انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 79 از 82:  « پیشین  1  ...  78  79  80  81  82  پسین »

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ


مرد

 
Dwight Yorke




متولد ۳ نوامبر سال ۱۹۷۱

او برای استون ویلا، منچستر یونایتد، بلکبرن، بیرمنگام سیتی، سیدنی و ساندرلند بازی کرد

او به همراه Russell Latapy و Pat Jennings با ۶ دوره حضور در انتخابی جام جهانی از این حیث رکورد دار هستند

او در ۶ دوره مرحله انتخابی جام جهانی از ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۰ حضور داشته است

ملقب به لبخند قاتل(به خاطر توانایی گلزنی بالا و لبخند های مداوم که همیشه بر لب دارد)

یورک برای اولین بار توسط گراهام تیلور مدیر استون ویلا در سال ۱۹۸۹ کشف شد

او با مبلغ ۱۲.۶ میلیون پوند در آگوست ۱۹۹۸ از استون ویلا جدا و به منچستر پیوست

در اولین فصل حضور خود در منچستر موفق شد با منچستر لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند

او همراه با اندی کول زوج زهر دار منچستر را تشکیل داده بود

بعد از ۴ فصل به بلکبرن پیوست.در بلکبرن نیز با اندی کول همبازی بود

در سال ۲۰۰۴ به صورت ازاد به بیرمنگام پیوست

در سال ۲۰۰۵ به اف سی سیدنی پیوست

در ژوئن ۲۰۰۶قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ برای حفظ امادگی جسمانی خود در سطح بالا در باشگاه منچستر تمرین می کرد(به علت تعطیل بودن لیگ استرالیا در ماه زوئن)

یورک در سال ۲۰۱۰ با بازی اف سی سیدنی در مقابل اورتون که با پیروزی یک بر صفر به سود اورتون به پایان رسید از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

دارای مدرک مربیگیری سطح B می باشد

یورک در سال ۲۰۰۱ به دلیل مشکل با مربی ترینیداد از بازی های ملی خداحافظی کرد اما با صعود ترینیداد در سال ۲۰۰۶ به جام جهانی به تیم ملی بازگشت و در آلمان حضور داشت

دوایت یورک از نظر اخلاقی در بین مطبوعات انگلیس بدنام است



افتخارات
تیمی
آستون ویلا:دوبار قرمان جام حذفی


منچستر :۳ بار قهرمان لیگ برتر/۱ بار قهرمان جام حذفی/۱ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا/۱ بار قهرمان بین قاره ای

اف سی سیدنی: ۱ بار قهرمان لیگ

ساندرلند:۱ بار قهرمان لیگ قهرمانی

ترینیداد و توباگو:قهرمان جام حذفی کارائیب در سال ۱۹۸۹


شخصی
بهترین گلزن ماه:فوریه ۹۶/زانویه ۹۹/مارس ۲۰۰۰

بهترین بازیکن لیگ برتر در فصل ۹۸-۹۹




اطلاعات کلی



منبع:http://en.wikipedia.org/wiki/Dwight_Yorke
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
یادداشت ویژه: منچستریونایتد، دیوید مویس / شدت، قربانیِ ناباوری



اگر مویس واقعا باور دارد به اینکه فن‌پرسی و رونی و نانی و کاگاوا و کریک و ویدیچ و دخه‌آ و.. بازیکنانِ درجه یک نیستند؛ آن وقت منچستریونایتدِ دیوید مویس هرگز خروجیِ مطلوب نخواهد داشت



درباره‌ی دلایلِ افتِ من‌یونایتد و وضعیتِ بدِ چلسی باید تحقیق کرد. ماجرا خیلی "رو" نیست. چیزِ مشمئزکننده‌ای اما این وسط هست. همیشه رسانه‌ها نیستند که برخی ایده‌ها و تحلیل‌های نادرست و دور از واقعیت را جا می‌اندازند. مجریانِ کار هم گاهی دلایلِ نادرست و ناموجود برای ناکامی‌شان را به رسانه‌ها حُقنه می‌کنند و تحلیل‌های نادرست از رسانه‌ها به مردم منتقل می‌شود. آرسن ونگر مدت‌ها نداشتنِ بازیکنانِ بزرگ و تواناییِ پایینِ اقتصادی را دلیلِ ناکامی‌های آرسنال می‌دانست. و این جا افتاده بود. همه جا همین را می‌گفتند. تیمِ این فصلِ آرسنال، از تیم‌ای که فابرگاس و فن‌پرسی و نصری را داشت، قوی‌تر است؟ آرسنال مدت‌ها مشکلِ سازماندهیِ دفاعی داشت و این فصل، ونگر تیم‌اش در این زمینه آماده‌تر است. پس موفق‌تر است. فعلن موفق‌تر است. دیوید مویس گفته «تیم‌ای که می‌خواهد در لیگ قهرمانان قهرمان شود، باید 6 مهره‌ی کلاسِ جهانی داشته باشد و یونایتد این شرایط را ندارد.» خانواده‌ی گلیزر از مویس حمایت کرده‌اند و امروز گفته‌اند که در ژانویه دیوید مویس می‌تواند تا 50 میلیون یورو برای خریدِ بازیکنانِ تازه هزینه کند. یونایتد فصلِ پیش رونی را در بازیِ برگشت با رئال مادرید روی نیمکت داشت اما به راحتی داشت تیمِ مورینیو را کنار می‌زد. با نانی و ولبک و گیگزِ 39 ساله و فن‌پرسی. اشتباهِ داور مانع شد.



یونایتد دو مشکلِ اساسی دارد: 1-جدا از سرمربی که دیوید مویس باشد، تمامِ نیروهای گروهِ فنیِ تیم نسبت به فصلِ گذشته و فصل‌های گذشته عوض شده‌اند. فرگوسن با آن تجربه جای خود را به مویس داده و دستیاران و گروهِ پشتوانه‌‌ی فرگوسن با آن تجربه‌ی بین‌المللی و تجربه‌ی سازگاری با فشارِ بالا، جای خود را داده‌اند به دستیارانِ مویس و گروهِ پشتوانه‌یی که در چند سال همکاری با مویس، اوج فشاری که تحمل می‌کردند، رویای رسیدن به رده‌ی هشتم تا پنجمِ لیگ برتر انگلیس بود. پس تنها فرگوسن جای خود را به مویس نداده، یک تیمِ فنیِ بزرگِ سازگار شده با بالاترین حدِ فشارِ فوتبالِ جهان، جایش را داده به یک تیمِ-همچنان-ناسازگار با فشارِ زیاد. 2-همین عاملِ اول، واردِ تمرینات من‌یونایتد شده و از تمرینات، به بازیِ یونایتد راه یافته است. یونایتدی‌ها در زمین، بازی‌‌شان «شدت» ندارد و وقتی شدت می‌یابد، تداومِ شدت ندارد. تیم‌های بزرگ، وقتی با شدتِ فشار، سازگار می‌شوند؛ فوتبال‌شان شدت می‌یابد: پرس کردنِ شان، پاس‌های‌شان، میلِ به بازگشتِ‌شان از شکست به تساوی و از تساوی به پیروزی. من‌یونایتد زیر دستِ یک گروهِ فنی‌ که فشار و شدتِ فشار را درک نکرده، تیم‌ای شده که «شدت» ندارد. پس تداوم ندارد. پس کیفیت‌اش نوسان دارد. تمرینات‌اش شدت ندارد و اگر دارد، تداومِ شدت ندارد. پس تمریناتِ یونایتد، این تیم را آماده‌ی چالش‌های بزرگ نمی‌کند.



تاوانِ واقع‌بین نبودن
مسئله هنوز این نیست که مویس باید بماند یا برود، چون مشکل بنا بر آنچه در بالا نوشته شد، تنها تصمیماتِ مویس در جریانِ بازی یا تعویض‌های او نیست. مسئله این است که اگر دیوید مویس چنانکه مدعی شده، واقعن باور دارد به ترازِ اول نبودنِ بازیکنان‌اش؛ آن‌گاه تیم‌اش را به سادگی غرق خواهد کرد. اگر مویس واقعن باور دارد به اینکه فن‌پرسی و رونی و نانی و کاگاوا و کریک و ویدیچ و دخه‌آ و البته ولبک بازیکنانِ درجه یک نیستند؛ آن وقت منچستریونایتدِ دیوید مویس هرگز خروجیِ مطلوب نخواهد داشت. از بی‌اعتمادیِ فنیِ دیوید مویس به این نیروها-که درجه یک هستند- می‌توان نتیجه گرفت که مویس به خودش اعتمادِ فنی ندارد. و این خطرناک است. باور نداشتن، ضدِ شدت یافتن است. باور نداشتن، اینرسی‌آور است. فوتبال، ورزشِ آدم‌های باهوشِ واقع‌بین است. آدم‌های باهوش‌ای که واقع‌بین نیستند، دیر یا زود غربال می‌شوند و در دایره‌ی نخبگان قرار نخواهند گرفت. آرسن ونگر باهوش بود. واقع‌بین هم بود. مدتی واقع‌بینی‌اش را از دست داده بود. تیمِ او بهتر شده است. پیش‌نیازِ این رشد، افزایشِ واقع‌بینیِ ونگر بوده است؛ چیزی که شاید پایدار و همیشگی نباشد. دیوید مویس آدمِ کم‌هوشی نیست، اما اگر آنچه در چند روزِ گذشته درباره‌ی کیفیتِ تیم‌اش و دلایلِ افتِ یونایتد به رسانه‌ها گفته را خودش باور کرده باشد؛ واقعیتِ فوتبال پس‌اش می‌زند. خودش را و تیم‌اش را. و بعد: یونایتد، مویس را ؟
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
کاگاوا: باید بیشتر از اینها پیشرفت کنم وگرنه نمی توانم در منچستر دوام بیاورم



شینجی کاگاوا ملی پوش ژاپنی شیاطین سرخ در شکست عجیب اخیر تیمش برابر وستبروم به دلیل بازی ضعیف در همان ابتدای نیمه دوم تعویض شد


شینجی کاگاوا به خوبی می داند که برای ماندن در اولدترافورد باید پیشرفت کنم همانطور که او در تازه ترین صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد.

این ملی پوش ژاپنی و ستاره سابق دورتموند در بازی برابر وستبروم از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت اما در همان بین دو نیمه تعویض شد.بازی ای که با شکست سنگین 3-1 پسران مویس همراه بود.

کاگاوا در این فصل از رقابت ها تنها چهار بار برای تیم دیوید مویس به میدان رفته.او به نشریه د هاچی سیمبون چنین گفت:" تعویض من بین دو نیمه یک هشدار برای من بود و به خوبی از این موضوع باخبرم چرا که باید بهتر از این ها بازی کنم"

"هنوز راه زیادی تا پایان مانده اما اگر نتوانم به مانند بازی برابر وستبروم از فرصت هایم استفاده کنم نمی توانم در این باشگاه دوام بیاورم.باید با نگرش مثبت سخت تلاش کنم"

این بازیکن 24 ساله در ادامه گفت:" تعویض من به دلیل مصدومیتم نبود چرا که مصدوم نشده بودم اما فکر نمی کنم آنطور که به نظر می رسید بد بوده باشم.این درست است که توپ چندان به من نرسید"

"فکر می کنم که قطعا در نیمه دوم اگر در زمین حضور داشتم فرصت های بیشتری نصیبم می شد بنابراین در نیمه نخست کمی صبر کردم"
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
فولام 1-3 منچستریونایتد: تسخیر کریون کاتج در 22 دقیقه/ پاقدم اشکان خوب نبود



منچستریونایتد با ارائه یک نمایش خوب، توانست فولام را در خانه اش 3-1 شکست بدهد.

فولام با این شکست در رتبه پانزدهم قرار گرفت و آینده مارتین یول در این باشگاه بیش از پیش در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

تیم میزبان از سال 2009 موفق نشده بود مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد و امیدوار بودند که در دیدار امروز به این ناکامی پایان بدهند اما خیلی زود متوجه شدند که در این دیدار نمی توانند به این هدف برسند.

مویس در این دیدار تیمش را با 5 تغییر نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل استوک راهی میدان کرد و عدنان یانوزای بار دیگر فرصت پیدا کرد تا از ابتدا به میدان برود. در سمت مقابل دارن بنت هم روی نیمکت نشست تا اشکان دژاگه برای اولین بار در این فصل، در ترکیب اصلی فولام قرار بگیرد.

منچستریونایتد برای رسیدن به گل برتری تنها 9 دقیقه صبر کرد. همکاری خوب فن پرسی و رونی، یک موقعیت گلزنی بری والنسیا ایجاد کرد و این ملی پوش اکوادوری هم دروازه حریف را باز کرد.

فشار شاگردان مویس ادامه داشت اما فولام دو بار می توانست به گل تساوی برسد اما دخه آ مانع از گلزنی برباتوف شد.

در مقابل فن پرسی سرانجام در دقیقه 20 توانست زهرش را بریزد و روی پاس عالی یانوزای، دروازه استکلنبرگ را باز کرد.

تنها دو دقیقه بعد، رونی گل سوم را زد. این بار فن پرسی در نقش گلساز ظاهر شد و ملی پوش انگلیسی را در موقعیت گلزنی قرار داد.

مویس در نیمه دوم فلینی، اسمالینگ و کاگاوا را به جای کلورلی، رافائل و اونز راهی میدان کرد اما این فولام بود که در نیمه دوم بازی بهتری ارائه داد و در نهایت در دقیقه 65 توسط کاچانیکیلیچ به گل رسید.

دارن بنت هم که در نیمه دوم برای فولام به میدان رفت یک موقعیت گلزنی داشت اما نتوانست از آن استفاده کند تا در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان برسد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اریکسون: در سال 2002 با منچستریونایتد قرار داد بستم تا جانشین فرگوسن شوم




اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، ادعا کرد که در سال 2002 با منچستریونایتد قراردادی امضا کرد تا جانشین سرالکس فرگوسن شود.

فرگوسن قصد داشت در سال 2002 از دنیای مربیگری خداحافظی کند و اریکسون ادعا کرد که مدیران منچستریونایتد او را به عنوان جانشین در نظر داشتند و حتی قراردادی با او امضا کردند.

او آماده بود تا از هدایت تیم ملی انگلیس کناره گیری کند اما فرگوسن در نهایت تغییر عقیده داد و یک دهه دیگر در الدترافورد ماند؛ اریکسون هم تا سال 2006 سرمربی سه شیرها بود.

در بخشی از زندگی نامه اریکسون که در میل ان ساندی منتشر شده، آمده است:" می دانستم که می تواند بسیار دشوار باشد.

من تا پایان جام جهانی 2006 با فدراسیون فوتبال انگلیس قرارداد داشتم و اگر این قرارداد را فسخ می کردم، به شدت مورد انتقاد قرار می گرفتم.

اما این یک فرصت برای هدایت منچستریونایتد بود. یک قرارداد امضا شد. من سرمربی جدید منچستریونایتد بودم."
او ادعا کرد پینی زهاوی، مدیر برنامه هایش، همچنان قراردادی که با منچستریونایتد امضا کرده بودند را در دفترش دارد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
اریکسون: فرگوسن می خواست مانع از حضور رونی در جام جهانی شود



اسون گوران اریکسون، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، ادعا کرد که سرالکس فرگوسن در تلاش بود تا مانع از حضور وین رونی در جام جهانی 2006 شود.

رونی پیش از جام جهانی آلمان از ناحیه استخوان کف پا دچار آسیب دیدگی شد و سرمربی آن زمان شیاطین سرخ معتقد بود که او قادر به همراهی شیاطین سرخ در جام جهانی نیست.

اریکسون ادعا کرد که فرگوسن به او گفته بود اگر رونی را انتخاب کند، زندگی را برایش دشوار می کند و گفت که پیش بینی فرگوسن در مورد نرسیدن رونی به جام جهانی را نادیده گرفت.

او در کتاب زندگی نامه جدیدش نوشت:" لیف سوارد(پزشک تیم ملی انگلیس) و من با فرگوسن و پزشک منچستریونایتد در کمپ این باشگاه ملاقات کردیم.

فرگوسن گفت رونی نمی تواند در جام جهانی بازی کند. پزشک تیم چند ایکس ری از پای شکسته رونی آورد و اعلام کرد که این مصدومیت در زمان مناسب بهبود پیدا نخواهد کرد.

وقتی صحبت های دکتر تمام شد، لیف به او نگاه کرد و گفت:" چرا اینجا نشستی و به من دروغ می گویی؟"

او یکی از بهترین متخصصان اروپایی در مورد چنین مصدومیت هایی بود. تنها دوست داشتم از چهره فرگوسن فیلم می گرفتم وقتی لیف توضیح می داد که مصدومیت رونی به موقع بهبود پیدا می کند.

وقتی صحبت های لیف تمام شد، به فرگوسن نگاه کردم و گفتم:" متاسفم الکس، من رونی را در فهرستم قرار می دهم."

رونی سرانجام به جام جهانی رسید اما در چهار دیداری که به بازی رفت، نتوانست گلزنی کند. او در دیدار با پرتغال هم به خاطر خطا روی ریکاردو کاروالیو اخراج شد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
یادداشت روز: اهمیتِ یانوزای در آینده­ یِ یونایتد



تنها نکته­ یِ مثبتی که از یونایتدِ چند هفته­ یِ اخیر دیده ­ایم بازگشتِ نانی به ترکیبِ اصلیِ تیم و ظهورِ پدیده ­ای به نامِ ادنان یانوزای بوده است.

اهمیتِ یانوزایِ هجده ساله بیش از دو گلی که مقابلِ ساندرلند زد طبیعتِ بازیِ همگرایش است که در فوتبالِ مدرن عاملی حیاتی، به خصوص برایِ تیم­هایی که به شکلِ سنتی عادت به بازی از کناره ­ها دارند، به حساب می­ آید.

یونایتد پس از بازه­ یِ طلاییِ 2006 تا 2009 که با استفاده از این تواناییِ بال­هایِ همگرایش، رونالدو، گیگز، نانی و حتی گاهی رونی، بدل به بهترین و مدرن­ترین تیمِ اروپا شده بود، دیگر هرگز کیفیتِ پیشین را به دست نیاورد و به لطفِ فوتبالِ صرفا طولی والنسیا، اورا و اشلی یانگ پسرفتِ چشمگیری کرد. حالا با نزدیک شدنِ نانیِ راست پا به شکلِ ایده آلش و درخشش یانوزایِ چپ پا، یونایتدِ دیوید مویس با تمامِ مشکلاتی که درگیرش است افقِ امیدوارکننده ای در پیش دارد.

یانوزای و نانی تواناییِ این را دارند که مثلِ رونالدو و گیگز دو سمتِ زمین بازی کنند و ذاتِ بازیِ همگرا و میل­شان به حرکاتِ قطری و عرضی این امکان را برایِ مویس پدید می ­آورد که به سیستمِ موردِ علاقه­ اش یعنی چهار-یک-چهار-یک نزدیک­تر شود و هافبکش را فشرده ­تر ببندد. کاری که آندره ویاش-بواش با گیلفی سیگردسون کرد و از هافبکِ وسط به سمتِ چپ منتقلش کرد تا با نزدیک کردنِ اریکسون و سولدادو به ستاره­ یِ سابقِ سوانزی تیمشِ جمع­تر و فشرده ­تر شود. سیگردسون این فصل پنج ­تا از شش بازی­ ایی که برایِ تیمش از اول به زمین رفته را در نقشِ هافبکِ چپ بازی کرده و سه گل هم زده. بر اساسِ همین ایده، ایده­ ای که اوجِ اجرایش زوجِ روبن و ریبری در بایرن مونیخ هستند، آرون لنون هم کم کم جایش را به اندروس تانزند می­ دهد که میلِ بازیِ عرضی و قطری­ اش بیشتر است. چنین وضعیتی می­ تواند در انتظارِ والکاتِ آرسنال هم باشد. با کمرنگ­ تر شدنِ نقشِ بال­هایِ کلاسیک در سطحِ اولِ اروپا، یونایتد می ­تواند و به بیانی دیگر باید شیفتی دوباره کند به بال­هایِ همگرایِ مدرن.

ادنان یانوزای پتانسیل بدل شدن به یکی از ستاره ­هایِ آینده­ یِ اروپا را دارد. خونسردی، اعتماد به نفس و مخصوصا مسئولیت پذیریِ این هافبکِ چند ملیتی که به شکل حیرت آوری می­ تواند به انتخابِ خودش برایِ تیمِ ملیِ آلبانی، صربستان، ترکیه، بلژیک، کوزوو و حتی احتمالا انگلستان بازی کند، عواملی هستند که دیوید مویس را مجاب می­کنند به هر راهکاری شده قراردادی جدید و بلند مدت با او ببندد. یانوزای هم مثلِ فدریکو ماکدا تاثیری فوری و در مقطعِ خود حیاتی رویِ تیمش داشت؛ با این تفاوت که مهاجمِ ایتالیایی که سوپر گلش به استون ویلا در آن دیدارِ تاریخی و مهم هرگز از خاطره­ یِ یونایتدی ­ها پاک نمی­ شود، زمانی مطرح شد که دورانِ مهاجمِ نوکِ ایستا و صرفا داخلِ باکس تمام شده، یا رو به اتمام بود. به عکس یانوزای درست همان وقت و همانجایی­ است که باید باشد. بدین ترتیب همانطور که اولین و بزرگترین پیروزیِ مویس تا به حال حفظِ وین رونی و برگرداندنش به اوج بوده، حفظِ یانوزای هم می ­تواند گامی بسیار بلند به سویِ آینده ­یِ تیمی باشد که به وضوح نیاز به بازسازی ­ای اساسی­ دارد. پل پوگبا، جرارد پیکه، راول موریسون، رابی بردی، زکی فرایرز... هوادارانِ یونایتد دوست ندارند اسمِ یانوزای هم به این فهرستِ تلخ اضافه شود.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مویس: کیفیت یانوزای، مشابه رونی است



دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد عدنان یانوزای، ستاره جوان تیمش را یک مهارت خاص لقب داده است.

این ستاره 18 ساله که دیشب اولین بازی اش در رقابت های لیگ برتر را برگزار کرد در این بازی موفق شد تا دو گل تیمش را به ثمر برساند. در پایان این بازی، مویس او را با وین رونی مقایسه کرده است.

او با به ثمر رساندن دو گل در اولین بازی اش در لیگ برتر گام در مسیر رود فان نیستلروی گذاشته است تا مویس به تمجید از مهارت های او بپردازد. سرمربی یونایتد در گفت و گو با اسکای سپورتس گفت:« با دیدن شروع فوق العاده یانوزای در لیگ برتر یاد وین رونی و راس بارکلی افتادم. عدنان کیفیتی در حد و اندازه این بازیکنان دارد. او بازیکن واقعا تراز اولی است. من دو یا سه هفته پیش می خواستم به او بازی بدهم ولی بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. در بازی شنبه با خودم فکر کردم که الان زمان مناسبی است. عدنان آنقدر خوب بود که مهار کردنش واقعا سخت بود. او بازیکن بامهارتی است و مهارت ویژه ای دارد: عدنان گل می زند و با توانایی بالایی با توپ کار می کند ولی ما ازاو می خواهیم تا فروتن باشد و مطمئن شود که می تواند به این روند ادامه دهد . ما به او اجازه نمی دهیم که بلندپروازی کند و سعی می کنیم که همه چیز درمورد او خوب پیش برود.»

مویس در ادامه به این نکته اشاره کرد که از عملکرد کلی تیمش رضایت دارد:« فکر می کنم که عملکرد خوبی را از سوی تیمم شاهد بودیم. حتی وقتی که 0-1 از حریف عقب بودیم هم حس می کردم که واقعا خوب بازی می کنیم. ما جدای از گل اولی که دریافت کردیم، توانستیم فوتبال خوبی را ارائه دهیم. البته من آنقدرها هم هیجان زده نمی شوم. از کیفیت بازیکنانی که در رختکن تیمم دارم مطلعم.»

با این برد یونایتد به نیمه اول جدول رقابتهای لیگ برتر رسید و از 7 بازی اش 10 امتیاز کسب کرده است.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
رونی: بازیکنان یونایتد مویس را ناامید کردند؛ یانوزای مزد اعتماد مویس را با گلزنی داد



وین رونی فوروارد انگلیسی منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرده که دیوید مویس سرمربی اسکاتلندی تیمش تحت فشار است و یادآوری نموده که بازیکنان یونایتد مقصر این موضوع هستند.

یونایتد روز شنبه موفق شد تا ساندرلند را شکست دهد. اما شروع متزلزل این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر باعث شده تا بعد از سپری شدن هفت هفته از آغاز رقابتها، یونایتد در رده نهم جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

دراین میان رونی از هم تیمی هایش خواسته تا از کسب پیروزی مقابل گربه های سیاه به عنوان انگیزه ای روبه آینده بهره ببرند.

رونی در گفتگو با خبرنگاران گفت:« مطمئنا سرمربی تیم ما تحت فشار است. ما به عنوان یک تیم می دانیم که این ما هستیم که او را ناامید ساخته ایم. ما باید همه توانمان را به خاطر سرمربی مان روی هم گذاشته و به مبارزه بپردازیم تا اوضاع تیم خوب شود. سرمربی تیم ما سرمربی جدیدی است که سبک کاری متفاوتی دارد و ما باید به سک کاری او تطبیق بیابیم. باید بهتر از اینها باشیم.»

عدنان یانوزای، ستاره یونایتد در بازی شنبه شب ورزشگاه لایت بود. این ستاره18 ساله دراولین شروعش درترکیب یونایتد در لیگ برتر 2 گل زد و رونی در ادامه صحبت هایش به تمجیداز او پرداخت:« او بازیکن آینده داری است. یانوزای توپ را برمی دارد و می دود . او مهارت های زیادی دارد. فوق العاده است که سرمربی تیم او را در ترکیب به کار گرفت؛ به ویژه بعد از آنچه در بازیهای اخیر رخ داده بود. فشار زیادی روی شانه های سرمربی تیم است ولی او با این شرایط به یانوزای اعتماد کرد و پاداش این اعتماد را هم گرفت. عدنان با اعتماد به نفس زیادی بازی کرد. بازیکنان جوان زیادی هستند که وقتی اولین بازی هایشان را انجام می دهند، کمی خجالتی هستند ولی او خیلی راحت در زمین حرکت می کرد و به مهارت هایش باور داشت. قراردادن او در ترکیب تیم درچنین شرایطی، تصمیمی شجاعانه می خواهد و خوشحالیم که نتیجه این اعتماد را دیدیم. ما از مهارت های عدنان مطلع بودیم ولی هیچ وقت نمی دانی که وقتی بازی شروع می شود، بازیکنان چطور واکنش نشان می دهند. ما باید به بازیکنان جوانتر تیم کمک کنیم و اگر آنها درترکیب تیم قرار گرفته و بتوانند تیم را به پیروزی برسانند، عالی خواهد بود. »
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
David Beckham Best Free Kicks Ever 1993 2013
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 79 از 82:  « پیشین  1  ...  78  79  80  81  82  پسین » 
ورزش
ورزش

Manchester United | طرفداران تیم بزرگ منچستر یونایتد ملقب به شیاطین سرخ

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA