انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
سیاست
  
صفحه  صفحه 27 از 40:  « پیشین  1  ...  26  27  28  ...  39  40  پسین »

Here Is Iran | اينجا ايران است...........


زن

 
رای انتخابات 92

در اصفهان داده شد!

مردم اصفهان، امروز در مراسم تشییع جنازه آیت الله طاهری که از آخرین بازماندگان روحانیون همراه با آیت الله خمینی بود، به نیابت از طرف مردم ایران شعار داد: موسوی و کروبی آزاد باید گردند و شعار محوری پس از کودتای انتخاباتی 88 را خطاب به علی خامنه ای تکرار کردند: "یا حسین- میرحسین".

با آن که آیت الله طاهری وصیت کرده بود که او را در جوار آیت الله منتظری به خاک بسپارند، حکومت از وحشت تکرار تظاهرات و راهپیمائی امروز اصفهان در شهر قم، از اجرای این وصیت روحانی مبارز و بلندمرتبه ای که نقش بسزائی در هدایت انقلابی مردم در جریان انقلاب و بسیج مردم اصفهان برای رفتن به جبهه های جنگ داشت جلوگیری کرد. تظاهرات امروز اصفهان که باحتمال بسیار حکومت را غافلگیر کرد، نشان داد که جنبش اعتراضی مردم ایران پس از 4 سال که از سرکوب خونین مردم می گذرد همچنان زنده است و این دهن کجی بزرگ و ملی بود به آنها – از جمله رهبر- که این جنبش را فتنه اعلام کرده است. در مراسم تشییع جنازه آیت الله طاهری چهره هائی چون محمد خاتمی، حسن روحانی، عبدالله نوری، آیت الله العظمی شبیر زنجانی و دهها شخصیت سیاسی و مذهبی معروف شرکت کردند و نماز بر جنازه را نیز آیت الله شبیر زنجانی خواند. هر نتیجه ای که انتخابات 92 داشته باشد و به هر شکل که این انتخابات برگزار شود و یا حکومت به کمک سپاه بتواند آن را مهندسی کند، متاثر از نتیجه امروز راهپیمائی اصفهان خواهد بود. در حقیقت مردم اصفهان به نیابت از مردم ایران امروز رای خود را دادند و این واقعه نشان داد که کافیت اولین امکان فراهم شود تا چند ده میلیون مردم ایران به خیابان ها سرازیر شوند و همان شعارهائی را سر بدهند که امروز در اصفهان سر داده شد. از جمله شعار "خاتمی، خاتمی- تو نور چشم مائی" که در فیلم هائی که از تظاهرات امروز منتشر شده شنیده می شود. واقعه امروز اصفهان نشان داد که بر خلاف خواب زدگان خارج از کشور، مردم ایران نه منفعل اند، نه غیر سیاسی شده اند و نه اهل خانه نشینی. بویژه همراه چهره هائی که از آنها در بالا نام برده شد.
     
  
مرد

 
RONIN: رهبری فرمودند شركت در انتخابات به معناي تاييد نظام و ساز و كار انتخابات است

***


دیگر توضیح نمی خواهد . . .



ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  ویرایش شده توسط: LorenzoLotto   
زن

 
مشكل اصلي جوانان ايران با اخوندها اين است كه لغتنامه جوانان با لغتنامه اخوندها فرق مي كند!!

مثلا اخوندها با مردمسالاري ازادي دموكراسي پيشرفت و همه چي موافقند البته با اون معني كه در لغتنامه خودشون نوشته شده !!!

يا مثلا همين مساله تاييد صلاحيت ها

ممكنه بعضي فكر كنند منظور تاييد صلاحيت براي رييس جمهور شدنست

در حالي كه اين هشت نفر فقط براي تبليغات انتخاباتي و داشتن ستاد تاييد صلاحيت شده اند تا زماني كه اسم جليلي به عنوان رييس جمهور منتخب مردم!!!! اعلام شد مانند سال ۸۸ خر تو خر نشود !!!

رهبر معظم وقتي مي فرمايند وعده هاي دروغ ندهيد منظورشان اينست كه نمايش انتخابات تا حدي بايد داغ باشد و زياد داغ نشود!!!

وگرنه تا حالا يادتون مي اد خامنه اي در هر انتخاباتي اينجوري حرف زده باشه؟؟

خلاصه با توجه به سرطان خامنه اي بايد فردي رييس جمهور باشد كه در زمان مرگ خامنه اي جفتك پراني نكند و موروثي كردن سلطنت در خانواده خامنه اي پروسه خود را طي كرده و با حمايت كشور كمونيست و دوست و برادر روسيه جناب مجتبي خامنه اي عمامه خلافت مسلمين جهان!!! را بر سر بگذارند

ساير مسائل مانند برنامه اقتصادي و معيشت مردم هم در حد شوخي باقي مي ماند

تازه مردم بايد خوشحال هم باشند كه اين فرصت ثواب بردن توسط جمهوري اسلامي در اختيار انان قرار گرفته تا در روز قيامت بگويند ما در راه مبارزه با امريكا و اسراييل و داشتن بمب اتم همه گراني ها و كمبود دارو و ارزاق عمومي را تحمل مي كرديم و مي خواهيم به صورت اتوماتيك با كون بيفتيم در قسمت وي اي پي بهشت !!!!

بهترين ادم براي به تخت نشاندن مجتبي كسي است كه هم منقل اقا باشد

يا جليلي را به عنوان رييس جمهور اعلام مي كنند يا اگر ديدند نمي شود مجبور مي شوند حداد عادل را از قوطي بيرون بياورند كه پدرزن اقا مجتبي هم هست

شايد به خاطر همين است كه امنيتي ها و سپاهي ها و اطلاعاتي ها از قبل از عيد همش ميگن فتنه جديدي در راه است

چون ممكنه قاليباف و روحاني و رضايي در زمان اعلام نتايج از اينكه اين جور سر كار كذاشته شدن ناراحت شده و قاطي كنن!!!!!
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

 

مدت قرارداد تركمن چاي پايان يافته است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی صریح وبی پرده با آناج گفت: حاکمیت یکپارچه سیاسی ایران مدیون آذربایجان است؛ وقتی می گویم آذربایجان یعنی تمام آذربایجان در هر دو سوی ارس و بخش هایی از استانهای شرقی ترکیه که زمانی جزو آذربایجان بودند؛ زمان تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی تمام این مناطق به طور یکپارچه جزو ایران بودند. من تأکید می کنم که در بیان حقایق و مسائل تاریخی محتاطانه عمل نکنیم

سرویس قفقاز آناج: با اتمام مدت زمان قرداد نگین ترکمنچای بحث ها بر سر حق جمهوری اسلامی ایران برای باز پس گیری 17 منطقه از قفقاز جنوبی که توسط روسیه تزاری از ایران جدا شده بود، بالا گرفت، به همین دلیل و با توجه به پیگیری این موضوع توسط نمایندگان منطقه،در مجلس شورای اسلامی با مهندس محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به گفت و گو نشستیم، که مشروح این گفتگو در زیر آورده شده است.

با توجه به اتمام زمان قرارداد ترکمنچای نظرتان در مورد بازگشت این مناطق به کشورمان چیست؟

بحث ما بر سر اصل قرارداد است؛ قرارداد ترکمانچای تحمیلی و ناعادلانه بود. زمان امضای این قرارداد خود مردم به آن اعتراض داشتند؛ چون توسط نمایندگان ملت امضا نشده بود بلکه توسط ولیعهد یک حکومت مستبد به امضا رسیده بود. طبق بیانیه ای مجتهدین و علما به عنوان زبان گویای مردم اعتراض خود را اعلام داشتند؛ خود مردم قفقاز و آذربایجان هم اعتراض کردند و تحت هیچ شرایطی زیر بار حکومت تزار روسیه نرفتند؛ از نظر مردم ایران اصل قرارداد یک قرارداد ناعادلانه و غیرقابل پذیرش است.

با توجه به اینکه آذربایجان بعد از ایران دومین کشور شیعه دنیا است، چرا روابط مثبتی بین دو کشور حاکم نمی شود ؟
اجازه بدهید با طرح یک سوال جوابتان را بدهم؛ چرا رهبران مذهبی و مردمی آذربایجان را زندانی کرده اند؟ دلیل آن این است که مردم مخالف سیاستهای دیکته شده از طرف رژیم صهیونیستی و آمریکا که اکنون توسط دولت باکو اجرا می شود؛ هستند. مردم آذربایجان هم معتقد هستند که تبریز پایتخت تشیع است و اگر انتخاب را به عهده مردم بگذارند، مردم نه دولت فعلی باکو را انتخاب می کنند و نه ترکیه را .

دلیل اینکه دولت ایران در مقابل این مسائل خویشتنداری می کند این است که دولت به اندازه کافی با یک سری چالش مواجه است و سعی دشمنان ایران این است که فاصله میان ایران و کشورهای منطقه ایجاد کرده و ایران را منزوی جلوه دهند که متأسفانه دولت باکو از این سیاستها غافل است.

اما بنده و سایر نمایندگان ملت در راستای مطالبه مردمی در مورد بازگشت 17 ایالت مورد غصب قرار گرفته، تلاش خواهیم کرد و مدافع آزادی مردم آذربایجان شمالی در پیوستن به میهن اصلی شان هستیم.

منبع :
http://maragheh-news.blogfa.com/page/torkaman
     
  
زن

 

مدال شهردار پاریس به فرهادی
در مراسمی که عصر پنجشنبه ششم ژوئن (16 خرداد) در پاریس برپا شد، اصغر فرهادی در شهرداری مرکزی این شهر مدال ارزشمند «ورمی» (Vermeil Medal) را از دست شهردار پاریس، «برتران دلانوئه»دریافت کرد.
شهردار پاریس در این مراسم درباره فرهادی گفت: «او مردی است که جامعه ایرانی و ظرافت‌های فرهنگی این جامعه را به شکل جذابی به ما نشان داد.»
تبریک به اصغر فرهادی عزیز
     
  
زن

 
و بالاخره مقام ولایت جام زهر را سرکشید

این اخوندها اگر هزار عیب داشته باشند یک حسن دارند و اون هم استفاده صحیح از لغات در جهت منافع خودشان است

مثلا در سال ۸۸ از فردای انتخابات از کلمه فتنه ۸۸ استفاده کردند تا هر وقت خواستند مردم را تکه پاره کنند بگن ما به دستور قران هر جا فتنه باشد باید ان را سرکوب کنیم

خمینی هم اگر از کلمه جام زهر استفاده کرد به خاطر این بود که می دانست بعد از شش سال xxx برای ازادی قدس از راه کربلا و معلول و تکه پاره کردن خانواده های ایرانی وقتی قطعنامه رو قبول کنه به منزل خودکشیه معنوی خودش است و خیلی از گاو و گوسفندهای حزب اللهی اعتقادشان را به خمینی از دست خواهند داد

حالا هم مقام ولایت که چهار سال تمام گفته بود سران فتنه یعنی خاتمی و رفسنجانی قصد براندازی دارند و گله نمایندگانش هم در مجلس شعار مرگ بر خاتمی و هاشمی داده بودند مجبور شد ریاست جمهوری را دودستی تقدیم یکی از نوکران اصلی رفسنجانی کند تا بسیجیان و عماریون و سایر عزیزان!!! بعد از چند روز هنوز گیج بزنند!!!ا و از خود بپرسند حالا كه مقام ولايت اسكولشون كرده اينده شون چي ميشه!!

به خصوص که بعد از حماسه صدهزار ساندیس خور در میدان انقلاب در نهم دی ۸۸ دیگه خیال همه بسیجی ها از محو رفسنجانی راحت شده بود

بدتر از انتخاب روحانی تعداد ارای چهار میلیونیه جلیلی بود که نشان داد حماسه سازان نهم دی در سراسر ایران به اضافه بسیجی ها و سایر گاگولهایی که در شهرستانهای مختلف در بسیج عضو هستند تعدادشان چقدره!!!!

البته مقام ولایت چند روز قبل از انتخابات فرموده بودند مخالفین نظام هم برای حفظ کشور در انتخابات شرکت کنند

شاید با اعلام خطری که سازمان سیا با پروژه هارپ و ایجاد اموج زیرزمینی و زلزله مصنوعی در اطراف کشور به خامنه ای داده بود

خامنه ای هم فهمیده بود با ایجاد یک زلزله مصنوعی در تهران کارش تمام است و مجبور شد حکومت را به رفسنجانی بدهد تا یک مدت برای تفریح هم که شده کشور از دست روسیه دوباره به دست امریکا بیفتد!!!

راستی دقت کردین تا همین چند هفته قبل مرتب در جاهاي مختلف ایران زلزله می یومد ولی به محض نزدیک شدن به انتخابات از زلزله خبری نشد؟؟؟

بهتون قول میدم تا حداقل یکسال اینده که روحانی کاملا جا بیفته یا دیگه زلزله نمی اد یا اگرم بیاد خیلی خفیف در حد اخطار است تا سازمان سیا ببینه حسن روحانی می خواد چیکار کنه!!!

ویرایش شد .
---------------
اندیشمند
     
  ویرایش شده توسط: RONIN   
زن

 
تصویر حکم احضاریه متقلب ترین رئیس جمهور تاریخ ایران احمدی نژاد به دادگاه

حکم احضاریه محمود احمدی نژاد به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران

     
  
مرد

 
حسن روحانی در حوادث کوی دانشگاه 78 در راهپیمایی حامیان حکومت:

اينها (دانشجویان) خيلي پست‌تر و حقيرتر از آن هستند كه بخواهيم نسبت به آنها تعبير حركت براندازي را مطرح كنيم. روحانی در ادامه اضافه کرد: اگر منع مسئولین نبود ، مردم ما "اینها" را قطعه قطعه و تکه تکه می کردند.
و مردم ایران هنوز امیدوارند که یه اخوند که زیر ... خامنه ایه فرشته ی نجاتشون شده
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  ویرایش شده توسط: AloneBoy   
مرد

 
حسن روحانی: اگر کلام آخر رهبر انقلاب نبود شاید چنین روزی برای ایران رقم نمی‌خورد!

به قول خانم هدیه تهرانی: "توهم آزادی مبارک"!
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
مرد

 
#جاوید_شاه👑
مرگ بر ۳ فاسد : ملا چپی مجاهد(+پسمانده های ۵۷؛نایاک؛مصومه قمی؛حامد مجاهدیون؛مهتدی کهنه تروریست تجزیه طلب و شرکا)
     
  
صفحه  صفحه 27 از 40:  « پیشین  1  ...  26  27  28  ...  39  40  پسین » 
سیاست

Here Is Iran | اينجا ايران است...........

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA