انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
ورزش
  
صفحه  صفحه 36 از 46:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  45  46  پسین »

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )


مرد

 
Ronaldo vs Zidane Friends 2004
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Cristiano Ronaldo - Top 10 Free Kicks/Goals 2004/13 - HD Real Madrid & Manchester United
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
Raul - top 10 goals in Champions League
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
Zidane Top 10 Goals Top 10 Skills
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
رئال مادرید پرطرفدارترین تیم باشگاهی اسپانیا




روزنامه آ.س در بازتاب نتیجه یک نظرسنجی اعلام کرده که 23.8% اسپانیایی ها طرفدار رئال مادرید هستند و 18.2 % هوادار بارسلونا



نتیجه یک مطالعه انجام شده درمیان شهروندان اسپانیایی و تیم محبوبشان در روزنامه آ.اس بازتاب یافته و دراین گزارش به این نکته اشاره شده که رئال مادرید پرطرفدارترین تیم باشگاهی اسپانیاست و بارسلونا از نظر آمار فروش پیراهن هایش در صدر است.

در دور دهم انجام این مطالعه که از سوی اتحادیه تحقیق رسانه های ارتباطی AIMC و در طول سال 2012 انجام شد، از بیش از 10 هزار شهروند اسپانیایی در مورد جایگاه رسانه های اجتماعی و استفاده از این رسانه ها و سبک های زندگی و رفتارهای اجتماعی شان تحقیقاتی انجام شد.

طبق گزارش منتشره از سوی این اتحادیه، فوتبال همچنان مهم ترین ورزش در زندگی اسپانیایی هاست و 68% از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی طرفدار یک تیم باشگاهی هستند. رئال مادرید با 23.8% آرا پرطرفدارترین باشگاه اسپانیاست و بارسلونا 18.2% طرفدار دارد. اتلتیکو مادرید 3.7%طرفدار دارد و طرفداران والنسیا 3.1% هستند و اتلتیکو بیلبائو 2.7% طرفدار دارد.

بارسلونا بیشترین میزان فروش پیراهن را درمیان تمام تیم های دسته اولی لالیگا دارد و به ترتیب پیراهن های مسی،پیکه، پویول و اینیستا پرطرفدارترین ها هستند

51.3% از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی فوتبال دوست هستندو 32.4% تنیس را ترجیح می دهند. اینها محبوب ترین ورزشها برای تماشا از طریق تلویزیون هستند. خرید بلیط ها برای حضور و تماشای رویدادهای ورزشی از سال 2009 تا 2012، 23.3% افزایش یافته
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
سبقت کاسیاس از رکورد رائول در لیگ قهرمانان اروپا



بعداز رائول، روبرتو کارلوس با 109 بازی در رده سوم است و خوسه ماریا گوتیرس ملقب به گوتی با 99 بازی در رده چهارم است و فرانسیسکو خنتو با 88 بازی در جایگاه پنجم قرار گرفته.


ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید در بازی سه شنبه شب تیمش در تورین و درمصاف با یوونتوس در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت و دراین بازی یک رکورد جدید را به نام خودش ثبت کرد

او حالا پرحضورترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید در رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست

او در بازی تورین صد و سی وسومین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد و از رکورد رائول گونسالس در جدول پرحضورترین ها پیشی گرفت.

کاسیاس که اولین بازی اش درلیگ قهرمانان اروپا را در روز 15 سپتامبر سال 1999 مقابل المپیاکوس برگزار کرد و در آن بازی شاهد تساوی 3-3 دو تیم بود، در پانزده دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته و 76 برد را به دست آورده و دو جام قهرمانی با این تیم کسب کرده (درسال 2000 درفینال مقابل والنسیا وبعد هم در فینال مقابل بایرلورکوزن که به عنوان جانشین سسار سانچس به ترکیب تیم اضافه شد)

بعداز رائول، روبرتو کارلوس با 109 بازی در رده سوم است و خوسه ماریا گوتیرس ملقب به گوتی با 99 بازی در رده چهارم است و فرانسیسکو خنتو با 88 بازی در جایگاه پنجم قرار گرفته.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
غیبت رونالدو در تمرین روز 5شنبه رئال واحتمال غیبتش مقابل سوسیداد




بعد از حضور رونالدو در تست های پزشکی که امروز انجام می دهد مشخص خواهد شد که آیا او قادر به همراهی تیمش مقابل سوسیداد خواهد بود یا خی


کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید امروز زیر نظر پزشکان مورداعتماد باشگاه مادریدی تست می دهد تا ببیند که آیا می تواند در بازی تیمش مقابل رئال سوسیداد حضور یابد یا خیر.

رونالدو که سه شنبه گذشته در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس بازی کرد، درجریان بازی با قوزک های پای بانداژ شده در زمین حضور داشت و در پایان بازی هم از ناحیه یکی از انگشتان پایش احساس درد می کرد.

رونالدو به خاطر درد فراوانی که داشت در جلسه تمرینی روز پنجشنبه تیمش تمرین نکرد و در سالن بدنسازی ماند وامروز اوضاع او روشن خواهد شد و پزشکان باشگاه مادریدی حرف نهایی را خواهند زد. در بازی پیشین رئال در لالیگا مقابل رایو وایه کانو، قوزک های پای رونالدو به خاطر خطاهای متوالی بازیکنان حریف درد گرفتند. که یکی از بدترین آن خطاها خطای دقیقه 76 تیتو بود.

ولی ستاره پرتغالی در بازی 3شنبه شب تیمش در یوونتوس استادیوم با وجود آن درد به میدان رفت و کاسرس و سایر بازیکنان یووه هم چند خطای خشن را روی اوانجام دادند و خطای کاسرس باعث شد تا کریس از ناحیه انگشت پا نیز احساس درد کند. رونالدو به خاطر شدت یافتن درد پایش در بین دو نیمه مجبور شد تا کفش هایش را عوض کند ودر جریان بازی هم بانداژ قوزک پایش را عوض کرد، چون خیلی او را اذیت می کرد.




این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
رئال مادرید 5-1 رئال سوسیه داد: این رونالدوی غیرقابل مهار!



ستاره پرتغالی سه گل زد و یک پاس گل داد تا تیمش مقابل سوسیه داد به یک پیروزی پرگل برسد


رئال مادرید به لطف درخشش کریس رونالدو توانست مقابل رئال سوسیه داد به پیروزی 5-1 دست پیدا کند.

تیم میهمان بازی را خوب شروع کرد اما رونالدو خیلی زود رئال را پیش انداخت و پس از آن تیم میزبان در فواصل کم توسط بنزما، رونالدو و خدیرا به گل رسید ت در همان نیمه اول کار را تمام کند.

آنچلوتی پیش از بازی گفته بود که قصد ندارد در این دیدار به رونالدو استراحت بدهد و ستاره پرتغالی هم با زدن سه گل، پاسخ اعتماد سرمربی تیمش را داد. او با سه گلی که امشب زد، تعداد گل هایش در 4 دیدار گذشته را به 9 رساند و اکنون با 16 گل، در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد؛ در حالی که مسی تنها 8 گل زده است.
.

کارلتو در این دیدار تیمش را با سه تغییر نسبت به دیدار هفته گذشته مقابل رایو وایکانو راهی میدان کرد؛ از جمله آربلوا را به جای راموس محروم به زمین فرستاد.

تنها 12 دقیقه از بازی گذشته بود که رونالدو روی پاس عالی بنزما، تقریبا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و از زاویه نه چندان مناسب، گل اول را به ثمر رساند.

تنها 6 دقیقه بعد، این بار نوبت رونالدو بود که در نقش گلزن ظاهر شود. او با یک پاس مناسب، بنزما را در دهانه دروازه صاحب موقعیت کرد و ستاره فرانسوی به راحتی دروازه حریف را گشود.

حتی بعد از این گل هم فشار رئالی ها فروکش نکرد و خطای هند مارکل برگارا، یک ضربه پنالتی را نصیب شاگردان آنچلوتی کرد که رونالدو آن را به گل سوم تیمش و گل دوم خود تبدیل کرد.

حملات رئالی ها باز هم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 36، سامی خدیرا روی پاس گرت بیل، گل چهارم رئال را به ثمر رساند. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

رئالی ها نیمه دوم را بهتر آغاز کردند اما با توجه به اینکه از کسب سه امتیاز تقریبا مطمئن بودند، تنها به حفظ توپ می پرداختند.

در مقابل این سوسیه داد بود که در دقیقه 61 روی اشتباه په په، یکی از گل های را جبران کرد. ارسال بلند ولا، با اشتباه مدافع پرتغالی به گریسمان رسید و این ستاره فرانسوی دروازه دیه گو لوپس را باز کرد.

دقایقی بعد گریسمان می توانست یک بار دیگر گلزنی کند اما ضربه او راهی به چهارچوب رئال نداشت و به تیر خورد.

در مقابل در دقیقه 76، رونالدو روی یک ضربه آزاد دیدنی، گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و هت تریک خود را هم کامل کرد.
رئال با این پیروزی اختلافش با بارسا را به 3 امتیاز کاهش داد.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
مرد

 
آنچلوتی: ژابی آلونسو را پروفسور می نامم؛درحال حاضر رونالدو بهترین بازیکن دنیاست



بهترین میراثی که ازمورینیو به ارث بردم، حرفه ای گری تیم است.هیچ مشکل کاری ویا انضباطی در تیم نداریم.


کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در گفتگو با برنامه «آل پریمرتوکه»شبکه اوندا سرو، نظرش را در مورد برنده توپ طلای امسال اعلام کرد:« من توپ طلا را به کریستیانو رونالدو می دهم. ازنظر من درحال حاضر اوبهترین بازیکن دنیاست.رونالدو آقای گل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپاست واگراز نظر کیفیت تکنیکی صحبت کنیم هم بهترین است. او واقعا حرفه ای است و جدیتی مثال زدنی دارد. رونالدو کلیدحضورما در این سطح خوب است.او حتی یک دقیقه از بازیها را از دست نداده ونمی خوااهد از دست بدهد. رونالدو مهربان است و شخصیت جذابی دارد.او خیلی خوب است و انسان خوشحال و خوشبختی است.البته من ازعملکرد پارسال زلاتان هم خوشم می آید. مسی؟ او همیشه برای بارسا تعیین کننده است ولی درحال حاضر درشرایط آرمانی نیست.»

این سرمربی ایتالیایی درمورد تصمیمش برای استفاده از سرخیو راموس در پست های مختلف گفت:« ممکن است دیگراین اتفاق تکرار نشود وممکن هم هست بشود.هیچ چیزی قطعی نیست.راهکار استفاده از راموس به عنوان مدافع کناری در یووه، برای تلاش برای کنترل ارسالهای بلند حریف بود.»

*ژابی آلونسو:

بازگشت اوبهترین خبرمممکن بود. من آلونسو را پروفسور می نامم. او ویژگی های لازم برای آنکه بازیکن مهمی برای بازی ماباشد را دارد.ما نیازی برای متقاعد کردن آلونسو برای تمدید قراردادش نمی بیینم.همه می دانندکه او چقدربرای ما مهم است.سران باشگاه و هوادارن معتقدند که ژابی می ماندومن هم فکر می کنم که خواسته او تمدید قراردادش است تا دراینجا بماند.او دررئال احساس راحتی می کند. برای همه خیلی خوب است که او به تیم ملی بازگشته.اسپانیا به بازیکنی مثل آلونسو نیاز دارد

*جایگزینی مورینیو:

بهترین میراثی که ازمورینیو به ارث بردم، حرفه ای گری تیم است.هیچ مشکل کاری ویا انضباطی در تیم نداریم.

*بحث دروازه بانی:

وقتی دو دروازه بان دریک سطح داری، تصمیم گیری خیلی سختی است. در والدبباس، وقتی من تصمیم گرفتم که دیگو لوپس در لالیگا و کاسیاس درلیگ قهرمانان اروپا بازی کند، این بحث خاتمه یافت.نمی دانم که آیا آنها با این تصمیم احساس راحتی می کنند یانه ولی هر دودروازه بان عملکرد خیلی خوبی دارند. برای آنها این تصمیم ایده آل نیست ولی برای تیم راه حل بدی نیست. من تصمیمات سخت زیادی درطول کارنامه مربیگری ام گرفته ام.درسال اول مربیگری ام در ایتالیا ودرپارنا، مشکل مشابهی داشتم. یک دروازه بان داشتم که دروازه بان تیم ملی ایتالیا بود و بعداز بازی او را روی نیمکت گذاشتم تا به یک دروازه بان خیلی جوان به نام بوفون بازی دهم.


*عملکرد کاسیاس درتورین:

ایکر و دیگو دو پدیده هستند.مهارهای کاسیاس مقابل یوونتوس نشان دهنده این است که او خیلی خوب است ولی من دراردوی پیش فصل وقتی دیگو لوپس تمریناتش را زودتر از کاسیاس آغاز کرد، این تصمیم را گرفتم؛ چون اوشرایط فیزیکی بهتری داشت.گفتم که نمی خواهم که سرمربی ای باشم که شرایط جدایی کاسیاس را فراهم کنم. می خواهم سرمربی ای باشم که شرایط را فراهم کنم تا کاسیاس دهمین جام قهرمانی اروپایی رئال را بالای سرببرد.


ترکیب متفاوت برای 16 بازی:

*16 من این کار را به خاطر علاقه ام به تغییر انجام ندادم. دربرخی لحظات از فصل که هرسه روز یک بار بازی می کنیم،تیمی را می خواهم که به من اطمینان خاطر بدهد وبه همین خاطر کمی ترکیب اصلی را تغییر می دهم.اگر آربلوا بازی کند یاکارواخال، هیچ اتفاقی نمی افتد.


*نامزدهای قهرمانی درلالیگا:

اتلتیکو هم جزو گزینه هاست.آنها اعتمادبه نفس بالایی دارند وانگیزه شان عجیب است و فصل فوق العاده ای را پشت سرمی گذارند. اتلتیکو تیمی است که همه چیز دارد و فکر می کنم که تا پایان مبارزه خواهد کرد.


*لیگ قهرمانان اروپا:

ما با رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راضی نمی شویم.برای قهرمانی تلاش می کنیم. ساده نیست. چون سخت ترین رقابت دنیاست. رئال از سال 2002 تابه حال به بازی فینال نرسیده ولی وقتی برسد، معمولا قهرمان می شود.

*هدایت رئال:

مربیگری دررئال یک رویاست.کار همیشه یک جور است ولی اینجا فشار خیلی بیشتر است.من ازاینکه به مادرید آمده ام احساس پشیمانی نمی کنم.همیشه درکمال آرامش کار می کنم و برای من فشار، آدرنالین و بنزین است. انتقادات گاهی وقتها چشمهای تو را باز می کنند تا بیشتر اوضاع را تحت کنترل داشته باشی.تنها چیزی که مرا ناراحت کرد آن بحث هایی بود که برسر همکاری پسرم با باشگاه رئال مادرید مطرح شد. اینکه پسرم نام خانوادگی آنچلوتی را یدک می کشد نباید برای او مشکل ساز شود.


*پرس:

فلورنتینو هم مثل رئیس میلان است. او هم مثل برلوسکونی یکی از طرفداران تیفوسی تیمش است. آنها از بچگی طرفدار تیمهایشان بوده اند و بعد رئیس این باشگاه ها شده اند.
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  ویرایش شده توسط: sepanta_7   
مرد

 
آنچلوتی: آینده کاسیاس در رئال رقم می خورد



پیوستن دیه گو لوپس به رئال مادرید در ژانویه سال گذشته، باعث نیمکت نشینی کاسیاس شد و این دروازه بان باتجربه این فصل هم تنها در دیدارهای چمپیونزلیگ به میدان رفت



کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد که آینده ایکر کاسیاس در این باشگاه رقم خورد.

پیوستن دیه گو لوپس به رئال مادرید در ژانویه سال گذشته، باعث نیمکت نشینی کاسیاس شد و این دروازه بان باتجربه این فصل هم تنها در دیدارهای چمپیونزلیگ و احتمالا کوپا دل ری برای رئال به میدان خواهد رفت.

این مسئله شایعاتی در مورد احتمالی جدایی کاسیاس از رئال در ژانویه به وجود آورد اما آنچلوتی تاکید کرد که آینده این دروازه بان باتجربه در سانتیاگو برنابئو رقم خواهد خورد.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ایکر بعد از دیدار مقابل یووه موضعش در مورد آینده را به خوبی بیان کرد. او دوست دارد اینجا بماند و مشکلی وجود ندارد. ما می خواهیم او بماند و او هم می خواهد بماند.

من تصمیمم را در مورد دروازه بان تیم در ابتدای فصل گرفتم و این تصمیمی است که دیگر گرفته شده است. زمانی که من این تصمیم را گرفتم، دیه گو لوپس در شرایط بهتری بود. اگر بخواهم اکنون هم تصمیم بگیرم، چیزی تغییر نخواهد کرد."

آنچلوتی همچنین از نیمکت نشین کردن دی ماریا و ایسکو در دیدارهای اخیر دفاع کرد و گفت:" در ماریا در شرایط خیلی خوبی است اما گاهی رقابت باعث نیمکت نشینی بازیکن می شود. این به معنای این نیست که من اعتمادم به او را از دست دادم.
ایسکو مقابل سویا بازی کرد و پس از آن بازی نکرد. مشکل رقابت در درون تیم است. او گاهی بازی می کند و و گاهی نیمکت نشین است. او نیاز به استراحت دارد وگرنه مشکل وجود ندارد."
این کاربر به دلیل توهین به مدیریت بن شد.
     
  
صفحه  صفحه 36 از 46:  « پیشین  1  ...  35  36  37  ...  45  46  پسین » 
ورزش
ورزش

هواداران متعصب قوهای سپید ( رئال مادرید )

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA