انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
کامپیوتر
  
صفحه  صفحه 14 از 19:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  19  پسین »

آموزشهای كامپیوتری



 
کپی متن از داخل پی دی اف

برای کپی متن از پی دی اف روش های مختلفی وجود داره که یکیش اینه:
درضمن برای پی دی اف فارسی به هیچ وجه از نرم افزار های تبدیل استفاده نکنید

۱_ مثل عکس زیر روی select text کلیک کنید
۲_ قسمتی از متن را درگ کنید
۳_ کپی را بزنید



البته این روش فقط روی تعداد معدودی از فایل های پی دیاف جواب میده ولی تو پست بعد یک بهتر رو میزارم
     
  

 
کپی متن از داخل پی دی اف

خب همینطور که میدونید روش بالا برای همه جور فایل جوابگو نیست و از برنامه های تبدیل هم نمیشه برای فایل های فارسی استفاده کرد
ولی این روش کارتونو راه میندازه فقط یکم دقت میخواد

۱_ خب تو این روش باید اول ابزار snapshot را (مثل شکل) انتخاب کنید
۲_ بعد میتونید قسمتی از متن که مد نظرتون هست رو انتخاب کنید
۳_ بعد کپی را بزنید



مثل عکس زیر میتونید عکس رو در برنامه word بچسبونید و به راحتی اندازه اش را تغییر دهید .
به همین شکل قسمت های دیگر متن را با همدیگر یکی میکنید و بعد از تنظیم کردن شما فسمت های مورد نظر را برای پرینت در اختیار دارید


     
  

 
دانلود نرم افزار تبدیل PDF فارسی به متن

برنامه e-PDF To Text Converter بدون نیاز به محصولات پی دی اف خوان مانندAdobe Reader قابل استخراج متنها از فایلهای پی دی اف فارسی را دارد همچنین این برنامه pdfهای رمزگاری و محافظت شده نیز پشتیبانی می شود.

همنانطور که قبلا گفتم برنامه های تبدیل نمیتونن فایل های فارسی رو به خوبی تبدیل کنن این برنامه شاید از بقیه بهتر باشه.

طرز کار:
نرم‌افزار اجرا کرده و در پنجره‌ای که باز می‌شود دکمه‌ی Add File در پایین پنجره را کلیک کرده و فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس با زدن دکمه‌ی Settings در همان پنجره قبلی به صفحه‌ی تنظیمات رفته و گزینه UTF-8 را در قسمت Output Encodings انتخاب کنید و OK را بزنید. حال می‌توانید با زدن دکمه‌ی Convert PDFs فایل‌های PDF خود را به متن ساده تبدیل کنید.

اگر فایل پی دی اف دارای پسورد است و اجازه تغییر در آن داده نمی شود از این نرم افزار برای حذف محدودیت های آن استفاده کنید.

دانلود از 4shared

دانلود از 4shared
     
  ویرایش شده توسط: amin137398   
مرد

 
mahsa_love3103: سلام به همكي من از رسيور فيلم ضبط كردم با پسوند تی اس کسی میتونه یه برنامه تبدیل ککنده قوی بهم بده تا بتونم کانورتش کنم؟ ممنون میشم
بهترین نرم افزار Xilisoft Video Convertor هست

3sarag: سلام دوباره.
یه فیلم از یه سایت دانلود کردم.تو حالت فشردست.سایتش پسورد و نزاشته.هر کاری میکنم که پسوردشا بردارم نمیشه.۱۰ نوع نرم افزار و امتحان کردم ولی نمیشه.اسم سایت و وارد کردم باز نشد.کسی راه حلی نداره؟
به کوچیک یا بزرگ بودن حروف (که معمولا اسم سایته ) خیلی دقت کن.

mani21: برای نمایش اعداد فارسی در ورد ۲۰۰۷ (Word 2007) روی دکمهٔ Office کلیک کنید و Word Options را انتخاب کنید، به بخش Advanced بروید و Show Document Content را کلیک کنید و در بخش Numeral گزینهٔ Context را انتخاب کنید.
فکر کنم گوشه ی بالایی چپ صفحه
You know what don't be killed? an Original VAMPIRE
Signature
" به وسعتت جهانمو ، «شکنجه زار» میکنم "
     
  

 
وب گردی مخفی و بدون رد پا!!

وقتی به وبگردی مشغول هستید بسیاری از کارهای شما در مرورگری که از آن استفاده می کنید ثبت می شود. این اطلاعات می تواند تاریخچه وب سایت ها باشد و یا این که رمز عبور هایی که وارد کرده اید فرقی نمی کند بلاخره از خود رد پایی به جا گذاشه اید. این مسئله زمانی مهم جلوه می کند که شما از رایانه ای غیر از رایانه ی خود استفاده می کنید و شما همواره نگران این موضوع هستید که اطلاعاتی که هنگام وبگردی در رایانه ی طرف ثبت شده است مبادا برای شما دردسر ساز شود. اما شاید شما تمام احتیاط لازم برای این کار را انجام می دهید مثلا برنامه ای نصب می کنید تا به صورت خودکار تمامی اطلاعات ثبت شده در مرورگر را حذف کند و یا این که به صورت دستی به تنظیمات مرورگر خود رفته و از آنجا اطلاعات ثبت شده را پاک کنید ولی غیر از این دو روش راهی ساده تر و مطمئن تر هم وجود دارد. در تمامی مرورگر ها قابلیتی وجود دارد به نام گشت و گذار خصوصی(Private Browsing). زمانی که شما این قابلیت را در مرورگری که از آن استفاده می کنید فعال کنید می توانید به راحتی و بر بستری امن به وبگردی بپردازید بدون ذره ای نگرانی.

اما در این روش هم چند مورد از اطلاعات شما با این که از وبگردی امن استفاده می کنید ثبت می شود که به شرح زیر است:

۱) وب سایت هایی که به جمع آوری اطلاعات کاربران می پردازد(مانند وبسایت های آماری)

۲) سرویس هنده ی اینترنتی که از آن استفاده می کنید.

۳) نرم فزار های مخرب برای صفحه کلید مجازی(در بعضی وبسایت ها مانند وبسایت های بانکداری اینترنتی برای امنیت بیشتر از صفحه کلید مجازی استفاده می شود. اما اگر شما باز هم در محیط امن وبگردی از صفحه کلید خود استفاده کنید این اطلاعات ممکن است توسط نرم افزار های مخرب و یا هکر ها دزدیده شود و به شما خسارت وارد کنند. پس بهتر است در هر دو حالت وبگردی امن و معمولی از صفحه کلید مجازی آن وب سایت استفاده کنیم زیرا حالت وبگردی خصوصی تاثیری در این نوع امنیت ندارد)

۴) زیر نظر بودن مامور های مخفی و اطلاعاتی(مانند سرویس اطلاعات سری آمریکا)

۵) افرادی که پشت سر شما ایستاده اند(مورد پنجم به صورت شوخی توسط گوگل گوش زد شده است)

حالا چگونگی فعال کردن و غیر فعال کردن این قابلیت را در چهار مرورگر توضیح خواهم داد.

نکته مهم: (در چهار مرورگری که این قابلیت وجود دارد،اگر مرورگر در نوار وظیفه پین شده باشد (Pin to Taskbar) می توانید با کلیک راست بر روی آیکون آن بدون باز کردن مرورگر از این قابلیت استفاده کنید)


۱) Internet Explorer

بر روی آیکون تنظیمات کلیک کنید از قسمت Safety گزینه InPrivate Browsing را نتخاب کنید.برای غیر فعال کردن کافی است پنجره جاری بسته شود.کلید های میانبر برای باز شدن پنجره وب گردی خصوصی Ctlr+Shift+P می باشد. با هر بار فشردن این کلید ها پنجره ای جدید برای وبگردی خصوصی باز می شود. در ضمن با بستن پنجره ها رد پایی از شما باقی نخواهد ماند.




۲) Google Chrome

از قسمت تنظیمات گزینه یNew Incognito Windows را انتخاب کنید.پنجره ی جدید ی که باز می شود همان بستر امن برای وب گردی است(زمانی که پنجره فعال شود عکس یک مامور مخفی در بالای صفحه ظاهر می شود.).برای غیر فعال کردن این بخش کافی است پنجره Incognito ببندبد تا تمامی اطلاعات شما از بین برود.کلید های میانبر بر باز شدن این پنجره Ctlr+Shift+N می باشد.با هر بار فشردن این کلید ها به طور همزمان با هم پنجره ای جدید باز می شود.





۳) Opera

در این مرورگر بر روی منوی اپرا کلیک کنید و از قسمت Tabs And Windows گزینه New Private Tap را انتخاب کنید.و یا این که بر روی علامت + در بالای صفحه راست کلیک کرده و از دو گزینه ی ظاهر شده گزینه ی دوم یعنی New Private را انتخاب کنید.برای غیر فعال کردن کافی است پنجره جاری بسته شود.کلید های میانبر برای باز شدن این پنجره Ctlr+Shift+N می باشد.با هر بار فشردن این کلید ها به طور همزمان با هم پنجره ای جدید باز می شود.در این مرورگر هم با بستن پنجره ها تمامی اطلاعات شما از بین می رود.





۴) Mozila Firefox

در این مرورگر اگر از نوار منو استفاده می کنید برای فعال شدن به قمست Tools رفته و سپس گزینه Start Private Browsing را انتخاب کنید.اگر از منوی Firefox استفاده می کنید به محضی که بر روی منوی آن کلیک می کنید می توانید گزینه دوم Start Private Browsing را انتخاب کنید با این کار رنگ فایرفاکس از نارنجی به بنفش تغییر می کند که یعتی اطلاعات شما در محیطی امن رد و بدل می شود.برای غیر فعال کردن این قابلیت در فایرفاکس همان کاری که برای فعال کردن آن انجام داده اید را باید دوباره انجام دهید ولی این بار گزینه Start Private Browsing تبدیل به Stop Private Browsing شده که با کلیک کردن بر روی آن فایرفاکس به محیط عادی بر میگردد.کلید میانبر برای فایرفاکس Ctlr+Shift+P است که با هر بار زدن آن وبگردی امن فعال و با دوباره فشردن آن وبگردی امن غیر فعال می شود.در مرورگر فایرفاکس بر عکس سه مورد بالا فقط می توان یک پنجره به صورت خصوصی باز کرد.






نکته ای که جا دارد در این جا گفته شود این است که اطلاعات استفاده شده شما غیر آن پنج مورد بالا در دو مورد دیگر هم ثبت می شود و با غیر فعال کردن وبگردی خصوصی هیچ تاثیری بر روی آن ها ندارد که شامل فایل های دانلود و Bookmark های ذخیره شده است.

نکته ی دیگر این که این قابلیت در مرورگر سافاری در حال حاضر موجود نمی باشد.
هر بی‌لیاقتی رُ تو قلبتــــون جا ندید!!
جای آفتـــابه تو بــوفه نیست . . .
     
  

 
چگونه با اجرا کردن مرورگر به صورت خودکار به حالت امن(مخفی) آن منتقل شویم؟

چند وقت پیش پستی منتشر کردم برای امنیت بیشتر هنگام استفاده کردن از مرورگر های مختلف هنگام وب گردی با نام وبگردی مخفی و بدون رد پا.با فعال کردن این قابلیت هنگام وب گردی هیچ فعالیتی از شما بر روی سیستم میزبان ذخیره نخواهد شد این موارد شامل کوکی ها،رمز عبور های وارد شده،تاریخچه ی وبگردی و دیگر فعالیت ها است.حالا شاید بنا به دلایلی شما بخواهید همیشه این قابلیت برای شما فعال باشد و هیچ وقت به صورت دستی آن را فعال نکنید.برای این کار شما می توانید با کوچکترین تغییراتی همیشه هنگام اجرا کردن مرورگر دلخواه خود به این قابلیت دست پیدا کنید.


نکته: جملات اضافه شونده دارای فاصله (space) هستند!


اینترنت اکسپلورر ۸ به بالا

این کار تقریبا برای هر چهار مرورگر یکی می باشد.برای مرورگر اینترنت اکسپلورر بر روی میانبر آن بر روی میز کار خود راست کلیک کرده از گزینه های نمایش داده شده Properties را انتخاب کنید.حالا در این پنجره ای که باز می شود به تب shortcut رفته.حالا در قسمت Target جایی که آدرس میانبر نوشته شده،در آخر آن کلمه ی private- را اضافه کنید و OK کنید.



گوگل کروم ۵ به بالا

در این مرورگر تنها یک روش وجود دارد و آن هم اضافه کردن کلمه ی incognito- در آخر قسمت Target(همانند اینترنت اکسپلورر)



موزیلا فایرفاکس ۳٫۶ به بالا

این عمل برای فایرفاکس به سه روش انجام می شود.

روش اول:مرورگر را باز کنید،بر روی آیکون نارنجی رنگ فایرفاکس در بالای صفحه کلیک کنید.حالا بر روی Option و سپس تب Privacy کلیک کنید.



حالا در این قسمت از بند History گزینه ی Use Custom Setting For History را انتخاب کرده و در زیر آن تیک گزینه ی Always Use Private Browsing Mode را انتخاب کنید.



روش دوم هم به همین سادگی است.در Adress Bar مرورگر کلمه ی about:config را تایپ کرده و Enter را بزنید.



حالا بر روی I'll be careful, I Promise! کلیک کنید.



سپس از لیست نمایش داده شده در قسمت جستوجوی آن عبارت زیر را وارد کنید.پس از نمایش داده شدن عبارت مورد نظر بر روی آن دوبار کلیک کنید تا کلمه ی False جلوی آن به True تبدیل شود.



روش سوم همانند اینترنت اکسپلورر می باشد به این صورت که در قسمت Target بعد از آدرس میانبر کلمه ی private- را اضافه کنید


اپرا ۱۰٫۵ به بالا

برای این مرورگر هم همانند کروم و اکسپلورر تنها یک روش وجود دارد که کافی است تا کلمه یnewprivatetab - را در جعبه ی Target بنویسید.

هر بی‌لیاقتی رُ تو قلبتــــون جا ندید!!
جای آفتـــابه تو بــوفه نیست . . .
     
  ویرایش شده توسط: hassen   
مرد

 
چگونه از اطلاعات رایانه‌ خود محفاظت کنیم؟

شاید شما مطالب بسیار محرمانه و سری را برروی رایانه‌ شخصی خود نگه‌داری نكنید ولی حداقل فایل‌ها و عكس‌هایی دارید كه به آن‌ها علاقه‌مندید و از پاك شدن یا تغییر یافتن ناخواسته و ناگهانی آن‌ها اندوهگین می‌شوید و احتمالا دوست ندارید این فایل‌ها به دست غریبه‌ها بیفتد.
راه‌های بسیاری برای حفاظت از فایل‌ها و فولدرها برروی رایانه‌های شخصی وجود دارد كه در اینجا به شش روش مهم‌تر و عملی‌تر اشاره می‌كنیم:

*محافظت در برابر ویروس‌ها و ابزار جاسوسی
ویروس‌ها و ابزارهای جاسوسی از طریق ای‌میل یا مرورگر وب منتقل می‌شوند. آن‌ها می‌توانند انواع خرابی‌ها از تغییر و حذف فایل‌ها گرفته تا قرار دادن در اختیار افراد سودجو را به بار بیاروند.
برای مقابله با آن‌ها لازم است یكی آنتی‌ویروس و یك ابزار ضد جاسوسی (Anti-Spyware) را بر روی یارانه‌ خود نصب كرده و مرتب آن‌ها را به‌روزرسانی كنید.

*نصب فایروال
اگر معمولا آنلاین هستید، فایروال به شما كمك می‌كند تا مانع از ورود مزاحمان و دسترسی آن‌ها به رایانه‌تان شوید. در بیش‌تر سیستم عامل‌های ویندوز یك فایروال پیش فرض نصب شده است ولی می‌توانید از فایروال‌های دیگری هم استفاده كنید.

به‌روزرسانی نرم‌افزارها
زمانی كه یك حفره امنیتی در نرم‌افزاری كشف می‌شود، شركت‌ تولید‌كننده آن اصلاحیه‌ای را منتشر می‌كند كه اگر كاربران آن را دانلود كرده و نصب كنند، مشكل حل می‌شود بنابراین همواره نرم‌افزارهای خود را به موقع به‌روزرسانی كنید تا دچار مشكلات بعدی نشوید.

تهیه نسخه پشتیبان
هر چه‌قدر هم شما مراقب باشید، ممكن است اتفاق بدی برای رایانه یا فایل‌های شما رخ دهد، پس بهتر است عادت كنید مرتبا از فایل‌ها و فولدرهای مهم خود نسخه‌ پشتیبان تهیه كنید. برای این كار راه‌های مختلفی وجود دارد مانند ریختن فایل‌ها برروی CD یا DVD، استفاده یا حافظه‌های فلش یا حتی استفاده از ذخیره‌سازی آنلاین، هم‌چنین می‌توانید یك هارددیسك خارجی خریده و اطلاعات خود را به‌صورت موازی با هارد رایانه بر روی آن ذخیره كنید.

استفاده از رمز عبور
در صورتی كه فایل‌هایی دارید كه نمی‌خواهید در معرض چشمان كنجكاو دیگران قرار بگیرد، از رمز عبوری قوی برای نام كاربری خود استفاده كنید و عادت كنید زمانی كه مقابل رایانه خود نیستید Log Off كنید.

محافظت از فایل‌ها و فولدرهای شخصی
ابزارهایی وجود دارند كه به شما امكان رمزگذاری برروی فایل‌ها و فولدرهایتان را می‌دهند تا آن‌ها را در برابر مشاهده و یا تغییر توسط دیگر كاربران محافظت كنید. برای مثال در نرم‌افزار 2007 Office شما می‌توانید با انتخاب منوی Office و سپس كلیك برروی گزینه Prepare و سپس Encrypt Document برای فایل خود سطوح دسترسی تعریف كرده و برای دیدن یا ویرایش آن رمزهای جداگانه تعریف كنید.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
کپی کردن عکس ومتن غیر قابل کپی
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که گاهی وقتها میخواهید یه عکس رو از توی یک سایت یا یه وبلاگ توی هارد خودتون ذخیره کنین.. اما تا کلیک می کنید می بینید که کلیک راست کار نمی کنه!!! یا با یه جمله مواجه میشید که مثلا میگه "اینجا دارای کپی رایت هست
1_وقتی دیدین که کلیک راست کار نمیکنه اول کلیک چپ کنید و در حالی که کلیک چپ کردین حالا کلیک راست کنید.. این کار اکثرا جواب میده... اون وقت خیلی راحت عکستون رو کپی کنین!!!
2_اگه مورد بالا جواب نداد حالا وقتشه یه کار راحت دیگه انجام بدین .. از منوهای بالای صفحه internet explorer منوی file رو بزنین و بعدش گزینه save as رو بزنین و وبلاگ یا سایت رو یه جایی توی کامپیوترتون ذخیره کنین.. خوب حالا به آدرسی که وبلاگ رو save کردین برین و اونجا باید یه فایل ببینین که تصویرش مثل آیکون internet explorer هست و یه فولدر که توش بعضی از فایلهای صفحه ای که باز کرده بودین وجود داره.. حالا توی فولدر زرد رنگ برین و عکسی که می خواستین رو کپی کنین.
در ضمن واسه دوستانی که اطلاع ندارن هم بگم که اگه روی آیکون آبی رنگ کلیک کنین همون صفحه اینترنتی که باز کرده بودین دیده میشه و با پاک کردن history هم پاک نمیشه. روش خوبیه واسه save کردن مطالب علمی وبلاگها یا وبسایتها.. اگه هم وبسایتو نخواستین save کنین بعد از کپی کردن عکس می تونین پاکشون کنین...
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
با یک کلیک ساده، فیلمهای عادی را سه بعدی کنید!

Youtube


سایت محبوب به اشتراک گذاری فیلم یو تیوب در ادامه روند فراهم آوردن امکانات جدید برای کاربرانش طبق اعلام رسمی در وبلاگ یوتیوب سه امکان جدید به امکانات خود اضافه نمود.

سایت محبوب به اشتراک گذاری فیلم یو تیوب در ادامه روند فراهم آوردن امکانات جدید برای کاربرانش طبق اعلام رسمی در وبلاگ یوتیوب سه امکان جدید به امکانات خود اضافه نمود.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ۱itblog، بنا بر همین اعلام به عنوان بخشی از پروژه در حال انجام خود درخصوص ایجاد محتویات ویدیویی بزرگ سه امکان جدید برای کاربران فراهم آورده اند که بشرح مختصر آن می پردازیم :

۱ – تبدیل ویدئوهای دو بعدی به ۳D تنها با یک کلیک : ایجاد ویدیوهای سه بعدی ((۳D با دشواری هایی همراه بود مانند استفاده از دو دوربین جهت فیلمبرداری و تلفیق دو فیلم با نرم افزارهای ویژه باهم و تولید ویدیوی سه بعدی اما حال با یوتیوب تنها باید فایل ویدیوی مورد نظر خود را آپلود و با فشردن یک دکمه بعد از مدت زمانی اندک ویدیوی سه بعدی خود را تحویل بگیرید و در تلویزیون های با فناوری نمایش سه یعدی از دیدن آن لذت ببرید. البته هنوز این امکان یوتیوب در مرحله بتا می باشد و شاید مشکلاتی هم داشته باشد.

۲- امکان آپلود ویدیوهای بلندتر از ۱۵ دقیقه : یوتیوب به کاربران تایید شده و معتبر خود این امکان را می دهد تا ویدیوهای بلندتر از ۱۵ دقیقه را آپلود نمایند.

۳ – ویرایش آسان ویدیو ها با Vlix و Magisto : یوتیوب برای ویرایش و کوچکتر کردن ویدیوهای کاربران دو امکان ویلیکس و مجیستو را در دسترس قرار داده است که به کمکVlix می توان افکت و نوشته به فیلم ها اضافه کرد و باMagisto می توان فیم های خود را به کلیپ های کوچکتر و جذابتر تبدیل کرد.
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
چگونه یک فایل با پسوند عجیب و غریب را باز کنیم ؟؟

راه حل اول
نخستین چیزی که شما باید انجام دهید، این است که فایل را توسط برنامه آنتی ویروس خود برای اینکه مخرب نباشد اسکن کنید.

زمانی که شما مطمئن شدید که فایل امن است، روی آن دبل کلیک کنید. شاید شما خوش شانس باشید و فایل شناسایی شود و حتی اگر نباشید ویندوز یک کادری از برنامه های احتمالی باز خواهد کرد.Use the Web service to find the correct program را انتخاب و روی Ok کلیک کنید.


صفحه وب باز شده ممکن است دارای اطلاعات مفیدی باشد. اگر نبود، سعی کنید از یک مرجع پسوند فایل استفاده کنید مانند سایت FILExt. فقط کافیست پسوند را در فیلد مربوطه در بالا سمت راست وارد کنید و ENTER بزنید.

راه حل دوم
به سادگی از Bing یا Google یا هر موتور جستجوی دیگری استفاده کنید. برای جستجو از پسوند فایل استفاده کنید مثلا ext را سرچ کنید.

مثلا اگر شما نیاز به باز کردن فایل ۳de. دارید، در گوگل این عبارت را جستجو کنید:Open .3de file . در نتایج می توانید مشاهده کنید که برنامه DeskArtes 3Data Expert را به شما معرفی می کند.

راه حل سوم
اگر این ها کار نکرد تلاش کنید خودتان حدس بزنید. واقعیت این است که شما این فایل را دارید و می خواهید آن را باز کنید. خب باید درباره آن حدس هایی بزنید. شما می توانید حدس بزنید احتمالا آن فایل یک تصویر، سند یا چیز دیگری باشد.

اگر شما گمان می برید که نوع خاصی از فایل است، سعی کنید آن را با یک برنامه مربوطه باز کنید. به عنوان مثال، اگر شما فکر می کنید یک سند است تلاش کنید با برنامه word باز کنید.

البته دبل کلیک برای باز کردن خوب نیست. شما می توانید برنامه مربوطه را باز کنید کنید سپس فایل را به پنجره برنامه بکشید یا از مسیر File>Open در برنامه استفاده کنید. تنها به یاد داشته باشید برای نوع فایل (File Type) گزینه All Files (*.*) یا یک گزینه مشابه را انتخاب کنید.

شب است و ماه می‌رقصد
ستاره نقره می پاشد
من اما
ساکت و خاموشم
     
  
صفحه  صفحه 14 از 19:  « پیشین  1  ...  13  14  15  ...  19  پسین » 
کامپیوتر

آموزشهای كامپیوتری

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA