انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 7 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تازه های تكنولوژی


مرد

 

با صفحه کلید smartype صحیح تایپ کنید





تمامی کاربران لپ تاپ ها و کامپیوترهای رومیزی را به لحاظ مهارت تايپ کردن می توان در سه گروه جای داد؛ گروه اول عده ای هستند که در هنگام تایپ کردن فقط به کليد های کيبرد نگاه می کنند. گروه دوم آنهايی هستند که تایپ کردن خود را بر روی مانیتور دنبال می کنند. و گروه سوم آنهايی هستند که به ازای تایپ کردن هر حرف و يا کلمه يک بار به نمايشگر نگاه می کنند تا مطمئن شوند صحيح تایپ کرده اند.


شرکت Keyview برای تبديل وضعيت تایپ کردن گروه سوم به يک شرایط استاندارد، یک صفحه کلید بسيار زیبا و کاربردی طراحی کرده. این محصول Smartype نام دارد. در بالای این صفحه کلید و به موازات کليدهایش يک نمايشگر افقی جاسازی شده و این امکان را به کاربر می دهد تا هر آنچه را که تايپ می کند با يک نگاه اجمالی به اين نمایشگر، مرور کرده و از درست بودن آن اطمینان پيدا کند.


همچنين کاربر می تواند ايميل‌ها، فيدها، پست‌های فيسبوک و توييتر خود را از طریق اين نمايشگر باریک دنبال کند و در حین تایپ کردن به راحتی زندگی آنلاین خود را نیز ادامه دهد، با دیگران در ارتباط باشد و از آخرين اخبار و ایمیل های فوری خود مطلع شود.


علاوه بر داشتن طراحی زیبا و سبک، مهمترین مزيت اين محصول آن است که به دليل نزدیک بودن بودن منطقه دید چشمی و کارِ دستی کاربر، از حرکات مکرر گردن به سمت پايين و بالا جلوگیری می شود و فرد ديگر از گردن درد و شانه دردهای ناشی از تایپ کردن غیر استاندارد نالان نخواهد شد.


این شرکت ادعا می کند که محصولش می تواند مهارت کاربران آماتور و سرعت تايپ صحیح کلمات را از طريق کنترل ديد در آنها تقویت کند. همچنین قرار است به زودی اطلاعات مربوط به قیمت محصول، چگونگی ارسال سفارش و فروش آنلاین از طريق وب سایت Keyview در اختيار متقاضيان خرید قرار گیرد.


شما چگونه تایپ می کنید؟ در مهارت تايپ کردن به کدام یک از این سه گروه تعلق داريد؟ نظرتان درباره این کیبرد با ایده خلاقانه‌اش چیست؟
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 

نمایش نسخه اولیه اولترابوک سری 9 سامسونگ در IFA



سامسونگ در IFA امسال مرتبا با عرضه محصولات جدید باعث شگفتی همگان می شود. به گونه ای که پس از اسمارت فون ها، تبلت ها و دوربین دیجیتال معرفی شده در مراسم افتتاحیه اش، حتی آخرین روز نمایشگاه هم محصول جدیدی را برای رو کردن در آستین دارد. اولترابوک ۱۳ اینچی Series 9 WQHD سامسونگ به ویندوز 8 و صفحه نمایش خارق العاده ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز است. با توجه به صفحه نمایش لپ تاپ قبلی سری 9 با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل، می توان این سوگلی جدید را گامی بلند و رو به جلو برای سامسونگ محسوب کرد.

این صفحه نمایش دقیقا شانه به شانه لپ تاپ ویژه بازی جدید ایسوس می زند و با فاصله کمی بالاتر از صفحه نمایش رتینای مک بوک پرو قرار می گیرد. البته فعلا نمونه مهندسی این اولترابوک به نمایش گذاشته شده و سامسونگ درباره زمان عرضه و یا نام تجاری این تکنولوژی صفحه نمایش چیزی نگفته است.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
معرفی لپ تاپ Aspire R7 ایسر با گردنی انعطاف پذیر



امروز شرکت ایسر با سه محصول جدید به دنیای اخبار فناوری آمد. برجسته ترین آنها لپ تاپی 15 اینچی به نام Aspire R7 است. کامپیوتری با طراحی عجیب و متفاوت که نمایشگرش با یک گردن به کیبرد متصل می شود و با استفاده از آن می توان نمایشگر را نزدیک تر آورد تا برای حرکات لمسی در جایگاه مناسب تری قرار گیرد.

شرکت ایسر نام این گردن را Ezel گذاشته و می گوید در همه وضعیت ها ثبات بسیار خوبی دارد. نکته جالب تر اینجا است که ایسر محل تاچ پد را در R7 عوض کرده و آن را بالای کیبرد قرار داده است! حال نمی دانیم که در عمل چقدر می توان با چنین تاچ پدی کار کرد اما احتمالا نمایشگر لمسی این لپ تاپ، نیاز به کار با تاچ پد را بسیار کمتر از قبل خواهد کرد.



این لپ تاپ با نمایشگر اچ دی و انتخابی از پردازشگرهای Core i5 یا i7 با قیمت شروع ۹۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

محصول بعدی که امروز معرفی شد اولترابوک Aspire P3 نام دارد و این شرکت آن را ultrabook convertible می نامد. چرا که نمایشگر ۱۱.۶ اینچی آن جدا می شود و می تواند نقش یک تبلت مجزا را بازی کند.



این اولترابوک با پردازشگرهای Core i3 و i5 ارایه می شود و طراحی آن ما را به یاد سرفیس مایکروسافت می اندازد.

ایسر می گوید این اولترابوک با نمایشگر اچ دی می تواند ۶ ساعت با باطری کار کند و پورت HDMI و یو اس بی 3.0 هم دارد. اولترابوک Aspire P3 با قیمت شروع ۷۹۹ دلار وارد بازار می شود.




در کنار این دو محصول، شرکت ایسر تبلت ۱۹۹ دلاری Iconia A1 را هم معرفی کرد. این تبلتی 7.9 اینچی است که با پردازشگر چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی و یک گیگابایت رم میانه بازار را هدف گرفته است.


 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
اطلاعات جدید از ایکس فون گوگل



مدت ها است که صحبت های زیادی در مورد تلفن X گوگلی می شنویم. تلفنی که در خانه موتورولا در حال ساخت است و گفته می شود که محصولی متفاوت در خانواده تلفن های هوشمند است.

چند روز پیش تصاویری از یک تلفن جدید موتورولا در اینترنت منتشر شد . حالا ادعا شده که این تصاویر واقعا متعلق به ایکس فون گوگلی است.تلفنی که ممکن است تا چند هفته دیگر رسما معرفی شود.

همانطور که در تصویر می بینید ایکس فون تلفنی با طراحی باریک است که نمایشگرش تقریبا تا لبه های آن را پوشانده.

در مورد مشخصات فنی هم گفته می شود که با یک محصول ۴.۷ اینچی مواجه هستیم که رزولوشن تمام اچ دی دارد و حافظه داخلی اش هم ۳۲ گیگابایتی است. ۲ گیگابایت رم هم آن را همراهی می کند و همراه با یک محافظ بدنه در ۲۵ رنگ مختلف ارایه خواهد شد.


یک تصویر که به صورت مجزا منتشر شده هم ایکس فون را در قاب محافظ نشان میدهد (برای اینکه طراحی آن لو نرود)



هنوز به صورت دقیق مشخص نشده که ایکس فون چه زمانی معرفی خواهد شد. اما احتمال معرفی آن در کنفرانس I/O گوگل زیاد است.

شما فکر می کنید این تلفن چه برگ برنده ای نسبت به رقیبان قدرتمند بازار در آستین پنهان کرده است؟
 
 
Signature
 
 
     
  ویرایش شده توسط: ebraaaaahim   
مرد

 
پیراهنی که نیاز به شستن ندارد؟



پیراهنی که کثیف و بدبو نمی شود و نیاز به اتو کردن هم ندارد. اینها ادعاهای کسی است که پارچه ای جدید ساخته و با آن قصد دارد دنیای لباس ها را متحول کند.

آقای بیشاپ می گوید این پیراهن را ۱۰۰ روز به طور مداوم پوشیده، با آن ورزش کرده و طی این مدت آن را نشسته است.

او ادعا می کند پارچه جدید یک معجزه در صنعت نساجی به حساب می آید. نیاز به شستن ندارد و بو نمی گیرد. در عین حال هیچ وقت چروک نشده و نیاز به اتو هم پیدا نخواهد کرد.

جالب است بدانید که جنس این پارچه از پشم است. با این تفاوت که الیاف آن بسیار باریک تر از الیاف رایج طراحی شده و در واقع یک سوم ضخامت موی انسان است. سازنده اش می گوید باریکی الیاف سبب میشود که رطوبت را به خودشان جذب نکنند.

او ابتکارش را به صورت یک پروژه در سایت کیک استارتر ارایه کرده و تا اینجا بیش از ۲۰۰۰ نفر از او حمایت کرده اند و بیش از ۳۰۰ هزار دلار برای به سرانجام رساندن این طرح جمع آوری شده است.



این روزها تیم های زیادی روی ساخت پارچه هایی کار می کنند که ما را از ماشین های لباسشویی بی نیاز می کنند. شما فکر می کنید چه زمانی چنین لباس هایی خواهیم داشت؟
 
 
Signature
 
 
     
  
زن

 
تکنولوژی‌های خودرو در سال ۲۰۱۴+تصاویر

چکیده:
آیا از بهترین تکنولوژی‌هایی‌ که در اتوموبیل‌های ۲۰۱۴ استفاده می‌شود خبر دارید؟ با توجه به خودروهای آخرین مدلی که در بازار موجود است، دانستن این اطلاعات زیاد هم سخت نیست. در اینجا به تعدادی از این تکنولوژی‌ها می‌پردازیم.



۱- تشخیص عابر پیاده

خودرو ولو توانسته است با ترکیب تکنولوژی‌های مختلف به اختراع جدیدی را در تشخیص اشیا در فاصله‌های دور دست پیدا کند، خودرویی که به این تکنولوژی مجهز است می‌تواند عابرین پیاده و دوچرخه سواران را در فواصل متفاوت شناسایی و مانع تصادف خودرو با آنها شود.



از آنجایی که تصادفات با عابرین پیاده از شایع‌ترین تصادفات می‌باشد این تکنولوژی سریعا به سایر خودرو‌ها نیز منتقل خواهد شد.

۲- شناسایی علائم راهنمایی

این تکنولوژی در حال حاضر در اروپا استفاده می‌شود، خودررو‌های مرسدس بنز و آئودی در حال حاضر با استفاده از دوربین‌های مخصوص که در جلو خوردو تعبیه شده است می‌توانند علائم راهنمایی و رانندگی را شناسایی کنند.



این اطلاعات به راننده خودرو برای آگاهی بیشتر از علائم راهنمایی و رعایت سرعت مناسب کمک می‌کند.

۳- جاروبرقی تعبیه شده در خودرو

شرکت هوندا و کمپانی Shop-Vac جاروبرقی را در داخل خودرو مدل Honda Odyssey Minivan قرار داده‌اند.



شما می‌توانید به راحتی از جارو برقی داخلی خودرو در هر شرایطی استفاده نمایید.


۴- رادیو اینترنتی

نمی‌توان گفت این تکنولوژی جدید است، اما میتوان گفت رادیوهای اینترنتی در حال حاضر گسترده‌ترین تکنولوژی است که در خودروهای مدل ۲۰۱۴ فروخته شده در آمریکا وجود دارد.



این رادیو‌ها که بر روی داشبورد قرار دارند از طریق استفاده از اینترنت گوشی‌ همراه به ایستگاه رادیویی مورد نظر متصل می‌شوند.


۵- دستگیره‌های هوشمند

خودروهای تسلا مدل S سری سدان از تکنولوژی‌های منحصر به فرد زیادی استفاده می‌کنند، یکی از این تکنولوژی‌ها که طراحی بسیار زیبایی دارد، دستگیره‌های خودرو است.



این دستگیره‌ها هنگامی که خودرو درحال حرکت است و یا درب‌های خودرو قفل می‌باشد به صورت اتوماتیک به داخل در خودرو جمع می‌شوند، و با فشردن دکمه‌ای به بیرون آورده می‌شوند. این تکنولوژی در نوع خود منحصر به فرد است.


۶- صندلی ماساژور

مرسدس بنز برای خودرو‌های ۲۰۱۴ سری S خود صندلی‌های ماساژوری را تعبیه کرده است.



ماساژ سرنشین توسط کیسه‌های هوای کوچکی که در پشت صندلی قرار دارد انجام ‌می‌شود.
     
  
مرد

 
قطار مغناطیسی ژاپن با سرعت 590 کیلومتر در ساعت، رکورد جهان را شکست

ژاپنی‌ها بار دیگر موفق شدند تا رکورد سرعت قطارهای مغناطیسی را شکسته و نام خود را دوباره سر زبان‌ها بیندازند. کمپانی قطار مرکزی ژاپن موفق شد تا با معرفی قطار مغناطیسی جدید خود رکورد ۱۲ ساله‌ سرعت قطارها را با رسیدن به سرعت ۵۹۰ کیلومتر در ساعت بشکند.



کمپانی قطار مرکزی ژاپن در پنجشنبه‌ای که گذشت موفق شد تا رکورد سرعت ۵۹۰ کیلومتر در ساعت را به نام خود ثبت کند. قطار ژاپنی‌ها موفق شد تا پس از طی مسیر آزمایشی در یاماناشی ژاپن به سرعت مورد نظر دست یافته و رکورد پیشین را که ۵۸۱ کیلومتر در ساعت بود، بشکند. کمپانی قطار مرکزی ژاپن به وال‌ استریت ژورنال اعلام کرد که احتمالا این رکورد زمان زیادی پایدار نخواهد بود. سه شنبه‌ی هفته‌ی پیش رو آزمایش دیگری انجام خواهد شد و هدف از آن رسیدن به سرعت ۶۰۰ کیلومتر در ساعت است.
این کمپانی اعلام کرده که در زمان انجام آزمایش مورد نظر تنها ۲۷ نفر از تکنسین‌های این کمپانی درون قطار حضور داشته‌اند و از این‌رو در زمان آغاز به کار رسمی این قطار با حداکثر ظرفیت ممکن است شاهد رقم خوردن چنین سرعت‌هایی نباشیم. این قطار بطور رسمی از سال ۲۰۲۷ میلادی در ژاپن آغاز به کار خواهد کرد. مسئولین این کمپانی امیدوارند تا این قطار بتواند مسیر بین ناگویا تا توکیو را با ۵۰۵ کیلومتر در ساعت طی کند. فاصله‌ی این دو شهر از هم ۲۸۴ کیلومتر است که با توجه به سرعت فوق‌العاده‌ی این قطار می‌توان در کمتر از ۴۰ دقیقه این مسیر را طی کرد. ژاپنی‌ها درصدد صادر کردن فناوری قطارهای مغناطیسی به خارج از مرز ژاپن هستند و از این‌رو برای ساخت مسیر بین نیویوک تا واشنگتن نیز سرمایه‌گذاری خواهند کرد.
به راستی آیا این خداوند است که انسان را آفریده است یا عکس آن؟؟
     
  
مرد

 
ویزا کارت رایگان به دست آورید و هر چیزی که می خواهید بخرید.
این راه واقعی و تضمینی است.
در مرحله اول وارد این سایت شوید.

http://www.AWSurveys.com?R=6796653
درمرحله بعد

بر روی این گزینه کلیک کنید Create A Free Account

در این مرحله گزینه ها را پر کنید.

1.UserName: نام کاربری

2.Password: كلمه عبور (حتما باید بین 7-15حرف باشد)

3.First Name: اسم شخص(هر چیز)

4.Last Name: نام خانوادگی(هر چیز)

5. مذکر یا مونث(Male: مذكر )(Female: مونث )

6. سن

7.ايميلتون

8. کلمات درون عکس را باید وارد کنید.
در صفحه ی بعد حتما login را بزنید و با نام کاربری جدید وارد شوید
. بر روی
Create Free Account کلیک کنید و صفحه جدیدی نمایان می شود، و این تازه شروع کار است،
و این جدول برای شما نمایان می شود :

My A.W.Survey State:
و مقدار پول شما صفر می باشد،
و کمی پایین تر جدولی دیگر قرار داردبا نام:

The Following Surveys are Available:
وارد هر یک از گزینه ها شوید مثلا :

Welcome Survey -- A $6.00 Website Evaluation is Available.
بر رویش کلیک کنید،
صفحه جدیدی نمایان می شود، کلیک کنید :
Start Survey Now ،
دو تا مکان برای نوشتن ظاهر می شود،هر چیزی که می خواهید وارد کنید و بعد بر روی گزینه زیر کلیک کنید :
click here to submit both reviews
وقتی صفحه دیگری بازشد بر روی گزینه زیر کلیک کنید:
Click Here to go Home and to see your New Balance
صفحه دیگری باز می شود،و دوباره سراغ همان جدولی که گفتم بروید:
و دوباره این کار را انجام دهیدتا پول شما به ۲۶ دلار برسد.
و بعد بر روی این گزینه کلیک کنید.
Refer Friends and Earn 1.25 per Friend
در قسمت Your Direct Referring Link is below لینک اختصاصی شما قرار دارد. آنرا به دوستانتان معرفی کنید تا مراحل شما را طی کنند. به ازای ثبت نام کردن هر کدام از دوستانتان مبلغی به پولتان اضافه میشود.

و به این صفحه برویدHome :
و سپس به همان جدول پولتان برگردید.

وقتی پولتان به ۷۵ دلار رسید بر روی گزینه کلیک کنید Redeem Money
بعد به صفحه دیگری میروید،
به شما شماره کارت ویزا اهدا می شود
ویزا کارت مجانی رایگان دریافت می کنید و هر چیز که می خواهید بر روی اینترنت می توانید خریداری کنید.
تازه میتوانید اکانت راپید شیر هم خریداری کنید .
     
  

 
ابزار جدید پخش زنده مشترک در شبکه اجتماعی اینستاگرام ظاهر شد.

به گزارش اسپوتنیک، حالا کاربر می تواند هر کس را که پخش زنده وی را تماشا می کند، به این پخش زنده اضافه کند. وقتی شخص دیگری به پخش زنده می پیوندد، ، صفحه اینستاگرام به دو بخش تقسیم و کاربر پیوسته در بخش پائین آن ظاهر می شود. در هر لحظه می توان مهمان را از پخش زنده حذف کرد و وی می تواند خودش نیز بطور مستقلانه پخش زنده را ترک کند.
     
  

 
صفحه نمایش بدون لبه چیست؟


شاید تا کنون در زوم تک در مورد صفحه نمایش بدون لبه شنیده باشید. صفحه نمایش بدون لبه از چندین ماه پیش بر سر زبان ها افتاد ، اما ما قصد نداریم به تاریخچه این صفحه نمایش بپردازیم. چرا که هنوز در ابتدای تاریخچه ی این نوع از صفحه نمایش قرار داریم.

اولین باری که نام صفجه نمایش بدون لبه را شنیدید یاد چه چیزی افتادید؟ احتمالا تصویری از آینده در ذهن شما ایجاد شده است. اما در حال حاضر ، بر اساس شایعات راجب به تبلت جدید شرکت مایکروسافت ، لبه های بسیار نازکی در این دستگاه ب کار برده خواهد شد که از قرار معلوم فاصله بسیار کمی بین لبه ها و خود صفحه نمایش وجود دارد به اندازه ای که لبه ی بالایی در این تبلت تقریبا نا مشخص است همچنین لبه ی پایینی هم تا حد امکان باریک طراحی شده است.

در ادامه شایعات گفته شده که میتوان اندازه ی لبه ها را در این تبلت تغییر داد و این یعنی لبه های متغیر!؟ مثل اینکه مایکروسافت برای تبلت خود فریم هوشمندی قرار خواهد داد که به وسیله آن میتوان اندازه ی لبه های این تبلت را کم یا زیاد نمود. تا به اینجای کار ، روی صحبتمان با مایکروسافت سرفیس پرو ۴ بوده است که مشخصا باریک ترین لبه را در میان تبلت های دارا خواهد بود. اما نکته ای که قابل تامل است ، این تبلت کاملا بدون لبه هم نیست. به این معنا که بخش هایی در اطراف صفحه نمایش وجود دارند که جزو صفحه نمایش هستند اما با خاموش بودن آن قسمت ها میتوان آن ها را به لبه نسبت داد.

سرفیس پرو ۴ اندازه ی ۱۳ اینچی خواهد داشت اما با وجود تغییر اندازه ی لبه ها میتواند به اندازه ی ۱۲ اینچ هم برسد. این قابلیت به سرفیس پرو جدید امکان میدهد که لبه های صفحه نمایش را خاموش کند و اندازه ی آن را تغییر دهد.
     
  ویرایش شده توسط: ariyanaa   
صفحه  صفحه 7 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

تازه های تكنولوژی

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA