انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز


مرد

 
نخستین هدست بلوتوث با شتاب سنج


4free image uploader

شرکت Aliph نسل جدیدی از هدست های بلوتوث را با نام Jawbone Era به بازار ارایه کرده است. اینها نخستین هدست هایی هستند که درون آنها شتاب سنج کار گذاشته شده است. تا برای کنترل تماس ها بتوانید از برخی حرکات ساده استفاده کنید. ‏

با داشتن این امکان کافی است برای پاسخ دادن به تماس ها دو بار انگشت تان را روی هدست بزنید. برای اتمام تلفن هم همین کار کافی است. برای برقراری ارتباط هدست با تلفن هم کافی است هدست را تکان دهید. (Pair) ‏

در این محصول فناوری جدیدی هم برای حذف نویزها به کار گرفته شده و این شرکت می گوید این هدست قادر به بخش صدا با کیفیت HD است. تا بتوانید از آن برای گوش کردن به موسیقی هم استفاده کنید. ‏

یک امکان جالب دیگر سخنگو بودن اش است. اگر کسی به شما تلفن بزند و نام اش در دفترچه تلفن باشد این هدست نام تماس گیرنده را برایتان می خواند. شاید تا اینجا خیلی هم ایده جدیدی نباشد. اما نکته جالب در نوع تلفظ است که اصلا شبیه صدای مصنوعی کامپیوتر نیست. واقعیت این است که شرکت سازنده یک هنرپیشه را استخدام کرده و از او خواسته نام ها و فامیل های مشهور را بخواند. این اسامی با صدای طبیعی انسان روی حافظه هدست ضبط شده اند! برای همین در بسیاری از موارد شما تلفظ طبیعی اسم ها را می شنوید. البته برای اسم های ایرانی چنین انتظاری نداشته باشید! ‏

این محصول با قیمت ۱۳۰ دلار و در چهار رنگ از امروز به بازار ارایه شده است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

هوم سینک: محصول جدید سامسونگ برای بخش محتوای خانگی



image ru

سامسونگ در کنار گلکسی نوت 8 از محصول جدید خود برای بخش محتوای خانگی با نام HomeSync هم رونمایی کرد. هوم سینک قرار است یک راهکار خانگی برای اعضای هر خانواده باشد تا بتوانند با استفاده از فضای ذخیره سازی 1 ترابایتی آن انواع محتواها را به اشتراک بگذارند و در کنار آن، استفاده هوشمند از تلویزیون HD خودشان با سیستم عامل اندروید را هم تجربه کنند.

فضای ذخیره محتوا. هوم سینک از یک هارد دیسک 1 ترابایتی برخوردار است که کمک می کند دستگاه های مختلف خود را با آن همگام و هر گونه محتوایی را بر روی اش ذخیره کنید. با امکان ساخت 8 حساب کاربری مجزا، هر یک از اعضای خانواده می توانند انواع محتواهای چند رسانه ای را بر روی این قطب دیجیتال آپلود کنند و با استفاده از رمزنگاری محتوا و رمزگذاری برای دسترسی به آن، از امن بودنش اطمینان حاصل نمایند.

سرگرمی بر روی صفحه بزرگ. هوم سینک با دارا بودن اندروید جیلی بیلی امکان برخورداری از بهترین بازی های اندروید، فیلم ها، شوهای تلویزیونی و نیز امکان استریم مستقیم محتوا بر روی تلویزیون را فراهم می کند. همچنین می توانید به طور بی سیم محتوای مورد نظر را از روی دستگاه های خانواده گلکسی بر روی آن پخش کنید. بنابراین امکان مشاهده ویدیو ها، عکس ها و کار با اپلیکیشن ها بر روی تلویزیون های تمام HD نیز میسر می شود.

هر تلویزیونی دارای ویژگی های هوشمند می شود. هوم سینک امکان اتصال به فروشگاه Google Play و نصب اپلیکیشن های مختلف اندرویدی را دارا است و به این طریق نه فقط تجربه استفاده از تلویزیون هوشمند را شبیه سازی می کند بلکه حتی امکان کنترل تلویزیون با استفاده از اپلیکیشن مخصوص نصب شده بر روی تلفن هوشمند را هم فراهم می کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Rapoo TV و هوشمندسازی تمام HDTVها



image sharing


روز گذشته Rapoo از هدفون بیسیم H9080 خود رونمایی کرد و امروز هم نوبت به عضو دیگری از خانواده رسیده که چیزی کوچک به اتاق پذیرایی خانه ها اضافه کند. این شرکت قصد دارد با Rapoo TV تمامی HDTVهای موجود در بازار را به قابلیت های هوشمندانه مجهز نماید. نکته جالب تر اینکه Rapoo TV یک گیرنده بیسیم هم هست که به ابزارهای اندروید و iOS اجازه اتصال به تلویزیون و نمایش محتوای شان روی صفحه بزرگ را می دهند.

Rapoo TV قرار است از فصل اول ۲۰۱۳ وارد بازار شود، البته هنوز درباره قیمت آن چیزی نمی دانیم.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

هدفون بیسیم Rapoo H9080، باس دلپذیر و عمر باتری ۱۰ ساعت



picture hosting


این روزها سیستم های سینما خانگی و انواع سیستم های صوتی خانگی به سمت بیسیم شدن می روند تا هم شما را از شر سیم کشی های فراوان خانه خلاص کنند و هم اینکه استفاده بدون محدودیت در محیط منزل را برای تان به ارمغان آورند. البته در این میان مشکل مصرف باتری و نیاز دائمی شارژ این ابزار هم می تواند مشکلی مضاغف باشد.

کمپانی Rapoo با هدفون بیسیم ویژه سینمای خانگی H9080 خود قصد دارد بخشی از مشکل را کمی آسان نماید. این هدفون دارای دو گوش-پوش چرمی است که وعده عمق صدا و باس قدرتمند و دلپذیری را می دهند. و البته تن های زیر واضحی هم به گوش تان خواهند رساند. به لطف تکنولوژی ارتعاش غشاء COM-Ti، شما صدایی دقیق و مطابق با اصل را می شنوید.

پایه شارژ زیبا و جمع و جور این هدفون هم، آن را از گم شدن در میان مبلمان و اثاث خانه نجات می دهد. و البته نیروی لازم برای ۱۰ ساعت پخش موسیقی مداوم توسط این هدفون را فراهم می آورد. البته برای کسب چنین توانی، باید هدفون تان را سه ساعت بر روی گهواره اش قرار دهید.

این شرکت هنوز چیزی درباره قیمت احتمالی این هدفون جذاب و کارآمد اعلام نکرده است، اما وعده داده که تا پایان فصل اول ۲۰۱۳ آن را روانه بازار کند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

دو هدست مخصوص بازی خورها از سنهایزر



free image hosting


ازی خورهای حرفه ای از هدست های مخصوص بازی استفاده می کنند تا بهترین کیفیت و دقت صدا را داشته باشند. آنها برای هدست های بازی معمولا سراغ برندهایی مانند Astro و Tritton می روند، اما شرکت Sennheiser هم جزو برترین تولید کنندگان محصولات صوتی به حساب می آید.

این شرکت آلمانی طی چند سال گذشته محصول ویژه ای برای بازی خورها ارایه نکرده بود، تا امسال در نمایشگاه سی ای اس با دو هدست تازه به دنیای علاقمندان بازی ها قدم گذاشته است.

هدست PC350 با طراحی ویژه اش می تواند جمع شده و به راحتی در کیف شما جای بگیرد. شرکت سنهایزر می گوید در این هدفون از فناوری به نام Eargonomic Acoustic Refinement استفاده شده تا صدای بازی با دقت بسیار زیاد به شما برسد. همراه این هدست سیستم بلاک نویزی وجود دارد که اجازه نمی دهد هیچ چیز مانع تمرکز شما باشد.

سنهایزر می گوید حتی زمانی که صدای هدست را تا آخر زیاد کنید ۹۵ درصد صدا از هدست خارج نمیشود. به همین خاطر برای افرادی که کنار شما هستند مزاحمتی ایجاد نمی شود.

مدل PC 363D صدای سوراند مجازی 7.1 در اختیار شما قرار می دهد و به همراه Dolby و Pro Logic® IIx تجربه ای عالی در کیفیت را در اختیار تان قرار می دهد. کافی است صدا انفجار و تیراندازی را با این هدست تجربه کنید تا سراغ محصول دیگری نروید.

مشخص شده که این دو هدفون از حدود یک ماه پیش به صورت مخفی در سایت آمازون به فروش میرسیده اند. اما ارایه جهانی آنها از این ماه آغاز خواهد شد. قیمت هم ۳۵۰ دلار برای PC350 و حدود ۳۴۰ دلار برای PC363D خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

Walkman Sports سونی، ضد آب با قابلیت شارژ سریع



photo sharing sites


برای افرادی که می خواهند در تمام لحظات روز از موسیقی لذت ببرند و همیشه در حال شنیدن آن هستند، دستگاه پخش mp3 اسپورت جدید سونی از سری واکمن، می تواند بهترین همراه باشد. این ابزار کوچک دارای حافظه ۴ گیگابایتی بوده و به صورت یک تکه تولید شده. به این صورت دیگر هنگام دویدن یا شنا، مزاحمتی برای شما نخواهد داشت.

از مهمترین خصوصیات این واکمن سونی می توان به ضدآب بودن و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. با این امکان، دیگر نیازی نیست که زمان زیادی را برای شارژ باتری داخلی دستگاه پخش موسیقی تان معطل شوید. زیرا با عملکرد شارژ سریع سونی، واکمن جدید شما تنها با ۳ دقیقه شارژ، یک ساعت به پخش موسیقی خواهد پرداخت.

Walkman Sports قرار است از ماه مارس یا قیمت ۱۰۰ دلار و رنگ های سیاه، آبی. سفید و صورتی وارد بازار شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

اسپیکرهای کوچک سونی، یک ارتباط بلوتوثی جذاب



upload pics


سونی در نمایشگاه CES امسال جذاب ترین اسپیکرهای بلوتوث دنیا را عرضه کرد! SRS-BTV5 اسپیکر کوچکی به اندازه یک سیب است که صدایی بلند و عالی تولید می کند. در کنار رنگ های صورتی، سفید و سیاه، آنچه که شما را جذب می کند، صدای گیرای این محصول است. به گونه ای که چنین گجت کوچکی به راحتی یک اتاق کنفرانس را با صدای بلند و رسای خود پوشش می دهد.

سونی تکنولوژی به کار رفته در این بلندگوها را "360-degree Circle Sound" می نامد و می گوید که صدای آن از بسیاری سیستم های صوتی پرتابل فعلی بهتر است. باتری های قابل شارژ این اسپیکر هم می توانند تا ۵ ساعت پخش موسیقی بیسیم را برای تان فراهم کنند.

این توپ کوچک سونی به تکنولوژی NFC هم مجهز شده و به سادگی با تلفن های دارای این قابلیت ارتباط برقرار کرده و به پخش آهنگ مشغول می گردد. این اسپیکر زیبا با طراحی منحصر به فرد خود قرار است از ماه مارس با قیمت ۶۹ دلار به بازار عرضه گردد.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

هدفون پاناسونیک و انتقال صدا از طریق استخوان جمجمه



تا به حال هدفونی را دیده اید که برای انتقال صدا از گوش استفاده نکند؟ هدفون جدید پاناسونیک صدا را از طریق استخوان های جمجمه به مغز شما می رساند و نامش bone conduction headphones است.

این هدفون درون گوش قرار نمیگیرد و آن را کمی جلوتر از گوش قرار می دهید و صدا از طریق انتقال استخوانی به مغز می رسد.

انتقال صدا از طریق استخوان (با کمک لرزش هایی که صدا را منتقل می کنند) روشی است که در برخی ابزارها استفاده می شود و در پزشکی هم ابزارهایی برای این کار وجود دارد. (برای تست های شنوایی) اما ایده ساخت هدفون بر این اساس، چیزی است که کمتر به آن پرداخته شده است.

البته این هدفون فقط یک مدل نمایشی بوده و پاناسونیک هنوز برای ساخت آن به صورت یک محصول تصمیم نگرفته. فعلا هم نمی شود در مورد کیفیت آن اظهار نظر کرد. اما اگر از هدفون ها خسته شده اید، شاید بتوانید در آینده سراغ این مدل بروید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 

سیستم صوتی تو-کار بنگ اند اولوفسن، خانه ای سرشار از زیبایی و صدا



هنگامی که صحبت از مهارت و استادی در تولید ابزارهای الکترونیک صوتی به میان می آید، Bang & Olufsen را می توان مترادف با یک خیاط زنانه ماهر و با کلاس دانست. زیرا این شرکت دانمارکی در تهیه ابزارها به نقطه ای رسیده که آنها را تبدیل به یک اثر هنری می کند. اکنون این خیاط زبردست در CES 2013 برای اولین بار از سیستم صوتی خانگی تو-کار خود رونمایی کرد:Beolab 15 / Beolab 16.

همان طور که در عکس معرفی محصول توسط کارخانه می بینید، تشخیص این آثار هنری در محیط کمی مشکل است. در واقع سه دایره ای که در تصویر می بینید، اسپیکر های سری Beolab 15 / Beolab 16 بی اند او هستند. این سیستم صوتی جدید از یک جفت اسپیکر اکتیو دو طرفه BeoLab 15، یک ساب ووفر اکتیو BeoLab 16 و یک راک آمپلی فایر Amplifier 1 تشکیل شده است که همه آنها برای نصب درون سقف یا دیوار طراحی شده اند.

اسپیکر Beolab 15 به گونه ای طراحی شده که می توان آن را از وسط به صورت عمودی در جهتی که می خواهید بچرخانید و در آن سمت صدای بهتر و بیشتری داشته باشید. جالب اینجا است که اسپیکر همیشه این زاویه را به خاطر دارد. هنگامی خاموش شود به حالت پیش فرض بر می گردد و پس از روشن شدن دوباره به صورت خودکار در جهت تنظیمی کاربر قرار می گیرد.

البته در کتار طراحی جذاب این محصول، قیمت آن حتی کمی بیشتر از حد معمول بنگ اند اولوفسن است. شما برای داشتن اسپیکر Beolab 15 و BeoLab 16 و Amplifier 1 باید ۴۵۹۵ دلار پرداخت کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

BeoLab 12, کلکسیون اسپیکرهای دیجیتال بنگ اند اولوفسن



اگر به خاطر داشته باشید، بنگ اند اولوفسن سال گذشته تلویزیون پلاسمای ۶۵ اینچی Beovision 12 را به بازار عرضه کرد که به دو اسپیکر زیبای دیواری با نام BeoLab 12 مجهز بود. در CES 2013 این شرکت دانمارکی مجموعه کامل اسپیکرهای دیجیتال BeoLab 12 خود را با طراحی همانند نمونه پیشین به نمایش گذارده است.

این سری شامل اسپیکرهای BeoLab 12-1 و BeoLab 12-2 و BeoLab 12-3 است که می توانند با یکدیگر به یک سیستم surround sound متصل شوند یا به عنوان جفت اسپیکرهای مجزا مورد استفاده قرار گیرند. به لطف پایه های بسیار زیبای این اسپیکرها، چینش آنها در محیط خانه با تنوع بسیار بیشتری قابل انجام است.

کلکسیون BeoLab 12 که توسط David Lewis Designers طراحی شده، از اسپیکرهای دیجیتال اکتیو با کیفیت بالایی بهره می برد که هر کدام به طور جداگانه دارای یک آمپلی فایر هستند. این موضوع باعث می شود که در BeoLab 12-3 توان ۴۸۰ وات، در BeoLab 12-2 توان ۳۲۰ وات را در اختیار داشته باشید. اسپیکر BeoLab 12-1 اکنون در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می شود و دو اسپیکر دیگر را می توان با رنگ های سفید و آلومینیومی در بازار یافت.

این کلکسیون اسپیکر به یکی از جدیدترین تکنولوژی های ابداعی و اختصاصی B&O با نام Acoustic Lens مجهز شده که می تواند فرکانس های بالا را به صورت افقی و ۱۸۰ درجه در محیط پخش کند. لنز آکواستیک هر اسپیکر می تواند به صورت دستی بالا یا پایین تنظیم شود تا در ارتفاعی مناسب برای شنونده قرار گیرد.

قیمت این محصول هم طبق رسم معمول محصولات با کیفیت و زیبای بنگ اند اولوفسن، بسیار بالا به نظر می رسد. شما برای تصاحب این مجموعه خوش صدا باید ۳۱۲۰ دلار برای اسپیکر BeoLab 12-2 و ۴۶۱۳ دلار برای BeoLab 12-3 و همچنین ۲۹۵۰ دلار برای BeoLab 12-1 پرداخت کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 5 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
کامپیوتر

جدیدترین لوازم صوتی و تصویری روز

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA