انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ایران
  
صفحه  صفحه 3 از 3:  « پیشین  1  2  3

Iranian Geniuses | مشهورترین نوابغ ایرانی در دنیا


مرد

 
Metal65: البته دوست عزیز باید دید چند نفر این افراد واقعا ایرانی هستند و خودشون رو ایرانی می دونن
این ک یک فرد با یک نسبت پدری یا مادری ایرانی باشه ب نظر من کارفی نیست
ریفیق، اتفاقا من هم فکر می کردم که همین امیدیار با ثروت ۸ میلیارد دلاریش چطوره که هیچ سرمایه گذاری ای در ایران که وطنش هست نکرده، بعد گفتم، خب معلومه، کاری که امیدیار بلده در زمینه ی اینترنت و تجارت اینترنتی هست، عمرا و هرگز جمهوری اسلامی به چنین کسی اجازه فعالیت مستقیم در ایران رو نخواهد داد (هر چند که سایت ای بی فیلتر نیست اما در هر حال یک سایت آمریکاییست و نظر مقامات جمهوری اسلامی اینست که مرگ بر آمریکا!!!)

همین سالار خان کمانگر، که مدیر یوتیوب هستش، سایتی که از بیخ و بن در ایران فیلتر می شه، اون موقع شوما چه انتظار داری ازش؟؟؟؟

از این همه ایرانیان سرمایه دار و موفق در خارج، تعداد کمی هستند که مثل دکتر سمیعی در ایران حاضر می شن، اونهم با تحمل کلی اقدامات امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی . . .

اصلا مگه می شه به حکومتی که جزء اولین افتخاراتش، مصادره ی گسترده ی اموال و دارایی های اشخاص حقیقی و حقوقی به بهانه های مختلف بوده اطمینان کرد؟؟

حتما شما هم خبر هفته ی پیش رو شنیدید که : «دادگاهی در واشنگتن طی حکمی دولت ایران را به خاطر مصادره سهام یک کمپانی آمریکایی در شرکت لبنیات پاستوریزه پاک، به پرداخت بیش از 40 میلیون دلار جریمه محکوم کرده است. »
این بدبختا سال ۱۹۸۲ در دادگاهی در واشنگتون از دولت ایران بابت مصادره ی ۳۱ درصد از سهامی که در شرکت پاک داشتند شکایت کردند و حالا بعد از ۳۰ سال حکم به نفع اونها صادر شده، اما در همه ی خبرگزاری ها هم اومده که : «روشن نیست که شاکی آمریکایی در آینده نزدیک توان دریافت این غرامت را از ایران داشته باشد

شما اینها رو اضافه کن به کلی چالش و مشکل دیگه برای سرمایه گذاری در ایران به برکت جمهوری اسلامی:

موانع جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران :

مالیات مضاعف
تغییرات زود هنگجام مقررات ارزی و پولی و گمرکی
موانع نظام بانکی
موانع اطلاع رسانی
مساله وجود تقاضای مطمئن
عدم امکان تبدیل مستقیم درآمد (مملوکات) ناشی از افزایش تورم
محدودیت زمانی سرمایه گذاری در ایران
موانع و محدوديتهاي جدي را در راه جذب سرمايهگذاري خارجي
موانع و محدودیتهای جدی ناشی از قوانین و مقررات کشوری در راه جذب سرمایه گذاری خارجی

به طوركلي قانون سرمايه گذاري خارجي داراي ساختار حقوقي نابهنجاري است كه توسعه اقتصادي كشور را در چنبره خود محبوس كرده است. براي مثال، در زمينه نفت ماده 81 قانون اساسي استفاده از قراردادهاي مشاركت در توليد كه شيوه متداول قراردادهاي بينالمللي براي سرمايهگذاري در صنعت نفت است را عملا غيرممكن ساخته است. اين امر موجب شده تا سرمايهگذاري در بخش نفت به مراتب دشوارتر و پرهزينهتر شود. در سالهاي اخير شركت ملي نفت ايران كوشيده است تا با استفاده از قراردادهاي بازخريد (Bay Back) اين مانع حقوقي را دور بزند.

.
.
.
ريسك كلان سياسی
مانند سلب مالکیت از خارجی ها که می تواند با پرداخت یا بدون پرداخت غرامت باشد
تحریم های اقتصادی
(متهم شدن به جرم های سیاسی مانند جاسوسی و غیره به دلیل شاکله ی شکاک و بدبین حکومت)
.
.
1 -تكثر مراكز قدرت و تصميم‌گيري و روشن‌نبودن نقش و رابطه اين مراكز با يكديگر.
2 -تداخل قواي سه‌گانه يعني قوه مقننه، مجريه و قضائيه.
3 -شفاف‌نبودن قوانين و وجود برداشت‌هاي متفاوت و متناقض از آنها در عرصه‌هاي حكومتي. همچنين وجود قوانين نامناسب و دست‌وپاگير مانند قانون كار، قوانين مالكيت، قوانين بانكي و قوانين گمركي.
4 - شرايط موجود در جامعه بين‌المللي و اهميت پارامترهاي خارجي در سياست داخلي.
5 -نقض آزادي‌هاي اقتصادي.
6 -بي‌ثباتي سياست‌هاي اقتصادي.
7 -فساد اقتصادي از قبيل باندبازي، رشوه و ارتشا و كمرنگ بودن فرهنگ توليد و كار.
8 -سياست‌هاي نادرستي كه منجر به نابساماني اقتصادي مانند تورم، بيكاري، كسري بودجه، بدهي‌هاي خارجي و تشديد تنگناهاي ساختاري مي‌شود و توان كشور را در جذب سرمايه‌هاي خارجي كاهش مي‌دهد.

***********************

همه ی این ها البته فقط برای دیگران هست، وگرنه کسانی هم هستند مثل «بابک زنجانی»، میلیاردری که ثروت ۵ میلیارد دلاریش رو مدیون دلالی در فروش کلان نفت ایران مثلا برای دور زدن تحریم های اقتصادی است، وقتی از تحریم های اتحادیه اروپا درباره خودش مطلع می شه و با احتمال بلوکه شدن اموالش مواجه می شه، در کمترین زمان و با کمترین دردسر ثروتش رو به ایران انتقال می ده و یکباره ۱۱۷ شرکت زیرمجموعه ی تامین اجتماعی رو ملک طلق خودش می کنه . . .

که البته لو رفتن این یکی هم به خاطر افشاگری های سایت نزدیک به خانواده ی سوپر سرمایه دار هاشمی رفسنجانی است که به خاطر دعواهای سیاسی بوده وگرنه صد سال سیا از روی دلسوزی واسه مردم نبوده و نیست . . .

هر کسی جای امیدیار، کمانگر، انصاری و دیگر سرمایه داران ایرانی خارج نشین باشه، معلوم است که عطای سرمایه گذاری در ایرانِ جمهوری اسلامیزه شده رو به لقایش می بخشد . . . آخه بدبختا مثلا نابغه اند ها، مغز خر که نخوردن

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  ویرایش شده توسط: LorenzoLotto   
زن

 
ثریا دارابی که اکنون ۲۹ ساله است در دنیای اینترنت چهره‌ای شناخته شده به حساب می‌آید. آخرین ابتکار او سایتی به نام Zady است که هنوز فعالیتش را شروع نکرده ولی درآمدی ۳/۱ میلیون دلاری از مرکز آموزش ملی آمریکا داشته است. ثریا دارابی پیش از این با راه‌انداختن سایت Foodspotting مشهور شد و ثروت زیادی به دست آورد. در این سایت کاربران می‌توانند، عکس‌ها غذاهای جالب و خوشمزه‌ای را که هر روز می‌خورند، به اشتراک بگذارند. این سایت شاید برای خیلی‌ها حکم وقت‌گذرانی را داشته باشد اما برای پایه‌گذار آن، سودی سه میلیون دلاری داشته است.و به عنوان زن پیشتاز دنیای تکنولوژی معرفی شد

تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
زن

 
پریسا تبریز به عنوان برگ برنده امنیتی گوگل شناخته می‌شود، مدیر گروه مهندسی امنیت اطلاعات گوگل است و بهبود امنیت محصولات گوگل از جمله مرورگر کروم را بر عهده دارد. یک تیم از هکرها زیر نظر پریسا تبریزی با ۲۹ سال سن برای پیدا کردن مشکلات امنیتی محصولات گوگل کار می‌کنند.به عنوان زن پیشتاز دنیای تکنولوژی معرفی شد
تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
زن

 
رکسانا ورزا هم به عنوان یکی از چهره‌های جوان و خلاق مایکروسافت شناخته می‌شود که مسئولیت برخی پروژه‌های مهم این شرکت را در اروپا بر عهده دارد.
تمام مشكل دنیا این است كه :

احمق های متعصب كاملا از حرفشان مطمئن هستند ،

اما آدمهای عاقل همیشه شك دارند...

" برتراند راسل "
     
  
مرد

 
یه خبری جدیدا تو روزنامه های آمریکا دست به دست میشه ، که به نظرم وقتی کسی به این مقام میرسه ، قطعا میتونه یه نابغه باشه ، بخاطر همین تصمیم گرفتم ، اسمشو اینجا بیارم

یک ایرانی‌تبار برای نخستین‌بار معاون فرماندار یک ایالت آمریکا شد

سیروس حبیب، یک آمریکایی ایرانی تبار دمکرات توانسته است در انتخابات ایالتی بر رقیب جمهوریخواه خود پیروز شده و به عنوان معاون فرماندار ایالت واشینگتن انتخاب شود.

به گزارش روزنامه «سیاتل تایمز»، آقای حبیب، ۳۵ ساله، هم اکنون عضو سنای ایالتی است. طبق این گزارش،این بالاترین مقامی است که یک آمریکایی ایرانی تباری در این کشور کسب می کند.

روزنامه «سیاتل تایمز» اضافه کرده است که آقای حبیب بیش از ۵۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. سیروس حبیب در مریلند متولد شده و در هشت سالگی به دلیل سرطان بینایی خود را از دست داده است.

در بیوگرافی اقای حبیب در صفحه فیس بوک وی آمده است: سیروس حبیب لیسانس خودرا از دانشگاه کلمبیا، و فوق الیسانسش را از دانشگاه دانشگاه آکسفورد گرفته است. وی همچنین سپس در دانشگاه ییل در رشته حقوق تحصیل کرده است. سیروس حبیب سپس به شهر «بلویو» در ایالت واشنگتن آمریکا بازگشته و در یک دفتر حقوقی مشغول به کار می شود. آقای حبیب همچنین در دانشگاه سیاتل حقوق درس می داده است.



     
  
مرد

 
پروفسور سميعى، اَبر جراح جهان شد




انگشتر(لایپنیتس رینگ) آلمان به پروفسور مجيد سميعى تعلق گرفت و به وی لقب اَبر جراح ستاره جهان دادند
     
  
مرد

 
مریم میرزاخانی، بانوی ریاضیدان ایرانی و صاحب مدال فیلدز(نوبل ریاضی) بر اثر بیماری سرطان درگذشت


مریم میرزاخانی متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۶ در تهران ، استاد دانشگاه استنفورد، در سال‌های ۱۳۷۳ و ۱۳۷۴ (سال سوم و چهارم دبیرستان) از دبیرستان فرزانگان تهران موفق به کسب مدال طلای المپیاد ریاضی کشوری شد و بعد از آن در سال ۱۹۹۴ در المپیاد جهانی ریاضی هنگ کنگ با ۴۱ امتیاز از ۴۲ امتیاز مدال طلای جهانی گرفت. سال بعد یعنی ۱۹۹۵ در المپیاد جهانی ریاضی کانادا با ۴۲ امتیاز از ۴۲، رتبهٔ اول طلای جهانی را به دست آورد. میرزاخانی دوره کارشناسی ریاضی در دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد. او با دریافت بورسیه از طرف دانشگاه هاروارد به آنجا رفت و دورهٔ دکتری خود را در دانشگاه هاروارد پشت سرگذاشت.

در اسفندماه ۱۳۷۶ اتوبوس حامل دانشجویان ریاضی از اهواز راهی تهران بود به دره سقوط کرد و طی آن شش تن از دانشجوی نخبه ریاضی دانشگاه صنعتی شریف که اغلب از برگزیدگان المپیادهای ملی و بین‌المللی ریاضی بودند جان باختند و مریم میرزاخانی از جمله دانش‌آموزان بازماندگان این سانحه بود.

او به همراه ۹ محقق برجسته دیگر در چهارمین نشست۱۰ استعداد درخشان نشریه پاپیولار ساینس در آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت. به نوشتهٔ یواس‌ای تودی این فهرست ۱۰ نفره شامل محققان و نخبگان جوانی است که در حوزه‌های ابتکاری مشغول به فعالیت هستند و با این حال معمولاً از چشم عموم پنهان مانده‌اند.

میرزاخانی در سال ۱۹۹۹ میلادی موفق شد راه‌حلی برای یک مشکل ریاضی پیدا کند. ریاضیدانان مدت‌های طولانی است که به دنبال یافتن راه عملی برای محاسبه حجم رمزهای جایگزین فرم‌های هندسی هذلولی بوده‌اند و در این میان مریم میرزاخانی جوان در دانشگاه پرینستون نشان داد که با استفاده از ریاضیات شاید بتوان بهترین راه را به سوی دست یافتن به راه‌حلی روشن در اختیار داشت. میرزاخانی در تلاش است تا معمای ابعاد گوناگون فرم‌های غیر طبیعی هندسی را حل کند. در صورتی که جهان از قاعده هندسه هذلولی تبعیت کند، ابتکار وی به تعریف شکل و حجم دقیق جهان کمک خواهد کرد.

دکتر مریم میرزاخانی ، استاد ریاضیات دانشگاه استنفورد نخستین بانوی ریاضی‌دان تاریخ لقب گرفت که توانسته مدال فیلدز، معتبرترین جایزه دنیای ریاضیات را از آن خود کند. مدال فیلدز، بالاترین نشان علمی رشته ریاضیات است که به دانشمندان برگزیده زیر ۴۰ سال اهدا می‌شود و از آن به نوبل ریاضیات نیز تعبیر می‌شود.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
مرد

 
مطلب زیبای عبدالکریم سروش در رثای مریم میرزاخانی



درباره مرگ این نابغه نادره نازنین، مریم میرزاخانی که حقیقتاً با درگذشت او، دل همه ما گریست، دل پیران گریست، دل دانشگاه ها گریست، دل عالم گریست، دل ریاضیات گریست، و غمی بود، خسارتی بود، زیانی بود برای جامعه ایرانی و جامعه بشری..... البته نظام عالم و تدبیر جهان به دست ما نیست و نمی دانیم که بر اساس چه حکمتی می گذرد و می گردد. امّا آنچه که نصیب ماست، اندوه و افسوس بسیار است و امیدواریم که از این گونه اندوه ها برای ما و ملّت ما کمتر رخ دهد. سرمایه بزرگی را درباخته ایم و حق داریم که آزرده خاطر واندوهگین باشیم.

من از مرگ این عزیز ارجمند حقیقتاً هم متأسفم، و هم متأسف نیستم. متأسفم به سبب اینکه سرمایه بزرگی را از دست داده ایم. به درگاه خدا دعا کردیم، همه دعا کردیم، اما خداوند در اجابت دعوات الزامی و اجباری ندارد. او میداند که چرا بعضی را مستجاب می کند، چرا نمی کند! اما ما با دلهای سوخته مان میتوانیم به خداوند بگوییم که بیش از این دل ما را نسوزاند و در جزای رنجی که این مرحومه برد، پاداش بزرگی به او عنایت کند.فرشتگان را بفرستد تا او را در آغوش بگیرند و حیات معنوی پرکمالی نصیب او کند.این تأسف ماست. و امّا چندان هم متأسف نیستم برای اینکه مریم رزق خودش را در این جهان به خوبی خورده بود. رزقش کلان تر از رزقی بود که نصیب ما شده است.

عمر بلند یکی از رزق هایی است که خداوند نصیب آدمی می کند. انواع نعمت هاو رزق های دیگر هم هست که آدمیان دارند. عمر بلند به تنهایی، به خودی خود واجد چندان ارزشی نیست. این کوه ها را ببینید، هزاران سال است که هستند بدون کمالی، بدون تغییری، بدون تحوّلی! آدمی است که عمر می کند، و عمر یعنی کمال یافتن. و هر چه کمال آدمی کمتر، عمر او کوتاهتر، ولو صد سال، صد و بیست سال عمر کند! جوانی پیش من آمده بود. گفت: یک دعایی شما به من بیاموزید که برای طول عمر باشد! گفتم: من بلد نیستم. این دعا را شاید در کتاب های دعا بتوانید پیدا کنید. ولی من یک چیزی غیر دعا بلدم به شما یاد میدهم که عمر شما طولانی بشود. گفت: چیست؟ گفتم:
یکی علم است، یکی هم عمل نیک! با این دو تا عمر آدمی بلند می شود، نه اینکه از نظر ماهها و سالهای نجومی، بلکه کیفیت عمر بالا میرود. یک شخص عالم هر یک روز عمرش، معادل ده روز عمر شخص جاهل است. یک سال عمرش معادل ده سال آن دیگران است. مریمی که چهل سال عمر کرد، چهارصد سال عمر کرده در چشم من و لذا متأسف نیستم. هم عمر بلندی داشت هم انبانی پر از کمال داشت، هم نام نیک داشت و به قول سعدی:
دو چیز حاصل عمر است نام نیک و صواب
وزین دو درگذری کل من علیها فان


همه رفتنی اند، همه رونده اند، لذا عمر بلندی داشت بحمدالله و رزق واسع و کلانی داشت.

پس عزا بر خود کنید ای خفتگان
زانکه بد مرگیست این خواب گران

آدمی بر خویشتن باید نگران باشد که مبادا عمر بلندی را، ولی بی حاصل در این عالم سپری کند. من از یک جهت هم به مریم غبطه میخورم! غبطه من چیست؟ من مطمئنم که مریم یکی از تجربه های ناب و نادر این عالم را با خویشتن داشته است و آن عبارتست از مواجهه پرجمال حقیقت! من اندکی این را درک میکنم و حس میکنم کسانی که اهل کشف اند، اهل شهوداند و اهل دریافت های وجدانی اند، به خوبی می دانند که وقتی که احساس می کنند یک حقیقتی به آنها چهره میگشاید، حالا چه پس از زحمت های بسیار و چه ناگهان در اثر عنایت ویژه ای که نصیب آنها میشود، به دنبال چیزی میگردند و ناگهان آن چیز، چهره خندان خود را به آنها نشان میدهد، بهجتی نصیب آنها می شود که قدر ده تا عمر است، قدر ده تا عمر است، واقعاً. کشف هایی که مریم در ریاضیات کرده بود، بنده از آنها سر درنمی آورم، ما ریاضی مان در حدّ جمع و تفریقی است که بلدیم! امّا خوب آن درکهای عالی و متعالی نصیب او شده بود، و آن حقیقتهایی که پیدا کرده بود، و به قول خودش در این جنگل تاریکی که دویده بود، ولی در پایان جنگل ناگهان نور آفتاب ازپشت درختها ظاهر شده بود، چنانکه گفتم شادی ای نصیب او کرده بود،لبخندی بر لب او نهاده بود، بهجتی در دل اوافکنده بود که به صد عمرمی ارزد.

صد نسل می گذرد که آدمیان بیایند و بروند تا یکی دو تا ازآن میان چنین نصیب، چنین رزق واسع و چنین لطف کلانی نصیبشان بشود. به همین سبب، گرچه که متأسفیم، امّا مطمئنیم که او حظّ بزرگی ازاین عالم برد. میراث گرانقدری ازخود به جا نهاد. نام نیکی به جا نهاد، تحسین همگان رابه خود جلب کرد. افتخاری آفرید و امیدواریم که در آن جهان هم زندگی معنوی پرکمالی را بعون الله ادامه دهد. رحمت خداوند براو باد. رحمت خداوند بر همه دوستان و عزیزان باد.

از خداوند میخواهیم که چنین عمر پربرکتی را و پربهجتی را نصیب ماهم بکند.
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  ویرایش شده توسط: mahdi75   
مرد

 
مهلت ۲۰ ساله نابغه‌ متواضع!


بعضی از ما، حداقل یک بار را از چنگال مرگ حتمی جسته‌ایم و مهلتی دوباره برای زندگی کردن گرفته‌ایم. برخی حتی بیش از یک بار! گرچه مشهور است که "همین لحظه، آغاز ادامه‌ زندگی ماست". یعنی می‌تواند شروع یک زندگی تازه باشد. اما آنها که از حوادث جان به در برده‌اند، مهلت دیگری برای زندگی یافته‌اند. مثل هر چیز دیگری، عده‌ای هستند که از این موقعیت تازه رد می‌شوند و تعداد کمی هم هستند که از این فرصت دوباره، بهره‌برداری عالی می‌کنند. او از دسته‌ی دوم بود و ۲۰ سال دوم زندگی‌اش را پر کرد از تلاش و موفقیت و افتخار.

مریم میرزاخانی ۲۰ سال قبل، از چنگال یک حادثه جان به در برد و در ادامه‌ی زندگی، به تنها زن ریاضیدان و نابغه تبدیل شد که برخی جوایز را اختصاصاً فقط او به دست آورده. بیست سال پیش، در اسفندماه ۱۳۷۶ در مسیر بازگشت اتوبوس نخبگان ریاضی دانشگاه شریف از اهواز به تهران، اتوبوس به دره سقوط کرد و ۶ تن از نخبگان ریاضی که اغلب صاحب مدال و عنوان در ریاضیات بودند جان باختند و مریم میرزاخانی فرصت دوباره‌ای برای زندگی یافت. در این ۲۰ سال دوم، او به دهها مدال و عنوان و افتخار دست یافت و عمر کوتاهش را پرثمر ساخت.

امروز که او سفر کرده، به تازگی وارد ۴۰ سالگی شده بود. فرزند خردسالش و همسر دانشمند (اهل چک) او، قطعاً هنوز متوجه ابعاد بزرگ محبوبیت او در بین ایرانیان نیستند؛ چون دارند اندوه رفتن این انسان دوست‌داشتنی را با درد سپری می‌کنند. خدا صبرشان دهد. او جایی گفته است که از کودکی دوست داشته "نویسنده" شود. به عقیده من، او به این آرزو رسیده بود و نویسنده بزرگی هم شده بود. او خود "روایت زنده و زیبایی" از نبوغ و توفیق و تواضع یک نخبه بود که آن را بر صفحه‌ی روزگاران تحریر نموده است. او نویسنده‌ی این حقیقت زیباست که دنیای آدمی، و قدرت اراده انسان، نهایتی ندارد. آنچنانکه علم و ریاضیات نهایتی ندارند. اگر خلاصه‌ زندگی مریم را بخوانید، خودتان می‌بینید که او چگونه از یک زندگی کوتاه، طوماری بلند از موفقیت و افتخارات ساخته و چه چیزهای ارزشمندی که بر این جهان افزوده است!

ثروت بزرگی است اگر هنگام رفتن، چیزهای خوبی باشند که "من آنها را بر جهان افزوده باشم"! از این زاویه هم، بانو مریم میرزاخانی، انسانی ثروتمند و غنی بود. بدون تردید، او متواضعانه درخشید، با وقار و شکوه و سلامت زیست. و با همان وقار و شکوه از میان ما رفت. یادش گرامی و روحش در آرامش باد.


بابک‌داد
Make the REST of your life, the BEST of your life
     
  
صفحه  صفحه 3 از 3:  « پیشین  1  2  3 
ایران

Iranian Geniuses | مشهورترین نوابغ ایرانی در دنیا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA