انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 35 از 49:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  48  49  پسین »

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )


مرد

 
بارسلونا از غیبت مسی مقابل مالاگا خبر داد

باشگاه فوتبال بارسلونا روز شنبه از غیبت لیونل مسی مهاجم آرژانتینی خود در دیدار روز یکشنبه مقابل مالاگا به علت مصدومیت خبر داد.



این دیدار در چارچوب هفته دوم لالیگا برگزار می شود.لیونل مسی روز چهارشنبه در بازی رفت سوپر جام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید ( یک - یک ) مصدوم شد.بارسا در پایگاه اینترنتی خود اعلام کرد :

وضع مسی راضی کننده است اما او استراحت خواهد کرد .خراردو مارتینو مربی آرژانتینی بارسا در همین حال از تایید نخستین حضور نیمار در ترکیب این تیم در غیاب مسی خودداری کرد. این بازیکن برزیلی در سوپر جام اسپانیا گل تساوی بارسا را به ثمر رساند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، مسی در هفته نخست لالیگا در پیروزی هفت بر صفر مقابل لوانته دو گل به ثمر رسانده بود.

سسک فابرگاس بخت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب بارسا به جای لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان در چهار سال گذشته، دارد.



تاتا مارتینو(1): درمورد مسی ریسک نمی کنیم؛ مالاگا هم به دنبال جذب من بود





سرمربی تیم ملی آرژانتین خیلی منطقی است و درک می کنم که آنها چرا نام مسی را در لیست بازیکنان فراخوانده شده قرار داده اند. مطمئنم که درمورد مسی اصلا ریسک نخواهند کرد.
تاتا مارتینو سرمربی باتجربه باشگاه بارسلونا قبل از سفر کاروان تیمش به مالاگا برای مصاف با این تیم در هفته دوم رقابتهای لالیگا درکنفرانس خبری اش شرکت کرد.
مسی به دلیل مصدومیت دراین بازی حضور نخواهد یافت و این موضوع بخشی از صحبت های این سرمربی آرژانتینی را به خوداختصاص داد. دراینجا می توانید متن صحبت های تاتا به گزارش آ.اس را در دو قسمت مطالعه کنید. این بخش اول صحبت های اوست:

*مالاگای جدید : آنها در والنسیا بازی هیجان انگیزی را به نمایش گذاشتند.مالاگا درآن بازی از نظر تدافعی خوب بود و ضدحملات خوبی را ترتیب می داد.با حضور سانتاکروس آنها می توانند خوب به جلو حرکت کنند و از دو بال قدرتمندشان بهره ببرند.باید ببینیم که چه راه حلی پیدا می کنیم و چطور می توانیم مقابل آنها کار کنیم
*مسی: روند بهبود مسی خوب طی می شودو غیبتش در بازی با مالاگا صرفا محض احتیاط است. ما خوشبین هستیم ولی باید دانست که فقط 3 روز از 4شنبه شب و مصدومیت او گذاشته و استفاده از او ریسکی است؛ آن هم در شروع فصل. من اوضاع لئو را خوب می بینم ونگران اتفاقاتی که رخ می دهد و یا حرفهایی که به گوش می رسد نیستم. او خیلی خوب در تعطیلات به آماده سازی فیزیکی پرداخته بود. آنچه در بازی با اتلتیکو رخ داد اتفاقی بود. وقتی ریسک می کنی هم باید بدانی که ممکن است عواقبی داشته باشد
*سابه یا: سرمربی تیم ملی آرژانتین خیلی منطقی است و درک می کنم که آنها چرا نام مسی را در لیست بازیکنان فراخوانده شده قرار داده اند. مطمئنم که درمورد مسی اصلا ریسک نخواهند کرد.
*اولویت ها: همیشه بردن در فینال ها خیلی زیباست و روحیه تیم را افزایش می دهد. ولی نباید قهرمانی درسوپرکاپ حواس ما را پرت کند.
*گزینه هدایت مالاگا: سران مالاگا پیش از این برای دیدار با من به روساریو آمده بودند و به من پیشنهاد کردند تا تیمشان را هدایت کنم وی با توجه به مسائلی که به وجود آمد، مجبور شدم که به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهم. من با تیمم در جام لیبرتادورس بودم و درابتدامی بایست به قول و وعده هایم وفادار می ماندم



[b ]تاتا مارتینو(2): قیمت بیل، بی احترامی به شرایط کنونی است[/b]

در اختیار داشتن یا نداشتن بهترین بازیکن دنیا باعث می شود که بازیهای تیم متفاوت شوند. باید سعی کنیم که به پیروزی برسیم و حتی اگر مسائل خوب پیش نرفت، خودمان را پشت غیبت او قایم نکنیم
تاتا مارتینو سرمربی باتجربه باشگاه بارسلونا قبل از سفر کاروان تیمش به مالاگا برای مصاف با این تیم در هفته دوم رقابتهای لالیگا درکنفرانس خبری اش شرکت کرد.
مسی به دلیل مصدومیت دراین بازی حضور نخواهد یافت و این موضوع بخشی از صحبت های این سرمربی آرژانتینی را به خوداختصاص داد. دراینجا می توانید متن صحبت های تاتا به گزارش آ.اس را در دو قسمت مطالعه کنید. این بخش دوم و پایانی صحبت های اوست
*نیمار دراوج آمادگی: نیمار هربار بهتر از قبل می شود. در جلسات تمرینی تیم حضور می یابد، با بازیکنان و باشگاه آشنا می شود. از هفته گذشته تا حالا 7 روز سپری شده و او تدریجا خودش را درتیم بیش از پیش جا می اندازد تا همه چیز خوب پیش برود. چه زمانی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت؟ مشخص نیست. بارسلونا مملو از پست های مهم است. سرمربی تیم باید از بازیکنانش حمایت کند تا آنها به بهترین شرایط ممکن برسند.قرار نیست که حالا که مسی نیست، نیمار سکان هدایت را در دست بگیرد. ما بازیکنان خوب زیادی داریم .نیمار می تواند درهر دیداری بازی کند ولی هیچ یک از این حضورهایش به خاطر گلی که وارد دروازه اتلتیکو نمود نیست. ما برطبق باورهایمان به جلو گام برمی داریم و هیچ وقت به خاطرمسائل ریز حرکتی انجام نمی دهیم
*بازی با یا بدون مسی: در اختیار داشتن یا نداشتن بهترین بازیکن دنیا باعث می شود که بازیهای تیم متفاوت شوند. باید سعی کنیم که به پیروزی برسیم و حتی اگر مسائل خوب پیش نرفت، خودمان را پشت غیبت او قایم نکنیم
*بیل: به نظر من بازیکن خیلی خوبی است ولی آمار و ارقام منتشره در مورد قیمت او به نحوی بی احترامی به شرایطی است که در دنیا وجود دارد
*تئیو: همیشه درحق برخی از بازیکنان بی عدالتی می شود. به نظر می رسد که من می خواهم بااو ارتباط خوب و دوستانه ای داشته باشم.اما باید بگویم که سرخی روبرتو هم هیچ کار بدی نکرده که از لیست کنار گذاشته شده . گاهی وقتها باید روشن و شفاف تصمیم گیری کرد و گاهی وقتها این تصمیم گیری ها ، نوعی بی عدالتی دیده می شود
*کاسیاس: این بحثی نیستکه به من مرتبط باشد. من مدت زیادی نیست که در اسپانیا هستم و از همین رو وارد چنین چالش هایی نمی شوم
*حریفان: حریفان برنامه ریزی هایی که به نظرشان برای آسیب رساندن به سایر تیم ها مناسب است را انجام می دهند
     
  
مرد

 
مارتینو : قهرمانی در سوپر‌جام روحیه تیم را بالا می‌برد





سرمربی بارسلونا می‌گوید، قهرمانی در سوپر‌جام اسپانیا روحیه تیمش را در آغاز فصل بالا می‌برد.


بارسلونا و آتلتیکومادرید پنجشنبه شب در دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند. خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پیش از بازی تیمش برابر آتلتیکومادرید در سوپرجام اسپانیا درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.
بازی برگشت با آتلتیکومادرید
همه جام‌ها در یک فصل مهم هستند. همه دوست دارند تا قهرمان شوند. من نیز دوست دارم فردا با تیمم قهرمان سوپرجام اسپانیا شوم. این قهرمانی می‌تواند روحیه تیم ما را در آغاز فصل بالا ببرد. هر چند می‌دانم که قهرمانی در سوپرجام اسپانیا به اندازه قهرمانی در لیگ مهم نیست. ترسی از رویارویی با آتلتیکومادرید نداریم که می‌خواهیم قدرت تیم‌مان را در این دیدار نشان دهیم و جام را در نوکمپ نگه داریم. تیم ما شانس زیادی برای قهرمانی در سوپر‌جام اسپانیا دارد. به همین خاطر فشار زیادی در بازی فردا روی بازیکنان ما خواهد بود. با این حال ترسی از انتظارات بالای هواداران برای قهرمانی ندارم. من و بقیه کادرفنی بارسلونا می‌دانیم چطور باید با این فشارها کنار بیاییم. آتلتیکومادرید حریف سرسختی برای ماست. آنها نیز شانس قهرمانی در بازی فردا شب را دارند.
لیونل مسی
مسی آماده است. او روز گذشته مثل بقیه تمرین کرد. نمی‌دانم بتواند در بازی امشب با آتلتیکومادرید بازی کند یا خیر.
نیمار
نیمار کم‌کم در حال جا افتادن در تیم است. من هم مثل بقیه دوست دارم بازی او را در کنار مسی ببینم. امیدوارم نیمار ۱۰-۱۲ سال در بارسلونا بماند. اکنون تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به او کمک کنیم تا بتواند توانایی‌هایش را نشان دهد. صحبت کردن درباره نیمار کافی است. همه می‌دانیم که او بازیکن بسیار بزرگی است. او بی‌صبرانه منتظر است تا در تیم بازی کند و برای بارسلونا مفید واقع شود.
حمایت هواداران
همیشه معتقدم در فوتبال همه چیز در داخل مستطیل سبز رقم خواهد خورد.




سیمئونه: امیدوارم مسی و نیمار هر دو بازی کنند


سرمربی اتلتیکو مادرید ابراز امیدواری کرد که مهاجمان آرژانتینی و برزیلی بارسا هر دو در دور برگشت سوپرجام بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیگو سیمئونه انتظار دارد بارسلونا با حضور نیمار و مسی در دور برگشت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا بدرخشد. وی در این باره اظهار داشت: امیدوارم مسی و نیمار هر دو بازی کنند. هواداران بسیار خوشحال خواهند شد. مطمئنم که زمان برداشت محصول بارسلونا خواهد بود.
وی ادامه داد: آنها بهتر از ما هستند بنابراین باید انتظار داشته باشند که بازی خود را تحمیل کنند و شانس بیشتری داشته باشند اما هر اتفاقی ممکن است در 90 دقیقه بیفتد و برای رسیدن به پیروزی باید روی ضدحمله‌ها کار کنیم.
سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: اگر بازی سوپرجام در یک بازی برگزار می‌شد، هیجان بیشتری داشت اما اینگونه بازی فینال در خارج از خانه برگزار می‌شود؛ امیدواریم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. باید راهی برای پیروزی پیدا کنیم. با تمام قدرت بازی خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: نمی‌شود تقصیر را به گردن داوران انداخت. آنها هم مثل ما اشتباه می‌کنند اما این چیزها در فوتبال رخ می‌دهد. امیدواریم اتفاقی نیفتد.
سیمئونه گفت: من کاسیاس را نمی‌خواهم؛ کورتوئیس و دو دروازه‌بان دیگر دارم که منتظر امتحان کردن شانس‌شان هستند.


سوپرکاپ اسپانیا؛ اسامی 19 بازیکن بارسلونا برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید



تاتا مارتینو برای دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا 19 بازیکن را انتخاب کرده است. آدریانو به دلیل مصدومیت به این بازی نرسیده اما پزشکان تیم بارسلونا به مسی اجازه بازی کردن داده اند.

اسامی بازیکنان بارسلونا برای دیدار مقابل اتلتیکو:


دروازه بان ها: والدز، پینتو

مدافعین: آلوز، مونتویا، پیکه، ماسکرانو، آلبا، بارترا

هافبک ها: اینیستا، ژاوی، سسک، بوسکتس، سانگ، سرجی روبرتو

مهاجمین: الکسیس، پدرو، تییو، مسی، نیمار

بازی امشب (چهارشنبه) ساعت 11:00 به وقت محلی، 1:30 بامداد به وقت تهران، برگزار خواهد شد. بازی رفت در ویسنته کالدرون شهر مادرید با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ نیمار تک گل آبی اناری ها را در مقابل گل ویا، به ثمر رساند.
     
  

 
من اومدم
L
     
  

 
صفحه بعد
L
     
  

 
رسمی : کریستین تیو وینگر 23 ساله ی بارسا جمعه رسما قرارداد خودش رو تا 2018 تمدید میکنه. مبلغ فسخ قرارداد جدید 25 میلیون خواهد بود.

/////////////////////////
مسی و آدریانو به تمرین گروهی تیم اضافه شدن و مسی میتونه در بازی امشب مقابل اتلتیکو بازی کنه اما آدریانو از لیست خط خورده.
مارتین مونتویا هم برای بازی امشب در لیست قرار گرفته و دوس سانتوس از لیست بیرون گذاشته شده.


/////////////////////
بارسلونا دومین پیشنهاد ناپولی برای به خدمت گرفتن مارتین مونتویا مدافع 20 ساله ی خودش رو رد کرد. مونتویا هم قصد داره در باشگاه بمونه.

L
     
  ویرایش شده توسط: the_last_of_us   

 
ebraaaaahim: دیدی گفتم
دیدی زر زدی
L
     
  
مرد

 
the_last_of_us: دیدی زر زدی
دیدی ناقص کپی کرده بودی ؟
 
 
Signature
 
 
     
  

 
بوسکتس قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۸ تمدید کرد ... نیمز



L
     
  

 
ازیکنانی که این فصل بیشترین خطا روشون انجام شده :

الکسیس هر 17 دقیقه - نیمار هر 21 دقیقه - اینیستا هر 31 دقیقه - بوسکتس هر 36 دقیقه - آلوز هر 45 دقیقه


////////////////////
مصاحبه جدید ژاوی در مورد نیمار ( 27 آگوست )
- او بازیکنی است که میتواند تفاوت ها را رقم بزند
- او انسانی ساکت است. بسیار جوان و در عین حال باهوش است. مربی او را به تدریج فیکس خواهد کرد و او ارزشش را نشان خواهد داد
- در کاردلون او امید دوباره به ما داد . او در تک به تک ها عالیست که در شرایط کنونی برای ما خیلی اهمیت دارد
- زمانی که تیم حریف ما را می بندد به کسی نیاز داریم که حریف را از پیش رو بردارد و او در این زمینه قابلیت بسزایی دارد . او تفاوت ها را رقم می زند
- او به راحتی وارد 18 قدم حریف می شود و گل زن خوبی است و آمده تا نغییر ایجاد کند
- در باشگاهی با سطح بارسلونا همیشه انتظار دارید پیروزی ببینید و اکنون تیم ما قابلت پیروزی در هر بازی را دارد
- ما در دوران سختی فرو رفتیم. بیماری تیتو بازگشت و از ما جدا شد و باید با این شرایط وفق پیدا کنیم. اما فکر می کنم اکنون حالمان بهتر است
- ما فصل را عالی شروع کردیم و برای فتح لالیگا کوپا دل ری و لیگ قهرمانان خواهیم جنگید.
M3N
L
     
  
مرد

 
مسی آماده حضور در بازی سوپرکاپ اسپانیا




آدریانو به دلیل گرفتگی عضلانی شانس حضور دراین بازی را از دست خواهد داد


لیونل مسی نام خود را در لیست 19 نفره بازیکنان آماده بارسلونا برای حضور در بازی امشب دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکومادرید می بیند.

آبی اناری ها امشب برای فتح اولین جام رسمی شان در رقابتهای این فصل در ورزشگاه نوکمپ مقابل اتلتیکومادرید به میدان می روند و دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود.
آدریانو زننده تک گل بارسا در بازی این هفته لالیگا مقابل مالاگا به دلیل گرفتگی عضلانی دراین بازی حضور نخواهد داشت و لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم کاتالان که در بازی با مالاگا غایب بود، چند روزی است که به تمرینات گروهی تیمش بازگشته است.
طبق گزارش منتشره درروزنامه مارکا، لیست بازیکنان فراخوانده شده به اردوی بارسلونا برای بازی امشب بدین ترتیب است: والدس، پینتو، مونتویا، پیکه، سسک، چابی، پدرو، اینیستا، الکسیس سانچس، مسی، نیمار، ماسچرانو، بارترا، سرخیو بوسکتس، سانگ، جوردی آلبا، تئیو، دانی آلوس و سرخی روبرتو

فابرگاس: هرگز به فکر جدایی نبوده ام؛ بودن در بارسلونا برایم افتخار است


سسک فابرگاس اظهار کرد که هیچوقت برای انتقال به منچستریونایتد تماسی با این باشگاه نداشته است.




در طول تابستان شایعات زیادی وجود داشت که خبر از پیوستن سسک فابرگاس به جمع شیاطین سرخ می داد. با این حال، ملی پوش اسپانیایی مدعی شد که در کمپ نو بیش از حد خوشحال است.


او به TVE گفت: "من هزگر نگفته ام که می خواهم بروم. من چنین حرفی را نه به مربی و نه به رئیس باشگاه نگفته ام.

شما نمی توانید به خاطر برخی اظهارات خبرنگاران و روزنامه نگاران در توئیتر، واقعیت را تشخیص دهید. رؤیای من موفقیت در اینجاست. من مشتاقم تا به بازی کردن برای این باشگاه ادامه دهم- من قرارداد دارم و افتخار می کنم که عضوی از بارسلونا هستم."

فابرگاس سپس در مورد تاتا مارتینو و دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا نیز صحبت کرد.

"تاتا مردی است که واقعاً فوتبال را درک می کند. خیلی عجیب است که همه چیز تا این حد خوب پیش می رود. او یکی از آن صداهایی را دارد که شما را برای خوب بازی کردن قانع می کند.

بازی مقابل اتلتیکو سخت خواهد بود. آنها تیم بزرگی هستند که همواره گلزنی می کنند."
     
  
صفحه  صفحه 35 از 49:  « پیشین  1  ...  34  35  36  ...  48  49  پسین » 
ورزش
ورزش

Barcelona Club | باشگاه بارسلونا ( نظر سنجی در پست اول )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA