انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 8 از 14:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  13  14  پسین »

منفور ترین چهره ها


مرد

 
رودولف هوس


رودلف هُوس در ۱۹۰۰ بدنیا آمد و در ۱۹۳۳ با اس اس پیوست. در ۱۹۳۴ به عنوان مسئول اس اس اردوگاه داخائو منصوب شد. در اول اوت ۱۹۳۸ او به عنوان معاون اردوگاه زاکسن‌هاوزن (Sachsenhausen) منصوب گشت. در اوایل سال ۱۹۴۰ پس از اخذ درجه فرماندهی به پست فرماندهی کمپ تازه تاسیس آشویتز که در نزدیکی شهر «Oshwiecim» در گالچیا لهستان بود، رسید.

با نزدیک شدن ارتش سرخ هُوس گریخت و با نام «فرانز لانگ» در داخل آلمان مخفی شد. در ۱۹۴۶ به وسیله پلیس نظامی متفقین دستگیر شد و تحویل مقامات لهستانی گردید که در ۱۹۴۷ او را محاکمه کردند و محکوم به اعدام نمودند. او به اردوگاه آشویتز بازگردانده شد و به دار آویخته شد.

در مجموع نزدیک به ۱.۳۰۰.۰۰۰(یک میلیون سیصد هزار) انسان در خلال سالهای جنگ جهانی دوم ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵ به دست قوای اس.اس آلمان نازی به فرماندهی سرهنگ رودلف هوس و همکارانش (دکتر جوزف منگله و....)در این اردوگاه در پی اجرای طرح ( راه حل نهایی)کشته شده اند که بالغ بر ۹۰٪ آنها را یهودیان تبعیدی و مابقی را اسرای جنگی شوروی - زندانیان سیاسی لهستانی -کولی های اروپایی وسایر اسرای جنگی متفقین تشکیل می دادند.این اردوگاه در سال ۱۹۴۵ بوسیله نیروهای ارتش سرخ شوروی به فرماندهی ژنرال ژوکوف از دست قوای آلمان نازی آزاد گردید. امروزه کمپلکس سه گانه اردوگاه آشویتس به صورت جاذبه ایی توریستی جهت بازدید جهانگردان از سراسر جهان در آمده است.شعار معروف آلمانی " کار شما را آزاد خواهد کرد" ( ARBEIT MACHT FREI) به صورت یادگاری از آن دوران هنوز بر سردر معروف اردوگاه آشویتس به جای مانده است
     
  
مرد

 
راینهارد هایدریش

ملقب به:"قصاب پراگ" ، "هیولای موطلایی" و "مرد اعدام"


او از بالاترین مسئولان گردان حفاظتی آلمان نازی (اِس اِس)، رئیس دفتر امنیت اصلی رایش و فرماندار رایش در بوهم و موراویا بود.بیشتر مورخین دلایل زیادی دارند تا هایدریش را ترسناک ترین مرد رژیم نازی معرفی نمایند که هیتلر او را مردی با قلبی آهنین توصیف کرد. او را طراح اصلی کشتار سیستماتیک و برنامه ریزی شده در اروپا در جنگ دوم جهانی می دانند. او با هدایت و رهنمودهای هیتلر و گورینگ و هیملر اقدام به مهاجرت اجباری و زندانی نمودن و کشتار دسته جمعی یهودیان نمود. بیشتر مورخین تاریخ آغاز کشتار یهودیان را واقعه شب شیشه های شکسته می دانند که در جریان آن بیش از 80 یهودی کشته و نزدیک به 30 هزار نفر به اردوگاه های کار اجباری فرستاده شدند. هایدریش مجری اصلی واقعه شب شیشه های شکسته بود و این برنامه براساس دستورات مستقیم و رهنمودهای شخص هایدریش جرا گردید.

از دیگر سو به محض ورود هایدریش به پراگ، حکومت وحشت و کشتار بر بوهمیا و موراویا سایه افکند. تنها 3 روز پس از ورود به پراگ، هایدریش دستور اعدام 92 تن را صادر نمود و دستور داد لیست اسامی افراد اعدام شده را [برای عبرت دیگران] در اماکن عمومی نصب نمایند. او یک هفته پس از ورودش به پراگ آلوئیس الیاس (ALOIS ELIAS) نخست وزیر بوهمیا و موراویا را دستگیر و زندانی کرد. براساس اظهارات خود هایدریش، تا فوریه 1942 بین 4 تا 5 هزار نفر دستگیر شدند. آنهائی که اعدام نگردیدند، به اردوگاه مرگ ماتهازن اعزام شدند و تنها 4 درصد از این افراد از جنگ جان سالم به در بردند. هایدریش همچنین برضد فرهنگ و سازمانهای میهن دوست و سازمانهای نهضت مقاومت و شبکه های جاسوسی دست به حملات وسیعی زد. اقدامات خشن و بیرحمانه هایدریش موجب شد تا به لقب قصاب و یا جلاد پراگ معروف گردد.

هایدریش در عملیات آنتروپوید توسط سربازان چکسلواکی به قتل رسید.
     
  
زن

andishmand
 
julien


مطالبی رو که عنوان کردید بسیار جالب و خوندنیه . و یک بار دیگر به ما نشون میده که اشرف مخلوقات تا چه حد میتونه پست و دنی باشه وروی حیوانات را هم سفید کنه .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
احمدی نژاد و خامنه ای که شخص حساب نمیشن.
فرهاد مجیدی.قلعه نوعی.شریفی نیا.حاج آقا حیوان طائف.و...
هله
     
  
مرد

 
julien

اینایی که اسم بردی محبوبترین چهره ها هستن نه منفورترین ها

فقط می خواستن یه پاکسازی نژادی انجام بدن

همین
     
  
زن

andishmand
 
mereng: احمدی نژاد و خامنه ای که شخص حساب نمیشن.


هیتلر- پینوشه (رئیس جمهور شیلی) میلوسویچ (رئیس جمهور یوگسلاوی و قصاب بالکان) خلخالی - لاجوردی
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
مرد

 
خلخالی،خامنه ای،احمدی نژاد،رفسنجانی
     
  
مرد

 
پلاتینی(ریئس یوفا).
     
  
مرد

 
franchesco: اینایی که اسم بردی محبوبترین چهره ها هستن نه منفورترین ها

فقط می خواستن یه پاکسازی نژادی انجام بدن

همین
الان مثلا می خواستی بگی نژاد برتری؟ ههــــ
رومن پولانسكی



شهلا
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  

 
بوش
L
     
  
صفحه  صفحه 8 از 14:  « پیشین  1  ...  7  8  9  ...  13  14  پسین » 
گفتگوی آزاد

منفور ترین چهره ها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA