انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین »

باشگاه فولاد خوزستان [ نظر سنجی در پست دوم ]


مرد

 
گزارش کامل دیدار فولاد خوزستان و ذوب آهن


حسین فرکی با دگرگونی ترکیب بازی با پرسپولیس، صدرنشینی تیمش را در لیگ برتر تثبیت کرد.



به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مشروح گزارش این دیدار زیبا را در ادامه مرور خواهیم کرد.

فولاد خوزستان یک – ذوب آهن اصفهان صفر

هفته هشتم لیگ برتر- ورزشگاه تختی اهواز

‎تماشاگر: سه هزار نفر

‎داور: سیدحسین زرگر

‎اخطار: ایوب کلانتری )فولاد( سینا عشوری و روح الله عرب )ذوب آهن(

‎فولاد خوزستان:
علی سلیمی، حسن جعفری، عبدالله کرمی، سرجیو رافائل، امید خالدی، ایوب کلانتری )77- مهدی بدرلو(، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، عباس محمدرضایی )71- سروش رفیعی(، اسماعیل شریفات و لوسیانو پریرا )82- مهرداد جماعتی(

سرمربی: حسین فرکی

‎ذوب آهن اصفهان:
میلان میانوویچ، علیرضا محمد )46- میلاد زنیدپور(، هادی تأمینی، سپهر حیدری، سینا عشوری، قاسم حدادی فر، اکبر ایمانی، مرتضی تبریزی )63- احسان پهلوان(، اسماعیل فرهادی، روح الله عرب )86- حسین دوستدار( و مهدی رجب زاده

سرمربی: لوکا بوناچیچ

‎شرح بازی:
فولاد خوزستان بعد از باخت مقابل پرسپولیس، برای تثبیت صدرنشینی نیاز به کسب سه امتیاز از مصاف با ذوب آهن دارد؛ تیمی که در چهار مسابقه قبلی شکست نخورده است.

‎نیمه اول:
نیمه اول دیدار فولاد و ذوب آهن تحت تأثیر گرمای اهواز قرار داشت و بازیکنان دو تیم نتوانستند بازی مورد انتظار را نمایش دهند. فولاد که بعد از باخت به پرسپولیس چندین تغییر در ترکیب تیمش داشت، روی فرارهای سریع اسماعیل شریفات و حسن جعفری از جناحین برنامه ریزی کرده بود و در نهایت روی ضربه ایستگاهی حاصل از نفوذ شریفات، توسط رحمانی به گل رسید. در این نیمه تیم ذوب آهن با یک بازی بسته و تجمع در زمین خودی سعی در کنترل بازیکنان تهاجمی تیم میزبان و استفاده از ضدحملات داشت اما سرعت پایین مهاجمین ذوب در هنگام تصاحب توپ باعث شد تا این تیم حتی برای یک بار هم نتواند دروازه فولاد را تهدید کند. در سوی دیگر میدان، فولاد دوبار فرصت گلزنی داشت. ضربه دقیقه 25 شریفات توسط میانوویچ مهار شد و لوسیانو پریرا در دقیقه 45 یک فرصت تک به تک را به راحتی هدر داد تا نیمه اول با گل بختیار به سود فولاد تمام شود.

‎نیمه دوم:
محمدرضایی روی ارسال شریفات در ابتدای این نیمه یک فرصت عالی را از دست داد و پس از آن بود که ذوب آهن برای جبران گل خورده بر توپ و میدان مسلط شد. اغلب حملات ذوب آهن از سمت چپ خط دفاع تیم میزبان پایه گذاری می شد و در چند صحنه دروازه فولاد را تهدید کرد. اما فولاد خوزستان در 45 دقیقه دوم با دوندگی زیاد و ارائه یک بازی درگیرانه به حفاظت از گل زده پرداخت و فرکی با تعویض هایی که انجام داد، راه های نفوذ ذوب آهن را بست. در چند دقیقه پایانی، بازیکنان فولاد روی دو ضدحمله می توانستند تعداد گل های این تیم را افزایش دهند اما ضربات شریفات و جماعتی راهی به دروازه تیم مهمان پیدا نکرد و بازی یک بر صفر به سود فولاد تمام شد.

‎شرح گل:
یک- صفر فولاد؛ دقیقه ۳۸:

خطای بازیکن ذوب آهن روی شریفات یک ضربه ایستگاهی در زاویه ای بسته نصیب فولاد کرد اما ضربه هوشمندانه بختیار رحمانی در اوج غفلت دروازه بان حریف، یک گل زیبا برای تیم اهواز همراه داشت.
هله
     
  
مرد

 
‎گزارش هفت هفته ی لیگ ۹۲ _۹۳ به نقل تصاویر‎

هفته اول لیگ برتر سیزدهم ‎(سپاهان - فولاد خوزستان)

تعداد تصویر: ‎22
‎دانلود از سرور مدیا فایر‎



Pasword : looti.net

**
‎گزارش هفت هفته ی لیگ ۹۲ _۹۳ به نقل تصاویر‎

هفته دوم لیگ برتر سیزدهم ‎(فولاد-فجر)

تعداد تصویر: 15

‎دانلود از سرور مدیا فایر‎


Pasword = looti.net

**
گزارش هفت هفته ی لیگ ۹۲ _۹۳ به نقل تصاویر

هفته سوم لیگ برتر سیزدهم ‏‎(صبای قم- فولاد خوزستان)

‎دانلود از سرور مدیار فایر‎

تعداد تصویر: 18


**
‎گزارش هفت هفته ی اول لیگ ۹۲ _ ۹۳ به نقل تصاویر‎

هفته چهارم لیگ برتر سیزدهم ‎(فولاد خوزستان-داماش گیلان)

تعداد تصویر: 8

‎دانلود از سرور مدیا فایر‎



**
‎گزارش هفت هفته اول لیگ ۹۲ _۹۳ به نقل تصاویر‎

هفته پنجم لیگ برتر سیزدهم ‎(راه آهن سورینت-فولاد خوزستان)

تعداد تصویر: 23

‎دانلود از سرور مدیا فایر‎


هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 
شاهکار بختیار، گلزنی از روی نقطه کرنر؛ هنوز با فولاد واقعی فاصله داریم

کاپیتان فولاد مردان خوزستان، تا اینجای کار 3 گل برای فولاد زده که هر 3 این گل ها روی هنر شوت زنی او و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسیده است.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، بختیار که در پست همیشگی اش بازی می کرد گلی به ذوب آهن زد که بعید است فعلا از یادها برود.

او در لحظات اولیه بازی خطایی را که نزدیک به خط کرنر روی اسماعیل شریفات انجام گرفته بود با یک ضربه زیبا به داخل دروازه فرستاد، گلی که پیروزی فولاد و صدرنشینی این تیم را تضمین کرد.

بختیار رحمانی تا امروز گلزن ترین هافبک لیگ و یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و به نظر می رسد در فهرست بعدی تیم ملی جای ثابتی داشته باشد. او 3 گل برای فولاد زده که هر 3 این گل ها روی هنر شوت زنی او و به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر رسیده است.

در همین حال کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از پایان این دیدار گفت: تیم ما هنوز با فولاد واقعی فاصله دارد ولی بدون شک با روندی که در پیش گرفته ایم می توانیم در هفته های آینده با کیفیت بالاتری بازی کنیم.

بختیار رحمانی در خصوص پیروزی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: پس از نتیجه ای که برابر پرسپولیس کسب کردیم خوشحالیم که توانستیم بازهم دل هواداران را شاد کنیم و آن شکست را به دست فراموشی بسپاریم.

وی افزود: به نظرمن هنوز آن فولاد واقعی نیستیم زیرا که بازی های خود را با نتایج نزدیکی می بریم ولی این وعده را می دهیم که در هفته های آینده با اقتدار بیشتری پیروز شویم.

کاپیتان تیم فولاد خوزستان بیان کرد: تیم ذوب آهن نیز یکی از تیم های خوب لیگ برتر است که در نیمه دوم تا اندازه ای به ما فشار آورد ولی با این وجود توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم.وی اظهار کرد: تیم ما در نیمه دوم به دلیل استرس صدرنشینی تا اندازه ای عقب تر کار کرد ولی در اواخر بازی نیز بازهم جلو کشیدیم و به حریف اجازه ایجاد موقعیت ندادیم.

رحمانی تصریح کرد: هنوز با تیم سال گذشته فاصله داریم ولی رفته رفته می توانیم بازی های با کیفیت تری را ارایه دهیم و حاشیه امنیت بهتری را برای خود در بالای جدول ایجاد کنیم.
هله
     
  
مرد

 
جماعتی:هیچ تیم به راحتی نمی تواند از ما امتیاز بگیرد

بازیکن تیم فولاد خوزستان گفت: با روندی که تیم ما ازابتدای فصل تاکنون در پیش گرفته است بدون شک حریفان نمی توانند از تیم ما به راحتی امتیاز بگیرند.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، مهرداد جماعتی پس از پیروزی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تیم ما در نیمه نخست این بازی تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی را نیز به دست آورد ولی توپ های ما با فاصله کمی به خارج رفت و نتوانستیم به گل برسیم. با وجود این خوشحالیم که روی آن ضربه ایستگاهی بختیار رحمانی بازهم توانایی های خود را به رخ حریف کشید و برای ما گلزنی کرد.

وی افزود: تیم ذوب آهن نیز در این بازی موقعیت هایی داشت که بازیکنان ما به خوبی از گلزنی حریف جلوگیری کردند و تا پایان بازی از گل زده خود دفاع کردند.

بازیکن تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم برای حفظ گل برتری خود تا اندازه ای با احتیاط کار کرد و همین امر باعث شد حریف جلوتر بکشد و چند موقعیت را نیز ایجاد کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با تدابیری که کادر فنی به ما گوش زد کرده بود به خوبی توانستیم بازی را در نیمه دوم نیز کنترل کنیم و حتی در چند صحنه می توانستیم گل های بعدی را نیز به ثمر برسانیم.

جماعتی بیان کرد: با روندی که تیم ما از ابتدای فصل تا کنون در پیش گرفته است بدون شک حریفان نمی توانند از تیم ما به راحتی امتیاز بگیرند زیرا که بازیکنان ما برای حفظ جایگاه خود در جدول از دل و جان مایه می گذارند.
هله
     
  
مرد

 
واکنش مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به گزارش یک شبکه ماهواره ای

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به گزارش یک شبکه ماهواره ای واکنش نشان داد و نکاتی را برای آگاهی افکار عمومی بیان کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سیف اله دهکردی اظهار داشت: با توجه به قوانین فیفا و همچنین نیاز اساسی فوتبال به مقوله درآمدزایی و مستقل شدن باشگاه های فوتبال از بودجه های ملی،در سال 1388 اعضای اتحادیه فوتبال کشور تصمیم به راه اندازی و تاسیس یک شرکت به منظور درآمدزایی گرفتند، موضوعی که متاسفانه در این رسانه بیگانه بصورت خلاف واقع عنوان گردیده و این کار اصولی و حرفه ای را به گونه ای دیگر منعکس کرده است.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت: از زمان تاسیس آن شرکت)شرکت اتحاد شکوفای ایرانیان( تا کنون بیش از 4 سال می گذرد و این در حالی است که پس از مکاتبه با باشگاه های کشور که مالک اصلی این شرکت می باشند عملا هیچ گونه سرمایه گذاری جهت اقدام در امور درآمدزا برای توسعه فوتبال انجام نپذیرفت و این شرکت از زمان تاسیس تا کنون تعطیل و غیرفعال بوده است و هیچگونه فعالیت اقتصادی در آن صورت نگرفت.

این عضو هیات رییسه سازمان لیگ اظهار داشت: فوتبال ایران در حال حاضر با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کند که یکی از موارد مهم آن نیز درآمد زایی و بحث اقتصادی است.
سیف اله دهکردی افزود: فوتبال باید درآمدزایی داشته باشد و این حق اساسی این رشته تاثیر گذار ورزشی در کشور ماست، در بسیاری از کشورهای جهان فوتبال به اندازه یک صنعت توانسته در جذب سرمایه ها و درآمدزایی جایگاهش را ارتقاء دهد.

مدیرعامل تیم صدرنشین لیگ برتر، افزود: بنده با توجه به سالیان متمادی حضورم در فوتبال شاهد معضلات گوناگونی بوده ام و معتقدم جامعه فوتبال و دوستداران آن باید با استقبال از دیدگاه های مثبت راهکارهای گره گشا را تقویت کرده و آن را عملی کنند، یکی از بزرگترین معضلات فوتبال ایران در ابتدای تاسیس تا به امروز عدم توانایی باشگاه ها در امر درآمدزایی بوده است.

دهکردی اظهار داشت: در روزهای گذشته رسانه ها خبرهایی مبنی بر نیاز فوتبال کشور به نقدینگی و اخلال در برگزاری اردوهای تیم های ملی را منعکس کردند که بنده نیز با شنیدن این خبرها متاثر شده ام. وی افزود: وقتی فوتبال یک کشور در رده های حرفه ای با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند چه انتظاری می توان از باشگاه هایی داشت که با اتکا بر منابع مالی خصوصی در رده های مختلف و در سطح لیگ های پائین تر فعالیت می کنند.
هله
     
  
مرد

 
‎فولاد در هشت هفته ی لیگ برتر ، به نقل تصاویر‎

هفته ششم لیگ برتر سیزدهم ‎(فولاد- استقلال خوزستان)

تعداد = ۲۰ تصویر

Download file


‎‏-----------------------------------------------------------------------------‏‎

هفته هفتم لیگ برتر سیزدهم ‎(پرسپولیس- فولاد خوزستان)

تعداد = ۳۱ تصویر

Download file

-----------------------------------------------------------------------------

هفته هشتم لیگ سیزدهم ‎(فولاد-ذوب آهن)

تعداد = ۱۸ تصویر

Download file

-----------------------------------------------------------------------------


رمز تمامی فایل ها ‏looti.net‏ هست ‏‎
هله
     
  ویرایش شده توسط: mereng   
مرد

 
باذزیکنان کامل تیم - سال ۹۲ - ۹۳



۱
علیرضا سلیمی
1362
فولاد خوزستان
دروازه بان


22
محمدرشید مظاهری
1368
فولاد خوزستان
دروازه بان


31
ارشاد یوسفی
1360
مس کرمان
دروازه بان


31
میلاد همایونی سنگری
1372
فولاد خوزستان
دروازه بان


4
ایوب والی
1366
فولاد خوزستان
مدافع


6
عبدالله کرمی
1361
فولاد خوزستان
مدافع


21
امید خالدی
1366
فولاد خوزستان
مدافع


33
وفا هخامنشی
1370
فولاد خوزستان
مدافع


3
سرجیو رافئل د کاستا
1985
برزیل
مدافع


17
حسن جعفری
1369
سپاهان
مدافع


24
مهرداد جماعتی
1368
فولاد خوزستان
مدافع


27
سروش سعیدی بروجنی
1370
فولاد خوزستان
مدافع


6
مهدی نوری
1362
شاهین بوشهر
هافبک


5
مهدی بدرلو
1364
صبا
هافبک


11
بختیار رحمانی
1370
فولاد خوزستان
هافبک


14
شهاب کرمی
1369
شهرداری یاسوج
هافبک


15
ایوب کلانتری
1369
فجر سپاسی
هافبک


17
سروش رفیعی
1369
فولاد خوزستان
هافبک


15
لئندرو چاوز
1983
برزیل
هافبک


8
اسماعیل شریفات
1367
فولاد خوزستان
هافبک


30
احمد عبداله زاده
1372
فولاد خوزستان
هافبک


32
ولید مشای زاده
1371
فولاد خوزستان
هافبک


19
ساسان انصاری
1370
فولاد خوزستان
مهاجم


29
لوسیانو پریرا مندز
1983
لیننسه برزیل
مهاجم


28
مهدی نیایش پور
1370
فولاد خوزستان
مهاجم


9
عباس محمد رضایی
1361
استقلال تهران
مهاجم


40
فرزاد حاتمی
1364
اسثقلال تعران
مهاجم
هله
     
  
مرد

 
گفتگو با عسکریان؛برنامه منسجم تقدیر از هواداران و اقدامات انجام شده در رفع مشکلات غدیر

برنامه تقدیر از برترین هواداران فولاد خوزستان تا پایان لیگ سیزدهم ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، اسماعیل عسکریان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اولین مراسم تقدیر از هواداران برتر فولاد را در بین دو نیمه دیدار فولاد و ذوب آهن اصفهان برگزار کردیم و از سه هوادار فولاد به نام های یدالله صالحی، حبیب پارسافر و احسان بیگدلی تقدیر به عمل آمد. معاونت فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان، افزود: ملاک در انتخاب هواداران برتر در سه محور حضور مستمر در دیدارهای فولاد، رعایت نکات اخلاقی و تشویق تیم می باشد و در جریان هر بازی خانگی عملکرد هواداران توسط اعضای باشگاه رصد شده و سه نفر انتخاب شده و از آنها با اهداء جوایزی تقدیر به عمل می آید،البته در آینده قصد افزایش این تعداد را در دستور کار خود داریم.

وی اظهار داشت: مسلما نقش هواداران در پیشرفت یک باشگاه خیلی مهم است و فولاد خوزستان نیز به عنوان صدرنشین لیگ برتر و یکی از با اخلاق ترین تیم های ایران برنامه های متنوعی برای افزایش حمایت هواداران و بالابردن جایگاه این عزیزان دارد که یکی از آنها نیز انتخاب هواداران برتر است، خوشبختانه دیدگاه و تعامل مثبتی بین هواداران و بازیکنان وجود دارد از طرفی هواداران فولاد این موضوع را به اثبات رسانده اند که همواره به دور از حاشیه ها تنها برای موفقیت تیم خود تلاش می کنند.

معاونت باشگاه فولاد همچنین در رابطه با روند اقدامات انجام گرفته برای رفع نواقص استادیوم غدیر اهواز، اظهار داشت: مشکل نور و اسکوربود این استادیوم را پیگری کردیم و در راستای رفع آن برآمدیم، در این راستا جناب آقای مهندس مهدی مسئول رسیدگی به صدور مجوز حرفه ای باشگاه های کشور در روزهای آینده به اهواز می آیند، بر طبق برنامه قرار است در جلسه ای موارد و اقدامات باشگاه فولاد خوزستان را برای رفع معایب موجود در پرونده از سوی afc را بیان کرده، همچنین ایشان بازدیدی از امکانات باشگاه فولاد خوزستان داشته باشند.

اسماعیل عسکریان در پایان اظهار کرد: در روزهای 23 و 24 شهریور نیز جلسه ای در سازمان لیگ برپا خواهد شد و این موضوعات نیز در آنجا عنوان خواهد شد، همچنین برنامه کارگاهی به این منظور )استقرار الزامات کنفدراسون فوتبال آسیا در سال 2014( برنامه ریزی شده است که در آن نیز حاضر خواهیم شد.
هله
     
  
مرد

 
حسین فرکی: تلاش مي كنيم بالاي جدول بمانيم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی اين هفته، ما برای تثبیت موقعیت مان درصدر جدول و مس كرمان برای فرار از انتهای جدول به دنبال امتیاز بازی هستیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، حسین فرکی در گفت وگو با )ایسنا( اظهارکرد: با توجه به اين كه مس تیم خوب و قابل احترامی است و یاوری، استاد و پیشکسوت ما هدایت این تیم را بر عهده گرفته و هم چنین موقعیت ما در بالاي جدول، نوید یک بازی دشوار را به ویژه برای ما دارد.

وی بیان کرد: مس در انتهای جدول قرار دارد که به اعتقاد من، با توجه به پتانسیلی که در این تیم وجود دارد، نباید جايگاه آنها در این مكان از جدول باشد. به هر حال در این بازی هر دو تیم تلاش شان کسب امتیاز است. ما به خاطر موقعیت خودمان در صدر جدول و مس هم برای فرار از انتهای جدول به دنبال امتیاز هستیم که این موارد نوید یک دیدار خوب را دارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه با عرض تسليت به خاطر در گذشت مربي مس كرمان عنوان كرد: از طرف مجموعه فولاد خوزستان به خانواده مهدی محمدی و باشگاه مس کرمان تسلیت می گویم. او یکی از مربیان و همکاران خوب و کاربلد کرمانی بود که امیدوارم خانواده او تسلیت ما را بپذيرند.

وي هم چنين درباره آمادگی تیمش برای این دیدار گفت: شرایط مان خوب است و بازیکنان ما برای این بازی انگیزه دارند و تمرینات خوب و باکیفیتی را با توجه به اهدافی که در هر بازی دنبال می کنیم، پشت سر گذاشته اند. به هر حال از نظر ما همه چیز آماده است و تیم مان هیچ مشکلی ندارد.

فركي خاطرنشان كرد: امیدوارم در این دیدار، بازی با کیفیت، خوب و بهتری را نسبت به دیدارهای گذشته ارایه دهیم. به هر حال بالای جدول قرار گرفتن کار ساده ای نیست و وقتی هم دشوارتر می شود که بخواهیم آن را حفظ کنیم.
وي با بيان اين كه امسال در لیگ 16 تیمی تمام تیم ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند، ادامه داد: در دیدار هفته گذشته نیز با ذوب آهن بازی کردیم که تیم بسیار خوبی است . اين تيم به دليل اين كه طی بازي هاي چهار هفته گذشته اش شکستی نداشت، براي ديدار با ما از انگیزه خوبی برخوردار بود و ما هم می خواستیم خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم که طبیعی است در چنين شرايطي بازیکنان کمی دچار استرس و اشتباه شوند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بيان كرد: در این بازی موقعیت های ما نسبت به ذوب آهن بیشتر بود ولی دقت لازم را نداشتیم. به طور کلی انتظار من از تیم بالاتر از این است ولی از طرفی هم می دانم كه شرایط امسال ما نسبت به سال گذشته متفاوت است. سال گذشته در این مقطع کسی روی تیم ما حساب باز نمی کرد اما امسال تمام تیم ها مدعی و به دنبال صدرنشینی هستند که مقابله با این شرایط ابزار لازم، تمرکز و تفکر حرفه ای را می خواهد که ما در حال تلاش هستیم تا خودمان را بالای جدول حفظ کنیم.

وي در پايان با بیان این که برای این بازی محرومی نداریم، گفت: خدا را شکر ایوب والی هم که مصدوم بود از روز گذشته با تیم کار کرد و وارد کار جمعی شد. او تا چند روز آینده آماده می شود كه از بابت اين موضوع خوشحال هستيم. البته والي به بازی با مس نمی رسد.
هله
     
  
مرد

 
عبداله کرمی: نباید مس کرمان را دست کم گرفت

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گرچه تیم مس کرمان تاکنون بردی کسب نکرده است اما نباید این تیم را دست کم گرفت.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عبداله کرمی در گفت و گو با )فارس(اظهار کرد: ما نباید مغرور صدرنشین بودن خود شویم چرا که این موضوع ضربات سنگینی به تیم وارد می کند.

وی بیان کرد: در واقع اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستیم باید تمام بازی ها را به یک چشم نگاه کرد و تنها برای برد وارد میدان شد.
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: مس در چند سال اخیر نشان داده است که تیم بسیار خوبی است پس نباید به جایگاه کنونی این تیم در انتهای جدول نگاه کرد.

وی عنوان کرد: در هر صورت حریف از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را انجام داده تا در برابر ما پیروز شود.
کرمی گفت: مس برای رهایی از بحران نیاز به برد دارد و قطعا پیروزی برابر تیم صدرنشین جدول باعث انگیزه در این تیم می شود پس حریف به دنبال آن بوده تا با پیروزی برابر ما از بحران خارج شود.

وی ادامه داد: اکنون طوری شده که تمام تیم ها برای برد برابر ما صف آرایی می کنند و این موضوع کار ما را سخت تر می کند.
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه هدف ما در این فصل قهرمانی در لیگ است افزود: فصل گذشته نیز استحقاق قهرمانی در لیگ را داشتیم اما در نهایت توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و این موضوع برای ما بسیار مهم بود.

وی بیان کرد: تیم ما اکنون در اوج آمادگی به سر می برد و هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنان ایجاد شده است.


عباس محمدرضایی: برای یک دیدار سخت آماده می شویم

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید: خودمان را برای یک دیدار بسیار سخت در کرمان آماده می کنیم.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، عباس محمدرضایی در گفت وگو با )ایسنا(، اظهارکرد: به جز ایوب والی که به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی در حال تمرین است، خدا را شکر سایر بازیکنان در شرایط خوبی هستند. ما خودمان را برای یک دیدار بسیار سخت در کرمان آماده می کنیم. این تیم اکنون در شرایط خوبی نیست و به نظرم کمی به صوت انتخاری بازی می کند که ما باید تمام تلاش مان را کنیم تا بتوانیم با دست پر به اهواز برگردیم.

وی با بیان این که زیبایی فوتبال به این است که نتایج آن قابل پیش بینی نیست، ادامه داد: معتقدم در فوتبال نمی توان از قبل نتیجه هیچ دیداری را پیش بینی کرد و گفت چه تیمی پیروز میدان است. به هرحال ما تمام سعی خور را خواهیم کرد تا آن روندی را که از ابتدای فصل از اهداف کادرفنی و باشگاه بوده است، دنبال کنیم و بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.
هله
     
  
صفحه  صفحه 2 از 6:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  پسین » 
ورزش
ورزش

باشگاه فولاد خوزستان [ نظر سنجی در پست دوم ]

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA