انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین »

اموزش نکات در مک


مرد

 
برای گرفتن اسکرین شات از کلّ صفحه: Shift+Command+3

برای گرفتن اسکرین شات از قسمتی* از صفحه: Shift+Command+4

شاید بعضی* وقتا شده که صدای ولوم مک، شما رو اذیت کرده باشه...ولی* نمیخواین واسه همیشه خاموشش کنین!

کافیه هنگام کم و زیاد کردن ولوم، Shift رو نگه دارید! می*بینید که صداش قطع شده!


شده بعضی وقتا که دارین با مکتون آهنگ گوش میدین...میخواین صداش رو یکم کم یا یکم زیاد کنید ولی یدرجهٔ استاندارد خود مک زیاده؟
کافیه هنگام کم یا زیاد کردن صدا، دکمه های Shift+Option رو بگیرید! می بینید که ولوم به این صورت کم و زیاد می شه!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
اگر دکمه*های Command+tab رو باهم بگیرید، لیست برنامه های در حال اجرا رو براتون میاره که میتونید هر کدومو خواستین انتخاب کنید!

واسه محاسبات کلی هم میتونید از Spotlight استفاده کنید.

کافیه توی قسمت سرچ، برای مثال 8*8 رو سرچ کنید تا جواب رو به شما بده

اگر از رنگ اصلی* صفحهٔ مکتون خسته شدین، کافیه دکمه*های Control+Option+Command+8 رو باهم بگیرید تا صفحه به صورت* نگاتیوی در بیاد!

واسه برگردوندن به قبل هم همون دکمه هارو بزنید بر میگرده!

اگر شما دو زبان برای مک خود انتخاب کردید و برای هربار عوض کردن زبان، سخته که تا اون بالای صفحه برین، کافیه دکمه های Command+Space رو با هم بگیرید تا زبان هارا Switch کند


برای تایپ كردن لوگوی اپل : شیفت + آپشن + ك
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
terminal رو باز کنید و تایپ کنید : emacs بعد دکمه esc رو فشار بدین و تایپ کنین x و بدون زدن هیچ دکمه ای یکی از دو مورد زیر رو تایپ کنید:
tetris برای بازی تتریس
doctor برای صحبت کردن و مشاوره با یک دکتر در منزل هر چی خواستین بپرسین تا بهتون جواب بده. سرگرمی خوبیه!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
مرد

 
همه چی رو میتونی با command+H ، هاید کنی. یعنی اگه بری تو یه برنامه و این کلیدارو بزنی همهچی مربوط به اون برنامه خاص hide میشه


اگه روی یکی آیکلمه مورد نظر شما در تالار فیلتر می باشد یکی از نرم افزار ها که بازه در داک دابل کلیک کنید و کلیک دوم رو نگه دارید صفحه سیاه میشه و مک اون نرم افزار رو اختصاصی نشون میده

برای eject کردن disk imageها و یا فلش مموری کافیه آیکان اون رو به داخل سطل آشغال پرت کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
command+1
command+2
command+3
command+4

توی finder حالت های مختلف view رو نشون میده


برای مخفی کردن dock از کلید های cmnd+option+D استفاده کنید.


اگر دکمه*های Command+tab رو باهم بگیرید، لیست برنامه*های در حال اجرا رو براتون میاره که میتونید هر کدومو خواستین انتخاب کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
میدونید که در مک در حالت هادی با زدن دکه ضربدر برنامه ها به طور کامل بسته نمیشن.
برای خروج کامل از برنامه ها میتونید از ترکیب کلید های : Command‪ ‬Q استفاده کنید.
برای اینکه ترتیب ایتم های منوبار رو تغییر بدید دکمه Command رو بگیرید و بعد اونارو جابه جا کنید و به مکان دلخواه Drag کنید.



برای بستن برنامه هایی که هنگ کردن و به راحتی بسته نمیشن میتونین از ترکیب کلیدهای
Command‪ ‬Alt‪ ‬ESC استفاده کنید که Force Quit رو باز میکنه که مانند Task Manager در ویندوز هست و میتونید سریع و بدون دردسر برنامه هارو ببندی
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه زبان فارسی را در Mac OS X فعال کنیم؟


افزودن و فعال کردن زبان فارسی همواره یکی از اولین کارهایی است که پس از آغاز کار با یک سیستم‌عامل جدید انجام می‌دهیم. در Mac OS X خوشبختانه این‌کار به سادگی (حتی ساده‌تر از ویندوز!) امکان‌پذیر است. برای این منظور، در بخش System Preferences روی عبارت Language & Text و سپس زبانه Input Sources کلیک کنید.

اکنون در فهرست نمایش‌داده‌شده، زبان‌های Persian را که با پرچم ایران نیز مشخص شده‌اند، تیک بزنید. البته استانداردترین مورد، Persian – ISIRI 2901 است. با این حال، ممکن است کار با موارد دیگر برای شما آسان‌تر باشد. برای تغییر زبان نیز مانند ویندوز دو روش وجود دارد. روش اول، استفاده از کلید میانبر است که به‌طور پیش‌فرض ترکیب دکمه‌های Command+Space است (البته امکان تغییر آن با کلیک روی دکمه Keyboard Shortcuts و رفتن به قسمت Keyboard & Text Input وجود دارد). روش دوم، اطمینان از تیک خوردن عبارت Show Input menu in menu bar است. به این ترتیب، انتخاب زبان موردنظر با کلیک روی منوی انتخاب زبان که در قسمت بالا و سمت راست صفحه قرار گرفته، امکان‌پذیر خواهد بود

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم، نحوه اطلاع از محل قرارگیری کاراکترها در صفحه‌کلید است. برای این منظور، تنها کافیست از منوی انتخاب زبان، روی عبارت Show Keyboard Viewer کلیک کنید. به‌عنوان مثال، تصویر زیر محل قرارگیری کاراکترهای مختلف را در حالتی که ورودی براساس Persian – ISIRI 2901 تنظیم‌شده‌است، نمایش می‌دهد. در عین حال، با نگه داشتن کلیدهای Shift و Option سایر کاراکترها نمایش‌داده‌می‌شوند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه Dock را به دلخواه خود درآوریم؟


همان‌طور که می‌دانید، در Mac برای دسترسی به نرم‌افزارها و حتی پوشه‌های مختلف، قسمتی شبیه به Taskbar ویندوز وجود دارد که Dock نامیده می‌شود. این قسمت بسیار پرکاربرد است و برای افزایش راحتی خود می‌توانید به سادگی Dock را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید. برای این منظور، در بخش System Preferences روی عبارت Dock کلیک کنید.

اکنون می‌توانید با تغییر Size، اندازه Dock و آیکون‌های نرم‌افزارهای مختلف را تغییر دهید. از سوی دیگر، اگر می‌خواهید آیکون هر نرم‌افزار با بردن ماوس روی آن بزرگ‌تر شده و به این‌وسیله از سایر آیکون‌ها متمایز شود، تیک عبارت Magnification را بزنید. در این قسمت، حتی می‌توان میزان بزرگ شدن آیکون‌ها را نیز مشخص کرد. قسمت بعد محل قرارگیری Dock است که با عبارت Position on screen مشخص‌شده‌است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، من با انتخاب عبارت Bottom ترجیح می‌دهم Dock پایین صفحه قرارداشته‌باشد. در ادامه می‌توانید با انتخاب عبارت Genie effect یا Scale effect در مقابل عبارت Minimize when using نحوه کوچک شدن پنجره‌ها و انتقال آن‌ها به Dock را مشخص کنید. گزینه بعدی، Animate opening applications است که با تیک زدن آن، آیکون هر برنامه هنگام اجرا همراه با افکتی نمایش‌داده‌خواهدشد. آخرین گزینه، Automatically hide and show the Dock است که با تیک زدن آن، Dock تنها با بردن ماوس به قسمت پایینی صفحه نمایش‌داده‌می‌شود. اما تنظیمات مربوط به Dock و سفارشی‌سازی آن به همین جا ختم نمی‌شود. به‌عنوان مثال، به راحتی می‌توانید آیکون نرم‌افزاری را که زیاد با آن سروکار دارید، به‌طور دائم در Dock قرار دهید. برای این‌کار، پس از اجرای نرم‌افزار موردنظر، روی آیکون آن راست‌کلیک کرده و مسیر Option و سپس Keep in Dock را طی کنید. به‌طور مشابه با طی مسیر Option و سپس Remove from Dock می‌توانید آیکون‌های موجود در Dock را حذف کنید. توجه داشته باشید، نرم‌افزار موردنظر باید بسته باشد. آخرین مطلبی که می‌خواهم در این قسمت به آن اشاره کنم، دسترسی سریع به پوشه‌های مختلف از طریق Dock است. این‌کار به سادگی امکان‌پذیر است. تنها کافیست پوشه موردنظر را بکشید و در سمت راست Dock رها کنید. به‌طور مشابه، برای خلاص شدن از دست پوشه‌های موجود در Dock، پوشه موردنظر را بکشید و در نقطه‌ای دلخواه (به غیر از محدوده Dock) رها کنید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه عکس پس‌زمینه را تغییر دهیم؟


یکی از اولین مواردی که در روزهای آغازین کار با Mac OS X ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، تغییر عکس پس‌زمینه است. این‌کار در این سیستم‌عامل به سادگی و مشابه ویندوز امکان‌پذیر است. تنها کافیست در Desktop راست‌کلیک کرده و عبارت Change Desktop Background را انتخاب کنید
اکنون با انتخاب هر عکس دلخواه، عکس پس‌زمینه تغییر خواهد کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، برخلاف سیستم‌عامل ویندوز به تأیید تغییرات از طریق دکمه Apply یا Ok نیازی ندارد. در عین حال، در این قسمت با تیک زدن عبارت Change picture می‌توانید مشخص کنید، پس از مدت زمان مشخص، عکس پس‌زمینه به‌طور خودکار تغییر کند. آخرین موردی که در اینجا وجود دارد، Translucent menu bar است که با تیک زدن آن، نوار منو که بالای صفحه وجود دارد، مطابق با عکس پس‌زمینه خواهد شد.

جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه محافظ صفحه را تغییر دهیم؟


تغییر محافظ صفحه و اعمال تنظیمات دلخواه در Mac OS X مانند تغییر عکس پس‌زمینه به سادگی امکان‌پذیر است. تنها کافیست مانند قبل در Desktop راست‌کلیک کرده و عبارت Change Desktop Background را انتخاب کنید. سپس روی عبارت Screen Saver کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات مربوط به محافظ صفحه شوید.
اکنون در ستون سمت چپ می‌توانید محافظ صفحه موردنظر را انتخاب کنید. همان‌طور که در تصویر مشخص شده، می‌توانید زمان نمایش محافظ صفحه را از طریق متغیر مربوط به Start screen saver مشخص کنید. اما مسئله جالب توجه در این قسمت، وجود محافظ صفحه‌ای است که در حقیقت نقش یک RSSخوان را بازی می‌کند. این محافظ صفحه که RSS Visualizer نام دارد با کلیک روی دکمه Options قابل تنظیم است.
همان‌طور که در تصویر مشخص است، آدرس خروجی RSS موردنظر خود را می‌توانید در قسمت Feed URL وارد کنید. در انتها نیز روی دکمه Done کلیک کنید تا تنظیمات اعمال شوند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 1 از 3:  1  2  3  پسین » 
کامپیوتر

اموزش نکات در مک

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA