایش را در میاورند و بر روی یك میز چوبی در مقابل چشمان همه مردم
میخوابانند و بعد او را غسل داده و پاك ساخته آنگاه بر حسب اعتقاداتشان او را سر بریده
ذبح میكنند و خونش را در ظرفی ریخته به تمام اهالی مینوشانند
پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را همانجا جلوی معبد ترك میكنن تاپوسیده
و فاسد شود تا زمانیكه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد

تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
مرد

 
قابل توجه موتور سواران نادانی که با جان خانواده خود بازی می کنند


گاهی مشاهده می شود موتورسوارانی به همراه برخی از اعضای خانواده خود و وسيله نقليه فاقد ایمنی لازم، پشت خودروهاي سنگين قرار مي گيرند كه خطرات زيادي را براي راكبان موتورسيكلت در پي دارد.

Mexican Woman Folded Under a Car
جان باختن تراژک و تلخ زن مکزیکی در حادثه ی تصادف

May 7, 2013

حادثه ی تراژیک در مکزیک. در اثر برخورد شدید یک زوج راکب موتور با یک اتومبیل در حال پارک (که بدون توجه به خالی بودن لاین، دنده عقب می رفته) زوج جوان به آسمان پرت می شوند و درست در مقابل اتومبیل های عبوری سقوط می کنند؛ از بد حادثه، زن 28 ساله به نام Natalie Carpio Parroquín، توسط یک ماشین زیر گرفته شده، چندین متر در حالیکه بدنش زیر آن تا شده، کشیده می شود که منجر به فوتش می گردد. البته شوهر او José Francisco Olea Pérez به بیمارستان رسانده شده و نجات می یابد.


ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  

 
حادثه اتمی چرنویل پس از 27 سال

استفاده از انرژی هسته‌ای برای مصارف صلح آمیز، در كنار منافع و مزایای بسیاری كه برای كشور‌ها به ارمغان می‌آورد، خطرات و چالش‌های بهداشتی و زیست محیطی متعددی را نیز ممكن است با خود در پی داشته باشد، بخصوص زمانی كه به كارگیری انرژی هسته‌ای از قالب كنترل شده خارج شود و اصول ایمنی و حفاظتی مربوطه رعایت نشود. هر گونه كوتاهی و اهمال كاری در این خصوص، عوارض جبران ناپذیری برای سلامت انسان و محیط زیست به همراه خواهد داشت. یك انفجار هسته‌ای ناخواسته یا تعمدی، نشت مواد رادیواكتیو از رآكتور‌های آسیب دیده یا فرسوده نیروگاه‌ها یا مراكز فناوری هسته ای، بروز آلودگی رادیواكتیو در حین حمل، جابجایی و ذخیره سازی سوخت و زباله اتمی و آلوده شدن محیط و افراد درگیر عواقب فاجعه باری خواهند داشت. تشعشعات ساطع شده از هسته اتم‌های رادیواكتیو یا انفجار كنترل نشده ناشی از هم جوشی (fusion) یا شكافت (fission) هسته ای، خطرهایی برای انسان و محیط زیست به دنبال دارد كه به خطرات هسته‌ای (nuclear hazards) معروف است.



چرنوبیل نام ناآشنایی نیست. همان جایی که فاجعه هسته ای اش نامش را بر سر زبانها انداخت. چرنوبیل شهری در اوکراین است که در استان کیف پایتخت اوکراین و در نزدیکی مرز بلاروس قرار دارد. این شهر به علت حادثه اتمی که در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل که در ۱۴.۵ کیلومتری این شهر قرار داشت رخ داد خالی از سکنه شد. این حادثه در 26 آوریل 1986 میلادی (27 سال پیش) در رآکتور شماره ۴ نیروگاه هسته ای چرنوبیل اوکراین که از نوع رآکتورهای RBMK بود رخ داد. از حادثه اتمی چرنوبیل بعنوان بدترین حادثه اتمی غیرنظامی تاریخ جهان نام برده شده است. این حادثه در آنزمان با 4هزار کشته و ده‌هاهزار بیمار سرطانی و آلودگی رادیواکتیو گسترده در اروپا منجر شد.



بیشتر ما درباره حادثه چرنوبیل چیزهایی شنیده ایم؛ 26 آوریل 1986 ساعت 1:24 صبح،‌ شعله‌ای رنگین كمانی به اوج 1000 متری آسمان اوكراین زبانه كشید. راكتور چهارم نیروگاه اتمی چرنوبیل منفجر شده بود. گویا نشان از این واقعه بود که نبرد چرنوبیل آغاز شده بود. 8 ماه، 800 هزار سرباز جوان، معدنكاران و حتی شهروندان عادی از گوشه و كنار اتحاد جماهیر شوروی تلاش می‌كردند تشعشعات را كنترل كنند، مقبره‌ای سنگی دورتادور راكتور ویران شده بسازند و مهم تر از همه اینكه دنیا را از انفجاری دیگر نجات دهند. انفجار اتمی ثانویه، ناشی از واكنش‌های زنجیره‌ای مهیب، ‌10 برابر قوی تر از هیروشیما، هر لحظه تهدید می‌كرد كه نه تنها كل اوكراین بلكه نیمی از اروپا را از چهره زمین محو كند! رقابتی علیه زمان كه اولین شركت كنندگان نبرد چرنوبیل هرگز فراموش نخواهند كرد. اروپا در آستانه فاجعه بود.

در آوریل 1986، قسمت چهار راكتور RBMK در نیروگاه هسته‌ای چرنوبیل در اوكراین در جریان یك آزمایش از كنترل خارج شد و انفجار عظیمی را در ساختمان راكتور ایجاد كرد. قسمتی از ساختمان تخریب شد و مقدار زیادی پرتو در آن ناحیه آزاد شد ضرایب ایمنی دیگر به كار نمی‌آمدند، سوخت اورانیوم موجود در راكتور بیش از حد گرم شد و به صورت مذاب در موانع حفاظتی جریان پیدا كرد.




راكتورهای RBMK در آن زمان، از سیستمی كه الان به آن نگهدارنده می‌گویند برخوردار نبودند. این سیستم در واقع یك گنبد ساخته شده از سیمان و فولاد است كه علاوه بر سقف راكتور روی آن قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا در صورت بروز چنین حادثه‌ای پرتوها داخل راكتور بمانند و در فضای خارج پخش نشوند. با گذشت زمان، عناصر رادیواكتیوی مثل پلوتونیوم، ید، استرانتیوم و سزیوم در كل منطقه پخش شده بودند. علاوه بر این بلوك‌های گرانیتی كه به‌عنوان متعادل نگهدارنده درRBML نگهداری می‌شوند با ورود هوا به راكتور و گرمای ناشی از انفجار آتش گرفتند كه این باعث شد پرتوهای موجود در مركز راكتور به بیرون تابیده شوند.

بر اثر این حادثه تعداد زیادی از کارکنان تأسیسات در عرض چند ساعت نشانه‌های دریافت تشعشع رادیو اکتیو را نشان دادند. عده افرادی که در بیمارستانها بستری شدند، تا ساعت ۶ صبح به ۱۰۸ و تا پایان روز اول به ۱۳۲ نفر رسید. پس از انفجار ابتدا محیط اطراف تاسیسات به امواج رادیواکتیو آلوده گشت و بعد به تدریج ابرهای آلوده به نواحی دورتر سرکشیدند و بارش باران سبب شد که بخش‌های وسیعی از اروپا به مواد رادیواکتیو آلوده شود.




گفته می شود در اثر انفجار در راکتور بلوک چهار تاسیسات اتمی چرنوبیل، مواد رادیواکتیو برای ساختن حدود ۱۰۰ بمب اتمی آزاد شدند. اگرچه در آن سال مقامات اتحاد شوروی سابق در آن زمان، پخش هر گونه خبری را در مورد این فاجعه به شدت ممنوع ساختند اما در مقایسه جوامع بشری، فاجعه چرنوبیل وحشتناک‌ترین فاجعه تکنولوژیک انسانی در تمام تاریخ به شمار می‌آید. در اثر فاجعه چرنوبیل قریب به ۵ میلیون نفر آسیب دیدند و حدود ۵ هزار مرکز مسکونی در جمهوری روسیه سفید، اوکراین و فدراسیون روسیه با ذرات رادیو اکتیو آلوده شدند.

بسیاری از آسیب‌های انسانی حادثه انفجار چرنوبیل در اثر عدم اطلاع‌رسانی شفاف و تعلل مسئولان دولتی در حفاظت مردم از مواد رادیواکتیو اتفاق افتاد. البته فاجعه زمانی بیشتر شد که تازه ۳۶ساعت پس از انفجار ساکنین چرنوبیل شروع به تخلیه شهر کردند. مسئولان شهری فقط به مردم اطلاع داده بودند که تنها برای سه روز وسایل و لباس به همراه داشته باشند و سپس کلیه سکنه شهر را سوار بر کامیونها و نفربرهای نظامی، از شهر خارج کردند. این در حالی بود که هیچیک از اهالی شهر خبر نداشتند که دیگر هرگز به چرنوبیل قدم نخواهند گذاشت.


این کاربر بخاطر تخلف در قوانین انجمن برای همیشه بن شد.
(پرنسس)
     
  
مرد

 
ای کسانی که ایمان آوردید،همدیگر را بکشید و تکه پاره کنید.حتی کودکان و هم وطنان خود را تا درهای بهشت به روی شما باز شود
قتل عام کودکان بی گناه و اعدام پسربچه سه ساله...



معذرت میخوام از گذاشتن این عکسا اما واقعیته
     
  
زن

andishmand
 
عکسهای دراماتیک و تکان دهنده
از اتفاقهائی که دنیا هر رو زشاهدش میباشد


ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
صفحه  صفحه 13 از 20:  « پیشین  1  ...  12  13  14  ...  19  20  پسین » 
جهان نگاه

Dramatic and shocking photos | عکس های دراماتیک و تکان دهنده

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA