انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مناسبتها
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین »

بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد


زن

Princess
 
محمدصفرلفوتی



زادروز: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ چالوس
محل زندگی: چالوس
ملیت : ایرانی
نام‌های دیگر: محمد، صفر، لفوطی
پیشه: روزنامه نگار، نماینده منتخب کارگران و...
لقب: فریاد
دین: اسلام
والدین: حیدرلفوتی و مهین تیرگرفاخری
خویشاوندان: صفر لفوتی
گفتاورد: روزنامه نگاری درایران شغلی سخت وعذاب آور است چون باید در جریان همه خبرها باشی و سکوت کنی!
جایزه‌ها: کشوری و استانی
وبگاه: فیسبوک محمدصفرلفوتی


محمد صفر لفوتی متخلص به "فریاد" (زاده ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ در غرب مازندران چالوس و نوشهر) فعال سیاسی، مدنی، کارگری، جوانان، حقوق بشر و روزنامه‌نگار، وبلاگ‌نویس ومحقق وپژوهشگر ایرانی مقیم ایران است. وی در ۲۲ آذر ۱۳۹۰ به اتهام نشراکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ازطریق ارتباط با گروه‌های ضد انقلاب، توسط مامورین امنیتی اداره کل اطلاعات استان مازندران دستگیر و دردادگاه انقلاب حوزه غرب مازندران به ۵ سال حبس تعلیقی و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی و نیز مطبوعاتی و رسانه‌ای محکوم شد.
شیرین عبادی، برنده جایزه صلح نوبل، نیز، صدور این حکم را محکوم و آنرا از جمله موارد نقض حقوق بشردرحوزه کتاب، مطبوعات، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دانسته‌است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
پیشینه

پدرش متولد شاهی (قائمشهر) و خودش نیز زاده چالوس است، ولی اصل و نصب اجداد پدری وی به استان گیلان شهرستان آستانه اشرفیه، و روستاهای لفوت بالا و لفوت پایین و مادری اش به استان مازندران و دهستان کلارستاق بزرگ و کلاردشت و روستاهای سنار علیا و دیمو، بر می‌گردد.
او نوه پسری صفر لفوتی، از نمایندگان مازندران در مجلس شورای ملی در حوزه انتخاباتی شاهی (قائمشهر)، فعال کارگری و نماینده منتخب کارگران معدن ذغال سنگ شیرگاه مازندران ، و نوه دختری محمدعلی خان تیرگرفاخری از شعرا، نویسندگان و محققین و مالکین بزرگ کلارستاق مازندران است.

او همچنین فرزند کوچک حیدر لفوتی ازکارمندان بازنشسته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، که درفیلم تلویزیونی همان روز و فیلم سینمائی ضدصهیونیستی شکارچی شنبه نقش کوتاهی ایفا نموده‌است، می‌باشد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
عضویت‌ها

او عضو سازمان گزارشگران بدون مرز، کمیته گزارشگران حقوق بشر،کانون دفاع از حقوق بشر در ایران، اتحادیه آزاد کارگران ایران، خانه روزنامه‌نگاران جوان ایران، خانه مطبوعات استان مازندران،خانه مطبوعات غرب مازندران،باشگاه خبرنگاران کلبه زندگی، انجمن تمبرشناسی ایران، انجمن دوستداران تمبراصیل، موسسه تمبر جهان، موسسه تمبرباقری و شرکت تعاونی خدماتی پدیده جوانان نوشهر می‌باشد.
محمد صفر لفوتی به تازگی نیز به کمپین نه به حجاب اجباری،کمپین برابری زن و مرد، کارزار به خاطر صلح و آزادی و نیز شورای ملی ایرانیان پیوسته و فعالیت شدیدی دارد.

وی همکاری هائی را نیز با حزب کارگزاران سازندگی و جبهه مشارکت ایران اسلامی در انتخابات‌های ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی داشته‌است. در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز به عنوان مسوول تبلیغات ستادکارگری آیت الله هاشمی رفسنجانی درغرب مازندران فعالیت داشته و در ستادانتخابات سید محمد خاتمی،مصطفی معین ومیرحسین موسوی نیز فعال بوده‌است. همچنین در دوره‌های مختلف انتخابات‌های مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهروروستا به عنوان عضو هسته مرکزی اتاق فکر و تبلیغات کاندیداهائی نظیر یدالله طاهرنژاد، انوشیروان محسنی بندپی، ابوالقاسم حکیم زاده، اسحق صلاحی کجور، آرش شفیعیان فعالیت وهمکاری داشته‌است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
فعالیت‌ها

مطبوعات


محمد صفر لفوتی کارمطبوعاتی خود را درسن ۱۵ سالگی و با شروع عضویت در موسسه خانه روزنامه نگاران جوان تحت مدیریت حجة الاسلام والمسلمین محمد رضا زائری آغاز کرد. او تاکنون در سمت‌ها و مسئولیت‌های مختلف از جمله:

صاحب امتیاز، مدیرمسئول، سردبیر، مدیراجرائی، مدیرداخلی، نویسنده ثابت سرمقاله، نویسنده گزارش‌های تحلیلی و راهبردی سیاسی اجتماعی انتقادی، گزارشگر، عکاس و خبرنگار، سرپرست استان، سرپرست غرب استان وسرپرست شهرستان، مسوول روابط عمومی با نشریات وجرائد گوناگونی باگستره توزیع سراسرایران ونیزمحلی شمال ایران واستان مازندران ازجمله: ایران جوان، امید جوان، راه زندگی، خانه و خانواده، توسعه، راه نو، اندیشه نو، روزنامه‌نگارجوان، نور صدا دوربین حرکت، خانه، بشیر ورزشی، بشیر مازندران، قارن، کایر، پیک خزر، پیک سبزو... همکاری داشته‌ ومدتی نیز به عنوان اولین سرپرست خانه روزنامه‌نگاران جوان دراستان مازندران، منصوب وفعالیت نموده‌است.



لفوتی با وجود اینکه فعالیت مطبوعاتی را در سنین نوجوانی و از ۱۵ سالگی آغاز نمود ولی در نگارش مقالات، گزارش‌ها و انعکاس مشکلات جامعه و شهروندان از جسارت و شجاعت بالائی برخوردار بود و پیگیری‌های مستمرش و هزینه‌های مادی وغیر مادی وی، بدون هیچ چشم داشت ومنتی در حل معضلات شهروندان، در اذهان مردم بویژه شهروندان غرب استان مازندران و شهرستان‌های توریستی وگردشگری چالوس ونوشهر ثبت و باقی مانده‌است.
گزارش مفصل وی در خصوص به تاراج رفتن جنگل‌های شمال و اشغال سواحل مازندران توسط بخش دولتی و نیز دریافت رشوه توسط مامورین نیروی انتظامی در طرح برخورد با برداشت غیرقانونی شن وماسه کناره رودخانه‌ها در هفته نامه سراسری امید جوان ، و مقالات انتقادی وی از جمله: شکست طرح تثبیت قیمت‌ها ی مجلس شورای اسلامی و انتظار مردم از رئیس جمهوری، نان آزادی ودیگرهیچ و مقاله معروف چرامردم ایران احساس خستگی می‌کنند؟! و نیز مقالاتی در خصوص جشن‌های باستانی و فرهنگ و ملیت ومذهب ، مشکل اشتغال و روز جوان ، مبارزه با مفاسد اقتصادی ، هزینه‌های گزاف سفرهای استانی رئیس جمهور ، گروه فشار و جلوگیری از برگزاری کنسرتهای موسیقی دارای مجوز ، بهداشت ودرمان ، راه وترابری وجاده‌های غیراستاندارد ، انرژی و برق و گاز و نفت ، حقوق رئیس جمهور ، طرح طبقه بندی مشاغل ، آقازاده‌ها ، دکترمصدق ، مشکلات معلولان وبیماران کلیوی ، عملکرد استانداران وفرمانداران وشهرداران وشوراهای شهرو روستا ، مشکلات ورزشکاران و گردشگران و سرمایه گذاران بخش خصوصی ، آزادراه تهران شمال وتونل کندوان ، مشکلات خبرنگاران و عدم آزادی بعدازبیان وقلم ، مسکن گواهی براین ادعا هستند.
همچنین نباید نقش وی در نصب وراه اندازی تنها دستگاه سی تی اسکن در شهرستان چالوس و نیز راه اندازی تیم ملی ورزش راگبی در ایران را نادیده گرفت. متأسفانه دخالت دادن سیاست با ورزش در جمهوری اسلامی باعث شده بود تا مسئولین جمهوری اسلامی ازآنجائیکه این ورزش را فوتبال آمریکائی می‌دانستندوبه دلیل مشکل ایران با آمریکا از حمایت ازاین رشته ورزشی و تأسیس تیم ملی برای آن خودداری می‌نمودند ولی آشنائی لفوتی با علیرضا فضل الله اعرابی همسردخترعمویش که بنیانگذار این ورزش در ایران می‌بود باعث شد تا با نگارش مقاله‌ای در این خصوص این تصور اشتباه را از ذهن مسئولین وقت بزداید و نظر آنها و برخی مراجع تقلید را درخصوص راه اندازی فدراسیون و تیم ملی راگبی در ایران جلب کند. پس از افتتاح تیم ملی راگبی در ایران علیرضا فضل الله اعرابی مدتی بعنوان مربی وسپس سرمربی تیم ملی راگبی مردان ودخترعموی وی نرگس (نوشین) لفوتی نیزبعنوان مربی تیم ملی راگبی بانوان ایران منصوب گردیدند.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
وب نگاری

از روزهای اول حضور وبلاگ در ایران، وبلاگ فریاد۶۰ را، راه اندازی کرد. مقالات و گزارش‌های انتقادی و جنجالی وی، درخصوص نظام جمهوری اسلامی و دولت‌های وقت آن و عملکرد مسئولین استان مازندران وشهرستان‌های توریستی چالوس ونوشهر و نیز سلسله مقالات راهبردی اش در خصوص تجزیه وتحلیل انتخابات‌ها و اعتراض به خرید وفروش آراء و اعلام بی کفایتی فرمانداران وقت چالوس ونوشهر در هشتمین انتخابات مجلس شورای اسلامی منجر به اعتراض فرماندار وقت شهرستان نوشهر گردید که توسط اداره اطلاعات شهرستان‌های چالوس ونوشهر احضار و مورد بازجوئی قرارگرفت
لفوتی در مرداد ماه ۱۳۸۶ به اتفاق سیدمحسن قائمی از وبلاگ نویسان و زندانیان سیاسی استان خراسان رضوی و جمعی دیگر از وبلاگ نویسان منتقد نظام، تشکل نهضت فریاد حق طلبی نسل جدید را در فضای مجازی تشکیل می‌دهند که پس از گذشت دو ماه از فعالیت و شکل گیری این تشکل در فضای مجازی، با احضار سید محسن قائمی به ادامه فعالیت این نهضت پایان داده می‌شود! ولی در آبان ماه همان سال وبلاگ فریاد۶۰ و محمدصفرلفوتی، از طرف مجمع وبلاگ نویسان اصلاح طلب ایران به عنوان نماینده آن مجمع در استان مازندران انتخاب می‌گردد. این وبلاگ در خرداد ۱۳۸۷ توسط مرکزفیلترینگ ایران، فیلتر و بعداز مدتی، به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، کاربری آن نیزتوسط بلاگفا، مسدود شد. پس از چندین سال، در هفته سوم اریبهشت ماه سال ۱۳۹۱ در یک اقدام غیر منتظرانه ازاین وبلاگ رفع مسدودی گردیده و گویا کاربری آن باز گشته‌است ولی همچنان در لیست وبلاگ‌های فیلتر شده قراردارد.

لفوتی در صفحه فیس بوک خود در این باره گفته‌است:

در یک اقدام غیر منتظرانه و متعجبانه چندی پیش کاربری وبلاگ "فریاد۶۰" متعلق به این حقیر که بعد از مدتی فیلتر بودن با "دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوی مجرمانه" توسط سایت "بلاگفا" مسدود گردیده بود مجددا باز و آزاد شده است!!! البته به دلیل فشارها و فضای بسیار حساس کنونی، بروز رسانی آنرا صلاح نمی‌دانم! و اینکه هنوز بسیار درعجم که چه شده‌است که آقایون نظرشون برگشت و وبلاگی که محتوی آن را مجرمانه می‌دانستند اینک رای به باز شدنش داده اند!!! شاید دونی باشد برای به دام انداختن... ! مردم شهر سیاه " خنده‌هاشان همه از روی ریاست" ما دراین شهر دویدیم و دویدیم! چه سود؟! خبر از عشق نبود! و تو ای مرغ مهاجر که از این شهر گذرخواهی کرد! نکند از هوس دانه گندم به زمین بنشینی!!!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
دانشجوئی

درمهرماه سال ۱۳۸۶ با تأسیس مجموعه خوابگاه‌های خصوصی خودگردان زنجیره‌ای دانشجوئی دخترانه وپسرانه قائم در شهرهای غرب استان مازندران، نشریه اینترنتی جنبش نو، درنزدیکی روز دانشجو مصاحبه‌ای را با وی، به عنوان یک فعال جنبش دانشجوئی و اولین موسس و پایه گذارخوابگاههای خصوصی خودگردان دانشجوئی در شمال ایران، درخصوص جنبش دانشجوئی ایران، انجام داد
دربهمن ماه سال ۱۳۸۷ نیز مهندس بهرام فهیمی صاحب امتیاز،مدیرمسئول و سردبیر هفته نامه سراسری و تمام رنگی پیک سبز درخصوص خوابگاههای خصوصی وخودگردان دانشجوئی ومشکلات موجود آنها مصاحبه‌ای مفصل با وی انجام داد و در آن مصاحبه محمدصفرلفوتی علاوه برانتقادشدید از بخش دولتی و رئیس جمهور احمدی نژاد و وزارت علوم وتحقیقات وفن آوری،سازمان میراث فرهنگی وگردشگری،استانداری مازندران و فرمانداری‌های شهرستان‌های گردشگری چالوس ونوشهر به جهت عدم حمایت واقعی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، از دولت ومسئولین وقت خواستار ایجاد صنف و سندیکا وسازماندهی خوابگاه داران دانشجوئی و مشخص نمودن ارگان دولتی متولی آنها گردید،

او درآن مصاحبه که انتقاد بسیار شدیدی نسبت به برخورد ناشایست و عملکرد فرمانداروقت شهرستان چالوس نمود، عنوان کرد:

خطاب من به همه مسئولان است. جوان ایرانی برای همه کار مستعد است ولی مسئولان به این موضوع بی توجهند. مامی خواهیم پشت همین خاکریز بمانیم! شما که می‌دانید آن طرف مارا بیشتر تحویل خواهندگرفت پس چراما را به آن سوی هل می‌دهید؟! آیا وقت آن نرسیده‌است چشم هایتان را بشوئید و به جوانان فعال وپویا وکارآفرین و دانشجویان و دانش پژوهان، طوری دیگر بنگرید؟تاهمه فرصت‌ها از کف نرفته‌است و همه مغزهای ایرانی فرار نکرده‌اند، پشت پنجره بروید و به خیابان نظر کنیدوجوانان بداقبال راکه افسوس زود به پیری رسیده‌اند ببینید که بارساترین صدابه سخن درآمده اند! افسوس اگر بشنویدو ببینید و اگر همچون گذشته رندانه راه فرار به جلو را بر نگزینید، افسوس و صد افسوس!
محمدصفرلفوتی درجریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ نیز پس از نطقی آتشین که در جمع دانشجویان دختروپسر ایرادنموده بود و درآن ضمن محکوم نمودن نحوه برگزاری انتخابات، خواستار برگزاری انتخابات آزاد درایران شد، دستگیر و تمامی دفاتر خوابگاه‌های خصوصی و خودگردان زنجیره‌ای دانشجوئی دخترانه وپسرانه قائم (عج) تحت مدیریتش در شهرهای غرب استان مازندران تعطیل و دفتر کار مطبوعاتی‌اش نیز در شهرستان توریستی و گردشگری چالوس، پلمب گردید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
تمبر و تمبر شناسی

او از سن ۱۵ سالگی با عضویت در موسسه تمبر جهان و موسسه تمبر باقری شروع به جمع آوری مجموعه و کلکسیون تمبرهای اصیل ایران و دنیا نمود، که فعالیت چشمگیر وی دراین عرصه فرهنگی باعث شد تا توسط انجمن تمبر شناسی ایران دعوت به همکاری گردد و درهمان سال از طرف مجله، خانه وخانواده، به عنوان جوان نمونه انتخاب، معرفی و باوی در زمینه تمبرو مجموعه داری آن نیز مصاحبه‌ای انجام شد و یک سال بعدازآن نیز، در ۱۶ سالگی، انجمن دوستداران تمبر اصیل با مدیریت فریدون نوین فرح بخش، پدر تمبر ایران، از او به عنوان عضو شورای خبرگان انجمن، به صورت افتخاری دعوت به همکاری نمود و در اولین همایش تمبرشناسی درایران در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۷۷ که به مناسبت روز جهانی میراث فرهنگی در کتابخانه و موزه ملی ملک وابسته به آستان قدس رضوی در تهران برگزار گردیده بود از وی به عنوان جوان ترین مجموعه دار و کلکسیونر تمبرهای اصیل ایران در ان وقت، تقدیر گردید.
او همچنین درسال ۱۳۷۷ ماهنامه تجربی تخصصی تمبرپست را تحت نظارت ومجوزخانه روزنامه نگاران جوان که تنها متولی نشریات تجربی درآن وقت بوده، به عنوان اولین نشریه تخصصی درخصوص تمبروتمبرشناسی بعداز انقلاب درایران پایه گذاری و راه اندازی نمود که بعداز انتشار شش شماره، همزمان با دستگیری محمدرضا زائری و تعطیلی و پلمب خانه روزنامه نگاران جوان، ازادامه انتشار نشریه تجربی تخصصی تمبرپست نیز با احضار او توسط رئیس وقت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چالوس، جلوگیری به عمل آمده وامتیازاین نشریه تجربی نیز لغو وتوقیف دائم گردید.

علاوه براینکه درسال ۱۳۷۷ باهمکاری انجمن دوستداران تمبراصیل، برای اولین باردراستان مازندران بامرکزیت شهرستان توریستی چالوس نمایشگاهی از تمبرهای اصیل ایران را برگزار نمود، به نمایشگاه‌های مختلف تمبر در ایران از جمله نمایشگاه تمبر در مهرماه ۱۳۷۹ که به مناسبت هشتمین کنگره اتحادیه جهانی پست آسیا و اقیانوسیه با حضور ۲۸ کشور عضو کنگره در محل موزه پست و تلگراف تهران برگزار گردیده بود نیز دعوت و شرکت نموده‌است.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
کارمندی و کارگری

او در مهرماه ۱۳۸۲ به عنوان کارمند و یا کارگر قراردادی تحت پوشش پیمانکار بخش خصوصی در واحد معاونت فروش ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه چالوس مشغول به کار شده و مدت ۸ سال و اندی در سمت کارمند ارشد فروش مکانیزه جایگاه‌ها و فروشندگی‌ها فعالیت داشته‌است. ودر همان ابتدا نیزبا جمع نمودن تعدادی ازهمکاران جوان خود، اقدام به تأسیس شرکت تعاونی خدماتی پدیده جوانان نوشهر، نموده و بعنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت تعاونی انتخاب می‌گردد.
سپس درانتخاباتی که توسط اداره کل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان مازندران برگزارگردید، کارمندان وکارگران قراردادی، محمدصفرلفوتی را با بالاترین آراء، به عنوان نماینده منتخب خودجهت شرکت درجلسات نظام پیشنهاد (نظام مشارکت) انتخاب نمودند. پس از حضور او در نظام پیشنهادها، سه سال پیاپی شرکت نفت منطقه چالوس در سطح کشور ونیزدربین مناطق ۲۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور، مقام نخست را کسب نمود، برخی براین باورند که چون نماینده کارگران در این جلسات دارای حق رای نبوده‌است کسب این مقام ارتباطی به ایشان ندارد! این که ایشان دارای حق رای نبود درست است ولی اصولا رای دیگر اعضا نیز در کسب این عنوان تأثیری نداشته‌است بلکه مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها باعث کسب این مقام بوده‌است که مطمئنا باتوجه به اینکه تعداد پرسنل قراردادی از کارکنان رسمی دراین شرکت بیشتراست، متقابلا مشارکت این قشر نیز بیشتر بوده‌است و ایشان نیز به عنوان نماینده کارکنان قراردادی در تشویق کارگران برای مشارکت بی اثر نبوده‌اند و گفته می‌شود در طی این مدت دوبار سمیناری برای تشویق پرسنل قراردادی در جهت مشارکت در نظام پیشنهادها توسط ایشان باهمکاری مسئولین وقت درآن اداره برگزار گردیدکه تصویر اصلی ایشان که در این صفحه نیز موجود است ایشان را درحال سخنرانی دریکی ازهمین سمینارها نشان می‌دهد! همچنین پیشنهادها و مشارکت‌های شخص ایشان نیز همانند مشارکت دیگران درکسب این مقام تأثیر داشته و شنیده‌ها حاکی از این است که یکی از پیشنهادهای ایشان در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کل کشور اجرائی گردید و البته پاداش و جایزه‌ای هم در همین ارتباط به ایشان اهدا و پرداخت شد، ولی به دلایل سیاسی ودرخواست غیر رسمی اداره اطلاعات شهرستان توریستی بندری نوشهر، از ادامه حضور او درجلسات جلوگیری به عمل آمده و شخص دیگری را به صورت انتصابی به جای وی منصوب می‌نمایند..
بعد از نگارش و انتشار مقاله‌ای به نام " بمب اتم درچالوس کشف شد!" که در انتقاد به گسترش مخازن بسیارخطرناک و عظیم ذخیره سازی سوخت شرکت نفت غرب استان مازندران در قلب منطقه مسکونی شهرستان توریستی چالوس وهشداربه خطرات ناشی از انفجار احتمالی آن و عدم رعایت حریم‌های امنیتی در مجوز سازه‌های ساختمانی توسط شهرداری وشورای شهر و نیز نبود پارکینگ مناسب برای نفتکش‌های عظیم الجثه بود، مورد بازخواست شدید مسئولین وقت حراست اداره خود قرارگرفت! و شنیده‌ها حکایت از این دارد که پس از نگارش این مقاله و انعکاس آن درمحافل دولتی کشور واستان مازندران، آرزوی دیرینه شهروندان چالوس ونوشهر که همانا اختصاص پارکینگ ویژه تانکرهای عظیم الجثه حمل ونقل فرآورده‌های نفتی بود برآورده گردید وهمچنین بزرگترین ومجهزترین خودروی آتش نشانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به منطقه غرب مازندران - چالوس اختصاص داده شد
و پس ازگذشت هفت سال ازانتشاراین مقاله، در هفته دوم شهریور ماه ۱۳۹۱ از زبان مامورین شهرداری چالوس که به درب منازل حومه آن شرکت مراجعه نموده بودند، شنیده شد که مسئولین امر به خطراتی که در مقاله فوق هشدارداده شده بود پی برده و در پی راه کاری برای انتقال تاسیسات این شرکت و انبار وسیع سوختی آن به خارج شهر ویا خریداری املاک و خالی نمودن سکنه تا شعاع یکصدوپنجاده متری از طرفین آن، می‌باشند!


تصویر بعد ازتصادف برروی تخت بیمارستان

لفوتی دریک روزتعطیل باتماس احدی ازمسئولین، به دلیل رفع اشکال درسیستم رایانه صدور حواله‌های سوختی، به اداره محل کارش احضارمی گردد که درمسیرمراجعت، سوار بر موتور سیکلت شخصی اش در خیابان به اصطلاح توریستی چالوس به یکباره شخصی ناشناس تعدادی حیوان اهلی (گاو) را به سمت ایشان هدایت می‌کند و باعث بسته شدن مسیر خیابان گشته، که منجر به تصادف بسیار شدید ایشان و دو خودروی سواری دیگر با آن حیوانات گردید که مهره گردن، کمر، ترقوه، بینی؛جمجمه، فک ودندانهاوعصب چانه، دچارآسیب جدی ای می‌گردد و در آن وضعیت که بیشتر به فکر کمک به مصدومان حادثه بودند، فرد ناشناس نیز از محل گریخت! و بنابر اظهار شاهدان حادثه، هدایت بی دلیل و یک باره حیوانات توسط آن شخص ناشناس که هیچ مالکیتی بر آنها نداشته، آن هم درخیابانی توریستی، غیر طبیعی بوده و درپرده‌ای ازابهامات قراردارد! لفوتی بعداز ۴ ماه استراحت پزشکی و بستری در بیمارستان، به محل کارمراجعت نمود، که بعد از مدتی به دلیل اختلاف شدید فی مابین وی و مسوول وقت واحد فروش، بدون در نظر گرفتن مشکلات جسمی اش، مدت ۴ ماه بعنوان کارگر تخلیه و بارگیری انبارسوخت شهید قاسم برزگر غرب مازندران و سپس کارگر پلمب بازرسی خروجی این انبار مشغول ادامه کار می‌گردد.
محمدصفرلفوتی سه دوره پی در پی در انتخابات کارگری به عنوان نماینده برتر و منتخب تعداد ۲۰۰ تن از کارگران قراردادی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی غرب استان مازندران منطقه چالوس انتخاب شد که به دلیل پیگیری مطالبات و مشکلات کارگران، پس از بحث و مشاجره فراوان، با پیمانکارمربوطه و تحصن کارگری درمحیط انبار نفت شهید قاسم برزگر غرب مازندران، از شهریور ماه ۱۳۹۰ تا کنون تمامی حقوق ومزایای وی مسدود می‌باشد.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
تحصن‌ها

راه اندازی، برنامه ریزی و هدایت مردم شهرستان‌های چالوس ونوشهروبخش‌های هچیرود، مرزن آباد، کلاردشت، کجوروصلاح الدین کلا، در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در اعتراض به رد صلاحیت، یدالله طاهرنژاد که از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و خانه احزاب ایران و نماینده مجلس پنجم می‌بود، به تحصن درمقابل ساختمان فرمانداری چالوس و پیشنهاد، برنامه ریزی وهدایت متحصنین به سمت تهران و برگزاری تحصن در مقابل درب شورای نگهبان ومجلس شورای اسلامی که با همکاری مهندس آرش شفیعیان، دکتر یاسر منصوری و تعدادی از اعضای ستادی یدالله طاهرنژاد انجام گردید.
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
زن

Princess
 
آدم ربائی

او درتابستان سال ۱۳۸۱ درسن بیست و یک سالگی به دنبال انتشار سلسله مقالات انتقادی نسبت به مشکلات بهداشت ودرمان در چالوس ونوشهر و عملکرد مسئولین مربوطه و نیز سنگ اندازی‌های بعمل آمده درخصوص نسب دستگاه سی تی اسکن بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس و مصاحبه با افراد مختلف که منجر به برکناری مسئولین وقت بهداشت ودرمان این شهرونصب و افتتاح واحدسی تی اسکن بیمارستان آیة الله طالقانی شهرستان چالوس گردیده بود افرادی ناشناس وی را دزدیده و به محل نامعلومی انتقال دادند و پس از ضرب و شتم شدید، جسد نیمه جانش را شبانه درجلوی درب منزل پدری اش انداخته و گریختند که بعد از ۲۴ ساعت بستری در بیمارستان به منزل منتقل و مورد بازدیدوملاقات قشرهای مختلف مردم قرارگرفت که البته هیچکدام ازارگان‌های امنیتی مسئولیت آن را برعهده نگرفته اند!
عشق من عاشقتم!
≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈
پرنسس
     
  
صفحه  صفحه 1 از 2:  1  2  پسین » 
مناسبتها

بیست و پنجم اردیبهشت ماه زادروز محمد صفر لفوتی گرامی باد


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA