انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین »

بیوگرافی ورزشکاران


مرد

 
بیوگرافی جرارد پیکه

مشخصات فردی

نام: جرارد پیکه
پست: مدافع
محل تولد: بارسلونا
تاریخ تولد: 02-02-1987
قد: 192 سانتیمتر
وزن: 85 کیلوگرم

جرارد پیکه به بارسلونا که در آنجا فوتبالش را آغاز کرده بود در تابستان 2008 بعد از گذراندن 3 فصل در منچستریونایتد و یک فصل در رئال زاراگوزا بازگشت.

پیکه در روز 2 فوریه سال 1987 به دنیا آمد و از همان روز عضو باشگاه بارسلونا شد. از زمانی که بسیار کوچک بود در باشگاه بود و در سن 10 سالگی به جوانترین تیم باشگاه (Alev?n B) پیوست.

از آن زمان او پله های مختلف تیم های پایه را طی کرد، و به موفقیت های مختلفی نیز رسید (Alev?n A, Infantil B و A, Cadete B و A and Juvenil B و A). زمانی که در سطحCadete B بازی میکرد، تیتو ویلانووا مربی او بود و اکنون بعد از بازگشت به تیم اصلی یک بار دیگر با او روبرو خواهد شد. در طول این مدت جرارد پیکه توانست توانای هایش را در نقاط مختلف زمین وحتی در گلزنی با وجود اینکه او یک مدافع است نشان داد. در پایان فصل 04-2003 او برای مدتی از آبی اناری پوشان جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. او اولین بازی خود را برای تیم انگلیسی تنها سه هفته بعد از رسیدن به منچستر و در 26 اکتبر در جام اتحادیه برابر کرو الکساندرا انجام داد. او در فصل 06-2005 نیز با تیم فرگوسن بود و سپس برای فصل 2006-07 به رئال زاراگزو قرض داده شد.

در تنها فصلی که او در تیم آراگون (زاراگوزا) بود، به عنوان هافبک دفاعی در جلو 4 مدافع بازی کرد. این مرد کاتالانی در آن فصل 22 بازی در لیگ انجام داد که 18 تا از آنها را از ابتدا در ترکیب بود و 2 گل نیز به ثمر رساند. در این مدت او در کنار گابی میلیتو که اکنون نیز با او خواهد بود بازی کرد.

فصل 08-2007 زمان بازگشت پیکه به منچستریونایتد بود، جایی که او دو قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان را جشن گرفت. او فصل خاطر انگیزی داشت، به خصوص اینکه 2 گل نیز به ثمر رساند.

ما برای بازی او در تیم های ملی افتخار میکنیم، او در تیم زیر 21 سال مهره ثابتی است، و حتی با تیم های ملی پایه دیگری سنین نیز بوده است. او در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2007 در کانادا، جام ملتهای اروپا زیر19 سال در سال 2006 در لهستان (که اسپانیا قهرمان شد) و جام ملتهای اروپا زیر 17 سال در سال 2004 در فرانسه بازی کرده است.

خصوصیات

این کاتالانی یک دفاع عظیم الجثه است (1.92 سانتیمتر قد و 85 وزن). وضعیت فیزیکی و تکنیکی او، او را در هوا قوی میکند. او همچنین میداند چگونه از این توانایی ها مخصوصا در هنگام حمله و در موقعیت توپهای مرده استفاده کند. پیکه توانایی بازی در پست هافبک دفاعی در مقابل 4 مدافع را همانگونه که در زاراگوزا نشان داد، دارد.

افتخارات

منچستر یونایتد

2007-08 لیگ برتر
2007-08 لیگ قهرمانان
2005-06 جام اتحادیه

اسپانیا

2005-06 قهرمانی جام ملتهای اروپا زیر 19 سال
2003-04 جام برندگان ملتهای اروپا زیر 17 سال

وقهرمانی در 4 جام این فصل داخلی اسپانیا 2 جام

قهرمان اروپا

قهرمانی در جام باشگاهای جهان


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
بیوگرافی کارلوس پویول

نام کامل : کارلوس پویول سافورسادا

تاریخ تولد : 13/4/1978

محل تولد : لا پوبلا دی سخور - ایالت کاتالونیا - اسپانیا

قد : ۱۷۸

وزن : ۸۰

شماره ی پیراهن : 5

باشگاه : بارسلون

تعداد بازی : 435

تعداد گل زده : 11

افتخارات باشگاهی :

قهرمانی در لالیگا ( 2005) (2006)

قهرمانی در سوپر جام اسپانیا (2005) (2006)

قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (2006)

تعداد بازی در تیم ملی : 75

تعداد گل زده : 2

افتخارات ملی : کسب نشان نقره ی بازیهای

المپیک سیدنی (2000)

قهرمانی در جام ملتهای اروپا ( 2008)

افتخارات شخصی:

بهترین دفاع اروپا (2006)

قرار گرفتن در تیم سال (یوفا) در سالهای (2002-2005-2006-2008)

قرار گرفتن در جمع 11 بازیکن برتر یورو 2008

وضعیت پویول در فصل جاری :

تعداد بازی انجام داده : ۱۹

تعداد بازی که از ابتدا به میدان رفته : 18

تعداد بازی که به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته : 1

گرفتن کارت زرد: 2 بار

گرفتن کارت قرمز : ۰

تعداد دقایقی که به میدان رفته : ۱۹۱۸



اطلاعات بیشتر:

1- پویول الگوهای ورزشی خودش رو لوئیز انریکه و

پائولو مالدینی میدونه

2- در اسپانیا به او لقب سوپر من دادند.

البته در نیوکمپ پویول رو با القابی مثل تارزان , پویی و

کاپتان صدا میزنند.

3- مادریدیها میگن پویول سالی یه بار آرایشگاه میره

و بعضیهای دیگه میگن پویول شباهت زیادی به

پرنس های قرون ووسطا داره (به خاطر استایل موهاش)

4- به گفته ی خودش بهترین تفریحش پلیستیشن بازی کردنه و

ادعا میکنه تمام بازیکنای بارسا رو برده.

5- جالبه بدونید رائول (اسطوره ی تکرار نشدنی فوتبال)

یکی از صمیمیترین دوستای پویوله

و مررررررتب با هم در ارتباط هستند.

6- همسر پویول خانم مارتینا آخنس تشریف دارند .

7- پویول در سال 2006 پدرشون رو در یک

سانحه ی رانندگی از دست دادند .

8- در سال 2006 گالیانی, رئیس باشگاه میلان

قصد خرید پویول رو داشت که پویول جوابی بهش داد که

دیگه هیچ وقت خیال خرید بازیکن اسپانیایی به سرش نزنه

گفت: بارسا اکسیژن منه, بدون بارسا نمیتونم نفس بکشم.

پویول دوتا ماشین داره .

یه دونه مرسدس بنز سی ال اس ۵۵ ای ام جی

و یه جیپ قرمز رنگ اس آر تی.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  ویرایش شده توسط: Alijigartala   
مرد

 
بیوگرافی ژاوی هرناندز

ژاوی هرناندز کروز متولد 25 ژانویه 1980 در تراسا واقع در اسپانیا است. پدرش یک ارتشی بود و حالا بازنشسته شده است و شاید دلیل نظم و انضباطی که حالا از ژاوی سراغ داریم حاصل تربیتی پدر نظامی او باشد. اما نکته قابل توجه درباره ی خانواده ی ژاوی این است که تمام هم سن و سالان وی در خانواده اش ورزشکارند و شاید بتوان گفت آنها در ورزش با هم رقابت دارند که البته به هیچ وجه هیچکدام به اندازه ی ژاوی موفق نبودند. یکی از پسر عمو های وی که داوید نام دارد در رشته ی والیبال فعالیت می کند و دیگر پسر عموی او یک شنا گر است. پسر عمه ی وی نیز یک فوتبالیست است که خاویر نام دارد اما هیچگاه از دسته دوم اسپانیا بالاتر نیامد. دختر عموی وی نیز در رشته ی ژیمناستیک فعالیت می کند که به تازگی به قهرمانی در رده نوجوان در کشور اسپانیا دست یافته است.


املاک و دارایی:

او در ایالت کاتالان یک خانه ی ویلایی دارد که بسیار مجهز و مجلل است. نکته ی قابل توجه درباره ی خانه ی وی زمین اختصاصی فوتبال وتنیس آن است. ژاوی همچنین با دو مدل ماشین مختلف تا کنون دیده شده است. یکی از آنها یک پورشه ی مدل 2007 و دیگر ماشین وی یک تویوتا می باشد.



درآمد:
او به جز قراردادهای فوتبالی اش و حقوقی که به صورت ماهیانه از باشگاه بارسلونا دریافت می کند، منبع درآمد آنچنانی دیگری ندارد. گفته می شود ژاوی به سرمایه گذاری در ساخت و ساز ملک نیز بسیار علاقه مند است که این کار را توسط پدر و عمویش انجام می دهد.

نکات فنی:
او ذاتا یک هافبک دفاعی است ولی اگر قرار باشد خارج از بارسلونا بازی کند با مشکل برمی خورد! او نمی تواند به غیر از این سیستم، در سیستم دیگری بازی کند ولی با همین خصوصیات می بینبم کهاز تاثیرگذارترین مهره های بارسا به حساب می آید. او کمتر به خودنمایی می پردازد و بیشتر به کار گروهی می کند و شاید دلیل این که او بعد از سال ها بازی در بالاترین مدارج فوتبال ، به جمع بازیکنان مطرح جهان راه پیدا کرده است، همین موضوع باشد. اما در نهایت می توان ژاوی را یک مغز متفکر در زمین دانست و بدون شک هر تیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را خواهد داشت.


خوشحالی بعد از گل:

هافبک بارسلونا و تیم ملی اسپانیا معمولا کم گل می زند، اما چنانچه موفق به زدن گل شود فقط می دود تا آنجا که توان دارد و می تواند از دست هم تیمی هایش که اصرار به زمین انداختن او دارند فرار کند. خودش اعلام کرده از زدن گل هایی که با شوت از راه دور به ثمر می رساند به شدت هیجان زده می شود و دیگر نمی تواند خودش را کنترل کند.


موسیقی:

او به موسیقی "بروس اسپرینگستون" علاقه ی زیادی دارد. تقریبا روزی نیست که ژاوی این ترانه ها را گوش ندهد. در این بین "نیک کیو" نیز به او انرژی خاصی می دهد. به گفته خودش: "من موسیقی ای را ترجیح میدهم که انرژی دهنده باشد و از موسیقی ای که به من حالت غمگین را القائ کند متنفرم."


فیلموگرافی:

او نقش خود را در فیلم تلویزیونی "قهرمانان" محصول 2006 و "کارلیتوس ال کامپو دل لوس" محصول 2008 ایفا کرد.


خواندنی ها:

عنوان بهترین بازیکن جام یورو 2008 به او رسید. به آواز خواندن در داخل رختکن مشهور است و هم تیمی های خود را بعد از هر بازی به خواندن ترانه های دلخواه خودش مهمان می کند. اینیستا دوست صمیمی اوست تا جایی که همدیگر را برادر صدا می کنند. همچنین لیونل مسی ، پویول و حتی ایکر کاسیاس هم دوست صمیمی وی هستندبارها اعلام کرده است که او هم یک نظامی باشد ولی او به خواسته ی خودش یعنی فوتبالیست حرفه ای شدن رسید. مادرش را مشوش و حامی اصلی خود می داند. او از درس بیزار بوده و به خاطر دلخوشی خانواده اش به اجبار درس خوانده است وگرنه از همان ابتدا آن را رها می کرد. بدترین اتفاق دوران بازی اش را مصدومیت شدیدی را می داند که پنج فصل پیش برایش حاصل شد و باعث شد بهترین بازی های آن زمان بارسلونا را از دست دهد.اصولا در هنگام بازی خیلی کم عصبانی می شود ولی زمانیکه این حالت برایش رخ دهد تقریبا غیرقابل کنترل می شود. چندان اهل مد و پوشیدن لباس های مختلف نیست و همیشه خیلی ساده و به گفته ی خودش مردانه لباس می پوشد.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
بیوگرافی فابرگاس

نام کامل : فرانسیس سسک فابرگاس سولر

تاریخ تولد : 4 می 1987 {ده روز از من بزرگتره}

محل تولد : آرنیس دی مار-ایالت کاتالونیا-اسپانیا

قد : 75/1 متر

وزن:80 کیلوگرم

باشگاه : آرسنال (هافبک وسط)

شماره پیراهن : 4

افتخارات باشگاهی : قهرمان جام حذفی(2004)(2005)

افتخارات ملی : قهرمانی در یورو 2008.قهرمانی در جام جهانی (٢٠١٠)





سسک کوچولو به دنیا اومد

اطلاعات بیشتر : او فرزند اول خانواده است. مادرش نوریا سولر رئیس یک کمپانی فروش مواد غذایی و پدرش فرانسسک فابرگاس (هم اسم خودش) معمار است.پدربزرگ و پدرپدربزرگ وی نیز همین شغل را داشته اند.پدرش در جوانی فوتبال بازی می کرد و درواقع اولین مربی فوتبال سسک بود. اولین خاطره او از فوتبال به هفت سالگی اش بر میگردد. وقتی در مسابقات بین مدارس آرنیس در سه مسابقه سه گل زد وقهرمان شد. خودش می گوید" آن روز شادترین بچه در دنیا بودم و همان روز بود که تصمیم گرفتم فوتبالیست شوم."



پدرش

مدتی بعد با خانواده اش به بارسلونا آمد و به تیم جوانان بارسلونا پیوست.مادرش می گوید" از وقتی هشت نه ساله بود شبهای قبل از بازی زود می خوابید و به رژیم غذاییش خیلی اهمیت می داد و فقط سوپ و ماهی و سبزیجات می خورد که برای بچه ای به این سن غیر عادی است. هر وقت من وپدرش می خواستیم بچه هارا به رستوران مک دونالد ببریم قبول نمی کرد، او از اول فوتبالیست به دنیا آمده بود."



با خواهرش کارلوتا(وای چه کوچولو)

از چهارده سالگی در خوابگاه باشگاه زندگی کرد و همان موقع با لیونل مسی آشنا شد. خودش می گوید"آشنایی با لیونل تاثیر زیادی روی من داشت. او خیلی خجالتی بود ما فکر می کردیم عقب مانده است و بعدها فهمیدیم که می تواند حرف بزند!"



با خواهر وبرادر کوچیکش

وقتی شانزده ساله شد به آرسنال پیوست. روز یازدهم سپتامبر 2003 با آرسنال قرارداد بست و اولین بازی اش را مقابل روتردام انجام داد و رکورد جوانترین بازیکن به میدان رفته در تاریخ آرسنال را شکست (با 16 سال و 177 روز سن) ودر سن 16 سال و 212 روز نامش در تاریخ آرسنال به عنوان جوانترین گل زننده ثبت شد(مقابل وولورهمپتون). او در کمتر از یک سال توانایی های خود را نشان داد و بازیکن ثابت تیم شد.



پدر ومادرو کارلا (وسطی ها)



ازچپ: کارلوتا-مادر (کارلا هم سمت راست وایساده)

سسک در جام جهانی زیر هفده سال فنلاند درخشید.گل طلایی دقیقه 117 او اسپانیا را به فینال رساند. او توپ طلا و کفش طلای جام را ازان خود کرد ولی اسپانیا دوم شد. خوان سباستین مربی آن تیم گفت" در سسک استعدادی کشف شده که برای آینده اسپانیا خواهد بود" همین استعداد باعث شد تا در 17 سالگی برای تیم ملی زیر 21 سال انتخاب شود.



با پدر و خواهر وکارلا

مثل همه پسرهای بیست و دو سه ساله سسک علاقه ای به تعهد زندگی زناشویی ندارد! ولی چندین سال است که با دختری اسپانیایی به نام کارلا نامزد است و به زودی با هم ازدواج خواهند کرد! کارلا چند سال پیش همراه سسک به لندن آمد و در آنجا مشغول تحصیل است.او قبلا ژیمناست بوده است.البته سسک یکی دوبار با دخترهای موبور دیده شده است!



به شدت به بازی های رزمی پلی استیشن علاقه مند است و بر عکس آن چندان به بازی های فوتبال آن علاقه ای ندارد. {مثل خودم}

علاقه ی بسیار شدیدی به شنا دارد و می گوید که با شنا کردن به آرامش می رسدو اوقات فراغت خو را با این ورزش پر می کند.

بارسلونا را عاشقانه دوست دارد و بارها و بارها اعلام کرده است که در آینده به این تیم خواهد پیوست.گوآردیولا نیز بارها اعلام کرده است که فابرگاس بازیکنی از جنس بارسلونا است.

شعارش در زندگی "می توانم پس ناامید نمی شوم" است.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
بیوگرافی دیوید ویا

دیوید سانچز ویا در سوم دسامبر سال 1981 در لانگرو اسپانیا به دنیا آمد.

دیود در فصل جاری برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی کشور اسپانیا بازی میکند.

دیود ویا بعلت داشتن مهارت های بسیار زیاد از جمله : سرعت، قدرت ضربه با هر دو پا، قدرت تمام کنندگی و... یکی از بهترین مهاجمان اسپانیا و حتی جهان به شمار میرود .
.
.
.




دیوید شهرت و محبوبیت خود را از چهره ی زیبا وشکستن رکورد گلزنی والنسیا در یک فصل با زدن 24 گل در فصل گذشته دارد.
دیوید ویا زاده ۳ دسامبر سال ۱۹۸۱ (میلادی) فوتبالیست اسپانیایی است. او عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم باشگاهی والنسیا (که به بارسلونا فروخته شد) است.

تیم‌های باشگاهی
او در تیم‌های باشگاهی لانگرو، اسپورتینگ گیخون، رئال زاراگوزا، والنسیا و بارسلونا عضویت داشته و در ۴۶۷ بازی باشگاهی خود ، ۲۳۳ گل به ثمر رساند.

لانگرو
او از سن ده سالگی تا سن هجده سالگی در تیم محل تولدش توپ زد و بازی‌های درخشانش در بازی‌های نوچوانان و جوانان مورد توجه چند تیم از جمله اسپورتینگ گیخون قرار گرفت تا جایی که به عضویت تیم جوانان اسپورتینگ گیخون درآمد.

اسپورتینگ گیخون
او در سن ۱۸ سالگی به عضویت تیم جوانان گیخون در آمد و در ۶۵ بازی که برای این تیم انجام داد، توانست ۲۵ گل به ثمر برساند. نمایش خوب او در تیم دوم گیخون باعث شد که به تیم اصلی این باشگاه بیاید و در طول ۸۰ بازی ای که برای این تیم انجام داد، نزدیک به ۴۰ گل به ثمر رساند و مورد توجه تیم‌های بزرگ تری قرار گرفت.

رئال زاراگوزا
در سال ۲۰۰۳ رئال زاراگوزا با پرداخت ۳ میلیون یورو ویا را به خدمت خود درآورد.ویا دو سال در این تیم حضور داشت و توانست در ۷۳ بازی که برای این تیم انجام داد ، ۳۲ گل به ثمر برساند که آمار فوق العاده ای بود و همین بازی درخشان او توانست مورد توجه تیم‌های قدرتمند لالیگا درآید.

والنسیا
در سال ۲۰۰۵ تیم فوتبال والنسیا با پرداخت ۱۳ میلیون یورو ویا ی ۲۴ ساله را به عضویت خود درآورد.ویا در این تیم دوران اوج خود را سپری کرد و به یکی از ستارگان لالیگا و تیم ملی اسپانیا تبدیل شد. او در طول ۱۶۶ بازی که با پیراهن شماره ۷ والنسیا انجام داد ، ۱۰۷ گل به ثمر رساند.این دوران طلایی ویا باعث شد مورد توجه تیم بارسلونا قرار گیرد.

بارسلونا
تیم مشهور و بزرگ بارسلونا در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۱۰ با عقد قراردادی به مبلغ ۴۰ میلیون یورو ویا را به جمع ستارگان تیم خود افزود.مراسم معارفه ویا دو روز بعد از ثبت قرارداد این بازیکن با بارسلونا در ورزشگاه نیو کمپ با حضور بیش از ۳۵ هزار نفر از هواداران بارسلونا برگزار شد.او در فصل ۲۰۱۰-۲۰۱۱ پیراهن شماره ۷ بارسلونا را به تن کرد.




بازی‌های ملی
داوید ویا در مجموع ۶۳ بازی برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفته است که در مجموع ۴۳ گل به ثمر رسانده است.او با ۶ گلی که در رقابت‌های یورو ۲۰۰۸ آقای گل این رقابت‌ها شد.وی برترین گل زن تاریخ فوتبال اسپانیا محسوب میشود و پس از او رائول گونزالس قرار دارد. داوید ویا در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ فوق ستاره تیم ملی اسپانیا بود و این تیم را یک تنه تا مرحله نیم نهایی بالا آورد و اسپانیا را جزو چهار تیم برتر جام جهانی (برای اولین بار در تاریخ جام جهانی) قرار داد.او تا مرحله نیم نهایی با به ثمر رساندن ۵ گل آقای گل این رقابت هاست.

افتخارات
- مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا به همراه ساراگوسا در سال 2004
- مقام قهرمانی سوپر جام اسپانیا به همراه ساراگوسا در سال 2004
- مقام سوم لالیگا به همراه والنسیا در سال 2005
- عنوان دومی اقای گلی لالیگا در سال 2005


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
بیوگرافی بوسکتس

سرخیو بوسکتس بورگو (متولد ۱۶ جولای ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا می‌باشد که برای باشگاه فوتبال بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند. پدر او هم کارلس بوسکتس دروازه‌بان سابق بارسا بوده است.
او در جولای ۲۰۰۸ در ۲۰ سالگی به باشگاه بارسلونا پیوست و با نمایشی خوب در مدت یک سال به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

بوسکتس در شهر سابادل در بارسلونا در کاتالانیا به دنیا آمد.او در سال ۲۰۰۵ به عضویت باشگاه جوانان بارسلونا در آمد و طی ۲۶ بازی که انجام داد ۷ گل به ثمر رساند.دو سال بعد او وارد تیم ب باشگاه بارسلونا شد و زیر نظر جوزپ گواردیولا شروع به کار کرد و در این تیم در ۳۲ بازی که انجام داد ۱ گل به ثمر رساند در همین فصل در شروع به کارش به عنوان بازیکن تعویضی در جام کاتالانیا به میدان آمد.

در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۰۸ او در تیم اول بارسلونا در بازی مقابل راسینگ سانتاندر ۹۰ دقیقه بازی کرد که آن بازی ۱-۱ مساوی به پایان رسید.در ۲۲ اکتبر ۲۰۰۸ در بازی‌های جام باشگاه‌های اروپا در مقابل اف سی بازل یک گل از پنج گل تیمش را به ثمر رساند.او در ۲۲ دسامبر ۲۰۰۸ قراردادی با قیمت ۸۰ میلیون یورو تا سال ۲۰۱۳ با بارسلونا امضا کرد.

در ۷ مارس ۲۰۰۹ او اولین گل خود را در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند.



او در۱۱ اکتبر ۲۰۰۸ برای بازی در تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا دعوت شد. در رقابت‌های جام قهرمانی زیر ۲۱ سال اروپا در اولین بازی در مقابل سوییس در دقیقه ۱۷ گلی را به ثمر رساند اما بازی در نهایت ۲ بر ۱ به سود سوییس پایان یافت.

او توسط وینسنته دل بوسکه برای بازی در جام جهانی ۲۰۱۰ انتخاب شد و در پستی بازی کرد که مارکوس سنا در جام ملت‌های اروپا بازی می‌کرد.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
بیوگرفی پدرو رودریگز

نام :پدرو رودریگز لادسمل
پست: مهاجم
تاریخ تولد :28/7/1987
محل تولد :سانتا کروز (تنریف)
قد :169 سانتی متر
وزن :64 کیلو گرم
اولین بازی :بارسلونا :رئال مایورکا (4-0) لیگ در تاریخ 12/01/2008




این مهاجم متولد سانتا کروز بعد از دوره ایی بازی برای سی دی سان ایسلیدر در اوت 2004 به تیم جوانان بارسا پیوست و برای جوونویل Aبازی کرد.
پس از سه سال حضور در تیم رزرو او در فصل 2007-2008 اولین بازی خود را برای تیم اول بارسا انجام داد(دو بازی در کمپ نو) اولی در برار مورسیا در هفته ینوزدهم و دومی در هفته بیست نهم در برابر وایا دولید,اما او بیشتر ان فصل را در بارسا bگذراند ود رارتقا این تیم به دسته دوم کمک شایانی کرد او شش گل در مجموع 36 بازی برای بارسا به ثمر رساند.
گواردیولا در فصل 2009-2008 به عنوان سرمربی تیم اول بارسا انتخاب شده بود عملکرد شاگرد خود را در تیم بارسا b زیر نظر گرفت,پدرو در پیش فصل 2009-2008 یکی از پر استفاده ترین بازیکن مورد استفاده گواردیولا بود. پدرو کم کم در ترکیب بارسا مورد استفاده قرار می گرفت و حتی در فینال کوپا دل ری و لیگ قهرمانان برای دقایقی بازی کرد,او در مجموع 14 بازی در فصل 2009-2008 حضور داشت ولی نتوانست گلی به ثمر برساند.
پس از ان او در فصل 2009-2008 به عنوان گل زن ترین بازیکن پیش فصل انتخاب شد و در 20 اگوست 2009 با تیم اول بارسا قرار داد امضا کرد پدرو رودریگز در مسابقات لیگ اسپانیا ,جام حذفی,لیگ قهرمانان اروپا,سوپر جام های اروپا و اسپانیا و جام باشگاه های جهان گل زد تا به اولین بازیکن در جهان تبدیل شود که به این رکورد دست پیدا می کند.
بدون شک می توان دوران بزرگی او را در بارسا فصل 2010-2009 قلمداد کرد,فصلی که در فصلی که تیم بارسلونا در لالیگا توانست 99 امتیاز کسب کند او هم 10 گل در لالیگا به نام خود ثبت کرد.
او در فصل 2010-2011 توانست 54 بار برای بارسا بازی کند که یک بازی بیشتر از فصل قبل بود و همچنین توانست در این فصل 222 در مجموع مسابقات فصل وارد دروازه حریفان بکند (یک گل کمتر از فصل قبل) که مهمترین ان می تواند گل اول بارسا در فینال ومبلی باشد.
او در فصل 2011-2010 در شش بازی متوالی گل زد رکوردی که تنها استویچکوف و اسکولا قبل از او انجام داه بودند.
او با عملکرد فوق العاده خود در سطح باشگاهی به تیم ملی اسپانیا برای حضور در جام جهانی 2010 دعوت شد,او در بازی نیمه پایانی و فینال این رقابت ها از اغاز به میدان رفت.و به بازیکن تاثیر گذار اسپانیا بدل شد.

خصوصیات

اگر چه پدرو با پای چپ خود شوت می زند ,ولی او ذاتا یک راست پا است این توانایی باعث می شود که او بتواند در هر نقطه از زمین نقش ایفا کنداو می تواند در دو طرف خط حمله یا حتی در نوک خط حمله بازی کند.


"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
زن

 
تمامی کاربران عزیز توجه کنند از این پس برای زیبا شدن پست بیوگرافی نام ورزشکار را در داخل کادر رنگی بذارید. مثل نمونه زیر:
بیوگرافی فاطمه اعتدادی
Signature
     
  
زن

 
بیوگرافی فاطمه اعتدادی
مشخصات:
نام:فاطمه اعتدادی
تولد:26 دی 1367
متولد:علی آباد
قد:178 سانت
وزن:61 کیلو
حضور در تیم ملی:
تعداد بازی ملی:8 بازی
تعداد گل زده:5 گل
پست:مهاجم
شماره پیراهن: 13
فاطمه اعتدادی سال 2007 وارد تیم ملی فوتبال بانوان ایران شد.
زندگینامه:
فاطمه اعتدادی متولد شهر علی آباد است و در سال 1367 به دنیا آمده است.
فاطمه علاقه زیادی به فوتبال داره و سال 2007 وارد تیم ملی فوتبال بانوان ایران شد.
فاطمه اعتدادی قبل از اعزام به پرتغال؛ خود را به عنوان خانم گلی رقابت های جام جهانی اعلام کرد.
وقتی به جام جهانی رفتند؛متاسفانه به این هدف بزرگ نرسید؛اما فاطمه اعتدادی بازی های درخشان از خود به نمایش گذاشت.
فاطمه اعتدادی با زدن 2 گل به کاستاریکا و 1 گل به برزیل بهترین بازیکن ایران شناخته شد.
Signature
     
  
مرد

 
marjan1369: تمامی کاربران عزیز توجه کنند از این پس برای زیبا شدن پست بیوگرافی نام ورزشکار را در داخل کادر رنگی بذارید. مثل نمونه زیر:
بیوگرافی فاطمه اعتدادی
بعد اگه اینکارو نکنیم پستامون پاک میشه؟
"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
صفحه  صفحه 8 از 9:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  9  پسین » 
ورزش
ورزش

بیوگرافی ورزشکاران

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA