انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

بیوگرافی ورزشکاران


مرد

 

بیوگرافی حمید سوریان

حمیدمحمد سوریان ریحانپور (زادهٔ ۲ شهریور ۱۳۶۴ در شهر ری) کشتی‌گیر ایرانی وزن ۵۵ کیلوگرم و دارندهٔ ۵ مدال طلای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و یک طلای المپیک۲۰۱۲ لندن است. سوریان به همراه عبدالله موحد، طلایی‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران در مسابقات جهانی و المپیک محسوب می‌شوند.
زندگی ورزشی
حمید سوریان در سال ۲۰۰۱ دوبنده تیم ملی نوجوانان در وزن ۴۶ کیلوگرم راپوشید و در مسابقات نوجوانان آسیا به روی تشک رفت. در سال ۱۳۸۶ قهرمان قهرمانان ورزش ایران شد. در سال ۲۰۰۵ سوریان ۲۰ ساله، توانست اولین طلایش را در مسابقات جهانی بوداپست به چنگ آورد و عنوان قهرمانی بزرگ‌سالان جهان را از آن خود کند. در رقابت‌های جهانی گوانگ‌ژو سال ۲۰۰۶، در فینال روشن بایراموف را شکست داد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد. پس از آن مدال طلای خود را بار دیگر، در مسابقات جهانی ۲۰۰۷ باکو تکرار کرد. ۲۰۰۹، مدال طلای چهارم خود را پس از غلبه بر هاکان نیبلوم در رقابت‌های جهانی هرنینگ دانمارک بهدست آورد. آخرین مدال طلای جهانی او ارمغان رقابت‌های ۲۰۱۰ مسکو است. ۲ طلای مسابقات بزرگسالان آسیا در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ از دیگر افتخارات ورزشی سوریان است. روزهای پایانی سال ۲۰۱۰ و کل سال ۲۰۱۱ را می‌توان بدترین سال‌های زندگی ورزشی او نامید.[۶] در این سال محسن حاجی‌پور در وزن ۵۵ کیلوگرم شرکت کرد و سوریان در مسابقات جهانی شرکت نکرد.
المپیک پکن
سوریان در المپیک ۲۰۰۸ پس از برد برابر ونلین ونکوف از بلغارستان و الگینالوایس از پالائو در دور سوم مسابقاتمغلوب نظیر مانکیف، ورزشکاری از روسیه شد. در ادامه او با پیروزی برابر کریستین فریس از صربستان بهدیدار رده بندی رسید که با باخت برابر پارک اون چول کره‌جنوبی به مقام پنجم این رقابت‌ها رسید.
بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو
حمید سوریان در رقابت‌های ۲۰۱۰ گوانگ‌ژو ناکام ماند و با ۲ شکستدر مسابقات وزن ۵۵ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های ۲۰۱۰ از دور مسابقات حذف شد. کارشناسان یکیاز دلایل ناکامی او را کم کردن مکرر وزن و ضعف بدنی ناشی از آن عنوان کردند.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
amirhoo3in: اگه میتونی دوباره ارسالش کن،اگه کاملتر بود نگهش دارم
از تجدید نظرت کمال تشکر را دارایم
اگه احیانا یه کوچول تکراری داشت خودت قیچیش کن ، اگه وقتش رو نداشتی، مرجان هم هست، هم علاقمنده هم کار بلد


علی کریمی از تولد تاکنون با تمام حاشیه ها


محمدعلی کریمی پاشاکی
(زادهٔ ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج) که اصالتی گیلانی (دیلمان) دارد و بیشتر با نام علی کریمی شناخته می‌شود، فوتبالیست سرشناس ایرانی است و هم‌اکنون عضو پرسپولیس تهران می‌باشد. او سابقهٔ بازی در تیم‌های فتح تهران، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر قطر، استیل آذین و شالکه آلمان را دارد




کریمی از سال ۱۳۷۷ سابقهٔ بازی در تیم ملی ایران را دارد و با ۱۲۴ بازی ملی و ۳۸ گل ملی، سومین بازیکن ایرانی بعدازعلی دایی و جواد نکونام از نظر تعداد بازی ملی و سومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران به حساب می‌آید. وی در سال ۲۰۰۴ توانست آقای گلی جام ملت‌های آسیا را به‌دست آورد و جایزهٔ بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را نیز در همان سال کسب کرد.

فوتبال باشگاهی
او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد. او سپس به نوجوانان سایپا پیوست و وی بعد از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن‌جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.

پرسپولیس
علی کریمی در سال ۱۳۷۷ به پرسپولیس پیوست و او توانست دو سال پیاپی در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ لیگ آزادگان را فتح کند. او بعد از مدتی مورد توجه باشگاه پروجا قرار گرفت؛ اما به خاطر پایین بودن قیمت پیشنهادی این باشگاه ایتالیایی او به این تیم ملحق نشد. او همچنین از اسپانیا هم پیشنهادهایی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد اتلتیکو مادرید بود که وی آن پیشنهاد را نپذیرفت و برای نزدیک بودن به خانه‌اش به امارات رفت و به تیم الاهلی این کشور پیوست.

الاهلی امارات
علی کریمی در سال ۲۰۰۱ به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام امیر را در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲ فتح کند. کریمی در سال ۲۰۰۴ توانست ۱۴ گل برای تیمش به ثمر برساند.

بایرن مونیخ
علی کریمی روز ۳ مه سال ۲۰۰۵ بنا به گزارش وب‌گاه رسمی باشگاه بایرن مونیخ به این تیم آلمانی پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکن ایرانی بود که در این باشگاه مشهور به اف سی هالیوود بازی می‌کرد. در ابتدا بسیاری معتقد بودند که انتقال کریمی برای این باشگاه تنها جنبه اقتصادی دارد، اما بازی‌های خوب این بازیکن مانع این انتقادات شد. علی کریمی خیلی زود توانست در جمع نام‌داران این باشگاه نظیر میشاییل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند، به طوری که برخی از این بازیکنان نیمکت‌نشین شدند. طبق یکی از بندهای قرارداد کریمی و بایرن مونیخ، پس از ۱۲ بازی این قرارداد به طور خودکار تمدید می‌شد که در بازی با هامبورگ این اتفاق افتاد، اما در همین بازی وی متأسفانه مصدوم شد، به طوری که نتوانست در بازیهای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در اندازه‌های واقعی خود ظاهر شود. کریمی همچنین از جمله بازیکنان ایرانی محسوب می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌است و در مقابل سالزبورگ یک گل به ثمر رساند.

حضور در قطر
علی کریمی بعد از عدم درخشش در بایرن مونیخ به قطر رفت و برای تیم القطر آن کشور بازی کرد اما بازیهای او مورد توجه مسؤولان باشگاه قرار نگرفت و وقتی آن‌ها او را به تیمالسیلیه فرستادند، وی خواستار جدایی از آن تیم شد و سپس به پرسپولیس بازگشت.

بازگشت به پرسپولیس
علی کریمی به خاطر نارضایتی بابت حضور در قطر در یک تماس تلفنی یک‌ساعته با عباس انصاری‌فرد (مدیر وقت باشگاه پرسپولیس) به مذاکره پرداخت. سپس باشگاه پرسپولیس برای به‌خدمت گرفتن او به صورت قرضی از باشگاه السیلیه علاقه نشان داد و با دادن ۳۱۰ هزار دلار آمریکا به آن باشگاه، او را به صورت قرضی به‌خدمت گرفت و او در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۰۸ به طور رسمی قرارداد یک‌ساله با تیم سابقش امضا کرد.

او در اولین گلزنی خود توانست در شهرآورد تهران موفق به گلزنی شود و دو دقیقه بعد از ۱ بر صفر جلو افتادن استقلال بازی را به تساوی بکشاند. کریمی پنج روز بعد در بازی مقابل ابومسلم، هت‌تریک کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و بازی در پایان با شکست ۴-۳ پرسپولیس به پایان رسید.

هنگامی‌که قرارداد علی کریمی تمدید نشده بود، عباس انصاری‌فرد مدیر وقت باشگاه ادعا کرده بود که به علی کریمی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌است ولی اوحاضر به تمدید قرارداد نیست؛ اما علی کریمی در این رابطه گفت که چهار هفته صبر کرد تا با پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه مواجه شود ولی او پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرد و بالآخره از جمع سرخ پوشان جدا شد.

استیل آذین
علی کریمی در سال ۱۳۸۸ به سبب عدم تمایل مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با وی، این باشگاه را ترک کرد و به استیل آذین پیوست. در فصل ۸۷-۸۸ لیگ برتر علی کریمی ۱۴ گل به ثمر رساند و با دریافت ۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن در لیگ برتر نهم شناخته شد

مشکل با هواداران تراکتورسازی

او در حاشیه بازی استیل آذین در برابر تراکتور سازی مشکلاتی حاشیه‌ای با هواداران حریف پیدا کرد و در نهایت از هواداران این تیم عذرخواهی کرد. با این وجود اخراج او در دقیقه پایانی بازی با سایپا را برخی ترفندی برای حضور نداشتن در بازی برگشت مقابل تراکتورسازی در تبریز دانستند، او که در نیمه اول دو گل به سایپا زده بود درست در آخرین ثانیه بازی درحالی که یار سایپا روی او خطا کرده بود، به مجید ایوبی حمله‌ور شد تا از زمین بازی اخراج و از بازی بعد محروم شود.

متهم شدن به روزه خواری در تمرینات

در ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ باشگاه استیل آذین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد علی کریمی به دلیل «تمکین نکردن در اجرای مقررات و حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری، عدم رعایت شعائر اسلامی و توهین به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات» از باشگاه اخراج می‌شود. این در حالی بود که او شب قبل از اخراج انتقادات شدیدی را علیه رئیس باشگاه، مصطفی آجرلو، مطرح کرده بود. خود کریمی نیز که در ۲ بازی آخر تیمش به دلیل نبود مدافع در تیم به پست دفاع آخر منتقل شده بود، اخراج خود را مربوط به مصاحبه روز قبل خود دانست.

'بازتابها'

اخراج کریمی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و واکنش‌های مثبت و منفی فراوانی را برانگیخت. هیأت مدیره باشگاه در جلسه‌ای فوق‌العاده از این تصمیم پشتیبانی و از مدیرعامل باشگاه قدردانی کرد. اما هیچ‌یک از چهره‌های فوتبالی ایران با این تصمیم موافقت نکردند. مهرزاد معدنچی هم‌بازی کریمی مدعی شد که در روز بازی با استقلال (روز قبل از اخراج وی) تمام بازیکنان تیم در رستوران ناهار خورده بودند و در مجموع ۹۵٪ فوتبالیست‌ها روزه نمی‌گیرند. محمد غلامی دیگر بازیکن استیل آذین نیز اظهارات معدنچی را تأیید کرد.مهدی مهدوی‌کیا و حمید نشاط‌جو دیگر بازیکنان استیل آذین بودند که از کریمی حمایت کردند. کریمی پس از ۱۰ روز غیبت از تمرینات استیل آذین، در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۸۹ به تمرینات بازگشت. وب‌گاه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به نقل از لوبیسا تومباکوویچ سرمربی استیل آذین نوشت: «این چیزها برای من کاملا جدید است و من تا به حال شاهد چنین اتفاقاتی نبوده‌ام.» از چهره‌های فوتبالی ایران، علی دایی که همواره اختلافات زیادی با کریمی داشته به سایت ورزشی گل گفت که «در حق کریمی ظلم شده‌است.»محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران، حمید استیلی سرمربی فصل قبل استیل آذین و بابک معصومی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران نیز از او طی اعلامیه‌هاییاعلام کردند. بعد از مدتی صفحهٔ حمایت از علی کریمی در فیس‌بوک هم تشکیل و در مدتی کمتر از ۳ روز صدها عضو گرفت.

شالکه آلمان
علی کریمی با عقد قرارداد ۵ ماهه به شالکه۰۴ آلمان پیوست و با شماره ۱۰ وارد میدان مسابقه شد.او به خاطر نیمکت نشینی و فقط دقایقی حضور در زمین ناراضی بود. او سپس طبق صحبتش مبنی سر رفتن حوصله‌اش در آلمان به تهران بازگشت.

حضور دوباره در پرسپولیس
او بالآخره در سال ۱۳۹۰ بعد از صحبت با حبیب کاشانی با عقد قرار دادی به پرسپولیس بازگشت و به دوران حضورش در آلمان پایان داد، تا او اولین خرید سرخپوشان پایتخت در فصل جدید باشد.


ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
وحید هاشمیان

شناسنامه:
نام کامل: وحید هاشمیان کربکندی
زادروز: ۳۰ تیر ۱۳۵۵
زادگاه: تهران، ایران
قد: ۱۸۲ سانتی متر
نام مستعار: هلیکوپتر

هاشمیان فوتبال را از فتح تهران شروع کرد و طی سالهای ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۴ در این تیم حضور یافت. سپس به تیم دسته اولی پاس تهران بازی کرد و یک سال در آن تیم بازی کرد . و در همان سال از سوی منصور پورحیدری به تیم ملی دعوت شد.

هامبورگ:
پس از چندی هاشمیان با پیشنهاد تیم دسته اولی هامبورگ مواجه شد که به آن پیشنهاد جواب مثبت داد و به آلمان رفت. هاشمیان یک سال را در هامبورگ سپری کرد که در این مدت مربی تیم اعتقاد چندانی به او نداشت و کمتر به او بازی می‌داد. و همین باعث شد که هاشمیان این تیم را به قصد بوخوم ترک کند.

بوخوم:
سپس هاشمیان به تیم دسته دومی بوخوم رفت که به تازگی پیتر نویروور را به عنوان سرمربی این قرار داده بودند.در طی این یکسال نویروور به هاشمیان اعتقاد خاصی پیدا کرد و همواره او را در بازی قرار می‌داد و پس از یکسال بوخوم به دسته یک آلمان صعود کرد.

در سال بعد نیز بوخوم توانست در بوندسلیگای یک ماندگار بشود.و سال بعد نیز هاشمیان بهترین سال فوتبالی خود را با پنجم شدن بوخوم و صعود این تیم به جام یوفا گذراند هاشمیان در آن فصل 16 گل به ثمر رساند و در کل در باشگاه بوخوم ۳۴ گل به ثمر رساند.

بایرن مونیخ:
وحید هاشمیان پس از آن فصل به باشگاه بزرگ بایرن مونیخ رفت. در این باشگاه هاشمیان فرصت زیادی برای حضور در زمین را نیافت و تنها ۹ بار به زمین رفت و هیچ گلی نزد. تیم بایرن مونیخ در همان قهرمان بوندسلیگا شد.هاشمیان طی سالهای ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴ در بایرن مونیخ بازی کرد.

پس از بایرن مونیخ چند پیشنهاد اصلی به هاشمیان داده شد که مهمترین آنها شالکه ۰۴، هانوفر و بوخوم بود که از میان این سه تیم هاشمیان تصمیم رفتن به هانوفر را گرفت.

هانوفر:
هاشمیان سه سال در هانوفر بازی کرد و تیم هانوفر در هر سه سال در میانه‌های جدول بوندسلیگا قرار داشت. و ترقی چندانی نکرد. تا اینکه هاشمیان با پیشنهاد تیم سابق خود بوخوم روبرو شد.

هاشمیان با قراردادی سه ساله به تیم سابق خود بوخوم پیوست. قرارداد هاشمیان با بوخوم در سالهای اول و دوم قطعی است، اما سال سوم این قرارداد در صورت رضایت دو طرف ادامه خواهد یافت.

پرسپولیس:
هاشمیان بعد از ۱۱ سال حضور در فوتبال آلمان، به ایران بازگشت و پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. وی در تعطیلات زمستانی لیگ ایران وارد مذاکره با پرسپولیس شد و با امضای قرارداد شش ماهه، تا انتهای فصل ۸۹-۹۰ به پرسپولیس پیوست.وحید هاشمیان درتولد 36 سالگی اش ازدنیای فوتبال خداحافظی نمود .

تیم ملی ایران:
وحید هاشمیان به درخواست مربی سابق تیم ملی ایرانمنصور پورحیدری به تیم ملی ایران پیوست همچنین در اوایل سال ۲۰۰۱ در زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ، هاشمیان از تیم ملی جدا شد. علت جدایی هاشمیان، دادن ارجحیت به بازیکنان دو تیم پرطرفدار پرسپولیس و استقلال بود.

سپس در سال ۲۰۰۵ برای بازی با اٌردن در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ به در خواست برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی بازگشت . و پس صعود به جام جهانی نیز در بازیهای تدارکاتی تیم ملی مانند کرواسی و بوسنی و هرزگوین شرکت کرد و در جام جهانی نیز در مقابل مکزیک، پرتقال و آنگولا حضور داشت.

در سال ۲۰۰۷ هاشمیان به همراه تیم ملی در جام ملتهای آسیا نیز حضور یافت .

سرمربیگری:
وی در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۲، به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال "هالشتنبک - رلینگن" المان که در بوندس لیگا پنج و در منطقه هامبورگ المان قرار دارد برگزیده شد.

گلها:
فتح تهران:۲۵بازی، ۸ گل
پاس تهران:۲۶بازی ، ۹گل
هامبورگ: ۱۲بازی، بدون گل
بوخوم:۷۸بازی ، ۳۴گل
بایرن مونیخ: ۹بازی ، ۱گل
هانوفر: ۸۰بازی ، ۹گل
بوخوم: ۴۱ بازی ، ۳گل
پرسپولیس: ۲۲بازی ، ۴گل
تیم ملی ایران : ۵۰بازی ، ۱۵گل
     
  
مرد

 

**روبرتو کارلوس **

روبرتو كارلوس داسيلوا روكا در تاريخ 10 آپريل 1973 در گراسا از توابع سائوپائولو برزيل در يك خانواده فقيرديده به جهان گشود. فقر مالي خانواده كارلوس باعث شد كه اين بازيكن در دوران كودكي مجبور به كار كردن در مزرعهشود تا بتواند كمك خرج پدر و مادرش باشد. روبرتو معمولا پس از تمام شدن كار روزانه‌اش در مزرعه با ساير بچه هاي هم سن و سال خود فوتبال بازيمي‌كرد.
** رقابت‌هاي باشگاهي
كارلوس فوتبال حرفه‌اي خود را از باشگاه يوينائو سائوخوآئو در آراراسدر منطقه سائوپائولو برزيل آغاز كرد و در سال 1992 در حالي كه تنها 19 سال سن داشت و باشگاهش هم تيم صاحب نامي در برزيل نبود، به اردوي تيم ملي اين كشور دعوت شد.
كارلوس پس از مدتي به تيم پالميراس پيوست و به درخشش خود درآنجا هم ادامه داد. وي در اين باشگاه دو فصل پياپي عنوان قهرماني ليگ برزيل را كسب كرد. وي در سال 1995 راهي ايتاليا شد و با باشگاه اينتر قرارداد امضا كرد تا توانايي‌هاي خودرا اين بار در سري A به نمايش بگذارد.
كارلوس در يكي از بازي‌هاي تيمش مقابل وينچنزه موفق شد، يك ضربه ايستگاهي را از فاصله حدودا 30 متري وارد دروازه‌ حريف كند. با اين حال، حضور كارلوس در اينتر خيلي كوتاه بود و اين بازيكن بعد از يك فصل اينباشگاه ايتاليايي را ترك كرد. وي در سال 2005 در مصاحبه‌اي دليل ترك اينتر را فاش كرد. كارلوس گفت كه رويهاجسون سرمربي وقت اينتر از او انتظارداشت كه به عنوان مهاجم بازي كند، ولي او ترجيح مي داد كه در پست دفاعچپ به بازي بپردازد. به همين دليل نزد ماسيمو موراتي مالك باشگاه اينتر رفت و او نيز گفت كه تنها راه حل ممكن براي كارلوس اين است كه باشگاه را ترك كند.
ملي‌پوش سابق برزيل پس از ترك اينتر راهي اسپانيا شد و به رئال مادريد پيوست. وي مجموعا 11 فصل براي رئال بازي كرد و در 584 دفعه‌اي كه در رقابت‌هاي مختلف براي اين تيم به ميدان رفت، 71 گل به ثمر رساند كه براي يك مدافع، آمارخيره كننده اي است. 370 بازي از 584بازي كارلوس براي رئال مادريد در لاليگا بود و اين بازيكن 46 گل خود را در اين رقابت‌ها وارد دروازه‌ حريفان كرد.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

دیوید بکهام

او اولين بازي ملي خود را در اول ژوئن 1996 انجام داد. باشگاه او پی اس جی است، ولي به نظر مي‌رسد وي در آينده‌اي نزديك به ليگ برتر انگلستان باز مي‌گردد.
همسر او ويكتوريا آدامز يكي از خوانندگان معروف است و او چهار فرزند به نام‌هاي بروكلين (1999)، روميو(2002)، كروز(2005)و هارپر(2011)دارد.
خانواده:
ادوارد آلن بكهام پدر و ساندرا جورجيا مادر ديويد بكهام هستند وي خود را يك نيمه يهودي مي‌داند.
پيشينه باشگاهي:
ديويد بكهام فوتبال حرفه‌اي خود را ازجوانان منچستر آغاز كرد و چند ماه پس از حضور او در تيم جوانان منچستر يونايتد وي براي بازي در جام اتحاديه انگليسبه تيم بزرگسالان دعوت شد.
هر چند در اولين حضورش در تيم بزرگسالان منچستر يونايتد نيكمت نيشنبود ولي دو سال و نيم بعد بكهام به همراه تيم بزرگسالان براي اولين بار حضور در ليگ برتر را تجربه كرد.
سرانجام بكهام در آوريل 1995 اولين بازي‌اش در ليگ برتر مقابل ليدز يونايتد تجربه كرد و در واقع فصل 95-96 آغازي بود بر درخشش اين بازيكن در فوتبال انگليس.
درگيري‌هاي بكهام و فرگوسن:
سال 2000 آغاز تنش‌هاي بكهام و سرالكسي فرگوسن مربي منچستر يونايتد بود تا جايي كه او به فكر جدايي از اولترا فورد افتاد اما پس از چندي از تصميم خود صرف نظر كرد تا آينده‌اي درخشان را در منچستر بسازد.
دون شك او نقش بسزايي در قهرمانيشياطين سرخ در فصل 2000 داشت و او به مشهورترين بازيكن تاريخ انگليس تبديل شد شوت‌ها و ضربات آزاد و پاسهاي ديدني او حاكي از استعداد سرشار اين بازيكن است.
رئال مادريد:
بارسلونا اولين باشگاهي بود كه رسماًدرخواست خود را مبني برتمايلش جهت جذب ديويد بكهام را تقديم منچستر يونايتد كرد اما تنها يك تيم بود كه توانست گوي سبقت را براي جذب اين ستاره انگليسي بربايد در ژوئن 2003 بكهام با عقد يك قرار داد چهارساله به رئال مادريد در ليگ قهرمانان اسپانيا پيوست.
شروع كار بكهام و جدايي او از منچستر يونايتد خلأبزرگي در خط مياني اين تيم بوجود آورد سرخپوشان آلترافرود با از دست دادن كاپيتان تيم ملي انگليس شايد توجه بسياري از رسانه‌ها و محافل ورزشي را جلب کرده بود.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

بیوگرافی مجتبی جباری

مجتبی جباری متولد 26/3/1363 در رباط کریم به دنیا آمد . به دلیل شغل پدرش فوتبال را از تیم راه آهن شروع کرد . در تیم نوجوانان راه اهن به مدت2 سال بازی کرد و سال بعد به جوانان اتکا پیوست . وی سپس مجدد به امید راه آهن برگشت و دراین تیم مشعول به بازی شد .با دعوت احدیمربی وقت امید استقلال تهران جباری به این تیم پیوست و سپس به طور قرضی به مدت یکسال در تیم بزرگسالان ابومسلم توپ زد و با درخشش در این تیم توجه همگان را بهخود جلب نمود . وی با تیم ابومسلم خراسان به مربیگری اکبر میثاقیان به مقام نایب قهرمانی جام حذفی رسید و درخشش وی در این فصل موجب بازگشت مجدد وی به تیم استقلال شد .برگشت مجدد او به استقلال بسیاردلنشین و توام با موفقیت بود . دعوت شدن او به تیم ملی و راه یابی به جام جهانی همراه این تیم قهرمانی در لیگ پنجم در روزی به یادماندنی که در حضور 120 هزار تماشاگر استقلال به دست آمد وهمچنین انتخاب وی به عنوان 10ورزشکار برتر سال84 مهمترین اتفاقات زندگی ورزشی او در این سال بود .در پایان لیگ پنجم مجتبی جباری از سوی کارشناسان به عنوان پدیده لیگ انتخاب شد و همچنین از طرف مردم به عنوان بهترین بازیکن استقلال وبهترین بازیکن لیگ اتخاب شد.پست تخصصی محتبی جباری هافبک نفوذی است.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

محمد علی کلی

کلي در مورد خود مي‌گويد: «من خطرناکم، من درخت انداخته‌ام، با تمساح جنگيده‌ام، نهنگ شکار کرده‌ام، رعد را به زندان انداخته‌ام و به برق دستبند زده‌ام، هفته‌ي گذشته يک صخره را کشتم، من سريع ام ... سريع.»
شيوه خاص صحبت‌کردن کاسيوس کلي که در سال 1942 در خانواده‌اي فقير به دنيا آمده، او را به سرعت بهشهرت رساند. بخت در سن 22 سالگي به سراغ او آمد: او موفق شد به رقابت نهايي قهرماني جهان راه يابد. همه ي نگاه‌ها به حريف پرآوازه‌ي او، سوني ليستون بود. ليستون اما در راند ششم به دليل آسيبديدگي ديگر وارد رينگ نشد و بدين ترتيب کِلِي براي نخستين بار قهرمان جهان شد.
پس از اين تاريخ بود که نام کلي برسر زبان‌ها افتاد؛ از يک‌سو به دليلطرز مشت‌زدنش و از سوي ديگر به خاطر درشت‌گويي‌هايش. او همواره با سخنانش نگاه‌ها را به سوي خود جلب مي‌کرد. زماني که بر ليستون پيروز شد، گفت: «من يک هيولاي بزرگ و بد طينت را شکست دادم که همه را شکست داده و کسي حريفش نبود. تا اين‌که ناشناخته‌اي به نام کاسيوس کلي از کنتاکي آمد و او رامتوقف کرد، کسي را شکست داد که دو بار پترسون (قهرمان مشت‌زني)را مغلوب کرده بود.»
* تضعيف روحي حريف، کليد موفقيت
کلي پيش از مسابقه ليستون را "خرسپير و زشت" خوانده بود. خود را هم با گردن‌آويزي که روي آن "شکارچي خرس" نوشته شده بود، در برابر دوربين عکاسان قرار مي‌داد.
نورمن ميلر، نويسنده‌اي که به مفهومي به نام "علي" (محمدعلي کلي) پرداخته، اين حرکات او را استراتژي‌هاي از پيش انديشيده شده مي‌داند: «او فهميده بود که پيروزي در مشت‌زني تا حد بسيار زيادي به اعتماد به نفس مربوط است.کِلِي تمام تلاش خود را کرد که حريف را پيش از رقابت ناراحت و از نظر روحي ضعيف کند. حريف بايد عصبي و آشفته باشد، تا علي راحت‌تر با او مواجه شود. او به شيوه‌اي باورنکردني به هدف خود دست يافت.»
اما تنها زبان کلي در آن رقابت، تند وتيز نبود. او چالاک بود و با زبان بدنشهم حريف را تحريک مي‌کرد، به‌عنوان مثال در هنگام مبارزه، به‌جاي آن‌که دست‌هايش را گارد صورتش کند، آنها را به پايين مي‌آويخت. نوع جنگيدن او منحصر .به فرد بود
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

ایکر کاسیاس

روز ۲۰ می ۱۹۸۱ پسر بچه ای در محله موستولس شهر مادرید به دنیا امدکه بعد ها به یکی از بزرگترین دروازه بانان دنیا تبدیل شد.
ایکر کاسیاس فرناندز نام کامل این دروازه بان است وی توانست در سال۲۰۰۸ به افتخاری دست یابد که خیلی از بزرگان فوتبال اسپانیا ارزویان را داشتند.
رئال مادرید
او یکی از محصولات اکادمی باشگاه رئال مادرید است که در سال ۱۹۹۰ بازیهای خود را در این باشگاهاغاز کرد.
وی تا سال ۱۹۹۹ - ۱۹۹۸ در تیم جوانان باشگاه بازی می کرد تا اینکه در ان سال توانست اولین بازیرسمی خود را برای تیم باشگاهیشانجام دهد وی در ان سال جانشین بودو ایگنر دروازه بان اول رئال مادرید شد.
در سال ۲۰۰۰ با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا در برابر والنسیا بهجوانترین دروازه بانی تبدیل شد که درکل فینالهای تاریخ لیگ قهرمانان حضور می یابد.
در ان بازی رئال مادرید توانست بانتیجه ۳ - ۰ تیم والنسیا را شکست دهد و هشتمین قهرمانی خود را در این جام جشن بگیرد.
ولی در این بین کاسیاس دچار افت شدیدی شد و جای ثابت خود را به سزار سانچز داد ولی گویی فینال لیگ قهرمانان همیشه برای این دروازه بان خوش یمن است.
در فینال لیگ قهرمانان در سال ۲۰۰۲ سزار سانچز دچار مصدومیت شد و بار دیگر کاسیاس جوان درون دروازه رئال مادرید قرار گرفت تا این تیم بتواند با درخشش وی و زیدان بانتیجه ۲ - ۱ تیم المانی بایرلورکوزن را شکست داده و برای نهمین در اروپابه مقام قهرمانی نایل شود
در سال ۲۰۰۸ قرارداد خود را با رئال مادرید تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد.
تیم ملی اسپانیا
اولین بازی کاسیاس برای تیمهای ملی اسپانیا مربوط می شود به حضور وی در تیم ملی زیر ۱۷ سالاسپانیا که با ۱۶ سال سن جوانترین عضو ان تیم بود.
کاسیاس توانست با این تیم در سال ۱۹۹۷ در فینال جام جهانی زیر ۱۷ ساله های دنیا حضور پیدا کند و با شکست برزیل قهرمان دنیا شود.
در بین دروازه بانان تاریخ تیم ملی اسپانیا زوبیزارتا با ۱۲۶ بازی ملی در مکان اول قرار دارد و کاسیاس با ۸۲ بازی در رتبه دوم جای گرفته است.
کاسیاس همچنین توانست در سال ۱۹۹۹ همراه با تیم ملی جوانان اسپانیا به مقام قهرمانی جهان برسد.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

مایکل شوماخر

حدود 37 سال پيش يعني در سوم ژانويه 1969 ، رلف و اليزابت شوماخر درشهر هورث ـ هلمونهيم از توابع کلن درآلمان غربي صاحب پسري شدند که نامش را مايکل گذاشتند. چندي بعد خانواده به شهر کرپين ـ منهيم ، يک شهر کارگري درنزديکي کولون عزيمت کرد، آنجا بود که خانواده او با کارتينگ آشنايي پيدا کردند. پدرش يک اتومبيل کارتينگ را که با موتور يک ماشين چمن زني قديمي تقويت کرده بود در اختيار مايکل گذاشت.
اين گونه بود که از رکاب حقير يک اتومبيل کوچک و بي ارزش، رکاب قهرماني جهان زير پاي مايکل شوماخر لمس شد. با درايت پدر و روج جوان و فعال مايکل، کارتينگ به دغدغه اصلي خانواده تبديل شد. اوتوانست درمسابقات متعددي ازجمله در سال 1984 قهرماني جوانان آلمان ، پيروزي کسب کند. بعدها کم کم با نشان دادن استعداد خود توانست در"فرمولا فورد" يا در لفظ آلماني " فرمولا کوئيک " و در همان راستا در رده هاي بالاتر گام بردارد.در فرمولا 3همموفقيت لازم را کسب کرد تا بدين گونه راهش رابراي ورود به رقابت هاي جهاني فرمولاوان هر چه بيشتر آماده کند. از جردن شروع کرد وبا فراري بهپايان رساند.
صحبت از ي ها و مقام هاي متعدد اين آچار فرانسه آلماني اگر چه لازم وجالباست اما لطف ديگر جنبه هاي بحث را ندارد. جنگجويي وي در کارش با خصوصيات جالب ديگري از زندگي شخصي اش آميخته است که محبوبيتشرا دو چندان ميکند. پي مودن بانوز ( خبرنگار تايمز) در مقاله اي در 10 سپتامبر 2004 مي نويسد : مايکل شوماخر مسلسل قهرماني که فرمولاوان را به قتل رسانده است.باريکل قهرمانو با شوماخر رقابت نمي کند.مايکل آنقدر قدرت دارد که هم تيمي اش بايد برايش لنگ بياندازد.
مايکل شوماخر راننده سابق فرمولاوانوقهرمان 7 فصل جهان است. بر اساس رده بندي F1 ازنظر آماري « بهترين ورزشکار درسرتاسر جهان بوده وهست » اواولين ورزشکار ميلياردر جهان نيز هست بطوريکه گفته ميشود تنها در سال 2004 ساليانه حدود 80ميليون دلار دستمزد مي گرفته است.در نظر سنجي در زمينه کاري اش در فرمولاوانبعنوان محبوبترين رانند F1 از طرف هواداران برگزيده شد.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

آندری آرشاوین

نام کامل: آندری سرجویچ آرشاوین
تاریخ تولد: ۲۹ می۱۹۸۱
محل تولد: سنپترزبورگ روسیه
پست: فوروارد و جناحین
اولین بازی بین المللی: می ۲۰۰۲ مقابل بلاروس
آرشاوین به خاطر کنترل توپ، دید خوب، توانایی بازی سازی و سرعت زیادش شناخته شده است.
فوتبال را از ۷ سالگی آغاز کرد.. و از همان موقع تصمیم گرفت آن را به طور جدی ادامه دهد...
از مدرسه فوتبال اسمینا فارغ التحصیلشد و در ۱۹۹۹ و اوایل ۲۰۰۰ برای زنیت دسته دوم بازی کرد.
در سال ۲۰۰۰ طی یک برد دور از انتظار ۳ بر هیچ مقابل تیم انگلیسی براهورد سیتی در سری رقابت های کاپ اینترو توتو حضوری چشمگیر برای زنیت داشت.
پست خود را از دفاع راست شروع کرد و تا حد یک مهاجم هم جلو آمد و با بردن جایزه لیگ قهرمانی روسیه به عنوان بهترین بازیکن فصل به خاطر بازی سازی هایش اسم و رسمی به هم زد...
در سال ۲۰۰۷ در لیگ روسیه در تمام بازیها حضور داشت و ۱۰ گل به ثمر رساند و در ۱۱ گل دیگر هم تاثیر بسزایی داشت.
آرشاوین در یورو ۲۰۰۸ هم بسیار درخشید و پیشنهاد های مختافی از بارسا و چلسی در یافت کرد.
او در نوجوانی برای تهیه هزینه کلاسهای فوتبال به فروش لباس های دست دوم در مغازه دایی اش مشغول شدو از هما نجا به او لقب کهنه پوش داده شد.
اما این روز ها او و همسرش وایولا و دختر کوچکشان آلینا (متولد ۱۴ آوریل ۲۰۰۸)زندگی مرفهی را در سنپترزبورگ دارند.
او و وایولا در یک مسابقه فوتبال با همآشنا شدند و مدتی پس از آن باهم ازدواج کردند.
وایولا قبلا عکاسی میکرد که این روز هابه خاطر دخترش خانه نشین شده.
هم چنین بسیاری از عکسهای منشتر شده از آرشاوین توسط همسرش عکاسی شده است.
نام دخترش را روی بازوی چپ خود خالکوبی کرده است.
به خاطر شیطنت در کودکی از ارتفاع ۴متری سقوط کرد و مدت ۲۵ دقیقه بیهوش بود.
از اعضای انجمن ضد سیگاری جهان است.
در کلیپ های تبلیغتاتی نایک و تویوتا حضور دارد.
عاشق دونات توت فرنگی است.
در خانه از یک موش نگه داری می کند.
از لنز طبی استفاده می کند.
به مصاحبه علاقه ای ندارد و میگوید گفتنی ها را در سایت اختصاصیش مینویسد.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
صفحه  صفحه 4 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
ورزش
ورزش

بیوگرافی ورزشکاران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA