انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 34 از 49:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )


مرد

 
تیترهای روزنامه موندو دپورتیوو:





آن‌ها را بترسان

بارسا، لوانته را در یک نیمه نابود کرد

مسی تاثیر گذار ظاهر شد و در خط حمله فشار زیادی به لوانته آورد


نخستین بازی ارزشمند مارتینو در بارسا، نیمار در نیمه دوم وارد زمین شد

     
  
مرد

 
لیونل مسی: بین من و رونالدو هیچ رقابتی نیست







مهاجم آرژانتینی بارسلونا می‌گوید هیچگونه رقابتی بین او و کریستیانو رونالدو وجود ندارد.


لیونل مسی در گفت‌وگویی با مجله "ماکسیم" درباره مسائل مختلف فوتبال به صحبت پرداخت.متن این گفت‌وگو در زیر می‌آید: عشق و علاقه به فوتبال عشق و علاقه من به فوتبال بی حد و اندازه است.

حتی اگر برای بازی کردن مجبور شوم پول پرداخت کنم، این کار را خواهم کرد زیرا عشق و علاقه زیادی به فوتبال در من وجود دارد. هر چند این علاقه به فوتبال در خانه جای خود را به چیز دیگری می‌دهد.زندگی عادی

ما سوپراستارهای سینما نیستیم. وقتی به خانه می‌رویم مانند مردم عادی در کنار خانواده زندگی آرامی داریم. من ترجیح می‌دهم در زمان‌هایی که فوتبال بازی نمی‌کنم در کنار خانواده‌ام و خصوصا فرزندم باشم. علاوه بر این دیگر سرگرمی‌های من تماشای تلویزیون و انجام بازی‌های رایانه‌ای است.

الگوی غیرفوتبالی

جرارد پیکه در رختکن الگوی ظاهری همه بازیکنان بارسلوناست. من هم او را مدل ظاهری خود انتخاب کردم و از روی پیکه الگوبرداری می‌کنم.

رقابت با کریستیانو رونالدو

هیچگونه رقابتی بین من و رونالدو وجود ندارد. همانطور که او مشغول تیم خود است و کارهای خود را انجام ‌می‌دهد، من هم تمام تمرکزم به تیم خود و موفقیت و کسب قهرمانی با بارسلوناست.

افتخارات باقی‌مانده

امسال قصد داریم با قدرت قهرمان لیگا و لیگ قهرمانان اروپا شویم. از اتفاقاتی که فصل قبل برای تیتو افتاد، خیلی ناراحت شدیم اما اکنون مربی جدیدی داریم و همه ما در خدمت او هستیم. هر فصل که شروع می‌شود، یک چالش جدید برای ما است.

کنار آمدن با موفقیت‌های شخصی

سعی می‌کنم در هر بازی کار خودم را انجام دهم و دوست ندارم وقت خود را با فکر کردن به مسائلی نظیر اتفاقات گذشته هدر دهم. هیچ وقت به گذشته فکر نمی‌کنم، مگر زمانی که بازنشسته شدم. در واقع هر وقت که بازنشسته شدم، می‌نشینم و به همه اتفاقات گذشته خود فکر می‌کنم.
     
  
مرد

 
مارتینو: این ابتدای کار بارسلونا بود



خراردو مارتینو سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد عالی تیمش برابر لوانته تمجید کرد و هشدار داد این آغاز کار بارسلونا در این فصل بود.





به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مارتینو در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: «نمایش ما در نیمه نخست عالی بود. ما به پیشرفتهایی که در نظر داشتیم دست یافته ایم.ما یکی از گلها را پس از پرس شدید به ثمر رساندیم و در مرکز و کناره های زمین حضور فعال داشتیم اما این هنوز ابتدای کار ماست.»
مارتینو در 20 دقیقه آخر این بازی لیونل مسی را که دو گل به ثمر رسانده بود از ترکیب خارج کرد. مربی 50 ساله آرژانتینی گفت با هموطن جوان خود به این توافق رسیده است که در دقایق پایانی این نوع بازی های یک طرفه به او استراحت دهد.
وی گفت: «مسی بسیار باهوش است و ما در این مورد به سرعت توافق کردیم. ما چند هفته قبل در مورد اهمیت حضور در بازی های مختلف صحبت کردیم و او پذیرفت که استراحت برایش مفید است.»
مارتینو افزود: «استراحت چند دقیقه ای در چند دیدار معادل استراحت در یک دیدار کامل خواهد بود. البته من هیچگاه در یک بازی سنگین به مسی استراحت نخواهم داد زیرا این کار دیوانگی است.»
یکی دیگر از بازیکنان موثر بارسا در این دیدار سسک فابرگاس هافبک ملی پوش این تیم بود که بارسلونا چند پیشنهاد منچستر یونایتد را برای به خدمت گرفتن وی رد کرده است. مربی بارسلونا گفت: «فابرگاس در تور آمادگی آسیا عملکرد خوبی داشت و بازیکن بسیار خوبی است زیرا با حضور خود گزینه های زیادی را برای ما ایجاد می کند. او موقعیت گل برای تیم فراهم می کند و به خوبی خود را به محوطه جریمه می رساند.»
     
  
مرد

 
رویارویی ویا با یاران سابقش در سوپرجام اسپانیا





اتلتیکو مادرید و بارسلونا فردا شب در دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می‌روند.


بارسلونا بامداد پنج‌شنبه ساعت 1:30 در ویسنته کالدرون در دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید به میدان خواهد رفت.

حضور جراردو مارتینو در نیوکمپ با پیروزی 7 بر صفر یکشنبه شب در لوانته آغاز شد. هیچ نشانه‌ای از مصدومیت پیش از فصل در مسی دیده نمی‌شد. وی توانست در بازی مقابل لوانته دو بار گلزنی کند و امیدوار است بتواند آمار گل‌های خود مقابل اتلتیکو مادرید را به 20 گل افزایش دهد.

سسک فابرگاس نیز که از مصدومیت زانو رهایی یافته در دیدار یکشنبه شب به ترکیب اصلی تیمش برگشت؛ هرچند مارتینو هنوز از کارلوس پویول به دلیل مصدومیت زانو در ترکیب تیمش استفاده نکرده است؛ در حالی که کریستین تیو نیز به دلیل مصدومیت هنوز آماده نیست.

اتلتیکو مادرید این فصل را با پیروزی 3 بر یک خارج از خانه مقابل سویا آغاز کرد. دیگو کاستا در این دیدار دوبار گلزنی کرد. بازیکن برزیلی که پیشنهاد لیورپول را رد کرد تا قراردادش را در کالدرون تمدید کند و امیدوار است بتواند به خوبی جای رادامل فالکائو را در تیمش پر کند.

دیگو سیمئونه با وجود شروع قدرتمندانه در لالیگا به وجد نیامده است. هافبک سابق تیم ملی آرژانتین بر این باور است که بارسا و رئال دو تیم لالیگا هستند که سایر تیم‌ها باید برای رسیدن به آنها تلاش کنند و این رقابت لالیگا را کسل کننده کرده است.

سیمئونه در این باره اظهار داشت: مادرید و بارسلونا به شیوه متفاوتی فوتبال بازی می‌کنند و اتلتیکو نمی‌تواند با آنها رقابت کند.

وی ادامه داد: رقابت‌ها برای سایر تیم‌ها که برای قرار گرفتن در رده سوم و چهارم مبارزه می‌کنند، کسل کننده است. باید منتظر توزیع متفاوتی از پول تلویزیون باشیم زیرا اکنون لیگ دو تیمی است.

داوید ویا فردا شب برای اولین بار مقابل یاران قدیمی‌اش به میدان خواهد رفت.
     
  
مرد

 
پینتو موهای واقعی خود را نشان داد



خوزه مانوئل پینتو دروازه بان بارسلونا در عکسی که به تازگی در اینستاگرام خود منتشر کرده است حالت طبیعی موهایش را نشان داد .

موهای پینتو معمولا بافته شده است , اما در عکس زیر که در خانه از او گرفته شده است حالت اصلی موهای او نشان داده شده است . لازم به ذکر است تصویر زیر در استودیو موسیقی خانه ی پینتو گرفته شده است .


     
  
مرد

 
Nisha
داش پستای کوتاه و تک عکس نزار
خسه نباشی
ﻋﻴﺐ ﻧﺪﺍره ﻛﻪ " ﺗﻨﻬﺎیی "
ﺧﺪاﻡ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ. . .
     
  
مرد

 
amirhoo3in: داش پستای کوتاه و تک عکس نزار
خسه نباشی
تکرار نمیشه
     
  
مرد

 
امشب : آتلتیکومادرید - بارسا در ویسنته کالدرون



دیدار رفت سوپرجام باشگاه های اسپانیا امشب در مادرید برگزار می شود.
این بازی به وقت محلی تهران ساعت ۱:۳۰بامداد پنجشنبه آغاز خواهد شد.
از نکات جالب این بازی قرار گرفتن داوید ویا مقابل هم تیمی های سابقش است.
در سوپرجام باشگاه های اسپانیا تیم بارسلونا با 10 قهرمانی رکورد دار است و رئال مادرید 8 و دپورتیوو لاکرونیا 3 بار قهرمان شده اند.تیم آتلتیکومادرید قبلا یک بار در سال 1985 قهرمان سوپر جام اسپانیا شد.


سیمئونه: قهرمانی در سوپرکاپ برای بارسا مهم تر است

سرمربی اتلتیکومادرید در صحبت هایی اعلام کرد که او سلاح های مناسبی برای غلبه بر بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا دراختیار دارد
دیگو پابلو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس خبری اش در آستانه بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا و مصاف با بارسا در ورزشگاه بیسنته کالدرون شهر مادرید شرکت کرد و در مورد این بازی حساس به صحبت پرداخت
سیمئونه گفت:« بارسلونا مدعی قهرمانی در سوپرکاپ است.بارسا بهترین تیم دنیاست و بهترین بازیکن دنیا که مسی است را در اختیار دارد و دیگربازیکن خوب دنیا را به خدمت گرفته اند و چابی و اینیستا و الکسیس را هم دارند. فتح این جام برای بارسلونا مهم تر از ماست.چون آنها اجبار برای قهرمانی را حس می کنند.»

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در ادامه صحبت هایش گفت:« بارسلونا به نحوی بازی می کند که کسانی که فوتبال را دوست دارند از تماشای مسابقات لذت می برند. البته ما هم سلاح های خودمان را داریم. الان بارسا بیش ازپیش از گوشه ها بازی می کند و تلاش می کنند که با تحت فشار گذاشتن تیم حریف ،آنها را غرق کنند. ما باید به دنبال راهکارهای مناسبی برای مهار بارسا باشیم.»

سیمئونه درمورد نبرد برسر فتح سوپرکاپ اسپانیا گفت:« فینال یکی است. بازیهای رفت و برگشت 180 دقیقه هستند و باید از این زمان طولانی 180 دقیقه ای بهره برد تا بتوانیم برتری مان را ثابت کنیم.»

سیمئونه در مورد رئال مادرید و بارسلونا و مبارزه با این دوتیم بزرگ گفت:« خیلی بعید است که دو تیم بزرگ اسپانیا فصل بدی را پشت سربگذارند.»

او گفت:« در بازی با سویا، آنها 63% مالکیت توپ را در اختیار داشتند ولی ما شوت به دروازه های بیشتری زدیم و کرنرها و گلهای بیشتری داشتیم. ما به خاطر سبک بازی بازیکنانمان در بازی با سویا مالکیت کمتری بربازی داشتیم ولی به پیروزی رسیدیم.»


تاتا مارتینو در مورد مسابقه ی سوپر کاپ مقابل اتلتیکو :"این آزمونی بسیار دشوار خواهد بود."




سرمربی تیم درمورد تیم سیمئونه هشدار می دهد " آنها در سالهای اخیر کیفیتشان را نشان داده اند زیرا کاملا مشخص است چگونه با حریفشان رویرو می شوند . آنها میدانند چگونه تیم مقابل را تحت فشار قرار دهند و همچنین می دانند چگونه پیروز شوند .
تاتا مارتینو برای اولین بار مردان خود را در یک فینال در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو رهبری خواهد کرد ، او در این باره اینگونه توضیح می دهد : "آرمان و تعهد به عنوان مربی بارسا بودن این را ایجاب می کند که همیشه برنده باشید ، ما سعی خواهیم کرد که یک بازی خوب را برای بدست آوردن جام انجام دهیم ."

"کسب نکردن جام برای بارسا به عنوان یک علاقه مندی ، چیزی مشکل است . اما ، حتی اگر ما این را بپذیریم ، یک جام یا عنوان تضمین شده نیست .در یک رقابت طولانی مانند لیگ ، شما 38 بازی دارید و در آنجا قابلیت بیشتری برای پیروزی نسبت به یک فینال 180 دقیقه ای دارید ، آنجا همه چیز مساوی است و فقط به این بستگی دارد که شما شب خوب یا بدی را برای کسب یا از دست دادن جام پیش رو دارید ."

سرمربی تیم درمورد اتلتیکو ، قهرمان کوپادل ری به بازیکنانش هشدار داد : "اتلتیکو یک آزمون سخت برای ما خواهد بود ، آنها می دانند چگونه به حریف فشار بیاورند ، چگونه بازی کنند ، چگونه محکم باشند و مهمتر از آن چگونه پیروز شوند ." تاتا اضافه کرد : " آنها از اطراف بسیار شدید حمله می کنند ، بازی بدون توپ خوب دارند و هنگامی که آن را در اختیار داشته باشند بازی مستقیم ارائه می کنند ، آنها مهاجمان بسیار خوبی دارند ."

هنگامی که از او در مورد زمان دیرهنگام بازی (11 شب به وقت محلی) پرسیده شد ، او گفت : "من فکر نمی کنم این زمان مناسبی برای برگزاری این دیدار باشد، البته دوست ندارم هیچ گونه توجیهی برای عملکرد بد در کار باشد. بارسا باید به خوبی با این موضوع کنار بیاید و با برنامه ریزی و استراحت دقیق پیروز شود ."

مارتینو سپس به سوالی در مورد حضور احتمالی نیمار در ترکیب اولیه پاسخ گفت : " ما باید برای دیدن بازی صبر کنیم ." از گفته های سرمربی تیم اینگونه برمیاید که هدف او این است که از تمامی بازکنان در طول فصل به موقع استفاده کند .(سیستم چرخشی)

با گذشت زمان به شکل فزاینده ای چگونگی تصمیم گیری تاتا ، برای برنامه ریزی تیم مشخص می شود ، امروز او جزییات بیشتری در مورد تعویض مسی در برابر لوانته عنوان کرد : "این یک تقابل دو نفره است ، مسی کاملا این مورد را فهمید ، این واضح است که ما دراین باره صحبت کرده ایم و همچنین واضح است من هیچگاه او را پنج بار پیاپی تعویض نمی کنم ، این ارتباط نیاز به تعادل دارد .

او ادامه داد : " این مشخص است که من چگونه با مسی و دیگر بازیکنان برخورد می کنم ، تصمیمات توسط شخص من گرفته خواهد شد اما به ندرت من بدون صحبت با بازیکنان تصمیم می گیرم . من احساس می کنم اگر با آنها گفتگو کنم راحت ترم ، اگر یک بازیکن من را متقاعد کند حتما نظرم را عوض خواهم کرد .

سپس سرمربی بارسلونا در مورد اهداف تمرینی خود صحبت کرد : " من می خواهم از تمامیِ چیزهایی که در اسپانیا هست استفاده کنم ، نه فقط چیزهای که در بارسلونا موجود است . اگر من را در سال گذشته در نیولز به عنوان سرمربی می دیدید متوجه میشدید ، من 35 روز را برای یک تمرین صرف کردم . ما در حال حاضر در مرحله ی ( می خواهیم چیزهای دیگر را بدانیم ) هستیم ، اما ما همچنان میل به بردن داریم .



پاسخ رد بارسا به پیشنهاد اینتر و ناپولی برای مونتویا




مونتویا یکی از بازیکنان کلیدی تیم زیر 21 ساله های اسپانیا در رقابت های قهرمان اروپا در این تابستان بود.

جوزپ ماریا اوروبیتگ ،مدیر برنامه های مارتین مونتویا، مدافع جوان بارسلونا، اعلام کرد که در این تابستان باشگاه هایی مانند اینتر و ناپولی برای خرید این بازیکن پیشنهادهایی ارائه دادند اما مدیران باشگاه کاتالانی این پیشنهادها را رد کردند.

او همچنین اعلام کرد که در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد مونتویا هستند.قرارداد این بازیکن در پایان همین فصل به اتمام می رسد.
اوروبیتگ به کالچو مرکاتو گفت:" اینتر و ناپولی در مورد شرایط فروش مونتویا از بارسا سوال کردند اما بارسا اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست.

در هفته های پیش رو، باید در مورد تمدید قرارداد صحبت کنیم. در فوتبال هرگز نباید از کلمه "غیرممکن" استفاده کرد اما بعید است مارتین نوکمپ را ترک کند."
     
  ویرایش شده توسط: nisha2552   

 
بارسا با اتلتیکو 1~1
شد
مسی بین دو نیمه برا احتیاط تعویض شد چون بر اثر ضربه پاش کوفتگی پیدا کرد
بعد فابرگاس اومد جاش
نیمارم دقیق 50هو خورده‌ای اومد تو دقیقه 60 و خورده ای کل زد و بازی مساوی شد گل حریفم نیمه اول داوید ویا زد و یک گل استثنایی
نبمارم گلشُ با ضربه سر زد تا اولین گل رسمیش باشه
بازم به آرزوش نرسید و.با مسی یک بازی رسمی در کنارش انجام نداد
این بود تمام اتفاقات
L
     
  
مرد

 
عشق به مسی دارد بیداد میکند !!!!





نکته هایی درباره دو بازی اول بارسا در فصل 14-2013



در بازی آغازین لالیگا، بارسایی ها با 7 گل حریف خود، لوانته را در هم کوبیدند و در دومین بازی رسمی فصل، آبی اناری ها در بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا با کسب یک تساوی ارزشمند از ویسنته کالدرون به بارسلون بازگشتند.

گل داوید ویا هشتمین گل این بازیکن در 15 رویارویی با آبی اناری ها بود.

5 برد، 6 تساوی و 4 باخت حاصل این رویارویی ها بوده است.

گل نیمار اولین گل رسمی این بازیکن برای بارسلونا بود.

در 3 بازی گذشته اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا، تیم مادریدی همواره گل نخست را به ثمر رسانده است، اما نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند.

در دو بازی ابتدایی فصل، 6 بازیکن 8 گل بارسلونا را به ثمر رسانده اند: مسی 2 گل، پدرو 2 گل، الکسیس 1 گل، آلوز 1 گل، ژاوی 1 گل و نیمار 1 گل.

والدز، آلوز، پیکه، ماسکرانو و بوسکتس در دو بازی ابتدایی بارسا 180 دقیقه در زمین حضور داشته اند.

ماسکرانو بیشترین توپ گیری را مقابل اتلتیکو داشته است (14 بار).

پس از ماسکرانو، بوسکتس با 11 و آلوز با 10 توپ گیری قرار دارند.

بازیکنان بارسلونا در بازی رفت سوپرکاپ 634 پاس صحیح و بازیکنان اتلتیکو 183 پاس صحیح دادند.


بازیکنان اتلتیکو 9 ضربه به سمت دروازه بارسلونا زدند و آبی اناری ها 8 ضربه. بارسلونا 75 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته و اتلتیکومادرید 25 درصد.



[b]تیتر روزنامه





هشدار مسی


او تقریبا بازی مقابل مالاگا را از دست میدهد.


او تنها در یك بازی از 25 بازی قبلی بارسا در 5 ماه گذشته كامل بازی كرده است.

گزارش ورزشی: دیه گو گودین از هم تیمی هایش خواست مسی را بزنند.


نیمار پس از اولین گل خود:" امیدوارم گلهای بیشتری را به ثمر برسانم."

تیتو، بهترین در منتخب محبوبان

[/b]



مسی ما را نگران كرد

او به احتمال قوی در بازی مقابل مالاگا ، به خاطر اتفاقی كه در بازی مقابل اتلتیكو برایش افتاد بازی نخواهد كرد.

حضور او در بازی برگشت سوپركاپ نیز در هاله ای از ابهام است


رسمی: سوارز به بارسلونا پیوست




باشگاه بارسلونا در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که دنیس سوارز بازیکن جوان منچسترسیتی با مبلع نامعلوم به خدمت گرفته است.




این بازیکن 19 ساله، مدت زمان طولانی برای بازگشت به اسپانیا در حال مذاکره بود و اکنون با قراردادی 4 ساله با بلوگرانا به این تیم پیوست و در تیم بی بارسلونا کارش را آغاز خواهد کرد.

در قرارداد سوارز ذکر شده است که بند بازخرید وی 12 میلیون یورو می باشد و در صورت پیوستن به تیم اول بارسلونا تا 35 میلیون یورو افزایش می یابد.
این هافبک تهاجمی عضو تیم زیر 20 ساله های اسپانیا می باشد و محصول آکادمی جوانان سلتا ویگو است، اما در سال 2011 با ترک این تیم به منچسترسیتی پیوست.
با این حال، سوارز موفق به حضور در ترکیب تیم اصلی منچسترسیتی نشد، هرچند وی به عنوان بازیکن جوان سال 2012 این باشگاه انتخاب شد و از آن تاریخ تصمیم گرفته شد به تیم اصلی بپیوندد.
     
  
صفحه  صفحه 34 از 49:  « پیشین  1  ...  33  34  35  ...  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA