انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

مسائل مربوط به ماهواره


زن

 
دریافت فرکانس 11642 بدون کمترین نویز !!! ( AAA Sport ) - ( AAA Music ) - ( AAA Family )


کسانی که هر کاری میکنن نمیتونن شبکه های AAA Family یا AAA Music رو دریافت کنند از روش زیر استفاده کنند.

به قسمت تنظیمات ماهواره در رسیور خودتون برید و یک ماهواره جدید در جهت 13 درجه شرقی (همون جهت هاتبرد ) درست کنید و هر اسمی خواستید براش تعیین کنید و همچنین DiSEqC هر دو ماهواره هاتبرد و ماهواره جدید باید روی یک Port LNB قرار بگیره ! اما اینبار فرکانس النبی رو از روی Universal بردارید و روی 00 تنظیم کنید !
حالا روی این ماهواره جدید که درست کردید فرکانس 11642 H 27500 رو وارد کنید و سرچ کنید
حالا به راحتی فرکانس 11642 مثل آیینه باز میشه.
hdsl 2018
     
  
زن

 
تشخیص اصل بودن استرانگ یا تقلبی بودن آن
دوستان توی سایت زیر بروید وبا نوشتن شماره سریال دستگاه خودتون از اصل یا تقلبی بودن آن مطلع بشید.

لینک تست استرانگ
hdsl 2018
     
  
زن

 
تفاوت سیستم HD و SD در چیست؟
High Definition یا HD به سیستم ویدئویی گفته میشود که وضوح تصویر بالاتری نسبت به سیستم های استاندارد ویدئویی که Standard Definition نامیده میشوند دارند. سیستم های ویدیویی استاندارد شامل PAL ,NTSC , SECAM که حتما نام آنها را روی تلویزیون خود دیده اید دارای وضوح تصویر حداکثر 576 (گاهی 480) خط هستند. در حالی که ویدئو های HD دارای 720 یا 1080 خط میباشند و این به معنای کیفیت بالاتر تصاویر است.

به طور کلی فرمت تصویر و تلویزیون ها به سه گروه اصلی تقسیم بندی میشوند:

فرمت استاندارد: در این حالت تصاویر از دقت 720 پیکسل به صورت افقی و 480 پیکسل به صورت عمودی برخوردارند که معمولا در تلویزیون های استاندارد دیده میشود.این همان کیفیت فیلمهای dvd موجود در بازار است. این گونه شبکه های تلویزیونی را چه با کابل HDMI و چه با کابل S-VIDEO به تلویزیون هی HD وصل کنیم یک کیفیت را به ما ارائه میدهند. البته این نکته را فراموش نکنید که اگر دستگاه رسیور شما قابلیت پردازش و بهبود تصویر را دارد، حتما از کابل HDMI استفاده کنید.

فرمت HD: در فرمت HD بیننده قادر خواهد بود تصاویر را با دقت 1280 پیکسل به صورت افقی و 720 پیکسل به صورت عمودی مشاهده کند که در این صورت کیفیت قابل مشاهده بهبود فراوانی می یابد.

فرمت Full HD: در فرمت Full HD کیفیت تصویر به بهترین حد خود می رسد و بیننده قادر خواهد بود کوچکترین جزئیات تصویر را به راحتی مشاهده کند. در این فرمت تصویر حداکثر 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی قابل مشاهده خواهد بود. پس به همین علت به این نوع فرمت 1080 نیز اطلاق میشود که در کل نشان دهنده حداکثر پیکسل های تصویر در حالت عمودی است.

مزیت تصویر HD به سیستم های استاندارد ( PAL,NTSC,SECAM) در چیست؟

سه مورد تفاوت اساسی بین HDTV و آنچه بنام تلویزیون استاندارد مشهور است، وجود دارد.

  • افزایش رزولوشن تصویر.
  • ستفاده از نسبت تصویر عریض 16:9 به عنوان استاندارد.
  • توانایی پشتیبانی از صدای چند کاناله مانند دالبی دیجیتال.

در ماهواره یاه ست، این امکان برای شبکه های تلویزیونی فارسی و غیر فارسی فراهم شده، تا تصویر خود را با ساده ترین امکانات ممکن به صورت HD و با کیفیتی باورنکردنی ارائه دهند. این امر تا کنون در بین فارسی زبانان ارائه نشده بود و در خاورمیانه بسیار کم دیده می شد.

سیستم های تلویزیونی دنیا مدتی است روی به سیستم های HD آورده اند و دیر یا زود تمامی آنها به HD تغییر فورمت خواهند داد.

اگر از تلویزیون های اچ دی (تلویزیون های عریض به عنوان مثال 32، 40، 42، 46، 50، 52 و ... اینجی) استفاده می کنید، حتما باید از رسیور ها (گیرنده ها)ی اچ دی و DVD Player های اچ دی استفاده نمایید تا حداکثر کیفیت تصویری ممکن را مشاهده نمایید. علاوه بر این شما باید دستگاه های رسیور یا DVD Player خود را حتما با کابل های HDMI به تلویزیون های اچ دی خود متصل نمایید. این کابل ها علاوه بر تصویر های با کیفیت، صدا را نیز انتقال می دهند.
hdsl 2018
     
  
زن

 
اصطلاحاتــــ دیـجـیـتـالی
FREQ : كه مخفف همان فركانس خودمونه . اعدادی كه در مقابل این كلمه نوشته میشوند در مقیاس گیگاهرتز هستند .

P Or POL : در اصل مخفف POLARIZATION است و میشه به دو قطبی بودن معنیش كرد . همان طور كه میدانید معمولا امواج Transponder های یك ماهواره یكی در میون به صورت افقی وعمودی پخش میشوند كه همان Horizontal و Vertical خودمونه .

CRYPT یا ُScramble : وقتی كانالی به صورت كد شده ارسال شود با همچین نامی نشان داده میشود و برای مشاهده ی این دسته از كانالها شما احتیاج به رسیور كارتی و كارت كدگشای مخصوص ان كانال دارید .

SR : مخفف كلمه ی SYMBOL RATE و در سیستم دیجیتال به تعداد مگابایتهای ارسال شده در هر ثانیه گویند . سیمبل ریت نقش مهمی در قدرت سیگنال كانالها دارد به طوری كه وقتی میشنویم كه میگن كانال خاصی توی یه ماهواره ضعیف دریافت میشه به احتمال زیاد سیمبل ریت اون كانال پایینه , از طرفی هر چه سیمبل ریت بالا تر بره شبكه ی مذكور باید ابونمان بیشتری بپردازه .

پلاریزاسیون راهی است برای دادن جهت خاص به یك سیگنال ارسالی.(قطبیت)

V - PID : یا همان VIDEO PID و مخفف Video Program Identification است و همان كد خاص کانال تصویری است .

A - PID : یا همان AUDIO PID و مخفف Audio Program Identification است و همان كد شناسایی كانالهای تصویری و رادیویی است .

PCR : كد هماهنگ شدن صوت تصویر یا هماهنگ كننده ی V - PID و A - PID است .

FEC چیست ؟

این اصطلاح هم مخصوص رسیورهای دیجیتاله،به طور كل در امواج دیجیتال كه ارسال میشود مقداری از این امواج اطلاعات اصلی هستند ومقداری هم به منظور تصحیح خطا مورد استفاده قرار می گیرند .

مثلا ما اینگونه FEC ها رو میبینیم :

2/1 , 3/2 , 4/3 , 6/5 , 8/7 .

به طور فرض 4 /3 FEC یعنی اینكه 3 بایت از اطلاعات به عنوان اطلاعات اصلی و 1 بایت به عنوان تصحیح خطا به كار میرود .

در مورد ترانسپاندر هم در حالت عامیانه همون فرکانس های دریافتی خودمون است که هر جهت دارای تعداد زیادی تارنسپاندر می باشد.

در مورد مدولاسیون هم در حالت ساده میتوان گفت دامنه ی سیگنالهای ارسالی است که انواع مختلفی از جمله: FSK ' ASK ' QAM ' PCM ' TDM ' PDA و ... را دارد.

مثلا مدولاسیون qpsk نوعی از مدولاسیون است که در ان فاز امواج سینوسی با توجه به زوج بیت های دریافتی تغییر میکند.
hdsl 2018
     
  
زن

 
آموزش راه تقویت شبکه AAA
  • قبل از هرچیز از تنظیم دقیق دیش و ساعت ال ان بی اطمینان داشته باشید.
  • یکی از دلایل پارازیت داشتن شبکه استفاده از تلفن بی سیم در منزل و استفاده از سیم آنتن نامرغوب برای رسیور است.
  • مغزی سیم نباید نازک باشد استفاده از سیم مرغوب کرمان و مغزی نرم به گرفتن این کانال کمک میکند.
  • استفاده نکردن از تلفن بی سیم.
  • استفاده از سوئیچ و ال ان بی مرغوب پرمیوم گلد یا ایکس کروزر.
  • در قسمت تنظیم آنتن رسیور توجه کنید حتما نوع ال ان بی روی عدد 9750/10600 باشد.

دوستان تست کنند حتما جواب میگیرند.
hdsl 2018
     
  
زن

 
نرم افزار تبدیل سافتکم به بین



مدیا فایر

آپلود باز

نرم افزاری که مشاهده می کنید به ندرت پیدا میشه مختصری توضیح میدم تا باهاش آشنا بشید،این نرم افزار فایل کی یا کلید های سافتکم رو به بین تبدیل میکنه و با استفاده از فلش به دستگاه تزریق می کنید و کانال هایی که تو این کی هست مثلا کی بالا همشون باز میشه مشکلی بود بفرمایید.
hdsl 2018
     
  
زن

 
هزینه روی ایر رفتن شبکه های ماهواره ای چقدر است؟
  • ماهواره هاتبرد : به ازای هر مگابیت ماهانه ۹۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ دلار !
  • ماهواره یوروبرد۲۵ : به ازای هر مگابیت ماهانه ۹۰۰۰ هزار تا ۱۲۰۰۰ دلار !
  • ماهواره عرب ست : به ازای هر مگابیت ماهانه ۶۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار !
  • ماهواره نایل ست : به ازای هر مگابیت بین ۶۵۰۰ تا ۹۵۰۰ دلار !
  • ماهواره یوتلست۷آ : به ازای هر مگابیت بین ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار !
  • ماهواره یاه ست : به ازای هر مگابیت بین ۴۸۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار !
  • ماهواره آذراسپیس : به ازای هر مگابیت بین ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰ دلار !
  • ماهواره تل استار ۱۲ : حدود ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دلار به ازای یک فصل (۳ ماه) !

دلیل بازه ای بودن هزینه ها، بستگی داشتن قیمت به قدرت فرکانس، سیمبل ریت فرکانس، میزان فضای آزاد فرکانس و پوشش (بیم) فرکانس می باشد.

معمولا فرکانس های بین ۱۰۷۲۰ تا ۱۱۰۰۰ گران تر، فرکانس های بین ۱۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ ارزان تر، و فرکانس های بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۲۶۰۰ از همگی ارزان تر هستند.

تمامی این هزینه ها بسته به فضای درخواست شده توسط رسانه، امکانات درخواست شده نظیر تلتکست، سابتایتل (زیر نویس) و ای پی جی، رزولوشن پخش (SD و HD) و نسبت تصویر شبکه ها متغیر می باشند. اما سعی شده واقعی ترین هزینه ها لیست شوند.

همان طور که می بینید، ماهواره یوروبرد ۲۵ با وجود بیم قوی که دارد تقریبا با هاتبرد برابر است. شبکه های روی ایر رفته روی این مسیر معمولا به دلیل عدم وجود پهنای باند کافی در ماهواره های دیگر روی این مسیر روی ایر رفته اند و این که همراه این مسیر، ماهواره بدر (عرب ست) نیز قابل دریافت است.
hdsl 2018
     
  
زن

 
بزرگترین سورپرایز
  • نرم افزار گوش دادن به رادیو های
  • رادیو بشنو،
  • رادیو جوان امریکا،
  • رادیو فردا،
  • رادیو صدای امریکا

ویژگی این نرم افزار:

  • با بهترین کیفیت
  • بدون نیاز به فیلتر شکن
  • بدون نیاز به سرعت بالای اینترنت
  • با حداقل مصرف از حجم ترافیک ماهانه اینترنت شما



0000
دانلود از مدیا فایر:
دانلود از آپلود باز:
دانلود از آپ ایت:
لینک کامل آپ ایت:
hdsl 2018
     
  
زن

 
توضیحاتی درباره مبدل دیجیتال و رسیور
همزمان با راه اندازی سیستم پخش دیجیتال در تهران و سایر شهر های ایران خیلی از مردم در خرید رسیور (DVB-S/S2) یا مبدل دیجیتال (DVB-T) مردد ماندند . که برای تماشای شبکه های رادیو و تلویزیونی به شیوه جدید کدامیک را انتخاب کنند.

در اینجا به توضیح و بررسی هردو شیوه می پردازیم :

رسیور (DVB-S/S2) : در ایران به مبدل هایی که امواج ماهواره را از طریق دیش های ماهواره دریافت میکنند و همانند دستگاه ویدیو بصورت صوت و تصویر بر روی دستگاه تلویزیون به نمایش در می آورند به اصطلاح رسیور گفته می شود .که این دستگاه ها همزمان با پیشرفت فن آوری وسایل ارتباطی صاحب امکانات بیشتر و کیفیت بهتر شده اند.

امکاناتی نظیرباز کردن شبکه های کارتی (پولی) از طریق اسمارت کارت های مخصوص مثل کارت شبکه های الجزیره اسپورت یا پشتیبانی از شرینگ اینترنتی از طریق پورت (LAN) یا WIFI (اینترنت بیسیم ) که به آن به اصطلاح سیسیکم گفته می شود و یا استفاده از تیونر دوم برای استفاده از شرینگ هوایی (قابلیتی که بعضی از تولیدکنندگان رسیور برای فروش بیشتر دستگاه های خود می گذارند تا کاربر دستگاه بدون استفاده از اینترنت از طریق یک دیش دیگر و تنظیم آن بر روی مسیری که حاوی فرکانس دیتا برای ارسال کدهای بازگشایی شبکه های کارتی است مثل یوتلست و...)

و همچنین استفاده از قابلیت های نرم افزاری دستگاه با استفاده از اینترنت برای استفاده از منابع اطلاعاتی اینترنت نظیر شرایط آب و هوا و...(که البته بستگی به شرایط شبکه و سرعت اینترنت کاربر دارد) و وجود خروجی های مختلف بروی دستگاه برای اتصال به تلویزیون های قدیم و جدید با کیفیت صدا و تصویر مختلف نظیر:کامپوزیت,کامپونت,اسکارت,اوپتیکال,اچ ام آی و... که برای نمایش تصاویر باکیفیت SD,HD,FULL HD,3D و جدیدا ULTRA HD (4K) و صدای مونو,استریو,دیجیتال,اچ دی,دالبی و ... استفاده می شود و وروودی هایی نظیر:USB:برای اتصال فلش مموری و هاردیسک های اکسترنال از طریق کابل USB برای ضبط برنامه ها و یا نمایش فیلم و عکس و آهنگ و... از روی آنها برحسب توانایی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه و حتی ارتقا نرم افزار سیستم دستگاه از روی آن.

e-SATA : برای اتصال هاردهای ساتا از طریق کابل ساتا به دستگاه البته در بعضی رسیور ها.و داشتن هارد داخلی در بعضی از رسیور های گرانقیمت آن را در حد یک رایانه معرفی کرده است.با این توصیفات در انتخاب یک رسیور بیشتر از توجه کردن به نام و ظاهر و بسته بندی و حتی قیمت آن کیفیت سخت افزار آن دستگاه و قطعات آن نظیر:سی پی یو,برد اصلی, آی سی ها,خازن ها,منبع تغذیه و ... به اضافه پشتیبانی نرم افزار آن از برنامه ها و پلاگین های مختلف که باعث افزایش توانایی های سیستم می شود توجه کرد تا کاربر دستگاه مجبور نباشد بخاطر مسائلی نظیر:قدیمی بودن فن آوری و عدم پشتیبانی روش های جدید, ضعیف بودن منبع تغذیه,عدم توانایی کافی پردازنده اصلی,پائین بودن حافظه,ضعیف بودن تیونر,کنترل از راه دور پر مصرف و ناقص,نداشتن ساپورت نرم افزاری و امکان بروز رسانی و ... اقدام به تعویض دستگاه خود باهزینه فراوان بکند.

مبدل دیجیتال (DVB-T) : در ایران به مبدل هایی که امواج رادیو و تلویریونی را از طریق آنتن های هوایی دریافت میکنند و همانند دستگاه ویدیو بصورت صوت و تصویر بر روی دستگاه تلویزیون به نمایش در می آورند به اصطلاح ستاپ باکس گفته می شود .که این دستگاه ها مدت زمان کمتری است که نسبت به دستگاه های رسیور مورد استفاده مردم قرار گرفته اند و غالبا چون از سیستم پخش واحدی پیروی می کنند تفاوت آن چندانی باهم دیگر ندارند.و دارای امکانات مشابه نظیر:خروجی های کامپوزت(AV) ,کامپونت ,(Y Pb Pr),اسکارت ,خروجی صدای دیجیتال SPDIF ,اچ دی ام آی و ورودی پورت USB برای اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال برای ضبط برنامه یا پخش فایل های مختلف نظیر:فیلم و عکس و موسیقی و ... هستند.و ممکن است تفاوت دستگاه ها در نوع و ظاهر پنل و اجرای فرمت های مختلف از روی پورت USB یا تغییر چیدمان ورودی یا خروجی دستگاه(مثل مخفی شدن پورت USB ) و یا داشتن کابل HDMI باشد.

در نهایت اینکه چون چند وقتی است تمام تلوزیون های جدید دارای گیرنده داخلی هستند.از این دستگاه ها آن استقبال اولیه نمی شود.و دستگاه های موجود بجز ظاهر از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تفاوت چندانی با هم ندارند و حتی دارای قیمت های مشابه هستند.

در مجموع دستگاه های رسیور بدلیل منع قانونی تجهیزات ماهواره برای استفاده مردم به طور زیر زمینی و قاچاق به بازار عرضه می شوند به همین دلیل با قیمت های بیشتر از ارزش واقعی خود فروخته می شوند و فاقد خدمات و گارانتی هستند(اگر دستگاهی خراب شود در بهترین حالت ممکن امکان احیا دستگاه ۵۰ درصداست آن هم با هزینه و دردسر زیاد) و اغلب دستگاه های موجود در بازار جنس های مشابه سازی شده اصلی یا اجناس درجه ۲ یا ۳ چینی سفارش داده شده ار طرف بازرگانان ایرانی مقیم کشورهای عراق و امارات هستند.و کمتر شده مارک اصلی با قیمت مناسب در دسترس قرار گیرد.ونیاز داشتن این دستگاه ها به تجهیزات گران قیمت برای دریافت امواج ( دیش وطنی و النبی و سوئیج و قیچی یا دیش افست و النبی و موتور) به اضافه هزینه نصاب و مشکلات مربوط به قرار دادن دیش و احتمال دائمی تخریب و توقیف تجهیزات از طرف نیرو انتظامی و در آخر فرستادن پارازیت و نویز های محلی قوی بروی فرکانس هایی که مورد نظر کاربران است(حتی در بعضی مواقع امکان دیدن شبکه های صدا و سیما هم از طریق ماهواره وجود ندارد) باعث شده است خیلی از افراد علاقمند امکان داشتن چنین دستگاهی یا شرایط استفاده از آن را نداشته باشند.

و مبدل های دیجیتال هم علیرغم داشتن قیمت ارزانتر و وجود خدمات و گارانتی پس از فروش و نصب و راه اندازی ساده و کم هزینه تر توسط خود کاربر (با وجود اینکه اغلب دستگاه های مبدل دیجیتال از تولیدکنندگان درجه ۳ یا ۲ چینی تامین می شود و در بهترین حالت ممکن این دستگاه ها در ایران مونتاژ می شود) و داشتن بعضی مشکلات مثل ضعیف بودن سیگنال ها,افت شدید سیگنال با تغییر شرایط جوی و اختلال سریع در صدا و تصویر,کیفیت پائین تصاویر نسبت به پخش ماهواره ای و ... اما به دلیل نبود برنامه های متنوع و جذاب و جدید در شبکه های تلویزیونی و رادیویی (بی مصرف بودن شبکه های العالم و پرس تی وی حداقل بخاطر زبانشان) بخصوص در شبکه های تازه تاسیس که دائما برنامه های قدیم را که بعضا در زمان خود فاقد مخاطب کافی بودند را پخش می کنند.باعث شده خرید این دستگاه به یک وسیله اجباری و کم مصرف برای افراد ایرانی بشود.و مردم را کنجکاو و علاقمند با تمامی شرایط گفته شده به تهیه و خرید تجهیزات دریافت ماهواره بکند.

به عقیده بنده در چنین شرایطی باید از دستگاه های دوگانه استفاده کرد.که هم DVB-S/S2 و هم DVB-T را با هم پشتیبانی کند.
hdsl 2018
     
  
زن

 
از راههای عملی تر کاهش پارازیت:
ضمن داشتن تجهیزات سالم:

1. کاهش ارتفاع دیش (برای نمونه اگر دیش روی پشت بام هست باید آنرا به حیاط یا بالکن منتقل کنید و در مجموع اطراف دیش خالی نباشد.

2. استفاده از مانع (برای نمونه یک دیوار فلزی یا توری).

راه زیاد است اما اینها عملی تر هستند.
hdsl 2018
     
  
صفحه  صفحه 3 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
کامپیوتر

مسائل مربوط به ماهواره

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA