انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کل کل
  
صفحه  صفحه 12 از 19:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  18  19  پسین »

ايراني مسيحي بهتر است يا عرب مسلمان


زن

andishmand
 
ایرانی انسان . عرب انسان . انسانیت مهمه حالا میخواد ازهرنژاد یا قومیتی باشه . یا تحت لوای هر مذهبی .
ناگهان رسیدی
و خوشبختی شیشه ی عطری بود
که از دستم افتاد
و در تمام زندگیم پخش شد!
     
  
مرد

 
tanaz_8533: من مسلمانم ایرانیم تمدن دارم زاده کورش و به دین محمدم.
ازهزاران سال پیش تراموخته ام درکشورمن تبعیض نیست نژادپرستی نیست وقتی ایران باشدترک لر کرد بلوچ عرب فارس و... مفهومی ندارد.
لااکراه فی الدین...(قران کریم)
باهیچ کس بخاطرخدایش نمیجنگم چون خدای هرکس همان است که درونش می گوید(کورش بزرگ)
برای ما ایرانیها بااین تمدن وفرهنگ غنی اسلامی ایرانی زشت وناپسند است متحدنباشیم وعرب واجم کنیم (شیعه وسنی )یامسلمان ومسیحی و...
به خودبیایم که دشمن واقعی ماوجدان خاب ماست...
همتونو دوست دارم براتون میمیرم...
عالیه
بنظرم انسانیت مهم هستش حالا با هر دین و مذهب که بخواهد باشد.
دین و مذهب و غیره شده سوژه دعوا و تنفر از همدیگه
پیدا کردن یک دختر "وفادار" از پیداکردن یک مارمولک پرنده سخنگوی یهودی سرخابی نجار شاخدار 55 ساله در اقیانوس ارام سخت تره
     
  
مرد

 
هر دینی که میخواد باشه فقط باید خوی و خصلت انسانی رعایت شه ، نه اینکه مثل حیوانات رفتار کرد ،هر چند که بعضی از انسان ها باید برخی از رفتارهاشون رو از حیوانات الگو بگیرن .
     
  
مرد

 
فرقی نمیکنه هردوتا آدمن مهم انسانیته
"حیف نمیشه به عقب برگردیم به شبای پرسه و در به دری

کافه چی دکمه ی برگشتو بزن به روزای خوب کافه لوتی "
     
  
مرد

 
درود

نه مذهب و نه ملیت مهم نیست آدم باید آدم باشه.
ولی از اون جایی که بعضی ها باعث شدن من از اسلام فرار کنم و از اعراب متنفر باشم فکر می کنم آدم هر چی باشه جز عرب(ببخشید که این قدر ازتون بدم می آد تقصیر بعضی ها + بعضی های دیگه است)

باسپاس
می خواستم امضا بذارم،
اما دیدم همه تو این زمونه امضات رو جعل می کنن.
     
  
مرد

 
ایران آزاد با انتخاب دین آزاد حتی بی خدایی از هر چیزی بهتره
     
  
مرد

 
arbab_dariush: من مشکلم با تیتره شاید از عربا بدتون بیاد
ولی این نوع تیتر زدن یه جور نژاد پرستیه

مسیحی و مسلمان و ... هم همه قابل احترامن

نه به هر نوع نزاد پرستی
داش اگه این نژاد پرستیه ، پس من به نوعی نژاد پرستم ، چون عین سگ ازین عربای ملخ و سوسمار خور بدم میاد ، نه هموطنامونا ، ازین عربای مفت خور عوضی که منبع درآمدشون کعبس و غذاشون ملخ و سوسماره ، واقعا چندش آورن !

وای که عربا چه موجود وحشی هستن !
     
  
مرد

 
معلومه كه ايراني بودن بهتره،به قول دوستان عرب ملخ خورم مگه دوست داشتني ميشه!
ايراني با هر دين و مذهبي پرچمش بالاست!
     
  
زن

 
موقع نوشتن این سوال به چی فکرمیکردین؟
اخه بهتر بودن چه ربطی به دین و مذهبو زبان و اصلیت داره؟
اینکه کجایی باشی نشون میده خوبی یا بد؟همه جا خوب و بد هست اگر قراره معیار مقایسه زبان و دین باشه که حتما همه خوبا ایرانی اونم مسلمون باید باشن!!!
دوستان گول تعصبات اشتباهی که برای غافل کردنتون از حقیقت ایجاد شده نخورین
     
  
زن

 
۱ ) سوره مبارکه الحجرات آیه ۱۳
يا أَيُّهَا النّاسُ إِنّا خَلَقناكُم مِن ذَكَرٍ وَأُنثىٰ وَجَعَلناكُم شُعوبًا وَقَبائِلَ لِتَعارَفوا ۚ إِنَّ أَكرَمَكُم عِندَ اللَّهِ أَتقاكُم ۚ إِنَّ اللَّهَ عَليمٌ خَبيرٌ
ترجمه:
ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است!...........هرچند من به ایرانی بودن خود به کوروش و داریوش خود افتخار می کنم ولی آن چه بر تر از من و توست آفریننده ایران من است و او خدای من است . بنی آدم اعضای یکدیگرند ..که در آفرینش زیک گوهرند ...اگر من به کوروش و به ایرانی بودن خود می بالم به خاطر آن است که کوروش کبیر مظهر اجرای عدالت و حقوق بشر در ایران زمین من بوده است . مرد شمشیر و مرد محبت بوده است . ایرانی مسیحی بهتر است یا عرب مسلمان ... فرض می کنیم کسی پاسخ دهد ایرانی مسیحی .....اگر آن عرب غیور و دلاور ایرانی آن از جان گذشته ان وطن پرستی که در جنگ با عراق بزرگترین خسارتها را دید آوارگیها کشید و بیشترین عزیز و شهید در دفاع از آرمان مقدس ایران زمین راتقدیم ایران آریایی خود نمود یک مسلمان باشد در کدام دسته قرار می گیر د . به من بگویید آن عرب در کدام دسته قرار می گیرد . هموطن شجاع و دلاور و پاک عرب خوزستانی من جایگاهش کجاست . آیا او ایرانی نیست ؟/؟ ایران من آریایی ..ایران اوی عرب است . همان ایرانی که برایش آوارگیها کشیده خون دلها خورده خون دلها داده .من مهاجران عرب زیادی را دیده ام که خانه و کاشانه شان ویران گشته و شهدای بسیاری تقدیم وطنشان نموده اند . من یک ایرانی ام . پرچم سه رنگ سبز و سفید و سرخ شیر و خورشید نشان آریایی افتخار من است و زمانی می توانم به خود ببالم که همچو کوروش آن اسطوره جاودانی از اتحاد و برادریها و برابریها بگویم . از آن بگویم که من پارسی من آریایی من ایرانی بزرگترین مایه لذت و مباهاتم آن خواهد بود که ببینم کرد و ترک و لر و بلوج و فارس و ترکمن و عرب و گیلک و مازنی از هر دینی که باشند در کنار هم به صلح و صفا زندگی کرده و یکدل و یک صدا بخوانیم چو ایران نباشد تن من مباد ...بدین بوم و بر زنده یک تن مباد . امروز این خودیها هستند که به خاطر منافع شخصی خود و علم کردن دین و ازطرفی چپاول ثروتهای ملی عمدا قصد در مقابل هم قرار دادن انسانها را دارند . یهودیت از ان موسی نیست از ان خدای موساست . اسلام را محمد عرب نیاورده .خدای محمد آورده ... مسیحیت را مسیح نیاورده است آن را خدای مسیح آورده .. این عیسی مسیح نبود که مردگان را زنده می نمود . عیسی مسیح بنده ای ناتوان چون تمام بندگان خداست که به اذن خداوند توانایی یافته .. این خدای مسیح بوده که مردگان را زنده می کرده است . اسلام را خدای همگان آورده .. خداوند عرب نیست ترک و لر و بلوچ انگلو ساکسون نیست خداوند برای همگان است . زبانی را راحت تر گیر آورده و روح سعادت بشری را در آن کلام قرار داده .. شاید ظاهر قرآن عربی باشد اما روح قرآن این چنین نیست . در هر حال ما انسانها همه با هم خواهر و برادریم . چون پدر و مادر ما یکیست . و اما در پایان من یک سوالی می کنم انسان ایرانی بهتر است یا ایرانی انسان ...خب مشخص است که ایرانی انسان بهتر است . و آن انسان ممکن است از هر دین و از هر نژادی باشد . با درود به همه شما از هر دین و نژاد و مرامی که هستید . مولا حسین می فرماید اگر دین نداری آزاده باش . به امید پیروزی پندار نیک گفتار نیک و کردار نیک . با احترام به همه شما .دوست وبرادرتان : ایرانی
     
  ویرایش شده توسط: shahrzadc   
صفحه  صفحه 12 از 19:  « پیشین  1  ...  11  12  13  ...  18  19  پسین » 
کل کل
کل کل

ايراني مسيحي بهتر است يا عرب مسلمان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA