انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 47 از 108:  « پیشین  1  ...  46  47  48  ...  107  108  پسین »

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس


مرد

 
Marry
پستهات عنوانش باید دارای رنگ بندی باشه
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
هی زمان داره میره
منم یه پسر جوون که حسابی پیره
یه عاشق که از عشقش سیره
__________________
alinumber7
     
  
مرد

 
علی کریمی،مهدوی کیا
هیچ وقت از یاد ما نمیرن چون این ها اسطوره های فوتبال ایران هستند همان کسایی هستند که سال ۸۸ از مردم ایران حمایت کردند
درود بر مهدوی کیا و کریمی
     
  
مرد

 
قرمزتر از آنیم که بی رنگ بمیریم/ آبی نیستیم که با ننگ بمیریم.
فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسپارند تا اجزا بدنم ذرات خاک ایران را تشکیل دهد.
(کوروش کبیر)
     
  
زن

 
علی دایی بهترین مربی برای پرسپولیس است. اگه دایی رو اذیت نکنند و بذارند کارشو انجام بده ؛ به طور قطع پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی میشه
Signature
     
  
مرد

 
شماره بازیکنان مشخص شد/ 26 بازیکن لیگ سیزدهم پرسپولیس به سازمان لیگ معرفی شدند



به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس 26 بازیکن این فصل خود را به سازمان لیگ معرفی کرد و نام علیرضا حقیقی هم پس از انجام مراحل اداری به این فرم اضافه خواهد شد.
در فهرست بازیکنان پرسپولیس نام 17 بازیکن بزرگسال، 6 بازیکن 23 سال و 3 بازیکن زیر 21 سال دیده می‌شود و به ترتیب؛ چهار، سه و دو جای خالی در این فهرست‌ها دیده می‌شود که البته جای خالی فهرست بزرگسالان برای علیرضا حقیقی خواهد بود. سرخپوشان همچنین از سه سهمیه بازیکن زیر 19 سال خود استفاده نکرده‌اند.
فهرست بازیکنان پرسپولیس با ذکر شماره پیراهن به شرح زیر است:
رضا محمدی (1)، سید جلال حسینی (4)، قاسم دهنوی (5)، محسن بنگر (6)، مارکو سپانوویچ (8)، رضا حقیقی (9)، غلامرضا رضایی (10)، سید میثم حسینی (12)، حسین ماهینی (13)، محمد نوری (14)، مهرداد پولادی (16)، یونس شاکری (17)، مهرداد کفشگری (18)، علیرضا نورمحمدی (20)، سید مهدی سید صالحی (23)، هادی نوروزی (24) و نیلسون جونیور (40) در فهرست بزرگسالان قرار دارند.
محمدرضا خانزاده (3)، حمیدرضا علی عسگری (7)، میلاد غریبی (22)، محمد عباس‌زاده (33)، امید عالیشاه (2) و پیام صادقیان (11) در فهرست 23 ساله‌ها هستند و امیر عابدزاده (21)، محمد حسین کنعانی‌زادگان (15) و فرشاد قاسمی (25) جزو بازیکنان زیر 21 سال به حساب می‌آیند.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
بانک گردشگری اسپانسر فصل جدید پرسپولیس/ رویانیان: برای توسعه این همکاری برنامه داریم




باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، اسپانسر خود برای فصل جدید رقابت‌ها را شناخت و این همکاری یکشنبه شب در پی امضای قرارداد بین مدیران عامل باشگاه پرسپولیس و بانک گردشگری در مراسمی اعلام شد.

محمد رویانیان در پی انعقاد این قرارداد به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: برای درآمدزایی در فوتبال راه‌های گوناگونی تعریف شده است که یکی از مهمترین آنها جذب اسپانسر و تبلیغات روی پیراهن است. فیفا این راهکار را حق باشگاه‌ها دانسته و ما بر این اساس طی دو سال گذشته برنامه‌ریزی ویژه‌ای روی این مساله داشته‌ایم.
وی ادامه داد: ما می‌توانیم 20 تا 25 درصد نیازهای مالی را از این طریق تامین کنیم و در این دو سال درآمد خوبی از محل تبلیغات روی پیراهن داشتیم. برای فصل جدید هم طی هفته‌های اخیر مذاکرات خوبی را با مدیران بانک گردشگری و مسوولان اجرایی و مالی گروه گردشگری ایران داشتیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد همکاری شد و در این ارتباط شب گذشته مراسمی از سوی اسپانسر برگزار شد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: بر اساس این همکاری نام و نشان بانک گردشگری تا پایان فصل بر رو و پشت پیراهن تیم پرسپولیس درج خواهد شد و البته قصد نداریم همکاری‌ها را در این سطح متوقف کنیم.
این اولین گام برای همکاری بود و برنامه‌هایی داریم که فعالیت‌ها را در بخش‌های دیگر مانند فعالیت‌های تجاری توسعه بدهیم و مشارکت داشته باشیم.
وی تصریح کرد: از آقایان مهندس جهانگیری رئیس گروه گردشگری ایران و علی اصغر سفری مدیر عامل بانک گردشگری به جهت تلاش‌هایی که در جهت انجام این همکاری دو طرفه داشتند تشکر می‌کنم. در آینده می‌توانیم در حوزه‌های مختلف شاهد مشارکت دو جانبه باشیم بویژه که بانک گردشگری از مجموعه هلدینگ قدرتمندی برخوردار است و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کند.
محمد رویانیان درباره رقم قرارداد گفت: می‌توانم بگویم توافق مطلوبی انجام شده است که حدود 25 درصد هزینه‌های باشگاه برای فصل جاری را پوشش خواهد داد.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
داوران هفته اول لیگ برتر فوتبال/ محسن قهرمانی داور دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی



از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) در حالی اعلام شد که دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی را محسن قهرمانی قضاوت خواهد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان، مکان، اسامی داوران و ناظران داوری هفته نخست رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:
چهارشنبه دوم مرداد 1392
پرسپولیس – تراکتورسازی(ورزشگاه آزادی تهران)
داوران: محسن قهرمانی – محمدرضا منصوری – حسین طالقانی – رضا کرمانشاهی – ناظر: مسعود مرادی
استقلال صنعتی خوزستان – ذوب آهن(ورزشگاه تختی اهواز)
داوران: شاهین حاج بابایی – مهدی عالیقدر – رحیم شاهین – محمدحسین زاهدی‌فرد – ناظر: عبداله باعزم
پنجشنبه سوم مرداد 1392
داماش – سایپا(ورزشگاه عضدی رشت)
داوران: اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمدی – سعید زارع – وحید کاظمی – ناظر: مسعود عنایت
فجر سپاسی ‌- نفت تهران (ورزشگاه حافظیه شیراز)
داوران: محمدرضا اکبریان – سعید علی نژادیان – حسن ظهیری – محمدرضا مهدوی – ناظر: حسین خوشخوان
راه‌آهن – مس کرمان (ورزشگاه تختی تهران)
داوران: موعود بنیادی فر – محمدرضا امینی – اسد حاج محمد – بیژن حیدری – ناظر: محمدرضا فلاح
صبا – ملوان (ورزشگاه یادگار امام قم)
داوران: احمد صالحی – سعید قاسمی – حمید سبحانی – امید سعیدفر – ناظر: ابراهیم میرزابیگی
سپاهان – فولاد خوزستان(ورزشگاه فولاد شهر اصفهان)
داوران: تورج حق وردی – علی میرزا بیگی – علیرضا ایلدروم – پیروز سیف اله پور – ناظر: سعید بطحائی
گسترش فولاد- استقلال(ورزشگاه یادگار امام تبریز)
داوران: حسین زرگر – مصطفی فراهانی – مهدی الوندی – دانشمهر – محمدعلی فروغی.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
18 بازیکن پرسپولیس برابر تراکتورسازی مشخص شدند



18 بازیکن این تیم برای دیدار برابر تراکتوسازی تبریز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور فصل 93-92 از سوی کادر فنی معرفی شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این بازیکنان: نیلسون، رضا محمدی، جلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، حسین ماهینی،‌ میثم حسینی، حمید علی‌عسگر، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، محمد نوری، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده، مهدی سیدصالحی و پیام صادقیان هستند.
این بازی فردا (چهارشنبه) ساعت 22:00 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
از هواداران می‌خواهم که تا دقیقه 90 ما را حمایت کنند/علی دایی: مصمم هستیم که لیگ را خوب شروع کنیم



سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم. سعی می‌کنیم اگر خدا بخواهد بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به خوبی تمرین کرده‌ایم. بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم و در چند روز اخیر هم تا جایی که می‌توانستیم روی کارهای تاکتیکی تمرکز کرده‌ایم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در کنفرانس پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: فردا اولین بازی دو تیم در لیگ است و از اهمیت خاصی برخوردار است. تراکتورسازی تیم خوبی است، بویژه با بازیکنانی که جذب کرده و مربی بزرگی که دارد آن‌ها حریف سختی خواهند بود اما ما مصمم هستیم که لیگ را خوب شروع کنیم.
وی افزود: تقریبا اکثر کسانی که روی آن‌ها نظر داشتیم جذب شدند به غیر از دو، سه نفر که آن‌ها به دلایلی حضورشان در پرسپولیس میسر نشد. تیم خوبی بسته‌ایم و من شخصا خیلی به آینده امیدوارم. از هواداران می‌خواهم که تا دقیقه 90 ما را حتما حمایت کنند و پشت سر ما باشند. همراهی آن‌ها باعث می‌شود که کم و کاستی ما پوشیده شود.
سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی تیمش از لحاظ بدنی گفت: ما با برنامه در کارهای بدنی پیش رفته‌ایم و از این نظر به هیچ عنوان مشکلی نداریم. مشکل ما فقط این بود که در آغاز کار بعضی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم و یکی، دو نفر از آ‌ن‌ها هم دیر به ما اضافه شدند و هنوز آمادگی مطلوب را ندارند که سعی می‌کنیم آن‌ها را به سطح بقیه برسانیم.
علی دایی در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشتید بازی اول فصل‌تان با تراکتور نباشد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند. ما دوست داشتیم بازی اول‌مان دیداری راحت‌تر باشد اما باز هم تفاوتی نمی‌کند و کاملا آماده این بازی هستیم.
سرمربی قرمزپوشان درباره آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با خلعتبری تصریح کرد: باشگاه، پیگیر وضعیت این بازیکن است. متاسفانه محمدرضا با تیم اماراتی قرارداد بسته و اگر بتوانیم رضایت‌نامه او را بگیریم حتما در خدمتش خواهیم بود. من خلعتبری را خیلی دوست دارم و فوتبالش هم به همه ثابت شده است.
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
صفحه  صفحه 47 از 108:  « پیشین  1  ...  46  47  48  ...  107  108  پسین » 
ورزش
ورزش

Persepolis FC | باشگاه پرسپولیس

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA