انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین »

تاریخچه جام ملت های اروپا


مرد

 
نتایج بازی های جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۲
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جدول گلزنان جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۲
۳ گل


هنریک لارسن
کارل هاینس ریدل
دنیس برکمپ
توماس برولین





۲ گل

ژان پیر پاپن
توماس هاسلر
فرانک رایکارد
جان اریکسن
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
تیم منتخب جام
دروازه‌بان

پیتر اشمایکل




مدافعین

یاسلین انگلوما
لوران بلان
اندریاس برمه
یورگن کهلر





هافبک‌ها

اشتفان افنبرگ
رود گولیت
توماس هاسلر
برایان لادروپ





مهاجمین

مارکو فان باستن
دنیس برکمپ
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶
مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ با شرکت تیم‌های ملی فوتبال عضو یوفا برای انتخاب ۱۵ تیم برتر این قاره برگزار شده است که به همراه انگلستان میزبان رقابت‌ها به جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ راه پیدا کنند.



این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶


جام ملت‌های اروپا ۱۹۹۶ که دهمین دوره از این جام بود با نام یورو ۹۶ شناخته شد و برای اولین بار از پیشوند یورو در این رقابت‌ها استفاده شد، انگلیس به عنوان میزبان رقابت‌ها معرفی شد. سی سال از آخرین باری می‌گذشت که انگلیس میزبان رقابتی مهم بود و حتی در سرود رسمی یورو ۹۶ هم این جمله آمده بود که فوتبال به خانه برمی‌گردد! با وجود دغدغه‌های درباره هولیگانیسم احتمالی، سازمان‌دهی این رقابت‌های سه‌هفته‌ای به خوبی انجام شد.
رقابت‌ها بسیار گسترده‌تر شده بود و ۱۶ تیم در آن شرکت داشتند، اما انگلیسی‌ها ورزشگاه های کافی برای برگزاری رقابت‌ها را در اختیار داشتند. تمامی بلیت‌ها به فروش نرفتند اما با این حال علاوه بر پوشش رسانه‌ای عالی، این تورنمنت با مجموع ۱۲۷۶۰۰۰ تماشاگر رکورد بیشترین تماشاگر را در تاریخ این رقابت‌ها کسب کرد. در هر بازی ۴۱۱۵۸ نفر تماشاگر حضور یافتند که این هم رکورد دیگری برای انگلیس بود
هشت ورزشگاه ویمبلی (لندن)، اولدترافورد (منچستر)، آنفیلد (لیورپول)، ویلاپارک (استون ویلا)، سنت جیمزز پارک (نیوکاسل)، سیتی گراند (ناتینگهام)، هیلزبورو (شفیلد) و الند رود (لیدز) برای این رقابت‌ها در نظر گرفته شدند.


چهار گروه چهارتیمی تشکیل شد و دو تیم اول هر گروه به مرحله حذفی راه یافتند. قوانین جدیدی شکل گرفته بود؛ تیم‌ها در صورت هم‌امتیاز شدن بر اساس بازی که در مقابل یکدیگر انجام داده بودند به مرحله بعد صعود می‌کردند، و وقت اضافی از قانون گل طلایی استفاده می‌کرد. اگر در وقت اضافی گل به ثمر می‌رسید بازی همان‌جا به پایان می‌رسید.


انگلیس با تساوی یک بر یک مقابل سوییس بازی‌ها را آغاز کرد و اسکاتلند هم گروه A را با تساوی بدون گل مقابل هلند جذاب‌تر کرد. هلند سوییس را دو بر صفر برد و انگلیس همین نتیجه را مقابل اسکاتلند، رقیب سنتی به دست آورد؛ دیداری که باعث شد کل بریتانیا به شور بیاید، پل گاسکویین گلی دیدنی بزند و شادی مضحکی پس از آن داشته باشد. آلن شیرر و تدی شرینگهام انگلیس را با نتیجه چهار بر یک مقابل هلند پیروز کردند. البته گل دیرهنگام هلندی‌ها مانع از آن شد که اسکاتلند که مقابل سوییس پیروز شده بود به دور بعد برسد و خود هلندی‌ها صعود کردند. فرانسه و اسپانیا در گروه B شکست نخوردند و در دیدار رودررو هم با هم مساوی کردند. فرانسه رومانی و بلغارستان را شکست داد و در گروه اول شد و از رودررو شدن با انگلیس در یک‌چهارم نهایی اجتناب کرد. ایتالیا در دیدار آخر باید آلمان را می‌برد تا از گروه C صعود کند؛ آنها به تساوی بدون گل رسیدند و در نتیجه جمهوری چک و آلمان صعود کردند.


دو دیدار اول یک‌چهارم نهایی با تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافی به پایان رسید و به پنالتی کشیده شد. انگلیس مقابل اسپانیا با درخشش دیوید سیمن چهار بر دو در پنالتی پیروز شد و فرانسه در پنالتی هلند را پنج بر چهار برد. آلمان و جمهوری چک اما در وقت معمول برنده شدند؛ اولی دو بر یک مقابل کرواسی و دومی یک بر صفر مقابل پرتغال.


نیمه‌نهایی‌ها هم به پنالتی کشید. چک شش بر پنج فرانسه را پس از ۱۲۰ دقیقه بدون گل برد. اما در ویمبلی نبرد انگلیس و آلمان یک بر یک شد و آلمانی‌ها مانند جام جهانی ۹۰ ایتالیا انگلیس را در پنالتی بردند.


فینال یورو ۹۶ علاوه بر اینکه تکرار فینال ۱۹۷۶ بود، تکرار دیدار این دو تیم در اولین دیدار گروه C همین رقابت‌ها هم بود که با برد دو بر صفر آلمان همراه شد. چک‌ها البته درخشان ظاهر شدند و کارل پوبورسکی، پاول ندود، پاتریک برگر و ولادیمیر اسمیچر دیدگان را خیره کردند. برتی فوگتس که تیمش را سرشار از مصدوم می‌دید مجبور شد به یورگن کلیزمن و توماس هسلر ناآماده بازی بدهد. تیم او در دقیقه ۵۸ با یک پنالتی جنجالی عقب افتاد که ماتیاس سامر روی پوبورسکی انجام داد و برگر آن را به گل تبدیل کرد. اما آلمانی‌ها که مانند همیشه به بازگشت مشهور بودند این بار هم برگشتند. اولیور بیرهوف جانشین مهمت شول شد و در دقیقه ۷۲ گل زد. بازی به وقت اضافی کشید و پس از تنها ۵ دقیقه بیرهوف پاس کلینزمن را گرفت و وارد دروازه پتر کوبا کرد. داور ابتدا به دلیل خطای احتمالی اشتفان کونتز با کمک‌داور صحبت کرد اما سپس گل را پذیرفت و آلمان قهرمان شد.


ورزشگاه ها


داوران این دوره

سیدبندی
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰
مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ با شرکت تیم‌های ملی فوتبال عضو یوفا برای انتخاب ۱۴ تیم برتر این قاره برگزار شده است که به همراه بلژیک و هلند میزبانان رقابت‌ها به جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰ راه پیدا کنند.


این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۰




جام ملت‌های اروپا۲۰۰۰در حالی در دو کشور بلژیک و هلند برگزار شد که این برای اولین بار بود که دو کشور مشترکا میزبانی این رقابت‌ها را به عهده می‌گرفتند، این دو کشور ۳۱ مسابقه را از ۱۰ ژوئن تا ۲ جولای سال ۲۰۰۰ میلادی در هشت شهر مختلف برگزار کردند؛ چهار شهر در هلند و چهار شهر در بلژیک که در سال ۱۹۷۲ به تنهایی طعم میزبانی این رقابت‌ها را چشیده بود.

ورزشگاه‌هایی که هلند برای برگزای مسابقه‌ها آماده کرده بود از این قرار بودند: فاینورد (د کوییپ) در روتردام، آمستردامآرنا، فیلیپس در آیندهوون و گلردوم در آرنهم. و چهار ورزشگاه بلژیک هم این‌ها بودند: یان بریدل در بروژ، موریس دوفرن در لیژ، دو پیز دو شارلروا در شارلروا و کینگ بادوان در بروکسل. این ورزشگاه آخری همان هیسل بود که بازسازی شده بود و دیدارهای افتتاحیه و فینال در همین ورزشگاه برگزار شد.







مرحله گروهی با چند شگفتی همراه بود؛ یکی از آنها عملکرد عالی پرتغال بود که هر سه بازی خود را در گروه A برد، از جمله برد سه بر دو مقابل انگلیس در حالی که دو بر صفر عقب افتاده بود و برد سه بر صفر مقابل آلمان که در آن سرجیو کونسیسائو هر سه گل را زد. انگلیسی‌ها که آلمان را یک بر صفر برده بودند انتظار داشتند تیمشان بهتر شده باشد اما این بار سه بر دو به رومانی باختند، آن هم با یک پنالتی دیرهنگام. انگلیس هرچند به حذف در مرحله گروهی عادت دارد و این سومین بار در چهار تورنمنت گذشته بود که این اتفاق برایش می‌افتاد، اما این برای آلمانی‌ها غیرمنتظره بود. آلمان که سایه‌ای از تیم قدرتمند سابق بود تنها امتیاز خود را از تساوی یک بر یک با رومانی گرفت که به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد.

بلژیک دیدار اول گروه B را مقابل سوئد برد، اما به ترکیه و ایتالیا باخت و حذف شد و این مایه ناراحتی شدید هواداران میزبان شد. ایتالیا هم هر سه بازی خود را برد.


در گروه C نبردی به‌یادماندنی بین یوگسلاوی و اسپانیا درگرفت. اسپانیا باید می‌برد تا صعود کند اما هنگامی که اسلوبودان کوملیه‌نوویچ در دقیقه ۷۵ گل زد یوگسلاوی سه بر دو پیش افتاد. اسپانیایی‌ها البته دو گل در وقت‌های تلف‌شده زدند و چهار بر سه پیروز شدند. البته یوگسلاوی که با اسلوونی سه بر سه مساوی کرده و نروژ را یک بر صفر برده بود هم پس از تساوی نروژ و اسلوونی صعود کرد.

هلند، دیگر میزبان بهتر کار کرد و طبق انتظار از گروه D به همراه فرانسه صعود کرد. هلند با بردن فرانسه در آخرین دیدار گروهی با نتیجه سه بر دو تیم اول شد. دانمارک قهرمان یورو ۹۲ حتی یک بازی را هم نبرد و جمهوری چک فینالیست یورو ۹۶ فقط دانمارک را برد.

در یک‌چهارم نهایی ایتالیا و پرتغال به شکست‌ناپذیری خودشان ادامه دادند و رومانی و ترکیه را بردند. پنالتی دیرهنگامی که رائول از دست داد باعث شد اسپانیا دو بر یک به فرانسه ببازد. اما هلند بهترین عملکرد این دور را داشت و یوگسلاوی را شش بر یک برد. هلند مقابل ایتالیا دو پنالتی را از دست داد (پاتریک کلایورت و فرانک دی‌بوئر) و برای چهارمین بار در هشت سال در ضربات پنالتی حذف شد. از ایتالیا هرچند جیان‌لوکا زامبروتا در دقیقه ۳۴ اخراج شد، اما فرانچسکو تولدو، بهترین بازیکن میدان ضربه پنالتی پل بوسولت را مهار کرد و مردان دینو زوف به فینال رسیدند. فرانسه هم با یک پنالتی جنجالی پرتغال را در وقت اضافی برد. داور به دلیل هند آبل ژاویر در محوطه جریمه پنالتی گرفت و پرتغالی‌ها به پنالتی اعتراض داشتند. نونو گومش اخراج شد و چندین بازیکن پرتغال با محرومیت‌های بلندمدت روبرو شدند. زین‌الدین زیدان خونسردی خود را حفظ کرد و گل طلایی را زد و فرانسه را به فینال رساند.

ایتالیا در آستانه دومین قهرمانی خود بود که فرانسه شرایط را تغییر داد. آنها به عنوان اولین تیمی شناخته شدند که پس از قهرمانی در جام جهانی بلافاصله قهرمان یورو هم می‌شوند. روژه لومر و دینو زوف در ترکیب تیم‌هایشان دست برده بودند و یوری جورکائف و کریستف دوگاری در ترکیب اصلی فرانسه به میدان رفتند و مارکو دل‌وکیو در ایتالیا جانشین فیلیپو اینتزاگی شده بود. بازی دو تیم به وقت اضافی کشیده شد و فرانسه مصمم بود که شکست را به پیروزی تبدیل کند. در دقیقه ۱۰۳ بود که ترزگه روی سانتر روبر پیرس با ضربه‌ای مهارنشدنی سقف دروازه ایتالیا را به لرزه درآورد و فرانسه با این گل طلایی قهرمان شد و دیدیه دشان جام را به فرانسه برد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 5 از 8:  « پیشین  1  2  3  4  5  6  7  8  پسین » 
ورزش
ورزش

تاریخچه جام ملت های اروپا

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA