انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 3 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین »

Pahlavi | سلسله ی پهلوی


مرد

 
‎زنــــدگـــی نــامـــه
فرح پهلوی با نام اصلی فرح دیبا (زادهٔ ۲۲ مهر ۱۳۱۸ در تهران ) سومین همسر محمدرضا پهلوی و شهبانوی ایران از ۲۹ آذر ۱۳۳۸ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در ایران بود.
فرح دیبا پیش از ازدواج در مدرسه‌های ‎ژاندارک و رازی‎ تهران تحصیل کرد و برای ادامه تحصیل در رشته معماری به کشور ‎فرانسه‎ رفت و در کنار تحصیل به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی تسلط پیدا کرد. در میانه دوران تحصیل، فرح به وسیله ‎اردشیر زاهدی‎ و ‎شهناز پهلوی‎ به محمدرضا پهلوی معرفی شد و این آشنایی سرانجام به ازدواج آن دو در ۳۰ آبان ۱۳۳۸ انجامید. پس از تاجگذاری فرح پهلوی نایب‌السلطنه شد.
در چهارچوب مسؤولیت‌های وی به‌عنوان شهبانوی ایران، دفتر مخصوص وی دارای چهار بخش آموزش و پرورش، بخش بهداشت و درمان، بخش رفاه اجتماعی و بخش فرهنگ و هنر بود. دفتر فرح پهلوی در زمینهٔ آموزش و بهداشت کودکان بی سرپرست و کودکان ایران فعال بود. پایه گذاری جمعیت کمک به جذامیان و بهکده راجی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، موزه فرش ایران و موزه هنرهای معاصر توسط این دفتر صورت گرفت. فرح پهلوی سعی داشت با سفرهای مکرر به شهرهای مختلف ایران نزدیکی بیشتری با عموم مردم داشته باشد.
پس از انقلاب ۱۳۵۷، فرح پهلوی ایران را به همراه همسرش محمدرضا شاه ترک کرد و پس از اقامت در چندین کشور، تا درگذشت همسرش در مصر، در کنار او بود. وی اکنون گاهی در آمریکا و گاه در فرانسه زندگی می‌کند.
فرح و محمدرضا پهلوی دارای ۴ فرزندبه نام‌های رضا ، فرحناز ، علیرضا و لیلا شدند که از این میان لیلا و علیرضا را به ترتیب در سال‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۸۹ از دست دادند.
هله
     
  
مرد

 
‎مــــــادر
‎تاج الملوک آیرملو‎

‎نام کامل‎ نیم‌تاج خانم
‎لقب ها‎ ملکهٔ مادر
‎زادروز‎ ۲۷ اسفند ۱۲۷۴
‎زادگاه‎ باکو , امپراتوری روسیه
‎مرگ‎ ۱۹ اسفند ۱۳۶۰ (۸۶ سال)
‎محل مرگ‎ آکاپولکو ، مکزیک
‎همسران‎ رضاشاه
رحیم‌علی خرم
‎پدر‎ تیمور خان آیرملو
‎فرزندان‎ محمدرضا
اشرف ، شمس ،
علیرضا پهلوی
‎دین‎ اسلام
‎زندگــی نــامــه
تاج‌الملوک آیرُملو ) ۲۷ اسفند ۱۲۷۴ ‎باکو‎ - ۱۹ اسفند ۱۳۶۰ ‎آکاپولکو‎ ) معروف به «‎ملکه مادر‎» دومین همسر رضاشاه پهلوی بود
‎فـــــــرزنــــــــدان
‎شهناز‎

شهناز پهلوی کودکی به همراه پدر و مادر
‎زادروز‎ ۵ آبان ۱۳۱۹
۲۷ اکتبر ۱۹۴۰ ‏(۷۲ سال)
‎زادگاه‎ تهران , ایران
‎همسران‎ اردشیر زاهدی
خسرو جهانبانی
‎دودمان‎ خاندان پهلوی
‎پدر‎ محمدرضا پهلوی
‎مادر‎ فوزیه
‎فرزندان‎ مهناز زاهدی
فوزیه جهانبانی
خسرو جهانبانی
‎کــــــوتاهــــی از زنـــــدگــــی نـــامـــه
شَهناز پَهلَوی (زاده ۵ آبان ۱۳۱۹ )اولین فرزند محمدرضا پهلوی و تنها فرزند ‎فوزیه‎ است.
هله
     
  
مرد

 
‎رضـــــــــاپـــــهــــلـــــــوی

‎نام کامل‎ رضا پهلوی
معروف به شاهزاده
‎زادروز‎ ۹ آبان ۱۳۳۹
۳۱ اکتبر ۱۹۶۰ ‏(۵۲ سال)
‎زادگاه‎ تهران ، ایران
‎همسر‎ یاسمین اعتماد امینی
‎فرزندان‎ نور پهلوی (۱۴ فروردین ۱۳۷۱)
ایمان پهلوی (۲۱ شهریور ۱۳۷۲)
فرح پهلوی (۲۷ دی ۱۳۸۲)
اطلاعات سیاسی
‎پست های پیشین‎ ولیعهد ایران
‎فعالیت ها‎ فعال حقوق بشر ، نویسنده و سیاست‌مدار.
‎کـــــوتـــــاهــــی از زنــــدگـــی نــامــه
رضا پهلوی فرزند محمدرضا پهلوی آخرین پادشاه ایران است. او در سن ۷ سالگی، تاج ولیعهدی را بر سر او نهاد و با این کار، او رسماً بر اساس قانون اساسی مشروطه ‎ولیعهد‎ ایران شد. از زمان پیروزی انقلاب ۱۳۵۷، و خلع پدر او از سلطنت، رضا پهلوی مجبور به زندگی در خارج از ایران است. او از فعالان سیاسی و از مخالفان جدی نظام جمهوری اسلامی و طرفدار برگزاری یک همه‌پرسی آزاد و تصویب قانون اساسی جدید در ایران است.
هله
     
  
مرد

 
‎فــــــرحــــــــنـــــــــــاز

زادهٔ ۲۲ اسفند ۱۳۴۱ ‎سومین‎ فرزند محمدرضا پهلوی آخرین پادشاه ایران و دومین فرزند فرح دیبا همچنین دومین دختر محمدرضا پهلوی است. او تحصیلات خود را در ایران و در مدرسهٔ ویژهٔ نیاوران در تهران انجام داد ولی با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ ایران در نوجوانی به همراه خانواده خود ناگزیر به فرار از کشور شد و سپس در اوایل دههٔ ۸۰ به کالج آمریکایی قاهره در کشور مصر رفت و بعدها به ایالات متحده رفت و یک سال در کالج ‎بنینگتن‎ در بنینگتن، ورمونت تحصیل کرد. او سپس به دانشگاه کلمبیا رفت و تحصیلات خود را ادامه داد و به درجه کارشناسی ارشد رشته ‎روانشناسی اطفال‎ دست یافت. او خواهر تنی رضا پهلوی ، علی‌رضا و لیلا پهلوی است. او در حال حاضر در شهر نیویورک زندگی می‌کند.
هله
     
  
مرد

 
‎عــــــلـــــــی رضــــا پـــهـــلــوی

علی‌رضا پهلوی در سال ۱۹۷۶ میلادی.
‎نام کامل‎ شاهپور علیرضا پهلوی
‎معروف‎ به علی‌رضا پهلوی دوم
‎زادروز‎ ۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ خورشیدی
۲۸ آوریل ۱۹۶۶ میلادی
‎زادگاه‎ تهران ، ایران
‎تاریخ مرگ‎ ۱۴ دی ۱۳۸۹ خورشیدی
۴ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی
‎محل مرگ‎ بوستون ، ایالات متحده آمریکا
‎فرزندان‎ ایریانا
اطلاعات سیاسی
‎سمت‎ شاهزاده پیشین ایران و عضو دودمان پهلوی .
‎فعالیت ها‎ دانشیار دانشگاه هاروارد در رشته ایران‌شناسی و زبان و ادبیات ارمنی .
‎کــــوتــــاهــــی از زنــــدگـــی نـــامـــه
(۸ اردیبهشت ۱۳۴۵ در تهران - ۱۴ دی ۱۳۸۹) فرزند ‎سوم‎ محمدرضا پهلوی و فرح دیبا بود. پدر و مادرش، نامش را از عمویش علی‌رضا پهلوی اول گرفتند.
علی‌رضا پهلوی با وقوع انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ به همراه خانواده‌اشایران را ترک کرد و در خارج از کشور به تحصیل و زندگی پرداخت. او در تاریخ ۱۴ دی ۱۳۸۹ خورشیدی، در منزل شخصی‌اش در خیابان نیوتون غربی در بوستون آمریکا ‎خــــــــــــودکــــــــشـــــی کرد. شش ماه پس از مرگش رسانه‌ها اعلام نمودند فرزند دختر بجا مانده از وی متولد شد.
علی‌رضا پهلوی، بنابر قانون اساسی مشروطه ، نفر دوّم به تاج شاهنشاهی خاندان پهلوی پس از برادر بزرگ‌ترش رضا پهلوی بود.
هله
     
  
مرد

 
‎تحصیلات‎
علی‌رضا پهلوی تا قبل از انقلاب ایران به دبستان رازی تهران و مدرسه دربار رفته‌بود. پس از انقلاب ۱۳۵۷ ایران به دبیرستان سنت دیوید در شهر نیویورک و سپس دبیرستان گری لاک ریجینال در شهر ویلیامز تاوون ، ایالت ماساچوست رفت.
علی‌رضا پهلوی در سال ۱۳۶۷ از دانشگاه پرینستون موفق به کسب مدرک کارشناسی در رشته موسیقی و سپس موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در رشتهایران‌شناسی پیش از اسلام از دانشگاه کلمبیا شد. وی سپس در رشته زبان‌های باستانی ایران و فلسفه در دانشگاه هاروارد ، برای کسب مدرک دکترا به مطالعه پرداخت.
احسان یارشاطر ، جیمز راسل ، حمید دباشی و اکتور شروو از جمله اساتید ایران‌شناس علی‌رضا پهلوی در دانشگاه‌های کلمبیا و هاروارد بودند. تز دکترای علی‌رضا پهلوی، متنی به زبان پهلوی به نام « مینوی خرد » نام داشت.‏‎

‎علایق‎
علی‌رضا پهلوی به تحقیق و مطالعه بخصوص در مورد تاریخ باستانی ایران علاقه داشت. او هم‌چنین به شعر کهن فارسی و ادبیات معاصر ایران علاقه‌مند بود. از دیگر علایق علی‌رضا پهلوی، چتربازی ، پرواز و غواصی عنوان شده‌است.
به گفته فرهنگ مهر ، رئیس دانشگاه پهلوی و از نزدیکان علیرضا پهلوی، وی«ردیف‌های موسیقی ایرانی را خوب می‌دانست و در تنهایی فلوت می‌نواخت»
هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 
‎واکنش ها‎
رضا پهلوی ، برادر ارشد علی‌رضا، خودکشی او را «نتیجه فاجعه‌بار» ابتلا به «بیماری افسردگی» توصیف کرد. وی عنوان کرد که علی‌رضا سال‌ها با بیماری افسردگی دست به گریبان بوده؛ در حالی‌که هم‌زمان به تحصیل و تحقیق در زمینه زبان‌شناسی و تمدن و فرهنگ باستانی ایران ادامه می‌داده‌است.
خبر خودکشی علی‌رضا پهلوی، احساسات وسیعی را در بین ایرانیان دامن زد.به نحوی که خبر درگذشت او به خبر اول بیشتر رسانه‌های فارسی‌زبان مبدل شد.

‎مراسم یادبود‎
مراسم یادبودی در ایالات متحده در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۱ میلادی، در «استرث‌مور موزیکال سنتر» در بتزدا ، ایالت مریلند برگزار شد. در این مراسم اعضای خانواده پهلوی از جمله فرح پهلوی ، رضا پهلوی ، فرحناز پهلوی و یاسمین اعتماد امینی و عده‌ای از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و هنری و صدها تن از ایرانیان شرکت داشتند.
هله
     
  ویرایش شده توسط: مدیر   
مرد

 

لیلا پهلوی

‎خانواده‎
لیلا پهلوی در تهران به دنیا آمد. وی کوچک‌ترین خواهر رضا پهلوی ، علی‌رضا پهلوی ، فرحناز پهلوی و خواهر ناتنی شهناز پهلوی بود.
با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران و در حالی که لیلا تنها ۸٫۵ سال داشت ، مجبور به ترک ایران به همراه خانواده‌اش و زندگی در تبعید شد.
خانواده پادشاهی ایران

‎تحصیلات‎
لیلا پهلوی پس از پایان تحصیلات دوران ابتدایی، تحصیلات عالی خود را در ایالات متحده آمریکا و در دانشگاهبراون در رشته ادبیات تطبیقی با گرایش زبان آلمانی و فلسفه اسکاندیناویایی به اتمام رساند
‎تبعید‎
لیلا پهلوی زبان‌های فارسی ، انگلیسی و فرانسوی را روان صحبت می‌کرد. وی به رباعیات عمر خیام علاقه داشت و حتی به ترجمه اشعار رومی به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی اشتغال داشت. لیلا پهلوی به فرهنگ ایران، از جمله شعر و ادبیات و هنر ایران علاقه‌مند بود و برخی آثار هنری ایرانی را گردآوری می‌کرد. لیلا پهلوی همچنین از حمایت‌کنندگان مالی دانشنامه ایرانیکا بود.
لیلا پهلوی، یک سال قبل از مرگش در مصاحبه‌ای با یک مجله اسپانیایی در مورد علاقه‌اش به ایران و فرهنگ ایرانی گفته بود: «من تقریبا همه زندگیم را در خارج سپری کرده‌ام، اما هم‌چنان ایرانی مانده‌ام، گویی هیچ‌گاه از کشورم دور نبوده‌ام».
هله
     
  
مرد

 
‎تبعید ، افسردگی، مرگ‎
لیلا پهلوی در حالی که نزدیک به ۹ سال داشت، مجبور به ترک ایران و زندگی در تبعید شد. در تبعید شاهد مرگ پدرش و حوادثی بود که برای خانواده‌اش در سال‌های اولیه انقلاب ایران پیش آمد. خاطرات تلخ از رویدادهای تلخ زندگی‌اش وی را به بیماری افسردگی مبتلا کرد.
در سن ۳۱ سالگی، در اتاقش در هتل لئونارد واقع در مرکز شهر لندن ، با مصرف بیش از اندازهٔ قرص‌های خواب‌آور خودکشی کرد. علت مرگ وی خودکشی با مصرف حدود ۲۷۰ قرص خواب‌آور شناخته شد. وی در زمان مرگ ۳۱ سال داشت و مجرد بود.
در تاریخ ۱۵ ژوئیهٔ ۲۰۰۱ میلادی، لیلا پهلوی در کنار مدفن مادربزرگش فریده قطبی در گورستان پاسی در شهر پاریس دفن شد. در مراسم تدفین وی بسیاری از اعضای خاندان پهلوی و عدهٔ زیادی از ایرانیان تبعیدی شرکت داشتند.
تئاتری پیرامون زندگی و مرگ او با عنوان «آوای آواره» به کارگردانی سید جواد روشن در سال ۱۳۸۷ در ایراناجرا شد.
هله
     
  
زن

andishmand
 
اشرف پهلوی خواهر محمد رضا پهلوی شاه ایران



اشرف‌الملوک پهلوی (۱۲۹۸ تهران -) مشهور به اشرف پهلوی فرزند رضاشاه پهلوی و تاج الملوک آیرملو است. وی همچنین خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی می‌باشد.




از راست:اشرف پهلوی، شهناز پهلوی، تاج الملوک، محمدرضا پهلوی و فرح دیبا.(مراسم نامزدی محمدرضا و فرح پهلوی.)

اشرف پهلوی خواهر همزاد محمدرضا پهلوی است. نام وی در زمان تولد «زهرا» بود که بعدها به «اشرف‌الملوک» و «اشرف» تغییر یافت.
وی در سال ۱۲۹۸ ه. ش هم‌زمان با برادرش محمدرضا از زن دوم رضا شاه تاج‌الملوک آیرملو زاده شد. او پس اتمام تحصیلات رایج آن زمان و رسیدن به سن رشد، بنا به توصیه پدرش رضا شاه پهلوی با علی قوام پسر قوام‌الملک شیرازی ازدواج کرد که بعد از ۲۰ شهریور این امر به طلاق انجامید. ثمره آن هم پسری بنام شهرام پهلوی‌نیا بود.
وقتی رضا شاه مجبور به ترک ایران شد، اشرف در آخرین دیدار با پدر مأموریت یافت تا یاور و همدم برادرش محمدرضا پهلوی باشد.
دومین ازدواج او با احمد شفیق، خواهر زاده ملک فاروق پادشاه مصر بود که ثمره آن هم دو فرزند به نامهای شهریار شفیق و آزاده شفیق بود.
وی در دوران نخست وزیری مصدق بخاطر دخالت در سیاست و حمایت از مخالفان دولت از کشور تبعید شد و به فرانسه رفت. قبل از کودتای ۲۸ مرداد با نام «بانو شفیق» وارد تهران شد

بعد از مدتی ازدواج او با شفیق به طلاق انجامید (احمد شفیق مدتی رئیس کل شرکت هواپیمائی کشور می‌شود و بعدها به تجارت می‌پردازد و مدتی بعد بر اثر سرطان فوت می‌شود). اشرف بعد از سال ۴۰ با جوان تحصیل کرده‌ای به نام مهدی بوشهری پور در پاریس ازدواج می‌کند.
اشرف پهلوی نماینده ایران در چند سازمان بین‌المللی بود و در طول حکومت برادرش با بسیاری از سیاست‌مداران از جمله بوتو، جواهر لعل نهرو، گاندی، استالین، مارشال تیتو، هایلا سلاسی، جان اف کندی، چائوشسکو و سوهارتو دیدار داشت.
اشرف بخاطر نوع شخصیت و دخالتش در سیاست ایران و دست داشتن در معاملات مالی و اقتصادی و نیز زندگی خصوصی جنجال‌برانگیزش مورد مخالفت شدید مخالفان حکومت پهلوی و انتقاد شدید دکتر محمد مصدق قرار داشت.
اشرف پهلوی کتاب خاطرات خود را به نام چهره‌ها در آینه منتشر کرد و تا کنون کتاب‌ها و مقالات متعددی در مورد او به رشته تحریر درآمده است که از آن جمله می‌توان از کتاب این سه زن اثر مسعود بهنود نام برد.
او یکی از سه زنی است که از سال ۱۹۴۸ تا کنون ریاست کمیسیون سالانه حقوق بشر سامان ملل متحد را بر عهده داشته است اشرف پهلوی از دانشگاه برندایس در سال ۱۹۷۰ دکترای افتخاری حقوق دریافت نمود.


فرزندان اشرف پهلوی


۱- شهرام پهلوی‌نیا (قوام) که تحصیلات خود را در آمریکا به پایان برد و به تجارت پرداخت و با نیلوفر افشار ازدواج کرد.
شهریار شفیق بعد از گذراندن تحصیلات نظامی در آمریکا فرمانده یگان هاورگراف در بندرعباس شد و با مریم اقبال (دختر دکتر منوچهر اقبال) ازدواج کرد.۲- آزاده شفیق

ادعای فساد اخلاقی و مالی

عملکرد مالی اشرف پهلوی همواره محل بحث بوده و حتی انتقاد از وی تا بالاترین ارکان کشور نیز ادامه داشته است.در خاطرات اسدالله علم، وزیر دربار شاهنشاهی آمده که ارتشبد فتح الله مین باشیان، در جلسه‌ای با وزیر دارایی پیشنهاد داده بوده که کمک مالی که به افسران ارتش می شده تا برای مداواهای خاص به خارج بروند افزایش یابد و در بحث بر سر این قضیه گفته بوده: "این کار اگر با هزینه‌های فسق و فجور والاحضرت اشرف (خواهرشاه) مقایسه شود مثل قطره‌ای در اقیانوس است".
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
صفحه  صفحه 3 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین » 
ایران

Pahlavi | سلسله ی پهلوی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA