انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
مذهب
  
صفحه  صفحه 20 از 26:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  25  26  پسین »

اگر الله وجود داره پس به سوالات من پاسخ بده ؟(استدلال منطقی)


مرد

 
EarthQuake_PN: اللهی در کار نیست ولی خدا وجود داره !
یکی از مسائلی که این روزها خیلی طرفدار داره، اینه که خدا هست، ولی خدای اسلام نیست.
اما اگر خوب دقت کنیم در طول تاریخ بشر، خدا که در هر دوره ای یک نام و یک سری قوانین داشته، تکامل پیدا کرده.
همیشه هم بنا به نیاز جامعه، توسط شخص یا اشخاصی، در راستای ایجاد یک جامعه منزه تر- از جهت انسانی- به افراد معرفی شده.
مثلا" در زمان یونانیان قبل از مسیحیت، مردم مدام در جنگ های خونین شرکت میکردند و برای اینکه حاکمان جنگ رو یک امر الهی جلوه بدن، اساطیر رو جنگجو و قدرت طلب جلوه میدن. جلوتر که میریم خدا به یک خدای واحد تبدیل میشه و تقریبا" دچار دگردیسی خاصی نمیشه اما از سوی دیگر تمام قوانینش بنا به زمان تغییر میکنه. مثلا" موسی وقتی ده فرمان رو دریافت میکنه، فقط صحبت از قوانین کلی و جامع بوده. چون اون زمان زندگی پیچیدگی خاصی نداشت و لازم نبود موسی اونقدر قانون و بند و تبصره ایجاد کنه.
ولی وقتی به اسلام و مسلمین میرسیم، جامعه عرب در بد وضعیت و جهلی گیر میکنه. با یکسری خداپرستی ساده و مراسم ازدواج فرمالیته مسیحیت و یا نماز و روزه یهودیت کار حل نمیشه. فرد مجبوره خدایی رو تعریف کنه که قوانینش جلوی این کارهای غیر انسانی رو بگیره.
در حال حاضر هم از همه خدایانی که تجربه شدن خسته شدیم. تنها کار بسیار عقلانی محمد این بود که خود رو خاتم النبیین معرفی کرد تا بعد از خودش، کسی نتونه ادعای خدای جدیدی رو داشته باشه!
حتی اگر نباشی، می آفرینمت!
چونان که التهاب بیابان،
سراب را...
     
  
مرد

 
خدا نظم و نظامی برای هستی قرار داده و خلقش کرده که تبعاتی داره

اما در مورد سوال شما اگر قرار بود خدا همه چیز رو درست کنه پس ادمها قرار بود چیکار کنن ...عقل چرا داشته باشن


انسان دارای حق انتخاب است و میتونه بین ۰ تا ۱۰۰ بدی و خوبی قرار بگیره میتونه جانی بشه یا پیامبر و این دلیل انگیزش دنیاست

اگر قرار بود همه کارها رو خدا بکنه خوب اصلا چرا ادم بیاد زمین


ما ادمها خیلی اوقات افراد رو در کاری مخیر میزاریم

یک مثال ساده برا همه اتفاق افتاده

وقتی یک بچه وسط یک جمع از اقوام است

همه میخوان بچه رو ترغیب کنن که سمت اونها بره گرچه میتونن اینکار رو با جبر انجام بدنم اما بچه رو مخیر میزارن ببینن بغل بابا میره یا بابا بزرگ یا عمو و دایی همه میدونن بغل بابا درست ترین کاره ام پدر نمیره زود بغلش کنه بلکه دوست داره در میون اون جمع خوده بچه این انتخاب رو بکنه و وقتی بچه بغل هیچکی نمیره اانگار بابا افتخار میکنه که بچه اش کار درست رو انجام داده

انسان دارای اختیار و کار خوب و بد رو هم میدونه

فک میکنی خلخالی در ته وجدانش نمیدونست کاری اشتباهه ...بخدا میدونست

اگر قرار بود خدا هر کی گناه کرد ر و همون جا خشک کنه دیگه کی گناه میکرد


خلاصه این سفسطه ها قدری سخیف و مسخره اخدا به همه اختیار داده و همه افراد میتونن بهترین یا بدترین باشن و اونچه اینجا ارزشه این است که با وجود ازادی و کشش گناه انسانها مسیر درست رو طی کنن
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
زن

 
اگه قرار باشه خداوند تو دنیا همه کاره باشه و تمام تصمیم گیری ها با خدا باشه! پس انسان ها این وسط چکاره هستند؟ خداوند فقط کهکشان و خورشید و ماه و انسان ها را خلق کرده ؛ خدا که جسم نداره که بتواند جلوی جنگ ها و کشتارها و طوفان و زلزله را بگیره
Signature
     
  
مرد

 
خداوند به فرشتگان عقل داد و شهوت رو نداد و آنها تابع عقل مي باشند به حيوانات شهوت داد و عقل نداد كه آنها تابع غرايز حيواني خود هستنداما انسان را موجودي آفريد كه هم عقل دارد هم شهوت حيواني به اعتبار ديگر هم فرشته هم حيوان و اراده كرد تا انسان با اختياري كه به اون داد مسير خود را خود انتخاب نمايد پس اختيار دادن يعني اينكه اگر شمر خواست سر امام حسين هم ببرد بتواند وگرنه اختياري نبود حال اگر انساني به مرور زمان تابع شهوات خود شد و بدان عادت نمود وراه خطا رفت آن اعمال انسان را به حيوانيت ميبرد و انسان كور ميشود ب گفته امام حسين عقل جز با پيروي از حق به كمال نميرسد تنها راه سعادت و نيكبختي همين است كه رسولان توصيه كردند چون زرتشت درود خدا بر ايشان باد پندار نيك و كردار نيك و گفتار نيك خداوند علت العلل است و چون ريسماني است كه اگر بواسطه آن راه پايين رفتي به قعر چاه ميروي و اگر بالا رفتي به راه نور و نجات ميرسي بد ها هم بواسطه تواني كه خداوند به آنها داده بدي ميكنند ولي بدي راه تاريكي و مسير ظلمات است و خداوند آنها را كور نكرده بلكه آنها از تواني كه خداوند به ايشان داد مسير تاريكي را طي نمودند و كور گشتند و حق را نميبينند حق به معني راه درست ميباشد كه يكي از اسماي خداوندگار است
     
  
مرد

 
bilbilak: میگن الله از بین برنده ی بدی هاست پس به سوالات پاسخ بده :
اولا خوده خدا کاری نمیکنه خدا نور است و راهنما که میتونه هدایت کنه به شرطی که کسی بخواد

یعنتی خدا میگه فلان کار بده اما کسی رو مجبور به انجام دادن یا ندادن کاری نمیکنه و مردم اختیار دارن چیکار کنن bilbilak: 1- پس چرا مانع جنگ های صلیبی نشد ؟
2- پس چرا مانع کشتارهای نژادپرستانه ی هیتلر نشد؟
3- پس چرا مانع کشتارهای استالین تو سرمای سیبری نشد؟
4- پس چرا مانع کشتارهای خلخالی نشد؟
5- پس چرا مانع کشتن سقراط نشد؟
ببخشید من مسخره تر از این سوالها ندیدم

عجیبه که کسی بخواد به این سوال ها جوابه منطقی هم بده

خدا مگر قاضی و شاه و مصلح است که جلوی جنگ و کشت و کمشتار رو بگیره

اگر قرار به این کارها باشه که دیگه دنیا میشد گلستون و کاری واسه مردم نمیموند


شما خدا رو با بابا و ننه و قاضی و دوست و رفیق اشتباه گرفتی


دوست داشتی هر کس خواست کاره بد کنه خدا یک فیل از اسمون بندازه سرش و یارو رو بکشه


مثلا هیتلر تا میخواست دستور شروع جنگ رو بده یکباره تبدیل به مجسمه نمک میشد

یا قاتل سقراط تا خواست شمشیر رو بزنه بهش سنگ میشد

واقعا اینجوری دوست داشتی

به نظرت اون موقع کسی پیدا میشد کار بد کنه ؟؟؟

نقش اراده و ازادی انسانها چی میشد

خوبه ادم اول سوال منطقی بپرسه بعد جوابه منطقی بخواد
سعی کن از گناه نفرت داشته باشی نه از گناهکار.
هیچ وقت چیزی رو خوب نمیفهمی مگر اینکه بتونی به مادربزرگت کاملا توضیحش بدی ! "آلبرت انیشتین"

Signature
     
  
مرد

 
الله؛ نام یکی از بت های پیش از اسلام
اعراب پیش از اسلام به دینهای مختلفی گرایش داشتند. اکثر آنها به چندین خدا (polytheistic) اعتقاد داشتند و نیز قبایلی بودند که به دین مسیحیت و یهودیت ایمان آورده بودند.

قبایل مختلف شبه جزیره عرب، سمبل هایی برای خدایان، شیاطین، جن ها، آدم-خداسان ها (نیمه انسان نیمه خدا) و انواع و اقسام موجودات متفاوت، ساخته بودند و این سمبل ها را در کعبه (در مکه) نگه داری می کردند. سمبل هایی برای مسیح و مریم (برای قبایل مسیحی) نیز در کعبه نگه داری می شده است. که در کتاب Freeman-Grenville, Islam: An Illustrated History نیز به آن اشاره شده است.

تاریخ نگاران مسلمان از آن دوران به عنوان "دوران جاهلیت" یاد می کنند. عجبا که اینان بت خودشان را برتر متصور شده اند!

کارن آرمسترانگ (Karen Armstrong) در کتاب Islam: A Short History ادعا می کند که "کعبه به هبل (یکی از بت ها/سمبل ها) اختصاص داده شده بود و شامل 360 بت بود که احتمالا هر کدام یا نماد یک روز از سال بودند، و یا تندیس های خدایان عرب بودند. قبایل شبه جزیره عرب، چه مسیحی و چه چند-خدایی ها، سالیانه یکبار در مکه برای مراسم عبادت (حج) به هم ملحق می شدند."

اطلاعاتی که از متون مختلف بجا مانده است بر این تاکید دارند که کعبه محل نگه داری بت های گوناگون بوده است که هر کدام نشان مقدس قبیله ای بوده است که داخل کعبه و یا اطراف آن نگه داری می شده اند. اعراب در تمامی مسائل به این بت ها رجوع می کردند و حتی از اسامی بت ها در نام گذاری فرزندان شان استفاده می کردند.

بعضی از این بت ها اهمیت ویژه ای داشتند که تاریخ نگاران به شرح آنها پرداختند که به ترتیب اهمیت، تعدادی از آنها را نام می بریم.

هبل: سالار (سرور) خدای خدایگان، مهمترین خدا
لات: الهه ماه
عزی: الهه آفرینندگی که بعنوان "قویترین" و یا "با عظمت ترین" نیز شناخته می شده
منات: الهه سرنوشت که قدیمی ترین بت در بین این بت های عرب بوده است. حتی اعراب نام بچه های خود را با نام این بت نام گذاری می کردند. مانند: بنده منات (عبد منات)
نام 4 بت فوق در کتابهای دینی مدارس جمهوری اسلامی آمده است.

بت های درخور توجه دیگری هم وجود داشتند که به شرح آنها پرداخته شده است اما یک بت اهمیت فراوانی دارد که اسلام و تاریخ نویسان مسلمان تلاش بسیاری کردند که هیچ اثری از آن بجا نماند. آن بت الله نام داشت که خدای "سازنده" (آفریننده) و اهدا کننده باران، نزد عرب های پیش از اسلام بود. البته بت الله، تنها نبود، همکار و هم صحبت داشت، پسر ها و دخترهایی داشت. ساکنان مکه بر این باور بودند الله و جن ها رابطه خویشاوندی دارند و بت های لات و عزی و منات، دخترهای الله بودند. اعراب در شرایط نارحتی و درد و رنج به سراغ الله می رفتند. آنها در نام گذاری هم از کلمه الله استفاده می کردند. بطور مثال نام پدر محمد، عبدالله بود. به معنای "بنده الله" و یا "خدمتگذار الله".

بنابراین بی جهت نبوده است که تاریخ نگاران مسلمان تلاش بسیاری برای مخفی کردن تاریخچه بت الله و اهمیت آن نزد اعراب پیش از اسلام، داشته اند و البته همچنان دارند.

در تاریخ اسلام آمده است که محمد بت های کعبه را می شکند اما تمامی مشخصات و ویژگیهای آنها را به الله خود، نسبت می دهد. و البته یک بت دیگر به نام سنگ سیاه (حجر السود) را باقی می گذارد و خود محمد این سنگ را مورد ستایش قرار می دهد و می بوسد! محمد بر این اعتقاد بوده که این سنگ از بهشت آمده است. این سنگ که احتمالا بقایای یک شهاب سنگ است در طول زمان آسیب دیده است و به قطعات کوچک تر شکسته شده است. برای اینکه موضوع برای مسلمانان ایجاد سوال نکند که "ای بابا، این الله هم که نتوانست یک سنگ را درست نگه داری کند!" این قطعات را بوسیله میخ های نقره ای رنگ به یک قاب نقره ای وصل کردند و در کنار هم نگه داشتند. بهر حال اگر همچنان اعتقاد دارید که این سنگ از بهشت (مکان تخیلی) آمده است، با یکسری آزمایش براحتی می توان خلاف این موضوع را ثابت کرد. کافیست که مسلمانان به این آزمایش رضایت دهند.

این هم شواهد تاریخی که این خدا، الله و یا هر نامی که شما می دانید، ساخته و پرداخته ذهن آدمی بوده است که حتی توان مراقبت از سنگ فرضی خود را نداشته است.
     
  
مرد

 
این دایره مجموع کشورهاییست که در آنها به گفته قرآن 124هزار پیامبر از سوی خدا ارسال شده است. مساحت آنها با ارفاق 1/15 مساحت خشکیهای دنیاست.

سوال:

1- آیا خدا بقیه کشورها را فراموش کرده؟
2- چگونه است که تمامی پیامبران نزدیک به یکدیگرند؟
3- چرا دقیقا همین کشورها درحال حاضر عقب مانده ترین و بیچاره ترین کشورها هستند؟
4- چرا باوجود اینکه پیشینه تمدن "سای" ها در آمریکای جنوبی به بیش از 5000سال میرسد؛ در آنجا پیامبری نازل نشده است؟
5- آیا نزول پیامبـــــران تنها در این نقاط؛ نشـــــــــان از این نیست که " پیامبران یا خداوند " از نقشه جهان آگاهی نداشتند؟
6- چرا در هیچ کتاب تاریخی ( بجز پنج کتاب مذهبی ) نشانه ای از معجزات خیره کننده پیامبران ( مثل شکافتن رود نیل، شق القمر، توفان نوح، اصحاب کهف، سخن گفتن عیسا در مهد و ...) سخنی به میان نیامده است؟
     
  
مرد

 
barzakh666: نه فراموش نکرده
پس چرا نفرستاد؟

barzakh666: بعضی از قاره ها بعد از زمان آنها به وجود اومدن یکیش قاره آمریکا جزیره آیسلند و.......
قاره آمریکا تمدن های اینکاها و ماناها رو داشتن که مربوط به چن هزارسال پیشه

barzakh666: این دلیل نمییشه به کار خدا دخالت بدیم باید فرهنگ اون کشورو عوض کنیم وم یخورده هم تلاش و همت قاطیش کنیم
بعد ۱۴۰۰سال من نمیدونم این دین کی میخواد باعث پیشرفت و درست کردن فرهنگ بشه

barzakh666: تا حالا پیامبران فراماسونری به گوشت خورده
بیشتر توضیح بده

barzakh666: همونا هم تو کل جهان پخشه ب نظرت کافی نیست
نگرفتی چرا مجزه در سایر مناطق جهان صورت نگرفته؟
     
  
مرد

 
"بسم الله الرحمن الرحیم یعنی به نام خداوند بحشنده ی مهربان"

چرا الله نگفته است به نام "من" که بخشنده و مهربان "هستم"
چه کسی بخشنده است ؟

"او؟"

در جای دیگر :
سوره ی اعراف آیه 54
"همانا پروردگار شما خدایی است که آسمان ها و زمین را در شش روز آفرید"

خب چرا ایشان از سوم شخص استفاده می کند ؟

چرا پروردگاری که جهان با این عظمت را می آفریند دستور زبان عربی بلد نیست!

چرا نمی گوید پرودرگار جهان "من هستم "که آسمان ها و زمین را در شش روز "آفریدم"!

(هر چند آفرینش جهان هم در شش روز با بیگ بنگ متفاوت است چون الله از واژه ای زمینی نام برده است و توضیح او هم برای موجودات زمینی است _ پس لطفا ماله کشی نفرمایید که هر روز زمینی ..........روز است)

(( در اینجا کسی که این مطالب را گفته به خدایی باور دارد که خود او نیست!!! ))

اگر هم قرار است محمدبن عبدالله واسطه ی بیان این مطالب به مسلمین یا کفار باشد باید گفته می شد:
ای محمد به مسلمین یا کافران بگو الله (پروردگار) می گوید :

" من" خدایی "هستم" که جهان را در شش روز "آفریدم"


اندکی تامل کنیم و قدری تفکر
     
  
مرد

 
 . خیلی قشنگه بخون یه دقیقه هم وقت نمیبره آيا خدا هست ؟ مردی برای اصلاح سر و صورتش به آرایشگاه رفت. در حال کار گفتگوی جالبی بین آنها در گرفت. آنها درباره موضوعات و مطالب مختلف صحبت کردند. وقتی به موضوع « خدا » رسیدند. آرایشگر گفت: من باور نمی کنم خدا وجود داشته باشد. مشتری پرسید: چرا باور نمی کنی؟ آرایشگر جواب داد: کافی است به خیابان بروی تا ببینی چرا خدا وجود ندارد. به من بگو، اگر خدا وجود داشت آیا این همه مریض می شدند؟ بچه های بی سرپرست پیدا می شد؟ اگر خدا وجود می داشت، نباید درد و رنجی وجود داشته باشد. نمی توانم خدای مهربانی را تصور کنم که اجازه می دهد این چیزها وجود داشته باشد. مشتری لحظه ای فکر کرد، اما جوابی نداد، چون نمی خواست جر و بحث کند. آرایشگر کارش را تمام کرد و مشتری از مغازه بیرون رفت. به محض این که از آرایشگاه بیرون آمد، در خیابان مردی دید با موهای بلند و کثیف و به هم تابیده و ریش اصلاح نکرده. ظاهرش کثیف و ژولیده بود. مشتری برگشت و دوباره وارد آرایشگاه شد و به آرایشگر گفت: می دانی چیست، به نظر من آرایشگرها هم وجود ندارند. آرایشگر با تعجب گفت: چرا چنین حرفی می زنی؟ من این جا هستم، من آرایشگرم. من همین الان موهای تو را کوتاه کردم. مشتری با اعتراض گفت: نه! آرایشگرها وجود ندارند، چون اگر وجود داشتند، هیچ کس مثل مردی که آن بیرون است، با موهای بلند و کثیف و ریش اصلاح نکرده پیدا نمی شد. آرایشگر جواب داد: نه بابا، آرایشگرها وجود دارند! موضوع این است که مردم به ما مراجعه نمی کنند. مشتری تائید کرد: دقیقاً ! نکته همین است. خدا هم وجود دارد! فقط مردم به او مراجعه نمی کنند و دنبالش نمی گردند. برای همین است که این همه درد و رنج در دنیا وجود دارد. اینو برای همه بزارید واقعا لازمه همه بخونن...
لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني زانو نمي زنم، حتي اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد ! زانو نمي زنم، حتي اگر تمام مردم دنيا روي زانوهايشان راه بروند ! من زانو نمیزنم.
     
  
صفحه  صفحه 20 از 26:  « پیشین  1  ...  19  20  21  ...  25  26  پسین » 
مذهب
مذهب

اگر الله وجود داره پس به سوالات من پاسخ بده ؟(استدلال منطقی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA