انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 31 از 46:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 


وقتی تیم 10نفره 2-1 عقب باشه فقط فقط یه اسطوره، یه افسانه، یه فراتر از انسان به نام کریس میتونه هتریک کنه تا بازی در پایان 4-2 به سود پرتغال به پایان برسه...دو گل با ضربه سر و یک گل ضربه ایستگاهی



زنده باد کریس مهار نشدنی♥

زنده باد رئال و رئالی
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

گزارش روز:هزینه خرید بیل و کریس = هزینه خرید تمام بازیکنان بارسلونا





دراین گزارش به بررسی هزینه های خرید ستاره ها توسط دو غول فوتبال اسپانیا در ده سال اخیر پرداخته شده

کاملا روشن است که سیاست تقویت قوا در باشگاه های رئال مادرید و بارسلونا تفاوت های زیادی با یکدیگر دارد. سران باشگاه بارسلونا برای تقویت قوای رختکن تیمشان از تیم پایه ای به عنوان منبع اصلی تغذیه استفاده می کنند و سران باشگاه مادریدی که حالا فلورنتینو پرس سرکردگی آن را در دست دارد، به سان رویه چندین ساله این باشگاه، تیمش را برپایه خریدهای جنجالی و بازیکنان گران قیمت تقویت می کنند

نکته جالب اینجاست که وجهی که سران باشگاه مادریدی برای انتقال کریستیانو رونالدو و گرث بیل به رختکن تیمشان پرداخت کرده اند، عملا برابر با وجهی است که بارسلونایی ها برای خریداری تمام بازیکنان تیمشان هزینه کرده اند. رئالی ها برای آنکه دو ستاره ولزی و پرتغالی ، پیراهن کهکشانی ها را برتن کنند 195 میلیون یورو هزینه کردند که این مبلغ تنها 25 میلیون یورو کمتر از مبلغی است که سران بارسلونا برای به خدمت گرفتن تمامی بازیکنانی که در حال حاضر پیراهن آبی اناری ها را برتن می کنند است.

طبق گزارش منتشره در ترنسفر مارکت، که وب سایتی تخصص برای نقل و انتقالات است، سران باشگاه رئال مادرید برای به خدمت گرفتن تمام بازیکنانی که درحال حاضر در رختکن این تیم هستند مبلغ 533.5 میلیون یورو هزینه کرده ولی بارسایی ها به تنها 218.5 میلیون یورو نیاز داشتند تا به تجهیز تیمشان بپردازند و آخرین خرید آنها نیمار برزیلی بوده. اگر بخواهیم به زبان دیگری بگوئیم،سران باشگاه بارسلونا به ندرت مبالغی جنجالی را برای خرید یک بازیکن پرداخت می کنند.

کهکشانی ها فقط در تابستان امسال مبلغ 181 میلیون یورو برای خریداری کارواخال، کاسمیرو، ایسکو،اییارامندی و بیل هزینه کردند و البته با فروش بازیکنانی مل آلبیول، کایه خون،اوزیل و ایگواین در حدود 100 میلیون یورو درآمدزایی داشتند. باید این را در نظر داشت که ترنسفر مارکت،ارقام متغیر انتقالات را ثبت نمی کند و فقط رقم ثابت ردو بدل شده برای یک بازیکن را درنظر می گیرد.به همین خاطر هم هست که دراین گزارش آماری رقم انتقال برخی از بازیکنان کمتر از مبالغی که پیشتر مطالعه کرده اید درج شده


هزار میلیون یورو برای خریدهای ده ساله اخیر رئال

بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ باشگاه مادریدی در بازار نقل و انتقالات در تابستان امسال رقم خورد. حالا کهکشانی ها در ده سال اخیر برای خرید ستاره هایشان مبلغی بیش از 1100 میلیون یورو هزینه کرده اند. والتر ساموئل (23)، روبینیو (24)، گاگو (20)، روبن (36)، هونتلار (27) و کاکا (65) از جمله دیگر بازیکنان گران قیمتی هستند که در سالهای اخیر به رئال منتقل شدند

خرید 600 میلیون یورویی بارسا در ده سال اخیر

اغلب خریدهای بارسلونا، بازیکنانی بودند که مبلغ پرداختی برای خرید آنها با کیفیت فوتبال ارائه شده شان تطبیق زیادی نداشت. آنها برای خرید کاسرس 16 میلیون یورو و برای خرید هلب 17 میلیون یورو هزینه کردند. برای انتقال زلاتان به تیمشان 46 میلیون یورو+ اتوئو را به اینتر پرداخت کردند و چیگرینسکی را با 25 میلیون یورو و ویا را با 40 میلیون یورو به رختکن تیمشان آوردند

بارسا وبهره گیری از محصولات خانگی

جدای از بحث های اقتصادی، نکته ای است که به شدت جلب توجه می کند. 14 بازیکن از بازیکنان حاضر در رختکن کنونی بارسلونا، بدون پرداخت هزینه ای به تیم اصلی بارسا آمده اند: والدس، اویر، مونتویا، پویول، بوسکتس، چابی، اینیستا، پدرو، تئیو، دوس سانتوس، سرخی روبرتو و مسی ولی از سوی دیگر میدان رئال تنها کاسیاس، خسوس، ناچو، خسه و موراتا را به عنوان محصولات آکادمی اش می بیند و برای خریداری شان پول پرداخت نکرده که درحال حاضر هیچ یک از این بازیکنان نیز درترکیب اصلی تیم مادریدی جایی ندارند.




در بخش پایانی این تصویر یازیکنانی را می بینید که خریدشان هزینه ای برای این دو باشگاه در بر نداشته.14 بازیکن بارسلونا این شرایط را دارند و تنها 5 بازیکن از رئال از آکادمی جوانان به تیم اصلی آمده اند
نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  
مرد

 

عکس های پیراهن سوم تیم در فصل جدید


لباس سوم رئال به طور رسمی رونمایی شد اونم با بِیل

این لباس تو چمپیونز لیگ به عنوان لباس دوم رئال هستش


نه دسترسی به یار دارم
نه طاقت انتظار دارم
هر جور که از تو بر من آید
از گردش روزگار دارم
     
  ویرایش شده توسط: maryy   
مرد

 
سارا کاربونرو: نمی دانم فرزندمان در مادرید به دنیا می آید یا درخارج از اسپانیا


با این صحبت ها، گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ایکر کاسیاس از باشگاه مادریدی افزایش خواهد یافت.

سارا کاربونرو، همسر ایکر کاسیاس حالا باردار است و انتظار تولد اولین فرزندش را می کشد . او حالا و در آستانه سالگرد بیستمین سال تاسیس کمپانی «وومن سیکرت» به عنوان سفیر این کمپانی مشغول به فعالیت است و در این راستا در کنفرانسی خبری شرکت کرده و از مسائل مختلفی از جمله زندگی شخصی اش صحبت کرده.

او که خبرنگار ورزشی شبکه تله سینکو نیز هست در ابتدا سعی داشت تا از پاسخ دادن به سوالات در مورد زندگی شخصی اش طفره برود:« من دوست دارم که برخی از رازها را درون خودم نگه دارم» ولی در مقابل سرسختی خبرنگاران و سوالاتی که در مورد او و فرزند در راهش و ایکر کاسیاس از او پرسیده می شد تسلیم شد:« نمی دانم که آیا فرزندم در مادرید متولد خواهد شد یا درخارج از اسپانیا.الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این باره نیست.»

و با همین صحبت ها، گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ایکر کاسیاس از باشگاه مادریدی افزایش خواهد یافت.

طبق گزارش روزنامه ال پائیس ، در طول ماه های اخیر خیلی ها سارا کاربونرو را مقصر افت ورزشی و عملکرد نه چندان مطلوب ایکر کاسیاس در درون دروازه رئال می دانسته اند. او در پاسخ به سوالی دراین باره گفت:« من چنین صحبت هایی را نشنیده ام. این یکی از دلایلی است که من عضو شبکه های اجتماعی نمی شوم. در مقابل انتقادات خوب هم مثل انتقادات بد، باید با عدالت رفتار کرد. این حرفها نه درمن عقده و گره ایجاد کرده و نه مرا غرق می کنند.»

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که تحت هیچ شرایطی قصد ترک کردن شغل حرفه ای اش را ندارد:« هدفم این است که تا جایی که می توانم به کار کردن ادامه دهم و مثل هرمادر دیگری، فرزندم را بزرگ کنم و البته می خواهم در زودترین زمان ممکن به فعالیت کاری ام برگردم. چون می خواهم همان کار قبلی ام را دنبال کرده و معتقدم که تمام خانمها می توانند زندگی خانوادگی شان را با زندگی کاری و حرفه ای شان آشتی بدهند.»

سارا کاربونرودر مورد روزهای بارداری اش گفت:« بی احتیاطی نمی کنم. البته کار خاصی هم انجام نمی دهم؛ هر چه دلم بخواهد انجام می دهم، البته دوست ندارم که چاق شوم.»



زلاتان :اگر بیل ناکام بماند، هواداران رئال برایش سوت خواهند زد؛ دقیقا همان کاری که با زیدان نمودند؛به لیگ برتر نمی روم


ستاره پاری سن ژرمن به بازیکن ولزی رئال مادرید هشدار داده ویادآوری کرده که کار سختی را در اثبات توانایی هایش در سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهد داشت

زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است که گرث بیل ولزی کار سختی برای کنار آمدن با فشارها در باشگاه مادریدی خواهد داشت.

بیل جوان اخیرا با انتقالی جنجالی از تاتنهام به رئال مادرید منتقل شده و ایبرا براین باور است که اگر بیل نتواند توقعات موجود از او را برآورده کند، هواداران رئال ممکن است علیه او شوریده و برایش سوت های انتقادی بزنند.

سران باشگاه رئال در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی مبلغی در حدود 100 میلیون یورو برای خرید بیل به باشگاه تاتنهام پرداختند و حالا ستاره سوئدی دنیای فوتبال نگران آن است که هواداران رئال صبر کمی درمورد بیل داشته باشند و ازماه های ابتدایی حضور زیدان در باشگاه مادریدی در سال 2001 مثال آورده.

زلاتان در گفت و گو با بی بی سی اسپورت گفت:« هیچ فوتبالیستی ارزش پرداخت چنین مبلغی برای انتقالش را ندارد. این انتقال نجومی فشارهای زیادی را روی دوش بیل قرار خواهد داد. من می دانم که درماه های ابتدایی حضور زیدان در ترکیب رئال مادرید ، هواداران علیه او سوت می زدند. اگر آنها می توانستند علیه زیدان که از نظر من زییکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است سوت بزنند..... امیدوارم که بیل بازیکن صبوری باشد.»

ایبرا در ادامه صحبت هایش گفت:« من این رویا را در سر داشتم که به بارسلونا بپیوندم ولی بعد از آن با خودم فکر می کنم که شاید بهتر باشد که به جای محقق کردن برخی رویاها، آنها را برای خودت نگه داری. انتقال بیل به رئال مادرید شباهت زیادی به انتقال من به بارسلونا دارد ولی چیزی که باعث به وجود آمدن آن شرایط شد و رقم انتقالم را بالا برد، رسانه ها و تیم فروشنده و بی قراری تیم خریداری برای جذب یک بازیکن بزرگ بودند. »

این درحالی است که در طول این مدت بارها صحبت هایی درمورد احتمال حضور زلاتان در فوتبال انگلیس به گوش می رسد ولی ایبرا با شفافیت تمام اعلام کرد که بعید است که در لیگ برتر بازی کند:« پیوستن به تیمی انگلیسی؟ دوره این کار گذشته است. من بالای 30 سال سن دارم. رابطه خوبی با سران و بازیکنان پاری سن ژرمن دارم و حس می کنم که می توانم تمام توانایی های فوتبالی ام را در پاری سن ژرمن به کار بگیریم. به علاوه مسئولیت بزرگی هم نسبت به تیم دارم. پس در ذهنم فکر انتقال به لیگ انگلیس قرار ندارد.»
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گالاتاسرای - رئال مادرید : خیزش کهکشانی ها برای قهرمانی دهم


پسران کارلو آنچلوتی سه شنبه شب بار دیگر در یک دیدار جذاب به ترکیه سفر خواهند کرد و امیدوارند این رقابت ها را با قدرت هر چه تمام تر آغاز کنند

باشگاه اسپانیایی رئال مادرید که طی چند سال گذشته با خرید های نجومی اش همواره تلاش کرده تا به قهرمانی شماره ده خود در لیگ قهرمانان برسد اما چندین و چند سال است که این سفیدپوشان مادرید در حسرت این جام مانده اند.آنها فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان تا یک قدمی این جام رفتند اما در کمال ناباوری برابر ستاره های جوان دورتموند تن به شکست سختی دادند.

با تمام این اوصاف آنها برای قهرمانی شماره 10 در لیگ قهرمانان برای این فصل امیدهای زیادی دارند با توجه به این موضوع که هدایت کهکشانی در این فصل به کارلو آنچلوتی معروف داده شده تا شاید او نیز بتواند همانطور که میلان در این رقابت ها افتخار آفرینی کرد با رئال مادرید نیز بتواند این مهم را انجام دهد.در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای این هدف بزرگ بازیکنانی چون ایسکو ،آیسر اییارامندی و گرث بیل به جمع کهکشانی های مادرید اضافه شده هر چند که مسعوت اوزیل و کاکا نیز از جمله بازیکنانی بودند که این تیم را ترک کردند.

مادرید برای بازی سه شنبه شب در ترکیه مجبور است بدون ژابی آلونسو به مصاف گالاتاسرای پر تلاش برود،بازیکنی که به دلیل شکستگی پای خود با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند . که کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی اش تایید کرد که ایکر کاسیاس نخستین بازی این فصلش را سه شنبه شب در درون دروازه به جای دیگو لوپس انجام خواهد داد.

گالاتاسری فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آمار 12 بازی بدون پیروزی برابر رئال مادرید پایان داد.جایی که آنها موفق شدند در خانه به یک پیروزی ارزشمند 3-2 دست بیابند و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتیجه 5-3 مغلوب شاگردان مورینیو شدند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال در 19 بازی اخیرش در لیگ قهرمانان 21 بار موفق به گلزنی شده و جدال سه شنبه شب در ترکیه می تواند چالش بسیار خوبی برای او باشد.

با تمام این اوصاف گالاتاسرای اخیرا در استانبول بسیار آماده نشان داده و آنها تنها در 14 بازی اخیر خانگی شان در رقابت های اروپایی تنها دو بار طعم شکست را تجربه کرده اند
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مورینیو: جدایی بین رئال و رونالدو بی مفهوم است؛دراسپانیا طرفدار رئال هستم


اگر آنچلوتی درکارش موفق شود یا نشود، مشکل من نیست. من بازی رئال مقابل ویارئال را ندیدم، چون در حال سفر بودند ولی به من گفتند که دیگو لوپس بازی خیلی خوبی انجام داد و برای او خوشحالم

در روزهای 20، 21 و 22 سپتامبر تورنمنتی تحت عنوان «بزرگداشت ژوزه مورینیو» برگزار می شود . باشگاه ورزشی کانیاس، تیمی که پسر ژوزه مورینیو در زمان اقامت خانواده مورینیو در آن توپ می زد، امروز در هتل نووهتل 13 این تورنمنت بین المللی کودکان را معرفی کرد . برای شرکت در این تورنمنت بین المللی از تیم کودکان رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید دعوت به عمل آمده است

خود ژوزه مورینیو تمایل زیادی داشت تا به نشان تشکر دراین مراسم حضور یابد ولی به خاطر مشغله کاری نتوانست به مادرید سفر کند و از راه دور و از طریق ویدئو کنفرانس دراین جلسه شرکت کرده و به آنالیز شرایط تیم مادریدی پرداخت:



تمدید قرارداد رونالدو: به نظرم طبیعی می آید. وقتی تیمی فوق العاده، یک بازیکن فوق العاده داشته باشد، جدایی و طلاق بی معناست. فکر می کنم که رئالی ها کار درستی کردند که قرارداد رونالدو را تمدید کرده و بازیکنی که آمار فوق العاده ای دارد را در تیمشان نگاه داشتند. من نمی خواهم راجع به مسائل شخصی رونالدو نظری بدهم ولی به نظر من وقتی درتیمی مثل رئال مادرید هستی، این یک گزینه خیلی طبیعی است. این پایانی بود که درانتظارش بودم

رئال مادرید: سخت است که بخواهیم در مورد مسائل گذشته صحبت کنیم؛ چون ما حرفه ای هستیم . دوره خوبی را در رئال مادرید سپری کردم. باشگاه محبوب من دراسپانیا علاوه برکانیاس، رئال مادرید است و همیشه طرفدار رئال خواهم بود؛ به غیر از زمانی که روبروی چلسی قرار بگیرد

دروازه بانی: برای من فرقی ندارد که چه کسی درون دروازه رئال باشد. اگر آنچلوتی درکارش موفق شود یا نشود، مشکل من نیست. من بازی رئال مقابل ویارئال را ندیدم، چون در حال سفر بودند ولی به من گفتند که دیگو لوپس بازی خیلی خوبی انجام داد و برای او خوشحالم. می دانم که کاسیاس مقابل گالاتاسرای درون دروازه قرار می گیرد و امیدوارم که او هم نمایش درخشانی داشته باشد

سیستم چرخشی در درون دروازه: من فکر می کنم که حالا این کارلو آنچلوتی است که دراین باره باید تصمیم بگیرد و من درکمال آرامش تصمیمات او را می پذیرم. چون اوست که تصمیم گیری می کند. سرمربیانی هستند که دوست دارند ترکیب تیمشان را در جام حذفی تغییر دهند و برخی دیگر هم این را دوست ندارند.بعضی های دیگراز قبل تصمیماتشان را اعلام می کنند.باید همه اینها را پذیرفت

بازگشت به مادرید: بعید می دانم که به مادرید برگردم.من درهمان جایی هستم که دوست دارم باشم و دراینجا بیش از هرجای دیگری احساس خوشبختی می کنم. تا وقتی که اینجا همه موافق باشند و همه فکر کنیم که اوضاع خوب است درچلسی خواهم ماند و وقتی جدا می شوم که حس کنیم به یک تغییر نیاز است

آدان ، دروازه بان سوم رئال بدون تیم است: باید با سایرین این داستان ها را دنبال کنید. تمام این حرفها تمام شد. آدان هم تیمی پیدا خواهد کردو امیدوارم که موفق باشد

تورس و ماتا و حضور در ترکیب چلسی برای حضور در جام جهانی: این چیزی است که سرمربی اسپانیا باید درموردش تصمیم گیری کند.گاهی وقتها بازیکنانی به تیم ملی دعوت می شوند که در تیم باشگاهی زیاد بازی نکرده اند. من فقط کار خودم را انجام می دهم.این دو بازیکن هم دوبازیکن حرفه ای تراز اول هستند که بازیکنان خوبی هم هستند و کم و بیش درتیم بازی خواهند کرد.


2013/9/17
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
ضرب شصت کریس رونالدو به بیل با تمدید قراردادش: اینجا هنوز من رئیسم!


رونالدو با تمدید قراردادش با رئال ، پیغامی برای گرث بیل داشت. او به هم تیمی جدیدش که حالا عنوان گرانترین بازیکن دنیا رایدک می کشد، یادآوری کرد که هنوز هم او مهمترین بازیکن رئال است

بعد ازانتقال جنجالی گرث بیل به رئال مادرید، سران باشگاه مادریدی در تلاش بودند تا به هرنحوی شده هرگونه دلخوری احتمالی را از دل کریستیانو رونالدو پاک کنند و درهمین راستا، آنها با پیشنهادی جنجالی و جلب نظر ستاره پرتغالی، قرارداد او را تمدید کردند.

ظهر روز یکشنبه بود که وب سایت خبری باشگاه مادریدی از تمدید قرارداد کریستیانورونالدو خبر داد و در مراسمی ویژه در جایگاه افتخاری باشگاه سانتیاگو برنابئو و در حضور خود رونالدو و فلورنتینو پرس ، رئیس باشگاه مادریدی این اتفاق رخ داد.

روزنامه دیلی میل در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران رئال به کریس پیشنهادی برای تمدید 5 ساله قراردادش را ارائه کردند که این پیشنهاد 90 میلیون یورو ارزش دارد و بدین ترتیب کریس رونالدو بازیکنی لقب خواهد گرفت تا بیشترین دستمزد را در دنیای فوتبال دریافت خواهد کرد.

بدین ترتیب رقم دستمزد کریس در باشگاه مادریدی تقریبا دوبرابر رقم دستمزد گرث بیل خواهد بود. با تمدید این قرارداد، رقم دستمزد سالانه کریس رونالدو بعد از کسر مالیات، سالانه 15 میلیون پوند (21میلیون یورو) خواهد بود و بیل سالی 8.3 میلیون پوند دستمزد می گیرد و البته این مبالغ بدون درنظر گرفتن پاداش هاست.

رقم دستمزد رونالدو سالانه مبلغ 850 هزار پوند بیشتر از دستمزد زلاتان ایبراهیموویچ بازیکن سوئدی پاری سن ژرمن خواهد بود تا او با اقتدار پردرآمدترین بازیکن دنیای فوتبال باشد. تمدید قرارداد کریس با رئال، به منزله آب سردی بر امیدهای شیاطین سرخ برای بازگرداندن او به اولدترافورد است. چرا که سران این باشگاه بی صبرانه منتظر بودند تا با نزدیک تر شدن به زمان اتمام قرارداد پیشین ستاره پرتغالی با رئال که تا سال 2015 اعتبار داشت، بتوانند او را به تیمشان بازگردانند. اما حالا با دست به قلم شدن رونالدو اوضاع تغییر خواهد کرد. رونالدو با تمدید قراردادش با رئال، رضایتش را از حضور در پایتخت اسپانیا ابراز کرد و در مادرید ماندگار خواهد شد. رئالی ها با این کار به کریس اعلام کردند که با وجود انتقال جنجالی بیل به سانتیاگوبرنابئو او همچنان مهمترین بازیکن تیمشان خواهد بود تا از حضور این ستاره پرتغالی بهره ببرند؛ چرا که بعد از انتقال جنجالی گرث بیل به رئال مادرید تردیدها در مورد دلخوری کریس از سران باشگاه مادریدی به خاطر مبلغ هنگفتی که برای جذب این ستاره ولزی پرداخت کرده اند افزایش یافته بود. او در پاسخ به سوالی درمورد انتقال بیل به رئال گفته بود:« من نظر خودم را دارم ولی نظرم را رسانه ای نمی کنم. فکر می کنم که بازیکنانی که ما به خدمت گرفته ایم همه بازیکنان خوبی هستند؛اکثر آنها اسپانیایی هستند و باشرایط لالیگا آشنایی دارند.»

البته رونالدو در روز 4شنبه که بیل برای اولین بار درکمپ تمرینی باشگاه مادریدی حاضر شد، استقبال گرمی از هم تیمی اش کرد و با او احوالپرسی گرمی داشت ولی حالا با تمدید قرارداد کریس، او به هم تیمی جوانش پیغام غیرمستقیمی دارد تا بداند که در برنابئو،هنوز هم او رئیس است.



2013/9/16
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
بیل: رونالدو بهترین است و من می توانم از اودرسهای زیادی بگیرم؛به پولی که برای خریدم پرداخت شده فکر نمی کنم!


اصلا به پولی که برای انتقالم پرداخت شده فکر نمی کنم. این موضوعی بین سران دو باشگاه است. دانیل لووی می خواست پول قابل قبولی را در ازای فروش من بگیرد. من فوتبالم را بازی می کنم

گرث بیل ستاره ولزی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با بلن اسپورت به آنالیز روزهای ابتدایی حضورش در رختکن تیم مادریدی پرداخته در اینجا می توانید متن صحبت های بیل را مطالعه کنید:

فرصت بازی کردن در رئال مادرید: اینکه سران رئال مادرید با تو تماس بگیرند، اتفاقی است که تنها یک بار رخ می دهد. رئال باشگاه خیلی خیلی بزرگی است. رئال بزرگترین تیم دنیا وبهترین تیم دنیاست. همیشه حضور دررئال رویای من بوده. وقتی خیلی کوچک بودم، من و دوستان نزدیکم همیشه فوتبال اروپا را دنبال می کردیم و دوست داشتیم. در آن زمان رئال در فوتبال اروپا حکمرانی می کرد. ما همیشه بازیهای رئال را تماشا می کردیم و کاملا یادم است که وقتی برای تعطیلات تابستانی با خانواده ام به اسپانیا سفر می کردیم و با پیراهن های رئال به ولز بازمی گشتیم، چه حسی داشتیم. وقتی در پارک محل با پیراهن رئال بازی می کردیم، طوری رفتار می کردیم که انگار بازیکن رئال هستیم. از آن زمان، من بازیهای رئال را دنبال می کردم و شیفته فوتبال رئال و بازیکنان این تیم بودم. حالا حضور در اینجا فوق العاده است

مراسم معارفه در برنابئو: وقتی قرار بود پشت میکروفن صحبت کنم، این همه آدم را رو بروی خودم دیدم و کمی احساساتی شدم

پروسه انتقال به باشگاه مادریدی: مدیربرنامه هایم به من خبر داد که یک پیشنهاد روی میز است و سران رئال می خواهد که این انتقال همین امسال انجام شود. این رویایی بود که از بچگی و سالها در دلم داشتم. از همان لحظه، دعا می کردم که این انتقال انجام شود. واقعا استرس داشتم..هرچقدر از استرسم بگویم، کم گفته ام. از همان ابتدا حالم این چنین بود. مطمئن بودم که این اتفاق می افتد ولی دانیل لووی، رئیس باشگاه تاتنهام هم می خواست بیزنس خود را بکند و ازمنافع باشگاهش دفاع کند. لحظات سختی بود. می بایست صبور می بودم.در دنیای فوتبال، هیچ وقت نمی توانی بگویی هرگز..تا زمانی که چیزی را امضا نکرده ای،نمی توانی از 100% بودن آن اطمینان داشته باشی. ولی وقتی درنهایت این انتقال انجام شد، فوق العاده بود و الان می توانم از این اتفاق لذت برده و به آینده فکر کنم

قیمت این انتقال: راستش را بخواهید، اصلا به پولی که برای انتقالم پرداخت شده فکر نمی کنم. این موضوعی بین سران دو باشگاه است. دانیل لووی می خواست پول قابل قبولی را در ازای فروش من بگیرد. من فوتبالم را بازی می کنم. این کاری است که دوست دارم انجام دهم. بازی خودم را انجام می دهم .این تنها کاری است که می توانم بکنم

ورزشگاه جدید: من واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ام. می توانم درکنار بهترین بازیکنان دنیا تمرین کنم. هریک نظر خودش را دارد ولی برای من کریس رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او کامل ترین استو من درکنار او تمرین خواهم کرد و کنار او بازی خواهم کرد و از او درسهای مهمی یاد می گیرم. تنها راه برای بهبود از نظر من داشتن یک سرمربی بزرگ و اعضای کادر فنی فوق العاده است: زیدان! قطعا او مرا مبدل به بازیکن بهتری خواهد نمود.

2013/9/17
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گروه B لیگ قهرمانان اروپا- گالاتاسرای1- رئال مادرید6؛ کهکشانی ها درجهنم استانبول جهنم به پا کردند


در یکی از دو بازی گروه بی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد تا در یک بازی خارج از خانه و در ورزشگاه شهر استانبول با نتیجه پرگل 1-6 از سد میزبانش عبور کند.

کارلو آنچلوتی برای این بازی،کاسیاس – کارواخال، راموس، په‌په، آربلوا – خدیرا، مودریچ – دی‌ماریا، ایسکو، رونالدو – بنزما را در ترکیب اصلی قرارداده بود .

یازده یار اصلی گالا دراین بازی بدین ترتیب بودند:موسلرا – ابوئه، شجو، نونکیو، ریه‌را – ملو، اینان، بایتار – اسنایدر، دروگبا - ییلماز

گلهای رئال در این بازی را ایسکو (33)، کریم بنزما (53 و81)، رونالدو (63،65 و 91) به ثمر رساندند و تک گل میزبان توسط اوموت بولوت در دقیقه 84 بازی از راه رسید.


نمایش خیره کننده کریستیانو رونالدو دراین بازی به رئال کمک کرد تا بتواند با نتیجه قاطعانه 1-6 از سد میزبانش گالاتاسرای عبور کند. کریس در این بازی سه گل زد و با دو گل کریم بنزما و یک گل از ایسکو، جشنواره گل رئال کامل شد.


اتفاق عجیبی که در جریان این بازی رخ داد، این بود که ایکر کاسیاس که بعد از مدتها و با وعده حضور در درون دروازه رئال در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا درترکیب اصلی قرار گرفته بود، در دقیقه 14 و بعد ازبرخورد آرنج سرخیو راموس با پهلویش، دچار مصدومیت شد..با وجودی که او تلاش کرد که با دردی که داشت به بازی ادامه دهد، اما اسپری بی حس کننده ای که پزشکان به پهلوی او زدند نیز اثرگذار نبود تا دیگو لوپس با یک توفیق اجباری مجددا در درون دروازه رئال قرار بگیرد.

ایسکو در نیمه اول با بهره گیری از پاس آنخل دی ماریا به گل رسید که در نیمه اول این تیم میزبان بود که تسلط بهتری بر توپ و میدان داشت.

برای این بازی5 بازیکن گالا، از جمله اسنایدر و موسلرا بعد از استراحت در بازی روز جمعه تیمشان مقابل آنتالیاسپور، به ترکیب اصلی بازگشته بودندو فاتح تریم، دیدیه دروگبا را درکنار بوراک ییلماز در خط حمله به کار گرفته بود. آنچلوتی هم در مقایسه با بازی تیمش مقابل ویارئال، علاوه بر استفاده از کاسیاس به جای دیگو لوپس، دی ماریا را به جای بیل درزمین قرار داده وستاره ولزی را روی نیمکت قرار داده بود و البته دقایقی برای تیمش به میدان رفت

در جریان بازی لوپس چندین بار دروازه تیمش را نجات داد . درجریان این بازی برخوردی میان په په و دروگبا ایجاد شد و دروگبا نیزمصدوم برروی زمین افتاد.

نیمه اول با تک گل ایسکو با برتری 0-1 به سود رئال به پایان رسید و درنیمه دوم بنزما در دقیقه 54 بابهره گیری از مهار ضعیف مدافعان تیم میزبان به گل رسید. رونالدو اندکی بعد از آن اولین گلش دراین بازی رابه ثمر رساند و دومین گل کریس دراین مسابقه هم در پی واکنش سریع او بعد از دفاع ضعیف تیم کالا از راه رسید. مدافعان گالا که در مهار راموس که قصد بهره گیری از توپ ارسالی بیل را داشت ناکام مانده بودند، شاهد مهار نصفه ونیمه ضربه راموس توسط موسلرابودند و رونالدو بابهره گیری از توپ برگشتی دروازه گالا راباز کرد.

دراین بازی بنزما گل دیگری هم برای رئال به ثمر رساند و در دقیقه 82 اوموت بولوت یکی از گلهای خورده را جبران کرد ولی رونالدو ، مردمهارنشدنی تیم کهکشانی رئال در دقایق پایانی بازی بعد از عبور از سد سه مدافع حریف، گل دیگری را وارد دروازه فرناندو موسلرا کرد تا در این بازی هت تریک کرده و برد قاطعانه ای را برای تیمش رقم بزند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
گزارش تصویری: شب طلایی رونالدو و رئال در استانبول
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 31 از 46:  « پیشین  1  ...  30  31  32  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA