انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 16 از 49:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )



 
بازگشت شماره 22 فراموش نشدنی بارسا به کشورش

اریک آبیدال با عقد قراردادی یک ساله پس از 11 سال به تیم موناکو پیوست.

اریک آبیدال که از 2007 تا 2013 برای بارسا بازی می کرد، در فصل آینده در کنار بازیکنانی همچون فالکائو، جامس رودریگز، تولالان و ژائو موتینیو با پیراهن تیم موناکوی فرانسه در لیگ این کشور بازی خواهد کرد.



آبیدال 33 ساله 193 بازی با پیراهن بارسا انجام داد که حاصل آن دو گل بود؛ یکی در ورزشگاه سن مامس و دیگری در سانتیاگو برنابئو. او سرانجام به باشگاهی که پیش از حضور در لیون، در آن بازی می کرد بازگشت.
L
     
  

 
هت تریک مسی در بازی خیریه شیکاگو

لئو مسی ستاره دیدار خیریه ای بود که روز یکشنبه با حضور 25000 تماشاگر در شهر شیکاگو برگزار شد. این بازیکن آرژانتینی به عنوان یکی از اعضای تیمی موقتی بازی کرد که در نهایت توانستند تیم منتخب جهان را 9 بر 6 در هم کوبند. تمام درآمد حاصل از این بازی، به بنیاد خیریه مسی تعلق گرفت.




چهره های شناخته شده

علاوه بر مسی، چندین بازیکن که هواداران بارسا به خوبی می شناسند از جمله؛ هم تیمی او، خاویر ماسکرانو و نیز تیری آنری که تیم منتخب جهان را هدایت می کرد، حضور داشتند. ازکوئیل لاوتزی، دنیل اوسوالدو، پابلو آیمار و آریل اورتگا نیز از جمله بازیکنانی بودند که بازی خود را در آخرین دیدار خیریه مسی در تابستان، به نمایش گذاشتند.
L
     
  

 
مسی نامزد دریافت جایزه بازیکن سال اروپا

یوفا لیست اولیه نامزد های دریافت جایزه بهترین بازیکن اروپا را اعلام کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا دقایقی پیش اسامی نامزد های کسب جایزه بهترین بازیکن اروپا در فصل 13-2012 را اعلام کرد. تنها نماینده بارسلونا در این بین لیونل مسی است. این بازیکن آرژانتینی پیش از این نیز موفق به کسب این عنوان در سال 2011 شد و همچنین در سال گذشته نامزد دریافت این جایزه بود. آندرس اینیستا - برنده قبلی این جایزه - در لیست نامزد ها حضور ندارد.



به گزارش یوفا، سایت رسمی اتحادیه فوتبال اروپا؛ «گرت بیل از تاتنهام، کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، زلاتان ابراهیمویچ از پاریس سنت ژرمن، روبرت لواندوفسکی از دورتموند، لیونل مسی از بارسا، توماس مولر، فرانک ریبری، آرین روبن و باستیان شوانشتایگر از بایرن مونیخ و روبین ون پرسی از منچستر یونایتد» نامزد های کسب این جایزه هستند.
L
     
  

 
آغاز تمرینات بارسلونا برای شروع فصل جدید از هفته آینده

از هفته آینده تیتو ویلانووا مردان خود را برای شروع تمرینات پیش از بازی های پیش فصل، فرا می خواند.

تنها یک هفته تا آغاز فصل 2013-2014 بارسلونا زمان باقی است. در ادامه قهرمانی بارسا در لالیگا و خرید نیمار، آبی اناری ها در انتظار 12 ماه چالش برانگیز هستند.



بازگشت به تمرین

فصل 2012-2013 با بازی مقابل مالاگا پایان یافت و در 15 جولای نیز بازیکنان برای انجام آزمایشات پزشکی به سیوتات اسپورتیوا خواهند رفت.
L
     
  

 
گل هایی از برزیلی های تازه وارد بارسا

بازیکنان برزیلی بارسا در نخستین فصل حضور خود با گل های فراوان و نمایشی خیره کننده ارزش های خود را به اثبات رسانده اند و انتظار می رود بازیکن برزیلی جدید بارسا نیز از این الگو پیروی کند.

در طول سالها با قرارداد هایی که باشگاه با بازیکنان برزیلی منعقد کرد، پیامدی جز خوشحالی و رضایت هواداران را در پی نداشت. روماریو، رونالدو، ریوالدو و رونالدینیو بازیکنانی بودند که از ابتدای دوران بازی خود با لباس بارسلونا، گلزنی های خود را آغاز نمودند و اکنون نوبت به نیمار رسیده است تا این مسیر را ادامه دهد.



بیش از سی گل

روماریو و رونالدو دو بازیکنی هستند که فصلی به یاد ماندنی را با شروعی پر گل برای خود و بارسا رقم زدند. در فصل 1993-1994 روماریو با به ثمر رساندن 30 گل، قهرمانی لالیگا را به باشگاه هدیه کرد. سه سال بعد، یکی دیگر از ستارگان سابق آیندهوون یعنی رونالدو توانست آمار هموطن خود را بهبود ببخشد و 34 گل خود را تقدیم تیم بابی رابسون کرد. این تیم در آن فصل توانست سوپر کاپ و جام قهرمان قهرمانان اروپا را فتح کند.
L
     
  

 
بویان کرکیچ به صورت قرضی به آژاکس پیوست

مهاجم کاتالان ها فصل بعد در تیمی توپ خواهد زد که قهرمانی هلند را از آن خود کرده و این فصل در لیگ قهرمانان حاضر خواهد شد. این بازیکن بعد از دو سال حضور در ایتالیا با تیمهای رم و میلان ، حالا می خواهد شانس خودش را در هلند امتحان کند.

دو باشگاه اف سی بارسلونا و آژاکس آمستردام بر سر اینکه این بازیکن در فصل پیش رو به صورت قرضی به این باشگاه هلندی ملحق شود با هم به توافق رسیده اند.



مهاجم کاتالان ها که در ماه آگوست ، 23 ساله می شود تحت نظر مربی ای به نام فرانک دی بوئر بازی می کند که آژاکس را به مقام قهرمانی هلند رساند تا مجوز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.
L
     
  

 
آیا مسی باز هم می درخشد؟

«شماره ی 10 بارسلونا که با حرکات دیدنی اش همه را به شور می آورد آیا می تواند در کنار نیماری بازی کند که عطش زیادی برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان دارد و برای دستیابی به این مهم با او رقابت می کند؟».

روزهای داغ تابستان پشت سر هم سپری می شوند و لیگ های معتبر اروپایی دوباره استارت می خورند. این روزها شاید تنها چیزی که بیش از همه توجه عموم را به خود جلب کرده خریدهای تابستانی بسیاری از باشگاه ها بوده است.



بعضی به دنبال تقویت تیم خود و بعضی دیگر به دنبال درخشش در فصل جدید و در انگیزه ی کسب افتخار برای خود هستند و به ناچار به خریدهای تابستانی روی آورده اند تا شاید گره از مشکلاتشان باز شود. بعضی از این خرید و فروش ها آن چنان مهم اند که کمتر کسی را می توان یافت که از آنها بی اطلاع باشد. مانند انتقال بالوتلی به میلان ، یا کاروس توس به یوونتوس و بسیاری دیگر.
L
     
  

 
تمدید قرارداد رافا آلکانترا تا سال 2016

رافینا آلکانترا روز پنجشنبه قرارداد جدیدش را در دفتر باشگاه امضا کرد.

این بازیکن روز پنجشنبه برای امضای قرارداد در دفتر باشگاه حضور یافت. به این وسیله این بازیکن تا سال 2016 در اف سی بارسلونا خواهد ماند. این بازیکن 20 ساله برزیلی همانند دیگر بازیکنان در بارسا خواهد ماند که این تصمیم توسط مدیر باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو؛ ناظر فوتبال، آندونی زوبیزارتا و پدرش که زمانی بازیکن بارسا بوده یعنی مازینو اتخاذ گردیده است.




رافا آلکانترا درباره ی آینده اش گفت : «من بسیار خوشحالم که در بارسا ماندم. من از اینکه به صورت قرضی به باشگاهی بروم ناراحت نمی شوم ؛ اگر مجبور شوم به جایی بروم تا برای بازی کردن وقت بیشتری داشته باشم عیبی ندارد».
L
     
  

 
فصلی خوب برای جوردی آلبا

جوردی آلبا با درخشش در نخستین فصل حضورش در بارسلونا، به یکی از ملزومات ترکیب اصلی بارسا تبدیل شده است.

جوردی آلبا به یکی از مهره های ضروری در ترکیب اصلی تیم تیتو ویلانووا بدل شده است. او در نخستین فصل حضور خود در بارسا، همیشه گزینه اصلی حضور در خط دفاعی بارسا بود که این نتیجه کار و تلاش فراوان وی بود و حاصل این تلاش ها نیز حمایت هم تیمی ها و هواداران از وی بود.



شروع کار با ویلانووا

جوردی آلبا پس از درخشش در رقابت های قهرمانی اروپا در سال 2012 به بارسا پیوست. پس از قهرمانی در این جام، وی با مبلغ 14 میلیون یورو از والنسیا به بارسلونا آمد. او در تاریخ 5 جولای 2012 رسماً به هواداران معرفی شد و نخستین خرید در زمان ویلانووا محسوب شد. آلبا در آن روز عنوان کرد: «بسیار خوشحالم که دوباره به خانه برگشتم و می توانم کنار خانواده ام باشم. این فرصت بزرگی برای من است. بهترین بازیکنان دنیا در این تیم قرار دارند و باید تا سطح فوتبال خود را برای هماهنگی با آنان بالا ببرم. من این موقعیت را یک چالش می دانم، نه یک محدودیت».
L
     
  

 
گلزنی مسی و نیمار در لیما

مسی و نیمار در بازی‌ دوستانه ای در لیما هر کدام دو گٔل به ثمر رساندند. الکسیس سانچز،ماسکرانو و آلوز نیز در این بازی موفق به گلزنی شدند. قهرمان و بازیکن سابق بارسا اریک آبیدال نیز در این بازی حضور داشت.

لئو مسی و نیمار در بازی خیریه ای که بین تیم‌های «دوستان مسی». و «بقیه ستارگان دنیا» در روز چهارشنبه برگزار شد شرکت کردند و تماشاگرن پرویی را به وجد آوردند. نتیجه این بازی که کم اهمیت‌ترین قسمت این بازی بود با حساب ۸-۵ به سود «دوستان مسی» به پایان رسید.



اولین دیدار از سال ۲۰۱۱

استادیوم ناسیونال دل پرو در حالی‌ میزبان دوئل غول های دنیا -مسی و نیمار، دو ستاره بارسا- بود که از سال ۲۰۱۱ و در جام باشگاه‌های جهان که با نتیجه ۴-۰ به نفع بارسا به پایان رسید برای اولین بار رو در روی یکدیگر قرار می گرفتند.این دو نفر در فصل آینده در یک تیم به میدان خواهند رفت در حالی که نیمار عنوان کرده است: «من به مسی کمک می‌کنم که بهترین بازیکن جهان باقی‌ بماند».
L
     
  
صفحه  صفحه 16 از 49:  « پیشین  1  ...  15  16  17  ...  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA