انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 5 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  16  پسین »

طرفداران گرگ های سرخ آذربایجان (تراکتورسازی همراه با نظرسنجی)


مرد

 
مدافع تراکتورسازي بازي با صبا رااز دست داد


فرشيد طالبي به دليل آسيب ديدگي از ناحيه درشت ني مسابقه تيمش با صبا از هفته هشتم ليگ برتر را از دست داد.

به گزارش اوج، دکتر مولايي، پزشک تيم تراکتورسازي در اين باره به اوج عنوان کرد:طالبي به دليل تداوم مصدوميت و براي جلوگيري از تشديد اين آسيب ديدگي،در بازي با صبا حضور نخواهد داشت اما ساير بازيکنان تيم را در اين بازي همراهي مي کنند.

ديدار تيم هاي صبا و تراکتورسازي ساعت 18:45 روز پنجشنبه در قم برگزار مي شود.

‎زینی زاده : تا قیامت از جلالی دفاع میکنم‎

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي تبريز گفت: با توجه به تغيير دولت، شور و حرارت مسئولان براي حمايت از تراکتورسازي کمتر شده است و اميدوارم اين تيم فراموش نشود.

حميد زيني زاده در خصوص آخرين وضعيت تيم تراکتورسازي اظهار کرد: تا پايان هفته ي هفتم با سه برد، سه مساوي و يک باخت، 12 امتيازي هستيم و با توجه به اين که چهار بازي دربيرون از خانه داشتيم، به نظر مي رسدکه نتايج منطقي و معقولي کسب کرده ايم و در بين 15 تيم حاضر در ليگ برتر، کمترين باخت و کمترين گل خورده در اختيار تيم تراکتورسازي مي باشد.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: از بازي هفته ي هشتم مقابل صبا نيز، با توجه به اين که مصدومانمان نيز به جمع تيم اضافه شده اند، کم کم خود را براي رسيدن به صدر جدول آماده مي کنيم و اميدواريم که تساوي هايي که کسب مي کرديم تبديل به پيروزي شوند و اگر نتايج ديگر تيم ها نيز بر وفق مراد ما باشد، حتي مي توانيم پس از هفته ي هشتم در صدر جدول قرار بگيريم؛ اما اين مهم، نياز به همدلي و حمايت هوادارانمان دارد و بايد يکپارچه تيم ما را تشويق کنندو دلشان با تيم باشد تا بتوانيم دست پر از بازي ها خارج شويم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز درباره ي تشويق توني اوليويرا در بازي مقابل سايپا گفت: بحث تشويق توني اوليويرا، بحث شخصي نبود و هواداران خواستار روزهاي خوش سال قبل بودند و آن مربي را تشويق مي کردند. اما بايد هواداران تا آخرين دقيقه ي بازي، از تيم خود حمايت کنند؛ زيرا تيمي که به دنبال زدن يک گل است، نياز به تشويق دارد و اگر پنج گل جلو بوديم، آن موقع به تشويق نياز نداشتيم. من از هوادارانمان مي خواهم که مقداريصبر و حوصله به خرج دهند، زيرا هنوز سه چهارم بازي هاي ليگ باقي مانده است و در بازي هاي آينده، شاهد بازي هاي روان، منسجم و تماشاگر پسند از تيم تراکتور خواهيدبود.

وي خاطرنشان کرد: در چند هفته ي اخير، ما نيز احساس مي کنيم که فضا سنگين شده است و اين سنگيني فضا مي تواند به نابودي فوتبال شهر تبريز واستان آذربايجان شرقي منجر شود و نهادهاي رسانه اي رسمي بايد در جهت تقويت تيم هاي استان قدم بردارند.

زيني زاده افزود: من از گزارشگر بازي تراکتورسازي با سايپا گلايه دارم که عملاً در گزارش خود، عليه تيم تراکتور و سرمربي اين تيم تاخت و تاز انجام داد و اين موضوع، به هيچ وجه شايسته نيست. در استان هاي ديگر، همه از محاسن تيم هاي خود تعريف مي کنند و عليه ناداوري ها جبهه مي گيرند؛ اما در اين جا، هنوز بازي تمام نشده به تيم خود حمله مي کنيم و اين شايسته ي شهري که در سال هاي قبل شعار عيبي يوخ سر مي دادند، نيست. دست هاي پشت پرده اي که نمي خواهند ما نتيجه بگيريم، بدانند که اين جا تبريز است و تيم تراکتورسازي، به اين راحتي انسجام ووحدت خود را از دست نمي دهد.

همانطور که در بازي با سايپا و زير آن فشار سنگين، بازيکنانمان توانستندگل پيروزي بخش را در دقيقه ي پاياني به ثمر برسانند.

وي تأکيد کرد: اين اتفاقات در آينده نيز رخ خواهد داد و هوادارانمان بايد بدانند که بازي فوتبال 90 دقيقه است و هر اتفاقي ممکن است در فوتبال رخ دهد.
ما نيز سعي مي کنيم در بازي هاي آينده، روان تر بازي کنيم و در دقايق ابتدايي به گل برسيم؛ اما هواداران بايد در هر شرايطي تيم خود را حمايت و تشويق کنند.
زيني زاده درباره ي سردادن شعار»بي غيرت« توسط هواداران در دقايقي از بازي مقابل سايپا گفت: شايد عده يکمي عليه بازيکنان شعار دادند و ما نبايد اين شعارها را به کل هواداران تعميم دهيم؛ زيرا که هواداران واقعي تراکتورسازي، هيچگاه عليه تيم شعار نمي دهند و شايد آن پنج شش نفري که شعار مي دادند، همان دست هاي پشت پرده اي باشند که مي خواهند وحدت تماشاگران تيم تراکتورسازي را خدشه دار کنند که هيچگاه موفق نخواهند شد.

وي درخصوص حمايت مديريت باشگاه از کادر فني گفت: ما تا قيامت از مجيد جلالي حمايت خواهيم کرد. جلالي آنقدر محاسن دارد که آن محاسن، بر معايتش مي چربد و شايسته است که ما از سرمربي و کادرفني خود دفاع کنيم. جلالي اگر نقاط ضعفي هم دارد، آن هارا برطرف خواهيم کرد تا نتايج مطلوب را کسب کنيم.

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي افزود: من بازيکنان خود را خصوصاً در بازي مقابل سايپا که با وجود آن فضاي سنگين، تمام تلاش خود را برايبه ثمر رساندن گل بکار گرفتند، تحسين مي کنم؛ زيرا که هر چقدر جو استاديوم سنگين تر مي شد، تلاش و جنگندگي آن ها نيز افزايش مي يافت و اين قابل تحسين است.
وي از جذب چند بازيکن جديد در آينده خبر داد و افزود: چند بازيکن خارجي را در جهت تقويت تيم به خدمت خواهيم گرفت، که به موقع اسامي آن ها را اعلام خواهيم کرد.
هله
     
  
مرد

 
نصرتي:اينجا ازدقيقه ي 20عليه تيم شعار مي دهند

مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: اين جا از دقيقه ي 20 شروع به شعار دادن عليه تيم مي کنند و تمرکزبازيکنان و مربي را به هم مي ريزند واسم مربي ديگر را صدا مي زنند.

محمد نصرتي درباره پيروزي دقايق پاياني هفته ي هفتم مقابل سايپا گفت: خدارا شکر توانستيم تيم سايپا را ببريم. سه امتياز اين بازي خيلي برايمان مهم و حساس بود و با توجه به اين که حريفانمان امتياز ازدست دادند، امتيازات اين مسابقه برايمان خيلي مفيد واقع شد.

به گزارش ايسنا،وي درباره ي گلي که به ثمر رساند نيز اظهار کرد: گلي که من زدم، تلاش کل تيم بود که در نهايت با ضربه ي من به ثمر نشست و خوشحالم که با اين گل توانستيم سه امتياز حساس اين مسابقه را به دست بياوريم.

مدافع تراکتورسازي درباره ي ناراحتي وي از شعار تماشاگران عليه بازيکنان در بازي مقابل سايپا عنوان کرد: درباره ي شعاري که عليه تيم مي دادند، خيلي ناراحت بودم. نبايد شعار خاصي در ورزشگاه داده شود.

تماشاگران ناغافل مي خواستند به دليل مقاصد خودشان، تيم را تحريک کنند که به نظرم، هواداران واقعي تراکتورسازي نبودند.

وي افزود: هواداران پشتوانه ي تيم تراکتورسازي هستند و ما نياز به حمايت آنها داريم اما در طول بازي با سايپا چند بار عليه ما شعاردادند و از واژه ي بي غيرت استفاده کردند. من از اين شعاري که هواداران مي دهند، بسيار ناراحت مي شوم و دوست ندارم بعضي از الفاظي را عليه من و بازيکناني که باتمام وجود بازي مي کنند، بدهند.

نصرتي خاطرنشان کرد: هيچ کجاي دنيا اينگونه نيست و در همه جا هواداران منتظر مي مانند تا 90 دقيقه تمام شود؛ سپس اگر از نتيجه ناراضي باشند، شعار مي دهند اما اين جا از دقيقه ي 20 شروع به شعار دادن عليه تيم مي کنند و تمرکز بازيکنان و مربي را به هم مي ريزند و اسم مربي ديگر را صدا مي زنند. اوليويرا مربي بسيار خوبي بود و زحمات زيادي نيز براي تراکتور کشيد و ما هم او را دوست داريم؛ اما حالا ديگر مربي تيم ما نيست و نبايد با صدا زدن نام او، تمرکز تيم را به هم بزنند.
وي درباره ي عملکرد مجيد جلالي تا پايان هفته ي هفتم گفت: درباره ي عملکرد مربي، کارشناسان بايد نظر بدهند و من به عنوان بازيکن، با جديت تمرينات خودم را انجام مي دهم و تماشاگران نيز بايد سعه ي صدر داشته باشند و اجازه بدهند تيم با تمرکز به راه خود ادامه دهد.
نصرتي درباره ي بازي مقابل صبا نيز اظهار کرد: تيم هاي مايلي کهن هميشه فوتبال بازي مي کنند و چون پيش از آغاز فصل نيز در يک بازي دوستانه، در مقابل تيم صباي قم قرار گرفته بوديم، نسبت به اين تيم شناخت داريم و در مجموع تيم خوبي است.

ما نيز براي کسب سه امتياز به ميدان مي رويم؛ زيرا که هدف ما پس از دو فصل نايب قهرماني، کسب عنوان قهرماني در اين فصل است و براي اينکار نبايد امتياز از دست بدهيم و درهمه ي بازي ها براي کسب پيروزي به ميدان برويم.
هله
     
  
مرد

 
استنباط از جریمه 400 میلیونی! مهدی کریمیان : مقصر درگیری خود او بوده است


اگر مبنای ما تنها استناد به جریمه سنگینی با شد که باشگاه در نظر گرفته می توان استناد کرد که حتما در متن این درگیری کریمیان نقش اول ماجرا بوده

دردسرهای مهدی کریمیان بعد از به کما رفتن وی تمامی ندارد، این بازیکن سرشناس تراکتور چند وقت پیش خبر به کما رفتن اش همه را شوکه کرد و خبرهای ضد و نقیضی در مورد نحوه تصادف وی در رسانه ها منتشر شد، ابتدا اینگونه مطرح شد که وی با درخت تصادف کرده و در روزهای بعد این خبر با مطرح شدن اینکه تصادف در حالت عادی صورت نگرفته و کریمیان دچار یک درگیری خیابانی شده همه را شوکه کرد.

امروز بعد از فروکش کردن تبعات آن جریان خبر جریمه 400 میلیون وی از طرف باشگاه تراکتور سوالات زیادی را در ذهن تداعی می کند، ابتد اینکه این جریمه سنگین چرا و چگونه برای یک درگیری خیابانی که هنوز علت درگیری هم مشخص نشده در نظر گرفته شده است؟ سوالی دیگری که مطرح است این است که آیا برای وی از طرف کمیته انضباطی این جریمه سنگین در نظر گرفته شده است مقصر بودن وی در این درگیری محرز شده یا نه.

اگر مبنای ما تنها استناد به جریمه سنگینی با شد که باشگاه در نظر گرفته می توان استناد کرد که حتما در متن این درگیری کریمیان نقش اول ماجرا بوده که باشگاه را مجاب کرده تا این بازیکن را جریمه کند، در سوی دیگر این موضوع مطرح است که اگر وی مقصر بوده چرا نهادهای نظارتی در این مورد تحقیق و تفحص درستی را به مردم ارائه نمی کنند.

داستان مهدی کریمیان هر چه باشد هنوز بر کسی ابعاد درگیری وی روشن نشده است تا افکار عمومی از بابت این موضوع به محکمه بنشیندد، در سوی دیگر سوالی که مطرح است و در اذهان باقی است این موضوع است که در حکم صادره از طرف باشگاه تراکتور آمده است که این جریمه تنها برای دو جلسه بازی نکردن وی و عدم حضور در 5 جلسه تمرینی شامل حال کریمیان شده و این در حالی است که این سوال پیش می آید که بپرسیم مگر قرارداد مهدی کریمیان با تیم تراکتور چقدر بوده است که برای تنها دو جلسه بازی نکردن وی و 5 جلسه تمرینی این جریمه شامل وی شده است.

بهتر است مسئولان باشگاه تراکتور به این موضوع پاسخ دهند پشت پرده این جریمه سنگین برای مهدی کریمیان چه بوده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
نصرتی:انتخاب بازیکن فنی و اخلاق فقط برای پرسپولیس و استقلال است/آقا مجید باید متانت را کنار بگذارد/به خاطر توقع بالای هواداران استرس داریم/در مقابل پرسپولیس از داوری ضربه خوردیم



هفته اول مقابل پرسپولیس بود که به ناحق یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد و برایم جالب این است که داور آن بازی ما با پرسپولیس آقای قهرمانی بود


بدون شک محمد نصرتی به یکی از تاثیرگذارترین مدافعین تراکتور تبدیل شده او که در این فصل یک گل حساس و 3 امتیازی برای تراکتور به ثمر رسانده در بازی با نفت تهران هم جزو بهترین‌های تیم بود و توانست با کمک هم‌تیمی‌هایش دروازه تراکتور را بسته نگه دارد. مصاحبه سایت گل با شاگرد قدیمی مجید جلالی در مکتب پاس را بخوانید.
توانستید یک بازی 6 امتیازی را ببرید؟
بله واقعا خیلی تحت فشار بودیم و روبه‌رو نفت هم زود به گل رسیدیم و خدا را شاکر هستیم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. فشارهای زیادی قبل از بازی داشتیم بعد از 9 هفته یک باخت آورده بودیم البته به غیر بازی با پرسپولیس که شرایط خاص خودش را داشت اما در کل آدم احساس می‌کرد شرایط سختی در این بازی حاکم است و به نوعی آتش زیر خاکستر بود. نفت هم تیم خوبی بود و هم خوب بازی می‌کرد و این بازی هم برای من خیلی مهم بود چون علاوه بر احتیاج به بردن در این بازی، نفت یکی از رقیبان مهم ما دربالای جدول بود که به نوعی یک بازی 6 امتیازی بود. البته باید بگویم ما در نیمه اول خیلی بهتر از نیمه دوم بودیم و خیلی دلهره داشتیم تا با توجه به گلی که زده بودیم از این برد دفاع کنیم. ما فقط یک بار در خانه برده بودیم و خوشحالم که با این برد هواداران خودمان را شاد کردیم.


با توجه به نتایج نسبتا خوب تراکتور چرا باید در تیم شما استرس و دلهره وجود داشته باشد؟
خب ما باید روان‌تر از این‌ها فوتبال بازی کنیم چرا که تماشاگران دوست دارند فوتبالی که پارسال ارائه می‌دادیم ببینند. به آنها هم باید حق داد اما از طرفی آنها باید درک کنند که تیم ما تغییر و تحولات زیادی داشته و این موضوع باعث می‌شود که به خاطر عدم هماهنگی نتوانیم آن بازی که دلمان می‌خواهد را انجام دهیم. اما رفته رفته به هماهنگی لازم رسیده‌ایم و فکر کنم از هفته‌های‌آتی علاوه بر نتایج خوب باید منتظر بازی‌های زیبای تراکتور هم باشیم.
شما فصل نایب قهرمان شدید و یک جورهایی هواداران از شما قهرمانی می‌خواهند؟
دقیقا همین‌طور است است ما در دو فصل مستمر نایب قهرمان شدیم و حالا از همه روز اول انتظار دارند که ما قهرمان شویم. قهرمانی یک پروسه است و به مرور زمان به دست می‌آید. البته از این هم نباید بگذریم که لیگ امسال آسان نیست و برای قهرمانی باید جنگید.
احساس می‌شود که توقعات مردم تبریز از این تیم خیلی بالا رفته است؟
من به آنها حق می‌دهم اضافه شدن بازیکنانی مثل علی کریمی، کریم انصاری‌فرد و یا حامد لک، سعید دقیقی، میثم بائو و خیلی از بازیکنان سال قبلمان این‌ها همه بازیکنان بزرگ و نام‌هایشان دهان پر کند. برای همین توقعات بیشتر شده به همه این‌ها باید خود آقای جلالی که مربی بزرگی را اضافه کنیم از آن گذشته به این موضوع هم توجه کنید که آقای پورغلامی هم در کنار ایشان است که خودش سرمربی بوده است. این‌ها همه توقعات را بالا می‌برد برای همین با یک فشار روانی که رویمان است بازی می‌کنیم.
برخلاف شما تیم دیگر تبریزی بدون استرس بازی‌های خودش را بعضا هم با نتایج خوب پشت سر می‌ گذارد؟
دقیقا به نکته خوبی اشاره کردید، گسترش فولاد بدون استرس بازی می‌کند و توقعی‌ای هم از آنها نیست و جا دارد که به رسول خطیبی و بازیکنانش تبریک بگویم.


با تمام این صحبت‌ها فکر می‌کنی تراکتور بتواند به صدرجدول برسد؟
صددرصد این اتفاق خواهد افتاد، ما هر روز بهتر می‌شویم الان هم چهارم هستیم و مطمئنا با همین روند خوب به قهرمانی می‌رسیم.
در بازی با نفت جزو بهترین بازیکنان زمین بودی، به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شدی یا نه؟
به نظر من انتخاب بهترین بازیکن فقط در بازی‌های استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود. ابتدای فصل آقای آذرنیا سرپرست تیم گفتند که سازمان لیگ قرار است هر بازی یک بازیکن اخلاق و یک بازیکن فنی انتخاب کند اما خب می‌بینید که در این زمینه هم تبعیض قائل می‌شوند و چند هفته است که در بازی‌های ما نه بازیکن اخلاق و نه فنی انتخاب می‌شوند. این‌ها همه باعث می‌شود که فوتبال ما به عقب برود. اینجور که معلوم است فقط بازی‌های پرسپولیس و استقلال بازیکن اخلاق و فنی دارد


این روزها مسئله داوری، بحث روز است. آیا شما هم از داوری ضربه خورده‌اید؟
بله اتفاقا ما جزو تیم‌هایی هستیم که در این فصل ضربه خوردیم و بارزترین آن هم هفته اول مقابل پرسپولیس بود که به ناحق یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد و برایم جالب این است که داور آن بازی ما با پرسپولیس آقای قهرمانی بود که همین یکی، دو هفته پیش پرسپولیسی‌ها با تصمیمی که او گرفت متزلزل شدند و حواشی دیگری هم به همراه داشت.
بعد از آن بازی تا توانست به محسن قهرمانی تاخت اگر این اتفاق برای شما می‌افتاد چه می‌کردید؟
خب شبیه این اتفاق برای ما افتاد اما ما اشتباهات داوری را بخشی از فوتبال می‌دانیم اگرچه اعتقاد دارم آقا مجید متانت را باید کنار بگذارد و در بعضی موارد اعتراض کند چرا که من احساس می‌کنم که در فوتبال ایران از حجب و حیای آدم‌هایی مثل جلالی سوءاستفاده می‌شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
حامد لك: با حركت عنكبوتي نگذاشتم نفت گل بزند /اي واي، يادم رفت براي آقا يحيي گل ببرم / از كمردرد تا صبح نخوابيدم



حامد لك ، دروازه بان 23 ساله تراكتورسازي مقابل نفت تهران يكي از بهترين روزهاي فوتبالي خود را سپري كرد.


لك كه بارها ناجي دروازه تيمش شد درباره اين بازي مي گويد:« بازي فوق العاده اي بود. هر دو تيم عالي بازي كردند و به دور از احتياط به سمت دروازه هم حمله كردند. در اين بازي روي اشتباه بيرانوند، گلر حريف و تيزهوشي كريم انصاري فرد به گل رسيديم. اين گل را حفظ كرديم و در نهايت به يك برد شيرين دست يافتيم.البته نفت تهران هم دست و پا بسته نبود. آمده بود تا حداقل يك امتياز بگيرد. چند موقعيت خوب هم داشت كه نتوانست استفاده كند. اين برد حاصل زحمات بازيكنان و كادر فني بود و اميدوارم كه اين روند ما ادامه پيدا كند»

حامد لك بعد از پايان بازي، عليرضا بيرانوند، گلر جوان نفت را دلداري داد. لك در اين باره مي گويد:« بعد از بازي ديدم عليرضا بيرانوند،به خاطر اشتباهي كه مرتكب شد و گل خورد گريه مي كند. رفتم سمت او و گفتم خجالت بكش. اين اشتباهات براي همه پيش مي آيد. تو هم گريه نكن و به فكر بازيهاي آينده باش.»

حامد لك در صبا شاگرد يحيي گل محمدي بود. از او مي پرسيم آيا سمت گل محمدي رفتي كه تازه نكته اي يادش مي افتد. او مي گويد:« قبل از بازي پيش آقا يحيي رفتم و از او رخصت گرفتم. اي واي، الان فهميدم كه يادم رفت براي او گل ببرم. تمركزم روي بازي بود و به همين دليل يادم رفت براي او گل ببرم.»

لك در اين بازي اجازه نداد در چند صحنه رضا نوروزي دروازه اش را باز كند. گلر ملي پوش تراكتورسازي در اين باره مي گويد:« آقا رضا بعد از بازي از من تشكر كرد و تبريك گفت. اين را هم گفت كه خيلي اذيتم كرديو نگذاشتي گل بزنم. او مي گفت در اين چندساله نتوانسته به من گل بزند. آقا رضا يكي از بهترين مهاجمان فوتبال ايران است اما درست مي گويد، فكر نمي كنم او به من گل زده باشد»

در دقيقه 90، حامد لك با حركتي جادويي مانع از گل زدن مهاجمان نفت شد. دروازه بان تراكتورسازي مي گويد:« من نمي خواهم بگويم فقط من نگذاشتم دروازه تراكتورسازي باز شود. همه بازيكنان ما از مهاجمان گرفته تا بازيكنان خط دفاع در بسته ماندن دروازه تلاش كردند و همه در اين برد سهيم بودند. درباره آن صحنه بايد بگويم، حركت عنكبوتي- هندبالي بود كه انجام دادم.اين حركت، شبيه حركت گلرهاي هندبال است و هميشه و در هر شرايطي جواب نمي دهد. در آن صحنه بدن و دستانم را باز كردم تا شعاع چند متري را ببندم و اجازه ندهم مهاجم نفت گل بزند. با بستن شعاع ديد و ضربه بازيكن نفت، موفق شدم توش را بگيرم و از گل خوردن جلوگيري كنم. بعد از آن حركت، كمرم درد مي كند و تا صبح نتوانستم بخوابم»

حامد لك كه از اميدهاي تراكتورسازي براي قهرماني است درباره وضعيت اين تيم مي گويد:« با مجيد جلالي روزهاي خوبي در انتظار ما است. ما روند رو به رشدي را دنبال مي كرديم اما اين روند روبروي داماش و در ديداري كه حقمان باخت نبود از بين رفت. حالا و با برد مقابل نفت، روند پيروزي را آغاز كرده ايم و اميدوارم با همين كادر و بازيكنان و مديت خوبي كه در اختيار داريم بتوانيم به عنوان قهرماني ليگ برسيم»
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جواد کاظمیان از تراکتورسازی اخراج شد



کاظمیان پس از مصاحبه ای علیه کادرفنی از سوی جلالی کنار گذاشته شد


همانطور که پیش بینی می‌شد مجید جلالی قید جواد کاظمیان بازیکن سرعتی تیمش را زد و او را در اختیار باشگاه گذاشت.
به گزارش گل پس از گفت‌وگوی تند شب گذشته کاظمیان با رسانه‌ها درباره نیمکت‌نشینی‌اش در تراکتورسازی و اینکه جلالی برای احیا کردن بازیکنان دیگر او را روی نیمکت می‌نشاند، مجید جلالی این تصمیم را در یک گفت‌وگوی تلفنی با مدیرعامل تراکتور در میان گذاشت و به او گفت نامه اخراج کاظمیان را آماده کند تا به این تصمیم به بازیکن ابلاغ شود.
کاظمیان در چهارفصل گذشته در تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و حالا تراکتورسازی مشکلاتی را با کادرفنی داشته است. او قطعا نیم فصل به تیم دیگری خواهد رفت و حالا این فرصت را دارد که زودتر از این حرف‌ها برای انتخاب تیم بعدی وارد عمل شود. جلالی که قصد داشت این تصمیم را خیلی زودتر از این بگیرد اما با کاظمیان مدارا کرده بود ولی حالا دیگر جایی برای مماشات باقی نمانده است.
بنابراین دوران حضور جواد کاظمیان در تراکتورهم به پایان رسید تا دوباره کدام تیم این بازیکن را دوباره به جمع خود اضافه کند و ...
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
تراکتور سازی فردا در یادگار امام / اماده باش برای جمعه حساس



مجید جلالی برای جلوگیری از احتمال سر ما خوردگی وبالا رفتن ریسک مصدومیت در هوای سرد سعی می کند تمرینات را در بهترین ساعات روز یعنی حدود ساعت 12 ظهربرگزار کند.



تمرینات تراکتور سازی امروز نیز پیگیری شد ، از ساعت 11/30 دقیقه تمرین امروز زیر نظر مجید جلالی آغاز شد ، بجزء محمد ابراهیمی که چند روز پیش دچار مصدومیت شد ه بودهمه بازیکنان تمرینات منظم خود را برگزار کردند.

مجید جلالی برای جلوگیری از احتمال سر ما خوردگی وبالا رفتن ریسک مصدومیت در هوای سرد سعی می کند تمرینات را در بهترین ساعات روز یعنی حدود ساعت 12 ظهربرگزار کند.

تراکتور سازی برای اماده گی هر چه بیشتر برای دیدار روز جمعه خود با استقلال تهران ، تمرین روز سه شنبه خود را راس ساعت 11/30 در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد کرد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مهدی کریمیان:اولویت من تراکتور است/سپاهان بخشی از خاطرات خوب فوتبالی من است/به پوشیدن پیراهن تیم ملی امیدوارم



هافبک بازیساز تیم تراکتور که جز بازیکنان محبوب این تیم هم به شمار می رود پس از آنکه توسط هوادارن سپاهانی در اصفهان تشویق شد مدیران سپاهان را مصمم کرد که هر طور شده این بازیکن را جذب کنند.

در همین رابطه با مهدی کریمیان صحبت کردیک که او به سایت گل گفت:اصولاً وقتی من به یک باشگاه می روم سعی می کنم آن باشگاه اولویت من باشد اما تا زمانی که از نظر فکری آرامش داشته باشم،در تبریز برای من ناخواسته اتفاقاتی افتاد که روح من را آزرده کرد اگرچه این موضوع به هوادارن خوب و دوست داشتنی تبریز ارتباط پیدا نمی کند چرا که آنها همیشه حامی و باعث دلگرمی من بوده اند.

من از اینکه از سپاهان پیشنهاد دارم و می بینم که هوادارن سپاهانی هنوز من را تشویق می کنند خوشحالم اما من بازیکن تراکتور هستم و در مورد این انتقال احتمالی نمی خواهم دخالتی داشته باشم وهمه چیز را به باشگاه سپرده ام.

در در سپاهان خاطرات خیلی خوب فوتبالی داشته ام و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم به هر حال در چند روز آینده همه چیز مشخص می شود و امیدوارم بهترین اتفاق ممکن برایم بیفتد چرا که من به پوشیدن پیراهن تیم ملی امیدوارم و بازی هایی که انجام داده ام فکر کنم این را ثابت کرده ام.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
انصاری فرد:به شایعات توجه نکنید


انصاری فرد:به شایعات توجه نکنید در تراختور می مانم/از فرصتی که به دست آوردم استفاده می کنم
مهاجم گلزن تیم تراختورسازی گفت: تا پایان فصل در تراختورسازی می مانم و تحت هر شرایطی در خدمت این تیم خواهم بود.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
دو مانع بر سر راه بازگشت کرار به تبریز

windows screenshot
هافبک جنجالی عراقی برای پوشیدن دوباره پیراهن تراکتور باید رضایت دو نفر را جلب کند؛ مجید جلالی و یک زن! این روزها خبر بازگشت جاسم کرار به باشگاه تراکتورسازی جدی تر از همیشه به گوش می رسد.
به گزارش تراکتوراسپور و به نقل از ایرتات، هافبک جنجالی تیم ملی عراق که در بازی تیمش مقابل اندونزی موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد، حالا گویا در حال مذاکره با مدیران باشگاه تراکتورسازی است اما این بازیکن دو مانع بزرگ بر سر بازگشت خود به تبریز می بیند. نخست این که مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی هنوز راضی به بازگشت این بازیکن محبوب در میان هواداران تراکتورسازی به این تیم نشده است. جلالی پیش از این هم در جریان یکی از تمرینات به هواداران تراکتورسازی گفته بود: «من در تیم های قبلی خود سابقه کار کردن با بازیکنان عراقی را دارم و ترجیح می دهم دیگر چنین بازیکنان را در تیم خود نداشته باشم.» مورد دیگر به پرونده های منشوری این بازیکن بر می گردد. ماجرای شکایت یک زن از کرار در تبریز که امروز یک روزنامه ورزشی از آن خبر داد و گویا هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان برای این هافبک جنجالی به همراه داشته است. هافبک جنجالی محبوب تبریز را با این شرایط نباید چندان به تراکتورسازی نزدیک دانست. هافبک جنجالی عراقی برای پوشیدن دوباره پیراهن تراکتور باید رضایت دو نفر را جلب کند؛ مجید جلالی و یک زن! این روزها خبر بازگشت جاسم کرار به باشگاه تراکتورسازی جدی تر از همیشه به گوش می رسد. به گزارش ایرتات، هافبک جنجالی تیم ملی عراق که در بازی شب گذشته تیمش مقابل اندونزی موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد، حالا گویا در حال مذاکره با مدیران باشگاه تراکتورسازی است اما این بازیکن دو مانع بزرگ بر سر بازگشت خود به تبریز می بیند. نخست این که مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی هنوز راضی به بازگشت این بازیکن محبوب در میان هواداران تراکتورسازی به این تیم نشده است. جلالی پیش از این هم در جریان یکی از تمرینات به هواداران تراکتورسازی گفته بود: «من در تیم های قبلی خود سابقه کار کردن با بازیکنان عراقی را دارم و ترجیح می دهم دیگر چنین بازیکنان را در تیم خود نداشته باشم.» مورد دیگر به پرونده های منشوری این بازیکن بر می گردد. ماجرای شکایت یک زن از کرار در تبریز که یک روزنامه ورزشی از آن خبر داد و گویا هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان برای این هافبک جنجالی به همراه داشته است.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
صفحه  صفحه 5 از 16:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  ...  16  پسین » 
ورزش
ورزش

طرفداران گرگ های سرخ آذربایجان (تراکتورسازی همراه با نظرسنجی)

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA