انجمن لوتی: عکس سکسی جدید، فیلم سکسی جدید، داستان سکسی
اينترنت و موارد مربوط به آن
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین »

FaceBook | آشنایی با فیسبوک و ترفندها


مرد

 
یک ترفند سر کار گذاشتن دیگه که طرف فکر میکنی آیدیشو هک کردین و به پیام هاش دسترسی پیدا کردین ‏‎
فقط کافیه به مخاطبتون بگید که هکش کردین و اون ابتدا باور نمیکنه ولی شما این لینکو نشونش بدید
https://www.facebook.com/messages/?__user=332168063540437
این لینک مستقیمأ به مسنجر هر فرد منتقل میشه
هله
     
  
زن

 
سلام من با فایرفاکس و اچ تی تی پی اس وصل میشم فایرفاکس ۲۳ رو نصب کردم رفتم قسمت آپشن رو چرخ دنده زدم encryption رو زدم تا تیک تی ال اس ۱۰ رو بردارم تا به فیس بوک وصل شم دیدم همچین گزینه ای نداره :| مجبور شدم پاکش کنم فایرفاکس قدیمی رو نصب کنم میشه راهنمایی کنید ممنون
خطت رو که خاموش کردی من ماندم و دوستت دارمهایی که دیولر نشد
     
  
زن

 
سلام
راهی هست تو فیس بوک که همه دوستاتو آنفرند کنی؟
Man_Of_Iran
     
  

 
qsdcxz:
سلام من برا ورود به فیس بوک با این مشکل روبهرو هستم کسی میتونه کمک کنه
فیلتر شکنت چیه؟
تاریخ سیستمتو درست تنظیم کن باید درست بشه
     
  
زن

 
ترفندی بسیار کاربردی و ساده برای نمایش پسورد هایی که بصورت نقاط سیاه (●●●●●) در browser شما ذخیره شده اند.
1- ابتدا بروی پسوردی که به شکل نقاط سیاه رنگ میباشد کلیک راست کرده و گزینه Inspect Element را انتخاب کرده..(مطابق شکل)
2- سپس در قسمت کد مشخص شده قسمت type="password" را پیدا کرده و بجای کلمه password کلمه ای دلخواه مثلا 123 وارد نمایید.
3- در آخر میتوانید پسورد اصلی را به شکل صحیح مشاهده کنید.



hdsl 2018
     
  
مرد

 
Evil_Dead: دوستان یه سوال داشتم ازتون تو فیسبوک چطور میشه یه کاربر رو از لیست دوستان حذف کرد ؟

سلام
برو تو صفحه پروفایلش ، روی گزینه دوستان/Friends ( بسته با فارسی یا انگلیسی بودن فیسبوکت ) موس رو نگه دور ، یه لیست میاد ؛ گزینه زدودن دوستی/UnFriend رو بزن
 
 
Signature
 
 
     
  
مرد

 
شبکه اجتماعی محبوب و شناخته شده فیس‌بوک که تعداد کاربران آن از مرز 750 میلیون نفر نیز گذشته است، به تازگی خبر از امکانات جدید خود داده که به زودی بر روی حساب‌های کاربری فعال شود. این قابلیت، دکمه اشتراک (Subscribe) برای اطلاع‌ از آخرین آپدیت‌ها است که در کنار دکمه‌هایی همانند پوک (Poke) و اضافه کردن دوستان، در بالای صحفه اضافه می‌شود.

با این دکمه جدید می‌توانید بدون اینکه درخواست دوستی به شخصی بدهید، از آپدیت‌های حساب کاربری آن در بخش‌های مختلف آگاه شوید و همانند سرویس توییتر، افراد مختلف را دنبال کنید. این ویژگی‌ جدید در فیس‌بوک می‌تواند برای بسیاری از افراد مفید و جالب توجه باشد زیرا برخی از افراد تمایلی ندارند که درخواست دوستی را ارسال کنند و با آمدن این دکمه می‌توانند بدون انجام این کار، از وضعیت حساب کاربری شخص مورد نظر آگاه شوند.

این تغییرات جدید و اضافه شدن دکمه‌ اشتراک که به زودی شاهد ظاهر شدن آن در پروفایل کاربران خواهیم بود، دارای تنظیماتی است و با توجه به نیازهای کاربر قابل تغییر است. کسانی که جزو دوستان شخص مورد نظر هستند می‌توانند فقط بخش خاصی از آپدیت‌های پروفایل فرد مورد نظر را دنبال کنند و سایر افراد نیز با توجه به دسترسی‌های داده شده این امکان را خواهند داشت که تمامی یا بخشی از آپدیت‌های افراد مختلف را مشاهده کنند. نظر شما در رابطه با این قابلیت جدید فیس‌بوک چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.



screen capture windows 7
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
آمـــوزش کامل فــــیس بوک

از آنجایی که پیداست فیس بوک دارد کم کم جای نرم افزارهای ارتباطی مثل یاهو مسنجر و ویندوز لیو را میگیرد و مردم بیشتر به جای استفاده از این نرم افزارها از سایت فیس بوک استفاده میکنند. علتش این هست که در فیس بوک شما هم امکان چت دارید و هم اینکه دوستان شما میتوانند هرآنچه که در فکرشان هست را بنویسند و بعدا شما چند ساعت دیرتر یا چند روز بعدتر آن مطالب را بخوانید و در مورد آن ها نظر دهید. در فیس بوک میتوانید عکس ، فیلم و کلیپ ، آهنگ و هر فایل دیگری بفرستید و حتی مقاله ای بنویسید تا دوستان شما آن را ببینند و بخوانند و در مورد آن نظر دهند و یا آن ها را برای خود دانلود کنند. فیس بوک محیطی را به وجود آورده که در آن شما علاوه بر چت کردن قادر هستید تا با دوستان و آشنایانتان به طریقه های مختلف ارتباط برقرار کنید. میتوانید در مورد خودتان بنویسید و اینکه به چه چیزهایی علاقه دارید و هر آن چیزی که فکرش را بکنید.
امروزه افراد زیادی از فیس بوک استفاده میکنند که از جمله این افراد میتوان به بازیگران ، خواننده ها ، فوتبالیست ها ، سیاستمداران و .. اشاره کرد. شما میتوانید در فیس بوک خواننده مورد علاقه خود را به عنوان دوست یا تماشاگر ( در پایین به آن اشاره خواهد شد.) انتخاب کنید و ببینید که چه مینویسد و چه میگوید و امروز یا فردا در کجا کنسرت دارد و اینگونه به افرادی که حتی فکرشان را نمیکردید بسیار نزدیک میشوید و میتوانید سخنان خود را به آن ها بگویید.
فیس بوک میگوید که در این دنیا همگی به هم توسط دوستان خود متصل هستیم ، مثلا من 50 دوست دارم و دوستانم نیز هر کدام چندین دوست دارند و این ارتباط زنجیره ای بین دوستان ادامه دارد تا تمام جهان را پوشش دهد. در فیس بوک میتوانیم دوستان جدیدی بیابیم و با انسان های بیشتری ارتباط بگیریم.
دوستانی که از فیس بوک استفاده میکنند باید مطلع باشد که جهان پر از خوبی ها و بدی هاست و بعضی انسان های بد پیدا میشود که با سوء استفاده از فیس بوک شما ، عکس های شما را در جای دیگری استفاده میکنند و اطلاعات شما را دزدی کرده و به طریقه غلط به کار میبرند پس باید با هر کسی در فیس بوک نشناخته و نادانسته دوست نشوید و به تنظیمات خصوصی سازی فیس بوک که در زیر به شما آموزش میدهم به خوبی عمل کرده و محیط فیس بوک خود را امن سازید.
تنظیمات امنیتی در فیس بوک.
بخش Settings
بخش Name
وقتیکه داخل آی دی خود در فیس بوک شدید روی گزینه Settings در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. تا صفحه ای به شکل زیر باز شود.
برای بزرگ تر دیدن تصویر روی آن کلیک کنید.
حالا به معرفی و توضیح تک تک هر یک از بخش های زیر میپردازیم.
در تب Settings که در ابتدا برای ما باز میشود در قسمت Name با کلیک روی گزینه change در سمت راست لغت Name میتوانید نام خود را تغییر دهید. ( به عکس زیر دقت کنید.)

در قسمت Display Full Name میتوانید تنظیم کنید که اول نامتان نمایش داده شود بعد نام فامیلتان و یا برعکس.
در قسمت Frist Name باید نامتان را وارد کنید.
در قسمت Middle Name اگر نام وسطی دارید ، میتوانید در این بخش وارد کنید.
در قسمت Last Name نام فامیلتان را باید وارد کنید.
اگر روی گزینه Change Name کلیک کنید ، نام جدیدی را که وارد کردید ثبت خواهد شد.
در قسمت Full Alternative Name میتوانید نامی از خود را وارد کنید که دوستان شما بیشتر شما را با آن نام میشناسند و به قول معروف به نام مستعار معروف است. و اگر مربع زیر آن را علامت دار کنید به این معنی هست که نام شما در هنگام سرچ کردن توسط افراد غریبه در موتورهای جستجو پیدا و نمایش داده خواهد شد. و اگر گزینه Change Alternative Name را فشار دهید تغییرات مربوط به نام مستعار ذخیره خواهد شد.
بخش Username
در بخش Username میتوانید یک یوزرنیم برای خود انتخاب کنید تا هنگام لوگین کردن به فیس بوک به جای وارد کردن ایمیل خود از این یوزرنیم یا آی دی استفاده کنید. زمانی که یوزرنیم را وارد کردید باید روی دکمه Check Availability کلیک کنید تا معلوم شود که آیا این یوزرنیم قبلا توسط کس دیگری به ثبت نرسیده باشد. در صورتی که یوزرنیم قبلا به ثبت نرسیده باشد یک پنجره کوچک باز میشود و پیغام در دسترس بودن آی دی شما را میدهد که با فشار به روی دکمه Confirm آی دی یا یوزرنیم شما ثبت میشود. ( به عکس زیر دقت کنید.)
بخش Email
در این بخش باید ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کنید تا گوگل بتواند از طریق این ایمیل شما را از تازه ترین رویدادهایی که در فیس بوک شما اتفاق افتاده باخبر کند. مثلا گوگل همیشه میگوید که چه کسی در چه جایی نظر داده و کجا پست فرستاده که البته شما میتوانید این ایمیل فرستادن های گوگل را نیز متوقف کنید که در پایین تر آموزش آن داده شده است. کافی هست تا در مربع خالی این بخش ایمیل جدید را وارد کرده و روی گزینه Add new mail کلیک کنید سپس در پنجره باز شده کوچک پسورد فیس بوک خود را وارد کرده و روی گزینه Confirm کلیک کنید. ( به عکس زیر دقت کنید.)
بخش Password
در این قسمت شما میتوانید پسورد فیس بوک خود را عوض کنید. برای این کار در ابتدا در قسمت Old Password باید پسورد کنونی خود را که هم اکنون از آن استفاده میکنید را بنویسید و در قسمت New Password باید پسورد جدید خود را که بیشتر از 6 رقم باشد را بنویسید. ( سعی کنید که از علامات و اعداد نیز در پسورد خود استفاده کنید و هرگز از پسوردی که برای یک آی خود در سایت دیگری استفاده میکنید در فیس بوک استفاده نکنید.) و در قسمت Confirm Password هم باید پسورد جدید خود را دوباره تایپ کنید تا از ایجاد خطا جلوگیری شود در پایان روی گزینه Change Password کلیک کنید. ( به عکس زیر دقت کنید.)
بخش Linked Accounts
در این قسمت شما میتوانید تنظیم کنید که اگر داخل یکی از آی دی های خود مثل گوگل ، یاهو ، مای اسپیس ، مای اوپن آی دی و ... شوید به صورت اتوماتیک به فیس بوک نیز لوگ این شوید. کافی هست تا از لیست کشویی این بخش اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه Link New Account کلیک کرده و در صفحه ای که باز میشود یوزرنیم و پسورد مربوط به آی دی خود را نوشته و روی گزینه Sign in کلیک کنید. ( به عکس زیر دقت کنید.)
بخش Privacy
در بخش Privacy که به معنی خصوصی سازی هست وقتی روی گزینه Manage در سمت راست آن کلیک کنید صفحه ای به شکل زیر باز میشود.
در قسمت Profile Informaiton وقتی وارد شوید یک صفحه باز میشود که با کلیک بر روی Preview My Profile که در بالای صفحه سمت راست موقعیت دارد صفحه ای باز میشود که به شما نشان میدهد که اگر افراد دیگر شما را در فیس بوک جستجو کنند ، پروفایل شما چگونه برای آن ها نمایش داده خواهد شد. در قسمت های About me, Personal Infor, Birthday, Political views و غیره در مستطیل کشویی سمت راست آن شما میتوانید تنظیم کنید که چه کسانی قادر به دیدن این اطلاعات باشند. مثلا من میخواهم که جزئیات مربوط به تاریخ تولد من را فقط دوستانم ببینند ، پس روی مستطیل سمت راست مربوط به بخش Birthday کلیک کرده و از لیست کشویی باز شده گزینه Only Friends را انتخاب میکنم. ( به عکس زیر دقت کنید.)
برای بزرگ تر دیدن عکس روی آن کلیک کنید
بهتر است که تا میتوانید خصوصی سازی کنید و تمام گزینه ها را Only Friends انتخاب کنید. About me یعنی درباره خودتان ، Personal Info یعنی اطلاعات شخصی ، Brithday یعنی تاریخ تولد، Regligious and Political Views یعنی دین و دیدگاه سیاسی شما ، Family and Relationship یعنی خانواده و وضعیت مدنی شما ، Education and Work یعنی تحصیلات و کار شما ، Photos and videos of Me یعنی عکس ها و ویدیوهای شما ، Photo Albums عکس آلبوم عکس شما ، Posts by Me یعنی پست هایی که شما در فیس بوک میفرستید ، Allow friendss to post on my wall یعنی اجازه دادن به دوستان برای ارسال پست بر روی صفحه Wall شما ، Posts by Friends یعنی تنظیم اینکه چه کسی میتواند پست هایی را که دوستان شما بر روی پروفایل شما فرستاده اند ببیند؟ ، Comments on Posts کنترل اینکه چه کسی میتواند روی پست های شما نظر بدهد.
بخش Contact Information
در این بخش شما میتوانید اطلاعات مربوط به تماس خود را تنظیم کنید. ( به عکس زیر دقت کنید. )
در قسمت IM Screen Name میتوانید تنظیم کنید که چه کسی میتواند آی دی مسنجر شما را ببیند. در قسمت Mobile Phone میتوانید تنظیم کنید که چه کسی شماره تلفن شما را ببیند. بخش Other Phone مربوط به دیگر شماره تلفن های شماست. بخش Current Address محل مربوط به تنظیمات دیدن آدرس شماست. در قسمت Website میتوانید تنظیم کنید که چه کسی آدرس وبسایت شما را ببیند. در قسمت Hometown هم میتوانید تنظیم کنید که چه کسی محل زادگاه شما را ببیند. در قسمت Add me as a friend میتوانید تنظیم کنید که چه کسانی حق دارند شما را به عنوان دوست انتخاب کنند؟ همه یا فقط دوستان دوستان شما؟ در قسمت Send me a message میتوانید تنظیم کنید که چه کسانی قادر هستند برای شما پیغام ارسال کنند؟ و در بخش آخر هم میتوانید تنظیم کنید که چه کسانی حق دارند که آدرس ایمیل شما را ببینند. در پایان روی گزینه Preview My Profile در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا تغییراتی را که ایجاد کردید ببینید که برای افراد دیگر چگونه نمایش داده میشود.
بخش Applications ans Websites
وقتی روی این بخش کلیک کنید پنجره ای به شکل زیر باز میشود.
در فیس بوک علاوه بر امکانات آن میتوان از ابزارهای جانبی که سایت های دیگر برای فیس بوک میسازند نیز استفاده کرد که من به شما توصیه نمیکنم ، مثلا ابزارهایی که میتوان توسط آن ها در فیس بوک گیم بازی کرد یا آی کیو شما را نشان میدهند و غیره. در قسمت اول فیس بوک اطلاعاتی در این زمینه که چه چیزهایی را میتوانید با استفاده از این ابزارها با دیگران تقسیم کنید را نشان میدهد. در قسمت دوم یعنی What your friends can share about you شما میتوانید تعیین کنید که زمانی که دوستان شما از این ابزارها استفاده میکنند میتوانند کدامیک از اطلاعات شما را با استفاده از این نرم افزارها به دیگران نشان دهند که من همگی مربع ها را از علامت انداخته ام!!
در قسمت Blocked Applications شما میتوانید ابزارهایی را که نمیخواهید از اطلاعات شما استفاده کنند را بلاک یا بسته کنید که اگر به تازگی از ابزار جدیدی استفاده کرده اید و خوشتان نیامده میتوانید آن را در این قسمت بلاک کنید. در قسمت آخری یعنی Ignore Application Invites هم با فشار روی دکمه Edit Ignored Friedns میتوانید با نوشتن نام دوست خود مانع از فعالیت ابزاری که از طرف او برای شما مزاحمت ایجاد میکند بشوید.
بخش Search
در این بخش شما قادر هستید که دو چیز را تنظیم کنید. 1. کسانی که در موتورهای جستجو نام شما را سرچ میکنند و 2. کسانی که در فیس بوک نام شما را سرچ میکنند. شما میتوانید تنظیم کنید که آیا اگر کسی نام شما را در موتورهای جستجو مثل گوگل سرچ کرد ، نامتان پیدا و نمایش داده شود یا نه؟ و همچنین میتوانید تنظیم کنید که اگر در فیس بوک کسی نام شما را جستجو کرد همه ببینند یا فقط دوستان شما و یا فقط دوستان دوستان شما!
در قسمت Facebook Search Results از لیست کشویی سمت راست آن میتوانید انتخاب کنید که چه کسانی قادر به دیدن نام شما هنگام سرچ کردن در فیس بوک میباشند.
در قسمت Public Search Results با از علامت انداختن مربع Allow اجازه نخواهید داد تا نام شما در موتورهای جستجو مشاهده شود.
بخش Block List
در این قسمت شما میتوانید افراد را به قول معروف Ignore کنید یا بلاک کنید تا دیگر نتوانند مزاحم شما شوند و برای شما از طریق فیس بوک مزاحمت ایجاد کنند. این کار را میتوانید با وارد کردن نام شخص و یا وارد کردن ایمیل شخص مربوطه و زدن دکمه Block انجام دهید. ( به عکس زیر دقت کنید. )
حالا برمیگردیم به همون صفحه اول بخش Settings گزینه آخر Deactivate Account
با کلیک بر روی گزینه Deactivate صفحه ای باز میشود که اگر روی گزینه Deactivate My Account در پایین صفحه کلیک کنید اکانت شما غیر فعال و به نوعی حذف خواهد شد. این کار را در صورتی که از فیس بوک خوشتان نیامده و دیگر نمیخواهید از آن استفاده کنید میتوانید انجام دهید.
حالا میرسیم به تب دوم یعنی Networks
فیس بوک از شبکه های زیادی تشکیل و ساخته شده که هر کدام بر اساس محیط کاری ، منطقه ای ، مدرسه و دانشگاه بنا شده اند. شما میتوانید با دانستن نام شبکه عضو آن شوید و بفهمید که چه کسانی در این شبکه کار ، زندگی یا مطالعه میکنند. کافی هست تا نام یک مدرسه قدیمی خود یا محیط کاری خود یا نام شهر خود را بنویسید و اگر پیدا شد به آن ملحق شوید. یک نام بنویسید و روی گزینه Join Network کلیک کنید. مثلا من در اینجا میخواهم به گروه دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد ملحق شوم. به عکس زیر دقت کنید.

تب سوم Notifications
در این بخش شما میتوانید تعیین کنید که فیس بوک در چه صورتی شما را از وضعیت فیس بوکتان مطلع سازد. و این اطلاع رسانی فیس بوک توسط ایمیل باشد یا اس ام اس. اگر نمیخواهید که فیس بوک شما را در هیچ زمینه ای از وضعیت فیس بوکتان از طریق ایمیل و اس ام اس مطلع سازد بهتر است که تمام مربع ها را از علامت برداشته و در پایان روی گزینه Save Changes کلیک کنید. حالا به ترجمه هر یک از این بخش ها میپردازم که شما میتوانید با علامت دار کردن یا نکردن آن از طریق ایمیل و اس ام اس باخبر شوید یا نشوید. ( اول به عکس زیر توجه کنید. )

Facebook
Sends me a message به من مسیج بفرست
Adds me as a friend من را به عنوان دوست اضافه کن
Confirms a friendship request تایید درخواست دوستی
Posts on my Wall ارسال پست روی صفحه وال من
Pokes me کسی که در کار من فضولی میکند
Has a birthday coming up (weekly email) وقتی یک تولد نزدیک میشود
Asks me to confirm friend detail سوال از من هنگام تایید دوست
Requests to list me as family تقاضاها برای لیست کردن من به عنوان اعضای فامیل
Confirms a family request تایید یک درخواست خانوادگی
Suggests a friend to me پیشنهاد یک دوست به من
Adds a friend I suggested اضافه شدن یک دوست که من پیشنهاد کرده بودم
I invited joins Facebook کسانی را که من فیس بوک برای عضویت دعوت کرده و عضو شده اند
Tags me in a post ضمیمه شدن من به یک پست
Comments on a post I was tagged in نظر در پستی که من به آن ضمیمه شده ام
Suggests a profile picture for me پیشنهاد یک عکس پروفایل به من
Photos
Tags me in a photo ضمیمه کردن من به یک عکس
Tags one of my photos ضمیمه شدن یکی از عکس های من
Comments on my photos اظهار نظر روی یکی از عکس های من
Comments on a photo of me نظرها روی عکس من
Comments after me in a photo نظرهای بعد از من در یک عکس
When I upload a photo via email زمانی که من یک عکس از طریق ایمیل آپلود میکنم
Comments on my photo albums نظرها روی آلبوم عکس های من
Comments after me in a photo album نظرها بعد از من در یک آلبوم عکس
Groups
Invites me to join a group دعوت های به عمل آمده از من برای عضویت در یک گروه
Promotes me to be an officer ترفیع من به افسر شدن
Makes me a group admin زمانی که من را مدیر یک گروه میسازند
Requests to join a group of which I am an admin درخواست به عضویت گروهی که من مدیر آن هستم
Replies to my discussion board post پاسخ ها به تخته بحث من
Changes the name of a group to which I belong تغییر نام گروهی که من عضو آن هستم

Pages
Makes me a page admin من را مدیر یک پیج کردن
Suggests a page to me پیشنهاد یک پیج به من
Events
Invites me to an event دعوت من به یک رویداد
Changes the date or time of an event تغییر تاریخ و زمان یک رویداد
Cancels an event کنسل شدن یک واقعه
Makes me an event admin مدیر ساختن من در یک رویداد
Requests to join an event of which I am an admin درخواست برای عضویت در یک رویداد که من مدیر آن هستم
Posts on the wall of an event I admin ارسال پست روی والی که من
Changes the name of an event to which I was invited تغییر نام رویدادی که من به آن دعوت شده بودم
Notes
Tags me in a note ضمیمه کردن من به یک نوشته
Comments on my notes نظرها روی یکی از نوشته ها من
Comments after me in a note نظرهای بعد از من روی یک نوشته
Links
Comments on my links نظر ها روی لینک های من
Comments after me in a link نظرها بعد از من روی یک لینک
Videos
Tags me in a video ضمیمه کردن من به یک ویدیو
Tags one of my videos ضمیمه کردن یکی از ویدیوهای من
Comments on my videos نظر روی ویدیوهای من
Comments on a video of me نظر روی یکی از ویدیوهای من
Comments after me in a video نظر بعد از من روی یکی از ویدیوها
Gifts
Sends me a gift فرستادن یک هدیه به من

Help Center

Replies to my Help Center questions پایخ به سوالات من در بخش مرکز کمک های فیس بوک
Marks my answer as Best Answer انتخاب جواب من به عنوان بهترین جواب

Wall Comments

Comments on a story in my Wall نظر روی یک متن روی صفحه وال من
Comments after me on a Wall story نظر بعد از من


Other Updates from Facebook

Updates about my Friends on Facebook به روز رسانی درباره دوستان من در فیس بوک
Updates about Facebook product news به روز رسانی درباره اخبار محصولات فیس بوک
Invitations to participate in research about Facebook دعوت نامه ها برای شرکت در تحقیقات در فیس بوک

تب چهارم Mobile
با استفاده از این قسمت شما میتوانید توسط موبایل خود در هر جا که باشید پیغام های متنی از طرف گوگل دریافت کنید، یا درخواست های مربوط به دوستی و یا پیغام هایی که روی صفحه وال شما نوشته میشود و یا وضعیت دوستان شما در فیس بوک برای شما به موبایلتان فرستاده خواهد شد. همچنین شما قادر هستید تا وضعیت خود را در فیس بوک به روز کنید ، دنبال شماره تلفن ها بگردید ، و یا عکس و ویدیو به فیس بوک خود از طریق موبایلتان آپلود کنید.
برای این کار کافی هست تا در تب چهارم که موبایل نوشته شده بر روی گزینه Register for Facebook Text Messages کلیک کنید. یک پنجره کوچک باز خواهد شد که در مستطیل سمت چپ نام کشوری که در آن زندگی میکنید را باید انتخاب کنید و در مستطیل سمت راست نوع شرکتی که از سیم کارت آن برای موبایل خود استفاده میکنید را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Next کلیک کنید و در پنجره باز شده جدید روی گزینه Next دوباره کلیک کرده و در پنجره آخری از شما خواسته میشود که منتظر بمانید تا یک مسیج به موبایل شما فرستاده شود که این مسیج شامل یک کد هست که برای فعال سازی این سیستم باید این کد را در پنجره وارد کرده و گزینه Confirm را بزنید. دقت کنید که باید قبلا در Profile خود شماره تلفن خود را وارد کرده باشید. معمولا شماره تلفن را به صورت زیر وارد میکنند. به جای دو تا صفر علامت مثبت بزارید، بعد کد کشور و بعد شماره تلفن خودتان. به مثال زیر توجه کنید:
123456789
عددی که با رنگ سرخ مشخص شده نشان دهنده کد کشور هست که به جای دو صفر اول آن یک علامت + آورده شده هست. این شماره موبایلتان باید در قسمت Profile خود وارد کنید.
تب پنجم Language
در این قسمت شما میتوانید زبان فیس بوک را تغییر دهید تا از این به بعد همیشه به این زبان فیس بوک را مشاهده کنید. در این قسمت کافی هست تا از لیست کشویی زبانی را که به آن صحبت میکنید مثلا فارسی را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید تا زبان صفحه به طور اتوماتیک تغییر کند. ( به عکس زیر دقت کنید. )
تب ششم Payments
در این بخش اگر کارت اعتباری دارید میتوانید با استفاده از کارت اعتباری خود در فیس بوک به ایجاد تبلیغات و خرید و هدیه بپردازید.
تب هفتم Facebook ads
در این قسمت در مستطیل کشویی بالای صفحه شما تعیین میکنید که تبلیغات شما به دوستانتان نمایش داده شود یا خیر؟ و در مستطیل پایین صفحه نیز شما انتخاب میکنید که آیا فعالیت های اجتماعی شما در فیس بوک به دوستانتان نمایش داده شود یا خیر؟
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
مرد

 
اخطار ! ! ......

اگر کسی‌ در صفحه فیس بوک شما و یا دوستنتان لینک 'VISIT THE NEW FACEBOOK'
را فرستاد باز نکنید
این در حقیقت یک تله است که توسط یک حکر HACKER فرستاده میشه که اگر لینک را باز کنید تمام اطلاعات شما را میدزده و صفحه شمارا برای همیشه از فیس بوک برمیداره و امکان برگشت نخواهد بود .
بودی تـــــــو تو بغلم

گردنت بود رو لبم
     
  
زن

 
سلام دوستان
من چند وقته وقتی میخوام پیج لایک کنم با این ارور مواجه میشم:
Your attempt to become a fan was not successful. Please try again.

iam30n4: سلام.این انگار ی باگ توی فیسبوک هستش که هنوز رفع نشده.ی فیلم آموزشی هست در این مورد برای لایک پیج اگه میخواید براتون قرار میدم.در ضمن فقط شما این مشکل رو ندارید خیلیا این مشکل رو دارن البته بعد ی مدت این مشکل حل میشه نگران نباشید.اگه نشد به خود فیسبوک ریپورت بزنید و مشکلتونو گزارش بدید.بلاک که نشدی؟
اگه میشه بی زحمت قرار بدبد
نه بلاک نشدم
چجوری باید گزاارش بدم؟
     
  
صفحه  صفحه 8 از 12:  « پیشین  1  ...  7  8  9  10  11  12  پسین » 
اينترنت و موارد مربوط به آن

FaceBook | آشنایی با فیسبوک و ترفندها

رنگ ها List Insert YouTube video   

 ?

برای دسترسی به این قسمت میبایست عضو انجمن شوید. درصورتیکه هم اکنون عضو انجمن هستید با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور وارد انجمن شوید. در صورتیکه عضو نیستید با استفاده از این قسمت عضو شوید.

 

 
DMCA/Report Abuse (گزارش)  |  News  |  Rules  |  How To  |  FAQ  |  Moderator List  |  Sexy Pictures Archive  |  Adult Forums  |  Advertise on Looti
↑ بالا
Copyright © 2009-2024 Looti.net. Looti.net Forum is not responsible for the content of external sites

RTA