انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد سکسی
  

لخت دیدن مردم در دوربین گوشی آیفون


زن

 
من توی سایت یوتوب دیدم وقتی دوربین گوشی آیفون رو روی هر كی قرار میداد اونو لخت نشون میداد
كسی این برنامه رو داره؟؟؟؟



اسم برنامش nomao هستش من واسه اپل سیو كردم برنامه nude it هم مثل همینه عزیزم این یه برنامس كه پلاگین روی دوربین اپل میشه اسكن میكنه از پوست صورت بقیه بدنو لختشو با توجه به رنگ پوست شبیه سازی میكنه. خوبم وجود داره . ولی فقط در حد حدسیات و پیشبینیه . و تا حدی بع واقعیت نزدیکه. و بیشترم در خارج کاربرد داره چون برجستگیهای روی بدن رو میتونه فرض کنه . اینجا از رو مانتو نه نمیشه.
     
  
مرد

 
بابا عجب اسگلایی هستین بابا الکیه!خودش می سازه! اصلا همچون دوربینی راستکیش خودش ۱۰ برابر آیفون و ۱۰ برابر گرون ترین گوشی های آندرویدی قیمت داره من این برنامه رو آندرویدش رو دارم الکیه چرا انقدر شماها زود باورید!
     
  
زن

 
خودتون رو خسته نکنید چنین چیزی وجود نداره.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
کلا کار کثیفیه... هر چند تا حالا ندیدم ولی فکر نمیکنم همچی چیزی وجود داشته باشه...
من آبی ام تاجی ام اسم تیمم استقلاله
جلو تاج ایستادی واست باخت اجباره....
     
  
مرد

 
كسي كه اين چيزارو باور ميكنه به معني واقعي كمه اسكله
زندگیبه من آموخت هر چیز قیمتی دارد...پنیر مجانی فقط در تله ی موش یافت می شود
     
  
مرد

 
اگر آیفون دارید روح یاب رو حتما براش نصب کنید. برام جالبه که اکثر پاسخهایی که میدن واقعیه. حتی درصد پیدا کردن روح در شبهای جمعه خیلی زیاده. برا خودم جالبه که چطور ضربان قلب یا نفس کشیدن آدم رو تشخیص میده. روح یاب یک نرم افزاره که روی گوشی نصب میکنی و با استفاده از یکسری امواجی که روحها از خودشون ساطع میکنند میتونه اونهأ رو ردیابی کنه و جاشونو نشون بده. تعدادشون هم خیلی زیاده براحتی پیدا میشه مخصوصا تو خونه های قدیمی گوگلو سرچ کنی متوجه میشی. من ایفون چهار دارم ازش بعید نیست همه چیز داره از بخاری گرفته تا روح یاب واقعی و تشخیص نفس کشیدن و شبیه ساز سیگار و قلیون و شناسایی صدای شخص بین صدها صدا. لخت نشون دادن که چیزی نیست.
     
  
مرد

 
یک مدت خیلی حرفش بود.اما واقعت نداشت.بیشتر یک دستگاه اکسری یا همان دیدن درون بدن(استخوان بندی) بود.
هله
     
  
مرد

 
به دلیل اینکه هیچ عشعه شناخته شده ای نیست که بتونه به طور دقیق فقط از لباس عبور کنه و از بدن منعکس بشه ای در حال حاظر غیر ممکنه.
شاید برنامه هایی باشه که با میکس عکس های موجود به صورت غیر واقعی و با دقت پایین این تصاویر را بهتون نشون بده ولی واقعیش امکان پذیر نیست.
در مورد اشعه مادون قرمز هم که بدن و هر چیز گرمی از خودش انتشار میده با گرم شدن لباس توسط بدن انسان لباس ها هم شروع به تابش این اشعه می کنند و حتی با دوربین های مادون قرمز هم شخص با لباس پیداست. در ضمن این که ترکیب رنگی مختص نور مرعی می باشد که این مطلب هم به غیر ممکن بودن ایجاد تصویر واضع و چیزی که دوستان توی فکرشون مجسم می کنند تاکید می کنه.
برنامه ای هم که در گوشی به عنوان ایکس ری نصب میشه و استخوان های بدن را نشان میده به دلیل نداشتن سنسور اشعه ایکس در گوشی موبایل و خطر ناک بودن این اشعه فقط شمایی حدودی از استخوان بندی را با کمک افکت های گرافیکی به شما نشون میده و تصویر واقعی استخوان بندی شما نیست. اگر واقعی بود که دکتر های ارتوپد دیگه نیازی به عکس گرفتن نداشتن هر کدوم با یه آیفون استخوان بندی شما و شکستگی و مشکلاتش را بررسی می کردند.
آریا
چو ایران نباشد تن من مباد
     
  
زن

 
جالبه منم شنیدم
ولی فکر میکنم فقط حرف باشه
چون من برنامشو دانلود کردم
ولی رو گوشی آیفون جواب نداد
     
  
گفتگوی آزاد سکسی

لخت دیدن مردم در دوربین گوشی آیفون

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.


 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA