انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 93 از 106:  « پیشین  1  ...  92  93  94  ...  105  106  پسین »

Esteghlal FC | باشگاه استقلال


مرد

 


استراتژی باشگاه دو ستاره استقلال برای امسال اینست : تنها استقلالیهای متعصب و واقعی را لازم داریم

کادر فنی باشگاه استقلال،مجتبی جباری را از لیست کنار گذاشت




به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،روابط عمومی باشگاه با انتشار بیانیه ای نوشت :

این اولین پرسش رسمی باشگاه استقلال است و پرسشهای بعدی که دم به دم به ذهن متبادر می شوند اینها هستند:

آن هواداری استقلالی است که بر این پیراهن بوسه می زند ، اشکها و لبخندهایش را هر لحظه و هر جا نثار ارزش و بزرگی این باشگاه می کند ، حاضر است نیمی از درآمد ناچیزش را هبه کند ، با جان کندن خودش را به ورزشگاههای سراسر کشور می رساند و در بالا و پایین جدول با غرور فریاد ((استقلال دوستت داریم))سر می دهد ؟یا آن کس که از کنار این باشگاه به شهرت و مکنت و ثروت می رسد ، از این نردبان بالا می رود ،از بالا به این تیم نگاه می کند و آن را به سخره می گیرد؟
کدامش استقلالی است؟
کدامشان استقلالی هستند؟
این یا آن؟

کسی استقلالی است که با حرفهایش دل هواداران این تیم که به این باشگاه افتخار می کنند را به درد می آورد، یا آنکس که در همه حال و حتی پس از کنار رفتن از این تیم با احترام از آن یاد می کند؟

استقلالی کدام است؟آنکس که به حرمت این خیل میلیونی هواداران از قراردادهای چند برابری عبور می کند و همچنان به این پیراهن افتخار می کند یا آنکس که این پیراهن و احترام هوادار را به چرک کف دست می فروشد و با آبرو و احترام و غرور مردمانی که به این تیم عشق می ورزند بی احترامی می کند؟

پاسخ به این پرسش شاید برخی را از غرور بیش از حد جدا کند ،همانها که امروز و در مقطع حساس کنونی که تشعشع ستاره سوم مردم سرزمین ایران را مسخ کرده هم حاضر نیستند اندکی به این تشعشع خیره شوند و لحظه ای لبخند بزنند و کمی مشت گره کنند و برای این مردم و برای باشگاهی که سازنده آنها بود بکوشند و اینهمه روی اعصاب رژه نروند!

استقلال مسخره نیست این باشگاه با آنهمه افتخار و ستاره روی سینه و آنهمه مدالهای رنگارنگ و آنهمه هوادار مسخره نیست! مسخره کسی است که از هیچ با توسل به استقلال محترم به همه چیز می رسد و نمی داند که برای بازیکن شدن آن جنابان میلیاردها تومان ،همین باشگاه هزینه کرده و از دستمزدهای آنچنانی گرفته تا زمینهای تمرینی و مربیان و همبازیان و هتلها و هواپیماها را به خدمت ایشان در آورده تا این شود که شده است!

.................

استراتژی باشگاه دو ستاره استقلال برای امسال اینست:

تنها استقلالیهای متعصب و واقعی را لازم داریم ،همانها که به این هوادار و این باشگاه توهین نمی کنند،همانها که تا برق قهرمانی آسیا را دیده اند برای به چنگ آوردن آن لحظه شماری می کنند و به هیچ چیز جز این فکر نمی کنند! نه آنها که در استقلال زیدان شدند و نمی دانند که بدون استقلال هیچ نیستند! نه آنها که متوجه نیستند که طی سالهای اخیر استقلال چقدر پای مصدومیتهای تکراری آنها ایستاده و تاوان داده تا سرپا بایستند و هنوز زیدان باشند، نه آنها که بیش از همه (90درصد) پول گرفته اند و نمی دانند که در تیمهای دیگر از این خبر ها نیست و نمی دانند که بازیکنانی چون همین پژمان نوری 75 درصد از پولشان را نگرفته اند اما به احترام هوادارانشان چنین حرفها و ادبیاتی را به خدمت نمی گیرند!

و حرف آخر اینکه :

کادر فنی مجرب استقلال مجتبی جباری را به دلیل رفتار غیر حرفه ای و ادبیاتی غلط و با کمال احترام از لیست کنار گذاشت و ایشان می تواند به هر تیمی که دوست دارد نقل مکان کند و تیمش را معرفی کند ! استقلال بیش از این نمی تواند از کسی طلبکار باشد و پای او بایستد و تاوان بدهد و حرمت هوادارش را هم لگد مال شده ببیند!

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
فتح الله زاده:با نکونام در حال مذاکره هستيم

مديرعامل استقلال گفت:ممکن است روز چهارشنبه به کيف بروم.

علي فتح الله زاده درباره اينکه جواد نکونام دوشنبه شب به دفتر وي نرفت عنوان کرد: مشکلي نيست. ما با جواد در حال مذاکره هستيم و او به استقلال اضافه مي شود.

به گزارش اوج نيوز، وي درباره سفر بامداد روز سه شنبه اش به اوکراين گفت: سفر من به اوکراين هنوز قطعي نيست.ممکن است به خاطر جواد و آندو يک روز ديگر هم در ايران بمانم و روز چهارشنبه به کيف بروم.
من در سرزمینی زندگی میکنم که در آن رسیدن حق کسانیست که هرگز نمیدوند و دویدن سهم کسانیست که هرگز نمیرسند
     
  
مرد

 
فرزاد مجيدي: شرايط استقلال خوب است

بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال که اين روزها در حال سپري کردن کلاس‌هاي مربيگري درجه C آسيا است، اعلام کرد شرايط استقلال بسيار خوب است و بازيکنان بايد روي موفقيت در ليگ و ليگ قهرمانان آسيا تمرکز کنند.

به نقل از سايت باشگاه استقلال فرزاد مجيدي در خصوص حضور در کلاس مربيگري درجه C آسيا اظهار داشت: کلاس خيلي خوبي را در مدت يک هفته است که سپري کرده‌ايم. اين کلاس‌ها در ورزشگاه کاوه برگزار مي‌‎شود که مدرس آن حسين صالح، سرمربي تيم فوتبال نونهالان ايران است.

وي ادامه داد: شخصا فکر مي‌کنم در اين کلاس‌ها مي‌توان تجربيات مهم و جديدي کسب کرد. به همين جهت تلاش مي‌کنم تا بتوانم مدارج مربيگري حرفه‌اي کنفدراسيون فوتبال آسيا را به طور جدي دنبال کنم.

بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال در خصوص ارزيابي‌اش از شرايط فعلي تيم استقلال اظهار داشت: اخبار را در روزهاي اخير با وجود درگيري در کلاس‌هاي مربيگري پيگيري کرده‌ام و خدا را شکر مي‌کنم بازيکنان اصلي همچنان در استقلال هستند.

مجيدي در پايان گفت: به نظرم شرايط تيم بسيار خوب است و تمام تيم بايستي تمرکزشان را روي بازي‌هاي ليگ و همينطور ليگ قهرمانان آسيا بگذارند که بازي‌هاي سختي در آن پيش رو دارند.
من در سرزمینی زندگی میکنم که در آن رسیدن حق کسانیست که هرگز نمیدوند و دویدن سهم کسانیست که هرگز نمیرسند
     
  
مرد

 
جاسم کرار به استقلال پیوست



جاسم کرار هافبک عراقی که دو فصل پیش به دلیل درگیری با مجتبی جباری از این باشگاه جدا شده بود امروز مجددا به جمع آبی پوشان پایتخت بازگشت.

به گزارش فارس، کرار در زمان سرمربیگری مظلومی در استقلال حضور داشت و با عقد قراردادی یک ساله به استقلال بازگشت.

این بازیکن با شماره ۱۳ در فصل جدید بازی خواهد کرد.


راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
گوران لاوره به استقلال پیوست



گوران لاوره هافبک هجومی و ۳۰ ساله صربستانی که سابقه حضور در تیم پارتیزان بلگراد صربستان و بارنزلی انگلستان را دارد با عقد قراردادی یک ساله به تیم استقلال پیوست.

این بازیکن طی ۴۸ ساعت آینده طی پروازی به تهران خواهد آمد و در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

همچنین جاجا هافبک برزیلی که حتی در تست پزشکی آبی پوشان هم موفق بود به دلیل رقم درخواستی بالا امشب راهی کشورش خواهد شد. باشگاه استقلال با جذب کرار عملا حضور جاجا در این تیم را منتفی کرد.


راز دلم را فقط تو میدانی و دلت
گوشه ای از قلبت پنهان دار دوستت دارم هایم را
*ای عشق*
***M***
     
  
مرد

 
ALI2012: جاسم کرار به استقلال پیوست
چشم جباری رو دور دیدن

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 
فتح الله زاده: قلعه نویی گفت جاسم، چریکی او را آوردم!




علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال با خریدن جاسم کرار عراقی لیست این فصل تیمش را نهایی کرد. مدیرعامل آبی ها که از سوی افکار عمومی به دلیل کنار گذاشتن مجتبی جباری زیر فشار است و سرمربی تیمش تاکید دارد هنوز نتوانسته جانشینی برای جباری پیدا کند اما او می گوید با خریدن کرار دیگر مشکلی نیست.

فتح الله زاده از خرید جدید تیمش سخن می گوید البته بعد از کلی گلایه:« حاجی جان شما با مطالب تان جگر مرا کباب کردید ، اصلا با جگر من رفتید جگرکی زدید .»

او در پاسخ به این سئوال که چطور یکباره نظرش به کرار تغییر کرده و او را آورده است درحالی که بار قبل وقتی ردش می کرد برود خیلی اعتقادی به فوتبالش نداشت ، می گوید:«جاسم کرار از اول هم فوتبالیست بود. حالا امسال کیفیتش را ببینید. بازی او را در زمین می بینیم و بعد درباره اش با شما حرف می زنم. بار قبل هم اگر بعضی از بازیکنان و آقایی که خیلی دوستش دارید برای او آن حاشیه ها را نمی ساخت اصلا این اتفاق نمی افتاد. بار قبل هم به خاطر یک بازیکن ناچار شد از استقلال برود.»

او در تشریح خرید این بازیکن می گوید:« امیرخان خیلی خوشحال شد وقتی فهمید که کرار با تیمی قرارداد ندارد و از من خواست تا او را برای استقلال بگیرم.ما هم نگذاشتیم ۶ ساعت از حرف هایش بگذرد. شبانه اقدام کردیم و به نتیجه مطلوب هم رسیدیم .چریکی ریختیم و این بازیکن را گرفتیم.»

او درباره اینکه قلعه نویی هم از نبود یک جباری در تیمش ناراضی است می گوید:« من از امیرخان پرسیدم و او می گوید حرفش این طوری نبوده اما شما جبارسینگی با ما برخورد می کنید و زورمان هم نمی رسد. ولی با خرید کرار دیگر تیم مان را بستیم و هیچ کمبودی نداریم.»

فتح الله زاده درباره قرارداد نکونام هم می گوید:« مشکل خاصی نیست. یک سوء تفاهم بین امیر قلعه نویی و جواد وجود دارد که باید حلش کنیم. جواد بازیکن ماست و قرارداد دارد اما یکسری اختلاف کوچک است که باعث شده تا این قصه کمی کش پیدا کند اما بزودی حل می شود و مشکلی از این بابت نداریم.»

او درباره عدم عقد قرارداد با جاجای برزیلی هم گفت:« یک تحلیل خیلی خوب درباره او در روزنامه خبرورزشی خواندم و همین باعث شد که از قرارداد بستن با این بازیکن منصرف بشویم. البته فکر کنم با نبستن قرارداد او کلی سوژه از مطبوعاتی ها گرفتیم چون اسمش جان می داد برای تیتر زدن

ای بس که نباشیم و جهان خواهد بود
نی نام ز ما و نه نشان خواهد بود
زین پیش نبودیم و نبد هیچ خلل
زین پس چو نباشیم همان خواهد بود

حکیم عمر خیام


*******

مردم فقط "یک بار" بايد بمونن تا موفق بشن،
ولى جمهوری اسلامی "هر بار" باید موفق بشه تا بمونه . . .
     
  
مرد

 


نکونام اصلا جایی برای رفتن نداشت

قانون آنلاین- بالاخره خبر ماندن جواد نکونام در استقلال ساعتی قبل به طور رسمی اعلام شد تا حرف و حدیث‌های کشدار در مورد تیم آینده این بازیکن بالاخره به پایان برسد. اما بد نیست بدانید نکونام تقریبا چاره‌ای جز ماندن در جمع آبی‌پوشان نداشت و حجم زیادی از اخبار و شایعات در مورد او بدون پایه و اساس بوده است.
طی روزهای اخیر از تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی برای کاپیتان تیم ملی نام برده می‌شد و این در حالی است که تراکتور با جذب کریم انصاری‌فرد ششمین سهمیه لیگ برتری خودش را هم پر کرده و اصلا جایی برای جذب نکونام نداشت. این نکته‌ای است که یکی از مسئولان نقل‌وانتقالات سازمان لیگ نیز در گفتگو با قانون‌انلاین بر آن تاکید کرده است. بنابراین تمام شایعات پیرامون پیوستن او به تراکتورسازی صرفا تبلیغاتی و ردگم‌کنی بوده است.
از سوی دیگر رفتن نکونام به امارات نیز با توجه به مسائل پیش آمده حول این لیگ و نام مجعولش از همان ابتدا منتفی به نظر می‌رسید. بنابراین در تمام روزهایی که رسانه‌ها از کشمکش نکو با باشگاه استقلال خبر می‌دادند او تنها یک گزینه پیش رو داشت و آن هم ماندن در استقلال بود! البته اگر پرسپولیس را هم به عنوان مشتری جدی جواد به حساب بیاوریم می‌توان گفت یک‌ گزینه و نصفی! اما به نظر شما چند درصد احتمال داشت که شماره ۶ استقلال پیراهن پرسپولیس را بپوشد؟
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 


استقلال تیم104 جهان و برترین تیم ایران


به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال و به نقل از ایسنا، پایگاه اینترنتی Footballdatabase رنکینگ جدیدی از تیمهای باشگاهی جهان را روی خروجی خود قرار داده که در این رده‌بندی، بایرن‌مونیخ بالاتر از رئال‌مادرید و بارسلونا در رده نخست قرار دارد. استقلال با 1576 امتیاز در رده یکصدوچهارم جهان و چهارم آسیا قرار دارد و برترین تیم ایران به شمار می‌آید.
پس از استقلال تیم‌های سپاهان (رده151) و تراکتورسازی (رده‌ 311) قرار دارند.
فهرست 10 تیم برتر فوتبال جهان به این شرح است:
1- بایرن‌مونیخ
2-رئال‌مادرید
3- بارسلونا
4-بوروسیادورتموند
5-منچستریونایتد
6-پورتو
7-یوونتوس
8-پاری‌سن‌ژرمن
9-چلسی
10-آرسنال
فهرست 10 تیم برتر ایرانی در رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان نیز به این شرح است:
1-استقلال 104
2- سپاهان 151
3- تراکتورسازی 311
4-فولاد 455
5-پرسپولیس 476
6- ذوب‌آهن 494
7-مس کرمان 511
8- نفت تهران 580
9- صبای قم 640
10- سایپا 688
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
مرد

 
مهدی رحمتی: حقم باشد به جام جهانی می‌روم


در ضیافت افطاری که به بهانه تجلیل از داریوش ارجمند -بازیگر سینما- در مجموعه نگار پاسداران برگزار شد مهمانان ویژه‌ای از باشگاه استقلال حضور داشتند.
در حاشیه این مراسم بحث جالبی بین داریوش ارجمند و مهدی رحمتی در خصوص غیبت این دروازه‌بان در تیم ملی درگرفت. ارجمند به رحمتی گفت: «از بچه دو ساله هم اگر بپرسی بهترین دروازه‌بان ایران کیه می‌گه مهدی رحمتی. کاش اون بیانیه رو درباره تیم ملی نمی‌دادی یا حداقل قبلش با چهارتا بزرگ‌تر مشورت می‌کردی.» رحمتی که حنیف عمران‌زاده را هم در کنار خود داشت در پاسخ به ارجمند گفت: «آقا من اون موقع شرایط روحی خوبی نداشتم. شاید اشتباه کرده باشم اما فکر می‌کنم توی این سال‌ها اونقدر برای تیم ملی زحمت کشیده بودم که اشتباهم نادیده گرفته بشه. کادر پزشکی تیم ملی در جریانه که بعضی از بازی‌ها رو با چه آسیب‌دیدگی‌هایی وایسادم تو دروازه. حالا هم یه سال تا جام‌جهانی مونده. اگه حقم باشه می‌رم جام‌جهانی. به هر حال یه خدایی هم اون بالا هست.» جالب این‌که داریوش ارجمند معتقد بود اگر رحمتی درون دروازه نباشد بازی‌های تیم ملی در جام جهانی دیدن ندارد!
همه لات بازیات واسه مامانه بوده خون ریزیاتم که عادت ماهانه بوده
...
     
  
صفحه  صفحه 93 از 106:  « پیشین  1  ...  92  93  94  ...  105  106  پسین » 
ورزش
ورزش

Esteghlal FC | باشگاه استقلال

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA