انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
گفتگوی آزاد
  
صفحه  صفحه 23 از 77:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  76  77  پسین »

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)


مرد

 
عوضیا اولش نوشتن ۳ ریشتر فقط سراوان بوده الأن کردش ۷ ریشتر
هله
     
  
مرد

 
LorenzoLotto: رفقا، نگران نباشید . . . ما در کشوری زندگی می کنیم که در اون انقلاب شد و «مقامات» تبدیل به «مسئولان» شدند و همه در خدمت ملت هستند و در راه آبادانی کشور عزیزمان کوشش و بلکه جانفشانی می کنند، همه هم ماشاللا با سوادند و از اونجایی که می دونن ایران دارای 1400 گسل فعال است که از سال 1936 میلادی باعث بروز 460 زلزله تاریخی و ثبت 6500 زلزله توسط دستگاههای زلزله نگاری شده، از همون اثنای انقلاب شروع به برچیدن کپرها و آلونک های کاهگلی کردند و به مدد ثروت بی کران و خدادادی سرزمین ایران، این کار رو با سرعت و دقت انجام دادند . . .
پس اصلا لازم نیست که نگران باشی، حتی نیازی نیست که ترکیه یا ژاپن نگران ما باشن، چون این انقلاب و این جمهوری اسلامی، حقیقتا فعل توانستن را صرف نموده است در ماتحت ما!
.
.
اگه بحران و حوادث طبیعی نباشه اینا سر ملت را به چی گرم کنند و خودشون سوار بر خر مراد چهار نعل بتازند ؟؟؟
برادرانشون توی نمیدونم غزه و لبنان و حالا هم سوریه چجوری ساپورت کنند ؟؟؟؟
وای بر مااااااااااااااااااااا

شب است و ماه می‌رقصد
ستاره نقره می پاشد
من اما
ساکت و خاموشم
     
  
زن

 
نسرین ستوده عضو هیات امنای انجمن حقوق بشر آلمان شد
جرس: نسرین ستوده، فعال حقوق بشر و وکیل زندانی، به عضویت هیأت امنای انجمن بین‌‏المللی حقوق بشر آلمان در آمد. مراسمی به همین مناسبت روز یکشنبه در شهر بن آلمان برگزار شد. نسرین ستوده از شهریور ۱۳۸۹ در زندان به سر می‌برد.

به گزارش خبرگزاری آلمان، انجمن بین‏‌المللی حقوق بشر در آلمان (IGFM) نسرین ستوده را به عنوان عضو هیأت امنا و یکی از مشاوران خود برگزید. این عضویت در چهل و یکمین سالگرد تاسیس این انجمن و در مجمع عمومی آن اعلام شد.

"ماکس کلینگ‌برگ"، عضو کمیته رسانه انجمن حقوق بشر درباره علت انتخاب نسرین ستوده برای عضویت در هیات امنای این نهاد گفت: «نسرین ستوده از نظر ما یک فعال واقعی حقوق بشر است. او برای ما و برای همه مدافعان حقوق بشر یک الگو، یک منبع انرژی و یک انگیزه است. به همین دلیل ما خیلی خوشحالیم که توانستیم برای نسرین ستوده و برای دیگر فعالان حقوق بشر در ایران کاری انجام دهیم و این افتخاری برای ماست که او عضو هیأت امنا و مشاوران ما باشد».

به گفته آقای کلینگ‌برگ، نسرین ستوده تنها عضو ایرانی هیأت امنای انجمن بین‌المللی حقوق بشر است.
انجمن بین‏‌المللی حقوق بشر آلمان نهادی غیردولتی است که در زمینه دفاع از قربانیان نقض حقوق بشر در جهان فعالیت می‏‌کند. این انجمن تا کنون چندین کمپین و حرکت اعتراضی نسبت به زندانی شدن و صدور حکم اعدام برای یوسف ندرخانی، کشیش ایرانی و نیز سرکوب بهائیان در ایران ترتیب داده است.

منصوره شجاعی، فعال حقوق زنان و یکی از موکلان نسرین ستوده که در آلمان به سر می‌‏برد، در مراسمی که به این مناسبت روز یکشنبه (۱۴ آوریل / ۲۵ فروردین) در شهر بن برگزار شد، درباره نسرین ستوده صحبت و پیامی را که این وکیل زندانی از داخل زندان فرستاده بود، قرائت کرد.

او با ذکر سابقه فعالیت نسرین ستوده که با بیست و دو سال پیش با روزنامه‌نگاری آغاز شد و با وکالت فعالان زنان و حقوق بشر و نیز متهمان زیر ۱۸ سال ادامه یافت، خانم ستوده را با صفت "قابل اعتماد" در تمامی نقش‏ه‌ای اجتماعی‏‌اش توصیف کرد و گفت: «آنگاه که مادر است، مسئولانه و مهربانانه مادری می‏‌کند...آنگاه که وکیل است پا به پای موکلان خود در دادگاه و تجمعات مسالمت‌آمیز ایستادگی می‏‌کند».

خانم شجاعی نسرین ستوده را "همسری فداکار، کنشگری متعهد، رفیقی امانت‌دار و روزنامه‌نگاری اطلاع رسان" معرفی کرد.

وی سخنانش را درباره نسرین ستوده اینگونه پایان داد: «قابل اعتماد بودن، نیکوترین صفت نسرین است که موجب ایجاد عشقی دوسویه میان او و مردمان کنشگر ایران و اینک نیز جهان شده است».
نسرین ستوده از داخل زندان پیامی را برای انجمن حقوق بشر آلمان ارسال کرده بود که توسط منصوره شجاعی خوانده شد.
وی در پیام خود ضمن تشکر از این انجمن برای اعطای عضویت در هیات امنا، به موضوع مجازات‌های خانوادگی در ایران اشاره کرده و آن را یکی از ناعادلانه‏‌ترین موارد نقض حقوق بشر دانسته است.
این وکیل زندانی که سال گذشته ۴۹ روز در اعتصاب غذا بود، علت اعتصاب غذایش را صدور حکم ممنوعیت خروج برای دختر ۱۲ ساله‏‌اش عنوان کرده و گفته است: «هم اکنون نیز اعضای خانواده بسیاری از زندانیان سیاسی و عقیدتی هم زمان در زندان به سر می‌‏برند و عده زیادی از آنان در معرض بازداشتند. برخی از زندانیان سیاسی و عقیدتی بیش از دو عضو خانواده‏‌شان هم زمان در زندان هستند».
نسرین ستوده وکیل و فعال حقوق بشر و زنان از شهریور ۱۳۸۹ در زندان است. او به اتهام عضویت در کانون مدافعان حقوق بشر و اقدام علیه امنیت ملی به شش سال زندان و بیست سال محرومیت از وکالت محکوم شده است.
     
  
زن

 
التهاب در بازار مسکن؛ دولت هنوز هم وعده می دهد
مهدی تاجیک

جرس: دولت محمود احمدی نژاد آخرین هفته های عمر خود را می گذراند و بطلان وعده های او درباره رفع نیازهای اساسی شهروندان ایران یکی پس از دیگری آشکار می شود. استقرار ثبات در بازار مسکن یکی از وعده هایی بود که او در طول دوران ریاست اش بر قوه مجریه به مراتب به آن تاکید کرد تا دل میلیون ها خانواری که از افزایش بی رویه اجازه خانه و دشواری های خانه دار شدن رنج می برند را به دست آورد. اکنون که تنها چند ماه تا پایان دولت باقی مانده است، گزارشها حاکی از افزایش بی ثباتی در بازارا مسکن و رشد ۳۰ درصدی قیمت ها تنها طی چند ماه اخیر است.

گناه گرانی مسکن به گردن تحریم
افزایش قیمت مسکن در ماه های اخیر تا حد زیادی متاثر از افزایش کلی تورم در کشور است. بر اساس آخرین آماری که بانک مرکزی ارایه داده است میزان تورم در سال 1391 نزدیک 30 درصد بوده است و پیش بینی ها حاکی است که در سال جاری نیز آهنگ رشد تورم به همین منوال ادامه خواهد یافت. افزایش تورم تا حد زیادی به گردن تحریم های بین المللی افتاده است که علیه برنامه هسته ای ایران وضع شده است. درباره افزایش قیمت مسکن هم همین استدلال به کار رفته است. ابوالفضل صومعلو معاون وزیر راه و شهرسازی ایران، روز یکشنبه (25 فروردین) در این باره به خبرگزاری مهر گفت که از شهریور ماه سال گذشته "تحریم اقتصادی با برهم ریختن جو روانی بازار" باعث "افزایش حبابی" قیمت سکه و ارز شد که این موضوع بر قیمت مسکن تاثیر گذاشته است. به گفته او بالاترین قیمت مسکن در شهر تهران در منطقه یک و با رقم میانگین متری ۷ میلیون تومان بوده است که در برخی از مناطق مانند منطقه ۴ به طور میانگین تا متری ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هم افزایش یافته است. صومعلو تصریح کرده که «میانگین ۱۱ ماه این منطقه نشان می‌دهد که در ابتدای سال قیمت هر متر مربع در این منطقه ۲٫۵ میلیون تومان بوده که الان به ۳٫۷ میلیون تومان رسیده است که افزایش حدود ۳۰ درصدی را دراین منطقه نشان می‌دهد.» در همین حال آخرین آمار مرکز آمار ایران که روز شنبه ( 24 فروردین) منتشر شد حکایت از افزایش زیاد قیمت زمین در تهران دارد. بنابراین گزارش، قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی در تهران در پاییز ۹۱ نسبت به فصل قبل ۷۰ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۸۱٫۹ درصد افزایش داشته است.
مسکن مهر؛ سیاستی که به ضد خود بدل شد
احمدی نژاد در دور دوم ریاست اش بر قوه مجریه با اجرایی کردن ایده " مسکن مهر" که هدف آن خانه دار کردن اقشار کم درآمد با حمایت های دولتی بود، سعی داشت از تب و تاب مسکن در سراسر کشور بکاهد اما ظاهرا این سیاست به ضد خود تبدیل شده است. احمد توکلی از منتقدان محافظه کار دولت با زیر سوال بردن سیاست اجرا شده در مسکن مهر گفته است که «برای ساخت مسکن‌های مهر ۳۰ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی اضافه برداشت شده است و نقدینگی آن در جامعه در بخش بازار سکه و ارز نشان داد.» او البته اصل ایده مسکن مهر را رد نکرده و در این باره گفته بود «اگر در مسکن مهر عقل به کار می‌رفت، کار بسیار خوبی بود.» در همین راستا محمد فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز روز ۱۵ دی ماه سال گذشته با بیان این که تورم در بازار مسکن ایران، بیش از نرخ تورم کلی است از «فقدان برنامه‌ریزی» به عنوان زمینه ساز رشد نقدینگی در بازار مسکن یاد کرده بود.
رویای ناکام ویلاسازی
احمدی نژاد علاوه بر مسکن مهر طرح دیگری درباره واگذاری زمین به شهروندان برای ویلاسازی داشت که با مخالفت آقای خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی روبرو شد. او با ادعای این که «تعداد خانه‌ها در ایران بیش از تعداد خانوارهاست» از برنامه ریزی دولتی برای مسکن سازی به صورت ویلایی دفاع کرد. او 20 دی ماه سال گذشته با بیان این که حدود ۲۳ میلیون خانوار در ایران زندگی می‌کنند، گفت که: «اگر به هر کدام پنج هکتار زمین بدهیم کشور تمام نمی‌شود و نسل‌ها اداره می‌شوند». محمود احمدی‌نژاد پیش از آن در خرداد ماه سال ۹۰ از طرح تازه دولت خود براى ساخت «مسکن ویلایى» و «واگذارى هزار متر زمین به هر خانواده ایرانى براى ساخت خانه و باغ» خبر داده بود. با این حال رهبر جمهوری اسلامی در همان زمان ضمن مخالفت با طرح احمدی نژاد گفته بود «این موضوع که اخیراً مطرح شده است، زمینه را براى ورود افراد سوءاستفاده‌کننده و تخریب جنگل‌ها و منابع طبیعى فراهم خواهد کرد.» احمدی نژاد در نهایت نیز ایده منسجمی برای پیاده کردن ساخت خانه های ویلایی ارایه نداد و به صورت هرازگاهی در سخنرانی های خود این موضوع را پیش کشید با این هدف که بتواند دولت را دارای برنامه در بخش مسکن نشان دهد.
سراب آرامش در بازار مسکن
مقام های دولتی به رغم آمارهایی که از افزایش قیمت در بازار مسکن منشتر شده است بر کارآمد بودن سیاست هایشان تاکید دارند و حاضر به پذیرش واقعیتِ تورم در بازار مسکن نیستند. بر همین اساس علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در دولت نهم و دهم روز یکشنبه (25 بهمن) با ادعای این که بیش از چهار میلیون واحد مسکونی در حال ساخت است، گفته که بیش از نیمی از این خانه ها به متقاضیان تحویل داده شده است. یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد دیگر هم امسال به پایان می‌رسد."آقای نیکزاد گفته ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور وجود دارد اما تعداد خانوار‌ها ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار است. او گفته که خانه به اندازه کافی است اما سوداگری باعث سودهای کلان در بخش مسکن شده است. ادعای او درباره این که 21 میلیون خانوار در ایران وجود دارد با ادعای احمدی نژاد مبنی بر این که حدود 23 میلیون خانوار در ایران زندگی می کنند همخوانی ندارد. بر اساس آنچه که وزیر مسکن جمهوری اسلامی می گوید در حال حاضر تعداد خانه ها از تعداد خانوارها بیشتر است اما اگر عدد 23 میلیون خانوار که احمدی نژاد آن را بیان کرده، ملاک قرار دهیم نزدیک 2 میلیون خانه در ایران کم است. بنابراین در شرایطی که بین بالاترین مقام های تصمیم گیر دولت درباره بدیهی ترین آمار مربوط به مسکن و تعداد خانوارها اختلاف وجود دارد این تصور که بازار مسکن متاثر از سیاست گذاری های دولت بتواند به ساحل ثبات و آرامش برسد رویایی دور از واقع است.
     
  
زن

 


طبق آمار بانک جهانی درآمد کشور عربستان از توريسم مذهبی يا به زبان ساده از دکان زيارت مسلمين از خانه کعبه ، در سال 2008 مبلغ 30.000.000.000 دولار، در 2009 ، 36.000.000.000 در 2010 ، 43.200.000.000. در 2011، 51.840.000.000 ، در 2012 ، 62.208.000.000 دلار بوده است .
زائرين افغان و ایرانی که بصورت تمتع و عُمره در سال 2008 به مکه رفته اند 1.937.000 نفر بوده که مجموعأ 4.879.000.000 دولار به جیب گشاد ِ شیوخ عربستان ریخته و در اوردوگاه اسلامی مقام اول را به خود اختصاص داده اند .
نظر باينکه هواپیماهای جمهوری اسلامئ افغانستان قدرت جابجائی اين همه زائر را نداشته ، شرکت هوایی عربستان و کشورهای منطقه ، نزدیک به 54 درصد از زائران افغان را به خود اختصاص داده است .
با يک حساب سرانگشتي بوسيله پولي که افغانها سالانه به عربستان تقديم میکنند می توان تعداد 170.000 خانه در شهر ها احداث کرد .
يا ميتوان 714.286 فرصت شغلی دهقانی يا 200.000 فرصت کاری کارخانه ای برای جوانان ايجاد کرد .
يا ميتوان 10.000.000.000 مترمکعب ساختمان وفضای ورزشی در کشوربه وجود آورد .
و با پول پنج سال حُجاج ميتوان افغانستان را به صادر کننده گاز مبدل ساخت و ديگر برای وارد کردن آن ، محتاج اعراب و همسایه ها نباشد .
اما افسوس که با پول حجاج افغانی و ایرانی قمارخانه و عشرت کده های مدرن در اروپا و آمریکا توسط شاهزادگان عربستان که انحصار تجارت حج را در اختيار دارند احداث ميشود . در این مورد ، افقانها و ایرانی ها اگرعقل داشته باشند ، برای یکبار هم که شده این کلاه گشاد اسلامئ خود را در مقابل خود باید قراردهند تا ابعاد فاجعه و ظلم به هموطنان خود را ببینند ! ...

چو كفر از كعبه برخيزد، كجا مانَد مسلماني؟
چو كافر پرورد مسجد، چه سود از احكامِ قرآني؟

چو زاهد در حريمِ حق ، رهِ مكر و ريا پويد ؟
چه حاصل زهدِ مستوری، چه طرفی از مسلماني؟

چو صوفي رو به فسق آرد ، موحد رو به بتخانه
چه واجب سجده بر مصحف، بر آن آياتِ رباني؟

چو نوري از حقيقت نی ، نه در معبد نه در مسجد
خداوندا تو برهانم از اين ژرفای ظلمانی ! .

صلائي ده به گمراهان، كه دين جز مهر و ياری نيست
خدا آنجا است كه افروزد ، فروزان مهرِ انسانی
     
  
مرد

 
خبر خاصی نیست فقط مملکت کلا داره نابود میشه ...فقط تو امریکاام ۳ تا بمب ترکیده یه عده تو کونشون عروسیه
     
  
زن

 
نامه مادر سهراب اعرابی به خاتمی : منافع عمومی را بر آبرو و حیثیت خود ترجیح دهید

جرس: پروین فهیمی، مادر سهراب اعرابی از شهدای جنبش سبز، در نامه ای به سید محمد خاتمی از او تقاضا کرد برای آزادی و نجات ایران و در راه آرمان هایی که خون شهدای دفاع مقدس و جنبش سبز برای آنها ریخته شد، در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود و دست تمام کسانی را که دلشان برای ایرانی آزاد و آباد می تپد، در دستان خود بگیرد.

به گزارش کلمه، خانم فهیمی که از مادران صلح است در ابتدای نامه خود، علت نگارش این نامه را نگرانی از سرنوشت ایران ذکر کرده و به کسانی اشاره کرده که اگر کشور به دست آنها بیفتد، ابایی از جاری شدن حمام خون و تبدیل شدن ایران به سوریه ندارند. وی همچنین از احتمال تهاجم بیگانگان به کشور ابراز نگرانی کرده است.

مادر سهراب اعرابی با تاکید بر اینکه خون امثال فرزند او در راه رسیدن به استقلال و آزادی و زندگی شرافتمندانه ریخته شده، از خاتمی خواست حاضر شود از آبروی خود برای منافع عمومی بگذرد، و در عین حال تصریح کرد که آبرو و حیثیت خاتمی هرگز در بین اقشار مردم و به ویژه افراد فرهیخته جامعه خدشه دار نشده و نخواهد شد.

متن کامل نامه پروین فهیمی به سید محمد خاتمی بدین شرح است:

جناب آقای خاتمی
امروز صبح من با الهام از شهدا و آسیب دیدگان به نیت درخواستی که از حضورتان داشتم کتاب حافظ را باز کردم و این شعر آمد:
رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چونان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند
آقای خاتمی عزیز!
درود فراوان به شما که همیشه در راه برقراری صلح و انسان دوستی در راه اصلاحات و بهروزی کشورمان با تمام سختی ها و مشکلات همیشه پیش قدم بوده اید؛ و بر همین اساس، من به خود اجازه دادم دست یاری به سوی شما دراز کنم، زیرا نگرانم.
آقای خاتمی عزیز! نگرانم. می دانید چرا؟ چون مادرم و می ترسم؛ می ترسم از روزی که هیچ کس احساس وظیفه نکند، حتی شما بزرگوار، و آنگاه دیر شده باشد. نگران از اینکه روزی کشورمان را خودمان با دستهایمان به کسانی بسپریم که از جاری شدن حمام خون مانند کشور سوریه هیچ گونه وحشتی ندارند، و از این نگرانم که کشورم مانند دیگر کشورهای اطرافمان مورد هجوم بیگانگان قرار گیرد.
آقای خاتمی، ما فرزندانمان را در راه رسیدن به استقلال و آزادی و زندگی شرافتمندانه از دست داده ایم. خون آنها در راه آزادی کشورمان ایران، مظلومانه بر سنگفرش خیابان ها ریخته شد. آنها برای رسیدن به آرمانشان خواهان تغییر و اصلاحات بودند. برای یک بار دیگر هم که شده، احساس وظیفه کنید و به صحنه بیایید و نگذارید خون این جوانان و شهدای جنگ به یغما برود.
ما مردم همیشه و همیشه ضد خشونت و طرفدار صلح و پایبند به رفتارهای انسانی و قانونمند بوده ایم و هستیم. شما و تمام کسانی که دلشان برای ایرانی آزاد و آباد می تپد، دست های نیازمند ما مردم را در دستان خود بگیرید؛ تا با امید و یاری خداوند کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنید.
برای برون رفت از این بن بست حاکم بر جامعه ما و برای رسیدن به زندگی آرام و قانونمند، همگی آنچنان تلاش کنیم تا حتی اقتدارگرایان و انحصارطلبان نیز در سایه وجود ارزشمند جناب عالی احساس آرامش کنند و به تفاهم و همدلی با مردم برسند.
آقای خاتمی عزیز، از شما مصرانه تقاضا دارم منافع عمومی را بر آبرو و حیثیت خود که هرگز در بین اقشار مردم و افراد فرهیخته جامعه خدشه دار نشده و نخواهد شد، ترجیح دهید. امیدوارم با آمدن شما بزرگوار، ایران عزیزمان از این وضعیت خارج شده و راه نجاتی پیدا کند.
آقای خاتمی عزیز! در پایان به عنوان مادری دلسوخته از شما تقاضا می کنم امیدمان را ناامید نکنید.
با احترام فراوان
پروین فهیمی، مادر شهید سهراب اعرابی
۹۱/۱/۲۱
     
  
مرد

 

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
تشکر ریس سازمان بحران کشور از امام زمان بخاطر مدیریت زلزله
خیلی‌ شیک و مجلسی گزارش زلزله شبکه خبر :مجری شبکه می‌خواست جزئیات زلزله رو به صورت "کامل" از معاون سازمان مدیریت بحران کشور بشنوه اما ایشون فقط از آقا امان زمان و ایام فاطمیه تشکّر کرد که به لطفشون هیچ اتفاق خاصی‌ نیوفتاده !!!!
هله
     
  
زن

andishmand
 



آخرين اخبار زلزله در سيستان استان دیگر هم نامحسوس لرزید
روز سه شنبه ۸ استان كشور لرزيد كه مهمترين آن زلزل۷/۷ دهم ريشتري سيستان و بلوچستان بوده است كه بر اساس آخرين هنوز تلفات و خسارات اين حادثه به طور رسمي اعلام نشده ولي خبرها از۵مجروح و ويراني ۱۰ روستا حكايت دارد. اين اخبار تا ساعت۱۸ و ۳۶ دقيقه گزارش شده است.
به گزارش خبرنگار مهر مركز ژئوفيزيك دانشگاه تهران بر اساس آخرين گزارشات خود اعلام كرد: از بامداد روز سه شنبه تا ساعت بيش از ۷ استان كشور بر اثر وقوع زمين لرزه لرزيد.
بر اساس اين گزارش آمار استانهاي قرباني حادثه زلزله عبارتند از:
منطقه كاكي بوشهر: ۳ و ۶ دهم ريشتر
منطقه مجن سمنان: ۲ و نيم دهم ريشتر
مشهد: ۱ و۷دهم ريشتر
منطقه پاريز كرمان: ۲ و۳ دهم ريشتر
منطقه فريدون شهراصفهان: ۲و دهم ريشتر
منطقه شهرري تهران: ۲ ريشتر
منطقه بافق يزد: ۳و۲ دهم ريشتر
منطقه سراوان بوشهر: ۷/۷ دهم ريشتر
به گزارش خبرنگار مهر هر چند زلزله ها در ۷ استان نامحسوس بوده ولي زلزله ۷/۷ دهم ريشتري در استان سيستان و بلوچستان تمامي كارشناسان، زمين شناسان و تيمهاي بحران و امدادي كشور و حاشيه خليج فارس و مرزهاي شرقي كشور را متحير كرد.
بر اساس اين گزارش، ساعت۱۵ و ۱۴دقيقه و ۱۷ ثانيه روز سه شنبه ۲۷ فروردين ماه زلزله اي به بزرگي۷/۷دهم ريشتر در۱۶ ايستگاه زلزله نگاري ثبت شد. اين زلزله در عمق۹۵ كيلومتري زمين و نزديك مرزهاي شرقي كشور رخ داد. وقوع اين زلزله در ۵۰ سال اخير بي سابقه بوده و مدت آن ۴۰ثانيه ثبت شده است. ولي مرتضی مرادی‌پور معاون عملياتي سازمان امداد و نجات هلال احمر كشور مي گويد: با توجه به اینکه شدت زلزله ۷.۷ دهم ریشتر گزارش شده توقع داشتیم تا مناطق مسکونی و بافت فرسوده خسارت زیادی دیده باشد اما چون زلزله در عمق ۹۵کیلومتری زمین رخ داده خسارت در حد زلزله‌های ۴ ریشتری است.
همچنين مسئولان استاني گزارش داده اند وقوع اين زلزله در منطقه خالي از سكنه بوده و مركز دقيق وقوع زلزله منطقه ما بين گشت و سراوان بوده است.
تعداد مجروحان بر اساس اعلام فرماندار سراوان : تعداد ۷مجروح
تعداد مجروحان بر اساس اعلام هلال احمر سيستان و بلوچستان : ۶نفر
رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس : ۱۲ نفر زخمي شدند
شبكه خبر صدا و سيما: تعداد زخمي ها ۵ نفر
تعداد روستاهاي ارزيابي شده توسط تيمهاي ارزياب هلال احمر: ۲۵ روستا
ميزان تخريب ها: ۱۵ درصد منازل روستايي تخريب شده در گشت تعداد ۱۵ روستا و در سراوان ۱۰ روستا
تعداد نيروهاي عملياتي و ارزياب در محل: ۵۰ نفر
اعزام بالگرد:۳ بالگرد امدادي به مناطق اعزام شدند
ميزان كشته ها: تاكنون گزارشي رسمي ارائه نشده
اعزام تيمهاي زنده ياب: تعداد ۱۷ سگ زنده ياب اعزام شدند
مشكلات زيرساختي: برق و تلفن در روستاها قطع شده بود كه بعد از نيم ساعت به گفته استاندار سيستان برطرف شد
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  ویرایش شده توسط: andishmand   
صفحه  صفحه 23 از 77:  « پیشین  1  ...  22  23  24  ...  76  77  پسین » 
گفتگوی آزاد

Non-political News | اخبار روز (غير سياسى)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA