انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 4 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین »

طرفداران گرگ های سرخ آذربایجان (تراکتورسازی همراه با نظرسنجی)


مرد

 
عذرخواهي مظفري زاده از کادر فني مس

باشگاه مس کرمان اعلام کرد داور بازي با تراکتورسازي با حضور در هتل اين تيم از کادر فني به دليل اشتباه تاثيرگذار در قضاوتش عذرخواهي کرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، مسئولان باشگاه مس اعلام کردند داور ديدار مس و تراکتور سازي پس از ديدن فيلم مسابقه از کادر فني و سرپرست تيم مس عذر خواهي کرده است.

سعيد مظفري زاده داور ديدار مس کرمان و تراکتور سازي تبريز که در اين مسابقه با قضاوت ضعيف خود باعث شد سومين شکست مس رقم بخورد، شب گذشته پس از پايان مسابقه و با تماشاي مجدد فيلم مسابقه با حضور در لابي هتل شهريار تبريز از کادر فني و سرپرست تيم مس کرمان عذر خواهي کرد.

مظفري زاده با بيان اينکه اشتباه جزئي از زندگي هر فرد است،به مربيان مس گفت: در آن صحنه پنالتي مرتکب اشتباه شدم و با ديدن فيلم مسابقه متوجه اين اشتباه بزرگ خود شده ام.

گفتني است پس از اخراج قاسم دهنوي هافيک تراکتور سازي از زمين مسابقه تماشاگران پرشمار تبريزي اعتراضات مکرري به داور داشتند و اين داور در دقايقي از مسابقه با به صدا درآوردن سوت هاي مکرر خود قصد داشت تا نبض بازي را از دست ندهد.

استفاده از 10 کارت زرد و 2 کارت قرمز نيز از نکات قابل توجه داوري اين مسابقه بود. گفتني است مظفري زاده تا پيش از اين مسابقه از سوي کميته داوران فدراسيون فوتبال مجوز داوري در اين فصل از مسابقات را کسب نکرده بود و يکي از دلايل اين مسئله نيز به دور بودن وي از شرايط آرماني بود.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
دايي: ما ميهمان تراکتورسازي هستيم

سرمربي راه آهن تهران معتقد است با توجه به تغيير مکان بازي با تراکتورسازي در ديدار فردا آنها ميهمان هستند.
علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار فردا برابر تراکتورسازي گفت: بازي خيلي سختي است. تراکتور تيم بزرگي است و بازيکنان بزرگي در اين تيم حضور دارند. آنها سال گذشته نايب قهرمان شدند و قصد دارند امسال نيز عملکرد خوبي از خود ارائه کنند. تراکتوري‌ها تاکنون شرايط تيم سال قبل را نداشتند اما آنها تيم بزرگي هستند و مطمئنا برابر آنها کار آساني در پيش نداريم.

وي در مورد تغيير مکان برگزاري بازي از استاديوم اکباتان به تختي اظهار داشت: صحبت‌هاي زيادي را در اين مورد انجام دادم و ديگر خسته شدم. ما در زمين تراکتورسازي بازي مي‌کنيم و ميهمان اين تيم هستيم. چرا که زمين براي تراکتور و هواداران هم براي اين تيم هستند. ميزباني و ميهماني را نمي‌دانيم. چه رسم غلطي است که در فوتبال ما حاکم است و تيم‌ها در يک شرايط نابرابر مقابل هم قرار مي‌گيرند؟ همه مي‌دانيم راه آهن تيمي نيست که تماشاگران زيادي داشته باشد حداقل اين بود که اگر ما در زمين خودمان بازي مي‌کرديم به شرايط زمين عادت داشتيم. به هر حال الان زمين براي تراکتور است و مقابل طرفداران آنها بايد به ميدان برويم.

دايي افزود: هدف کسب 3 امتياز است. در ديدارهاي خانگي فقط 3 امتياز را مي‌خواهيم. امسال با توجه به مجموعه‌اي که داريم از همين ابتداي ليگ مي‌خواهيم شرايط را بهتر و نتايج خوبي را کسب کنيم.

وي در مورد مصدومان و محرومان تيمش در اين ديدار گفت: خوشبختانه بازيکن مصدوم و محروم نداريم و با تمام قدرت مقابل تراکتور قرار مي‌گيريم. از حداکثر توان‌مان استفاده مي‌کنيم تا با 3 امتياز زمين را ترک کنيم.

دايي در مورد تعطيلي ليگ عنوان کرد: جزو تيم‌هاي هستيم که از تعطيلي ليگ خوشحال مي‌شويم. قرار است در اين تعطيلي اردوي 6 روزه‌اي در اردبيل برگزار و روي کارهاي تاکتيکي و بدني تمرکز کنيم. در شروع مسابقات کار خاصي انجام نداديم و شانس آورديم 70-80 درصد تيم قبل را حفظ کرديم همين مسئله باعث شد هماهنگي خوبي داشته باشيم هر چند که از لحاظ بدني عقب هستيم. امسال کار سختي در پيش داريم و فکر مي‌کنم هر چقدر که تلاش کنيم باز هم کم است. تمام سعي‌مان را مي‌کنيم که بر خلاف سال قبل نتايج‌ بهتري بگيريم.

سرمربي راه آهن در مورد اينکه شنيده مي‌شود مجتبي شيري به اردوي تيم ملي دعوت شده گفت: من خبري از دعوت او به تيم ملي ندارم. تيم ما پتانسيل اين را که بتواند بازيکنان بيشتري به تيم ملي بدهد را دارد. کل مجموعه تيم بوده که توانسته به مجتبي شيري کمک کند تا بازي‌هاي خوبي ارائه دهد. مجتبي بازيکن جواني است که به خوبي تمرين مي‌کند. شيري در آينده يکي از بازيکنان بزرگ مي‌شود و مي‌تواند يکي از بازيکنان تاثير گذار فوتبال ايران شود. او نماينده و نشانه‌اي از تيم امسال ما است و توانسته عملکرد بسيار خوبي را ارائه دهد.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
سرمربي تراکتورسازي:با 10 مهاجم به مصاف صنعت نفت مي رويم

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: در مصاف با صنعت نفت آبادان با 10 مهاجم و يک دروازه بان به ميدان مي رويم.
توني اوليويرا شنبه شب در کنفرانس خبري قبل از بازي در جمع خبرنگاران افزود: البته بازي با صنعت نفت يکي از سخت ترين بازي هاي تراکتورسازي خواهد بود و ما سعي خواهيم کرد با بهره گيري از تمامي بازيکنان به نتيجه دلخواه برسيم.



وي بيان کرد: به بهترين شکل در ميدان ظاهر خواهيم شد تا به اهداف از پيش تعيين شده تيم دست يابيم.



اوليويرا گفت: اين يک واقعيت است که صنعت نفت پس از يک باخت سنگين در هفته چهارم مقابل تيم ما صف آرايي مي کند و در بازي فردا به دنبال کسب نتيجه و فراموش کردن شکست تلخ هفته قبل خواهد بود و ما نيز بدون در نظر گرفتن نتايج هفته هاي گذشته اين تيم و براي سه امتياز به ميدان مي رويم.



وي افزود: سيدصالحي و آنسلمو در بازي فردا مصدوم هستند اما ساير بازيکنان در آمادگي خوبي به سر مي برند و براي گرفتن نتيجه 90 دقيقه تلاش خواهند کرد و خواهند دويد.
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 
تمايل پيمنتا براي بازگشت به تراکتورسازي

لئوناردو پمنتا بازيکن برزيلي اسبق تراکتورسازي که سال گذشته از اين تيم جدا شده و به برزيل رفته است، در صفحه اجتماعي خود از بازگشت به تراکتور خبر داد!

پيمنتا که در زمان مربيگري کمالوند در تراکتور حضور داشت روزهاي پرفراز و نشيبي را سپري کرده بود. در ابتداي فصل نيز صحبت‌هاي از بازگشت وي به تراکتور به ميان آمد و مدير برنامه‌هاي اين بازيکن نيز از مذاکرات اوليه با باشگاه تراکتورسازي خبر داد ولي با گذشت زمان و با آمدن آنسلمو و ژائو ويلا اين موضوع به خودي خود منتفي شد و البته اين پيام پيمنتا که در ادامه خواهيد ديد بيشتر از تمايل شخصي وي به بازگشت خبر مي‌دهد تا مذاکرات بين باشگاه!

«من واقعا تمام مردم تبريز را دوست دارم آنها بهترين هستند. تراکتور درجه يک در جهان است، شگفت‌انگيز. تشکر ميکنم از تمامي هواداران تراکتور و آنها را هيچ‌وقت فراموش نمي‌کنم. آنها بهترين هستند و تشکر مي‌کنم. تراکتور حرکت کن و قهرمان شو ، به زودي برمي‌گردم.»
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد
پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است .
     
  
مرد

 

محمد حسین جعفری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی اظهار داشت:

پس از 2 روز استراحت تمرینات تیم برای بازیهای پیشرو مقابل الجزیره و الجیش آغاز شده و بازیکنان ما با انگیزه برای این مسابقات آماده میشوند. دوشنبه هفته آینده با هدف کسب هر 3 امتیاز بازی با الجزیره به امارات میرویم، نتیجه مساوی هم تراکتورسازی را تهدید میکند چرا که نمیدانیم چه اتفاقیدر بازی الجیش و الشباب خواهد افتاد .
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شعار تماشاگران در بازیهای اخیر این تیم علیه خودش گفت: باید پرسید به چه علتی علیه من شعار میدهند؟ آیا تیم در وضعیت سقوط است یا اتفاقی رخ داده؟ تراکتورسازی تا 80 درصد سومی خودو کسب سهمیه آسیا را قطعی کرده است آن هم با بضاعت مالی کمتری نسبت به سپاهان و استقلال .
جعفری اضافه کرد: با اطمینان میگویمکه بحث فوتبالی در میان نیست. این افراد از زمان بازی با سپاهان برنامه ریزی خود را آغاز کرده اند اما در آن زمان مردم از این کار آنها استقبال نکردند. شکست مقابل الشباب این فرصت را به حاشیه سازان داد تا کمی کار خود را پیش ببرند و در بازی با فولاد نیز این برنامه را ادامه دادند. ما فعلا در مورد حاشیه سازان دندان روی جگر گذاشته ایم اما درموقع مناسب اسم و نشانی آنها را اعلامخواهم کرد .
وی درباره شایعه مذاکره تراکتورسازیبا رسول خطیبی و علی دایی به تسنیم گفت: با هیچکدام از این 2 مربی و البته مربیان دیگر مذاکره نداشته ام. خطیبی دوست من است و تنها صعود گسترش فولاد را به او تبریک گفتم .
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: این همان نکته ای است که باید به آن دقت کرد؛ کدام یک از 17 تیم دیگر لیگ برتر اکنون در حال مذاکره با مربی دیگری است کهما باشیم؟ چرا این شایعات تنها در مورد تراکتورسازی مطرح میشود و فقط برای ما دنبال مربی میگردند؟
2 سایت و تعداد افرادی اندک با من مشکل دارند و این کارها را انجام می دهند که حتی پیش از این با آنها صحبت کردیم و تذکر دادیم اما گویا ازجایی تحریک میشوند و مطمئن باشید اگر روزی آنها تراکتورسازی را فدای جعفری کنند خود مردم آنها را رسواخواهند کرد .
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

حسن آذرینا در خصوص برنامه سفر تیم تراکتورسازی به امارات گفت...

تیم تراکتورسازی بعد از یک جلسه تمرین که دیروز انجام داد ، روز دوشنبه ساعت 12:30 دقیقه تبریز را به مقصد تهران ترک خواهد کرد ، از فرودگاه مهرآباد به سمت فرودگاه امام حرکت می کنیم و با پرواز ساعت 18:15 دقیقه تهران را به مقصد دبی ترک خواهیم کرد و از دبی نیز با یک دستگاه اتوبوس به سمت ابوظبی حرکت می کنیم ، بعد از استراحتر فردا آن روز یعنی روز چهارشنبه ساعت 19:45 یک جلسه در ورزشگاه اختصاصی الجزیره مکان برگزاری مسابقه ، تمرین خواهیم داشت.
وی در خصوص مصدومان و محرومان تراکتورسازی در این مسابقه تصریح کرد : خوشبختانه هیچ مصدوم و محرومی نداریم و تنها مصدوم ما میلاد فخرالدینی می باشد ، محمد نصرتی هم که گفته می شد به این بازی نخواهد رسید دیرو تمرین کرد و در بازی الجزیره نیز در اختیار تیم می باشد.
سرپرست تیم تراکتورسازی در خصوص بازی الجزیره اظهار داشت : تیم الجزیره تیم خیلی خوبی و پر مهره ای می باشد ، از تیم های الشباب و الجیش عقب نیست ولی تیم ما آنقدر قدرت دارد که بتواند الجزیره را در خانه خود شکست دهد و با این هدف و تصمیم به امارات میرویم و امیدوارم با کسب سه امتیاز به تبریز برگردیم و تا آنجایی که شنیده ام چند تور هواپیمایی برای سفر به امارات اسم نویسی کرده است و هواداران تراکتور در کشور های آسیایی هم ما را تنها نخواهند گذاشتو از این بابت هم از آنها تشکر می کنم.
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

سردار جعفری برترین مدیر ورزشی 5 سال گذشته کشور

طی یک نظر سنجی که از تاريخ ١٢ بهمن ١٣٩١ تا ١٢ فروردين ١٣٩٢ صورت گرفت و به ٤ طريق سايت ، رودرو از مردم ، پيامك و نظرسنجى از ورزشكاران صورت پذیرفته؛ سردار محمد حسین جعفری مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از میان 10 مدیر سرشناس کشور به عنوان نفر اول انتخاب شده اند .
این اتفاق بزرگ را به جامعه ورزش استان،بالاخص سردار جعفری مدیر بالیاقت،دلسوز و زحمت کش باشگاه تراکتورسازی تبریک عرض می کنیم .
ترتیب انتخاب شدگان به ترتیب زیرمی باشد :
١- سردار جعفرى - مديرعامل باشگاهتراكتورسازى تبريز
٢- محمدرضا داوزنى - رييس فدراسيون واليبال
٣- امير عابدينى - مديرعامل باشگاه داماش گيلان
٤- بهرام افشارزاده - دبيركل كميته ملى المپيك
٥- على انصارى - رييس سابق فدراسيون دوچرخه سوارى و باشگاه استقلال
٥- عليرضا رحيمى - مديرعامل باشگاه سپاهان
٦- محمدرضا ساكت - مديرعامل سابق باشگاه سپاهان
٧- دكتر على نژاد - رييس فدراسيون ووشو
٨- احمد دنيا مالى - رييس سابق فدراسيون قايقرانى
٩- آقاى كريم صفايى - رييس سابقفدراسيون تيروكمان
١٠- سردار آجرلو - مدير كنونى تربيت بدنى سپاه و مدير سابق باشگاه استيل آذين
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 

الجزیره 2 - تراکتورسازی 0

تراکتورسازي در پنجمين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:15 به مصاف الجزيره امارات رفته است .
تراکتورسازي در اين مسابقه 2 بر صفر شکست خورد وبا توجه به پيروزي الجيش مقابل الشباب از این مرحله از مسابقات حذف شد. اوليويرا 9بازیکن الجزیره روي اشتباه فردی مدافع تراکتورسازي به گل رسید .
تراکتورسازي در اين مسابقه عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه نمود و اين تيم در بسياري از دقايق مسابقه صاحب توپ و ميدان بود اما مهاجمان تراکتورسازی نتوانستند از این فرصتها به خوبی استفاده کنند.
در نيمه دوم 2 بار بازيکنان تراکتورسازي توپ را به تير دروازه حريف کوبيدند. مهدي ثابتي دروازه‌بان تراکتورسازي در این دیداربهتر از دیگر بازیکنان ظاهر شد و چندين بار موقعيت‌هاي گل حريف راگرفت .
حرکات ضد فوتبالی حریف باعث شد تا تراکتوری ها نتوانند تفکرات سرمربی تیم را در میدان اجراکنند .
در اين مسابقه مهدي ثابتي، محمد نصرتي، مرتضي اسدي، مصطفي اکرامي،‌ فلاويو لوپز، محمد ايرانپوريان،‌ مهدي کريميان (58 محمد ابراهيمي)، قاسم دهنوي، مهدي کياني، جواد کاظميان (61 گيلسون) و مهدي سيد صالحي به ميدان رفتند .
در ديگر ديدار اين گروه الجيش و الشباببه مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقهبا نتيجه 3 بر صفر به سود الجيش به پايان رسيد .
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
انتقاد یک تماشگر از ترختور مدل ۹۲
من یک تماشاگر تراکتوری هستم.یک تماشاگر متعصب که از زمان آقای قلعه نوعی همه ی بازی های خانگی تراکتور سازی + بازی های شهر تهران ، کرج ، و رشت رو رفتم بدون استثنا....
دوست داشتم از تراختور انتقاد کنم.دوسال بود که هر مشکلی پیش میومد برای خودم توجیه میکردم و لب به انتقاد باز نمیکردم ولی امسال دیگه نمیشه.بذارین از قبل شروع کنم از زمان شش هفته ناکامی تراکتور در فصل قبل...جریان از این قرار بود....
تراکتور دو شکست پیاپی از استقلال و سپاهان خورد و عملا رویایی قهرمانی در فصل قبل رو به باد داد.بلافاصله انتقاد ها و توهین ها و لج بازی ها با مربی محبوب تونی الیویرا شروع شد . تنش ها بالا رفت.ابراهیمی و دهنوی با تیم و کادر فنی مشکل پیدا کردند .فلاویو افت کرد . بازی های آسیاییمون بعد از یه پیروزی و یه تساوی با ارزش همگی به شکست تبدیل شدند . تونی رقابت های لیگ رو هم با ضعف فراوان ادامه داد تا اینکه بعد از چهار سال برای اولین بار شعار حیاکن رها کن از طرف تماشاگر آذری به پا خاست.جعفری که فهمیده بود چه گند بزرگی به بار آورده میخواست آخرین زهر خودش رو بریزه و بعد بره....تونی رو اخراج کرد جوری هم اخراج کرد که دیگه برنگرده در حالی که دو هفته مونده بود به پایان لیگ و هیچ هوادارترکتوری بعد از شکست های پیاپی آخر سال انتظار نداشت دو هفته پایانی لیگ معجزه بشه.
فصل تموم شد فصل نقل و انتقالات شروع شد.به آقای زینی زاده گفتیم تونی رو برگردان زمان او حتی اگر شکست میخوردیم خوب بازی میکردیم تماشاگر پسند بازی میکردیم لذت میبریدم.قبول نکرد رای او مجید جلالی بود.
بازیکن خریدیم خیلی هم خوب خریدیم.انصاری فرد ، کریمی ، دقیقی ، عبادزاده و حامد لک از بهترین خرید هایمان بود.در کنار این بازیکنان فرشید و دلیر و بائو هم بودن.تقریبا نه تنها جای کسایی که رفته بودن پر کردیم بلکه نیمکت رو هم پر کردیم.همه چی خوب و خوش بود و همه از مدیریت راضی بودیم و منتظر بودیم آقای کامپیوتر تیم رو ارنج بندی کنه تا منتظر تراکتور رویایی باشیم.
یازی اول رسید.در مقابل پرسپولیس بد بازی کردیم.با اینکه تقصیر رو انداختیم به گردن داور و گفتیم داور ذهن مارو خراب کرد و روحیمون رو باختیم ولی حقیقت این بود که چیزی برای گفتن نداشتیم . بازی با گسترش یک نیمه برای ما یک نیمه برای گسترش در کل هیچ به هیچ.بازی با ذوب آهن من نمیدونم اگه کریمی با تجربه نبود میخواستیم چیکار کنیم؟بازی با سپاهان هم همینطور بود !اگه کریمی نبود این دوبازی مساوی میشد.در هر صورت هر دو تیم اصفهانی رو بردیم حال امیدوار بودیم که امتیاز کامل در مقابل مس و مقاومت رو بدست بیاریم ولی دومساوی صفر صفر تقریبا هر هوادار خوش بین آذری رو ناامید و مایوس کرد .
به نظر میرسه وقت رفتن جلالی رسیده به نظر میرسه هیچ مربی ایرانی در حدی نیس که بتونه ترکتور رویایی تماشاگر پسند رو ارائه بده.جلالی بای بای جلالی بای بای
من تماشاگر اینقدر شعور دارم که بفهمم آقای مسعود ابراهیم نژاد از زمان کمالوند تا الان بوده و از همان اول که خریداری شد بر روی نیمکت بوده.چرا آقای جلالی ایشون رو فیکس بازی میدن در حالی که ایشون حتی در حد تیم های دسته اولی هم نیستن؟فرشاد احمد زاده و کریمی؟به نظرتون سطح بازی این دو یکیه؟چرا از هر کدوم در یه نیمه استفاده نمیکنین؟فرشاد احمد زاده نیمه اول با سرعت و دوندگی بی امانش مدافعین رو خسته کنه و کریمی نیمه دوم وارد بازی بشه تا لااقل بتونه از لحاظ قدرت جسمی برابری کنه با بازیکنای خسته حریف که ۵۰ شصت دقیقه دویدن.حال در نیم ساعت وقتی که باقی مونده با پاس های طلاییش مهاجمین رو صاحب فرصت کنه.ما باید بهتر از این ها عمل کنیم.بی صبرانه منتظرم که سعید دقیقی و عباد زاده و فخرالدینی سه بازیکن فیکس ترختور سالم شن تا ترکتور با این بازیکنان رو ببینیم.ولی چیزی که مشخصه ترختور امسال اصلا وضعیت خوبی نداره.بی صبرانه منتظریم که مربی عوض شه.آقای جلالی مراقب باشید تا هفته بعدی مقابل سایپا فرصت دارید.در مقابل سایپا برد نمیخواهیم یک بازی زیبا و تماشاگر پسند میخواهیم.یک هفته دیگر فرصت باقیست..
زندگی نفش کش میخواد
هر مشکلی طرفت میاد
تورو میکشه به سمت خودش
پاره نمیشی فقط کش میاد

.
زندگیت یه جزیره بود
قدم زدن در مسیر تو
که با لبخند بم بگی همه ی اینا وظیفه بود؟
یزدیتو...!!
     
  
مرد

 
زینی زاده : هواداران باید شعار عیبی یوخ را در استادیوم زنده کنند / قطعااز کادرفنی تیم حمایت می کنیم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه از لزوم حمایت از کادرفنی تیم گفت و از همکاری همه برای رسیدن به هدفی والا خبر داد .

آقای زینی زاده در مصاحبه هایتان بحث شکست طلسم بازی با سایپا در تبریز را مطرح کرده بودید دیروز این نتیجه شکل گرفت در این خصوص بفرمایید؟

تیم تراکتور سازی فصل سیزدهم را باتغییرات گسترده در ساختار مدیریتی و کادرفنی و بازیکنان تیم شروع کرد و این امر مستلزم گذر زمان بود تا تیم بتواند نتایج خوب کسب نماید ، خوشبختانه در این چند هفته نتایج قابل قبولی کسب کرده ایم و در جلسه ای که با بازیکنان تیم داشتیم پیش بینی کارشناسان را مبنی بر کم ترین میزانباخت و گل خورده تیم در این فصل رابه آنها رساندیم ، چراکه تا به حالتیم تراکتور و استقلال در 7 بازی لیگ با یک باخت کم ترین باخت را دارند و تیم تراکتور با 4 گل خورده عنوان مستحکم ترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است . تیم ما در ساختار دفاعی بسیار خوب عمل کرده و با اینکه یکی از بازیکنان خط دفاعی هم دوران مصدومیت خود را سپری می کند نوید روزهای خوش را در ساختار دفاعی تیم می بینیم . در خطوط میانی نیز از بازی فجر کم کم هماهنگی هاشکل گرفته و تیم روند روبه رشدی را سپری می کند و در بازی با سایپا با هماهنگی دو خط هافبک و فوروارد توانستیم طلسم شکست ناپذیری سایپا در تبریز را بشکنیم .

و با گذشت روزها سعی در تبدیل تساوی ها به برد و کسب سه امتیاز از بازی را خواهیم داشت .

دیروز از دقیقه 30 شاهد برخی شعارها علیه کادرفنی بودیم نظر شما در این خصوص چیست ؟

من هم همچون کادرفنی و شخص آقای جلالی از این مباحث ناراحتم و انتظاردارم رسانه ها و هواداران کمی خویشتن داری کنند و تا دقیقه آخر دست از حمایت تیم برندارند چون بازی 90 دقیقه است و گل دقیقه 90 با گل دقیقه اول از نظر ارزشی هیچ تفاوتی با هم ندارد و هرکدام می توانند مسبب کسب سه امتیاز بازی باشند . شاید با کسب دو مقام نایب قهرمانی در دو فصل گذشته انتظارات را از تیم تراکتور افزایش داده ولی با مقایسه با سال های قبل تا بحال امتیازات خوبی کسب شده و جای مطرح کردن این مسایل نیست . باید در این خصوص ظرفیت سازی هایی شکل بگیرد تا این مسایل پیش نیاید . و تیم بتواند بدون فشار اضافی از سکوها نتایج مورد نظر مدیریت و هواداران را کسب نماید . در استان های دیگر شاهد هستیم بعد از دو یا سه هفته از برگزاری بازی گزارشگران تلویزیون یا اصحاب رسانه در خصوص ناداوری ها صحبت می کنند وهمه جانبه از تیم خود حمایت می کنندولی در تبریز شرایط متفاوت است .

درخصوص بحث فشار باند دلالان در خصوص بعضی مسایل تیم که سرمربی تیم عنوان نموده اند چه نظری دارید ؟

من در این خصوص نمی توانم اظهار نظری کنم ولی چیزی که از شواهد و قراین بدست می آید کم صبری هواداران است و شاید علت آن عدم ارایه بازی تماشاگر پسند در هفته های گذشته از تیم باشد ، یاد از مربیان گذشته در سکوها صرفا به خاطر اسم ها نیست و سبک فوتبالی مربی پیشین خواسته هواداران است و انشالله اگر تیم بتواند یک بازی خوب ارایه کند و در خلال ارائه یک بازیخوب و تماشاگر پسند نتایج خوبی را نیز کسب کند دیگر شاهد چنین مسایلی در استادیوم نخواهیم بود.

فوتبال تراکتور در فصل گذشته و این فصل دو سبک متفاوت را تداعی می کند ،فصل پیش ارائه بازی کاملا هجومی بدون توجه به مسایل دفاعی ، این فصل ساختار هجومی تیم بر پایه کارهای تدافعی و خط دفاع مستحم ، آیا اختلاف نظر های ناشی از این امر نیست ؟

دیدگاه آقای جلالی در این خصوص دیدگاه بسیار مناسبی است چراکه برای کسب نتیجه ابتدا باید ساختار دفاعی خوبی داشت سپس در خط حمله به گلزنی فکر کرد تا زحمات مهاجمان به راحتی به هدر نرود و این امر باکمترین باخت و کم ترین گل خورده دراین فصل اثبات شده است و در هفته های آتی با افزایش آمار گلزنی تیم شاهد بازی های زیبا و توام با نتیجه از تیم خواهیم بود .
هله
     
  
صفحه  صفحه 4 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  13  14  15  16  پسین » 
ورزش
ورزش

طرفداران گرگ های سرخ آذربایجان (تراکتورسازی همراه با نظرسنجی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA