انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 30 از 46:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 


رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو





گلها:
رئال: ایسکو ('26 و '72 ) , رونالدو ('46)
بیلبائو: گومز ('79)


تو این بازی تیم خیلی روون تر گذشته بازی کرد و خیلی راحت موقعیت سازی میکردیم , تا اینجا 9 امتیاز از 3 بازی بدست اوردیم.

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو

عکس های بازی

نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

رئال مادرید 3-1 اتلتیک بیلبائو

عکس های بازی



نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 
‎اوزیل رفت ‏‎

اوزیل امروز بعد از توافق با باشگاه لندنی، در مونیخ، تحت تست های پزشکی قرار گرفت. به این ترتیب، توپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

سایت گل- به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، با انتقالی 40 میلیون پوندی و قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست.

اوزیل امروز بعد از توافق با باشگاه لندنی، در مونیخ، تحت تست های پزشکی قرار گرفت. به این ترتیب، توپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

براساس گزارش ها، اوزیل در آرسنال هفته ای 130 هزار پوند درآمد خواهد داشت و پردرآمدترین بازیکن این باشگاه خواهد بود.
دو باشگاه آرسنال و رئال مادرید شب گذشته برای انتقال این بازیکن به توافق رسیدند و مدیربرنامه های این بازیکن نیز از همان زمان مذاکرات شان را با این باشگاه آغاز کردند.

اوزیل در حال حاضر به المان رفته تا برای دیدارهای پیش روی تیم ملی کشورش در جام جهانی آماده شود؛ به همین دلیل تست پزشکی او به جای لندن، در مونیخ برگزار شد.آرسنالی ها امیدوارند که در ساعات باقی مانده از بازار نقل و انتقالات، سه بازیکن جدید از جمله دمبا با، مهاجم چلسی را به خدمت بگیرند.
هله
     
  
مرد

 
گرت بيل: با يک پني هم به رئال مي آمدم

گرت بيل در مراسم معارفه خود که با حضور 30 هزار هوادار در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شد شرکت کرد تا به طور رسمي به عنوان بازيکن جديد رئال مادريد معرفي شود.

گرت بيل، ستاره ولزي سرانجام با پيوستن به رئال مادريد به يکي از طولاني ترين نقل و انتقالات فوتبال که نزديک به 100 روز به طول انجاميد پايان داد.

به گزارش ايسنا ، مرد 86 ميليون پونديرئال مادريد روز گذشته )يکشنبه( براي اولين بار در ورزشگاه سانتياگو برنابئو حضور يافت.

فلورنتينو پرس، رييس باشگاه رئال مادريد در مراسم معارفه گرت بيل خطاب به اين بازيکن گفت: تو اکنون در يکي از بزرگ ترين تيم هاي دنيا هستي. چالش براي تو هميشه در رئال مادريد وجود خواهد داشت. حتي پس از پيروزي اما هيچ وقت شور و شوق هواداران را فراموش نکن. بازيکنان بزرگ زيادي اينجا بازي کرده اند و تو اکنون به آنها پيوستهاي. گرت بيل ، اينجا ورزشگاه توست. اين پيراهن توست. اينجا زمين توست و اين ها هوادار تو هستند از حالا به بعد اينجا خانه توست. به تيم خوش آمدي.

گرت بيل نيز پس از پيوستن به رئال مادريد درباره کريستيانو رونالدو گفت:رونالدو بهترين بازيکن جهان است . او يکي از دلايل اصلي حضور من در رئال مادريد بود. اميدوارم که بتوانيم در کنار هم به قهرماني هايزيادي دست يابيم. او در رئال مادريدرئيس است.
هله
     
  
مرد

 
رونالدو: ترکيب بارسلونا قوي تر از رئال است

اسطوره فوتبال برزيل، اعتراف کرد ازميان دو تيم پيشين خود، آبي و اناري پوشان کاتالونيا را تيم قوي تري مي بيند.

رونالدو، مهاجم پيشين تيم ملي برزيل با پيش بيني اينکه بارسلونا همراه باهموطن او نيمار روزهاي درخشاني را پيش رو دارد، اعلام کرد ترکيب اين تيم در فصل جديد لاليگا قوي تر از ترکيب رئال مادريد است.
به گزارش تسنيم، رونالدو در گفت وگو با شبکه راديويي کادنا سر اظهار داشت: نيمار با بازي در ترکيب بارسلونا پيشرفت خواهد کرد و من مطمئنم که او از بازي در کنار ليونل مسي درس هاي زيادي خواهد گرفت.

تجربه نشان داده که فوتبال اروپا به بازيکنان برزيلي مي سازد و اين بازيکنان در اروپا پيشرفت مي کنند.

رونالدو که خود در فصل 97-1996 براي بارسلونا توپ مي زد، با اعتراف به اينکه بهترين سال هاي حرفه بازيگري اش را در رئال مادريد گذرانده است، شايعاتي که در خصوص آينده اش و بازگشت وي به دنياي فوتبال مطرح شده را تکذيب کرد.

وي افزود: نمي خواهم تا ابد خودم را وقف فوتبال کنم. قصد دارم بعد از اين بيشتر در کنار خانواده و فرزندانم باشم و کارهاي ديگري انجام دهم.
رونالدو در خاتمه مقايسه اي ميان 2 قدرت سنتي فوتبال اسپانيا داشت و به اقدام اخير رئال مادريد براي جذب گرث بيل از تاتنهام اشاره کرد: به عقيده من ترکيب کنوني بارسلونا قوي تر از ترکيب رئال مادريد است.

دوست داشتم اين فرصت را به دست مي آوردمکه کنار ليونل مسي بازي کنم. من بازي گرث بيل را زياد نديده ام امابراي او آرزوي موفقيت مي کنم. اگر او نتواند بازي خوبي را در رئال به نمايش بگذارد مطمئناً افرادي زيادي خواهند گفت ارزش آن همه پولي که رئال مادريد براي او پرداخته را نداشته است. توصيه من به او اين است که فقط روي فوتبالش تمرکز کند.


رونالدو: بيل، به حاشيه توجه نکن!

ستاره پرتغالي رئال مادريد براي همبازي جديدش آرزوي موفقيت و به او توصيه کرد که براي رسيدن به اهدافش به مسائل حاشيه اي توجه نکند.

گرت بيل سرانجام به آرزوي خود رسيدو با پيوستن به رئال مادريد همبازي کريستيانو رونالدو شد.

به گزارش ايسنا ، رونالدو که بيل رکورد او در فصل جابه جايي را شکست براي ستاره ولزي جديد کهکشاني ها آرزوي موفقيت کرد. او در نخستين واکنش خود به جذب بيل در گفت وگويي که با راديو دپورتيوو داشت، گفت: بيل بازيکني است که مدتي است همه از او حرف مي زنند.براي بيل آرزوي موفقيت مي کنم. او براي رسيدن به اهداف خود تنها بايد تمرکزش را معطوف به تمرين و زمين بازي کند و به مسائل حاشيه اي خارج از زمين توجه نکند.
هله
     
  
مرد

 
اوزیل : قصد ترک مادرید را نداشتم اما رئال دیگر اعتقادی به من نداشت


آرسنال در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی با خرید مسعود اوزیل ستاره 24 ساله رئال مادرید رکورد هزینه شان در نقل و انتقالات را شکستند.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی در شرایطی به پایان رسید که به نظر نمی رسید آرسنالی ها خریدی انجام دهند اما به یک باره در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی توپچی ها تصمیم گرفتند تا مسعود اوزیل ستاره 24 ساله رئال را جذب کنند.انتقالی که به نظر می رسد سران مادرید مشکلی با او نداشتند.

اوزیل به ارزش 50 میلیون یورو رئال را به مقصد آرسنال و لیگ برتر انگلیس ترک کرد در حالی که دومین پر هزینه ترین انتقال لیگ برتر محسوب می شود و از این حیث تنها انتقال فرناندو تورس از لیورپول به چلسی کمی بیشتر است.

با تمام این اوصاف اوزیل در تازه ترین صحبت های خود پس از تکمیل انتقالش به ارسنال گفت که قصد داشته در مادرید فوتبالش را ادامه دهد اما با از دست دادن اعتمادی که سران رئال به او داشتند به نظر نمی رسید جایی برای او در سفیدپوشان مادرید باشد.

او در مصاحبه با وبسایت رسمی فوتبال آلمان چنین گفت :"در پایان هفته من می خواستم همچنان در رئال بمانم اما اما متوجه شدم که سرمربی و سران باشگاه دیگر اعتقادی به من ندارند"

" من یک بازیکن هستم و نیاز دارم که در تیمی باشم من را باور داشته باشند چیزی که در آرسنال برای من وجود داشت و این دلیل انتقال من به اینجا بود"

"در حال حاضر به آینده فکر می کنم چرا که اعتماد سرمربی تیم را در اینجا دارم.صحبت طولانی از پشت تلفن با او داشتم.او برنامه هایش را به من توضیح داد و به من را نیز باور داشت،چیزی که به عنوان یک بازیکن به آن نیاز دارم"

او در ادامه افزود :" در لیگ برتر جزیره چالشی جدید پیش رو دارم.شنیده ام که اینجا هواداران فوق العاده ای دارد.شهری عالی با تیمی فوق العاده|

"ونگر من را باور دارد و می توانم در اینده حتی از این سطحی که هستم بالاتر بروم.می دانک که باید چه کاری برای این مهم انجام دهم.مطمئن هستم که آرسن ونگر باعث پیشرفت بیشتر من خواهد شد"




ستاره آلمانی در این فصل پیراهن شماره 11 توپچی ها را برتن خواهد کرد


مسعوت اوزیل ستاره آلمانی دنیای فوتبال در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی از رئال مادرید جدا وبه آرسنال پیوست. او در این فصل پیراهن شماره 11 توپچی ها را برتن خواهد کرد.

این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
گرت بیل: برای قهرمانی در چمپیونزلیگ به رئال آمده ام/ در رئال، رونالدو رئیس است


بعد از کش و قوس های فراوان، سرانجام تاتنهام با انتقال گرت بیل به رئال موافقت کرد تا این بازیکن با انتقالی 100 میلیون یورویی، به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

گرت بیل، خرید جدید رئال مادرید، در مراسم معارفه اش، پیوستن به این باشگاه را تعبیر یک رویا دانست.

بعد از کش و قوس های فراوان، سرانجام تاتنهام با انتقال گرت بیل به رئال موافقت کرد تا این بازیکن با انتقالی 100 میلیون یورویی، به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

بیل به خبرنگاران گفت:" پیوستن به رئال، برای من تعبیر یک رویا بود.



همه می دانند که رئال همیشه به دنبال قهرمانی در همه جام هاست. این یکی از دلایل حضور من در رئال است. می خواهم در چمپیونزلیگ بازی کنم و می خواهم با رئال برای دهمین بار قهرمان اروپا شوم. من برای قهرمانی در چمپیونزلیگ به رئال آمده ام.



رئال بزرگترین باشگاه دنیاست و ما می خواهیم بزرگترین جام ها را فتح کنیم. این یکی از دلایل اصلی حضور من در اینجاست.
من گل زیدان در فینال چمپیونزلیگ 2002 را به یاد دارم. به نظر من، رئال همیشه بهترین باشگاه دنیا بوده است."



بیل همچنین فاش کرد که لوکا مودریچ، هم تیمی سابقش در تاتنهام، به او توصیه کرده تا به رئال ملحق شود:" حتی بعد از جدایی مودریچ از تاتنهام، من رابطه ام را با او حفظ کردم. او به من توصیه کرد تا به اینجا بیایم. هر دو ما می دانستیم که رئال چه باشگاه بزرگی است.



رفتن به منچستریونایتد؟ من همیشه به رئال مادرید فکر می کردم."

او همچنین به ستایش از کریس رونالدو پرداخت و گفت:" به نظر من، رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. حضور او، نقش مهمی در تصمیم من برای پیوستن به رئال داشت. بازی کردن در کنار او یک افتخار است.

زدن پنالتی ها و ضربات آزاد؟ در رئال، رونالدو رئیس است. باید ببینیم او چه می گوید.

نیازی نیست که من به رونالدو کمک کنم تا بهترین بازیکن دنیا شود، او قبلا این را نشان داده است."

بیل همچنین در مورد مبلغ هنگفتی که رئال برای به خدمت گرفتنش پرداخت صحبت کرد و گفت:" مبلغ انتقال چیزی نیست که روی من تاثیر بگذارد. این چیزی بین رئال و تاتنهام است. تنها اگر بخواهم به آن فکر کنم، به من فشار خواهد آورد."



راموس: اگر من رئیس رئال بودم، اوزیل را نمی فروختم


ملی پوش آلمانی در آخرین روز نقل و انتقالات با انتقالی 47 میلیون یورویی راهی آرسنال شد؛ اتفاقی که بسیاری از رئالی ها بهت زده کرد.
سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید، اعلام کرد اگر رئیس این باشگاه بود، اوزیل را به آرسنال نمی فروخت.

ملی پوش آلمانی در آخرین روز نقل و انتقالات با انتقالی 47 میلیون یورویی راهی آرسنال شد؛ اتفاقی که بسیاری از رئالی ها بهت زده کرد.

راموس اعلام کرد که برای هم تیمی سابقش دلتنگ خواهد شد و او را بازیکنی منحصر به فرد توصیف کرد.

او به خبرنگاران گفت:" واضح است که او هم تیمی و دوستی خاص بود. من همیشه یک دوستی واقعی با او داشتم و واقعا حیف شد که او رفت. او بازیکنی فوق العاده و منحصر به فرد بود.

هر کسی آزاد است تا بهترین تصمیم را برای خود بگیرد اما اگر من در رئال تصمیم گیر بودم، اوزیل یکی از آخرین بازیکنانی بود که از رئال می رفت.
اما او و باشگاه تصمیم شان را گرفتند. ما تیمی فوق العاده داریم و من امیدوارم که این فصل، فصل خوبی برای ما باشد."
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
رونالدو: از رفتن اوزيل عصباني هستم

ستاره پرتغالي رئال مادريد عصبانيت خود از خروج هافبک آلماني از تيم را اعلام کرد.

کريستيانو رونالدو زماني که فهميد مسعود اوزيل به آرسنال فروخته شده است، به منظور آمادگي براي ديدار مقدماتي جام جهاني مقابل ايرلند شمالي در ترکيب تيم ملي کشورش در اوبيدوس حضور داشت.

به گزارش فارس،بازيکن پرتغالي از شنيدن اين خبر خوشحال نشد و به هم تيمي هاي پرتغالي اش گفت: رفتن اوزيل خبر بسيار بدي براي من است. او بازيکني بود که بهتر از همه حرکت من به سمت دروازه را مي فهميد.

کريستيانو نمي تواند اين حقيقت را درککند که مادريد به کسي اجازه داده باشگاه را ترک کند که از نظر او»بازيکني است که مي تواند سرنوشت بازي را رقم بزند.«

در حقيقت برخي از هم تيمي هاي پرتغالي رونالدو روز گذشته مدعي شدند که وي بسيار تحت تأثير اين خبر قرار گرفته و چندين بار در موقعيت هاي مختلف تکرار کرده که »از خروجاوزيل عصباني هستم.«

با ملحق شدن مسعود اوزيل به شاگردان آرسن ونگر، رونالدو بهترينهم تيمي خود را در زمين مسابقه از دست داده است.

ستاره پرتغالي در سه فصل همکاري بامسعود اوزيل روي پاس هاي وي 27 گلبه ثمر رسانده تا هافبک آلماني بيشترين پاس گل را در طول دوران حرفه اي رونالدو به او داده باشد.

پس از اوزيل کريم بن زما قرار داردکه 17 پاس گل به رونالدو داده است و رايان گيگز در 6 فصل حضور وي در منچستر يونايتد 16 پاس گل به مهاجم پرتغالي رئال داده است.

حال بايد ديد با خروج مسعود اوزيل از تيم چه کسي مي تواند اين نقش را در رئال اجراکند؛ با اين حال کريستيانو رونالدو معتقد است »بازيکن 24 ساله آلماني بهترين شماره 10 است که رئال مي توانست آرزويش را داشته باشد.«
هله
     
  
صفحه  صفحه 30 از 46:  « پیشین  1  ...  29  30  31  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA