انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 19 از 58:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  57  58  پسین »

Sexology Questions | پرسش های مهم سكسولوژی


زن

 
mahsa_love3103: سلام ببخشید اگه کسی میدونه چطوری میشه آب منی رو زیاد کرد ممنون میشم
یعنی آب کیر شوهرم کم شده
میخام زیاد بشه
چی باید بخوره مثل گردو و اینا
تو خصوصی بگین
مایعات به خصوص آب باعث افزایش منی می شود،در ضمن استرس ؛ کار زیاد بی خوابی باعث کم شدن آب منی می شود،البته برخی افراد ورزش زیاد رو هم دلیل بر کاهش آب منی یا به اصطلاح حجم منی می دانند.

bokonamkoneto: كيرم خيلي كلفته زنم اذيت ميشه ميتونين كمكم كنين راهي براي گشادي كس زنم يا كوچيك كردن كيرم پيدا كنم
آلت تناسلی زدن می تواند در کمترین زمان بیشترین سازگاری رو با آلت تناسلی مرد پیدا کند،فقط شما باید از لوسیون ها استفاده کنید تا زمان هماهنگ سازی کوتاه شود در ضمن این قابلیت برای خانم های بالا ۱۹ سال هست نه پایین تر.

Mohhammad: میشه چندتا پزیشن واس سکسو توضیح بدین ویا عکس بذارین؟
بهترین حالت برای سکس خوابیدن خانم بر روی کمر و قرار گرفتن پاها بر روی شانه ی آقا هست این روش کمترین خستگی رو در سکس ایجاد می کند.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
RastinSexy: با سلام.
تازگی یه مشکلی واسه من پیش اومده.
چند ماهی میشد که من سکس نداشتم. تا اینکه با یک خانمی اشنا شدم و ۲روز پیش یه سکس تمام عیار باهم داشتیم. با شناختی که من از بدن خودم داشتم برنامه ریزی کرده بودم که بعد از انزال اولم که شاید ۱۰دقیقه طول بکشه روی انزال دوم سرمایه گزاری کنم...

خوب ما سکس رو شروع کردیم...من تقریبا تجربه ی زیادی دارم. اول شریکمو ۲بار از راه دهانی ارضا کردم که خیاالم راحت بشه. اما وقتی شروع کردم به کردن...در عین ناباوری حدود ۲ساعت همینجور کوبیدم...با اینکه خیلی حشری بودم....هیچ استرسی هم نداشتم و هیچ دارو یا اسپری ای صرف نکرده بودم و خیلی وقت پیش هم الکل مصرف کرده بودم...این باعث شگفتی من و شریکم شد. البته بماند که ۳بار دیگه هم ارضا شد و من تقریبا از نفس افتاده بودم...بعد از این مدت زمان خستگی آور واسه ی من و شادی آور برای شریکم....بعد از اینکه کلی کیرمو خورد و واسم مالید بالاخره من ارضا شدم که چون خیلی خیلی خسته شده بودم لذت چندانی نداشت...

واقعا نمیدونم دلیل این اتفاق چی بود. هرچند توی سکس اول با این خانم به یک قهرمان تبدیل شدم...اما باعث تعجب و نگرانی من شد. قبلا که با دوست دخترم سکس میکردم نهایتا ۲۰دقیقه دووم میاوردم...اگه قرار باشه از این به بعد همینجور باشه واسه هربار ارضا شدن ۵کیلو وزن کم میکنم...
هیچ فرمولی برای تعیین و تقریب زمان سکس وجود ندارد همه چیز بستگی به شرایط فکری و جسمانی دارد

- ارضا شدن بیشتر از یک بار در هر بار سکس توصیه به هیچ عنوان نمی شود شما باید با تمرین بتوانید خود را کنترل کنید تا با همبستر خود به نقطه اوج لذت برسید.

changizchangiz: سلام اگه یه دختری همیشه قرص ضد بارداری میخوره واسه تنظیم پریودش (طبق تجویز دکتر) بازم احتمال حاملگیش وجود داره؟ تازه اونم در صورتی که اب فقط روی کسش یک لحظه ریخته شده و سریع هم پاک شده!
هیچ روشی تا کنون ۱۰۰٪ نبود حتی تپکتومی هم ۹۶٪ جلوگیری از بارداری می کند

بهترین روش استفاده از کاندوم هست که تا ۹۸٪ جلوگیری از بارداری می کند

* استفاده ی بیش از اندازه از یک دز قرص بارداری خطر ناک هست بهتر است هر از گاهی دز مصرفی خود را تغییر داده.

gymlover: من حدودا ۱ساله دارم بدن سازی کار می‌کنم،این اواخر هم یه مقداری سنگین تر کار کردم به خاطره آمادگی برای مسابقات منطقه،من الان مشکلم اینه که درد تو کناره‌های آلت تناسلی دارم ( نه بیضه ها)،تا الان هم هورمون و محرک‌های هورمونی مصرف نکردم،حتی پمپ هم مصرف نکردم

مربیم میگه برای حرکات پا هستش ، ولی‌ آخه میل جنسیم هم خیلی‌ کم شده
ممکنه واریس گرفته باشید،کم شدن میل جنسی به علت فشار روحی و جسمی شما به علت ورژش سنگین است.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
bigann: سلام
دوستان من و همسرم میخواهیم از مقعد سکس کنیم ولی از شانس بدمان مقعدش خیلی تنگ هست و ما موفق نمیشیم و خیلی هم دردش میاد.ضمنا همسرم یبوست هم داره یعنی به سختی ...
ممنون میشم اگه راهنماییمون کنید.
سکس مقعد فقط زمانی یکی از روش های سکس می تواد باشد که دو طرف از آن لذت ببرند در غیر این صورت نوعی تجاوز به حساب می آید

شما باید ابتدا از لحاظ فکری همسر خود را آماده کنید
یبوست ربطی به سکس مقعدی ندارد ولی اگر همسر شما همورویید یا همان وباسیر دارد جدا از رابطه ی مقعدی خد داری کنید اگر هم درمان شده اند باید حدود ۵ ماه بعد از پایان بهبود بیماری اقدام کنید


برای عادت دادن به سکس مقعدی می توانید در آب گرم مثل حمام و با استفاده از لوسیون ها ابتدا فقط سر آلت را وارد کنید بعد این مراحل را تکرار کنید تا ماهیچه های مقعد به آلت شما عادت کند.

elnaz1990m: دوستان من یه مشکلی دارم که چندان روی سکسم تاثیر نداره اما داره آزار دهنده میشه اونم اینه که موقع سکس دهانم و گلوم به شدت خشک میشه ..چکار کنم خوب شم؟
در هنگام سکس چون هم فکر و هم اکثر ماهیچه های بدن دچار فعالیت هستند بدن نیاز به آب پیدا می کند،شما باید آب بدن خود را فقط با آب تامیین کنید آن هم روزانه ۸ - ۱۰ لیوان،در هنگام سکس هم می توانید از دستمال یا ابر تر برای تر کردن لبهایتان استفاده کنید.

afshin_37: سلام دوستان عزیز . مدتیه مشکلاتی گرینبانگیر زندگیم شده . نمی دونم ازکجاش شروع کنم .نمیخوام بصورت سنتی به این مورد نگاه کنینو منو مورد قضاوت نادرست قرار بدین . لطفا اگه کسی میتونه مشکلمو حل کنه یا راه حلی براش داره نظر بده و خواهشا از توهین خود داری کنین . چون هدف من کسب راه حل و مرتفع شدن مشکلاتمه . و اما مشکلم با همسرمه که حس میکنم سکسمون کیفیت لازمه رو نداره .

من بسیار هاتم و همسرم خیلی معمولی . توقعاتی از ایشون در ذهنم دارم که گاهی هم عنوان کردم و ازطرف ایشون بامخالفت و در برخی موارد با موافقت همراه بوده . فانتزیهای سکسیم با همسرم یا حتی بدون ایشون حدو حصر نداره اما ایشون تمایلی به همراهی با من ندارن در این مورد . عذرمیخوام که پراکنده حرف میزنم . ذهنم درگیره . مدتیه که سکس با همسرمو خیلی کم کردم .خودمم نمیدونم چه مرگم شده . لطفا اگه کسی تجربشو داره یا مطالعاتی توی اینمورد داره حد اقل باسوال کردن از من بتونه متوجه بشه مشکلم از کجاست و درمانش چیه . قبلا از حوصله همگی دوستان ممنونم .
در سکس و کلا زندگی باید به درک خود گذشتگی رسید گاهی باید شما از لذت های خود بگذرید تا همسرتان به لذت برسد و گاهی برعکس آقابون لذت را فقط هنگام رابطه جنسی می دانند ولی خانم ها در شرایط قبل از سکس که ممکن است به یک هفته قبل هم مربوط شود لذت سکس را تعریف می کنن.

به طور مثال شاید شما رویای که همسر شما در ذهنش برای یک روز طراحی کرده رو به حقیقت نرسونده اید برای همین همسر شما در قبال رویای شما نمی تواند از خود گذشتگی کند،پیشنهاد من به شما رفتن پیش یک مشاور هست که روشن فکر باشد.

یکه راه حل دیگر که در اکثر موراد جواد داده در میان گذاشتن رویاهای خود به صورت پیشنهاد با همسرتان هست.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
زن

 
lestpoli: سلام
من سر کیرم دون دون شده
میترسم و روم نمیشه برم ارولوژیست
کسی چیزی میدونه؟
دون دون شدن آلت به ۱۰۰ علت ربط دارد وباید حتما مورد بررسی توسط دکتر قرار گیرد.

sarabnisty: کیر من مفداری کوچیکه نگرانم کرده سوالم اینه که این جزو ناتوانی جنسی حساب میشه؟ راه درمانش چیه تورو خدا جواب بدین نرم تو افسردگی
زیر ۸ سانت ناتوانی به حساب میاید.

sara_behzad: سلام خسته نباشید یه سوال داشتم خدمتتون من با دوست دخترم سکس منعقد دارم از پشت دوست دخترم در کناره سوراخ کونش مانند یه جوش میمونه که در اومده ازش خیلی وقته اینجوری یعنی زمانیم جوشش معلوم میشه موقعی که مدفوع داشته باشه اگه دست بزنه جوشش معلومه با دست میشه احساس کرد خجالتم میکشه بره دکتر واسه اینکه دکتر بفهمه که از پشت سکس داشته اگه لطف کنید جواب بدید چاره کار چیه جای نگرانی داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معمولا در ناحیه ی مقعد به علت کثیفی و عدم تمییزی بعد از تخلیه ی مدفوع جوش چرکی زده می شود و به علت حساسیت جوش قرمز ولی توصیعه می شود دکتر پوست حتما ناحیه ی مذکور رو ببیند،اگر تمایل به رابطه در این زمان دارید حتما از کاندوم استفاده کنید.

tohikhali: اگه منی خودمون رو بخوریم مریض میشیم؟
ربطی به ایدز داره؟
میشه یه توضیحی بدید؟
منی هر فرد تشکیل شده از مواد غذایی خود فرد و برای خود فرد هیچ ضرری ندارد،اگر فرد بیمار باشد منییش نیز بیمار است و اگر سالم باشد باز منی اش سالم هست.

mandsh: سلام دوستان میخواستم طریقه استفاده از اسپره تاخیری رو کامل واسه من توضیح دهید
اسپره ی تاخیری در ۶۰ درصد فقط تلقینی هست و در ۳۰ در صد دیگر اصل که قیمت بالایی نسبت به تلقینی ها دارد
روند کار این اسپره ها کاهش و بی حسی حسگر های آلت تناسلی در زمان موقت هست.

استفاده هم معمولا رو بسته بندی درج شده،باید اسپره رو تکان داد بعد بروی آلت ابتدا تا ۴ سانت مانده به آخر رو اسپری کرد.
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
زن

 
milad_tehran: یه سوال داشتم از بچه های گل.
به مایع شفاف که چسبنده هست که موقع دیدن فیلم یا لمس شدن توسط یه نفر دیگه از ادم بیرون میاد اگه وارد واژن بشه باعث حاملگی میشه یا نه؟؟
البته رنگش شفافه و مثل منی که سفید باشه نیست ولی چسبندست.
هلپ می
به این مایع ترشحات منی می گویند که در عامه به پیش آب معروف است،خود آلت هم در حالت ایستاده ممکن است ایجاد حاملگی کند.

marjan1990: سلام
میخاسم بدونم اگه لبه های کس یکیش از اون یکی بزرگ تر باشه مشکلی هست؟!
فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد اگر فقط همین مسئله باشد ولی در برخی ممکن هست این بزرگی یا کوچکی ربط به کچ بودن رحم داشته باشد،توصیه می کنم حتما رحم خود به یک دکتر نشان دهید.

sepideh_sarban: شماره یه دکتر و میخوام واسه ترمیم پرده توی تهران
یکی بدادم برسه
بدجوری گیرم
اکثر متخصان زنان این کار رو انجام می دهند،عملش سرپایی و اگر فرد زیاد حساس باشد نهایتا از بیحسی موضعی استفاده می کنن و این کار کاملا در ایران قانونی و شرعی است.

farzadirani: دوستان تو سکس از عقب احتما خون ریزی هست ؟
هنگام سکس از عقب شریک جنسیم یه مقدار خون اومد که دقیق نفهمیدیم از کجاست خودش میگه که از پشتش اومده
بار های اول احتمال خون ریزی از پشت هست ؟ مقدار خون کم بود احتمال پارگی پرده بکارت هست ؟
بعد الان چند روز که پریودش قطع شده (دختر هست) (و فقط چند وقت قبل اسپرم روی التش ریخته شده و سریع شسته) شده حالا چه دارویی مصرف کنه که پریود بشه و یا اگر احتمال بارداری هست رفع بشه ؟
آیا دارو خانه ها اون دارو را راحت میدهند ؟
چون مقعد به روده نزدیک است برخی موارد خون ریزی دیده میشود که بیشتر به علت انگشت شدن هست !
پرده ی بکارت حتی با زمین خوردن هم احتمال پارگیش هست
قطعی پریود دلایل مختلفی دارد یکی از این دلایل حاملگی است

باید تا قبل از ۲۴ قرص زد حاملگی مصرف کنید واگر این زمان گزشته باشد تا قبل از یک هفته می توان با مصرف بالای برخی داروو های ضد حاملگی نطفه رو از بین برد
مرد=زن

جداسازی‌های جنسیتی توهین به انسانیت است
     
  
مرد

 
Steven666: سلام ببخشین یه سوالی داشتم
اگر هنگام خروج منی ار آلت تناسلی با فشار دست مانع خروجش شویم چه اتفاقی میفتد ؟
من این مطلب و تو ویکی پیدیا حوندم که در آیین تائو آمده که با این کار انرژی بدن و روح از طریق سکس تلف نمیشود و باعث ذخیره انرژی میشود
ببخشین یه سوال دیگه داشتم
کسی از سکس تانترایی یا بهتر بگم مدیتیشن سکسی تانترایی چیزی نمیدونه ؟ مثلا کارهای گفته شده تو آموزههای این آیین رو به کار نبسته ؟
اگه جواب بدین ممنون میشم
اگر منی به لوله های منی بر برسد یعنی ابتدا آلت ضرر دارد و باعث ایجاد کیست در مجاری میشود ولی اگر در هنگام حس باشد خیر ضرری ندارد.

nima_m6970: ببخشید یه سوال داشتم
چرا وقتی منی داخل رحم ریخته میشه سرازیر میشه میاد بیرون؟
منی داخل رحم ریخته نمی شود !
می در داخل دهانه ی رحم رخیته می شود که به خاطر کم جایی و شکل سرازیری مانندش منی را در خودش نگه نمی دارد و خارج می کند

و فقط چند صد میلیون اسپرم که حدود یک قطر میشود را به همراه ترشحات مخاطی دهانه به داخل می کشد تا به تخمک برساند

برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید :

ویکی پدیا (رحم)

nimashayan: سلام من به تازگی یک مشکلی واسه التم پیش اومده.قبل خیلی سکسی بودم وهرروز باید سکس میکردم.الان چند روزه که اصلا سکس دوست ندارم..آخه ولی میخوام کاری بکنم التم میخوابه یهو که اعصابم بهم میریزه.اینم بگم توی عشق بازی وسکس استادم.. نمیدونم چرا اینجوری شدم.
لطفا اگه کسی میدونه بگه چکار کنم،،،مرسی بچها،راستی سنم 33

دوست عزیز معمولا این اتفاق به علت فشار کاری بالا رخ می دهد که باید از استرس خود بکاهید و برنامه خواب خود را منظم کنید تا سیستم گردش خونتون و ترشحات هیپوفیزتون به حالت قبل برگردد.
ببخش تا بخشیده شوی.
دوست بدار تا دوست بدارنت.
رحم کن تا بهت رحم کنن.
     
  
مرد

 
farima_sj: من وقتی میخوام خودمو ارضا کنم
اول توف میکنم رو دستم و دستمو خیس میکنم و خودمو میمالم
میخواستم بدونم این توف ها که وارد بدنم میشه مشکلی پیش نمیاره برام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیر هیچ جای نگرانی نیست.

sara_behzad: سلام خواهشا جواب بدین من با دوست دخترم سکس از پشت داشتم ایا امکان داره بدون اینکه به بیماری الوده باشیم دچاره ایدز بشیم از دختره مطمئنم از کاندوم استفاده نمیکنم چه خطری مارو تهدید میکته رانهماییم کنیید
اگر دو طرف سالم باشید خیر دچار بیماری ایدز نمی شود ولی بیماری هایی مثل سفلیس و قارچ آلت تناسلی و سوزاک و ... به علت کثیفی مقعد ایجاد میشود.

* توجه کنید دوره ی خواب بیماری اچ ای وی از ۶ ماه تا ۱۰ سال هم هست ممکن اس فردی ۱۰ سال اچ آی وی داشته باشد و تبدیل به ایدز نشده باشد و خودش هم خبر نداشته باشد.

arnold_rr: توی سن نوجوونی جوش زدن زیاد پیش میاد.بعضی وقتا شنیدم میگن بدلیل اینه که سکس زیاد انجام دادی .بعضیا میگن برعکسشه یعنی بدنت نیاز به سکس داره باید ارضا بشی تا بدنت خودشو خالی بکنه. بعضیا هم میگن جوش زدن صورت دلیلش سکس نیست و چیزای دیگه دلیلشه.
حالا دلیلش چیه و چکار میشه کرد؟ قسمتای دیگه بدن جوش بزنه دلیلش چیه؟ بیشتر جاهای که توی سکس بدن اون فاعل بهش میخوره.
علت چوش زدن در دوران جوانی به چند دلیل مربوط میشود :

  • عادت های بد غذایی مثل خوردن چیپس و پوفک و فست فود و ...
  • استرس ها درسی - جنسی و ...
  • فعل و انفعالات بدن برای بالغ شدن
  • آلودگی هوا

* توصیعه می شود به هیچ عنوان اغدام یه تخلیه ی جوش های خود نکنید،سعی کنید حداقل روزی یک بار با آب و صابون محل جوش ها رو شستشو دهید.

mohsentaker: سلام...میخواستم از شما برنامه ای مناسب برای خودارضایی بگیرم...۱۹ سالمه و حالا حالاها شرایط سکس رو ندارم...اگه چندوقت به چندوقت خودارضایی کنم برام ضرر نداره؟
خود ارضایی بین ۴-۵ مرتبه در هفته به شرطی که آب بدنتان را با خوردن آب تامیین کنید هیچ ضرری ندارد.
ببخش تا بخشیده شوی.
دوست بدار تا دوست بدارنت.
رحم کن تا بهت رحم کنن.
     
  
مرد

 
amiru67: وگادول بخورم یا چند تا ترکیبی با فواصل زمانی قبل از سکس ؟
لطفا هم تاخیری باشه و هم راست باشه آلت طول سکس کامل

دوست عزیز من نظرم اینه که حتما به یه پزشک ارولوژیست مراجعه کنی و برا راست شدنش فکر کنم سیدنافیل بخور. نیم ساعت قبل نزدیکی،بعدم سعی کن ۳۰ دقیقه اول حسابی عشق بازی کنی. استرس و هیجان و ترس واقعا تاثیر مهمی تو زود انزالی داره،ترس از زود انزالی هم بی تاثیر نیست. اینها رو کاهش بده. خود ارضایی میکنی؟ چند روز یکبار؟

baran125: من همسر ندارم ودوست ندار مبا کسی رابطه جنسی داشته باشم و سالهاست خود ارضایی میکنم بنظرتون چکار کنم خیلی ضرر داره؟
باران جان ضرر داره ولی نخیلی زیاد. شکل الت تناسلیت و خراب میکنه. اویزون میشه. سیاه میشه واینکه ممکنه بعدا دیر ارضا بشی. و حتی روی بعضی از خانم ها تاثیر منفی میزاره و زود ارضا میشن و بدتر از ان وقتی خود ارضایی میکنی چون به ارگاسم میرسی اگر در اینده شریک جنسیت نتونه به ارگاسم برسونت و فقط ارضا بکنه شمارو ازار جسمی و روحیه سنگینی میخوری،چند روز یکبار خود ارضایی میکنی؟

amiru67: سلام سالار جون
قبلن اینجور ی نبودم
قبلن که سکس داشتم حدوده ۳-۴ سال پیش (۲۱ سالم بود )طبیعی ۱۵ دقیقه و با قرص تا ۱ ساعت هم میرفتم
یه مدت سکس نداشتم تو این مدت خیلی کم یعنی شاید سالی یکی ۲ بار اینجور شدم
نه خودارضایی زیاد انجام نمیدم . شاید ماهی یا ۲ ماهی یکبار

سعی کن یه محید کاملا اروم پیدا کنی برای سکستون. دور از هر استرس یا نگرانی. حدود ۵ تا ۱۵ دقیقه طاقباز بخوابی. بدن شله شل. دستا ازاد. پاها ولو. و به هیچ چیز منفی فکر نکنی. ریلکس باش. بعد با ارامش و عشق بازی شروع کن. ببین تاثیرش چطوره. بعد بگو تا بهت بگم چی شده. باشه؟ جواب تو پیام خصوصی بده. قابل نداره. کاری که ازم بر میاد.

raha_228: من همزمان با دو نفر سکس دارم. یکی از اونها آلتش خیلی بزرگتره. میخواستم بینم بعد از سکس با اون واژن من طوری تغییر میکنه که برای اون یکی گشاد باشه یا نه؟ اگر اینطور هست حدودا چقدر طول میکشه که مثل قبل بشه؟ مثلا چند روز؟
سلام
اره رها جان گشاد میشه ۱۰۰٪ و زمان زیادی میخواد تا تگ بشه،بازم نه مث قبلش،فقط اونایی ک پرده های حلقوی دارن (چه از نوع ارتجاعی چه غیر ارتجاعی) زود جمع میشه بین ۳ الی ۷ روز.
ببخش تا بخشیده شوی.
دوست بدار تا دوست بدارنت.
رحم کن تا بهت رحم کنن.
     
  
مرد

 
badgirl: سلام من تاحالا سکس نداشتم !چنباری خودارضایی کردم !ولی نمیدونم چرا خیلی زود از کسم ترشح میشه وکسم خیس میشه وهمیشه روشرتم ترشحات هستواین خیلی اذیتم میکنه !
این یه چیز طیعی هست برای خانومها
اگر اینطور نبود باید ناراحت و نگران باشید
اگر این ماده ترشح نشه و واژن شما مرطوب نباشه هنگام سکسی که در آینده خواهید داشت اذیت میشید

امیدوارم که کمکتون کرده باشم که از ناراحتی بیرون بیایید

mahsa0098: سلام
من دخترم و باکره
میخاستم چجوری میشه درد سکس انال رو از بین برد
با سلام
من تنها روشی که به ذهنم می رسه این که شریک جنسیت اول خیلی باید امادت کنه و بعد از لیز کننده هایی مثل ژل لئدوکون و سایر ژلها استفاده کنه .
زندگي دفتري از خاطر هاست . يك نفر در شب كم ، يك نفر در دل خاك ، يك نفر همدم خوشبختي هاست ، يك نفر همسفر سختي هاست ، چشم تا باز كنيم عمرمان ميگذرد ما همه همسفريم . . . . .
     
  
مرد

 
morteza44: با سلام
من تازه واردم . امیدوارم به سوالاتم پاسخ بدین ~
راستش من هر جا خوندم میگن سکس باعث بیماری ایدز و بیماری های خطرناک میشه ! ( البته اگه طرف اون ویروسو داشته باشه )
اما خوب این با کاندوم حل میشه .
اما خوب برای لیسیدن کس و کون و لب دادن چیکار باید کرد !!
چرا تو فیلمای خارجی بدون کاندوم این کارو انجام میدهند و هیپ بیماری هم نمیگیرند !! و چرا این قدر کس و کون لیس میزنند و هیچیشون نمیشه !!
لطفا توضیح بدین
با تشکر
اونی که شما تو فیلم میبینی ، بطور کامل بیوگرافی سلامت بدنش تو پروفایلش هست همه کارگردانا و تهیه کننده و بقیه هم میتونن ببینن و انتخاب کنن و خلاصه قبل و بعدش رو دایره هست و همچنین تو فیلم کلی تمرین و نرمش دارن تا به سایز و فرمی که میخوان برسن که ما فقط صحنه اصلی رو میبینیم
و در مورد ایدز هم بهتره بدونی مرسوم ترین روش منتقل شدنش انتقال مولوکولهای خون و ادغامشون باهمه پس نگران نباش لذت کافی ببر و لی مطمئن از طریق بوسیدن و لیسیدن معمولی بیماری خاصی منتقل نمیشه ، البته در مورد افراد اینکاره و کاسب سکس توصیه نمیکنم اصن . فقط دوس دخترت رو
و کاندوم رو هم همیشه همراه داشته باش تا وارد شی درسته زیاد حس نمیکنی اما خیالت راحته

تـ کـیـه بـر دوسـتــــ مـکـن مـحـ ـرم اسـرار کـسے نـیـسـت ... مـا تـجـ ـربـه کـردیـم کـسے یـار کـسے نـیـسـت
     
  
صفحه  صفحه 19 از 58:  « پیشین  1  ...  18  19  20  ...  57  58  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

Sexology Questions | پرسش های مهم سكسولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA