انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
علم و دانش
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4

English In Use


مرد

 
روش های مفید برای بهبود Reading - (قسمت اول)

یکی از مهارت های چهارگانه زبان خواندن(Reading) می باشد که بسیار فعال است. درست است که نویسنده کار بسیار مهمی انجام می دهد اما خواننده هم باید تلاش زیادی انجام دهد . زمانی که شما یک متن را می خوانید باید تمامی کارهای زیر را به طور همزمان انجام دهید:

یک صحنه را در مغز خود مسجم کنید.
به درستی بفهمید که نویسنده قصد بیان چه چیزی را داشته است.
با نویسنده موافقت یا مخالفت کنید.


امتیازات و مزایای خواندن:
زمانی که یک زبان را می آموزید ، Listening ، Speaking ، Writing مهم هستند و Reading می تواند بسیار مهم باشد. Reading امتیازات زیادی دارد شامل:

یادگیری واژگان درست:
زمانی که چیزی را میخوانید معمولا با کلمات جدید مواجه می شوید.اگر به نظر شما تعداد کلمات جدید زیاد است سطح آن نوشته برای شما بالاست و باید متن ساده تری را برای مطالعه انتخاب کنید. اما اگر فقط به عنوان مثال 5 کلمه جدید در هر صفحه موجود باشد ، شما میتوانید به راحتی این کلمات را فراگیرید. برای این کار حتی نیازی به دیکشنری هم نخواهید داشت و می توانید معنا را با توجه به مفهوم متن بفهمید. از این طریق نه تنها کلمات جدیدی را یاد میگیرید بلکه به طور طبیعی با نحوه کاربرد ان ها نیز آشنا میشوید.

یک نمونه برای Writing :
زمانی که می خوانید ، مثال خوبی از Writing را مشاهده می کنید. متن هایی که می خوانید ساختارها و اصطلاحاتی را که در زمان نوشتن می توانید مورد استفاده قرار دهید ، مشاهده می کنید.
مشاهده ساختار درست انگلیسی :
معمولا اشخاص زمانی که می نویسند ، از انگلیسی صحیح با ساختار گرامری درست استفاده می کنند.اما همیشه در صحبت کردن این موارد رعایت نمی شوند. بنابراین با خواندن شما می توانید به طور طبیعی انگلیسی با گرامر صحیح را مشاهده کرده و فراگیرید.
با سرعت دلخواه خودتان کار کنید:
شما می توانید هر اندازه که دوست داشته باشید سریع یا کند بخوانید. می توانید 10 صفحه را در مدت 30 دقیقه بخوانید یا این که برای مرور یک صفحه یک ساعت وقت صرف کنید. اهمیتی ندارد، انتخاب با شماست. در زمان صحبت کردن یا گوش دادن این امکان را نخواهید داشت. یکی از مهم ترین مزیت های خواندن همین است زیرا افراد مختلف با سرعت های متفاوتی کار می کنند.
علایق شخصی :
چیزی را برای مطالعه انتخاب کنید که به آن علاقه مندید و می تواند برای شما جالب و لذت بخش باشد. به عنوان مثال اگر می خواهید به زبان خودتان در مورد فوتبال مطالعه کنید ، چرا این کار را به انگلیسی انجام ندهید؟! با این کار می توانید در مورد فوتبال اطلاعات کسب کنید و همزمان انگلیسی خود را تقویت کنید.
     
  ویرایش شده توسط: SenatorAmin   
مرد

 
روش های مفید برای بهبود Reading - (قسمت دوم)

5 نکته در مورد خواندن:

نکته اول:
سعی کنید متن هایی را بخوانید که در سطح خودتان هستند. چیزی را بخوانید که بتوانید آن را درک کنید. اگر هر3 کلمه که می خوانید مجبور شوید که توقف کنید و از دیکشنری استفاده کنید ، برای شما جالب نخواهد بود و به زودی ناامید خواهید شد.

نکته دوم:
کلمات جدید را یادداشت کنید اگر در هر صفحه چهار یا پنج کلمه جدید وجود دارد آن ها را در دفترچه لغت خود یادداشت کنید.اما این کار را در هنگام خواندن انجام ندهید. در عوض سعی کنید که هنگام خواندن معانی آن ها را حدس بزنید. با یک قلم آن ها را علامت بزنید . سپس زمانی که خواندن متن به پایان رسید برگردید و آن ها در دفترچه لغت خود یادداشت کنید.

نکته سوم:
به طور منظم مطالعه کنید. به عنوان مثال هر روز به مدت زمان کوتاهی مطالعه کنید.مطالعه 1/5 دقیقه در روز بهتر از مطالعه 2 ساعت و یک بار در هفته است. یک زمان خاصی را برای خواندن تنظیم کنید و طبق برنامه مشخصی این کار را انجام دهید. به عنوان مثال میتوانید به مدت 1/5 دقیقه قبل از خواب یا پس از بیدار شدن یا در زمان ناهار بخوانید.

نکته چهارم :
همه چیز را آماده داشته باشید:
1) مطلبی برای خواندن 2) یک ماژیک برای هایلایت کردن کلمات سخت 3) دفترچه لغت 4) یک قلم برای یادداشت کلمات

نکته پنجم :
چیزی را بخوانید که به آن علاقه دارید. مجله یا کتابی را انتخاب کنید که موضوع آن مورد علاقه شما می باشد.
     
  
مرد

 
روش های مفید برای بهبود Reading - (قسمت سوم)

چیزهایی را که می توانید بخوانید :
روزنامه :
در همه شهرها می توانید روزنامه های انگلیسی زبان را تهیه کنید. روزنامه ها در مورد زندگی واقعی و اخبار هستند و به همین علت جالبند. اما خواندن آن ها آسان نیست. اگر در سطح Intermediate یا بالاتر هستید ، روزنامه بخوانید.

مجلات :
بعضی از مجلات به صورت هفتگی و بعضی دیگر به صورت ماهانه منتشر می شوند. می توانید مجلات انگلیسی زبان را در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا بیابید. بسیاری از مجلات عکس های زیادی دارند که می تواند در درک مطلب به شما کمک کند. برای خواندن بیشتر مجلات باید در سطح Intermediate باشید اما بعضی از مجلات برای سطح Pre- Intermediate نیز مناسبند.

کتاب ها :
کتاب ها معمولا به دو دسته تقسیم می شوند :
* Non-fiction : (تاریخ ، بیوگرافی ، سفر ، آشپزی و ....)
* Fiction ( داستان ها و رمان ها )
کتاب ها در همه سطوح نوشته می شوند ، هم آسان و هم سخت. به همین علت برای یادگیری زبان بسیار مناسبند.
     
  
مرد

 
روش های مفید برای بهبود Reading - (قسمت چهارم)

به مطالعه مداوم عادت کنید .تا جایی که می توانید کتابها ، روزنامه ها و مجلات انگلیسی ، که پیدا می کنید را بخوانید . دوباره یادآوری کنیم که مطالعه باید برای شما جالب و سرگرم کننده باشد و مطمئن باشید که متوانید انتخاب هایتان خیلی مشکل نباشد. اگر مقاله و یا کتابی مورد مطالعه شما خیلی مشکل است ، آسانترش را پیدا کنید. حتی می توانید کتابهای سطح بندی شده ای که خصوصا ً برای زبان آموزان ESL ( آنهایی که زبان انگلیسی زبان دوم آنها است ) را امتحان کنید.

نویسنده مورد علاقه تان را پیدا کنید و تمام کتابهای او را بخوانید.با انجام این کار به سبک نویسندگی خاص یک نویسنده و واژگان و نکات دستوری که به کار می برد آشنا می شوید . هنگامیکه کتابهای بیشتری از نویسنده می خوانید آنوقت خواندن را ساده و ساده تر می بینید.

سعی کنید بیش از یکبار مطالعه کنید. مطلبی را بخوانید و سپس بعد از چند هفته یا چند ماه بعد دوباره آنرا مطالعه کنید. شما باید بدانید که میزان درکتان بهتر شده است.
سعی نکنید که هر لغتی را بفهمید . سعی کنید که منظور کلی یک جمله یا متن را بفهمید .
· ترجمه نکنید ، فقط در صورتیکه لغتی را بارها در یک متن بینید و نتوانید معنی آن را بفهمید .


پـــــــــــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــــــــــــان

     
  ویرایش شده توسط: SenatorAmin   
مرد

 
some sentences about God:

God forbid.
خدا آن روز را نیاورد!

Lord bless us.
خدا از سر تقصیرات ما بگذرد!

May God bless him.
خدا او را رحمت کند!

Godspeed.
خدا بهمراه،خداحافظ!

God rest his soul.
خدا بیامرزدش!

may God forgive him.
خدا بیامرزدش!

Thanks God.
خدا رو شکر.(البته در این کلمه TH "ت" تلفظ میشود نه "ث")

God bless her/his soul.
خدا حفظش کند!

God damn you.
خدا لعنتت کنه!

One God'One sweetheart.
خدا یکی،زن یکی!

The nest of the blind is made by God.
خدا یار بی کسان است.

All things are possible with God.
خداوند بر هر کاری تواناست.
     
  
صفحه  صفحه 4 از 4:  « پیشین  1  2  3  4 
علم و دانش

English In Use

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA