انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
Sexology - سکسولوژی
  
صفحه  صفحه 3 از 14:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین »

آیا منی فایده یا خاصیت داره؟؟؟


مرد

 
♥ خانم ها حتمآ توجه کنن ♥


♥ سلام به همه دوستان مخصوصآ خانم های محترم که شاید بعضیهاتون این مشگلات را داشته باشید حتمآ مطالعه کنید : ←♥

امروز ۱۳۹۲/۰۳/۲۰ با جناب آقای دکتر نوری فوق تخصص آزمایشگاهی هستن جلسه ای کاریی داشتم و پس از اتمام جلسه چند سوال در مورد (منی) سوالاتی کردم و جوابهای خوبی دستگیرم شد که خدمت شما عرض میکنم : ←

♣ جناب دکتر در مورد اینکه آب منی در داخل کس ریخته بشه درصورت پیشگیری از بارداری برای زن مشگل ساز میشه گفت : نه کلآ خانمها برای اینکه هر چند وقت یکبار برای جلوگیری از قارچ و حتی ضدعفونی کردن داخل و مخصوصآ تخم دانها ضروری است که حد اقل هر ماه ۲ یا ۳ روز مانده به شروع پریود خانمهایی که از روشهای طبیعی یا کاندم برای پیشگیری استفاده میکنن منی باید داخل کس تخلیه بشه و از تخلیه سریع خودداری کنن · دقت کرده باشید منی بویی شبیه به مایع سفید کننده داره که یه نوع آنزیم مشترک داره که هر دوی انها کار اصلیش ضدعفونی کردن محیط است و حتی باعث طراوت داخل کس میشه و باعث عدم بوی نامطبوعی که بعضی اوقات از کس خارج میشود نیز میگردد و ضمنآ از منی بعنوان بهترین سفیدکننده و شاداب و ترمیم کننده پوستی یاد کرد و ادامه داد خانمهایی که محیط کس آنها سیاه و تیزه هستند بهترین راه برای از بین بردن سیاهی یا تیره شدن و یا بهبود میبایست منی را مالیدن حتمآ بزارن منی حدود دو یا سه و حتی بیشر هم بماند مشگلی پیش نمیاد البته فقط در همین ناحیه ولی برای نواحیه ای مثل صورت یا گردن و سینه بیشتر از ۱ ساعت باقی نماند و عمل عکس داره و باعت تیرگی پوست میشود ولی برای قسمت کس و یا اطراف کون کاملا سفید شاذاب و بشاش شدن کس و کون میگردد ☻♥☺ [/b


[b]♥♥♥ انشالله براتون قابل استفاده بوده باشه ♥♥♥
▓▓▓◄ یه وقتا اینقد آدم زندگیش غمناک میشه که دوس داره یکی یوهو بگه کاااااات … عالی بود عالی …خسته نباشین بچه ها …واسه امروز بسه !►▓▓▓
     
  
زن

 
pantea65: دقیقا اینو نگفته اونی که شما میگی ماله خلقت انسانه فکر نکنم به این مربوط باشه ! ولینه اینا همش تلقینه که فایده داره دلیل علمی نداره
hellojoojoo: دوستی داشتم که اب بی افشو میخورد. میگفت وقتی اینو میخورم مثل اینه که یه وعده غذای کامل خوردم و سیر سیر میشم. لابد همینطور بوده .
من جدیدا این رو فهمیدم اگه منی رو با ابی که از زن ترشح میشه قاطی کنی(هر دو رو توی یه دستمال جمع کنی)بعد به صورتت بمالی و بذاری ۲۰ دقیقه بمونه از بهترین کرم های روشن کننده هم بهتر اثر میکنه و تموم لکه ها رو میبره
و یه اثر خوب دیگه ش :با انگشت مقدار کافی از منی رو روی گوشت های اضافه بدن که خیلیا باش مشکل دارن بمالید و بعد از چند روز تکرار این عمل میبینید که گوشت ها از بین رفته و دیگه هم برنمیگرده مهم تر از همه جاشون هم نمیمونه!
فقط خود من به شخصه با بوش مشکل دارم نه میخورمش نه به جاییم میمالمش
     
  
زن

 
من فکر میکنم این مساله فقط جنبه ی سکسی داره و برای توجیه خوردنش این خواصو بستن نافش.منکه تو سکس آتیشم زیر بار این یکی نرفتم و دوست پسرمم همچنان تو کفه این اتفاقه.تازشم ما خانوما به اندازه ی کافی سفید و امانی و ناز هستیم که واسه طراوت بیشتر متوسل آب کییییییییییر نشیم.

abidar: برای خانمها خیلی مفیده سرشار از مواد الی است
nazikocholo: من جدیدا این رو فهمیدم اگه منی رو با ابی که از زن ترشح میشه قاطی کنی(هر دو رو توی یه دستمال جمع کنی)بعد به صورتت بمالی و بذاری ۲۰ دقیقه بمونه از بهترین کرم های روشن کننده هم بهتر اثر میکنه و تموم لکه ها رو میبره
و یه اثر خوب دیگه ش :با انگشت مقدار کافی از منی رو روی گوشت های اضافه بدن که خیلیا باش مشکل دارن بمالید و بعد از چند روز تکرار این عمل میبینید که گوشت ها از بین رفته و دیگه هم برنمیگرده مهم تر از همه جاشون هم نمیمونه!
فقط خود من به شخصه با بوش مشکل دارم نه میخورمش نه به جاییم میمالمش
xxxxx.اگه اینهمه پرخاصیته لطفا خودتون مصرف کنید واسه دوست دختراتون حدرش ندید.یهو بگید مرده رو هم زنده میکنه و خلاص،ملتو اگه بذاری از آب کیرشون میرسن به اکسیر جاودانگی!!!!!!!!!عجیبن غریبا.جلل الخالق.
     
  
↓ Advertisement ↓
TakPorn
مرد

 
Hanibbal: من فکر میکنم این مساله فقط جنبه ی سکسی داره و برای توجیه خوردنش این خواصو بستن نافش.منکه تو سکس آتیشم زیر بار این یکی نرفتم و دوست پسرمم همچنان تو کفه این اتفاقه.تازشم ما خانوما به اندازه ی کافی سفید و امانی و ناز هستیم که واسه طراوت بیشتر متوسل آب کییییییییییر نشیم.
منم با این نظر موافقم
این که میگن کون و گنده میکنه , واس پوست خوبه , ویتامین و پروتئین داره ... اینا همش کوس و شعره محضه
این حرفارو میسازن که واسه کار کثیفشون یه توجیه بیارن . متنفرم ازین کثیف کاریا و این که بعضیا انقدر توی سکس غرق میشن که دیگه احترام و طرف مقابل و ... همه رو به تخمشون میگیرن
برین به فلسفه هنر به هرچه بود و هست و نیست . برین به دین برین بدین نگو نپرس چند
http://postimg.org/image/prdpo8iul/
     
  ویرایش شده توسط: Metalic   
زن

 
مایع منی
چگونگی افزایش تولید منی:

افزایش حجم مایع منی (در هر بار تخلیه منی) موجب رضایت مردان می شود. اکثر مردانی که در دیدن فیلم های سکسی (پورنو)زیاده روی می کنند ،بسیار مشتاقند که حجم منی تخلیه شده شان افزایش یابد.

در چگونگی افزایش فوران منی به بیرون رازهای کشف نشده ای وجود دارد.فاکتورهای ساده ای مانند غذا می تواند در حجم ،غلظت و حتی کیفیت منی تاثیر داشته باشد.

یکی از ساختارهای موفقیت در ذهن انسان زنده داشتن یک سکس عالی است.یک فرد همیشه علاقمند است که تصور مثبتی نسبت به دنیا ، زندگی اطرافش و احساس رضایتی از خود داشته باشد.لذا داشتن یک سکس رضایت بخش عمیقا" با دو جنبه ی اجتماعی و شخصی زندگی فرد گره خورده است.

وقتی تخلیه منی صورت می گیرد آلت جنسی (پنیس)منی را به سمت خارج پمپاژ کرده و بیرون می ریزد .لذا موجب احساس لذت در بسیاری از مردان وزنان می شود(ارگاسم).داشتن حجم زیادی از منی در هر بار تخلیه از پنیس می تواند موجب تماس جنسی طولانی تر شود.

وقتی میزان تخلیه منی افزایش یابد احساس لذت بیشتری را به دنبال دارد و رضایت فرد از سکس بیشتر می شود.لذا تخلیه طولانی تر تجربه ی اوج لذت جنسی (ارگاسم) را در هر دو شریک جنسی افزایش داده و بهتر می کند.

منی وباروری :

برای یک لقاح طبیعی، وجود یک تخمک ومقدار زیادی اسپرم لازم است.یک مرد متوسط می تواند بیشتر از صد ها میلیون اسپرم در چند مدت در هر روز تولید کند.فاکتورهایی وجود دارند که می توانند روند اسپرم سازی را مختل نموده و اثرات سویی داشته باشند.

فاکتورهایی نظیرسیگار، مصرف مواد مخدر، فقر غذایی ،عدم فعالیت جسمانی ،گرما و حتی پوشیدن لباس های تنگ وچسبان در اطراف ران ها،افزایش حجم منی موجب افزایش درصد باروری می شود.اگر زوجین قصد بچه دار شدن را داشته باشند، شماره ی اسپرم تولید شده در هر بار تخلیه کاملا"به اندازه ی کیفیت اسپرم مهم است.

چگونه می توان حجم منی را افزایش داد ؟

افزایش منی عمدتا"به دو چیز بستگی دارد :

  • گرفتن مکمل های غذایی
  • افزایش تحرک و فعالیت جسمانی

توسط غذاهایی معین می توان به حجم و کیفیت منی تولید شده کمک کرد.

۱-روی :

اولین زیر گروهی که باید به طور منظم در رژیم غذایی در نظر گرفته شود، مقادیر کمی از این مواد معدنی است.روی نه تنها در اسپرم سازی و تولید تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) نقش دارد بلکه در سلامتی بدن نیز دخیل است.برای به دست آوردن بهترین اثرات مثبت روی، استفاده از مواد ذیل در رژیم غذایی بسیار مفید است،از جمله :

نخود فرنگی ،بنشن های پخته شده(لوبیاو...) ،صدف خام ،تخم کدو، کره بادام زمینی وآجیل،این غذاها شامل مقادیر زیادی روی هستند و به طور معجزه آسایی باروری را تقویت می کنند.

اگر مردی از لحاظ جنسی خیلی فعال است نسبت به یک مرد متوسط نیاز بیشتری به روی دارد.،زیرا میزان تخلیه منی اش بیشتر است.

۲-ویتامین b6 :

دومین زیر گروه ویتامینb6 است. این ویتامین ارتباط مستقیمی با میل جنسی (لیبیدو)در هر دو جنس دارد.کمبود ویتامین b6 موجب افسردگی ،کاهش لیبیدو و بی خوابی می شود.غذاهای غنی ازb6عبارتند از صبحانه نشاسته دار (مثل گندم)، سیب زمینی پخته ،موز، جوجه ،گوشت خوک ماهی قزل، آلا ماهی تن و اسفناج

۳-ویتامینe :

ویتامین e یکی دیگر از زیر گروه ها یی است که با سکس و باروری مرتبط بوده و تقویت کننده می باشد.بهترین منابع ویتامین e ، روغن های گیاهی ،آجیل ، جوانه گندم و ماهی می باشد.

۴-ویتامینc :

زیر گروه بعدی ویتامین c است که این ویتامین یکی از شگفت انگیز ترین ویتامین هاست که در ساختار بافت های بدن شرکت دارد.دانشمندان در یافتند که ۱۰ تا ۵۰ بار کوانتوم ویتامین c در بیضه ها وجود دارد.میوه ها و سبزی جات بهترین منابع ویتامین c هستند.مخصوصا" مرکباتی نظیر پرتقال، لیمو، گریپ فروت وکیوی بالاترین میزان ویتامین c در خود دارند.

با وجود رژیم غذایی و فعالیت مناسب هیچ چیزی بهتر از ریلکس بودن و احساس آرامش نیست.این سومین موردی است که در داشتن سکس بهتر نقش دارد.استرس و ناآرامی در زندگی جنسی فرد اثرات منفی زیادی به بار می آورد و اصولا" استرس خراب کننده ی هر چیز است.

آمینو اسید های پیشنهادی برای تقویت بیشتر منی عبارتند از :

l-arginine همراه با l-lysine

ترکیبات منی :

منی علاوه بر اسپرم حاوی اسید سیتریک ، آمینو اسید های آزاد، فسفریل کولین ،آنزیم ،پروستاگلاندین ،پتاسیم و روی می باشد.منی به علت مواد پروتئینی در آن در بعضی از محصولات بهداشتی وآرایشی مثل کرم ها و لوسیونها کاربرد دارد و موجب نرم کنندگی ولطافت بخشیدن به پوست می شود.

آنالیز منی مرد یا ارزیابی منی :

بیشتر برای بررسی علل مربوط به مرد در نازایی انجام می گیرد.برای ار زیابی ابتدا باید ۲الی۳ روز از تماس جنسی خود داری شود.

در حالت طبیعی آنالیز منی در این موارد صورت می گیرد :

  • حجم ۲تا۶ میلی لیتر
  • زمان ابکی شدن منی ۳۰دقیقه
  • شمارش اسپرم ها ۲۰ تا ۲۵ میلیون در هر میلی لیتر
  • درصد اسپرم با حرکت به سمت جلوبیش از ۵۰٪
  • پ .هاش ۲/۷الی۸/۷
  • شکل یا مرفولوژی بیش از ۵۰٪

در صورتی که نتایج آنالیز طبیعی باشد تقریبا" علل مربوط به مرد در نازایی رد می شود.


آیا منی خوردنی است؟

اصولا"هرچه که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی ویا غیر طبیعی دفع می شود غیر قابل خوردن وچندش آور است.مانند عرق –ادرار-مدفوع-خون-ناخن –شوره –منی و ....

به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ،رشد وتکثیر مبکروب ها می باشند.لذا بدن به طور طبیعی میلی به خوردن این مواد دفعی ندارد.البته در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات غیر معمول نیست.

مثل خوردن خاک در بعضی از بیماری هایی که در اثر کمبود آهن ایجاد می شود(آنمی) ،خوردن ناخن در بعضی از افرادی که دچار اضطراب هستند ویا خوردن منی ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند و ...

راه های افزایش مقدار اسپرم :

بیشتر مردان چه بخاطر بچه دارشدن و چه بخاطرلذت بردن از انزال،تمایل به افزایش مقدار اسپرم خود دارند.به نظر برخی زیاد بودن حجم مایع منی میتواند نشان دهنده سلامت جسمی باشد.صرف نظر از صحت وسقم این گفته،بدون شک افزایش حجم منی میتواند لذت ارگاسم رابیشتر و مدت آنرا طولانی تر نماید.بعلاوه افزایش تولید اسپرم در بیضه میتواند میل جنسی شما را هم بیشتر سازد.

راه های افزایش مایع منی :


۱- ترک سیگار:سیگار علاوه بر تمام مضراتی که دارد،مقدار اسپرم شما را کاهش میدهد.گاهی مقدار اسپرم افراد سیگاری حدود۲۲درصد کمتر از سایرین است.

۲- لباس زیر راحت و گشاد بپوشید:علت اینکه بیضه ها درون کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که باید دمای آنها چند درجه خنک تر از دمای بدن باشد.بهمین خاطر پوشیدن لباس زیر و شورت تنگ که بیضه ها را به بدن شما میچسباند کار مناسبی نیست.اگر بتوانید بهتر است شبها لخت بخوابید.

۳- تغذیه مناسب داشته باشید:بدون شک بعضی از غذاها روی تولید مایع منی اثر دارند.غذاهایی که چربی کم و کربوئیدرات و پروتئین فراوان دارند بعلاوه سبزیجات وغلات موجب تقویت منی میشوند.ورزش به همراه تغذیه سالم، باعث تضمین سلامتی شما میشود.

۴- سعی کنید بجای استمنا بیشتر سکس داشته باشید:هرچقدر تعداد دفعات انزال شما بیشتر باشد(مانند حالت جلق زدن هرروز)حجم و غلظت منی شما کمترخواهد شد.

۵- اجتناب از مصرف مشروبات الکلی:الکل به علت اثر روی کبد باعث افزایش سطح هورمون استروژن(هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش میل جنسی و مقدار مایع منی را بدنبال دارد.

۶- تمرین حرکات ورزشی کجل:هرچند این تمرینات اثری روی مقداراسپرم ندارد،ولی به کمک آن میتوانید قدرت پرتاب منی خود را بیشتر کنید و لذت بیشتری از انزال ببرید.

۷- ویتامین ها و مکملهای غذایی:ماری ژوانا و بعضی داروها موجب کاهش اسپرم میشوند.

در مقابل مکمل های غذایی طبیعی هم هستند که تولید منی را بیشتر می کنند. مانند :

  • کارنیتین : در گوشت قرمز و شیر وجود دارد.
  • فولیک اسید :
  • آرژینین: در آجیل،کنجد،تخم مرغ و گوشت وجود دارد و تقویت کننده منی است.
  • ویتامین ایی و سلنیوم: این دو ماده نیز باعث افزایش تولید منی میشوند...

منبع مقاله
hdsl 2018
     
  

 
Morline1000: اگه آب کیر و یا همون منی خورده بشه در صورتی که مقدارش کم باشه هیچی نمیشه ولی اگه کل آب کیرو که حدود ۵ سی سی هست خورده بشه ممکنه دل درد بیاره ولی بعدش دل درد خوب میشه. اما در مورد مواد تشکیل دهنده منی باید گفت که منی سر شار از اسپرماتوزوئید می باشد و انرژی اسپرم از طریق قند فروکتوز تامین میشه پس حاوی فروکتوز نیز هست.

البته مقداری هم مواد معدنی و ویتامین داره که البته در خارج از بدن به درد اسپرم نمیخوره. میدونید که قبل از اینکه آب کیر خارج بشه، اسپرمها در لوله ای بنام اپیدیدم مستقر هستند و خود منی و آب و املاحش در غده پروستات هست وقتی به انسان حالت حشری و سکس دست میدهد اول به مقدار کم مایعی قلیایی از کیسه ویزیکول سمینال خارج میشه تا مجاری ادرارو قلیایی بکنه تا اسپرمها موقع خروج در محیط اسیدی نمیرند. بعد وقتی ارگاسم به انسان دست بدهد اسپرم از اپیدیدم خارج و به همراه مایع موجود در پروستات به حالت جهشی خارج میشود.

این جهش و پرتاب در اثر انقباض ماهیچه های اطراف آلت تناسلی انجام می شود و علت اینکه منی حدود یک متر پرتاب میشه این هست که اسپرمها به تخمدانها و یا بهتر بگم تخمک موجود در رحم شریک جنسی برسد و لقاح صورت گیرد. اسپرمها در بیرون از بدن فوق فوقش نیم الی یک ساعت زنده می مانند.

البته در مورد آب کیر باید گفت که اگه داخل کولون یعنی کون ریخته بشه احتمالا باعث چاقی باسن خواهد شد. مشاهده کردید که تعدادی از دخترهایی که لاغرند بعد از ازدواج باسن چاقی پیدا می کنند.

امیدوارم که مطالبم مورد استفاده شما و دوستان باشه
همه موارد درست هست ، فقط اینکه ریخته شدن آب در کون به خودیه خود باعث چاقی کون نمیشه. دقت کنید وقتی زن ( یا حتی مردی که از کون) سکس میکنه تقریبا در تمام حالات و پوزیشن های سکس فشار و کشش روی ماهیچه های باسن زیاد میشه. در واقع از این ماهیچه ها در همه جهت ها کاره بیشتری کشیده میشه که باعث عضلانی شدن کون میشه. که ما دکترا!! بهش میگیم مثلا فلانی عجب طاقچه ای داره!
دوستان مطلبو گرفتن یا نه؟
اندوه بزرگی ست انبوه انتظار
     
  
مرد

 
alireza120: من هم زمانی که از یک پزشک مطلع شدم که مایع منی اقایان دارای هورمونهای زنانه (پروژسترون و استروژن) هست جا خوردم!
چون اینها برای کمک به حفظ سلامتی خانومهااست من در یک کتاب سکسولوژی غربی خوندم که این مورد زمانی بیشتر به درد مخوره که خانومتون یائسه شده و دیگه تخمدانش هورمون زنانه تولید نمیکنه برای همین پزشکان به خانومهای یائسه شده توصیه میکنن بیشتر در معرض منی شوهرانشان قرار بگیرن تا نیازشون به این هورمونهای حیاتی تامین بشه.
________________________________________
danyal30: امروز ۱۳۹۲/۰۳/۲۰ با جناب آقای دکتر نوری فوق تخصص آزمایشگاهی هستن جلسه ای کاریی داشتم و پس از اتمام جلسه چند سوال در مورد (منی) سوالاتی کردم و جوابهای خوبی دستگیرم شد که خدمت شما عرض میکنم : ←
♣ جناب دکتر در مورد اینکه آب منی در داخل کس ریخته بشه درصورت پیشگیری از بارداری برای زن مشگل ساز میشه گفت : نه کلآ خانمها برای اینکه هر چند وقت یکبار برای جلوگیری از قارچ و حتی ضدعفونی کردن داخل و مخصوصآ تخم دانها ضروری است که حد اقل هر ماه ۲ یا ۳ روز مانده به شروع پریود خانمهایی که از روشهای طبیعی یا کاندم برای پیشگیری استفاده میکنن منی باید داخل کس تخلیه بشه و از تخلیه سریع خودداری کنن · دقت کرده باشید منی بویی شبیه به مایع سفید کننده داره که یه نوع آنزیم مشترک داره که هر دوی انها کار اصلیش ضدعفونی کردن محیط است و حتی باعث طراوت داخل کس میشه و باعث عدم بوی نامطبوعی که بعضی اوقات از کس خارج میشود نیز میگردد و ضمنآ از منی بعنوان بهترین سفیدکننده و شاداب و ترمیم کننده پوستی یاد کرد و ادامه داد خانمهایی که محیط کس آنها سیاه و تیزه هستند بهترین راه برای از بین بردن سیاهی یا تیره شدن و یا بهبود میبایست منی را مالیدن حتمآ بزارن منی حدود دو یا سه و حتی بیشر هم بماند مشگلی پیش نمیاد البته فقط در همین ناحیه ولی برای نواحیه ای مثل صورت یا گردن و سینه بیشتر از ۱ ساعت باقی نماند و عمل عکس داره و باعت تیرگی پوست میشود ولی برای قسمت کس و یا اطراف کون کاملا سفید شاذاب و بشاش شدن کس و کون میگردد
________________________________________

تو همه صحبت ها که خوندم، این دوتا بیشتر واقعی و علمی بودن

از دوستانی که تو فضای نت هستن قابل انتظار نیست که بدون تحقیق، بافته هاشون رو به عنوان یافته های علمی و تجربی بیان کنن . . . ما که دیپلم ردی ایم رعایت می کنیم که مبادا شرووِر تحویل ملت غیور و همیشه در صحنه ندیم بابا، به جان xxxxx، شما در قبال آسیبی که به دیگران می زنید مسئولید، اگه بفهمید


خیلی از دوستان گفتند که از منی در برخی تولیدات بهداشتی و آرایشی استفاده می شه، تا اینجا درست، اما اونی که استفاده می شه منیِ خام نیست مگه وقتی می رید ایستگاه خون، خون می دید، اون ها از همون فراورده ی خام استفاده می کنن

خون هم باید طی فرایندهایی به محصولات ثانویه تبدیل بشه، اون بخشی از منی هم که استفاده می شه، پلاسمای منی هست و تمام اسپرم ها باید به طور کامل نابود بشن


تخمک، بر خلاف تصور، از چندین لایه ی محافظ تشکیل شده و از پوست کلفت ترین ساختار های طبیعی بدن هست، بیشتر شما لابد ساختمان اسپرم رو هم دیدید، سر کوچک و یه دُم دوار، که اسپرم ها رو به مته های طبیعی و قدرتمندی تبدیل می کنه که می تونن از ساختار چند لایه تخمک عبور کنن (البته همون هم با اجازه تخمک خانومه، وگرنه با عبور اولین اسپرم و به ندرت دو یا چند اسپرم همزمان، دیواره تخمک دیگه اجازه عبور به هیچ جنبنده ای رو نمیده). این مته هایی که در هر قطره از مایع طبیعی منی به میلیون ها می رسند، اگر کنترل نشن، به این معنی که جایی حضور بهم برسونن که جاشون نیس، میتونن بسیار آسیب زا باشن . . .


تنها مکانی که در اون این مایع مهاجم قابل مهاره، واژن هست، جالبه که بدونید واژن یک اسپرم کش طبیعی است، البته نه به قدرت اسپرم کش هایی که تو داروخونه ها هست و همه چیز رو یکجا نابود می کنه، اما در نهایت هیچ کدوم از چندین میلیون اسپرمی که در واژن تخلیه بشن، زنده نخواهند موند در حالیکه بدن زن به کمک ساختار فوق العاده واژن، می تونه بعد از این کشتار، از تمام غنائم (خصوصا املاح) و هورمون ها (خصوصا در خانم های یائسه) بهره مند بشه . . . اون چیزی که در واژن جذب می شه هم همون پلاسمای منی است نه اسپرم:


"پلاسماي مني (جذب شده از مخاط مهبل) حاوي روي، كلسيم و ديگر مواد معدني ميباشد كه از پوسيدگي دندانها و تحلیل استخوان جلوگيري ميكند"


"هورمون پروستاگلاندين موجود در مني مردان بوسيله دستگاه تناسلي زنان جذب گرديده و باعث تعديل هورمونهاي زنانه مي شود. مني مردان حاوي هورمونهاي استروژن و پروژسترون ميباشد كه هر دوي آنها در بهبود خلق موثر ميباشند. زناني كه در معرض مني شوهران خود قرار دارند (رابطه جنسي بدون كاندوم) شادتر ميباشند. (البته حاملگي ناخواسته و عدم ابتلا به بيماريهاي مقاربتي بايستي در اولويت باشد)"




خطر اسپرم

یک تحقیق در سال ۲۰۰۷ نشون داد که نفوذ اسپرم ها به جریان خون تا چه حد می تونه خطرناک باشه، البته این بررسی درباره عمل وازکتومی در مردان بود، اما به خوبی خطر اسپرم رو به ما نشون می ده.
حتما می دونید راحت ترین روشی که میشه اسپرم رو به جریان خون تزریق کرد اینه که یک انزال رو که در اون تعداد ۳۰۰ تا ۵۰۰ ميليون اسپرم همراه مايع منی به جریان می افتند رو در مقعد یا همون آنال تخلیه کنیم، اینطوری این اسپرم ها به خاطر خاصیت جذبی دیواره روده، مستقیم وارد جریان خون می شن . . .

تاثیر و خطرش هم یهویی نیس، این مقاله رو که بوخونین روشن می شین:



عمل وازکتومی برای مغز خطرناک است

یافته های تحقیقات جدید (2007 /feb ) دانشمندان نشان داد: عمل وازکتومی ممکن است خطر بروز نوعی بیماری مغزی را تشدید کند

این بیماری با نام آفازی پیشرفته اولیه (PPA ) به تدریج توانایی صحبت کردن، خواندن و نوشتن را از بیمار می گیرد و بین دهه ۴۰ و ۵۰ عمر بروز می کند.

محققان دانشکده پزشکی دانشگاه "نورث وسترن" در تحقیقی ۴۷ مرد مبتلا به PPA را با ۵۷ مرد با همان سن و تحصیلات و برخوردار از توانایی های ذهنی طبیعی مقایسه کردند.

۴۰ درصد از بیماران مبتلا به PPA در این آزمایش عمل وازکتومی را تجربه کرده بود که این تعداد با ۱۶ درصد از مردان گروه کنترل قیاس شدند.

در گروه مبتلا به PPA افرادی که وازکتومی کرده بودند ۴ سال زودتر از افرادی که این عمل را تجربه نکرده بودند، به بیماری مبتلا شدند.

در عمل وازکتومی با قطع لوله هایی از انتقال اسپرم ها جلوگیری می شود. در این حالت اسپرم ها به درون جریان خون نفوذ می کنند.

آزمایشات قبلی نشان داده بود: سیستم ایمنی بسیاری از مردان آنتی بادی هایی را برای حمله به اسپرم ها در جریان خون تولید می کند. اکنون محققان می گویند: این امکان وجود دارد که این آنتی بادی های مقابله کننده با اسپرم ها به سلول های مغزی نیز حمله کنند.


یافته های این تحقیق در نشریه "نورولوژی رفتاری و شناختی" به چاپ رسیده است.


**********

با یه تشکر ویژه از علی نامبر

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  ویرایش شده توسط: LorenzoLotto   
زن

 
amin_error: برای پوست خوبه و اینجور که از منابع علمی خوندم،سرشار از پروتئین هست
nazikocholo: اگر مرد سالم باشه منی اون میتونه عفونت زن رو ازبین ببره به شرط اینکه سکستون بدون دخالت مواد دیگه مثل اب و اب دهن و کرم و...باشه
alireza9393: من شنیدم از اب منی در لولزم ارایشی پوستی استفاده میشه البته نمیدونم تا چه اندازه صحت و سقم داره ایا کسی در این مورد اطلاعاتی دار؟
6nasrin9: من نمی‌دونم؛ گرچه دوستش دارم. اما یکی از دوستام که ازدواج کرده می‌گفت برای پوست صورت خوبه و خودش قبل ازدواج همیشه مال دوس پسراش رو می‌مالوند رو صورتش.
afshinooo: خوردنش مشکلی رو پیش نماره...البته بو و طعم و مفید بودنش بستگی ب خوراک مرد داره
آیا میدانستید بعد از خوردن چهل لقمه غذای مفید یک قطره خون به بدن اضافه میشه و بعد از جمع شدن چهل قطره خون یک قطره منی به بدن مرد اضافه میشه؟ من توصیه میکنم به همه ی خانمهایی که از آب منی بدشون میاد
اگر خواص این آب را بدونید و بفهمید که به غیر از پروتئین خالص که کاملا جذب بدن میشه ، تنظیم گوارش خون،شادابی بسیار زیاد پوست(مخصوصا اگر با دست به جاهایی که جوش و لک دارن بمالین)تنظیم دوران قاعدگی و.... دیگه نمیزارین یه قطرش از دستتون در بره
چندش را بزارید کنار و یک بار امتحان کنید ضرر نمیکنید
دیگه عاشق نمیشم
     
  
مرد

 
sanaz933: آیا میدانستید بعد از خوردن چهل لقمه غذای مفید یک قطره خون به بدن اضافه میشه و بعد از جمع شدن چهل قطره خون یک قطره منی به بدن مرد اضافه میشه؟ من توصیه میکنم به همه ی خانمهایی که از آب منی بدشون میاد
با عرض پوزش بهتره بگم اینا چـــرند محضه.....
اگه اینطور باشه هر مردی برای تولید منی باید کیسه کیسه برنج و گوشت بخوره ... یعنی به عبارتی ۱۶۰۰ لقمه باید بخوره تا یه قطره منی جمع شه !!!!! خیلی چرند
نمیدونم چکار کنم ؟!!!
     
  
زن

 
sanaz933: آیا میدانستید بعد از خوردن چهل لقمه غذای مفید یک قطره خون به بدن اضافه میشه و بعد از جمع شدن چهل قطره خون یک قطره منی به بدن مرد اضافه میشه
این حرف شما قسمت دومش درسته. اما بهترین جمله ای که میشه گفت و علمی هم باشه اینه: متراکم ترین پروتئینی که وجود داره منی انسانه یعنی (همون چیزی که باعث ایجاد یک انسان دیگه میشه) و مطمئنا یکی از مفیدترین مواد طبیعیه.

Negin75: آب منی پروتیین و ویتامین های زیادی داره که باعث چاقی در بعضی از زن ها میشه و البته واسه پوست صورت خیلی خوبه
منم موافقم.
     
  ویرایش شده توسط: marjan_6969   
صفحه  صفحه 3 از 14:  « پیشین  1  2  3  4  5  ...  11  12  13  14  پسین » 
Sexology - سکسولوژی

آیا منی فایده یا خاصیت داره؟؟؟

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA