انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 6 از 16:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  15  16  پسین »

News of Cars | آخرین اخبار و مقاله ها در مورد خودروهای داخل ایران و جهان


مرد

 
سانتافه 2013 قیمت خورد+تصاویر


هیوندایی قیمت مدل 2013 سانتافه را اعلام کرد.
به نقل از پرشین خودور، این خودرو با دو مدل 7 صندلی و 5 صندلی برای اسل 2013 ارایه شده است که تغییراتی نیز در طراحی ظاهری آن ایجاد شده است.
ظاهرا طراحی سانتافه 2013 بر اساس طراحی پیشرفته و زبان جدید از طراحی هیوندایی است. قیمت سانتافه با موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر با قدرت 190 اسب بخار از 24.450 دلار در بازار آغاز می شود.
قیمت این خودرو با موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر با قدرت 265 اسب بخار از 27.000 دلار آغاز خواهد شد. مصرف سوخت این خودرو 33 mpg در بزرگراه و 23 mpg در شهر خواهد بود.
 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
جشنواره آتش بازی مدیران خودرو در ارگ جدید بم برگزار شد

آتش بازی باشکوه شرکت مدیران خودرو به مناسبت آغاز سال جدید در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم چشم ها را خیره نمود. این مراسم با حضور مقامات منطقه ویژه اقتصادی ، مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو، اهالی منطقه و مسافرین نوروزی ارگ جدید بم در سوم فروردین ماه 92 برگزار شد. این نورافشانی که با کیفیت بالاتری نسبت به مراسم آتش بازی این شرکت در نوروز گذشته برگزار شد، مورد استقبال چشمگیر بینندگان قرار گرفت.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت در سال 1381 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شده است و تا کنون مدل هایmvm110 ، mvm530، x33 و mvm315 را به بازار معرفی کرده است.
در حال حاضر مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از 120 نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است.

 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
پیش‌بینی قیمت خودرو در سال جدید

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور پیش‌بینی خود از روند قیمتی بازار خودرو در سال جاری را بیان کرد.

حسن زمانی‌ افشار اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تغییری در قیمت خودروهای داخلی و خارجی در بازار رخ نداده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم در صورت تثبیت نرخ دلار قیمت خودروهای داخلی و خارجی ثابت بماند، خاطرنشان کرد: از آن سو نیز در صورتی که نرخ دلار کاهش یابد مطمئنا شاهد کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی خواهیم بود.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو کشور ادامه داد: تولیدکنندگان هنوز خودروهای مدل 92 را وارد بازار نکرده‌اند. البته این کار به زودی آغاز شده و تاثیر مثبتی بر تثبیت قیمت‌ها در بازار خواهد داشت.

وی افزود: خودروسازان هر ساله بعد از 22 بهمن عرضه خودرو با مدل سال بعد را آغاز می‌کردند اما سال گذشته این اتفاق رخ نداد که البته به نظر ما اقدام مثبتی بود زیرا درست نیست خریداران پیش از پایان یک سال، خودروی مدل سال بعد را خریداری کرده و پس از استفاده در تعطیلات نوروزی این خودرو را مجددا به قیمت خودروهای مدل سال جدید بفروشند.

زمانی افشار درباره احتمال کاهش قیمت خودرو، اظهار کرد: این موضوع بستگی به مذاکرات بین مسوولان ذیربط در دولت و خودروسازان دارد که البته تاکنون نتیجه مشخصی در این باره بیان نشده است.
 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
چند خودرو در جهان طی سال 2012 فروخته شد؟

فروش جهانی خودرو در سال 2012 با افزایش نزدیک به پنج درصدی نسبت به سال 2011 به حدود 81 میلیون و 700 هزار دستگاه رسید.

در حالی آمار ناامیدکننده‌ای از وضعیت بازار خودرو در منطقه اروپا طی سال گذشته و امسال منتشر شده است که تازه‌ترین اطلاعات انجمن جهانی خودروسازان نشان می‌دهد که در سال گذشته فروش جهانی خودرو با رشد مواجه شده است.

براین اساس فروش جهانی انواع خودرو شامل سواری و تجاری در سال گذشته با افزایش 4.8 درصدی به 81.7 میلیون دستگاه رسید. رقمی که در سال 2011 معادل 77.9 میلیون دستگاه بود.

به صورت تفکیک شده فروش خودروهای سواری و تجاری در سال قبل به ترتیب 5.7 و 2.8 درصد افزایش یافت و به 60.5 و 21.3 میلیون دستگاه رسید.

رشد فروش خودرو در جهان طی سال گذشته میلادی در حالی رخ داده است که در همین مدت بازار خودروی اروپا در بحران شدیدی بسر برده و تولید و فروش خودرو در اغلب کشورهای این منطقه با کاهش مواجه شده است. این در حالی است که وضعیت بازار خودرو در آمریکا و آسیا کاملا متفاوت بوده و اطلاعات منتشر شده حاکی از رونق نسبی بسیاری از بازارهای خودرو در این دو قاره است.


 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
با سه رده نزول نسبت به سال 2011؛ ایران هشتمین خودروساز بزرگ آسیا شد

ایران در سال 2012 میلادی عنوان هشتمین خودروساز بزرگ قاره آسیا را بدست آورد.

براساس تازه‌ترین آمار انجمن جهانی خودروسازان ایران در سال 2012 با تولید 989 هزار و 110 دستگاه انواع خودروهای سواری و تجاری ضمن کسب جایگاه هجدهمی جهان در رده هشتم بزرگترین خودروسازان آسیا نیز قرار گرفت.

چین، ژاپن، کره‌جنوبی، هند، تایلند، ترکیه و اندونزی هفت خودروساز بزرگ قاره آسیا در سال 2012 بودند و ایران نیز هشتم شد. همچنین مالزی، تایوان و ازبکستان نیز رده‌های نهم تا یازدهم بزرگترین خودروسازان قاره کهن را بدست آوردند.

در سال قبل تولید در کره‌جنوبی، ترکیه، ایران، تایوان و ازبکستان با کاهش مواجه شد و تولید در سایر کشورهای قاره آسیا با افزایش یافت. در این بین بیشترین کاهش تولید مربوط به ایران با 40 درصد و بیشترین رشد تولید مربوط به تایلند به میزان 70.3 درصد بود.

ایران در سال 2011 با تولید یک میلیون و 648 هزار و 505 دستگاه انواع خودرو عنوان پنجمین خودروساز بزرگ آسیا را کسب کرده بود.

تولید جهانی خودرو در سال 2012 با افزایش 5.3 درصدی نسبت به سال 2011 بالغ بر 84 میلیون و 141 هزار و 209 دستگاه شد.
 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
خودروی جدید مرسدس بنز برای ربودن قلب نسل جوان: طرح مفهومی GLA



CUV یا crossover به دسته ای از وسایل نقلیه گفته می شود که بر اساس پلتفرم خودروهای سواری ساخته می شوند و در عین حال که ویژگی های ارزشمند SUV ها را در خود دارند اما به جای ساختار "بدنه بر روی شاسی" که در SUV ها به کار می رود، در CUV ها از ساختار "بدنه و شاسی یکپارچه" استفاده می شود.

اما GLA که کمپانی مرسدس-بنز طرح مفهومی آن را در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرده، یک اتومبیل 5 درب معمولی نیست؛ ضمن داشتن مشخصات اعلا، قیمتی رقابتی نیز خواهد داشت. یک طراحی کاملا زاویه دار که شکل آن را اساسا نمی توان به باکس خودروهای معمولی تشبیه کرد. عضلانی و وام گرفته از طراحی چشمگیر مدل GLK که بزرگتر و گران تر است.

قرار است این خودرو با یک موتور 4 سیلندر گازوئیلی که به توربوشارژ مجهز شده عرضه شود. موتوری که 208 اسب بخار نیرو و 2 لیتر حجم دارد و جعبه دنده 7 سرعته ای توان تولیدی آن را به هر 4 چرخ منتقل خواهد کرد.

یکی از نکات جالب در طراحی این خودرو، پروژکتورهای لیزری است که روی سقف تعبیه شده و نه فقط می تواند جاده -و هر چیزی در مقابل- را روشن کند بلکه حتی امکان پخش تصویر و ویدیو بر روی سطوح مقابل خود را دارد. تصورش را کنید، واو!

گالری عکس های این طرح مفهومی که در سال 2014 عرضه خواهد شد را در ادامه مشاهده کنید.













 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
مقایسه پورشه پانامرا، مازراتی کواتروپورته و بی ام و 750i

پرفروش‎ترین خودروی کمپانی پورشه از سال 2003 تاکنون، مدل شاسی بلند پورشه کاین بوده است. ولی اتومبیل مورد بحث یعنی پانامرا که اولین محصول سدان این کمپانی است، نشان دهنده گسترش هرچه بیشتر طیف محصولات این شرکت می‎باشد. تلاش پورشه برای پیشی گرفتن از فولکس‎واگن نتیجه عکس داده و فولکس‎واگن از پورشه پیشی گرفت. چیزی که باعث شد تا رئیس پورشه آقای وندلین وایدکینگ جای خود را به معاون اول خود یعنی آقای مایکل ماخت بدهد. با در نظر گرفتن موارد بالا شما ممکن است فکر کنید که پورشه کمی در مسائل خود دچار مشکل شده است. آیا مدل پانامرا قابلیت این را دارد که کمپانی پورشه را در رقابت شدید خود پیش اندازد؟ این همان چیزی است که ما در این‎جا به دنبال فهمیدن آن هستیم.

رقیبان همگی اروپایی هستند. سه مرسدس بنز برای این رقابت مناسب بودند: CLS 63 AMG ،S 63 AMG و E63 AMG استیشن. ولی مرسدس در نهایت مدل CLS 63 خود را به مصاف پورشه فرستاد. چیزی که رقابت را پیچیده‎تر می‎کند این است که مدل S550 بنز به وسیله BMW 750 Li شکست خورده است و طبیعاً در میدان رقابت حضور نخواهد داشت. بنابراین دو رقیب اصلی این پورشه، بی‎ام‎و سری 7 و مازراتی کواتروپورته هستند. از میان سه مدل مختلف کواتروپورته، مدل فول اسپرت GTS انتخاب شده. چون موتور 4.7 لیتری وی 8 آن نیرویی معادل 433 اسب بخار تولید می‎کند که 37 اسب بخار بالاتر از مدل پایه 4.2 لیتری می‎باشد. پورشه و بی‎ام‎و هر دو 400 اسب بخار نیرو تولید می‎کنند.

انتظار می‎رفت که پانامرا قیمت معقولی داشته باشد (حتی کم کردن 10000 دلار از قیمت می‎توانست این خودرو را به ارزان‎ترین خودروی مقایسه مبدل کند). اما طبق معمول مدل دیفرانسیل عقب S دارای امکاناتی به ارزش 40,000 دلار بود. با این حال مازراتی با قیمت 150,375 دلار گران‏ترین مدل در این گروه است. بی‎ام‎و با تمام امکانات ممکن قیمتی برابر با 104,000 داشته و قیمت پایه آن از 82,280 دلار شروع می‎شود.

تعجب کنید! مازراتی مقام سوم را به خود اختصاص داد ولی گول این سوم شدن را نباید خورد. این اتومبیل هنوز یک اتومبیل فوق العاده است. و همچنین از نظر زیبایی جذاب‎ترین خودروی گروه نیز می‎باشد. قلب تپنده 8 سیلندر این مازراتی که از فراری برگرفته شده غرشی را در اگزوز (صدای اگزوز) ایجاد می‎کند که شبیه به غرش هیولاست. در ابتدا صدای وحشیانه خودرو جالب است. ولی پس از نیم ساعت این صداها کم کم آزار دهنده و پس از آن خسته کننده می‎شوند. این صدا آنقدر بلند است که رانندگان اطراف نیز در سرعت بالا آن را می‎شنوند. خوشبختانه می‎توان این صدا را کاهش داد، با غیرفعال کردن حالت اسپرت و بسته شدن مجرای سیستم اگزوز این صدا نیز دیگر شنیده نشده و پیمودن مسیرهای طولانی قابل تحمل می‎شود!

لذت سواری فقط به صدا منتهی نمی‎شود. شتاب 0 تا 100 کیلومتر با 4.5 ثانیه ثبت گردید و مسافت 400 متر در 13.1 ثانیه پیموده شد. که از پانامرا و بی‎ام‎و سریع‎تر است. در رانندگی در جاده‎های پر پیچ و خم، کواتروپورته ناپایداری بیشتری نسبت به دو خودروی دیگر از خود نشان می‎دهد که احتمالاً دلیل اصلی آن نداشتن سیستم تعلیق قابل تنظیم است. مازراتی سیستم تعلیق ثابت در مدل GTS با ارتفاع پایین‎تر و کمک فنرهای محکم‎تر را جایگزین سیستم تعلیق قابل تنظیم موجود در کواتروپورته استاندارد کرده است.

نتیجه این است که سواری خودرو بهتر می‎شود، مخصوصاً با در نظر گرفتن چرخ‎های 20 اینچی که از دو خودروی دیگر بزرگ‎تر هستند. این خودرو همچنین دارای اهرم تعویض دنده عالی با اندازه کاملاً مناسب است و حس فرمان بسیار طبیعی می‎باشد. بی‎ام‎و و پورشه هر دو دارای نسبت‎های مختلف فرمان پذیری بودند که مخصوصاً در بی‎ام‎و باعث ایجاد دشواری در مستقیم نگه داشتن فرمان می‎شد. فضای داخلی با وجود این‎که با چرم مرغوب پوشیده شده است، کمی قدیمی به نظر می‎رسد. ناگفته نماند که مازراتی دارای بالاترین جذابیت بصری می‎باشد و کم‎تر شبیه به شاهکار مهندسی بوده و بیشتر شبیه به یک قطعه هنری است.

بی‎ام‎و مقام دوم را کسب نمود. این خودرو با وجود اینکه از مازراتی کوتاه‎تر و پهنای آن نیز از پورشه کم‎تر است ولی بزرگ‎تر از همه به نظر می‎رسد. البته با ارتفاعی بالغ بر 158 سانتی‎متر، از نظر ارتفاع از دو خودروی دیگر بلندتر است. در کنار مازراتی و پورشه این خودرو کاملا غیر اسپرت و معمولی به چشم می‎آید. نسل گذشته سری هفت قربانی فلسفه طراحی کریس بنگل شد که بدنه و سپرها را به گونه‎ای طراحی کرد که بی‎ام‎و بیشتر شبیه به کاریکاتور شد. در نتیجه این نسل از سری 7 با محافظه کاری بیشتری نسبت به گذشته طراحی شده است. گرچه ظاهر می‎تواند گول زننده باشد ولی موتور 8 سیلندر خورجینی مجهز به توربو شارژر باعث می‎شود که با بالا رفتن سرعت، بی‎ام‎و به نظر چابک‎ترشده و اعتماد به نفس راننده بالا رود که برای یک خودروی 2030 کیلوگرمی پیشرفت بزرگی محسوب می‎شود.

امکاناتی نظیر میله های ضدواژگونی و فرمان‎پذیری با چرخ‎های عقب و تعلیق قابل تنظیم را نیز به امکانات این خودرو بیافزایید. فرمان قابل تنظیم این خودرو حسی مصنوعی را به راننده منتقل می‎کند که در سرعت‎های بالا می‎تواند خطرناک باشد. چون باعث می‎شود که خودرو زودتر واژگون شود. عادت کردن به رانندگی با این خودرو قدری زمان می‎برد. تایرهای Goodyear بی‎ام‎و در مقایسه با تایر Michelin پورشه و Pirelli مازراتی بیشتر به منظور رفاه و راحتی تولید شده اند. با وجود ضعف تایرهای بی‎ام‎و، این خودرو در تست مارپیچ توانست با سرعت 108 کیلومتر در ساعت حرکت نماید. البته این سرعت در مقایسه با دو خودروی دیگر پایین‎تر است. آزمون فاصله توقف با سرعت 112 کیلومتر در ساعت نیز با طی مسافت 4 متر و 59 سانتی‎متر ثبت شد که از رقیبان خود ضعیفتر بوده و 14 سانتی متر از مازراتی و 11 سانتی متر از پورشه بیش‎تر است. علاوه بر این‎ها بی‎ام‎و سنگین‎ترین خودروی گروه است و تاوان این وزن اضافه را در آزمون شتاب پس داد.

شتاب صفر تا 100 این خودرو معادل 5.2 ثانیه است که 0.7 ثانیه از مازراتی بیشتر می‎باشد. ولی در تست پمایش مسافت 400 متر، این میزان کم‎تر شده و با 13.6 ثانیه فقط 0.5 ثانیه از مازراتی فاصله می‎گیرد. به هنگام رانندگی در برابر مازراتی و پورشه در سربالایی‎ها، بی‎ام‎و به دلیل نداشتن پدال شیفتر (اهرم تعویض دنده در پشت فرمان)، دچار مشکل می‎گردد. وقتی با دنده سبک به پیچ نزدیک می‎شویم برای کم کردن دنده باید به سراغ دسته دنده واقع در کنسول میانی برویم که در این هنگام خودروی جلویی فاصله خود را با ما زیاد می‎کند. گرچه توجه زیادی برای لوکس‎تر شدن کابین نشده است ولی در بی‎ام‎و صندلی‎های عقب بزرگ‎تر و راحت‎تر بوده و همچنین تنها خودرویی است که سه فرد بزرگسال را به‎راحتی در خود جای می‎دهند. بیشتر مالکان این خودرو در شرایط سخت رانندگی نمی‎کنند و از رانندگی راحت آن لذت می‎برند. این خودرو واقعاً دارای روی دیگری از سکه است که آن یک جنبه کاملاً اسپرت می‎باشد که محصول جانبی خودرو‎ایست که به دقت مهندسی شده است.

گرچه بخشی از این امتیاز به میزان مصرف سوخت و قیمت اختصاص دارد ولی بخش بزرگی از ارزیابی به سواری خودرو بستگی دارد. ظاهر پانامرا بزرگ و سنگین به نظر می‎رسد. این هاچ بک فضای زیادی برای سرنشینان و وسایل آنها دارد ولی صندلی‎های عقب فقط دو نفر را می‎توانند در خود جای دهند. و در مقایسه با دو خودروی دیگر باریک‎ترین صندلی‎ها را دارد. بنابراین امتیاز چندانی برای رفاه و فضای سرنشینان عقب دریافت نمی‎کند.

وقتی از داخل خودرو به بیرون نگاه می‎کنید این خودرو پهن و کم ارتفاع به نظر می‎آید و بخش هدایت آن به جذاب‎ترین شکل ممکن طراحی شده است. اما هنگام پارک کردن دید خوبی از زوایای خودرو وجود ندارد و طراحی خاص آن باعث می‎شود که داخل خودرو تنگ به نظر برسد. ما انتظار داشتیم که پانامرا کمترین میزان مصرف سوخت را داشته باشد چون دارای مالیات مصرف نمی‎باشد. مالیات برای خودروهایی که مصرف ترکیبی کمتر از 12 لیتر دارند از 1000 تا 7700 دلار متفاوت است. میزان مصرف 14 لیتر در هر 100 کیلومتر ثبت شده. این میزان از مصرف بی‎ام‎و که معادل 20 لیتر در 100 کیلومتر است 36 درصد کم‎تر می‎باشد. بخشی از مصرف مناسب پورشه به دلیل امکان خاموش و روشن کردن موتور در هنگام توقف است. پانامراهای موجود در بازار آمریکا اکثراً از این مزیت برخوردار هستند ولی راننده باید هربار که خودرو را روشن می‎کند آن را فعال نماید. چون به طور خودکار در حالت غیر فعال قرار دارد و با خاموش بودن آن میزان مصرف سوخت پانامرا در شهر معادل 17 لیتر است. این سیستم نیز دارای مزیت‎ها و معایب خاص خود است.

وقتی خودرو متوقف می‎شود و موتور 4.8 لیتری 8 سیلندر خورجینی با توان 400 اسب بخار باز می‎ایستد روشن شدن مجدد آن عمل سنگینی است. گیربکس دستی-اتوماتیک 7 دنده پانامرا با کلاچ دوگانه باید الگوی تمامی سازندگان گیربکس قرار بگیرد. گیربکس در سه حالت: عادی، اسپرت و فوق اسپرت قابل تنظیم می‎باشد. وقتی تنظیمات را در حالت عادی قرار می‎دهیم تعویض دنده‎ها سریع و حتی گاهی غیر قابل پیشبینی انجام می‎شود. در حالت فوق اسپرت گیربکس پایین‎ترین دنده ممکن را انتخاب کرده و شما را برای استفاده از شیفترهای گیج کننده در دو طرف فرمان بی‎نیاز می‎کند. متاسفانه تنها چیزی که در مدل آزمایشی وجود ندارد مجموعه کرونو اسپرت است که سیستم کنترل کشش را نیز شامل می‎شود. که بدون آن پانامرا بیش از حد سریع است. این خودرو با شتاب صفر تا 96 کیلومتر4.6 ثانیه و پیمایش مسافت 400 متر در 13.2 ثانیه، کمی از مازراتی سریع‎تر می‎باشد.

در ابتدا این سدان چهار سرنشین فرمان‎پذیری خوبی از خود نشان نمی‎دهد ولی پس از مدتی به نظر می‎رسد که تایرها گسترش یافته و در جاده فرو رفته‎اند. در نهایت این‎که پانامرا قابلیت‎های زیادی دارد و از نظر ترمز پانامرا جایگاه دوم را بااختلافی بسیار اندک نسبت به خودروی اول کسب نمود. در کل پانامرا در جاده دو خودروی دیگر را پشت سر می‎گذارد. شتاب‎گیری خودرو پس از گذراندن پیچ از بی‎ام‎و سریع‎تر بوده و مشکلات فرمان‎پذیزی مازراتی را ندارد. پانامرا در این مقایسه برنده است چون بهترین ترکیب از یک خودروی اسپرت و لوکس را ارائه می‎کند. این خودرو به اندازه مازراتی سرکش و به اندازه بی‎ام‎و لوکس نیست ولی سواری آن دقیقاً به گونه ای است که از یک پورشه انتظار می‎رود. یعنی در یک کلام هیجان انگیز. این خودرو همچنین دارای فضای داخلی بسیار زیباست که از هر دو خودروی دیگر برتر است. ظاهر آن اصلاً جالب نیست ولی وقتی شما در صندلی راننده بنشینید، دیگر به این موضوع اهمیت نخواهید داد.
گالری عکس :
































 
 
Signature
 
 
     
  ویرایش شده توسط: ebraaaaahim   
مرد

 
رونمایی از نسخه ویژه جشن ۵۰ سالگی پورشه ۹۱۱

خودروساز آلمانی پورشه جشن 50 سالگی مدل 911 خود را با یک نسخه خاص که برای عرضه به بازار در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است آغاز کرده است



این نسخه ویژه که در تیراژ محدود ۱۹۶۳ عددی در سراسر جهان به فروش خواهد رسید ( سال ۱۹۶۳ سال تولد پورشه ۹۱۱ است) و نسخه ۵۰ سالگی بر اساس موتور ۳۹۵ اسب بخاری پورشه ۹۱۱ کاررا اس خواهد بود.

ترفندهای مکانیکی نیز در آن بکار رفته است که عبارت است از سیستم تعلیق PASM به همراه یک اگزوز اسپرت ویژه این نسخه است.

این خودرو با سیستم انتقال قدرت هفت سرعته دستی عرضه شده است که این نسخه ۵۰ سالگی ۹۱۱ دارای شتاب صفر تا صد در ۴٫۵ ثانیه و حداکثر سرعت بالای ۱۸۶ مایل در ساعت نیز است.

با سیستم اختیاری دو کلاج PDK این خودرو در حدود ۲ صدم ثانیه زودتر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید که البته حداکثر سرعت آن کمی‌آهسته تر در حدود ۱۸۵ مایل در ساعت است.



متوسط مصرف سوخت این خودرو در حدود ۲۹٫۷ مایل در هر گالن در شهر و ۳۲٫۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است

از جمله تغییرات ظاهری نیز شامل چرخ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی به سبک پورشه ۹۱۱ کلاسیک به همراه آینه‌های جانبی ویژه و البته دو رنگ انتخابی منحصر به فرد ویژه نسخه ۵۰ سالگی را می‌توان نام برد.

از امکانات تو دوزی داخلی خودرو نیز می‌توان به پارچه صندلی که یادآور طراحی یکپارچه شطرنجی دهه ۱۹۶۰ است اشاره کرد که باید به این تجهیزاتی همچون رنگ غالب سبز را نیز افزود.

تجهیزات استاندارد این مدل نیز شامل سیستم دیفرانسیل لغزش محدود ،صندلی قابل تنظیم الکتریکی ، سیستم راه یاب ماهواره ای ۴٫۶ اینچی رنگی ،سیستم مولتی مدیا ،کنترل آب و هوا و چراغ‌های زئون جلو است.

به هر حال این خودرو از هم اکنون قابل سفارش است و با قیمت ۹۲۲۵۷ پوند از ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
عضو هیئت علمی دانشگاه مطرح کرد:
_به برکت نظام مقدس جومپوری اسلامی_
واردات خودرو در انحصار چند خانواده خاص

وی با بیان این که این موضوع موجب شده قیمت خودروهای وارداتی در بازار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی چند واردکننده اصلی تعیین شود، خاطرنشان کرد: در این میان آنچه که اهمیتی نداشته و از بین می‌رود حقوق مصرف‌کنندگان است که مجبورند خودروهای مدنظر خود را گران‌تر از نرخ واقعی خریداری کنند

علی خاکساری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متأسفانه سیاست‌گذاری‌ها و شروط وضع شده برای واردات خودرو به کشور، واردات این محصول را در انحصار چند خانواده خاص درآورده است.

وی با بیان این که این موضوع موجب شده قیمت خودروهای وارداتی در بازار به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی چند واردکننده اصلی تعیین شود، خاطرنشان کرد: در این میان آنچه که اهمیتی نداشته و از بین می‌رود حقوق مصرف‌کنندگان است که مجبورند خودروهای مدنظر خود را گران‌تر از نرخ واقعی خریداری کنند.

عضو هیئت علمی‌دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: هم‌اکنون حدود ۸۰ درصد بازار خودرو در اختیار دو برند هیوندایی و کیا است که این خودروها نیز از سوی یک خانواده وارد می‌شوند. همچنین محصولات تویوتا و رنو نیز توسط خانواده دیگری وارد می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که باید سیاست‌گذاری واردات خودرو به گونه‌ای صورت گیرد که هر کسی هر خودرویی که دلش خواست را بتواند وارد کند در آن صورت هیچ واردکننده‌ای نخواهد توانست محصولات وارداتی را به نرخ دلخواه عرضه کند.

خاکساری با بیان این که ریشه انحصار شکل گرفته در واردات خودرو به عملکرد سیاست‌گذاران این صنعت و همچنین خودروسازان داخلی بازمی‌گردد، تصریح کرد: واردکنندگان تاجرند و به دنبال سود حداکثری هستند اما این سازمان‌های دولتی به ویژه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان هستند که باید حافظ منافع مردم بوده و سیاست‌گذاری‌ها را در این جهت اصلاح کنند.

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
رونمایی از مدل‌های جدید سوبارو در ایران
عصرخودرو:شرکت سوبارو ژاپن جدیدترین محصولات خود را در ایران به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، صدیقه ضیایی، قائم مقام شرکت سیف خودرو، نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش سوبارو در پاسخ به دلایل تاخیر در عرضه این خودرو اظهار داشت: مشکلاتی بوجود آمد که با وجود واردات خودروهای سوبارو امکان عرضه آن فراهم نشد اما در این چند ماه با توجه به بهبود شرایط کشورزمینه برای عرضه محصول بهتر شد.

وی درباره سیاست قیمت گذاری خودرو سوبارو گفت: خودروسازی سوبارو در زمینه کیفیت و ایمنی موفق به دریافت پنج ستاره از موسسه بین المللی IIHS شده است.

به گفته او سوبارو ژاپن خودرویی با بالاترین تکنولوژی روز دنیاست که در رقابت با هم ترازان خود در جهان از قیمت مناسبی برخوردار است. البته این خودرو ویژه طبقه خاصی از جامعه تولید می شود و شرکت سوبارو ژاپن نیز با هدف حفظ کیفیت و ایمنی، تولیدی محدود و کمتر از یک میلیون خودرو در سال دارد.

وی افزود: خریداران سوبارو نگران خدمات پس از فروش ما نباشند و می توانند با تعمیرگاه مرکزی تماس بگیرند تا از نحوه دریافت خدمات سوبارو در شهرشان مطلع شوند. البته ما مدعی هستیم تمام خودروهای شرکت سوبارو تا پنج سال نیاز به تعمیرات اساسی ندارد و دلیل اصلی ارائه خدمات پس از فروش شش ساله یا 100هزار کیلومتر اطمینان کامل به کیفیت فوق العاده محصولات سوبارو است.

ضیایی درباره امکانات فنی محصولات سوبارو اظهار داشت: سوبارو با استفاده از طرح افقی موتور باکسر، تعادل را با قدرت و کارایی ترکیب کرده به طوری که هر خودرو به یک موتورباکسری مجهزشده است. این موتور همانند حرکت دستهای ورزشکاران بوکس بگونه ای عمل میکند که به آن اجازه می دهد با محور سیستم انتقال نیرو یکی شده و بالاترین نیروی ممکن را منتقل کند. این تکنولوژی بر خلاف بسیاری از موتورهایی است که به صورت عرضی یا عمود بر آن قرار گرفته اند و نیاز به تجهیزات اضافی دارند.

وی خودروهای سوبارو را به دلیل داشتن پیستون هایی با حرکت افقی، موتور باکسر دارای سطح مقطعی پائین، تخت و توازنی تقریبا کامل دانست که سبب توازن وحس آرامش در خودرو حتی درسرعتهای بالا می شود.

ضیایی تصریح کرد: سطح مقطع پائین موتور سوبارو سبب ایجاد مرکز ثقل پایینتری نسبت به اتومبیلهای دیگر ایجاد میکند و این باعث فرمانپذیری سریع، چسبندگی به سطح جاده و اعتماد بیشتر در پیچ ها و سرعت بالا می شود.

وی گفت: کلیه خودروهای ساخت سوبارو به سیستم AWD مجهزهستند و برتری محصولات آن با دیگر رقبای خود در عرصه تولید تکنولوژی منحصربه فرد آن در سیستم متقارن رانش چرخ هاست. بدین صورت که در تولیدات رقبا سیستم رانش متقارن در حین رخداد لغزش فعال می شوند، ولی در کلیه خودروهای سوبارو این سیستم به صورت تمام وقت درحال کار هستند. همچنین با هدف کاهش آسیب و حفظ جان سرنشینان تمام محصولات سوبارو از 10 ایربگ برخوردار هستند.

مشاور بازاریابی و فروش شرکت سیف خودرو درباره قیمت محصولات سوبارو نیز گفت: مدل های 2014 شامل لگاسی، فارستر، ایکس وی و اوت بک از 148 تا 199 میلیون تومان قیمت دارند که 45 درصد آن در زمان عقد قرارداد، 30 درصد یک ماه بعد و 25 درصد زمان تحویل (100 روزه) دریافت می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.safekhodro.ir مراجعه کنند.

مراسم پرده برداری از پنج مدل خودرو جدید این شرکت روز یکشنبه 18 اسفند با حضور مقامات ژاپنی و ایرانی برگزار خواهد شد. پیش فروش خودروهای لگاسی، فارستر، xv و out back مدل 2014 در تهران آغاز شده است.
شنبه 17 اسفند 1392
کاش در دل هیچ آرزویی نداشتم
ولی افسوس این نیز خود آرزوییست
     
  
صفحه  صفحه 6 از 16:  « پیشین  1  ...  5  6  7  ...  15  16  پسین » 
علم و دانش

News of Cars | آخرین اخبار و مقاله ها در مورد خودروهای داخل ایران و جهان

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA