انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 16 از 18:  « پیشین  1  ...  15  16  17  18  پسین »

جام کنفدراسیون‌های 2013


مرد

 
sinarv1: داش خسته نباشى,دستت طلا انصافا منکه به شخصه با اين تاپيکت خيلى صفا کردم
صفاتوووووووووووووووو میخوامت دادا
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
maryy: صفاتوووووووووووووووو میخوامت دادا
نوکرتم
     
  
مرد

 
برزیل‏3 مقابل ‏0 اسپانیا



برزیل 3 اسپانیا صفر: توفان در ماراکانا؛ طلایی پررنگ‌تر از سرخ بود
سلسائو در جو فوق‌العاده ورزشگاه ماراکانا توانست لاروخا را با نمایشی فوق‌العاده ببرد و برای چهارمین بار قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شود.



برزیل چهارمین قهرمانی خود در جام کنفدراسیون‌ها را به شکلی زیبا به دست آورد. آنها اسپانیا را در فینال سه بر صفر شکست دادند.

بازی در ورزشگاه ماراکانا برگزار شد و تماشاگران با شور و شوق فراوانی از این مسابقه استقبال کردند. اسپانیا پس از 29 بازی بدون شکست در دیدارهای رسمی سرانجام شکست خورد و برزیل پس از سال‌های 1997، 2005 و 2009 باز هم فاتح جام کنفدراسیون‌ها شد.

خوان ماتا در این مسابقه جایگزین داوید سیلوا شده بود اما ترکیب برزیل مانند همیشه بود.


فرد تنها 90 ثانیه نیاز داشت تا گل اول بازی را بزند. روی یک سانتر، فرد، ایکر کاسیاس، آلوارو آربلوا و جرارد پیکه همه روی توپ اثر گذاشتند. در شلوغی محوطه جریمه بود که فرد در حالی که روی زمین افتاده بود سریع‌تر از همه واکنش نشان داد و توپ را به سقف دروازه کوبید.

دقایقی بعد روی پاس فرد بود که اسکار صاحب توپ شد اما ضربه او با فاصله‌ای ناچیز به بیرون رفت.

سپس پائولینیو با ضربه چیپ تماشایی خود تلاش کرد دروازه کاسیاس را باز کند اما دروازه‌بان اسپانیا به‌خوبی توپ را گرفت.

برزیل حاکم میدان بود و اسپانیا نمی‌توانست خود را بر بازی مسلط کند. آلوارو آربلوا نمایش ضعیف و پراشتباهی داشت و در نیمه اول چیزی نمانده بود اخراج شود اما داور خطای او روی نیمار را با یک کارت زرد جریمه کرد، در حالی که به نظر می‌رسید اگر این خطا انجام نمی‌شد نیمار در موقعیتی عالی قرار می‌گرفت.

در اواخر نیمه اول بود که اسپانیا سرانجام موقعیت خوبی یافت. پاس ماتا پدرو را تک به تک کرد اما ضربه او که از ژولیو سزار هم گذشته بود را داوید لوییز با تکلی حیرت‌انگیز از روی خط دروازه برگرداند.

برزیل در اواخر نیمه اول گل دوم را هم زد. اسکار در گوشه محوطه جریمه توپ رابه نیمار سپرد و او با ضربه‌ای مهارنشدنی توپ را به سقف دروازه کاسیاس زد.

تنها دو دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که برزیل باز هم گل زد. پاس قطری عالی هالک را نیمار با تیزهوشی رها کرد. توپ به فرد رسید و او هم آن را در گوشه دروازه قرار داد.

اسپانیا فرصتی عالی برای زدن یک گل یافت؛ مارسلو روی خسوس ناباس تازه‌وارد خطای بدی انجام داد و داور اعلام پنالتی کرد. سرخیو راموس بلافاصله توپ را گرفت و روی نقطه پنالتی کاشت، اما ضربه او با برخورد به تیر به بیرون رفت.

در دقیقه 68 بود که کار اسپانیا تمام شد. در ضدحمله‌ای تماشایی، نیمار از مدافعان اسپانیا به آسانی گذشت و جرارد پیکه او را با خطا متوقف کرد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

اسپانیا تلاش کرد شکست را کمرنگ کند اما یک بار ضربه پدرو را سزار عالی دفع کرد و یک بار هم خود او نگذاشت داوید ویا گل بزند.

برزیل در نهایت با نمایشی بسیار زیبا و مقتدرانه توانست پیروز شود. اما مساله این است که آیا آنها این روند عالی را تا جام جهانی خواهند داشت؟
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
اسکولاری: در جام جهانی، با تست هایی سخت تراز این مواجه می شویم



سرمربی سلسائو امیدوار است که تجربه قهرمانی در جام کنفدراسیون ها برای آماده سازی تیمش در آستانه رقابت های جام جهانی به کار بیاید

لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی برزیل یکشنبه شب یکی از شبهای دل نشین زندگی اش را سپری کرد. چرا که شاهد برد 0-3 تیمش مقابل اسپانیا، قهرمان دنیا، در فینال جام کنفدراسیون ها بود .

در پایان این مسابقه اسکولاری در جمع خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که اگر تیمش می خواهد موفقیتش دراین تورنمنت را در جام جهانی سال 2014 نیز تکرار کند، باید خود را برای چالشهای به مراتب سخت تری آماده نماید.

برزیل دراین بازی با نتیجه 0-3 مقابل اسپانیا به پیروزی رسید تا برای سومین دوره متوالی و در مجموع برای چهارمین بار قهرمانی اش در جام کنفدراسیون ها را جشن بگیرد.

اسکولاری درپایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ما اصلا چنین چیزی را پیش بینی نمی کردیم. این مسیری بود که ما می بایست آن را طی می کردیم ولی می دانستیم که این بازی حتی نزدیک به بازیهایی که ما سال آینده می بایست برگزار کنیم نیست. سال آینده بازیهای ما به مراتب سخت تر خواهد بود ولی مسیری که باید طی کنیم کمی از این بهتر خواهد بود. این برد جو بهتری را خلق خواهد کرد و شرایط را بهتر خواهد نمود.»

سرمربی تیم ملی برزیل ادامه داد:« به علاوه حمایتی که از هواداران ، در داخل و خارج از زمین دریافت کردیم فوق العاده است. ما باید همیشه چنین حسی را از هواداران بگیریم. شیوه مشارکت و رشدما با یک فوتبال خوب همراه بود.ما در این تورنمنت 4 قهرمان دنیا (برزیل، ایتالیا، اسپانیا و اروگوئه ) را داشتیم ولی جام جهانی حتی از این هم سخت تر خواهد بود. الان در مسیری هستیم که باید با اعتماد به نفس به حرکتمان دراین مسیر ادامه دهیم.»

اسکولاری در سال 2004 و زمانی که کشور پرتغال میزبان رقابت های یورو2004 بود، هدایت تیم ملی این کشور را در دست داشت و تیمش در بازی فینال با نتیجه 0-1 مغلوب یونان شد؛ فینالی که هنوز برای او دردناک است:« یورو2004 ناکامی بزرگی برای مردم پرتغال و برای من بود ولی این اتفاقات در زندگی رخ می دهند. این بار دریک فنینال خانگی در برزیل قهرمان شدیم و بازیکنانی که من دراختیار دارم، فوق العاده اند.»

او در ادامه صحبت هایش گفت:« ما باید اینها را مثل یک اصل در کشورمان داشته باشیم: دوستی، اتحاد و باور به اینکه اوضاع می توانند بهتر شوند.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
عکس روز: هدیه ژولیو سسار به ایکر کاسیاس



دروازه بان تیم ملی برزیل دستکش طلای جام کنفدراسیون های سال 2013 را مال خود کرد

یکی از تصاویر جذابی که با اتمام بازی فینال جام کنفدراسیون ها بازتاب گسترده ای در رسانه های خبری داشت، عکس ژولیو سسار دروازه بان تیم ملی برزیل بود.

او که بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی پیراهنش را با ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید عوض کرده بود، در هنگام دریافت جایزه دستکش طلای جام کنفدراسیون ها، پیراهن ایکر کاسیاس را به صورت برعکس (و به نحوی که نام و شماره ایکر روی سینه اش قرار گرفته بود) بر تن کرد و دستکش طلا را دریافت کرده و آن را به نحوی به کاسیاس اهدا کرد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
نیمار برنده توپ طلای جام کنفدراسیون ها شد



اینیستا دومین بازیکن برتر جام کنفدراسیون ها لقب گرفت و پائولینیو توپ برنز را به خانه برد

بعد از برگزاری بازی فینال جام کنفدراسیون ها وقهرمانی تیم ملی برزیل دراین تورنمنت مسئولان فیفا در اعلام نام برنده توپ طلای این تورنمنت به کمی زمان نیاز داشتند. درپایان این بازی نیمار به عنوان برترین بازیکن زمین معرفی شد. او که هدایت خط حمله تیمش در طول 90 دقیقه این بازی را برعهده داشت، در نهایت به عنوان برنده توپ طلای این تورنمنت معرفی شد.

نیمار به لطف 4 گلی که در این تورنمنت زد و دو پاس گلی که داد و در نهایت نقش پررنگی که در بازی فینال ایفا کرد این جایزه رامال خود کرد. آندرس اینیستا توپ نقره را مال خود کرد و پائولینیو ، بازیکن جوان تیم ملی برزیل توپ برنز را به خود اختصاص داد


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
تورس، برنده کفش طلا وسسار برنده دستکش طلای جام کنفدراسیون ها شدن



ستاره اسپانیایی به عنوان برترین گلزن جام کنفدراسیون های سال 2013 معرفی شد

فرناندو تورس ستاره باتجربه تیم ملی اسپانیا درپایان تورنمنت جام کنفدراسیون های سال 2013 کفش طلای این تورنمنت را مال خود کرد.

تورس در جریان این تورنمنت 5 گل به ثمر رساند که 4 تا از این گلها را وارد دروازه تاهیتی نموده بود.

فرد با دو گلی که در بازی فینال به ثمررساند، توانست تعداد گلهایش را به عدد5 وبرابر با فرناندو تورس برساند و از آنجایی که هر دوی این بازیکنان نیز یک پاس گل داده بودند، تعداد دقایق حضور این دو بازیکن در زمین، برنده کفش طلا را مشخص کرد. فرناندو تورس با 273 دقیقه حضور در جام کنفدراسیون ها توانسته بود 5 گل به ثمر رساند و فرد با 423 دقیقه حضور در زمین به 5 گل رسیده بود و از همین رو این جایزه معتبر به تورس رسید.

نیمار هم با زدن 4 گل در جریان این تورنمنت کفش برنزرا مال خود کرد.

دستکش طلایی به ژولیو سسار رسید. دروازه بان برزیلی در 5 بازی تیمش تنها 3 گل دریافت کرده بود و نمره قبولی در بازی فینال دریافت کرد.چرا که بارها درمقابل گلزنان اسپانیایی مقاومت کرد.

او این جایزه را با پیراهن کاسیاس (که در پایان بازی پیراهنهایشان را با هم مبادله کرده بودند) دریافت نمود.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
دل بوسکه: دنبال توجیه کردن نیستم؛ برزیلی ها بهتر بودند



سرمربی تیم ملی اسپانیا در صحبت هایی اعلام کرد که تیم ملی برزیل در فینال ماراکانا تیم برتر میدان بود؛ چون بازیکنان این تیم انرژی بیشتری داشتند

بیسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا تردیدی ندارد که در فینال ورزشگاه ماراکانا که دیشب برگزار و با باخت 0-3 تیمش مقابل برزیل همراه بود، تیم میزبان تیم برتر میدان بود.

دل بوسکه در پایان فینال جام کنفدراسیون ها به خبرنگاران گفت:« برزیلی ها بهتر بودند و باید به آنها تبریک گفت. ما در ابتدای بازی بدشانس بودیم و در پایان نیمه اول و در ابتدای نیمه دوم هم بدشانسی آوردیم ولی من به دنبال توجیه این باخت نیستم. چون برزیلی ها تیم برتر میدان بودند. برزیلی ها نشان دادند که یکی از مدعیان اصلی جام جهانی هستند.»

دل بوسکه ادامه داد:« گاهی وقتها باخت خوب است که حس نکنی که تیم شکست ناپذیری هستی. این شکستی است که دردناک است و باید به آنالیز آن بپردازیم ولی درعین انجام این کار نباید نگاهمان را از روی مسیری که در طول سالهای اخیر موفقیت های زیادی را برای ما به ارمغان آورده برداریم. این یک باخت است ولی یک نقطه، سرخط نیست. ما بازیکنان خوبی داریم و سبک بازی مان تعریف شده است. همزیستی خوبی درتیم ما وجود دارد و فوتبالی ارائه می دهیم که دل همه را به دست آورده و با اتکا به آن جام های زیادی فتح کرده ایم، الان زمان انتقاد نیست و وقت تعریف و تمجید است.»

سرمربی تیم ملی اسپانیا معتقد است که این تورنمنت، تورنمنت خوبی برای تیمش بوده:« ما،به جز بازی مان مقابل برزیل، در مجموع جام کنفدراسیونهای خوبی را پشت سرگذاشتیم و در طول 28 روز اردوی خوبی را برگزار کردیم. »

دل بوسکه در مورد تیم ملی برزیل هم گفت:« برزیلی ها در هنگام گلزنی شان کمی خوش شانس بودند ولی آنها باشایستگی به پیروزی رسیدند و باید به آنها تبریک گفت. ما می توانستیم کار را 1-1 کنیم ولی به جای آن، نتیجه 0-2 شد. آنها تیم برتر میدان بودندو انرژی بیشتری داشتند و این انرژی را در تک تک حرکاتشان به جریان بازی منتقل می کردند.»
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
برزیل‏3 مقابل ‏0 اسپانیا

عکس های بازی به همراه اهدای مدال و حواشی


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
برزیل‏3 مقابل ‏0 اسپانیا

عکس های بازی به همراه اهدای مدال و حواشی

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 16 از 18:  « پیشین  1  ...  15  16  17  18  پسین » 
ورزش
ورزش

جام کنفدراسیون‌های 2013


این تاپیک بسته شده. شما نمیتوانید چیزی در اینجا ارسال نمائید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA