انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

تکنولوژی پزشکی


مرد

 

لاغری با پمپ مکنده غذا از درون معده



images


یکی از تصمیمات همیشگی شروع سال نو برای افرادی که دچار اضافه وزن هستند، برنامه ریزی جهت کاهش وزن است، که معمولا هم به جایی نمی رسد. از سویی بسیاری افراد راه های به ظاهر ساده تر و سریع تری همچون لیپوساکشن یا جراحی معده را انتخاب کرده و خودشان را از شر یک سال محاسبه دقیق کالری غذاها و سرو کله زدن با رژیم های غذایی می رهانند.

با توجه به برنامه های غذایی و مشاغل دنیای جدید و افزایش تعداد افراد چاق، روز به روز راه های جالب و حتی دیوانه واری برای کاهش وزن ابداغ می شوند. یکی از آخرین آنها را می توان پمپی دانست که به معده تان متصل شده و غذاهای درون آن را قبل از هضم شدن می رباید.

Dean Kamen پمپی را ابداع کرده است که با لوله ای مستقیما به معده بیمار متصل شده و غذاهای درون معده را بیرون می کشد. آنگاه به همان میزان حجم غذای خروجی، آب را وارد معده می کند تا کمتر احساس گرسنگی کند. برخی شرکت کنندگان در مطالعات آزمایشی این طرح توانستند با استفاده از پمپ نزدیک به نیمی از وزن اضافه شان را به راحتی از دست دهند. و البته برخی هم با تعدادی از غذاها دچار مشکل شدند.

البته در سایت این محصول گفته شده:

فرآیند تخلیه تقریبا ۲۰ دقیقه بعد از هر وعده غذایی باید انجام شود و معمولا ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد. از آنجایی که این کار تنها یک سوم غذای درون معده را خارج می کند، بدن همچنان کالری و مواد غذایی لازم را دریافت خواهد کرد. برای کاهش وزن بهینه، بیماران باید پس از هر وعده غذایی کامل، یک دور کار مکش مواد را انجام دهند. و البته در گذر زمان با تغییر عادت برنامه غذایی بیماران به سمت مواد غذایی سالم، نیاز به این کار کمتر خواهد شد.

اگر شما جزو آن گروهی هستید که همیشه به دنبال غذای سالم هستند، احتمالا از این ابزار دوری خواهید کرد. اما اگر جزو گروه طرفداران فست فود و پرخوری با غذاهای خوشمزه هستید، ممکن است این هم یکی از روش های لاغری انتخابی تان در آینده باشد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

دستبند Flex فعالیت و خواب شما را پایش می کند



photo hosting sites


شاید این بهترین گجتی است که یک گیک می تواند داشته باشد. چرا که معمولا همیشه پشت کامپیوتر هستیم و فعالیت بدنی چندانی وجود ندارد! چند سالی است که ابزارهای مراقبت سلامت در اشکال مختلف وارد بازار شده اند. آنها با سنسورهای مختلف شان، یک گزارش کامل از فعالیت های روزانه به شما می دهند.

شرکت Fitbit در نمایشگاه امسال با دستبند جدیداش وعده های جالبی به همراه آورده است. Flex دستبندی است که فعالیت های مختلف شما را تحت نظر قرار میدهد. اینها شامل موارد مختلفی، مانند میزان راه رفتن شما در روز و کالری های مصرف شده است. می توانید برای هر روزتان یک هدف از حداقل میزان فعالیت بدنی تعیین کنید و این دستبند با کمک اپلیکیشن آن به شما گزارش می دهد که هر روز به چه میزان از اهداف خود دست یافته اید.

در کنار آن ساعات خواب شما هم توسط این دستبند بررسی می شود. حالا می دانید که در شبانه روز چقدر خوابیده اید. جالب تر اینکه دستبند فلکس یک زنگ بدون صدا هم برای بیدار کردن شما از خواب دارد.

محصول جدید شرکت FitBit از بلوثوت 4.0 استفاده می کند و اطلاعات جمع آوری شده را به آیفون یا تلفن اندرویدی تان میرساند. یا اینکه به لپ تاپ شما متصل می شود. این دستبند ضد آب است و می توانید آن را در حمام و استخر هم به دست داشته باشید.

محصول جدید فیت‌بیت در ۵ رنگ مختلف وارد بازار می شود و یک چراغ باریک LED هم روی آن قرار گرفته است. کافی است روی آنها دو ضربه کوچک بزنید تا روشن شوند و نشان دهند که چقدر از اهداف روزانه تان انجام شده است.

اگر به داشتن یکی از آنها علاقمند شده اید، باید تا بهار صبر کنید تا دستبند فلکس شرکت فیت‌بیت با قیمت ۱۰۰ دلار وارد بازار شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

سلاح ویژه IBM برای نابودی باکتری های مقاوم به دارو



images


بیوفیلم ها (گروهی از میکروارگانیسم ها که به یک سطح می چسبند) می توانند یک مشکل واقعی در سلامت و درمان باشند. هنگامی که باکتری ها به شکل بیوفیلم در می آیند، به دلیل تراکم بالای سلول ها، درمان آنها کار مشکلی خواهد بود. اما اکنون IBM ماده جدیدی را خلق کرده که می تواند بیوفیلم هایی چون پلاک ها و باکتریهای مقاوم به دارو را در هم بشکند و بدون آسیب به سلول های انسانی، آنها را نابود کند.

IBM Research و انستیتو زیست-مهندسی و نانوتکنولوژی یک ژل حلال در آب ضد میکروبی تولید کرده اند که دارای قابلیت جذب بسیار بالایی بوده و از پلیمرهای صنعتی تولید می شود. این ژل می تواند در تماس با بیوفیلم های باکتریایی آنها را نابود کند. آی بی ام می گوید که این ژل در نابودی بیوفیلم ها ۱۰۰ درصد موثر عمل کرده است. این ژل با گرم شدن در دمای بدن فعال شده و همچنین تجزیه پذیر و غیر سمی است.

عکس زیر نشان دهنده نحوه تاثیر این ژل است. عکس سمت چپ یک بیوفیلم سالم و بالغ است. عکس سمت راست هم همان بیوفیلم را پس از استفاده از ژل نشان می دهد. آبی بزرگ می گوید تعداد سلول های باقی مانده هم، به دلیل از هم گسیختگی غشاء سلولی شان، مقاومت و پایداری چندانی ندارند.
این ژل کاربردهای ساده و مشخصی در پزشکی خواهد داشت و به گفته آی بی ام، کارکنان بخش درمان می توانند از آن برای کاهش تهدیدات سلامتی و آلودگی ها استفاده کنند. برای مثال، بیوفیلم ها به سرعت روی کاتاترها تشکیل شده و رشد می کنند. لذا باید مرتبا آنها را تعویض کرد. اما با پوشاندن کاتاتر با ژل جلوی تشکیل بیوفیلم گرفته می شود و ریسک عفونت تا حد زیادی کاهش می یابد. لذا می توان در دوره های زمانی طولانی تری آن را تعویض کرد.

آی بی ام می گوید تولید این ژل از طریق فرآیندهایی انجام پذیرفته که بیشتر در تولید صنعتی نیمه رساناها استفاده می شوند. این ژل یکی از محصولات برنامه نانو پزشکی آی بی ام است. این شرکت از چهار سال پیش تصمیم گرفت تا راه هایی بیابد که تحقیقات ده ها ساله و گنجینه عظیم پتنت هایش را برای بهبود علم پزشکی به خدمت گیرد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
Uchek، اپلیکیشنی برای انجام آزمایش های کامل پزشکی ادرار


free image hosting

در کنفرانس TED 2013 یک محقق جوان اپلیکیشنی را عرضه کرده که از دوربین اسمارت فون برای انجام ازمایش های پزشکی متعددی بر روی ادرار و اعلام نتایج استفاده می کند. اپلیکیشن Uchek بیش از ۲۵ ازمون مختلف را با دقت کامل انجام داده و می تواند به سنجش میزان مواد شیمیایی مختلف در ادرار و سنجش میزان سلامتی بیمار بپردازد.

استفاده از موبایل به عنوان یک ابزار نجات زندگی در جوامع در حال پیشرفت، روز به روز جدی تر می شود. این اپلیکیشن هم مخلوق مغز خلاق میشکین اینگاول است که در کنفرانس تد امسال عرضه شده. وی می گوید: «من می خواهم انجام تست های سلامت پزشکی را برای هر فردی در سراسر دنیا امکان پذیر کنم.»

این اپلیکیشن می تواند میزان ۱۰ ماده مختلف، از جمله گلوکز، بیلوروبین، پروتئین ها و نیتریت ها را در ادرار مشخص کند. دقت بالای اندازه گیری این مواد می تواند محک خوبی برای شناسایی بیماری هایی چون دیابت ها، عفونت های مجاری ادراری، برخی سرطان ها، مشکلات کبدی و همچنین روشی برای کنترل های مرسوم سلامتی شخص باشند.

کاربر باید ادرار خود را در ظرفی جمع کرده و سپس یک نوار تست مخصوص را در آن فرو کند. بر اساس مواد موجود در ادرار این نوار تغییر رنگ می دهد. سپس نوار بر روی پد ویژه همراه اپلیکیشن قرار می گیرد تا رنگها کالیبره شده و در عکس به درستی تشخیص داده شوند. پس از آنکه عکس گرفته شد، اپلیکیشن به تجزیه و تحلیل آن پرداخته و بررسی می کند که چه شرایطی هر رنگ را تولید کرده است.

با توجه به تست های انجام شده در بیمارستان کینگ ادوارد هندوستان، نتایج این اپلیکیشن با ابزارهای آزمایشگاهی چندهزار دلاری به خوبی برابری می کند. گفته می شود که در حال حاضر نسخه iOS این اپلیکیشن آماده شده و در آینده نزدیک قرار است نسخه اندروید آن هم به بازار عرضه گردد. قرار است این اپلیکیشن از پایان ماه مارس با قیمت ۲۰ دلار از اپ استور قابل دانلود باشد. که این، شامل هزینه پد کالیبراسیون رنگ و ۵ نوار تشخیصی هم خواهد بود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
نجات جان بیماران مبتلا به Sepsis با فناوری نانوتکنولوژی


photo hosting

وقتی دچار گلودرد می شویم معمولا به این معنی است که باکتری ها در گلوی ما تجمع پیدا کرده و سبب بیماری شده اند. راه حل هم استفاده از آنتی بیوتیک است که به صورت کپسول، آمپول و... تجویز می شود.

اما چه می شود اگر باکتری های خطرناک وارد جریان خون ما شده و سبب عفونت گسترده شوند؟

در شرایط عادی معمولا دچار چنین مشکلی نمی شویم. چرا که سیستم ایمنی بدن ما جلو ورود و تکثیر باکتری ها را در جریان خون می گیرد. اما در افرادی که به هر علتی دچار ضعف سیستم ایمنی شده اند، ممکن است شاهد بروز چنین اتفاقی باشیم که در علم پزشکی به آن Sepsis می گویند.

لازم است بدانید که سپسیس علت شماره یک مرگ در میان بیمارانی است که در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری هستند و فقط در آمریکا سالانه ۲۰۰ هزار نفر به خاطر آن جان خودشان را از دست می دهد. عفونت در خون به سرعت گسترش پیدا می کند و سبب مرگ بیمار می شود.

در حال حاضر روش مقابله با سپسیس تجویز گسترده انواع آنتی بیوتیک ها است که متاسفانه همیشه هم با موفقیت همراه نیست.

حالا بعد از تمام این مقدمه ها به اصل خبر می رسیم و آن ساخت دستگاهی است که با کمک نانوتکنولوژی در آینده نزدیک قادر خواهد بود که عوامل بیماری زا از جریان خون فیلتر کند. و این به معنی یک راه حل کاملا متفاوت و انقلابی برای سپسیس است.

این فناوری توسط انستیتو Wyss و کمک دانشگاه هاروارد توسعه پیدا کرده و حالا آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی آمریکا هم بودجه ای ۹ میلیون دلاری به آن اهدا نموده تا توسعه پیدا کرده و هر چه زودتر در اختیار بیماران قرار بگیرد. کاری که این دستگاه انجام می دهد شبیه به طحال در بدن انسان است. یعنی اینکه سلول های مرده و دیگر عوامل بیماری زا را از خون فیلتر می کند.

ذرات ویژه ای که مغناطیسی هستند و با کمک دانشگاه هاروارد ساخته شده اند، شبیه سلول های ایمنی ماکروفاژ در بدن انسان عمل می کنند و مواد خارجی موجود در خون را شناسایی کرده و از جریان خون خارج می نمایند.

تیم سازنده این دستگاه می گوید طی چند سال آینده قادرند که این دستگاه را با فناوری های جدید تکمیل کرده و درمان سپسیس را به صورت بنیادین تغییر دهند.

کافی است تصورش را بکنید این دستگاه به جریان خون بیمار متصل شده و عوامل بیماری را از مسیر فیلتر کند. دستگاهی که جان هزاران بیمار را در سال نجات می دهد.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

تلاش دانشمندان برای استفاده از الگوریتم یادگیری جهت تماشای رویاهای دیگران



«انگار که اونجا بودی» این عبارت را معمولا هنگامی به کار می بریم که سعی می کنیم رویای شب گذشته را برای دوستی شرح دهیم: اینکه اورست را فتح کرده ایم، برنده قرعه کشی شده ایم یا جایگزین یکی از مقامات دولتی گردیده ایم.

اما اکنون گروهی از محققان ژاپنی به توصیفات شما از خواب و رویای تان بسنده نکرده و تلاش می کنند با توسعه یک الگوریتم خاص بتوانند واقعا رویای افراد را به تصویر کشیده و ببینند.

شاید رویا خوانی، علمی از آینده دور به نظر برسد، اما گروهی از محققان ژاپنی هم اکنون بسیار به آن نزدیک شده و نتایج تحقیقاتشان را در مجله ساینس هم منتشر کرد اند. تیم Kyoto به این نتیجه رسیده که تجربه های دیداری در طول خواب می توانند در حوزه مشخصی با به کارگیری الگوریتم آموزش و یادگیری، رمزگشایی شوند.

با استفاده از ماشین MRI ، یک EEG ، نرم افزار یادگیری و مجموعه ای از تصاویر آنلاین، محققان تلاش کردند الگوریتم ویژه ای را بر روی افراد منتخب در دوره های خواب شان تست کنند. آنها با این روش توانستند به اندازه گیری فعالیت های مغزی زمان خواب پرداخته و آنها را با اطلاعات تصویری موجود قرینه سازی کنند.

البته این سیستم هنوز نمی تواند دقیقا خواب افراد را به تصویر بکشد، اما می تواند بگوید که آنها درباره اشخاص خواب می بینند یا اینکه خوابشان درباره مکان ها است. دقت این شیوه هم در حال حاضر تنها ۶۰ درصد است. ولی دانشمندان امیدوارند در آینده نزدیک این تکنولوژی را به ابزاری کامل برای رویابینی تبدیل کنند.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری آمریکا برای رازگشایی از مغز انسان



ما انسان ها توانسته ایم کهکشان ها را در فاصله چند سال نوری شناسایی کنیم روی ذراتی کوچکتر از اتم تحقیق می کنیم. اما هنوز نتوانسته ایم به راز یک کیلو ماده ای که بین دو گوش مان قرار دارد، پی ببریم.

اینها جملات باراک اوباما بود که ساعتی قبل در سخنرانی اش در مورد یک پروژه بزرگ علمی بیان کرد.

بر اساس اطلاعات اعلام شده، در بودجه سال ۲۰۱۴ مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار برای پروژه BRAIN اختصاص خواهد یافت. این کلمه در واقع مخفف عبارت Brain Research through Advancing Innovative Neurotechnologies است و پروژه ای بسیار بزرگ که روی توسعه فناوری های مختلف برای شناخت بیشتر مغز کار خواهد کرد.

در این پروژه روی تکنیک های جدید تصویر برداری از مغز تمرکز زیادی خواهد شد تا در نهایت محققان بتوانند درک بهتری از ارتباطات بین سلول های مغزی و شبکه های عصبی داشته باشند.

نتایج این تحقیقات ممکن است به درمان بیماری های مغزی مانند آلزایمر و صرع هم کمک کند و آنها معتقداند که نتیجه این پروژه شغل های جدیدی ایجاد خواهد کرد که تا به حال اصلا وجود خارجی نداشته اند.

این پروژه به دنبال این است که نقشه ای از مغز انسان ترسیم کند و برای این کار، سازمان های بزرگی مانند سازمان بهداشت ملی، سازمان تحقیقات پیشرفته دفاعی و بنیاد علوم ملی آمریکا با یکدیگر همکاری خواهند کرد و در کنار آنها شرکت های مختلف خصوصی هم حاضر خواهد بود.

شما فکر می کنید چنین تحقیق بزرگی و بودجه ای ۱۰۰ میلیون دلاری در نهایت می تواند پرده از اسرار مغز انسان بردارد؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

ساخت پوسته ویروس تقلبی برای تولید واکسن استریل بی جان




همان طور که می دانید، واکسن ها معمولا با نسخه ضعیف شده یا کشته شده ای از عامل بیماری زا، باعث تحریک و تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. اکنون محققان انگلیسی موفق به توسعه یک رویکرد جایگزین در تولید واکسن شده اند: آنها یک ویروس مصنوعی ساخته اند و به بدن اجازه می دهند با حمله به این مترسک پوشالی و شکست آن ، آمادگی و قدرت لازم برای روبرویی با ویروس های واقعی را پیدا کند.

این ذرات ویروس مانند از نظر فنی ویروس محسوب نمی شوند. این واکسن توسط دانشمندان موسسه ملی استانداردها و کنترل انگلستان تولید شده است. واکسن جدید می تواند همانند واکسن های فعلی به تحریک سیستم ایمنی بدن بپردازد، اما هرگز و تحت هیچ شرایطی نمی تواند خود را بازتولید و تکثیر نماید. و در حالی که بسیاری از واکسن ها از ویروس مرده ساخته شده اند، این واکسن تقریبا هیچ چیزی درون خود ندارد و تنها یک پوسته سنتتیک و مصنوعی شبه ویروس است.

این محققان در اولین مرحله، فعلا این روش را برای تولید واکسن آزمایشی بیماری تب برفکی در گاوها به کار برده اند. اما تکنیک کار برای همه موارد تقریبا یکسان است و می توان در آینده آن را برای بیماری هایی چون فلج اطفال و دیگر موارد هم مورد استفاده قرار داد.

به نظر می رسد که علم پزشکی هم روز به روز بیشتر وارد حیطه داستان های علمی-تخیلی می شود. به نظرتان پس از وقایعی چون امکان پرینت واکسن ، ساخت جمجمه با چاپگر سه بعدی و تولید واکسن با ویروس مصنوعی، قدم بعدی چه می تواند باشد؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

شنیده های پاناسونیکی: فروش بخش تجارت تجهیزات پزشکی و درمانی



به نظر می رسد که اوضاع برخی شرکت های صنعت الکترونیک به سمتی می رود که دائما به فکر کوچکتر شدن هستند و می خواهند با پیدا کردن چیزی برای فروش بخشی از ضررهای شان را جبران کنند. پس از فروش بخش کسب و کار خانگی و ست آپ باکس موتورولا، دفاتر مرکزی سونی و نوکیا و همچنین کسب و کار موبایل های گرانقیمت و جواهر نشان نوکیا، اکنون نوبت به پاناسونیک رسیده که بخشی از شرکت را جدا کرده و به فروش بگذارد.

رویترز گزارش می دهد که دو منبع نزدیک به پاناسونیک امروز گفته اند که این شرکت ژاپنی تصمیم دارد کار و کسب تولید تجهیزات پزشکی و درمانی خود را به فروش بگذارد تا بتواند با کسب مقداری پول نقد، ضررهای بخش تلویزیون های خود در سال گذشته را جبران نماید.

اکنون فروش دارائی ها و ساختمان در شرکت های الکترونیک دچار مشکل، تبدیل به رویه ای عادی شده است. سخنگوی پاناسونیک می گوید: «به عنوان بخشی از استراتژی رشدمان، ما در حال بررسی برخی گزینه ها هستیم.»

گفته می شود که پاناسونیک قصد دارد این بخش سود ده را با قیمت تقریبی یک میلیارد دلار بفروشد. البته این شرکت قصد دارد کل تجارت تجهیزات پزشکی خود را به یک خریدار بفروشد و آن را چند بخشی نخواهد کرد. این تجارت شامل سیستم های چارت پزشکی الکترونیک و ابزارهای کنترل قند خون است.

لازم به ذکر است که پاناسونیک در ماه جاری نیز دفتر مرکزی خود در توکیو را به قیمت تقریبی نیم میلیارد دلار به دو سرمایه گذار ژاپنی فروخت.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

آشنایی با یک هیولای مخوف و راه های مقابله با آن: مایت غبار خانگی



کمتر از ده روز دیگر تا پایان سال باقی مانده و خانواده ها در کنار خرید سال نو و به پایان رساندن کارهای نیمه تمام، حسابی مشغول خانه تکانی و ستردن غبار کهنگی از چهره خانه ها هستند. شاید هم مادر گرامی تان از هم اکنون منتظر پنجشنبه و جمعه پیش رو (این آخرین پایان هفته سال ۹۱) نشسته تا تمامی اعضای خانواده را به کار گمارده و حسابی خانه را تمیز کند.

اما آیا می دانستید همراه با این گرد و غباری که از خانه بیرون می ریزید، یکی از میهمانان جهانی منازل انسانی را هم بیرون انداخته و حداقل برای مدتی خودتان را از شر آن رها می کنید؟ و شاید هم نمی دانستید که هنگام خانه تکانی باید حسابی مواظب باشید که از شر این موجود به ظاهر نحیف و بسیار کوچک، اما هیولایی بسیار مخوف در امان باشید.

پس تا فرصت باقی است، در ادامه مطلب با نارنجی همراه شده و کمی بیشتر با «مایت غبار خانگی» (House dust mite) آشنا شوید. مطمئنا پس از خواندن این مطلب با جدیت و تلاش بیشتری به خانه تکانی عید خواهید پرداخت و قالی های بیچاره را محکم تر چوب خواهید زد!
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
صفحه  صفحه 3 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
کامپیوتر

تکنولوژی پزشکی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA