انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین »

اموزش نکات در مک


مرد

 
چگونه سرعت پاسخگویی صفحه‌کلید را تغییر دهیم؟


یکی دیگر از مواردی که در روزهای آغازین کار با Mac OS X ممکن است با آن روبه‌رو شوید، سرعت کند پاسخگویی صفحه‌کلید هنگام تایپ کاراکترهای تکراری است. به این معنی که، اگر به‌عنوان مثال در یک نرم‌افزار ویرایشگر متن، دست خود را روی کلید نگه دارید، کاراکتر موردنظر همراه با تأخیر نوشته می‌شود. برای حل این مشکل، در System Preferences و در قسمت Hardware روی عبارت Keyboard کلیک کنید.
اکنون برای افزایش سرعت تکرار یک کاراکتر، متغیر Key Repeat Rate را افزایش دهید. برای کاهش مدت زمان میان نگه داشتن یک دکمه و آغاز روند تکرار متغیر، Delay Until Repeat را افزایش دهید.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه جست‌وجو در Mac OS X را سفارشی‌سازی کنیم؟


یکی از نقاط قوت Mac OS X عملکرد سریع و بسیار خوب قابلیت جست‌وجوی آن است. این قابلیت با آیکون ذره‌بین در سمت راست و بالای صفحه مشخص‌شده‌است و برای جست‌وجو تنها کافیست روی آن کلیک کنید و عبارت موردنظر خود را در مقابل عبارت Spotlight وارد کنید. به‌عنوان مثال، اگر محل نصب نرم‌افزاری را فراموش کرده‌اید، می‌توانید از قابلیت جست‌وجو بهره بگیرید و آن نرم‌افزار را به سرعت بیابید. نکته جالب توجه دیگر، امکان اعمال تنظیمات مختلف برای سفارشی‌سازی جست‌وجو در Mac است.
برای این‌کار، در System Preferences روی عبارت Spotlight کلیک کنید.
اکنون می‌توانید بخش‌هایی را مشخص کنید که تنها نتایج مرتبط با آن‌ها نمایش‌داده‌شود. از سوی دیگر، در قسمت Privacy می‌توانید بخش‌هایی را که نمی‌خواهید عملیات جست‌وجو شامل آن‌ها شود، مشخص کنید
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  
مرد

 
چگونه Finder را به دلخواه خود تنظیم کنیم؟


در ادامه مطلب فوق، در اینجا می‌خواهم شما را با دیگر تنظیمات مرتبط با Finder آشنا سازم. برای این منظور، پس از باز کردن Finder، از منوی Finder روی عبارت Preferences کلیک کنید.

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در قسمت General و پایین عبارت Show these items on the desktop می‌توانید مواردی مانند هارددیسک‌ها، هاردهای اکسترنال و... را که می‌خواهید در Desktop نمایش‌داده‌شوند، انتخاب کنید. در قسمت بعد و پایین عبارت New Finder windows open نیز می‌توانید مشخص کنید، پس از باز کردن Finder چه قسمتی نخست نمایش‌داده‌شود. در ادامه، با تیک زدن عبارت Always open folders in a new window با کلیک روی هر پوشه یک پنجره جدید باز می‌شود. آخرین قسمت به تنظیم سرعت عکس‌العمل پوشه‌ها حین کشیدن و انداختن فایل‌ها مربوط می‌شود. اما بیایید سری بزنیم به قسمت Sidebar.
در این قسمت می‌توانید به آسانی مواردی را که می‌خواهید در ستون سمت چپ Finder نمایش‌داده‌شوند، انتخاب کنید. دیگر تنظیمات در قسمت Advanced قرار گرفته‌اند که البته برای کاربران حرفه‌ای توصیه می‌شود.

به‌عنوان مثال، با تیک زدن عبارت Show all filename extensions براساس فرمت فایل‌ها پسوند آن‌ها نمایش‌داده‌می‌شود. مورد بعد، Show warning before changing an extension است که با تیک زدن آن هنگام تغییر پسوند یک فایل اخطاری نمایش‌داده‌می‌شود که بیانگر احتمال عدم پشتیبانی فرمت جدید از فایل موردنظر است. دو مورد دیگر، به نمایش اخطار هنگام خالی کردن سطل زباله فایل‌ها و حذف کامل فایل‌ها (غیرقابل دسترس بودن حتی از طریق Recovery) مربوط می‌شود.
جایی که همه ادعای خاص بودن دارن، تو عادی باش،
.
.

اینجوری خاص ترین آدمی
     
  ویرایش شده توسط: Miladlulu   
زن

 
معرفی آخرین نسخه سیستم عامل مک 10.8.4 Mountain Lion

موارد آپدیت شده :

حل شدن باگ هایی با برنامه Exchange مایکروسافت

رفع باگ هایی در برنامه FaceTime

آپدیت شدن مرورگر Safari به نسخه ۶٫۰٫۵ با بهبود هایی در چت ها و بازی های آنلاین

حل شدن مشکلاتی در Wi-Fi و قطع و وصل شدن های پی در پی

بهبود هایی در ویژگی Voice Over برای ساپورت بیشتر برنامه های مختلف

رفع باگ های در سرویس iMessage و برنامه Messages

حل شدن مشکلات کوچکی در برنامه Bootcamp

و حل شدن چندین باگ دیگر که خیلی حائز اهمیت نیست

سیستم عامل مک یکی از یونیک ترین و اختصاصی ترین سیستم عامل های دسکتاپی است که دارای امکانات فراوان و فوق العاده برای کسانی است که حداقل یک دستگاه اپل دارند (مثل آیفون و یا آیپد) و ترکیب این دستگاه ها میتواند بهترین تجربه شما از کامپیوتر را به شما بدهد .

پارسال در خرداد ماه در کنفرانس WWDC2012 این نسخه از مک یعنی نسخه 10.8 (شیرکوهی) که فعلا آخرین مک موجود است معرفی و در اوایل مرداد منتشر شد .البته تا به امروز آپدیت های متعددی شده از جمله آخرین آپدیت 10.8.3 که حدود 1 ماه پیش منتشر شد .

گفته شده که نسخه جدید مک یعنی نسخه 10.9 در کنفرانس WWDC2013 که در 20 خرداد برگذار می شود معرفی و در اواخر تیر/اوایل مرداد منتشر شود .

حالا به این نسخه نیم نگاهی می اندازیم :

طبق گفته اپل این نسخه از مک نسبت به نسخه قبلی خود یعنی OS X 10.7 حدود 200 قابلیت جدید داره که به مهمترین ها می پردازیم :

با این نسخه از مک سرویس معروف iMessage به مک می آید تا بتوانید علاوه بر آیدیوایس ها ، به مک ها نیز آی مسیج دهید .

این نسخه از مک ساپورت قوی تری از سرویس ابری iCloud پشتیبانی میکنه
بالاخره یکی از بهترین ویژگی های iOS یعنی Game Center به مک هم اضافه شد تا به مک هم امکان بازی چند نفره و رقابت در بازی ها رو اضافه کنه

Notification Centerدر iOS هم به مک کوچ کرده است تا شما رو از آخرین اتفاقات مطلع کنه

برنامه های کاربردی Notes و Reminders برای یاد آوری مسائل مهم

و بسیاری از تغییرات دیگر ...
     
  
زن

 
مقایسه سرعت سخت افزاری بین ۲ مک بوک از نسل قدیم و جدید
یه مقایسه جالب و البته هیجان انگیز بین ۲ نوع مک بوک با مشخصات زیر که از ۳ نسل پیش تا جدید ترین نوع مک بوک یعنی رتینا هست برای شما عزیزان آماده کردم .

خب مقایسه بین مک بوک های مدل

1- MC 724 که در واقع برای ۳ نسل پیش هست

۲- MC 975 With Retina Display که در حال حاضر جزو جدید ترین مدل مک بوک هست در نظر گرفتیم .

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مک بوک MC 724 :

Graphic : Interl HD 3000
Hard : 500GIG
OS : Mac OS X 10.8.2

مشخصات نرم افزاری و سخت افزاری مک بوک MC 975 Retina Display

CPU : Intel Core i7 2.6 GHz Quad-Core ,6MB L3 Cache (Turbo Boost up to 3.3 GHz)
RAM : 8GB DDR3L (1600 MHz)
HDD : 256GB (5400) SSD
ODD :
VGA : Intel HD Graphic 4000 + NVIDIA Geforce GT650M (1 GB GDDR5)
LCD : Retina 15.4" LED Backlit 2880 x 1800
I/O : RAM.R,BT, 2 Thunderbolt ,Face Time HD Camera, 2 USB3.0 ,

خب با این مشخصات به نظرم بهترین برنامه برای رنکینگ Geekbench میتونه باشه ! با همین برنامه در ۲ مدل مک بوک در حالت بسته بودن تمام نرم افزار ها تست کردم که نتایج طبق تصاویر زیر مشخص هست !!‌


نتایج مک بوک مدل MC 975 Retina :

واقعا سرعت مک بوک رتینا بالاست و بهتر از این کیفیت خارق العاده این مدل !! تبریک میگم با افتخار باید گفت مک رتینا بهترین و قدرتمند ترین نوت بوک در جهان حساب میشه !!!‌
     
  
مرد

 
لطفا اگه میشه درباره انواع نصب سیستم عامل های مک بیشتر توضیح بدید.
مخصوصا ورژنی که با ویندوز مطابقت داشته باشه
     
  
زن

 
salam_446: لطفا اگه میشه درباره انواع نصب سیستم عامل های مک بیشتر توضیح بدید.
مخصوصا ورژنی که با ویندوز مطابقت داشته باشه
چشم حتما
تمامی اموزش ها قرار میگیره
شما فقط تاپیک رو دنبال کنید تا تمامی اطلاعات رو به ترتیب مطالعه کنید
     
  
زن

 
معادل سيديا براى مك!
چندی پیش خبر هایی میرسید از اینکه برنامه ای در حال ساختن معادل سیدیا در آی او اس اینبار برای سیستم عامل مک که هم اکنون این خبر را به شما می دهم Hack Store نام برنامه و قابل دانلود است . !‌ در واقع HackStore یک برنامه جدید است برای خریدن و دانلود برنامه هایی که در اپ استور نمیشه پیدا کرد و مختص HackStore است . و باید گفت HackStore همان Cydia در iOS است ولی با این تقاوت که شما قابلیت اینو دارید برنامه هایی کاربردی رو برای مک خودتون در HackStore دانلود کنید . همچنین قابل ذکر است این برنامه با شکستن قفل هایی که توانسته این امکان رو در سیستم عامل مک قرار بده.
http://hack-store.com/HackStore.dmg

     
  
زن

 
آموزش تماشای فیلم در مک با زیرنویس فارسی
همانطور که می دانید در ویندوز می توان به راحتی با نرم افزار هایی مثل KMPlayer و غیره به تماشای فیلم با زیرنویس فارسی پرداخت و این به دلیل پشتیبانی پیشفرض مایکروسافت از زبان فارسی است که کار را راحت می کند. اما دوستانی که مک دارد شاید تا حالا دنبال راه حلی بودند که بتوانند فیلم های خود را با زیرنویس فارسی بدون دردسر بینند. خب ما در این آموزش قصد راهنمایی شما عزیزان را برای تماشای انواع فیلم با هر فرمتی همراه با زیرنویس فارسی را داریم.
همانطور که گفتیم در ویندوز نرم افزاری مانند KMPlayer برای نمایش فیلم ها با زیرنویس وجود دارد. اما تعداد این پلیر ها در مک بسیار اندک است و ما در اینجا قصد معرفی بهترین نرم افزار را داریم
آموزش:
۱)ابتدا نرم افزار VLC Media player را دانلود کنید

۲)سپس نرم افزار را مانند همیشه نصب کنید.

۳)حالا از طریق Dock وارد System Preference شوید

۴)وارد قسمت Language and Text شوید

۵)در این قسمت Edit List را بزنید تا لیستی از تمام زبان ها نمایان شود.

۶)گزینه ی "فارسی" را پیدا کنید و تیک آن را بزنید و سپس Ok را بزنید

۷)خب حالا کافی است فیلم مورد نظر خود را از کنید و فایل زیرنویس را به درون آن بکشید

۸) از فیلم خود لذت ببرید!!!
     
  
زن

 
آموزش هدایت فایل های که توسط safari downolad manager دانلود میشن به مکانهای درست خود
برای اینکه بتونید فایل های که توسط safari download manager دانلود کردید در محل های درست خود ذخیره کنید باید تویک اورجینال airblue fail sharing رو نیز نصب داشته باشید
توسط file manageri که همراه با air blue sharing نصب میشه میتونید این کارو به راحتی انجام بدید، فقط کافی هنگام دانلود توسط safari download manager محل زخیررو پوشه airReceived قرار بدین
بعد از اتمام دانلود به فایل منیجر airblue sharing رفته و وارد محلی که فایل رو دانلود کردید بشید با کشیدن انگشت از چپ به راست بروی فایل دانلود شده امکاناتی ظاهر میشه که شما اون وسطیرو انتخاب کنید تا فایلو تو قسمت درست خودش ذخیره بشه به طور مثال موزیک های دانلود شده به قسمت موزیک پلیر انتقالداده میشن
     
  
صفحه  صفحه 2 از 3:  « پیشین  1  2  3  پسین » 
کامپیوتر

اموزش نکات در مک

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA